GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   απλή ή super αμόλυβδη (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=10780)

vassilis riz 19-04-2010 15:30

απλή ή super αμόλυβδη
 
με τις νέες αυξήσεις στη βενζίνη το γύρισα στην απλή αμόλυβδη, αυτά που παρατήρησα είναι :

- μικρή πτώση στην απόδοση (μπορεί όμως να είναι και η ιδέα μου)
- πιο θορυβώδης λειτουργία του μοτέρ και έναν θόρυβο σαν να χτυπάει πειράκια όταν ανοίξω απότομα το γκάζι με λάθος σχέση στο κιβώτιο, όχι ότι με ενοχλεί ο θόρυβος, μέχρι τώρα ducati & KTM είχα...

εσείς τι χρησιμοποιείτε;

η μοτο είναι gs 1200 08

gsmaniac 19-04-2010 15:48

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vassilis riz ( 150631)
με τις νέες αυξήσεις στη βενζίνη το γύρισα στην απλή αμόλυβδη, αυτά που παρατήρησα είναι :

- μικρή πτώση στην απόδοση (μπορεί όμως να είναι και η ιδέα μου)
- πιο θορυβώδης λειτουργία του μοτέρ και έναν θόρυβο σαν να χτυπάει πειράκια όταν ανοίξω απότομα το γκάζι με λάθος σχέση στο κιβώτιο, όχι ότι με ενοχλεί ο θόρυβος, μέχρι τώρα ducati & KTM είχα...

εσείς τι χρησιμοποιείτε;

η μοτο είναι gs 1200 08

εγω βαζω και απο τους 2 τυπους,αλλα δεν νομιζω οτι εχει διαφορα στην αποδοση....;)
μαλλον ψυχολογικο ειναι το θεμα....:D
καπου εχει γραψει ο georgep...για το θεμα;)

aeriko 19-04-2010 15:49

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Μέχρι την περασμένη Παρασκευή, super αμόλυβδη που την πλήρωσα 1,78€/lt, σε f 800gs. Πόνεσε λίγο:(

syan 19-04-2010 16:14

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Η 1200GS καίει απλή..αν την είχες μάθει όμως σε super μην κάνεις απότομα ανοίγματα στο γκάζι μέχρι να συμφιλιωθεί, γιατι οι αυτοαναφλέξεις (πειράκια) θα σου κάνουν ζημιά στον κινητήρα...!

Carduelis 19-04-2010 16:25

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Άντε να σας πάρει είδηση ο Πλωτάρχης.... με τον κηδεμόνα σας!
:sm7::sm7:

Carduelis 19-04-2010 16:32

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
1 Συνημμένο(α)
..κι επειδή είναι απασχολημένος μου είπε να σας δώσω τη σελίδα 150 του manual για διάβασμα:
Επισυναπτόμενα 2831

skippybi 19-04-2010 16:46

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Carduelis ( 150667)
Άντε να σας πάρει είδηση ο Πλωτάρχης.... με τον κηδεμόνα σας!
:sm7::sm7:

καλό...:D

gemara 19-04-2010 17:33

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Άργησα λίγο, με πρόλαβες...:D

GEO_K 19-04-2010 17:33

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
στην προ φορων εποχη εβαζα 100αρα
τωρα απλη ....
και τι εγινε? μηπως θα παμε για καμμια κοντρα???

GeorgeP 19-04-2010 18:40

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Carduelis ( 150669)
..κι επειδή είναι απασχολημένος μου είπε να σας δώσω τη σελίδα 150 του manual για διάβασμα:
Επισυναπτόμενα 2831

στην ελλαδα η απλη αμολυβδη ειναι 95RON!!!! Τουλαχιστον οπως βγαινει απο τα διυλιστηρια!!! Και μην μου πει κανεις ''γιαυτο βαζω 100RON σουπερ αμολυβδη) γιατι αυτη νοθευεται ευκολοτερα και γινεται και 92 και 95 και...... οπου θελει την παει!!

GeorgeP 19-04-2010 18:49

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vassilis riz ( 150631)
....................................................................................................
- μικρή πτώση στην απόδοση (μπορεί όμως να είναι και η ιδέα μου)

Σιγουρα ειναι η ιδεα σου διότι περισσότερα οκτανια δεν σημαινει περισσοτερη ιπποδυναμη με κανενα τροπο!!! Τα οκτανια ειναι ενας αντικροτικος βαθμος και τιποτε άλλο!!!! Αν ο κινητηρας ειναι σχεδιασμενος για 95 οκτανια (οπως ο δικος σου) και την βενζινη των παλιων ΡΕΟ του στρατου να βαλεις (130 οκτανια) το ιδιο θα πηγαινει!!!!

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vassilis riz ( 150631)
- πιο θορυβώδης λειτουργία του μοτέρ και έναν θόρυβο σαν να χτυπάει πειράκια όταν ανοίξω απότομα το γκάζι με λάθος σχέση στο κιβώτιο, όχι ότι με ενοχλεί ο θόρυβος, μέχρι τώρα ducati & KTM είχα...)

πειρακια αποκλειονται διότι τα BMW εφοδιαχονται με antinocking sensor (αντι-πειρακικός αισθητηρας στον κυλινδρο) ο οποιος σε περιπτωση βενζινης κατω των 90 οκτανιων (Ινδια, Αφγανισταν) ''ενημερωνει'' την κεντρικη μοναδα η οποια δινει εντολη κι ελλατωνει της μοιρες του αβανς (αναφλεξη) κι ετσι η μοτοσυκλετα προχωραει κανονικα και χωρις φοβο και παθος αλλα και χωρις προβλημα!! Η ιπποδυναμη βεβαια μειωνεται αλλα αυτο ειναι αποτέλεσμα της πτωσεως των μοιρων του αβανς κι οχι της βενζινης!!

Τωρα για το οτι ειναι ''πιο θορυβωδης'' κι εδω εχω τις αντιρρησεις μου αλλα το αυτι του καβαλαρη της δεν μπορω να το συναγωνιστώ!!!

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vassilis riz ( 150631)
εσείς τι χρησιμοποιείτε;

απλη αμολυβδη εξ απανεκαθεν (πανω απο 230,000κμ με τα Βαραντερο μου, για τα αυτοκινητα μην ρωτησεις...πολυ παραπανω)!!!

lostre7 19-04-2010 22:01

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Χαιρεται κυριοι,εμενα παντως απτην bmw μου εχουν πει να βαζω μονο απλη γιατι μπερδευεται καποιος αισθητηρας. Και περαν αυτου εχω δει και αφιερωμα που εχουν δοκιμασει ολες τις βενζινες και δεν αλλαζει τιποτα απολυτως σε κινητηρες με κατω απο 140-150 αλογα,σαν αποδοση. Παρολα αυτα ειναι γεγονος οτι ο κινητηρας σε γενικες γραμμες δουλευει καλυτερα.Ελπιζω να βοηθησα.!!!

syan 19-04-2010 22:09

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP;150722[B
][/B]....πειρακια αποκλειονται διότι τα BMW εφοδιαχονται με antinocking sensor (αντι-πειρακικός αισθητηρας στον κυλινδρο) ο οποιος σε περιπτωση βενζινης κατω των 90 οκτανιων (Ινδια, Αφγανισταν) ''ενημερωνει'' την κεντρικη μοναδα η οποια δινει εντολη κι ελλατωνει της μοιρες του αβανς (αναφλεξη) κι ετσι η μοτοσυκλετα προχωραει κανονικα και χωρις φοβο και παθος αλλα και χωρις προβλημα!! Η ιπποδυναμη βεβαια μειωνεται αλλα αυτο ειναι αποτέλεσμα της πτωσεως των μοιρων του αβανς κι οχι της βενζινης!!

Δεν αποκλείονται φίλε Γιώργη διότι ο αντι-πειρακικός αισθητηρας δεν αντιδρά απο την μια στιγμή στην άλλη ( το λένε βέβαια και τα βιβλία), οπότε οι ξαφνικές γκαζιές χτυπάνε..!

babisadve 19-04-2010 22:43

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
απλη αμολυβδη εξ απανεκαθεν

:sm8:

gemara 19-04-2010 22:57

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Χτυπάει πειράκια και ακούγονται ξεκάθαρα.

(Πειράκια, από τον πείρο του εμβόλου που "χτυπιέται" κάτω την ώρα που αυτό θέλει να ανέβει κι άλλο, ;) )

GeorgeP 20-04-2010 09:27

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από syan ( 150801)
Δεν αποκλείονται φίλε Γιώργη διότι ο αντι-πειρακικός αισθητηρας δεν αντιδρά απο την μια στιγμή στην άλλη ( το λένε βέβαια και τα βιβλία), οπότε οι ξαφνικές γκαζιές χτυπάνε..!

Ισως..................!!!!!:confused:
εμεις οι γιαπωνεζοι βλέπεις δεν εχουμε τετοια προβληματα, οτι και να τους βαλεις τα καινε αδιαμαρτυρητα!!!!:D

Σημ. Μα καλα τι αισθητηρας ειναι αυτος που δεν αντιδράει αμεσα???? :(:confused:

GeorgeP 20-04-2010 09:42

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gemara ( 150817)
Χτυπάει πειράκια και ακούγονται ξεκάθαρα.

(Πειράκια, από τον πείρο του εμβόλου που "χτυπιέται" κάτω την ώρα που αυτό θέλει να ανέβει κι άλλο, ;) )

Τα πειράκια δεν προερχονται απο τον πειρο του εμβόλου!!!!!Ποιος σου ειπε τετοια πραγματα? αν στα ειπε αυτος ο οποιος σου κανει σερβις στην μοτοσυκλετα.........να τον αλλαξεις!!!;)
Αν το διαβασες εδω http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=24049 (νουμερο 3 μηνυμα) ο τυπος ειναι παντελως ασχετος! Συνδυαζει το ''πείρος'' με τα ''πειρακια'' τελειως λαμθασμενα!!! Το σωστο ειναι στο ιδιο σαιτ στο παρακατω μηνυμα το νουμερο 4! Το οποιο λεει:

''Oταν η βενζινη δεν ειναι καταλληλη για τον κινητηρα,τοτε παρουσιαζονται τα "πειρακια".Γνωστα και ως κρουστικη καυση ή αυταναφλεξη.

Ενω η καυση αρχιζει απο το μπουζι και εξαπλωνεται κανονικα,ξαφνικα η εξαπλωση αυξανεται αποτομα,μεχρι που περνει τη μορφη εκρηξης.

Η καυση αυτη συνοδευεται απο κτυπους που ακουγονται ξεκαθαρα εξω απο τον κινητηρα και συνηθως μοιαζουνε με "μεταλλικοι" κτυποι.

Με την πρωτη αναφλεξη που προκαλει ο σπινθηρας,αναπτυσσεται μια πρωτη πιεση .Αυτη συμπιεζει το υπολοιπο μιγμα προς τα τοιχωματα του κυλινδρου .

Το μιγμα αυτο αυταναφλεγεται,οταν η ποιοτητα της βενζινης δεν αντεχει στην ψηλοτερη συμπιεση και την αντιστοιχη θερμοκρασια .

Ετσι,δημιουργειται ενα δευτερο κυμα καυσης ,το οποιο προχωρει αντιθετα απ`τα τοιχωματα του κυλινδρου προς το κεντρο .

Τα δυο αυτα μετωπα της φλογας συγκρουονται και προκαλουν την ακαριαια εκρηξη του υπολοιπου καυσιμου που γινεται αντιληπτη με τους κτυπους.

Συνεπειες απο τα "πειρακια" θα μπορουσε να ειναι η υπερθερμανση του κινητηρα ,πτωση της αποδοσης του ,μεχρι και τρυπημα εμβολου θα μπορουσανε να προκαλεσουν.

Ακομη αυταναφλεξη θα μπορουσε να εμφανιστει και με την αυξηση της προαναφλεξης(αβανς) καθως και με την αυξηση της συμπιεσης.

Παντως η κυρια αιτια εμφανισης του φαινομενου ειναι η ποιοτητα της βενζινης και η ιδιοτητα της αντιεκρηκτικοτητας της(δηλαδη η αντισταση που παρουσιαζει στη συμπιεση και την αυταναφλεξη και οριζεται με το βαθμο του οκτανιου.)''

Aκομη οι αιτιες των πειρακιων ειναι όπως αναφερονται πολυ σωστα παρακατω απο εδω Tι είναι τα πειράκια στον κινητήρα μας; - Ibiza Mania Club

''Τα πειράκια στόν κινητήρα μας δημιουργούνται απο πολλές περιπτώσεις!
Οι πέντε βασικές αιτίες είναι οι παρακάτω.
1)Αυξημένη συμπίεση,
2)κακή ποιότητα καυσίμου(νερό,μικρότερος αριθμός οκτανίων-κετανίων),
3)καπνισμένος θόλος κάυσης,
4)αυξημένη θερμοκρασία κινητήρα,
5) υπερβολικό αβάνς..
Στήν 1 περίπτωση συμβαίνει βελτιώντας τήν κυλινδροκεφαλή στόν κινητήρα με αποτέλεσμα να μικραίνουμε τήν διαδρομή τού εμβόλου,πράγμα πού συμαίνει οτι τό εργοστασιακό αβάνς θα είναι υπερβολικό..
Στήν 2 περίπτωση κακής ποιότητας καυσίμου ,πράγμα που συμβαίνει ακόμα εν ετη 2004 στήν ελλάδα, πρίν ακόμα φτάσει ο κινητήρας στό σημείο εκρήξεως ,είναι ότι το καύσιμο αυτοαναφλέγεται απο μόνο του!
όπως και συμβάλουν σε αυτά τα κατάλειπα των δεξαμενών και οι νοθείες κάποιων επιτήδιων..
Στην 3 περίπτωση όπου ο κινητήρας έχει αρκετή ποσότητα καρβουνιάς έχουμε το φαινόμενο πειράκι διότι το κάρβουνο εχει την ιδιότητα να διετηρείται πυρακτωμένο μετά απο λίγη ώρα λειτουργείας του κινητήρα μας, πράγμα πού οταν εισέρχεται το καύσιμο στόν πυρακτωμένο τότε θάλαμο καυσης έχουμε αυτανάφλεξη !
Στην 4 περίπτωση όπου ο κινητήρας γιά κάποιο λόγο έχει υπερθερμανθεί και μιλάμε γιά θερμοκρασίες τις τάξεως τών 350-500 c (βλεπε κινηση στην πολη με μικρες ταχυτητες φαινομενο που επηρεαζει τα μάλα τα εροψυκτα δηλαδη τα GS/RT)τότε και πάλι λόγο του παραπάνω έχουμε αυτανάφλεξη καυσίμου! Δηλαδη ακομα και την καλυτερη βενζινη του κοσμου να βαλεις αν ο κινητρας ειναι ικανος για να ''τηγανισει αυγα'' τοτε ενδεχεται να ακουσεις πειρακια!!!
Στην 5 περίπτωση μας το υπερβολικό αβάνς (προπορεία ανάφλεξεως) έχει ηδη γίνει η έκρηξη καυσίμου πρίν κάν κλείσουν όλες οι βαλβίδες, με αποτέλεσμα διαφυγή νοπού καυσίμου και μέρος καυσαερίου.
Να σημειώσουμε οτι τά πειράκια δέν είναι κάποια μεταλλικά αντικείμενα μέσα στόν κινητήρα μα κροτικός θόρυβος τών παραπάνω! ''

Για οσους δεν βαριουνται να διαβαζουν και γνωριζουν αγγλικα εδω http://www.factorypro.com/tech_tunin..._vs_power.html θα βρειτε οτι χρειαζεστε!! Ειδικα σε αυτο που λεει:

Does using a fuel with higher octane numbers automatically make more power?
Not unless they are preventing "knock".

gemara 20-04-2010 11:43

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Τα ίδια πράματα λέμε, μην αρπάζεσαι. Απλώς δεν έκατσα να κάνω την ίδια ανάλυση που παραθέτεις εσύ. "Πειράκια' μεταφράζουν τα μαστόρια στα ελληνικά το "knocking" του κινητήρα που ακούγεται από την πρόωρη ανάφλεξη του μίγματος...;)

GeorgeP 20-04-2010 16:31

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gemara ( 151022)
Τα ίδια πράματα λέμε, μην αρπάζεσαι. Απλώς δεν έκατσα να κάνω την ίδια ανάλυση που παραθέτεις εσύ. "Πειράκια' μεταφράζουν τα μαστόρια στα ελληνικά το "knocking" του κινητήρα που ακούγεται από την πρόωρη ανάφλεξη του μίγματος...;)

Γιωργο, δεν ''αρπάζομαι'' για τετοια θέματα!!! Απλως δεν ανεχομαι την κοροιδια του ''μηχανικου'' και του οποιοδηποτε στο μετέφερε -ετσι όπως το εγραψες - στο πλαισιο του να ξεφορτωθεί τον πελατη δινοντας του μια οποιαδηποτε πληροφορία!!! Και πανω σε αυτο ποσταρα.

Αν τα ποσταρισματα μου καμια φορα ειναι σε εντονο υφος δεν ειναι γιατι ''αρπαζομαι'' (ειδικα με σας τους συναδελφους) αλλα γιατι δεν μπορω το στύλ ''πεστου κατι να μας αδειασει την γωνια!!''

Εξάλλου το παραπανω σωστό που εγραψες δεν εχει καμια σχεση με το προηγουμενο (δες παρακατω) σου ποστ!!

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gemara ( 150817)
Χτυπάει πειράκια και ακούγονται ξεκάθαρα.

(Πειράκια, από τον πείρο του εμβόλου που "χτυπιέται" κάτω την ώρα που αυτό θέλει να ανέβει κι άλλο, ;) )


taksidiotis 21-04-2010 01:24

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
απλη αμολυβδη μιας και διαφορες δεν προκειται να δω κι ολα ειναι παραπλανητικα.γνωστης του θεματος.

kostas_366 21-04-2010 02:14

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Nα πω και εγώ σήμερα τι έγινε...
Βάζω βενζίνη σε ένα πρατήριο και με ρωτά απλή ή VP?
Του λέω απλή. Μου λέει θα σου βάλω VP γιατί μια φορά την εβδομάδα ο ιδιοκτήτης την δίνει όσο την απλή.
Σκέφτομαι (παιδιά σκέφτομαι και καμιά φορά, δεν κάνω μόνο απερισκεψίες:):)) ότι από τα λεγόμενά τους τα κέρδη τους είναι μικρά, κάποια λεπτά δηλ. Έχει αν δεν κάνω λάθος καμιά 10αριά λεπτά διαφορά η VP με την απλή. Τα κέρδη λίγα. Τώρα είναι κάποια πολιτική της εταιρίας π.χ. της shell? Μπαίνει τόσο μέσα το πρατήριο?? Ή τελικά είναι μια απλή βενζίνη και η VP???
Σας έβαλα σ σκέψεις τώρα :sm7::sm7::sm7:.
Πάντως αν είναι κάποιο μέλος εδώ που είναι πρατηριούχος ή ξέρει τι γίνεται με τις εταιρίες, θα ήθελα να τον ακούσω...

υστ. Γιώργο Ρ είσαι εδώ? :sm7::sm7:

vasorfa 21-04-2010 11:11

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από kostas_366 ( 151471)
Nα πω και εγώ σήμερα τι έγινε...
Βάζω βενζίνη σε ένα πρατήριο και με ρωτά απλή ή VP?
Του λέω απλή. Μου λέει θα σου βάλω VP γιατί μια φορά την εβδομάδα ο ιδιοκτήτης την δίνει όσο την απλή.
Σκέφτομαι (παιδιά σκέφτομαι και καμιά φορά, δεν κάνω μόνο απερισκεψίες:):)) ότι από τα λεγόμενά τους τα κέρδη τους είναι μικρά, κάποια λεπτά δηλ. Έχει αν δεν κάνω λάθος καμιά 10αριά λεπτά διαφορά η VP με την απλή. Τα κέρδη λίγα. Τώρα είναι κάποια πολιτική της εταιρίας π.χ. της shell? Μπαίνει τόσο μέσα το πρατήριο?? Ή τελικά είναι μια απλή βενζίνη και η VP???
Σας έβαλα σ σκέψεις τώρα :sm7::sm7::sm7:.
Πάντως αν είναι κάποιο μέλος εδώ που είναι πρατηριούχος ή ξέρει τι γίνεται με τις εταιρίες, θα ήθελα να τον ακούσω...

υστ. Γιώργο Ρ είσαι εδώ? :sm7::sm7:


εμενα παλι μου ερχεται καθε εβδομαδα ενα sms.......<<ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΧΧ/ΧΧ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΧΧΧΧΧ V-POWER ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΑΠΛΗΣ ΑΜΟΛΥΒΔΗΣ!ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΧΧΧΧ>>>>


Αντε και την εβαλα την πρωτη φορα.......ιδιαιτερη διαφορα , δεν ειδα...:hmmm::hmmm::hmmm::confused::confused::confused:

ασχετο....αλλα το μονο που εχω παρατηρησει τις τελευταιες εβδομαδες.....(ισως απλα ετυχε) βαζω οσα λίτρα περιπου υπολογιζω οτι εχω καψει.....ειναι τυχαιο...ή αρχισαν να σοβαρευονται????:Απορία::hmmm::hmmm:

για να ειμαι ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ.....παλι ΚΛΕΒΟΥΝ......αλλα ΛΙΓΟΤΕΡΟ---ΑΙΣΘΗΤΑ ΛΙΛΟΤΕΡΟ-----εκτος αν η χοντρουλα μου αποφασισε απο μονη της να κανει διαιτα και δεν μου εχει πει τίποτα....:sm7::sm7::sm7:

bill 800gs 21-04-2010 11:22

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Τα πειρακια ειναι η αυταναφλεξη του μιγματος πριν την προκαθορισμενη χρονικη στιγμη (σπινθιρα απο το μπουζι) και οφειλετε κυριως σε κακη βενζινη η μεγαλη θερμοκρασια κινητηρα (εκτος και αν ο κινητηρας δεν ειναι σωστα ρυθμισμενος,αβανς)
Προσωπικα βαζω 100αρα για λιγοτερα καταλιπα και καλυτερη καυση,στα μειον η τιμη της βεβαια

GeorgeP 21-04-2010 11:50

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από bill 800gs ( 151546)
Τα πειρακια ειναι η αυταναφλεξη του μιγματος πριν την προκαθορισμενη χρονικη στιγμη (σπινθιρα απο το μπουζι) και οφειλετε κυριως σε κακη βενζινη η μεγαλη θερμοκρασια κινητηρα (εκτος και αν ο κινητηρας δεν ειναι σωστα ρυθμισμενος,αβανς)
Προσωπικα βαζω 100αρα για λιγοτερα καταλιπα και καλυτερη καυση,στα μειον η τιμη της βεβαια

Το καλυτερη καυση το.........ξεχνας!! διότι η σουπερ αμολυβδη δεν εχει καμια διαφορα στην αναφλεξη της απο καμια βενζινη ειτε αυτη λεγεται ‘’απλη’’ ειτε καθαρισμου για τα ρουχα!!! Ολες εχουν το ιδιο βαθμο αναφλεκτικοτητας ειτε ειναι 130 οκτανιων ειτε .........50!! Εξάλλου ολες οι βενζινες χημικά είναι μίγμα τριών κυρίως κορεσμένων υδρογονανθράκων, εξανίου, επτανίου και οκτανίου!!!!!
Αυτο δεν αλλαζει!!
Παμε τωρα στα λιγοτερα καταλοιπα, αν και οι φωτογραφίες που παραθετονται στα διαφορα σαιτ των πετρελαικων εταιρειων και οι οποιες παρουσιάζουν μια μπαρουτοκαπνισμενη βαλβιδα διπλα σε μια καθαρη, ισχυριζομενοι οτι φταιει η ‘’καλη’’ 100αρα για την ομολογουμενως εμφανη καθαροτητα, ειναι ΜΥΘΟΣ διότι η μπαρουτοκαπνισμενη ειναι απο παλιο κινητηρα που εκαιγε ΜΟΛΥΒΔΟΜΕΝΗ βενζινη (ο μολυβδος εχει τεραστιες επικαθησεις), ωστόσο υπαρχει μια αληθεια σε αυτό που ισχυριζονται, λογω των ΕΞΤΡΑ επιπροσθετων της 95αρας καθαριστικων προσθετων που συνηθως εχουν αυτες οι βενζινες! Όμως το κοστος ειναι δυσβασταχτό σε βαθος χρόνου!!
Δηλαδή αν κάποιος σκοπεύει να κρατήσει την Μοτοσυκλέτα του για 4-5 χρόνια με 15000-20000 το χρόνο δεν υπάρχει λόγος να χρησιμοποιεί 100οκτάνια διότι οι λιγοστές επικαθήσεις απο την καύση δεν θα ενοχλήσουν κανένα, Αν κάποιος θέλει να την κρατήσει για μια 10ετία+ τοτε υπάρχει ένας λόγος (ως προς τις επικαθησεις και μονον) αν και το κόστος πλήρωσης του ρεζερβουαρ με 0,50 λεπτά ακριβότερη βενζίνη σε κάθε λίτρο (12,5e διαφορά το γέμισμα σε 25λιτρο ρεζερβουάρ ήτοι στα 200,000κμ =500 γεμίσματα=6250ε – σχεδόν μιση μοτοσυκλετα) σημαίνει ότι μετά από 10 χρόνια και 150000-200000κμ σε μικτές συνθήκες έχει πληρώσει τοσα χρήματα σε διαφορά τα οποία αντιστοιχούν σε γενική επισκευή του κινητήρα μαζί με τα ανταλλακτικά του (τρίψιμο βαλβίδων, αλλαγή ελατηρίων, καθαρισμό κορώνας εμβόλου κ.λ.π.) που ούτως η άλλως θα κάνει αν θέλει να συνεχίση η απροβλημάτιστη συμβίωση του με την καλή του!! Ακομα αντιστοιχει στα 2/3 της διαφορας χρηματων (αναλογως μοντέλου μοτοσυκλετας, π.χ. στο Βαραντερο ισχυει το 2/3, στην GS ειναι κατι λιγοτερο ισως) απο την πωληση της παλιας και αγορας καινουριας μοτο!! ΔΙΟΤΙ ΑΚΟΜΑ Η ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΥΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΒΓΕΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ!!
Επιπροσθετως τα τυχόν καθαριστικα πλεονεκτηματα της 100αρας μπορουν κάλλιστα να επιτευχθουν με την χρηση των διαφορων petroltreatments, οπως αυτου στην φωτογραφια, με σιγουρα κι οχι αμφιβολα αποτελεσματα. Το κοστος ενος τετοιου προιοντος ειναι γυρω στα 10ε και διαρκει για 10-20 γεμισματα του 25λιτρου ρεζερβουαρ!!! Τουλαχιστον θα ξερετε οτι ναι χρησιμοποιειθηκε καποιο καθαριστικο εν αντιθεση με τις εταιρείες που δεν ξερετε τι και αν εχουνε βαλει κατι μεσα στα προιοντα τους!!

Σημ. ολα τα παραπανω μαζι και η φωτογραφια που αναφερεται βρισκονται εδω http://www.gsforum.gr/%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/4965-%CE%97-%CF%83%CE%BF%CF%8D%CF%80%CE%B5%CF%81-%CE%B1%CE%BC%CF%8C%CE%BB%CF%85%CE%B2%CE%B4%CE%B7-%CE%B2%CE%BF%CE%B7%CE%B8%CE%AC%CE%B5%CE%B9-2.html

bill 800gs 21-04-2010 15:02

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
GeorgeP, αν δεν παιζει κανενα ρολο στην καυση η 95αρα απο την 100αρα γιατι το μανουαλι του αυτοκινητου μου (tsi με δυο turbo) λεει για ''98+οκτανια και αν δεν βρω να βαλω 95 αλλα να μην το πιεζω;''
Και οταν αναγκαστικα να βαλω 95αρα πραγματικα καταλαβα διαφορα.
Στη μοτο δεν εχω βαλει για να εχω ιδια γνωμη

allen 21-04-2010 18:21

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΟΤΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 12¨50 ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΝ 100ΑΡΑ!
ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΤΟ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ (4ΚΥΛΙΝΔΡΑ )
ΣΕ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ 100 ΟΚΤΑΝΙΑ
ΜΗΝ ΧΑΛΑΤΕ ΤΑ ΕΥΡΟ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ;)

ntinopoulos 21-04-2010 20:05

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
με τις φτωχες μου τεχνικες γνωσεις σκεφτομαι οτι βαζοντας κατοσταρα καλο κανω,κακο δεν κανω!
μου εχουν πει βεβαια οτι η 95αρα νοθευεται ενω η κατοσταρα οχι!

EOD-K9 21-04-2010 20:35

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ntinopoulos ( 151736)
με τις φτωχες μου τεχνικες γνωσεις σκεφτομαι οτι βαζοντας κατοσταρα καλο κανω,κακο δεν κανω!
μου εχουν πει βεβαια οτι η 95αρα νοθευεται ενω η κατοσταρα οχι!

εγω με το φτωχό μου πορτοφόλι βάζω απλή :)

gsmaniac 21-04-2010 20:38

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από EOD-K9 ( 151753)
εγω με το φτωχό μου πορτοφόλι βάζω απλή :)

:sm7::sm7::sm7:
καλο.........;)

bill 800gs 21-04-2010 20:49

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ntinopoulos ( 151736)
με τις φτωχες μου τεχνικες γνωσεις σκεφτομαι οτι βαζοντας κατοσταρα καλο κανω,κακο δεν κανω!
μου εχουν πει βεβαια οτι η 95αρα νοθευεται ενω η κατοσταρα οχι!

ntinopoule λες να βαζουμε 95αρα και αυτα που μας περισευουν να τα εξαργυρωνουμε σε προβατινα;;:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

GeorgeP 21-04-2010 22:14

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από bill 800gs ( 151622)
GeorgeP, αν δεν παιζει κανενα ρολο στην καυση η 95αρα απο την 100αρα γιατι το μανουαλι του αυτοκινητου μου (tsi με δυο turbo) λεει για ''98+οκτανια και αν δεν βρω να βαλω 95 αλλα να μην το πιεζω;''
Και οταν αναγκαστικα να βαλω 95αρα πραγματικα καταλαβα διαφορα.
Στη μοτο δεν εχω βαλει για να εχω ιδια γνωμη


γιατι ειναι πολυ απλο, το αναφερεις κι εσυ, ειναι TSI με δυο τουρμπο, αλλη διαχειρηση καυσιμου το τουρμπο κι αλλη ενας απλος κινητρας όπως το Hyundai μου, το GS σου, το Varadero μου κ.λ.π.!!!
Το τουρμπο του TSI σου ναι μεν εχει χαμηλη συμπιεση (κανενα τουρμπο δεν εχει υψηλη, ολα γυρω στο 6:1 με 8:1 παιζουν που χωρις τουρμπο καινε και 90 οκτανια) αλλα η υπερπληρωση αερα ειναι τετοια που δημιουργει τετοιες πιεσεις στον θαλαμο καυσης ωστε η βενζινη 98 οκτανιων ειναι απαραιτητη!!! Γιατι ναι μεν πιεση δεν εξασκει η κορωνα του πιστονιου κατα την συμπιεση του μιγματος, αλλα πιεση εξασκει ο βιαια εισερχομενος αερας λογω του τουρμπο!!! Σε αυτην την φαση η πιεση στον θαλαμο καυσης φτανει και το 15:1!!!!

GeorgeP 21-04-2010 22:22

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από allen ( 151694)
ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΟΤΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 12¨50 ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΝ 100ΑΡΑ!
ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΤΟ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ (4ΚΥΛΙΝΔΡΑ )
ΣΕ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ 100 ΟΚΤΑΝΙΑ
ΜΗΝ ΧΑΛΑΤΕ ΤΑ ΕΥΡΟ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ;)

Ουτε αυτα πια, το CBR1000RR με 12,5:1 λογο συμπιεσης απλη αμολυβδη παιρνει!!!!! Και το GSXR1000RR του 2009 με 12,8:1 απλη αμολυβδη παιρνει!!!!
Οι διαχειρισεις των κινητηρων απο τις ECM εχουν τοσο εξελιχθει που παιζουν το αβανς σε δεκατα του χιλιοστου της μοιρας αντι για ολοκληρες μοιρες που ηταν παλιοτερα με τις απλες ηλεκτρονικες!!!!! Κι ετσι πολυ σπανια να χρειασθει 98/100 οκτανια.
Τα τουρμπο εξαιρουνται βεβαια!!! Και οχι ολα, μονον αυτα που εχουν υπερπληρωση πανω απο 0,2bar!!

bill 800gs 21-04-2010 23:46

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Η διαφορα παντως υπαρχει εστω και αμελητεα αναμεσα σε 95 και 100 οκτανια,
εστω και αν αυτο γινεται αντιληπτο στις υψηλες συμπιεσεις.
Γιαυτον ακριβως τον λογω στο πρωτο μου ποστ δεν μιλησα για αυξηση δυναμης αλλα για λιγοτερα καταλοιπα και καλυτερη καυση.
Thanks για τις αναλυτικοτατες απαντησεις GeorgeP :):)

taksidiotis 22-04-2010 02:00

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ntinopoulos ( 151736)
με τις φτωχες μου τεχνικες γνωσεις σκεφτομαι οτι βαζοντας κατοσταρα καλο κανω,κακο δεν κανω!
μου εχουν πει βεβαια οτι η 95αρα νοθευεται ενω η κατοσταρα οχι!

τα παντα νοθευοντε κι ειδικα στην ελλαδα...

GeorgeP 22-04-2010 09:42

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από taksidiotis ( 151861)
τα παντα νοθευοντε κι ειδικα στην ελλαδα...

Αυτο πρέπει να γινει νόμος μεσα στο κεφάλι μας και να εχουμε σταθερα σημεια ανεφοδιασμου τουλαχιστον στις διαδρομες που κανουμε συχνότερα!!!!

dimalx 24-04-2010 11:35

Απάντηση: απλή ή super αμόλυβδη
 
Ο αριθμός οκτανίων ουσιαστικά φανερώνει την πτητικότητα της βενζίνης και κάθε καυσίμου.
Πτητικότητα χαμηλότερη των προδιαγραφών του κινητήρα σημαίνει δυσχέρεια στην εκκίνηση,μειωμένη επιτάχυνση,κακή διανομή καυσίμου στους κυλινδρους.Πτητικότητα μεγαλύτερη των προδιαγραφών είναι επίσης ανεπιθύμητη καθώς επιφέρει απώλειες λόγω εξαέρωσης και απόφραξη (μπούκωμα) είτε στο δίκτυο διανομής είτε ύστερα από εντατική λειτουργία λόγω ανάπτυξης υψηλών θερμοκρασιών.....
τι λέει το manual???...ο καθένας ας κρίνει αν η βενζίνη που βάζει είναι 95 η 100 αντίστοιχα, υπολογίζοντας την νοθεία και ασ αποφασίσει τι θα βάλει. Προσωπικά βάζω 95 σε συγκεκριμλενα πρατήρια που έχω τεστάρει. 100 δεν βάζω γιατί δεν έχω δεί ποτέ καμία διαφορά ουτε στην μοτο ούτε στο αυτοκίνητο....και επιπλέον δεν εμπιστεύομαι κανέναν πρατηριούχο...


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:23.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!