View Single Post
  #91  
Παλιό 09-11-2012, 16:33
chrmakry Ο/Η chrmakry βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2012
Περιοχή: Athina
Μoto: BMW 1200 GS Triple Black Special Edition
Μηνύματα: 45
Προεπιλογή Απάντηση: ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΜΙΑΣ BMW-ΠΟΣΟ ΣΑΣ ΚΟΣΤΙΖΕΙ?

Τhanks VDR, ναι κάτι τέτοιο.
Να υποθέσω πως αφορά το 1200 GS (να ρωτήσω και που βρήκες τις πληροφορίες?)...

Πάντως, μου κάνει εντύπωση (αν και δεν είναι συγκρίσιμο), σε καινούργιο αυτοκίνητο Passat θα του κάνω το πρώτο service στα 15,000 (ούτε λάδια δεν χρειάζεται μέχρι τότε - έτσι μου είπε η αντιπροσωπεία!) και η μπέμπα μας κάθε 10,000/ή χρόνο και από κάτι.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από VDR Εμφάνιση μηνυμάτων
Κάτι αντίστοιχο εννοείτε?...

=> Αλλαγή λαδιού στον κινητήρα με το φίλτρο (Περιγραφή σε θέση: 11 00 611, Με ξεχωριστή χρέωση) Ετησίως ή Κάθε 10.000 km
=> Αλλαγή λαδιού στο σύστημα τελικής μετάδοσης κίνησης (Περιγραφή σε θέση: 33 00 501, Με ξεχωριστή χρέωση) Κάθε δύο χρόνια ή Κάθε 20.000 km
=> Ρύθμιση διάκενου βαλβίδων (στη συντήρηση) (Περιγραφή σε θέση: 11 34 506, Με ξεχωριστή χρέωση) Κάθε 10.000 km
=> Αλλαγή λαδιού κιβωτίου ταχυτήτων (σε συντήρηση) (Περιγραφή σε θέση: 23 00 510, Με ξεχωριστή χρέωση) Για πρώτη φορά μετά από ένα χρόνο και στη συνέχεια κάθε δύο χρόνια ή Κάθε 40.000 km
=> Αντικατάσταση όλων των μπουζί (σε συντήρηση) (Περιγραφή σε θέση: 12 12 509, Με ξεχωριστή χρέωση) Κάθε 40.000 km
=> Αντικατάσταση στοιχείου φίλτρου αέρα (σε συντήρηση) (Περιγραφή σε θέση: 13 72 505, Με ξεχωριστή χρέωση) Κάθε 20.000 km
=> Αντικατάσταση ιμάντα για τον εναλλάκτη (σε συντήρηση) (Περιγραφή σε θέση: 12 31 657, Με ξεχωριστή χρέωση) Κάθε έξι χρόνια ή Κάθε 40.000 km
(+) Οπτικός έλεγχος του υδραυλικού συστήματος συμπλέκτη
(-) Οπτικός έλεγχος του υδραυλικού συστήματος συμπλέκτη

Έλεγχος



--------------------------------------------------------------------------------
Προσοχή
Στο σύστημα του συμπλέκτη χρησιμοποιείται ένα ειδικό υδραυλικό υγρό, το οποίο δεν χρειάζεται πλέον αλλαγή. Τα λανθασμένα υλικά λειτουργίας προκαλούν ζημιά στις στεγανοποιήσεις και στα λαστιχένια καλύμματα του συστήματος.

Μη γεμίζετε με υγρό φρένων. Χρησιμοποιήστε μόνο το εγκεκριμένο υδραυλικό υγρό.




--------------------------------------------------------------------------------


Ελέγξτε τη βοηθητική αντλία και την κεντρική αντλία του συμπλέκτη καθώς και το σωλήνα του συμπλέκτη για τυχόν ζημιές και διαρροές.



Τεχνικά στοιχεία
Στάθμη υγρού συμπλέκτη (περίπτωση επισκευής)

Με καινούργια επένδυση τριβής συμπλέκτη, μοτοσικλέτα σε όρθια θέση και τιμόνι σε θέση ευθείας πορείας
Κάτω άκρο εγκοπής στερέωσης πώματος δοχείου


Υλικά λειτουργίας

Vitamol V10

(+) Οπτικός έλεγχος σωλήνων φρένων, εύκαμπτων σωλήνων φρένων και συνδέσεων
(-) Οπτικός έλεγχος σωλήνων φρένων, εύκαμπτων σωλήνων φρένων και συνδέσεων

Πραγματοποιήστε οπτικό έλεγχο για:

Τεχνικά στοιχεία
Όριο φθοράς τακακιών φρένων μπροστά

Μόνο επένδυση τριβής χωρίς την πλάκα στήριξης. Οι ενδείξεις φθοράς (εγκοπές) πρέπει να φαίνονται καθαρά.
Ελάχ. 1,0 mm

Τεχνικά στοιχεία
Πάχος δίσκου φρένου μπροστά
Κατάσταση καινούργιου εξαρτήματος
4,5 mm

Όριο φθοράς
4 mm
=> Αλλαγή υγρού φρένων μπροστά (Περιγραφή σε θέση: 34 00 548, Με ξεχωριστή χρέωση) Για πρώτη φορά μετά από ένα χρόνο και στη συνέχεια κάθε δύο χρόνια
(+) Έλεγχος στάθμης υγρού φρένων μπροστινού τροχού
(-) Έλεγχος στάθμης υγρού φρένων μπροστινού τροχού

Τεχνικά στοιχεία
Στάθμη υγρού φρένων μπροστά

Δοχείο υγρού φρένων σε οριζόντια θέση, μοτοσικλέτα σε όρθια θέση
Η στάθμη του υγρού φρένων δεν επιτρέπεται να βρίσκεται κάτω από την ένδειξη MIN.


Υλικά λειτουργίας

Υγρό φρένων DOT4

Ένδειξη φθοράς τακακιών φρένων

3 ορατοί δακτύλιοι
Πάχος επένδυσης τριβής τουλάχ. 75 %


2 ορατοί δακτύλιοι
Πάχος επένδυσης τριβής τουλάχ. 50 %

1 ορατός δακτύλιος
Πάχος επένδυσης τριβής τουλάχ. 50-25 %

Κανένας ορατός δακτύλιος
Αντικατάσταση τακακιών φρένων

Όριο φθοράς τακακιών φρένων πίσω

Μόνο επένδυση τριβής χωρίς την πλάκα στήριξης. Μέσα από την οπή του εσωτερικού τακακιού, δεν επιτρέπεται να είναι ορατός ο δίσκος του φρένου.
1,0 mm

Έλεγχος φθορας
Τεχνικά στοιχεία
Πάχος δίσκου φρένου πίσω
Κατάσταση καινούργιου εξαρτήματος
5 mm
Όριο φθοράς
Ελάχ. 4,5 mm
=> Αλλαγή υγρού φρένων πίσω (Περιγραφή σε θέση: 34 00 549, Με ξεχωριστή χρέωση) Για πρώτη φορά μετά από ένα χρόνο και στη συνέχεια κάθε δύο χρόνια
Reply With Quote