![]() |
ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Χαιρετω ολους τους φιλους και ελπιζω σε βοηθεια!!!
Σημερα το βραδυ,μολις σχολασα απο την δουλεια,εβαλα την καλη μου(gsa) μπροστα,για να την ζεστανω και να φυγω. Στημενη κανονικα στο διπλο σταντ,κι εγω μπροστα στα xenon να αντικρυζω το απολυτο εργαλειο!!!! Ωσπου καποια στιγμη το ματι μου επεσε στον δεξι λαιμο της εξατμισης,απο το υψος του boxer μεχρι και το τελος του ημικυκλιου που κανει και ηταν πυρακτωμενος!!!!Η θερμοκρασια ηταν μολις στις 2 μπαρες.... Να σημειωσω εδω πως δεν το ειχα προσεξει ποτε γενικως..... Να πω επισης πως ο αριστερος σωληνας ειχε μια ελαφρια αποχρωση πυρακτωσης αλλα οχι τοσο εντονη οσο ο δεξιος. Η συμπεριφορα της μοτοσυκλετας κανονικοτατη!!! Μηπως καποιος γνωριζει κατι???? Μηπως ειμαι αρρωστος???? Να παω σε καποιο γιατρο???? Να σας κανω μια επειδηξη πυρακτωμενου λαιμου εξατμισης αυριο στο καφε???? Βοηθεια φιλοι..... ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!! |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
1. ΔΕΝ χρειάζεται ζέσταμα - Αντιθέτως, βάζεις μπρος κ φεύγεις ...
2. Οι λαιμοί πυρακτώθηκαν ..... για το παραπάνω ... :D |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Είναι ότι σου είπε ο Νίκος μου έχει συμβεί και εμένα........;)
|
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
ζεσταμα;;;;;;;;;;;;;;;:hmmm::hmmm::hmmm: |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Είναι φυσιολογικό για όλους τους μπόξερ! Παρατηρημένο από το 1929! Κάπου είχα διαβάσει την ιστορία για τον γερμανό μηχανικό που το ανακάλυψε τότε όταν ψάχτηκα στην αρχή και γω για τον ίδιο λόγο.
Εδώ η δικιά μου (κι ολονών μας δηλαδή), μετά από 3-4 λεπτά στο ρελαντί. Το λέει και το μάνιουαλ, ποτέ στο ρελαντί για πολύ ώρα, :) (Ο γιατρός θα σου πει σελίδα, παράγραφο!) ;) Όσον αφορά το ζέσταμα βάζω και γω ένα μεγάλο :confused::confused::confused:! Κράτα μέχρι 15-20 δευτερόλεπτα το "ζέσταμα", ποτέ παραπάνω!!! http://i982.photobucket.com/albums/a...70502_0068.jpg http://i982.photobucket.com/albums/a...70502_0076.jpg |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Νομιζω οτι ηρεμησα λιγο.Απλα ειχα την εντυπωση οτι πρεπει να βγαζει πρωτα 1 μπαρα και μετα να φευγουμε....
Θα το δειτε κι αυριο απο κοντα... Αν εχετε καποιες μπριζολες,σουβλακια φερτε τα μαζι σας για να τα ψησω:sm7: :sm7: :sm7:!!!! Ευχαριστω πολυ που μου απαντησατε γιατι φρικαρησα καπως...... |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Ποιος στο είπε αυτό για τη μία μπάρα; Το διάβασες κάπου;
|
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Οχι δεν το διαβασα καπου...
Απο γνωστους που ειχαν gs!!!! Eσφαλα???? |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
μξην σε ανυσηχει,βαζουμε μπροστα και ξεκιναμε χαλαρα και με αρκετες αλλαγες ταχυτητων αναλογα τον δρομο που κινησε.;)
|
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Απόσπασμα:
...δεν σε χρειαζόμαστε .... έχουμε δικές μας "ψηστιέρες".... :sm7: |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Απόσπασμα:
πρέπει να περάσει ένα 10λεπτο... Ισχύουν όλα όσα σου είπαν παραπάνω! |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Ama sou tyxei na peseis se diadilwsi sto kendro tis Athinas kalokairiatika kai xreiastei na sernesai gia kana 20lepto tha deis tis mpares na anevenoun dyo-dyo kai na myrizeis sidero liwmeno.
Tromos!!!!!! :sm7::sm7: |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Φυσιολογικό.
Δεν αφληνεις την μοτοσικλέτα στο σταντ, να δουλεύει ακίνητη. Όπως είπαν και τα παιδιά. 10``-20`` και σιγά σιγά ξεκινάς. |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
να κανω και εγω μια ερωτηση ... ?
τοσα χρονια , τοσα μηχανακια , τοσα αυτοκινητα , σκαφη , φορτηγα ... αν δεν ζεσταινοντουσαν .. δεν ξεκιναγαμε να κανουμε τη δουλεια μας και αυτη ηταν αποψη , οχι δικη μου , αλλα ολων των συνεργειων και μηχανικων που περασαν απο μπροστα μου ... το GS τι διαφορα εχει ρε παιδια ??? δεν πρεπει να ανεβουν λιγο τα λαδια ...? δεν πρεπει να ζεσταθουν λιγο τα μεταλλα για να μην εχουμε ζημια σε βαλβιδες κ.ο.κ.?? Πρωτη φορα το ακουω και μενω με το στομα ανοιχτο !!! |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Απόσπασμα:
κοίτα να δεις οι γερμανοί... σε κίνηση,βγάζεις και τα μπριζολίδια απο το τάπερ και ψήνεις!:sm7: |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Απόσπασμα:
Κάτι άλλο που έχω ακούσει είναι απλά να ζεσταθούν τα καυσαέρια (λίγα δευτερόλεπτα). |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
να επαναλάβουμε και να μην το ξεχνάμε ότι οι boxer δεν έχουν σχέση με οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί σε 2 ρόδες ;););)
Η μηχανή της μοτό μας έχει ανοχές που της επιτρέπουν σε οποιεσδήποτε συνθήκες αυτή να κρατάει ίδια την συμπεριφορά της..... Και που πύρωσαν τα μέταλλα η μοτό δεν άλλαξε συμπεριφορά, και "κρύα" να είναι, διαφορά στη κύλιση δεν θα καταλάβεις... Η μοτό είναι αερόψυκτη και δεν υπάρχει άλλος τρόπος να ψύξεις τους κυλίνδρους (αλλά και τους λαιμούς της εξάτμισης) από το να αφήσεις τη φυσική ροή του αέρα να κάνει όλη την απαραίτητη δουλειά...;) |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Και εγώ όταν πήρα το μηχανάκι από την αντιπροσωπία μου είπαν απλά:Βάζεις μπρός την μηχανή και φεύγεις-οχι ζέσταμα!
|
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Απόσπασμα:
και εδώ έρχομαι να προσθέσω και ποιός σου είπε πως το ζέσταμα είναι αναγκαίο και για τα υπόλοιπα οχήματα? χωρίς να έχω πολλές μηχανολογικές γνώσεις και κατόπιν πολλών συζητήσεων σε αμέτρητα σεντόνια και σύμφωνα με τους κατασκευαστές,το ιδανικότερο για έναν κινητήρα, είναι να αναπτύξει όσο πιο γρήγορα και ιδανικά γίνετε την επιθυμητή θερμοκρασία.και ο καλύτερος τρόπος είναι να ξεκινάς σχεδόν αμέσως,(μετά απο 15-20 δευτερόλεπτα,όπως πολύ σωστά είπε ο παραπάνω),αλλά να κρατάς νορμάλ στροφές στον κινητήρα και χωρίς να κλείνεις απότομα το γκάζι αυτά! |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Απόσπασμα:
respect tsobanis!!!!!!!! |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Απόσπασμα:
Επί του θέματος, αν προβλέπεις ότι θα μείνεις πάνω από ένα δυο λεπτά στο ρελαντί, καλό είναι να σβήνεις τη μηχανή. Μετά από δύο λεπτά που την ξανάβαζα μπροστά, έδειχνε μία μπάρα λιγότερο. Βέβαια θέλει μελέτη τώρα, ποια καταπόνηση είναι χειρότερη για τα μέταλλα. Η μηχανική - θερμική από το σβήσε άναψε τον κινητήρα, ή η θερμική από την άνοδο της θερμοκρασίας. Καινούργιο όταν ήταν το δικό μου πάντως σε σκληρά εντούρα στα λιβάδια και στις λάσπες του Βελγίου, είχε ανάψει όλες τις μπάρες χωρίς πρόβλημα βέβαια... |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Απόσπασμα:
Αυτό ηταν κατι που ηθελα να ρωτησω... "στις ποσες μπαρες σταματαμε και περιμενουμε να κρυωσει ? " Αλλα με κάλυψες! Δεν σταματαμε. Καλα καταλαβα ? |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Απόσπασμα:
Κινητήρες σύγχρονοι που έχουν κατασκευαστεί μετά τη δεκατία του 70 είναι "fire and forget", άλλα μέταλλα, άλλα λάδια, βάζεις μπρος και φεύγεις! Τώρα, μια φορά που είπα στο μάστορα που μου έφτιαξε τον μπόξερ του 1954, ότι τη ζεσταίνω λίγο το πρωι πριν φύγω, με κοίταξε με μισό μάτι και με ρώτησε: "Γιατί;;;" Πρόσφατα σε κάποιο άλλο ποστ γράφτηκε ότι την μεγαλύτερη ζημιά και φθορά ένας κινητήρας την παθαίνει στα πρώτα 2 λεπτά της λειτουργίας του και ιδίως αν δουλεύει στο ρελαντί. Γι αυτό τα αυτόματα "choke", με το που βάζεις μπρος ανεβάζουν πολύ τις στροφές για να πάει το λαδάκι γρήγορα παντού. Αν μιλάμε για μεγάλες μηχανές ντήζελ σε πλοία πχ, χιλιάδων κυβικών (σε λίτρα τις μετράνε βέβαια) αυτές θέλουν και 4 ώρες πριν προθέρμανση του μπλοκ στους 50-60 βαθμούς με ζεστό νερό. Άλλο πράγμα. |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Απόσπασμα:
Λεπτομέρειες για ψιλολόγους όλα αυτά βέβαια, που ψάχνονται με τις 1-2 μπάρες πάνω κάτω. Δεν έχει ανάγκη το εργαλείο. Από τα παλιά χρόνια! |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Απόσπασμα:
δεν ξερω ρε παιδια .. εγω το ζεσταμα θα το κανω ... ειμαι λιγο ξεροκεφαλος ??? απο τη ΒΜW οταν ειχα παρει ενα 520ι ΤΟΥ '01 μου ειχαν πει .. το αφηνεις 2 λεπτα να δουλεψει , ξεκινας και μεχρι να ανεβασει 2 γραμμες , πας μεχρι 2500 στροφες / λεπτο ... εχω κανει με το συγκεκριμενο 230.000 χιλιομετρα... Μονο δισκο ζητησε .. δεν μπορω να ξερω σιγουρα τι θα παθαινε αν το δουλευα διαφορετικα .. αλλα ετσι οπως το δουλεψα ... με εχει βγαλει ασπροπροσωπο ... και ολα τα μηχανηματα που εχω και δουλευω ... σε αντιθεση με τη μητερα μου που εβαλε μπροστα ενα mitsubishi L200 diesel 3000 cc του '03 , ξεκινησε χωρις ζεσταμα και την επομενη ημερα το αυτοκινητο αλλαξε βαλβιδες ... ??? καποιος με μηχανικες γνωσεις να μας εξηγησει τι ακριβως γινεται ... υπαρχει ??? |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Απόσπασμα:
Καποτε τα μπιστονια ηταν απο αλουμινιο ''Χ'' με περισσοτερο σιδηρο και λιγοτερο αλουμινιο......τωρα εξολοκληρου απο αλουμινιο με 0.1% σιδηρο ετσι για να μην τρυπάνε!!!!! Καποτε τα λαδια ηταν προδιαγραφων SE και τωρα εχουν φτασει την SH και προχωράνε Καποτε το καρμπυρατερ ηταν νόμος...... τωρα ο ψεκασμος 5ης γενιας!!!! Καποτε τα diesel χρειαζοντουσαν προθερμανση καυσιμου...... τωρα βαζεις μπρος και φευγεις!!!!!! Διοτι το ζητουμενο ειναι το ζεσταμα του λαδιου και οχι του μετάλλου!!! Και μιας και το μεταλλο λογω τριβης ζεσταινεται ΠΟΛΥ γρηγορα απο οτι ΟΛΟ το λαδι στην ελαιολεκανη οταν το ζεσταινεις ακινητο η διαφορα θερμοκρασιας μεταξυ τους ειναι τεραστια (ζεστα τα μεταλλα κρυο το λαδι) οποταν εχεις ελλιπη λιπανση (αφου η κινηματικη ροη και οι ιδιοτητες του λαδιου επιτυγχανονται μονον οταν ειναι σε θερμοκρασια λειτουργιας) και κανεις ''ζημια'' στον κινητηρα!! Ειδικα σε εναν αεροψυκτο!!!!!!! Γενικα η εξελιξη των μετάλλων και των λαδιων λεει βαζεις μπρος και σιγα σιγα ξεκινας και ζεσταινεις οδηγωντας και ποτε εν σταση!!! Το βαραντερο στο βιβλιο τους λεει ''start the engine, let it idle until the first bar appear and then you may drive....'', οταν ομως τους εγραψα ενα γραμμα (στην Ιαπωνια) για το τι λαλακιες γραφουν μου απαντησαν '' it is an old addition which you may forget following the recent mechanical developments of metallurgy and oil industry improvements!!!'' Με άλλα λογια ''βαζεις μπροστα και ζεσταινεις στον δρόμο!!!! Ελπιζω να σε καλυψα!!!! |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Απόσπασμα:
:sm8: |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Δεν περιμένω σε κανένα όχημα να ζεσταθεί και να φύγω. Βάζω μπροστά, φοράω κράνος και γάντια και ξεκινώ. Χαλαρά μέχρι να ζεσταθεί και όχι να ανέβει η θερμοκρασία του νερού αλλά αυτή του λαδιού που έχει μεγαλύτερη σημασία. Αφού συμβούν αυτά τότε θα ζορίσω το μοτέρ.
|
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Απόσπασμα:
EYXARISTW POLU ... ΜΕ ΚΑΛΥΨΕΣ ... ΜΕΓΑ GEORGE P ... |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
[QUOTE=gemara;148721]Γιατρέ σε περίμενα στη γωνία! Στα greeklish το κέντρο είναι kedro (όπως το γράφει ο γιός μου!!!(baba eimai kedro...)) :sm7::sm7:
QUOTE] Λεπτομέρειες Γιώργο μου! Νομίζω οτι θα πρέπει να ανησυχήσουμε σοβαρά όταν ο γιός σου ή η κόρη μου μας στείλουν κανά sms που να γράφει: "barba eimai kedro" :sm7::sm7::sm7: |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
..και επί του θέματος, έχουν λιώσει πληκτρολόγια και πληκτρολόγια για το συγκεκριμένο ερώτημα, πχ εδώ http://www.gsforum.gr/%CE%A4%CE%B5%C...%AE%CF%82.html
Ακόμα και μπουμπούνες σαν κι εμένα στα τεχνικά το έχουν εμπεδώσει (είναι μια από τις διαφορές εξάλλου μεταξύ της συγκεκριμένης μηχανής και της γκόμενας): Τη BMW την καβαλάς δίχως.. προκαταρκτικά! :sm7::sm7: |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Απόσπασμα:
πηρες varadero πανουλη.;;;;;;;;;..........:D:D:D |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
[quote=Carduelis;148876]
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Απόσπασμα:
Τελικα μου φαινεται οτι και εσυ αθελα σου το... ζεσταινεις το εργαλειο :D!!! Εκτος και αν ο χρονος που κανεις για να βαλεις το κρανος και τα γαντια ειναι αυτο που λεμε "Δεν σε προλαβαινει ουτε η καμερα :D :rolleyes:" |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Απόσπασμα:
εψαχνα για σκαφος ... κατεληξα ομως ... ειναι πιο βαρυ και απο dero ...:D απλως εγω θα περιμενω 2 λεπτα και θα ξεκιναω ... :D |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Έχοντας δουλέψει αρκετά με κινητήρες (βενζινοκινητήρες,diesel μικρούς και μεγάλους 22000hp,αεριοστροβίλους) θα πω την ταπεινή μου γνώμη....μιλώντας για τους δικούς μας κινητήρες 650cc-1200cc.
Εαν η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι 20 και πάνω δεν χρειάζετε προθέρμανση, βάζουμε μπροστά και ξεκινάμε χαλαρά εως ότου δούμε 2 μπαρίτσες, τώρα το αν θέλεις να βάλεις μπροστά να φορέσεις κράνος και γάντια δεν παίζει ρόλο, μόνο να μην κάνουμε και κανένα τέταρτο 2-3 λεπτά είναι μια χαρά.αλλά και τέταρτο να κάνουμε δεν υπάρχει πρόβλημα δεν βράζει το λάδι μην φοβόμαστε... Εαν η εξ. θερμοκρασία είναι κάτω από 20 εως και 10 θα έλεγα 2-3 λεπτά οτι πρέπει να την αφήσουμε... Εαν είναι κάτω απο 10 σαφώς και πρέπει να την αφήσουμε να ανεωάσει 2μπάρες... όλα έχουν σχέση με τις μηχανικές ιδιότητες του ελαίου...όταν είναι κρύο δεν σου αφήνει αυτό που λέμε λιπαντικό φίλμ και έχεις μεγαλες καταπονήσεις λόγω τριβής και κυριως μεταξύ ελατηρίου συγκράτησης λαδιού και χιτωνίου....τεσπα με λίγα λόγια όταν το λάδι είναι κρύο πρέπει να το ζεστάνουμε λίγο....κάποιος μπορεί να πεί οτι βάζουμε μπροστά και οδηγάμε με χαμηλες στροφές εως 2500 ποια η διαφορά με το ρελαντί...η διαφορά είναι το φορτίο .....άλλο νεκρά και άλλο πρώτη και κομπλαρισμένος ο άξονας....το λαδάκι και τα μάτια σας,τιποτα άλλο δεν είναι ποιο σημαντικό!!!! και όσον αφορά την πυράκτωση των εξαγωγών από που και ως που φτάιει η προθέρμανση, μήπως πεφτει στο θάλαμο καύσεως μείγμα πλούσιοτερο κατα πολυ σε βενζίνη και έχουμε καύση <<με καψες>>!!!ας τσεκάρουμε λίγο το injection η και τις ντίζες από τις πεταλούδες μήπως έχουν κολλήσει!!!προσωπική γνώμη γιατί έχω μόνο 1500km με boxer, 3 βδομαδες το έχω το μωρό μου και είναι και γέρικο!!! |
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
ρε παιδιά εγώ αν βάλω μπροστά και πάω να ξεκινήσω κατευθείαν συνήθως μου σβήνει έχω πρόβλημα?
|
Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!
Απόσπασμα:
εχεις...........:D:D |
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 01:29. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!