View Single Post
  #9  
Παλιό 16-03-2009, 13:47
epimelitisf Ο/Η epimelitisf βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: Κατακόκκινη...
Μηνύματα: 230
Προεπιλογή Απάντηση: Akrapovic τελικο η ολοσωμη??

Φίλε Dido είδα ότι καβαλάς την adv...

Πρώτον να την χαίρεσαι!

Δεύτερον, είχα τύχει να γνωρίσω και να συνομιλήσω, περί αυτού του θέματος που έθιξες, με κάποιον ο οποίος είχε την το ίδιο μοντέλο και έκανε τις ρυθμίσεις για να πηγαίνει καλύτερα η bmw του...

Άλλαξε λοιπόν φίλτρο, άλλαξε όλη την εξάτμιση (μπρός - πίσω...), έβαλε μπουζί ιριδίου, έβαλε πρόγραμμα power-commander (αν θυμάμαι καλά...) και κατέληξε στο δυναμόμετρο όπου πήρε 100 άλογα στον τροχό...

Όταν του είπα ότι έχει την ίδια επιτάχυνση με την απλή gs πλέον, μετά από το κουστουμάκι των 2500 και πλέον Εuro, το θεώρησε αστείο...

Τον προσκάλεσα όμως φιλικά, σε μία δοκιμή στην ανηφόρα της Συγγρού για να δούμε πρακτικά κατά πόσο όλα αυτά ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα...

Τελικώς ήμουν συνεχώς μία μηχανή μπροστά! (Ξεκινήσαμε με δευτέρες...)...

Όμως έχει από τις πιο "γρήγορες" adv...

Το ζητούμενο λοιπόν είναι τι θέλεις να πάρεις και τι "επιπτώσεις" θέλεις να έχεις... Δηλαδή στην προκειμένη περίπτωση, ευτυχώς που η adv έχει μεγαλύτερο ντεπόζιτο καυσίμων, για να έχει την ίδια αυτονομία με την απλή gs και με 13 λίτρα λιγότερα...

Είναι στην κρίση σου αν αξίζει ή όχι και τι θέλεις να κάνεις στην μοτό σου...

Π.χ. εγώ τα "δίνω" αλλού που για μένα αξίζει περισσότερο!
Reply With Quote