MULTIRAMA
Είμαστε σε μέρες περικοπών, απολύσεων φόρων, γενικά δύσκολες μέρες όπου ακούμε μόνο αρνητικά πράγματα. Έτσι θέλω να ακουστεί και η θετική πλευρά μερικών εταιριών και ποιο συγκεκριμένα της Multirama που μου αντικαθιστά laptop δύο χρονών με καινούργιο και καλύτερων προδιαγραφών, αφού όπως καταλαβαίνω δεν βρήκε ανταλλακτικά για να μου επισκευάσει το παλιό. Η εξυπηρέτηση στο κατάστημα του Ζωγράφου ήταν άψογη (όπως και στα υπόλοιπα καταστήματα της εταιρίας) . να προτιμάτε επώνυμες εταιρίες γιατί μόνο εκεί μπορείτε να αντιμετωπιστείτε σαν πελάτες με δικαιώματα και μια και είμαστε στην εποχή της ηλεκτρονικής επικοινωνίας να γράφετε τέτοιες ενέργειες ώστε να μαθαίνουν όλοι τις αξιέπαινες κινήσεις σαν και αυτή που είναι για να παραδίδουν σεμινάρια εξυπηρέτησης πελατών. Πιστεύω ότι η καλύτερη διαφήμιση σε μια εταιρία είναι οι ευχαριστημένοι και ενθουσιασμένη πελάτες και η Multirama to πετυχαίνει.
|
Απάντηση: MULTIRAMA
:sm8::sm5::sm2:
|
Απάντηση: MULTIRAMA
:sm4::sm4:
|
Απάντηση: MULTIRAMA
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: MULTIRAMA
:sm8:
|
Απάντηση: MULTIRAMA
:sm5::sm4:
|
Απάντηση: MULTIRAMA
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: MULTIRAMA
:sm8:
|
Απάντηση: MULTIRAMA
Μπράβο στο συγκεκριμένο υποκατάστημα.
Αλλά, έχω ακούσει (και) για τα Multirama αρνητικά σχόλια από πελάτες φίλους .... |
Απάντηση: MULTIRAMA
:sm8:
|
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:04. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!