GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=67)
-   -   Δημοσίευση Επιστολής προς την BMW Hellas (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=34511)

vsnmic 14-09-2012 12:02

Δημοσίευση Επιστολής προς την BMW Hellas
 
Αγαπητοί Κύριοι
Ονομάζομαι Διαμαντίδης Μιχάλης, είμαι επιστήμονας της πληροφορικής και κατοικώ μόνιμα στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης. Έχω στην κατοχή μου ένα BMW R1200GS 2006 το οποίο αγοράστηκε από Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα από τον Κο Τρικαλιώτη ολοκαίνουργιο και στοίχισε 17500 Ευρώ. Αυτή τη στιγμή έχει 35000 χλμ και είναι σε άψογη κατάσταση. Ο σκοπός αυτής της επιστολής είναι η αναφορά και η καταγγελία ταυτόχρονα ενός σημαντικού προβλήματος που παρουσιάστηκε με την αγορά δύο κρανών BMW Sport Sparc με Ενδοεπικοινωνία Bluetooth.
Η αγορά έγινε στις 31/5/2012 από το κατάστημα του Κου Παναγιωτόπουλου στην Αθήνα και η επικοινωνία με τον Κο Φιλίππου Γεώργιο και στοίχισαν 1800 Ευρώ. Η εξυπηρέτηση από το παραπάνω κατάστημα ήταν κάτι παραπάνω από άψογη! Τα κράνη (ένα για εμένα και ένα για τη σύζυγό μου) χρησιμοποιήθηκαν μόνο μία φορά σε ένα ταξίδι Θεσσαλονίκη – Βόλος και φορτίστηκαν μόνο μία φορά. Την επόμενη φορά που πήγαμε να τα φορτίσουμε δεν δούλευε η φόρτιση στο κράνος της συζύγου μου.
Πιστεύω πως μετά από 20 χρόνια εμπειρίας στην επιστήμη των υπολογιστών να ξέρω να φορτίσω μία συσκευή USB.
Έστειλα λοιπόν μετά από επικοινωνία με τον Κο Φιλίππου το κράνος στην αντιπροσωπεία του Κου Παναγιωτόπουλου για διεκπεραίωση της εγγύησης που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι έχω. Χθες με ενημέρωσε ο Κος Φιλίππου ότι ενημερώθηκε από εσάς ότι δεν γίνεται δεκτή η εγγύηση γιατί οφείλεται σε λάθος του χρήστη.
Εγώ λοιπόν από τη μεριά μου ερωτώ :
1) Είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό σήμερα που υπάρχει μία τεράστια κρίση και ένας πελάτης δίνει 1800 Ευρώ μετρητοίς στερούμενος ένα ταξίδι που θα έκανε για την αγορά ενός γνήσιου κράνους BMW και να μην έχει την υποστήριξη της εταιρείας που εμπιστεύεται εδώ και 10 χρόνια;
2) Γνωρίζω πολύ καλά από εγγυήσεις γιατί καθημερινά στο κατάστημά μου έρχονται υπολογιστές και τους βάζω σε διαδικασία εγγύησης. Πως είναι δυνατόν να μην περνάει η εγγύηση και μάλιστα σε τόσο ακριβό εξοπλισμό;
3) Είναι τόσο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η συμπεριφορά σας ώστε να μην σας ενδιαφέρει ένας πελάτης που σας εμπιστεύεται και δίνει τα ωραία του χρήματα με κόπο ζωής;
4) Εκτός ότι κατανάλωσα άπειρες ώρες για να καταφέρω να δουλέψει το pair μεταξύ των συσκευών, εκτός ότι η συγκεκριμένη ενδοεπικοινωνία δεν συνεργάζεται με τα iPhone που διαθέτω εγώ και η σύζυγός μου, εκτός ότι η συγκεκριμένη ενδοεπικοινωνία είναι πολύ δύσκολο να συνεργαστεί με ένα Bluetooth GPS, εκτός ότι νομίζω ότι αυτή η αγορά μου ήταν η πιο αποτυχημένη που έχω κάνει τα τελευταία χρόνια, έρχεστε και μου λέτε ότι δεν περνάει και η εγγύηση;
ΝΤΡΟΠΗ για μία εταιρεία που εμπιστεύονται χιλιάδες μοτοσικλετιστές και έχουν την εντύπωση ότι καλύπτονται με εγγυήσεις και υποστηρίζονται από εσάς.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ μετά από τόση ταλαιπωρία για το setup των συσκευών να αντιμετωπίζετε έτσι μία μηδαμινή σε κόστος βλάβη.
Παρακαλώ πολύ για τις δικές σας ενέργειες. Θα ήθελα να βρεθεί μία λύση σε όλα αυτά τα προβλήματα που ανέφερα παραπάνω καθώς και σε μελλοντικά προβλήματα που θα μου παρουσιαστούν στο μέλλον με τις συσκευές αυτές. Δεν θα ήθελα να καταφύγω σε ένδικα ακόμη μέσα γιατί πιστεύω πως η BMW είναι μία έντιμη εταιρία με μεγάλη ιστορία στην ικανοποίηση του πελάτη και το service.
Η παρούσα επιστολή θα κοινοποιηθεί σε όλα τα BMW clubs, στο GS Forum, σε όλα τα moto clubs καθώς και στην BMW MOTORRAD Ελλάδας και Γερμανίας. Ευχαριστώ πολύ και περιμένω την απόκρισή σας.

Με Εκτίμηση

Μιχάλης Λ. Διαμαντίδης
Σύμβουλος Μηχανογράφησης

nivam 14-09-2012 12:07

Απάντηση: Δημοσίευση Επιστολής προς την BMW Hellas
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vsnmic ( 757904)
Αγαπητοί Κύριοι
Ονομάζομαι Διαμαντίδης Μιχάλης, είμαι επιστήμονας της πληροφορικής και κατοικώ μόνιμα στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης. Έχω στην κατοχή μου ένα BMW R1200GS 2006 το οποίο αγοράστηκε από Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα από τον Κο Τρικαλιώτη ολοκαίνουργιο και στοίχισε 17500 Ευρώ. Αυτή τη στιγμή έχει 35000 χλμ και είναι σε άψογη κατάσταση. Ο σκοπός αυτής της επιστολής είναι η αναφορά και η καταγγελία ταυτόχρονα ενός σημαντικού προβλήματος που παρουσιάστηκε με την αγορά δύο κρανών BMW Sport Sparc με Ενδοεπικοινωνία Bluetooth.
Η αγορά έγινε στις 31/5/2012 από το κατάστημα του Κου Παναγιωτόπουλου στην Αθήνα και η επικοινωνία με τον Κο Φιλίππου Γεώργιο και στοίχισαν 1800 Ευρώ. Η εξυπηρέτηση από το παραπάνω κατάστημα ήταν κάτι παραπάνω από άψογη! Τα κράνη (ένα για εμένα και ένα για τη σύζυγό μου) χρησιμοποιήθηκαν μόνο μία φορά σε ένα ταξίδι Θεσσαλονίκη – Βόλος και φορτίστηκαν μόνο μία φορά. Την επόμενη φορά που πήγαμε να τα φορτίσουμε δεν δούλευε η φόρτιση στο κράνος της συζύγου μου.
Πιστεύω πως μετά από 20 χρόνια εμπειρίας στην επιστήμη των υπολογιστών να ξέρω να φορτίσω μία συσκευή USB.
Έστειλα λοιπόν μετά από επικοινωνία με τον Κο Φιλίππου το κράνος στην αντιπροσωπεία του Κου Παναγιωτόπουλου για διεκπεραίωση της εγγύησης που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι έχω. Χθες με ενημέρωσε ο Κος Φιλίππου ότι ενημερώθηκε από εσάς ότι δεν γίνεται δεκτή η εγγύηση γιατί οφείλεται σε λάθος του χρήστη.
Εγώ λοιπόν από τη μεριά μου ερωτώ :
1) Είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό σήμερα που υπάρχει μία τεράστια κρίση και ένας πελάτης δίνει 1800 Ευρώ μετρητοίς στερούμενος ένα ταξίδι που θα έκανε για την αγορά ενός γνήσιου κράνους BMW και να μην έχει την υποστήριξη της εταιρείας που εμπιστεύεται εδώ και 10 χρόνια;
2) Γνωρίζω πολύ καλά από εγγυήσεις γιατί καθημερινά στο κατάστημά μου έρχονται υπολογιστές και τους βάζω σε διαδικασία εγγύησης. Πως είναι δυνατόν να μην περνάει η εγγύηση και μάλιστα σε τόσο ακριβό εξοπλισμό;
3) Είναι τόσο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η συμπεριφορά σας ώστε να μην σας ενδιαφέρει ένας πελάτης που σας εμπιστεύεται και δίνει τα ωραία του χρήματα με κόπο ζωής;
4) Εκτός ότι κατανάλωσα άπειρες ώρες για να καταφέρω να δουλέψει το pair μεταξύ των συσκευών, εκτός ότι η συγκεκριμένη ενδοεπικοινωνία δεν συνεργάζεται με τα iPhone που διαθέτω εγώ και η σύζυγός μου, εκτός ότι η συγκεκριμένη ενδοεπικοινωνία είναι πολύ δύσκολο να συνεργαστεί με ένα Bluetooth GPS, εκτός ότι νομίζω ότι αυτή η αγορά μου ήταν η πιο αποτυχημένη που έχω κάνει τα τελευταία χρόνια, έρχεστε και μου λέτε ότι δεν περνάει και η εγγύηση;
ΝΤΡΟΠΗ για μία εταιρεία που εμπιστεύονται χιλιάδες μοτοσικλετιστές και έχουν την εντύπωση ότι καλύπτονται με εγγυήσεις και υποστηρίζονται από εσάς.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ μετά από τόση ταλαιπωρία για το setup των συσκευών να αντιμετωπίζετε έτσι μία μηδαμινή σε κόστος βλάβη.
Παρακαλώ πολύ για τις δικές σας ενέργειες. Θα ήθελα να βρεθεί μία λύση σε όλα αυτά τα προβλήματα που ανέφερα παραπάνω καθώς και σε μελλοντικά προβλήματα που θα μου παρουσιαστούν στο μέλλον με τις συσκευές αυτές. Δεν θα ήθελα να καταφύγω σε ένδικα ακόμη μέσα γιατί πιστεύω πως η BMW είναι μία έντιμη εταιρία με μεγάλη ιστορία στην ικανοποίηση του πελάτη και το service.
Η παρούσα επιστολή θα κοινοποιηθεί σε όλα τα BMW clubs, στο GS Forum, σε όλα τα moto clubs καθώς και στην BMW MOTORRAD Ελλάδας και Γερμανίας. Ευχαριστώ πολύ και περιμένω την απόκρισή σας.
Με Εκτίμηση

Μιχάλης Λ. Διαμαντίδης
Σύμβουλος Μηχανογράφησης



:ye36:

Eύχομαι να βρεις γρήγορα το δίκιο σου!:)

ltsiorak 14-09-2012 12:13

Απάντηση: Δημοσίευση Επιστολής προς την BMW Hellas
 
φιλος... για αυτο κινεζος και αγιος ο θεος

vsnmic 14-09-2012 12:24

Απάντηση: Δημοσίευση Επιστολής προς την BMW Hellas
 
Ήδη ο Κος Παναγιωτόπουλος έδωσε εντολή για την αντικατάσταση του εξοπλισμού χωρίς καμία χρέωση από μέρους μας. Τον ευχαριστούμε και δημόσια. ΑΨΟΓΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΑ!

MKK 14-09-2012 12:34

... Το όνομα Αντώνης Παναγιωτόπουλος δεν είναι τυχαίο στο χώρο της BMW ... Προσωπικά πήγα για δικαστήριο και έφυγα με μοτό ...


Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

jmar 14-09-2012 12:40

Απάντηση: Δημοσίευση Επιστολής προς την BMW Hellas
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vsnmic ( 757924)
Ήδη ο Κος Παναγιωτόπουλος έδωσε εντολή για την αντικατάσταση του εξοπλισμού χωρίς καμία χρέωση από μέρους μας. Τον ευχαριστούμε και δημόσια. ΑΨΟΓΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΑ!

Δηλαδη για να καταλαβω μεσα σε 20 λεπτα επειδη εγινε η δημοσιοποιηση καλυφθηκε απο εγγυηση?? :eek:

commander 14-09-2012 12:43

Απάντηση: Δημοσίευση Επιστολής προς την BMW Hellas
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από jmar ( 757932)
Δηλαδη για να καταλαβω μεσα σε 20 λεπτα επειδη εγινε η δημοσιοποιηση καλυφθηκε απο εγγυηση?? :eek:

Πάντως κάτι έγινε ..........τώρα ήταν η δημοσιεύσει ήταν κάτι άλλο πάντως λύθηκε το πρόβλημα του φίλου........

aeriko 14-09-2012 12:46

Απάντηση: Δημοσίευση Επιστολής προς την BMW Hellas
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από commander ( 757934)
Πάντως κάτι έγινε ..........τώρα ήταν η δημοσιεύσει ήταν κάτι άλλο πάντως λύθηκε το πρόβλημα του φίλου........

.........ηταν προβοκάτσια;;;............

Sakis 14-09-2012 12:47

Απάντηση: Δημοσίευση Επιστολής προς την BMW Hellas
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vsnmic ( 757924)
Ήδη ο Κος Παναγιωτόπουλος έδωσε εντολή για την αντικατάσταση του εξοπλισμού χωρίς καμία χρέωση από μέρους μας. Τον ευχαριστούμε και δημόσια. ΑΨΟΓΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΑ!

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από jmar ( 757932)
Δηλαδη για να καταλαβω μεσα σε 20 λεπτα επειδη εγινε η δημοσιοποιηση καλυφθηκε απο εγγυηση?? :eek:


Έτσι έγινε μπορείς να μας διευκρινήσεις?????:Απορία::wo20:

vpentza 14-09-2012 12:47

Απάντηση: Δημοσίευση Επιστολής προς την BMW Hellas
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vsnmic ( 757924)
Ήδη ο Κος Παναγιωτόπουλος έδωσε εντολή για την αντικατάσταση του εξοπλισμού χωρίς καμία χρέωση από μέρους μας. Τον ευχαριστούμε και δημόσια. ΑΨΟΓΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΑ!

όλα καλά και αποκαταστάθηκε το όνομα της "μαμάς"...

να κάνω μερικές ερωτήσεις ?
τη πρώτη φορά που εξέφρασες τα παράπονα, η αντιπροσωπεία ζήτησε την άδεια της "μαμάς" (ως όφειλε) ώστε να κάνει χρήση της εγγύησης και αυτή είπε ΟΧΙ ???
και πότε ακριβώς ο κ.Παναγιωτόπουλος έδωσε εντολή για αντικατάσταση ?
και γιατί την εντολή την δίνει ο κ.Παναγιωτόπουλος ? το σωστό δεν ήταν την εντολή να τη δώσει η "μαμά" προς τον κ.Παναγιωτόπουλο ?


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:56.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!