GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;; (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=10858)

ThanDim 22-04-2010 01:27

Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Πρόσφατα μου μπήκαν τέτοιες ιδέες για την μηχανή μου.....

Έκανα ένα ταξίδι με κάποιους φίλους και στην παρέα είχα το δίδυμο αδελφάκι της μηχανής μου - άλλο ένα 1200GS του 2005. Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν παρατηρήσαμε οτι εμένα άναβε το λαμπάκι της ρεζέρβας, έφτανα οριακά στο να μείνω και ΤΟΤΕ μόνο άναβε το λαμπάκι του φίλου μου!! Έπεσε βέβαια το αναμενόμενο δούλεμα αλλά μετά που τα βάλαμε κάτω είδαμε οτι γεμίζαμε όλοι μαζί, οδηγούσαμε με τους ίδιους μέτριους ρυθμούς - 110-130χλμ/ώρα - και ήμουν βαρύτερα φορτωμένος αλλά όχι τόσο τραγικά. Σκέφτηκα πως μπορεί να ΄ήταν κάποιο λάθος του εγκεφάλου και αφού φουλάραμε είπαμε να έχουμε σαν βάση τον δικό του δείκτη. :yz Φυσικά ....έμεινα από καύσιμο!!! Όταν έγραψε "υπόλοιπο μηδέν" εγώ έμεινα και αυτός είχα άλλα 60χλμ περίπου!!

Μετά μου μπήκε άλλη ιδέα.... πόσο φουλάρει ο καθένας μας; Μετρήσαμε πόσο γεμίζαμε σε κάθε βενζινάδικο και διαπιστώσαμε 2 πράγματα:
1ον, οτι βάζαμε ίδια ποσότητα - άντε 1 λίτρο παραπάνω εγω, δικαιολογημένα λόγω βάρους - και
2ον, ποτέ δεν κατάφερα να βάλω πάνω από 16-17 λίτρα και ας είχα υπόλοιπο μονοψήφιο αριθμό χιλιομέτρων.

Οι συγκρίσεις έγιναν σε ταξίδι 5.500 χλμ οπότε έχουμε αποδεκτά στατιστικά στοιχεία! Επίσης, γενικά ποτέ δεν έδινα σημασία πόσο έκαιγε η μηχανή, πόση βενζίνη έβαλα κτλ κτλ. Δεν είχε τύχει να έχω μέτρο σύγκρισης για τόσα πολλά γεμίσματα, ξέροντας οτι είχαμε και τον ίδιο τρόπο οδήγησης!

Μίλησα με τον μηχανικό μου αλλά απέρριψε την θεωρία μου οτι "κρύβονται" 2-4 λίτρα μέχρι να μηδενίσει. Παρόλα αυτά όμως επειδή είμαι και άπιστος Θωμάς, θα κάτσω το ΣΚ να ξεμείνω από βενζίνη, να λύσω το ντεπόζιτο, να δω την υπάρχουσα βενζίνη μέσα και μετά να το φουλάρω - αφού το έχω στραγγίσει ΟΛΟ - για να δω πόσο τελικά παίρνει μέσα!!

Επίσης αυριο - μεθαύριο θα έχω το CD των επισκευών για να δω πως λειτουργεί το σύστημα καυσίμου μπας και μου έρθει κάποια ιδέα....

...μέχρι τότε κανείς άλλος;;;;

HAWK_46 22-04-2010 08:57

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Φίλε εφόσον ξέρεις τι δείχνει το όργανο και πόσα χιλιόμετρα έκανες περίπου πριν μείνεις, κάνε σχδόν το ίδιο λίγο πριν, αλλά μην αφήνεις το μηχανάκι να στραγγίζει όλες τις ακαθαρσίες της βενζίνης μέχρι την τελευταία σταγόνα. Κι εγώ αυτό θα έκανα.

EOD-K9 22-04-2010 09:29

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Γενικά υπάρχει ένα θέμα με το ντεπόζιτο και τις ενδείξεις του ...

και εγώ είχα τις ίδιες απορίες τελικά βαρέθηκα και εχω το δείκτη μόνο για να μου θυμίζει να βάλω βενζίνη ...

παντος 2-4 λίτρα διαφορά είναι αρκετά

GeorgeP 22-04-2010 09:37

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ThanDim ( 151841)
Πρόσφατα μου μπήκαν τέτοιες ιδέες για την μηχανή μου.....

Έκανα ένα ταξίδι με κάποιους φίλους και στην παρέα είχα το δίδυμο αδελφάκι της μηχανής μου - άλλο ένα 1200GS του 2005. Το πρόβλημα ξεκίνησε όταν παρατηρήσαμε οτι εμένα άναβε το λαμπάκι της ρεζέρβας, έφτανα οριακά στο να μείνω και ΤΟΤΕ μόνο άναβε το λαμπάκι του φίλου μου!! Έπεσε βέβαια το αναμενόμενο δούλεμα αλλά μετά που τα βάλαμε κάτω είδαμε οτι γεμίζαμε όλοι μαζί, οδηγούσαμε με τους ίδιους μέτριους ρυθμούς - 110-130χλμ/ώρα - και ήμουν βαρύτερα φορτωμένος αλλά όχι τόσο τραγικά. Σκέφτηκα πως μπορεί να ΄ήταν κάποιο λάθος του εγκεφάλου και αφού φουλάραμε είπαμε να έχουμε σαν βάση τον δικό του δείκτη. :yz Φυσικά ....έμεινα από καύσιμο!!! Όταν έγραψε "υπόλοιπο μηδέν" εγώ έμεινα και αυτός είχα άλλα 60χλμ περίπου!!

Μετά μου μπήκε άλλη ιδέα.... πόσο φουλάρει ο καθένας μας; Μετρήσαμε πόσο γεμίζαμε σε κάθε βενζινάδικο και διαπιστώσαμε 2 πράγματα:
1ον, οτι βάζαμε ίδια ποσότητα - άντε 1 λίτρο παραπάνω εγω, δικαιολογημένα λόγω βάρους - και
2ον, ποτέ δεν κατάφερα να βάλω πάνω από 16-17 λίτρα και ας είχα υπόλοιπο μονοψήφιο αριθμό χιλιομέτρων.

Οι συγκρίσεις έγιναν σε ταξίδι 5.500 χλμ οπότε έχουμε αποδεκτά στατιστικά στοιχεία! Επίσης, γενικά ποτέ δεν έδινα σημασία πόσο έκαιγε η μηχανή, πόση βενζίνη έβαλα κτλ κτλ. Δεν είχε τύχει να έχω μέτρο σύγκρισης για τόσα πολλά γεμίσματα, ξέροντας οτι είχαμε και τον ίδιο τρόπο οδήγησης!

Μίλησα με τον μηχανικό μου αλλά απέρριψε την θεωρία μου οτι "κρύβονται" 2-4 λίτρα μέχρι να μηδενίσει. Παρόλα αυτά όμως επειδή είμαι και άπιστος Θωμάς, θα κάτσω το ΣΚ να ξεμείνω από βενζίνη, να λύσω το ντεπόζιτο, να δω την υπάρχουσα βενζίνη μέσα και μετά να το φουλάρω - αφού το έχω στραγγίσει ΟΛΟ - για να δω πόσο τελικά παίρνει μέσα!!

Επίσης αυριο - μεθαύριο θα έχω το CD των επισκευών για να δω πως λειτουργεί το σύστημα καυσίμου μπας και μου έρθει κάποια ιδέα....

...μέχρι τότε κανείς άλλος;;;;

Στο Βαραντερο (αλλα και σε ολα τα γιαπωνεζικα) το λαμπακι ενεργοποιειται μεσω αισθητηρα σταθμης μεσα στο τεποζιτο!! Αν δηλαδη ο αισθητηρας δεν ''αντιλαμβανεται'' υγρό τοτε δινει σημα στον εγκεφαλο να ενεργοποιησει το συστημα εναπομειναντων χιλιομετρων ΚΑΙ το λαμπακι!! αν ο αισθητηρας αυτο χαλασει τοτε δεν αναβει τιποτε και η ενδειξη για τα εναπομεινανατα κμ παραμενη ανενεργη! Αν παρεπιπτοντως ξαφνικα αναψει το λαμπακι γιατι ετσι του ηρθε, αν και χαλασμενο(συμβαινουν αυτο το μια λειτουργω και μια οχι στα ηλεκτρονικα/ηλεκτρικα συστηματα), και εν τω μεταξυ εχει κανει η μοτο καποια κμ τοτε το πιανει απο εκει που ειναι....το οποιο μπορει να ειναι ''εχω 20κμ ακομη'' ¨η ''μενω/εμεινα''!!!

Μηπως λοιπόν ειναι ο αισθητηρας που σιγουρα εχει και η GS σγο τεποζιτο της???

Alfa7 22-04-2010 09:57

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Για ρίξε μια ματιά αν δουλευει (σωστά) η δεξιά επιπρόσθετη αντλία (aditional pump)... γιατί το 2-4 λίτρα συνηγορεί στο να μένει καύσιμο στο δεξί μάγουλο του ντεπόζιτου....

kostas-patra 22-04-2010 09:59

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
δίδυμο αδερφάκι ναι, σωστή προυπόθεση για σύγκριση
ίδιο βενζινάδικο, ίδια ποιότητα βενζίνης, επίσης
ίδια οδηγητική συμπεριφορά, το πας πολύ καλά
αρκετά χιλιόμετρα παρατήρησης, αρκετά γεμίσματα, τα υμπεράσματα που θα βγάλεις θα είναι σίγουρα βάσιμα

εφόσον του φίλου σου ουσιαστικά καταναλώνει λιγότερο εγώ θα κοίταζα δύο πράγματα
1.την κατάσταση των μπουζί, για να δώ αν καίω πλούσιο μίγμα και θα το επιβεβαίωνα με μια καυσοανάλυση
2. με ένα συμπιεσόμετρο θα μετρούσα την συμπίεση των θαλάμων καύσης σε κανα τεσσάρι κύκλους μηχανής και θα επαναλάμβανα αν ήμουν εκτός ορίων με μερικές σταγόνες λάδι, ώστε να προσανατολιστώ σε ελατήρια-δαχτυλίδια πιστονιών, παρόλο που είναι εντελώς νέο το μοντέλο

πολλά μπορείς να κοιτάξεις, αν και γνώμη μου είναι να τσεκάρεις το πρώτο

το να πειραματίζεσαι με το να ξεμένεις από καύσιμο είναι σαν να ρισκάρεις για συντομότερη αντικατάσταση αντλίας

ThanDim 22-04-2010 15:39

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Το πρόβλημα δεν είναι οτι καίει περισσότερο από την άλλη! Αυτό θα ήταν καθαρά μηχανολογικό και θα το διορθωνα κάποια στιγμή....
Το πρόβλημα είναι πως η μηχανή χρησιμοποιεί το 75-80% της συνολικής ποσότητας της βενζίνης στο ρεζερβουάρ! Εγώ σχεδόν μένω, ο άλλος έχει υπόλοιπο 3-4 λίτρα και όταν φτάσουμε στο βενζινάδικο φουλάρουμε με τα ίδια λίτρα!!!
Σαν γεγονός δε θα με απασχολούσε από την στιγμή που ο δείκτης και ο αντίστροφος μετρητής δουλεύουν με ΑΠΟΛΥΤΗ ακρίβεια και έχω ακριβή εικόνα. Το ίδιο έκανε και το transalp.. έμενες αλλά είχε 1-2 λίτρα μέσα.
ΑΛΛΑ!!!! Με απασχολεί γιατί δεν το κάνουν όλα τα GS τελικά!!!! Μόνο το δικό μου... :yz Αυτή η αποκάλυψη με στεναχωρεί..... μετά από 5 χρόνια ανακαλύπτω πως έχει μυστικά από εμένα...... :D


Το ΣΚ θα λύσω και όλο το σύστημα καυσίμου για να δω πως είναι οι αντλίες βενζίνης - βαφτιζόμενες, αναρροφητικές, κάποιο κομμένο ή κουνημένο σωληνάκι...

ThanDim 24-04-2010 23:06

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Σήμερα έφτασα τον αντίστροφο χλμμετρητή στο μηδέν!! Έλυσα λοιπόν το ντεπόζιτο και άνοιξα και τις 2 "εισόδους" της, αριστερα πάνω (αντλία και φλοτέρ) και δεξιά στο πλάι (επιστροφη καυσίμου και υπερχειλίσεις). Μέσα είχε κανα 4άρι λίτρα καύσιμο.
Μίλησα με το συνεργείο μου αλλά δε με σιγούρεψαν οι απαντήσεις που έλαβα. Θέλω την βοήθεια σας λοιπόν..... αν έχει μπει κάποιος βαθιά σε αυτό το κομμάτι ή απλά αν έχει πάρει το μάτι του....

http://i733.photobucket.com/albums/w..._fuel_tank.jpg

Το παραπάνω είναι το ντεπόζιτο της 1200gs. Τα πορτοκαλί είναι τα σωληνάκια που υπάρχουν μέσα σε αυτό. Τα δυο μικρά που ανεβαίνουν προς την τάπα είναι της υπερχείλισης και το τρίτο, το πιο ....χοντρό, (μαρκαρισμένο με μαύρες γραμμες) ενώνει τα δύο "μάγουλα" του ντεπόζιτου. Σκοπός του είναι να παίρνει το καύσιμο από τα δεξιά και να το μεταφέρει αριστερά που είναι και η αντλία.

στην παρακάτω φωτογραφία διακρίνεται τραβηγμένο έξω από την αριστερή οπή το ντεπόζιτου

http://i733.photobucket.com/albums/w...a/DSC00137.jpg

Αυτό που δεν μπόρεσα να ξεκαθαρίσω είναι αν η μεταφορά γίνεται με την αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων ή με "σπρώξιμο" του καυσίμου της δεξιάς πλευράς. Τι με μπερδεύει;
1ον: Στην δεξιά πλευρά ο σωλήνας καταλήγει σε ένα περίεργο "φίλτρο" που είναι ενωμένο με το σωληνάκι των επιστρεφόμενων από το injection. Φαίνεται σαν απλό φίλτρο-σίτα με περίεργη όμως κατασκευή. Δεν μπορώ να διακρίνω αν υπάρχει κάτι παραπάνω εκεί μέσα....
2ον: Ο εν λόγω σωλήνας στην αριστερή πλευρά είναι ανοιχτός και βρέθηκε να είναι "καθισμένος" όμορφα όμορφα στο πάνω μέρος του τεπόζιτου, δίπλα από την τάπα, όπως δείχνει η φωτογραφία

http://i733.photobucket.com/albums/w...a/DSC00139.jpg

Ο μηχανικός μου απάντησε πως κανονικά πρέπει να είναι στον πάτο - λογικό, για να ισχύει και η αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων - αλλά δεν τον άκουσα και πολύ σίγουρο.... Δοκίμασα να το τιθασεύσω και να το σφηνώσω στον πάτο αλλά αδύνατον. Είχε τέλεια μορφή για την θέση που είχε ήδη και οποιαδήποτε μεταβολή του θα έβαζε εμπόδιο στην ελεύθερη κίνηση του φλοτέρ. Βέβαια, η μορφή που έχει τώρα μπορεί να προήλθε και από την αλλοίωση του λόγω του καύσιμου.

Η ερώτηση: ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ ΤΟ ΣΩΛΗΝΑΚΙ;; Νεύρα

Όπου κι αν έψαξα δεν μπόρεσα να βρω σίγουρη πληροφορία.... Επόμενη κίνηση, να πάρω το ανοιχτό τεπόζιτο και να το περιφέρω στα συνεργεία....

gemara 25-04-2010 00:11

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Και μένα, πάντα, μα πάντα, όταν δείχνει 0 χλμ υπόλοιπο γεμίζω με 16 λίτρα, που σημαίνει ότι έχει άλλα 4 μέσα.;)

Carduelis 25-04-2010 00:33

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
2 Συνημμένο(α)
Εγώ δεν έχω σχέση με τα μηχανολογικά, αλλά ..μ αρέσει να μαθαίνω:
Για ρίξε μια ματιά έδώ Motorcycle Info Pages - R1200GS DIY Mods > Fuel Tank Filler Modifications σε έναν εγγλέζο φίλο σου μηχανόσαυρο και ίσως βγάλεις άκρη!
Επισυναπτόμενα 2930

Επισυναπτόμενα 2931

Carduelis 25-04-2010 00:57

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Κι αυτός εδώ.. όλο το σκαλίζει... του πέταξε τα εντόσθια στον πάγκο...
BMW R1200GS to R1200GS/Adventure Gas Tank Conversion

gsmaniac 25-04-2010 02:01

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Carduelis ( 152880)
Κι αυτός εδώ.. όλο το σκαλίζει... του πέταξε τα εντόσθια στον πάγκο...
BMW R1200GS to R1200GS/Adventure Gas Tank Conversion

που τα βρισκεις τα θριλλερ.......βραδυατικα;;;;;;;:D

Carduelis 04-05-2010 22:19

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Τελικά Than Dim έβγαλες άκρη με το θέμα του υπολοιπόμενου καυσίμου;
Μ΄έβαλες στο τρυπάκι να κοιτάω πόσο καύσιμο βάζω κάθε φορά και σχεδόν ποτέ δεν ξεπερνάει τα 16 λίτρα, ενώ έχω ένδειξη για καμμιά 20αριά χιλιόμετρα ακόμα.

ThanDim 05-05-2010 01:28

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Συγγνώμη για την αμέλεια αλλά δεν έφτασα 100% στην λύση και ακόμα το ψάχνω.
Μέχρι στιγμής έχω βγάλει άκρη με τον τρόπο λειτουργίας του "ντεπόζιτου" αλλά δεν έχω βρει τι φταίει στο δικό μου. Επίσης επιβεβαίωσα και για το τι "μηχανικοί" πασπατεύουν τα μηχανάκια μας.............. :yz

Η ιστορία μέχρι τώρα έχει ως εξής....

Αφού δεν ήξερα που θα έπρεπε να κοιτάει το εν λόγω σωληνάκι, πήρα αμπάριζα 3 συνεργεία για να με πληροφορήσουν. Πάντα απευθυνόμουν στους "αρχιμηχανικούς" και οι απαντήσεις ποικίλες! Επειδή και εγώ είμαι μηχανικός - διαφορετικός όμως ο τομέας μου - κατάλαβα πως η βλάβη δεν είχε αντιληπτή από κανέναν μέχρι τώρα και δεν υπήρχε έτοιμη απάντηση.
Στο πρώτο άκουσα οτι το πρόβλημα μου είναι στο φλοτέρ, το οποίο διαβάζει λάθος ένδειξη και ο εγκέφαλος κόβει τον κινητήρα μόλις μηδενίσει ο χλμμετρητής!!! :Απορία: Φαντάσου οτι αυτός ο άνθρωπος είναι υπεύθυνος για ένα ολόκληρο συνεργείο και "δίνει λύσεις" στους άλλους μηχανικούς που δουλεύουν εκεί μέσα...... Δεν ξέρει πως λειτουργεί το δημοφιλέστερο μηχανάκι που φτιάχνει εκεί μέσα και το χειρότερο, δε βάζει το μυαλό του να σκεφτεί για να λύσει μια ιδιαίτερη βλάβη αλλά πετάει μια κοτσάνα για να "ικανοποιήσει" τα αυτιά του αυθάδη που του έβαλε νέα διλήμματα!!!
Προς τιμήν του, ο επόμενος παραδέχτηκε πως δεν του είχε ξανατύχει και δε μπορούσε να φανταστεί τι έφταιγε. Το έψαξε στο CD της αντιπροσωπείας αλλά δεν έβγαλε άκρη. Μου πρότεινε μάλιστα να πήγαινα το ντεπόζιτο - αφού το είχα ήδη λυμένο - στο συνεργείο και να καθόμασταν μαζί να το ψάχναμε. Μου άρεσε που ήταν ειλικρινής και έβαλε το μυαλό του να δουλέψει αν και θα περίμενα κάποια παραπάνω τεχνική κατάρτιση.
Τελικά στο 3ο συνεργείο, βρήκα την απάντηση. Ένα παλικάρι που δουλεύει εκεί, είχε λύσει πριν 3 μήνες ένα ντεπόζιτο και θυμόταν ακριβώς τι υπήρχε εκεί. Μάλιστα κάτσαμε κάμποση ώρα και με βάση την κοινή λογική βγάλαμε μια άκρη.
Το βασικότερο συμπέρασμα ήταν πως καλός μηχανικός γεννιέσαι. Τα σεμινάριά και η εμπειρία σε κάνουν έναν απλό μηχανικό.... ;)

Στο θέμα μας τώρα... το σωληνάκι αυτό οδηγείται κοντά στην αριστερη οπή που βρίσκεται η αντλία- φλοτέρ-φίλτρο και καταλήγει στο ΚΑΤΩΤΕΡΟ σημείο του αριστερού μάγουλου! Από την άλλη πλευρά το ίδιο σωληνάκι είναι ταπωμένο με μια "βοηθητική αντλία" στο, επίσης, κατώτερο σημείο. Εδώ έχουμε την αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων αλλά με υποβοήθηση από τα επιστρεφόμενα του injection. Το καύσιμο που περισσεύει δηλαδή ξαναμπαίνει στο ντεπόζιτο από την δεξιά πλευρά και δίνει μια μικρή σταθερή ροή μέσα στο σωλήνα, από δεξιά προς τα αριστερά. Όσο τραβάει η αντλία και κατεβαίνει η στάθμη στα αριστερά, τόσο τραβάει και από δεξιά. Αν για οποιοδήποτε λόγο πάρει αέρα το σωληνάκι, τα επιστρεφόμενα ξαναδημιουργούν τις ιδανικές συνθήκες και η διαδικασία ξαναρχίζει. Αυτά είναι όσα έμαθα εκεί.

Στην πράξη...

επειδή το σωληνάκι είχε αυτομολήσει για δικούς τους προορισμούς και δεν επανερχόταν, αντικαταστάθηκε από σωλήνα εμπορίου - ειδικό για "βάπτιση" μέσα σε βενζίνη για να μην αλλοιώνεται! Τοποθετήθηκε εκέι που θα έπρεπε να ήταν, ντύθηκε ξανά η μηχανή και έφυγε για δοκιμαστικό ταξίδι!

:yz Φτου ξανα 15 λίτρα φουλάρισμα με 250χλμ ταξίδι και υπόλοιπα 15χλμ!!!! :yz

Θα το ανοίξω πάλι το ΣΚ για να ελέγξω την μεμβράνη που υπάρχει στην βοηθητική αντλία... Αν έχει κοπεί, κλάφτα Χαράλαμπε!!! Δεν δίνει σετ επισκευής και ολόκληρη κοστίζει 170ευρώ. Ελπίζω........................

Carduelis 05-05-2010 02:15

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Φίλε καλή δύναμη!
Ευχαριστούμε που τα μοιράζεσαι μαζί μας.

EOD-K9 05-05-2010 02:30

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
:oοοοoh::oοοοoh::oοοοoh:

Ε ναι και εγώ θα πω καλή δύναμη !!

και ευχαριστώ που το μοιράζεσαι μαζί μας

ThanDim 17-05-2010 20:46

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Τελικά λύθηκε το μυστήριο :sm7:

Κατά την τοποθέτηση του νέου σωλήνα είχε κολλήσει σε κάποιο σημείο και είχε τσακίσει. 'Ετσι δε μπορούσε να γίνει η μεταφορά του καυσίμου. Αντικαταστάθηκε και αποκαταστάθηκε η ροή.

Το ΣΚ έκανα αρκετές βόλτες και τελικά κατάφερα να φουλάρω με 19,2 λίτρα!! Βεβαια εκεί που έχει πάει η τιμή της βενζίνης δεν είναι να χαίρεσαι με τέτοιο γέμισμα αλλά, τουλάχιστον, ανέβηκε η αυτονομία..........:D

Οπότε αν και κάποιος άλλος "μυστήριος" έχει παρατηρήσει πως δέν μπορεί να φουλάρει με πάνω από 16 λίτρα, το πρόβλημα είναι στην βοηθητική αντλία βενζίνης...... Για ότι βοήθεια και πληροφορίες, εδώ είμαι ;)

skippybi 17-05-2010 20:57

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
μπράβο για το πείσμα σου που τελικά σε δικαίωσε!!!;)

Carduelis 17-05-2010 21:14

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ThanDim ( 161589)
Τελικά λύθηκε το μυστήριο :sm7:

Κατά την τοποθέτηση του νέου σωλήνα είχε κολλήσει σε κάποιο σημείο και είχε τσακίσει. 'Ετσι δε μπορούσε να γίνει η μεταφορά του καυσίμου. Αντικαταστάθηκε και αποκαταστάθηκε η ροή.

Το ΣΚ έκανα αρκετές βόλτες και τελικά κατάφερα να φουλάρω με 19,2 λίτρα!! Βεβαια εκεί που έχει πάει η τιμή της βενζίνης δεν είναι να χαίρεσαι με τέτοιο γέμισμα αλλά, τουλάχιστον, ανέβηκε η αυτονομία..........:D

Οπότε αν και κάποιος άλλος "μυστήριος" έχει παρατηρήσει πως δέν μπορεί να φουλάρει με πάνω από 16 λίτρα, το πρόβλημα είναι στην βοηθητική αντλία βενζίνης...... Για ότι βοήθεια και πληροφορίες, εδώ είμαι ;)

΄
Εμένα είναι ακόμα στην εγγύηση αλλά δεν με βλέπω να τον πείθω το μάστορα στο εξουσιοδοτημένο :hmmm:
Να φέρνω γύρω γύρω το συνεργείο μέχρι να μείνω από βενζίνη;; πόσο κάνει η ρημάδα η βοηθητική αντλία;

Benjamako 17-05-2010 21:19

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Εγω με την σειρα μου θα πω οτι η απλη βενζινη με την υψηλων οκτανιων εχει και μεγαλη διαφορα στην αποδοση.Αν εβαλες απλη και ο φιλος σου 100αρα τοτε ακουγεται λογικο.

ThanDim 17-05-2010 22:41

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Benjamako ( 161613)
Εγω με την σειρα μου θα πω οτι η απλη βενζινη με την υψηλων οκτανιων εχει και μεγαλη διαφορα στην αποδοση.Αν εβαλες απλη και ο φιλος σου 100αρα τοτε ακουγεται λογικο.

Το πρόβλημα δεν ήταν στο πόσα χιλιόμετρα βγάζαμε. Το γεγονός οτι εγώ έμενα - ενώ αυτός είχε καμποσα χλμ ακόμα - αλλά γεμίζαμε με την ίδια ποσότητα καυσίμου, με έβαλε σε σκέψεις....


Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Carduelis ( 161607)
΄
Εμένα είναι ακόμα στην εγγύηση αλλά δεν με βλέπω να τον πείθω το μάστορα στο εξουσιοδοτημένο :hmmm:
Να φέρνω γύρω γύρω το συνεργείο μέχρι να μείνω από βενζίνη;; πόσο κάνει η ρημάδα η βοηθητική αντλία;

Κοστίζει κοντά στα 170 ευρώ :yz

Για να πω την αλήθεια εμένα δε θα με είχε ενοχλήσει που δεν καταναλώνει όλη την βένζινη. Έτσι κι αλλιώς στα ταξίδια που κάνουμε στον πολιτισμένο κόσμο, τα βενζινάδικα είναι πολλά και ούτως ή άλλως μια στάση ανα 200 - 250 χλμ την κάνω. Το θέμα παρουσιάστηκε στα 2 τελευταία μου ταξίδια σε πιο "αφιλόξενα" μέρη με μειωμένο αριθμό πρατηρίων.... Στο Μαρόκο κουβαλούσα ένα 4λιτρο επιπλέον μπιτόνι στις αποσκευές και στην Συρία-Ιορδανία έμεινα μια φόρα... ευτυχώς είχαμε 2 adve μαζί και είχα καλή καβάτζα.... :D
Αν ήταν να σκάσω τα 170 για να αποκτήσω άλλα 50 χλμ αυτονομία, μπορεί να μην το έκανα.... Ασε που, πλέον, ξέρω πως αν δω τα σκούρα, ξαπλώνοντας την μηχανή προς τα αριστερά θα μεταφερθούν τα "κρυμμένα" λίτρα στο αριστερό μάγουλο που βρίσκεται η αντλία και θα μπορώ να συνεχίσω.......... :p

Alfa7 18-05-2010 09:48

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Το προβληματάκι αυτό το έχω αντιμετωπίσει σε ένα GS 07 όπου μετά από ψάξιμο είδαμε ότι φταίει η aditional pump, όπως σου είχα γράψει σε παραπάνω post μου.
Αντιμετωπίστηκε, και τότε, με αλλαγή σωληνωσεων και επανατοποθέτηση όλων (λίγο) πιό βαθειά στο δεξί μάγουλο...
Βέβαια η άμεση αντίδραση, όπως πολύ σωστά επισημαίνεις, αν μείνεις στο πουθενά είναι να γύρεις τη μοτό και θα πάρεις οπωσδήποτε 2-3 ξεχασμένα λιτράκια...

Skyhigh 17-06-2010 22:07

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Καλησπερα εχω παρατηρησει και γω στα 1000 χλμ που εχει το μοτορι μεχρι στιγμης, οτι απο φουλ γεματο μεχρι λαμπακι και υπολοιπο 50 χλμ, maximum να παρει 14 Ltr :hmmm::hmmm::hmmm: με αυτονομια πολης στα 220 χλμ.... Εχω αρχισει και σκαω.... και οχι απ τη ζεστη.....:cool::cool:

paschalis 19-06-2010 16:25

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Ενα μεγαλο μπραβο για την επιμονη σου φιλε μας βοηθησες αφανταστα...

manousos 09-10-2010 08:08

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Σε ευχαριστω πολυ φιλε μου και εγω με την σειρα μου για τις πληροφοριες σου που τις μοιραστικες με μας.

vaska 09-10-2010 10:04

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ThanDim ( 151841)
Πρόσφατα μου μπήκαν τέτοιες ιδέες για την μηχανή μου.....

...................................μπας και μου έρθει κάποια ιδέα....

...μέχρι τότε κανείς άλλος;;;;



Κατ' αρχήν φίλε μου επέτρεψέ μου να σου πω ένα μεγάλο μπράβο για τον τρόπο σκέψης σου. Είδες το πρόβλημα και ασχολήθηκες μαζί του και δεν το άφησες λέγοντας " έτσι είναι τι να κάνουμε τώρα". Επίσης μπράβο σου που μοιράστηκες μαζί μας την λύση που έδωσες καθώς και την εξήγηση για τα "χαμένα - κρυμμένα λίτρα".

Ο τρόπος που προσέγγισες το πρόβλημα είναι απολύτως σωστός. Έβαλες κι εμάς στην πρίζα να δούμε τι συμβαίνει με τα δικά μας μηχανάκι.



Τώρα θα ήθελα να σου πω ένα κολπάκι που έχω κατά νου για να εξασφαλίσεις το ότι το σωληνάκι της κάθε αντλίας "κάθεται" στο πιο χαμηλό σημείο του ρεζερβουάρ. Το κόλπο αυτό το χρησιμοποιούσα για όσα χρόνια ασχολήθηκα με τον τηλεκ/νο μοντελισμό και μάλιστα με ναυτομοντελισμό (πάρα πολύ γρήγορα τηλ/να σκάφη με θερμικούς κινητήρες. Πάντα στα τεπόζιτα καυσίμου βάζαμε σωληνάκια σιλικόνης. Πάρα πολύ ανθεκτικά στο καύσιμο και την άκρη τους προσαρμόζαμε ένα βαρύ μεταλλικό αντικείμενο (φαντάσου μια μεταλλική προσθήκη που είχε τη διάμετρο του σωλήνα την οποία στερεώναμε στην άκρη του σωλήνα. Έτσι προσθέτεις λίγο βάρος στην άκρη του σωλήνα και τον αναγκάζεις να είναι πάντα στραμμένος προς το κατώτερο σημείο του τεποζίτου. Το λέγαμε "βοσκό" γιατί ακριβώς αυτή ήταν η δουλειά του, να βόσκει δηλ καύσιμο. Πατέντα εγγυημένη και πάντα έδινε αποτελέσματα.


Καλούς δρόμους να έχεις και πάντα όρθιος.

ThanDim 09-10-2010 21:29

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vaska ( 226597)
Τώρα θα ήθελα να σου πω ένα κολπάκι που έχω κατά νου για να εξασφαλίσεις το ότι το σωληνάκι της κάθε αντλίας "κάθεται" στο πιο χαμηλό σημείο του ρεζερβουάρ. Το κόλπο αυτό το χρησιμοποιούσα για όσα χρόνια ασχολήθηκα με τον τηλεκ/νο μοντελισμό και μάλιστα με ναυτομοντελισμό (πάρα πολύ γρήγορα τηλ/να σκάφη με θερμικούς κινητήρες. Πάντα στα τεπόζιτα καυσίμου βάζαμε σωληνάκια σιλικόνης. Πάρα πολύ ανθεκτικά στο καύσιμο και την άκρη τους προσαρμόζαμε ένα βαρύ μεταλλικό αντικείμενο (φαντάσου μια μεταλλική προσθήκη που είχε τη διάμετρο του σωλήνα την οποία στερεώναμε στην άκρη του σωλήνα. Έτσι προσθέτεις λίγο βάρος στην άκρη του σωλήνα και τον αναγκάζεις να είναι πάντα στραμμένος προς το κατώτερο σημείο του τεποζίτου. Το λέγαμε "βοσκό" γιατί ακριβώς αυτή ήταν η δουλειά του, να βόσκει δηλ καύσιμο. Πατέντα εγγυημένη και πάντα έδινε αποτελέσματα.


Καλούς δρόμους να έχεις και πάντα όρθιος.

Να'στε καλά για τα ευγενικά σας λόγια!

Το σκέφτηκα αυτό με το βάρος αλλά φοβόμουν την συμπεριφορά του σε εκτός δρόμου διαδρομές.... ξέρεις, "γκάπα, γκούπα" κτλ :)

vaska 09-10-2010 22:04

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ThanDim ( 226931)
Να'στε καλά για τα ευγενικά σας λόγια!

Το σκέφτηκα αυτό με το βάρος αλλά φοβόμουν την συμπεριφορά του σε εκτός δρόμου διαδρομές.... ξέρεις, "γκάπα, γκούπα" κτλ :)

Περισσότερο γκάπα γκούπα από r/c σκάφος που κοπανιέται στο νερό με 120 km/h αποκλείεται να έχεις στη μηχανή και μη φανταστείς ότι μιλάμε για πάνω από 5 - 6 grams. Πάντως μου έβαλες ιδέες και αύριο μπιτονάκι στη βαλίτσα και πάμε για μέτρημα.
;);)

cbak 12-10-2010 09:29

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
γεια σε ολους...

η αληθεια είναι (πικρή) αλλά το είχα διαπιστώσει απο την πρώτη στιγμή (1200gs '08 με 30 χλμ ένδειξη γεμίζει με 16 ltr) αλλά ποτε δε πήγε ο νους σ'αυτό γιατι έλεγα δεν είναι δυνατό.... μέχρι που διάβασα αυτό το post!!!! αν είναι ποτε δυνατό! (.. 17000 ευρω και το σωληνάκι δε πίανει πάτο!!!!)Νεύρα

.. μερικά ερωτήματα...

αν κατάλαβα καλά ένα σωληνάκι αλλάζουμε, έτσι δεν είναι? το καλύπτει η εγγύηση ? πόσο κοστίζει η αλλαγή στο συνεργείο? υπάρχει κάποιο πιθανό θέμα με αντλία?

ThanDim 19-10-2010 14:10

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από cbak ( 228764)
.. μερικά ερωτήματα...

αν κατάλαβα καλά ένα σωληνάκι αλλάζουμε, έτσι δεν είναι? το καλύπτει η εγγύηση ? πόσο κοστίζει η αλλαγή στο συνεργείο? υπάρχει κάποιο πιθανό θέμα με αντλία?

Το σωληνάκι, απλώς, έχει μετακινειθεί από την θέση του. Τώρα, αυτή η βλάβη, δεν είναι ακριβώς βλάβη..... Δεν ξέρω τι ακριβώς παίζει με την εγγύση. Πάντως η αντλία δεν έχει κανένα πρόβλημα και δεν κινδυνεύει να πάθει κάτι από αυτό το "θέμα"!

Translatoras 21-10-2010 23:10

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Γειά σας και από μένα.

Πράγματι πολύ σχολαστική και μεθοδική αντιμετώπιση.

Το δικό μου θέμα είναι λίγο διαφορετικό και ίσως χρήζει μετακίνησης σε άλλη ενότητα.

Πήρα μεταχειρισμένο '08 και μετά από 900 χλμ και 3-4 γεμίσματα μετρώντας μέση κατανάλωση παρατήρησα το εξής.....

H ένδειξη του Range είναι αρκετά απαισιόδοξη και το τεκμηριώνω ως εξής....

Η μέση κατανάλωση που μέτρησα ήταν 6,13 λιτ/100χλμ και το όργανο έδειξε 6,1 λιτ/χλμ (σε αυτό μπράβο BMW).

Την πρώτη μέρα έσπευσα να γεμίσω μόλις το range έπεσε στα 40 χλμ και πήρε μέσα 16 λίτρα (με οδήγηση στην πόλη).

"Τι στο καλό;" λέω μέσα μου "αφού έχω 20άρι ρεζερβουάρ."

Την επόμενη φορά γέμισα μόλις το range έφτασε τα 9 χλμ και πήρε 17 λίτρα (μικτή χρήση).

Την τρίτη φορά δεν ψάρωσα και άφησα το Range να μηδενιστεί, συνέχισα για 15 χλμ με τρεις παύλες (---) και στο γέμισμα πήρε 17,5 λίτρα (κυρίως Εθνική με λίγο κυνήγι).

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι η ένδειξη Range σε τρομοκρατεί πριν την ώρα της διότι θεωρητικά μετά το μηδενισμό της έχω ακόμα τουλάχιστον 50 χλμ (3-4 λίτρα καύσιμο).

Φυσικά δεν δοκίμασα ακόμα να μείνω εντελώς για να δω αν ισχύουν τα ίδια με του ThanDim, πιστεύω όμως ότι είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ πρόβλημα να χάνεις το 20% της αυτονομίας της μηχανής.

saitman 21-10-2010 23:27

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
γιαυτο GSFORUM!γιατι μοιραζομαστε ολοι τις εμπειριες μας.αλλοι τις ταξιδιωτικες και αλλοι τις μηχανολογικες!μπραβος σας και παλι!

paschalis 24-10-2010 23:06

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Τολμησα και εδεσα με συρμα το σωληνακι κατω στο αριστερο μαγουλο.
Το συρμα το περαασαμε γυρω γυρω απο το καλουπι που χρησιμοποιειται γιατην αριστερη βιδα του τεποζιτου.
10000 κμ και κανενα προβλημα,εξακολουθει ομως να μου κρυβει 1-2 λιτρα.

TARKAS 09-11-2010 07:49

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Απο τα πιο χρησιμα πραγματα που εχω διαβασει και πανω απο δυο-τρεις φορες,Αντιμετωπιζω αυτο το προβλημα οταν γυριζω απο Εθνικη και λιγο πριν την Αθηνα οπου σκεφτομαι αν θα ειναι κλειστο το βενζιναδικο που εχω υπολογισει για να βαλω βενζινη αποφευγοντας να βαλω βενζινη στους κλεφτες της Εθνικης. Καταλαβαινω λοπον οτι σε αναγκη κατεβαινεις απο την μηχανη την γερνεις αριστερα και παιρνεις κανα 20-30 χλμ. Να ειστε καλα παιδια

Sierso 09-11-2010 10:02

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Νασαι καλα,σ`ευχαριστουμε...

marioman 14-04-2011 09:22

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Συμφορουμιτη Θαναση, σχετικα με την λυση που βρηκες στο σωληνακι σου εστειλα pm καθως εχω κ γω το ιδιο θεμα και με ενδιαφερει η σωστη επισκευη του. Που το εφτιαξες κ ποσο το κοστος?
Σε ευχαριστω.

nvythoul 14-04-2011 11:44

Απάντηση: Κρύβει βενζίνη το ντεπόζιτο;;;
 
Τελικά το συγκεκριμένο πρόβλημα το εχουμε αρκετοί και σ΄ευχαριστούμε που μας εβγαλες απο το σκοτάδι με την επιμονή και την μεθοδικότητά σου.


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:23.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!