View Single Post
  #37  
Παλιό 14-06-2013, 18:06
Ταξιδευτης Ο/Η Ταξιδευτης βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2011
Περιοχή: Αττική
Μoto: Honda VFR750 RC36 II
Μηνύματα: 697
Προεπιλογή Απάντηση: Η Τυχη, η Ατυχη και το Καρμα: Ενα γερικο αλογο που δεν ηθελε να το βαλει κατω.

Πισω απο το μουτρο της μηχανης οι πλεξουδες ηταν γενικα ενα χαλι απο το εργοστασιο.
Περιττο να πω οτι μεχρι να φτασω να τελειωσω με τη μηχανη θα κατεληγα να κανω και 30 αναδιαταξεις στη χωροδιαταξη αυτων των καλωδιων λογω των νεων ηλεκτρικων, φισων και της νεας πλεξουδας που μπηκε! :lol: :P
Δεν πειραζει ομως! Ολα μες το προγραμμα ειναι.




Μιλωντας για χαλι, οι πατεντες "επισκευων" που εβρισκα διασπαρτες στη μηχανη δεν ειχαν τελειωμο, κανοντας με να θυμωνω απεριοριστα με ολους εκεινους που δηλωνουν μηχανικοι αλλα δεν δειχνουν καμια φροντιδα σε αυτο που κανουν.
Αυτο που βλεπετε ηταν τα καλωδια για τη κορνα. Το ενα ηταν μισοτσακισμενο και το αλλο ειχε προ πολλου κοπει. Ποια ηταν η "επισκευη "; Τυλιγμα του γυμνου καλωδιου με το χερι και λιγη μονωτικη ταινια.



Δεκα λεπτα αργοτερα και 2 φισες μετα...



Τοσο δυσκολο θα ηταν καποιος να κανει το ιδιο πραγμα παλιοτερα; Εγω που ημουν ασχετος και μου ειχε παρει δεκα λεπτα...
Ομως το επομενο βημα θα επαιρνε πολυ περισσοτερο. Ειχα να ασχοληθω με κατι που εκ πρωτης εδειχνε μαλλον ακατορθωτο: το παντρεμα του δεξιου διακοπτη του Suzuki με το διακοπτη και τη γκαζιερα του BMW.

Το ανοιγμα στο νεο διακοπτη χρειαστηκε λιγη δουλεια για να δεχτει τη ντιζα της BMW ομως ειχαμε αρκετα θεματα: ο διακοπτης της Suzuki προφανως δεν ειχε στοπ στη θεση που ειχε η γκαζιερα του F και η ιδια η γκαζιερα ηταν ενα κλικ μεγαλυτερη σε διαμετρο, οποτε κλεινοντας το διακοπτη το γκαζι γυριζε με δυσκολια και εμενε ανοιχτο.
Αυτο επρεπε να διορθωθει πληρως!

Πηρα το πλαστικο σωμα απο ενα "ουπα" που χρησιμοποιουμε για να στερεωνουμε καλωδια σε τοιχους και το τοποθετησα μεσα στο νεο διακοπτη. Το σχημα του σε U μου επετρεψε να το βαλω σε σημειο που δεν ενοχλουσε καθολου το συρματοσχοινο της ντιζας αλλα και παραλληλα δημιουργουσε ενα ωραιοτατο και γερο στοπ οταν εκλεινε η γκαζιερα.
Με ενα dremel μεγαλωνα ελαφρα τη διαμετρο του διακοπτη οποτε και το γκαζι τωρα μπορουσε να γυριζει τελειως απροβληματιστα.

Ετοιμοι; Ουτε κατα διανοια. Αυτα ηταν τα ...ευκολα! Τωρα ειχα να παλεψω με τα ηλεκτρικα σε κατευθυνση ...ανωτερα θεωρητικη!

Last edited by Ταξιδευτης; 14-06-2013 at 18:07.
Reply With Quote