View Single Post
  #29  
Παλιό 11-07-2013, 10:48
Thodoras Ο/Η Thodoras βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2012
Περιοχή: Αργυρούπολη Αττικής
Μoto: r1200gs 08
Μηνύματα: 309
Προεπιλογή Απάντηση: Interphone F4 βλάβη και εγγύηση

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από D_Artagian Εμφάνιση μηνυμάτων
@thodoras.. Το θέμα σου το έχουμε δεί, αναλύσει σε άλλο post, έχεις αποδεχθεί αυτά που έχω γράψει και έχουν γίνει, και πίστευα οτι τελείωσε εκεί η ιστορία. Για ποιο λόγο το αναφέρεις πάλι, σε θέμα άλλο, δεν το έχω καταλάβει. Είπαμε, είχες ένα πρόβλημα, σε βοηθήσαμε ώς έπρεπε στο θέμα της αντικατάστασης, έμεινες ευχαριστημένος. Μια χαρά ! Τι άλλο μπορούμε να κάνουμε ; Κρίνεις σωστό σε κάθε θέμα για Interphone ή οτιδήποτε άλλο να γράφεις το ίδιο ; Πές μου πως αλλιώς να σε βοηθήσω και θα το κάνω. Είναι σαν να έχεις ένα πρόβλημα με τη μοτοσυκλέτα σου πχ, και σε κάθε post που ανεβάζει κάποιος χρήστης, να γράφεις για το πρόβλημά αυτό που έχεις.
Το αναφέρω μια τελευταία φορά γιατί το θέμα του νήματος το έχουμε διαστρεβλώσει τελείως:
Το MotoRAID είναι από τα πιο αξιόπιστα και ίσως το πιο εξυπηρετικό internetικό μαγαζί από το οποίο έχω ψωνίσει και αυτό είμαι βέβαιος ότι οφείλεται στη γραμμή που δίνει ο Γιάννης. Νομίζω ότι το γράφω ξεκάθαρα και σε όλα τα ποστ, στο παρόν νήμα και σε άλλα και Γιάννη σου το έχω στείλει και στα mail μας για το δικό μου πρόβλημα ότι, αν δεν υπήρχε το αξιόπιστο μαγαζί σου, δε θα τολμούσα να αγοράσω την ΓΙΑ ΜΕΝΑ αναξιόπιστη Interphone.
Εσένα για ποιό λόγο σε πειράζει το ανωτέρω δε μπορώ να καταλάβω...

Αυτή είναι η εμπειρία μου Γιάννη και θα την αναφέρω σε δημόσιες συζητήσεις όσες φορές το θεωρήσω σωστό.
Και ναι ο κολλητός μου, που μαζί τις πήραμε τις F5 είναι καταευχαριστημένος και με πολύ άσχημη χρήση δεν του έχει παρουσιάσει τίποτα.

Επίσης, από τις "δηλώσεις" σου, καταλαβαίνω ότι είσαι πωλητής και όχι καταναλωτής...Κανένας καταναλωτής εδώ μέσα δεν επιφυλάχθηκε νομίμων δικαιωμάτων του...


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από georgios Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλημέρα!

Ρε Γιάννη; Θα με τρελλάνεις...

Όταν γράφεις: "Επιφυλάσομαι για κάθε νόμιμα δικαίωμα" τι εννοείς; ότι θα κεράσετε καφέ σε όσους γράφουν κάτι αρνητικό για την Interphone; Οι περισσότεροι ως απειλή το είδαν. Και εγώ έγραψα ότι θα είναι ανόητο από την πλευρά σας (εσείς του Motoraid) να κάνετε κάτι τέτοιο. Ότι ουσιαστικά αποκλείεται να κάνετε κάτι τέτοιο.

Και πάμε ξανά για την ποιότητα τη Interphone. Είσαι υποψήφιος αγοραστής ενδοεπικοινωνίας και μπαίνεις λοιπόν σε φόρουμ (ελληνόφωνα και αγγλόφωνα) για μηχανές και διαβάζεις review για τα προιόντα της Interphone. Υπάρχει περίπτωση να βρεις φορουμ ή thread στο οποίο να μην αναφέρει άνθρωπος βλάβη; και μάλιστα πάντα του ίδιου τύπου; Τι άλλο δηλαδή θες για να είσαι επιφυλακτικός και για να πεις ότι οι συγκεκριμένη εταιρία/προιόντα έχει θέμα;
Ποιος μίλησε για δημοσιότητα και τα λοιπά που αναφέρεις; Δηλαδή έχουμε 10 άνθρωποι θέμα με ένα προιόν και δεν θα βγούμε να το πούμε; Θα λέμε, άσε μωρέ! Χαλάλι τα 400 ευρώ, αρκεί που είναι καλό παιδί ο Γιάννης που μας το πούλησε; Τι; εγγύηση; Έλα μωρέ τώρα ποια εγγύηση; Θα πάρω την καινούρια. Θα δώσω άλλο ένα 400αρι. Αφού η interphone άκουσε τα παράπονα μας, και έβγαλε καινούριο μοντέλο;
Εγώ θα σου πω και το άλλο... Βγάζει η TOYOTA ένα μοντέλο πριν από 4 χρόνια, το YARIS αν δεν κάνω λάθος, και μετά από ένα 6μηνο βγάζει υποψία προβλήματος στο γκάζι. Υποψία! Ούτε καν πρόβλημα. Σε ορισμένα μοντέλα. Τι κάνει η TOYOTA και η κάθε TOYOTA; Βγάζει επόμενο μοντέλο στο οποίο διορθώνει το πρόβλημα; ή επιδιορθώνει το πρόβλημα τόσο σε αυτούς στους οποίους παρουσιάστικε όσο και σε αυτούς που δεν τους παρουσίασε κάτι; Τόσο απλά!

Και νέα επανάληψη γιατί μου φαίνεται εδώ ψοφάμε για παρεξηγήσεις. Όταν κάποιος γράφει αγόρασα την F4, F5, FXT, όταν εσύ ο ίδιος ξέρεις ότι όλα αυτά τα αγόρασα από εσάς, ότι εκτός από αυτά, πόσα ακόμα και πόσο συχνά αγοράζω από το κατάστημά σας προιόντα και τρίτον όταν γράφω πως είμαστε και παραμένουμε πελάτες όσο είστε εντάξει εσείς, όταν έχει γραφτεί σε παλαιότερη συζήτηση ότι αν δεν ήσασταν εσείς ως άτομα ξηγημένοι κλπ κλπ. βγάζεις το συμπέρασμα ότι; σας θεωρούμε "ύποπτους" και δεν σας προτιμούμε ως κατάστημα ή ότι είμαστε πελάτες που απλά θέλουμε το δίκαιο μας;
Λες και τα έγραψα εγώ!

Επίσης πολλές καλημέρες με χαμόγελα και φιλιά!!
Reply With Quote