Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από intruder
καινουριο το πηρες? τι σου προβληματα παρουσιαζε?
|
καινούργιο μοντέλο 2003
ας τα πάρουμε όμως από την αρχή για τον φίλο...
το 1000αρι πρωτοπαρουσιαστηκε το 2002 και η εισαγωγή του συνέχισε μέχρι και το 2009 (αν θυμάμαι καλά) στην ευρώπη.... και αυτό λόγω εκπομπών ρύπων.... στην αμερική πουλαγε κανονικότατα.....
μοτέρ από tl 1000 το οποιο μια χαρά δουλευε εκεί, στο στρόμα κάνανε π@π@ριά...
τα προβλήματα του 1000 που ΔΕΝ λύθηκαν ΠΟΤΕ....
α. καμπάνα που βροντάει
β. ψεκασμός που πετάει τα κολάρα
γ. ψεκασμός που κομπιάζει/σβήνει
δ. πηνία που καιγόντουσαν για πλάκα
ε. tps που κοντράρανε τα πηνία ποιος θα καει πιο πολλές φορές
στ. αναρτήσεις που τα φτύνανε και σκάγανε
εγώ τα αντιμετώπισα όλα..... δλδ:
α. πηνία
β. 2-3 tps
γ. όλα τα προβλήματα του ψεκασμού
δ. ανάρτηση
ακόμα και την καμπάνα που βρόνταγε, αν και δεν είναι λειτουργικό πρόβλημα, την άλλαξα (μ@λ@κί@ μου)
το θέμα είναι οτι η μπουζούκι ουδέποτε ασχολήθηκε πραγματικά με το 1000.... οι αλλαγές που έκανε ήταν μόνο εμφανισιακές και ανευ ουσίας.... το παράτησε στο έλεός του και μαζί με αυτό και όσους το είχαν....
πρόσφατα δε, έμαθα για Κ7 μοντέλο (2007 δλδ) που το έχει πληρώσει χρυσό ο τύπος προσπαθώντας να το κάνει να δουλέψει σωστά (μεταχειρισμένο).....
οπότε για μία ακόμη φορά επιβεβαιώθηκε οτι οι όποιες παιδικές ασθένειες του 1000 μείνανε μόνιμες....
τωρα αν στο καινούργιο θα δουλεύουν όλα σωστά ή αν η μπουζούκι θα ακολουθήσει άλλη πολιτική δεν το ξέρω.... σίγουρα όμως ΔΕΝ θα ήθελα να ρισκάρω με τιποτα να πληρώσω ένα μηχανάκι διπλό.....
απλά, ενημερωτικά....
το 650 πρωτοκυκλοφόρησε το 2004 και βέβαια ΟΧΙ για να λύσει τα θέματα του 1000 ούτε και με μοτέρ του 1000 κατεβασμένο σε 650 κ.εκ. ..... το δε μοτεράκι του, ήταν έτοιμο (SV 650)....
και όχι, δεν ήταν το ίδιο σε όλα με το 1000άρι στα περιφερειακά του....