![]() |
Λάδια από κινητήρα
Καλησπέρα συμφορμίτες,
σήμερα μιας και είχε ωραία μέρα είπα με τα φιλαράκια μου να πάμε μία βόλτα. Δεν υπολόγιζα όμως ότι θα ξεράσει ο κινητήρας λάδια. Λοιπόν για να μπώ στο θέμα, ενώ πήγαινα στην εθνική έρχεται δίπλα μου ένας φίλος και μου κάνει νόημα να δεί κάτι. Μία και δύο μου κάνει νόημα να σταματήσω γιατί έβλεπε καπνούς. Σταματάμε και βλέπουμε ότι τρέχουν λάδια κάτω από το φιλτροκούτι αέρα. Δεν ξέρω τι είναι, μήπως έχει τύχη σε κάποιον κάτι τέτοιο; Ευχαριστώ εκ τον προτέρον. |
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
σε τι μηχανη?
|
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
μηπως ειναι απο σασμαν?
|
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Ναι έχεις δίκιο φίλε nek21 δεν είπα ότι έχω ένα GS 1200 R.
Το σασμάν δούλευε κανονικά αλλά το λάδι που είδα ήταν πολύ λεπτό σαν υδραυλικό μου φάνηκε. |
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
αν είχε συμβεί την κυριακή που ήμουν ναύπακτο θα το κοιτούσαμε μαζί
κάποιες σκέψεις η βαλβολίνη είναι χοντρή ενώ το λάδι της μηχανής είναι πιο ψιλό βαλβολίνη έχεις στο σασμάν, που μας ενδιαφέρει και μπορείς να βάλεις από μια τρύπα και να βγάλεις από μια άλλη παρακάτω για να λές οτι δεν είναι βαλβολίνη, το χεις τσεκάρει οτι οι βίδες είναι στεγνές για να βλέπεις καπνό σημαίνει είτε οτι καις λάδι, είτε οτι το λάδι καίγεται στην εξάτμιση ας εξετάσουμε την δεύτερη περίπτωση το λάδι μπορει να μπεί με ένα τρόπο, τάπα λαδιού, να εξέλθει με ένα τρόπο, τάπα κάρτερ, να διαφύγει από τις τσιμούχες, πράγμα χλωμό στην περίπτωσή σου, για να είναι τόσο πολύ αντιληπτό, ενώ αλλη μια περίπτωση είναι να εχει φύγει η τάπα από το φιλτροκούτι και να στάζει λαδι που έχει συγκεντρωθεί από αναθυμιάσεις και υπερχειλίσεις λαδιού υδραυλικό λάδι; μήπως έχεις θέμα με το σωληνάκι του συμπλέκτη; δεν είναι λάδι, αλλά είναι της γύρω περιοχής |
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον καταρχήν, την κυριακή συνέβη αλλά συνέβη στην Τραγάνα. Η μηχανή είχε λάδια δεν φαινόταν να έχει κάποιο πρόβλημα ή να χάνει λάδια. Κάτι με της αναθυμιάσεις θα παίζει. Αλλά η μηχανή είναι στη Μαλεσίνα και μέχρι το μεσημέρι θα είναι στη Χαλκίδα στην BMW. Θα πάω να δώ τι είναι.
|
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
...μηπως ειναι οσο απλα τα πραγματα???...λεω εγω τωρα!:) |
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
όχι δεν συμβαίνει αυτό γιατί θα το έκανε τα προηγούμενα 200 χλμ που είχα κάνει από το πρωί της ίδιας μέρας και τη μηχανή είχα να την πλύνω 3 μέρες.
|
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Aν ειναι ψιλο λαδι οπως λες, προσεξε μην ειναι απο την μοναδα του ABS. Ελεγξε σταθμες στα δοχεια των υγρων φρενων μπρος-πισω.
Οτιδηποτε αλλο και αν ειναι το προλαβαινεις, μα πανω απο ολα δεν κινδυνευεις, ενω σε αυτην την περιπτωση θελει πολυ προσοχη!!! |
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Απόσπασμα:
χαχα!...τρελο γελιο!...θα το τσεκαρω!:D off-topic close! |
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Λάμπρο καλό και ''αναίμακτο'' ξεμπέρδεμα φίλε;)
|
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
τελικα εμαθε τι ειναι!!
|
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Κυρίες και κύριοι το μυστήριο λύθηκε. Ήταν η τσιμούχα από το έμβολο του συμπλέκτη. Όλα καλά η μπέμπα μου είναι ασφαλείς και έτοιμη για την επόμενη βόλτα. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.
|
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Φυσικά και θα μάθετε τι ήταν. Μπορώ να σας αφήσω έτσι;;;;; Και πάνω απ' όλα να προστατέψω ένα συνάδελφο που μπορεί να του τύχει αυτό, εύχομαι να μην τύχει σε κανένα. Το κόστος θα σας το πώ αύριο.
|
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Πατροκωστής:
..."υδραυλικό λάδι; μήπως έχεις θέμα με το σωληνάκι του συμπλέκτη; δεν είναι λάδι, αλλά είναι της γύρω περιοχής " :sm8::sm4::sm5: |
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
...και να φανταστείτε στο γράψιμο είναι ακόμα καλύτερος από τα μηχανολογικά! ;)
|
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Τελικά ήταν τσιμούχα από το έμβολο του συμπλέκτη και το κόστος ήταν 15 € η τσιμούχα και 29 € η εργασία.
|
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Τι στιγμή πού κανείς δε έχει πραγματικές μηχανολογικές γνώσεις,άλλα εμπειρίες επιπέδου καφετέριας ποιός ό λόγος να ανοίγονται και να ταίζονται με απόψεις γνώμες κλπ?Αποπροσανατολίζονται έτσι οί παθόντες κινδυνεύοντας να πάθουν μεγαλύτερη ζημία ή και τίποτα χειρότερο άν προθυμοποιηθεί κάποιος "φωστήρας" να κάνει το μηχανικό.ΝεύραΑυτο το πράγμα γίνεται επενειλημένως που υποδηλώνει ανοησια και από τον ιδιοκτήτη πού εμπιστεύεται περισσότερο την παπαρολογια του καθενός παρά τό εξουσιοδοτημενο μηχανικό.
Λιβανίζουμε δηλαδη τη BMW για ρούχα κράνη κλπ αλλά όχι την τεχνογνωσία του δικτύου της πού κακα τα ψέματα με τα συνεχή σεμινάρια και το σφιχτο ελεγχο τών επιθεωρητών είναι σε σαφώς καλύτερη θέση από τά αντίστοιχα δίκτυα "γιαπωνέζων":cool: |
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Υπάρχουν και τα συμπληρωματικα σεμιναρια που γινονται σε τοπικο επιπεδο μεσω email και φαξ!! Τωρα, το πως μεταφερονται στο γερμανοπολυγωνο και στο δυναμοκλειδο απο τους κατα τόπους υπομηχανικους της εκαστοτε αντιπροσωπειας εγκειται στο ενδιαφερον τους να ενημερωθουν απο τον αρχιμηχανικο που παρακολουθησε το τάδε σεμιναριο και την ακριβεια μεταφορας των πεπραγμενων απο αυτον σε αυτους!! Δεν τους υποχρεωνει δε κανεις να το εκδηλωσουν αυτο το ενδιαφερον!! Το 90% αυτων περνουν ενα τηλεφωνο και ζητανε τα αποτελεσματα του σεμιναριου με φαξ!! Εξάλλου στα σεμιναρια αυτα δεν ''διδάσκονται'' επισκευες κι ανυχνευση βλαβων αλλα εισαγωγη στις καινουριες τεχνολογιες! Οσο για τους ''επιθεωρητες''........last year, διότι απλα δεν υπαρχουν σε μηχανολογικο επιπεδο παρα μονον σε οικονομικο!!! Σημ 1. τα παραπανω ειναι πολυ ευκολο να τα μαθεις αν εχεις καποιον πολυ δικο σου ανθρωπο σε ενα απο τα εξουσιοδοτημενα της BMW!! Κι επειδη εγω εχω (δεν θα το πω δημοσια όμως γιατι θα τον βλαψω) σε συμβουλευω να μην ακους ''παχια λογια'' που μονο σκοπό έχουν να ριξουν στάχτη στα μάτια των καταναλωτών!!! Σημ 2. Το οτι βρηκαν π.χ. μια βλαβη η οποια εντάσσεται στις κοινες ¨η οχι βλαβες δεν σημαινει οτι η επιτυχια αυτη ειναι μερος της παρακολουθησης σεμιναριων! Σημ 3. Τα παραπανω ισχύουν τοσο για Ευρωπαιους κατασκευαστες οσο και για Γιαπωνεζους τα τελευταια 25 χρόνια!! |
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
... μια παρεα ειμαστε βρε παιδες!....μηχανόβιοι!...κανεις δεν ειπε οτι ειμαστε μηχανικοι!.... οπως συναντιεσαι με το κολλητο σου και μοιραζεσαι μαζι του το προβλημα σου ή την χαρα σου ... ετσι αναφερεις και εδω στα Τεχνικα Θεματα τι σε προβληματιζει και ισως καμια φορα πιασεις και κατι που σου φανει οντως χρησιμο!
... φυσικα και φιλτράρεις αυτα που διαβαζεις και πρατεις αναλογως!...προσωπικα το βρίσκω εντελως υγιη και ενδιαφερον να κανεις μια συζητηση πριν καταληξεις στον μαστορα ! |
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Υπάρχουν πάρα πολλά Post που αφορούν "λαλακίες" των εξουσιοδοτημένων και μη συνεργειών, από λάθος διάγνωση εώς το να φύγει η μηχανή χωρίς λάδια, ή με χαλαρές κάποιες βίδες.
Το μεράκι πολλών συναδέλφων εδώ μέσα μας δίνει πολύ περισσότερες πληροφορίες από ότι το συνωμοτικό ύφος που έχουν οι περισσότεροι στα συνεργεία που όταν τους ρωτάς κάτι σε αντιμετωπίζουν με ύφος χιλίων καρδιναλίων. Για μένα οδηγώ μηχανή σημαίνει ότι ξέρω τουλάχιστον τα βασικά της λειτουργείας της, και αν όχι οφείλω να τα μάθω, είναι πρωτίστως θέμα ασφάλειας. Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε πόσοι από εδώ μέσα έχουν πάθει "ζημιές" από συνεργεία και πόσοι από τα post των συμφουρητών. ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ |
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Tραβηγμένη η άποψη του φίλου Εκατόνταρχου.
Το νόημα του φόρουμ είναι η ενημέρωση. Ακόμα και να μην βάζεις χέρι στη μηχανή σου (όπως η πλειοψηφία εδώ μέσα) το να ξέρεις πράγματα γι αυτήν στο μηχανολογικό κομμάτι είναι σημαντικό. Μπορεί να αποφύγεις σφάλματα στο χειρισμό και στην συντήρηση. Όταν πηγαίνεις εξάλλου τη μηχανή στον εξουσιοδοτημένο και ξέρεις εκ των προτέρων τι και πως είναι πολύ χρήσιμο. |
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Παιδιά ανήκω στην πλειοψηφία των μελών αυτού του φορουμ που αγγίζω την μηχανή μου σε ελάχιστα πράγματα, τουλάχιστον προς το παρών.Το ότι όμως διαβάζω εδώ μέσα τα τεχνικά θέματα, με έχει βοηθήσει αφάνταστα να γνωρίσω καλύτερα την μοτό μου, να μπορώ να καταλάβω σε μεγάλω βαθμό τι της συμβαίνει, και φυσικά να πηγαίνω στο συνεργείο αν όχι και με τα δύο μάτια ανοιχτά, τουλάχιστον με το ένα.Έτσι ξέρω και να περιγράψω το τυχών πρόβλημα, αλλά και να μην λουστώ ένα κάρο ....κίες,από ασχετοσύνη.
Το ότι υπάρχουν πολλές φορές διαφορετικές προσεγγίσεις είναι φυσιολογικό.Από εκεί και έπειτα πέρνουν μπροστά τα φίλτρα και φιλτράρουν την πληροφόρηση. Αυτά τα λίγα και από μένα.ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ |
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
...επειδή με πείρατε με το ουού,και επειδή άν και ξέρω 5 πράγματα μηχανολογικά,ποτε δεν ανακατεύτηκα να κανω κρίσεις σε προβλήματα άλλων γιατί ΄δεν είμουν σίγουρος, εκείνο που θα ήθελα,για λογαριασμό τού forum τα τεχνικά να τα απαντάνε 2-3 άτομα πού είναι μηχανικοί,όπως ο Βασίλης τού Βαγιανέλη,δεν ξερω άν υπάρχουν άλλοι,ΑΝ ΘΕΛΕΙ,ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΒΑΓΙΑΝΕΛΗΣ.
Οι υπόλοιποι,μεδενός εξαιρουμένου και του εαυτού μου στα ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΑ καλό είναι να συνεισφέρουν διαβάζοντας και κρίνοντας εκ του αποτελέσματος. Ουτε είναι σωστό να έχω εγώ,πχ σοβαρό πρόβλημα στά φρένα και αντι να πάω σε ένα εξουσιοδοτημένο,να περιμένω ΠΡΩΤΑ να λυθει στό forum για να παω να κανω στο συνεργείο τόν έξυπνο... (εχει συμβεί αυτό). Οσον αφορά τα τεχνικά σεμινάρια γνωρίζω απολύτως την κατάστσαη αλλα οφείλεται και στο γεγονός ότι οι περισσότεροι τεχνικοί είναι χαμηλού μορφωτικου επιπέδου με ότι αυτό συνεπάγεται. |
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Απόσπασμα:
Ενημερωμενοι....οχι με λυμενο το προβλημα τους!!! Για να ξερουμε τι λεμε!!!:cool: |
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Απόσπασμα:
Κι αν το εκανε το εκανε με ομορφο επαγγελματικο τρόπο λεγοντας κι αυτος......την γνωμη του χωρις να δινει κι αυτος λυση στο προβλημα του καθενός!! Και πως να την δωσει αφου δεν ειδε ''το προβλημα''παρά μονον διαβασε γιαυτο για να αποφανθει για την γιατρειά του!!! Και σιγα να μην ειναι 20 ωρες το 24ωρο μεσα στο φορουμ να δινει λυσεις σε καθε μηχανολογικο προβλημα....θα το ειχε κλεισει το μαγαζι του εργοδοτη του!! Ακομα, εδω μεσα υπαρχουν κατοχοι BMW GS που την λυνουν σε 2 ωρες κα την ξαναδενουν σε άλλες τοσες χωρις φοβο κανενα!! Δεν ειναι αδικο γιαυτους να μην τους καθοδηγησει στην δυσκολη στιγμη η εμπειρια και τα βιωματα καποιου ''μη μηχανικου''?? Και λεγοντας ''μη μηχανικό'' δεν εννοω μονον αυτους που δεν ειναι μηχανικοι αλλα κι αυτους που ειναι (διπλωματουχοι) αλλα δεν εξασκουν το επαγγελμα αυτο για διαφόρους λογους!! Δηλαδη να χαλαει ο ρελες της αντλιας βενζινης και να μην του πουμε του ανθρωπου οτι αγοραζει τον καλυτερο της bosch με 5-10ε αλλα να τον αφησουμε να παει να δωσει τα 130???? Λιγο αδικο δεν ειναι?? |
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Απόσπασμα:
Επίσης όπως έχω ξαναπεί οι πληροφορίες είναι πολλές, πρέπει να είσαι σε θέση να τις φιλτράρεις και να τις αξιολογήσεις. Εάν κάποιος δεν είναι μην το κάνει. Όπως επίσης οι πληροφορίες που λαμβάνουμε από αυτή την παρέα είναι για να μας βοηθήσουν, να μην μας κοροϊδεύουν οι αντιπροσωπίες και όχι να παίζουμε τον έξυπνο στην αντιπροσωπία. Εδώ δεν το παίζει κανένας έξυπνος αλλά βοηθάμε ( στην προκειμένη περίπτωση οι συνάδελφοι βοήθησαν εμένα) έαν φίλο που έχει την ίδια αγάπη με όλους εμάς, την BMW του. Και κάτι τελευταίο πιστεύω , από την μικρή εμπειρία που έχω με τις μηχανές, ότι ένας μοτοσυκλετιστής που σέβεται τον εαυτό του πάνω απ όλα, επιβάλλεται να έχει κάποιες μηχανολογικές γνώσεις. |
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Mην το κάνουμε το πόστ "όλοι εναντίον του εκατόνταρχου" !
Την άποψή του είπε ο φίλος πάνω στο θέμα "συμβουλές-απόψεις από μή εξουσιοδοτημένους μηχανικούς"! Μπορεί να διαφωνούμε αλλά είναι η γνώμη του όπως και να το κάνουμε και είναι σεβαστή.. |
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Απόσπασμα:
+1200................;);) |
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
όλοι έχουν δικαίωμα σε μια κακή μέρα και σε ένα κακό ξύπνημα
οι απόψεις καταθετονται σαν υποδείξεις, επισημάνσεις, παροτρύνσεις, που βασίζονται στην κοινή λογική, σε ενός κάποιου βαθμού μηχανολογικές γνώσεις, σε προσωπικές εμπειρίες απο ιστορίες που μας έχουν τύχει, γιατί η μηχανολογία στην μεθοδολογία της δεν διαφέρει απο τα μαθηματικά, οπου αν η εύρεση της λύσης δεν είναι αναγκαστικά προφανής, εξετάζονται όλες οι πιθανές περιπτώσεις και δοκιμάζονται με την μέθοδο της εις άτοπον επαγωγής πολλά μπορούν να ειπωθούν, αλλά τόσα αρμοζουν τώρα |
Απάντηση: Λάδια από κινητήρα
Και να τονισω κατι πολυ βασικο:
Οι προσπαθεια μας να βοηθησουμε τον οποιοδηποτε φιλο μοτοσυκλετιστη γινεται παντα μεσω μιας, περιγραφης του προβληματος, απο τον όποιο ενδιαφερομενο! Οσο πιο καλη "περιγραφη" του προβληματος, τοσο πιο κοντα θα "πεσουμε" και στην πιθανη λυση ή αιτια του. Δεν ειμαστε ομως μπροστα στην μηχανη, να την ακουσουμε, να την δουμε, να "πιασουμε" το προβλημα της, ουτε ξερουμε το ιστορικο της πχ τελευταιο σερβις, ποτε εγινε, τι εργασιες εγιναν κτλ κτλ... Οποτε, αν και κατω απο "αντιξοες" συνθηκες, πιστευω οτι εχουμε βοηθησει αρκετους φιλους (οπως φυσικα με εχουν βοηθησει και εμενα στο παρελθον)! |
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:37. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!