![]() |
SERVICE στα 40.000χλμ
Γεια και χαρα.Εφτασε η ωρα για το servise των 40.000 χλμ.Επικοινωνησα το πρωι με Γερακα και μου ειπαν οτι περιλαμβανει τα εξης παρακατω...
* Φιλτρο λαδιου * Φιλτρο αερος * Φιλτρο βενζινης * Αλλαγη λαδιων * Υγρα φρενων * Υγρα συμπλεκτη * Βαλβολινες * Ιμαντα δυναμο * Μπουζι * Ρυθμισμα βαλβιδων και ο υπολοιπος τεχνικος ελεγχος. ΚΑΙ ΣΑΣ ΡΩΤΩ ΚΥΡΙΟΙ... -Ειναι οντως αυτα που χρειαζεται??? -Να προσεξω και κατι αλλο??? -Κατι για λυσιμο αξονα διαφορικου,καθαρισμα και γρασαρισμα παιζει τωρα??? Ρωταω επειδη,ειναι καλο να ξερεις τι σου γινεται... Ας απαντησουν οσοι γνωριζουν παρακαλω πολυ. Να προσθεσω οτι η μηχανη κανει τα service της στον Γερακα απο μωρο παντα παρουσια μου(διακριτικοτατα)γιατι καλως η κακως δεν ειμαι σε θεση να της βαλω χερι. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ. |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
:hmmm:για τον ιμαντα δυναμο η μαμα λεει αλλαγη στα 60.000 χλμ.
-Κατι για λυσιμο αξονα διαφορικου,καθαρισμα και γρασαρισμα παιζει τωρα??? Ναι η μαμα παλι λεει ναι, καθε 20.000χλμ:rolleyes: |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Οταν τελιωσεις με το καλο πες μας την ζημια...Κοντα ειμαστε και εμεις αν και το εχω αποφασισει να τα κανω μονος μου....Εχω αγορασει ολα τα αναγκαια απο ιντερνετ, ενδεικτικα μπουζι NGK iridium 31,5 e η τετραδα....Κ&Ν φιλτρο αερα 51 e κλπ....
Καλα χλμ!!!:):):) |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
ιμάντα δυναμό ήρθε οδηγία λένε για αλλαγή στα 40000.
συν όλα που αναφέρθηκαν έχει και χρονισμό κυλίνδρων (για μένα τουλάχιστον είχε). κόστος 305 ευρά. στην ξάνθη. περιμένω τελική τιμή για σύγκριση. |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Χρονισμος κυλινδρων???Τι ειναι αυτο???
Καποιο πουλακι μου ειπε σημερα οτι η μοτοσυκλετα μας,δεν εχει φιλτρο βενζινης.... για πειτε μου κι αλλα.... |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Απόσπασμα:
Στο βιβλιο πρέπει να περιγραφεται σαν ''συγχρονισμος σωματος γκαζιου'' ¨η ''fuel injection throttle body synchronizing '' και γινεται μεσω μιας βαλβιδες που λεγεται ''starter valve''!!!! Απαιτει οργανα υποπιεσης και γνωση του μηδενισμου της ECM μιας και κατα την διαρκεια ρυθμισης η μοναδα το αναγνωριζει σαν βλάβη, οποταν μετα το περας της ρυθμισης η μοναδα πρέπει να γινει reset!!!! Συνηθως επιτρέπεται μια αποκλιση μεταξυ τους της ταξης του 10-20 mm/Hg (χιλιοστα στηλης υδραργυρου) στα οργανα ενδειξης υποπιεσης!! Τα παραπανω ειναι σε γενικες γραμμες τις ισχυει σε ολα τα ψεκαστα δικυκλα, το καθενα εχει και καοπιες επιπλεον παραμετρους οι οποιες ειναι σε γνωση των συνεργειων και αυτων που διαβαζουν και καταλαβαινουν τα shop manual των κατασκευαστων!!! Ειναι δε μια ρυθμιση που αποφευγουν οι, σχεδον, παντες γιατι θεωρουν οτι χανουν τον χρόνο τους αν και την χρεωνουν!!!! Τουλαχιστον με τους εξουσιοδοτημενους της Χοντα (ελαχιστες οι εξαιρεσεις) αυτο συμβαινει με παραδειγματα κατοχων Βαραντερο και απο αυτο το φορουμ!!!! Ολα τα παραπανω περι ρυθμισεων ισχυουν για μοντελα με ψεκασμο πριν το 2000-2003!! Μετα και με την ελευση των τριοδικων καταλυτων, αισθητηρων ''λ'', αισθητηρων εκκεντροφορων, στροφάλλων κ.λ.π. (που δεν υπηρχαν πριν το 2000-2003) τοπoθετηθηκε και μια βαλβιδα ονοματι IACV (Idle Air Control Valve) η οποια και κανει την δουλεια του συγχρονισμου (και οχι μονον) κι ετσι σε αυτα τα μοντελα ΔΕΝ απαιτειται συγχρονσμος κυλινδρων δηλαδη σωματος γκαζιου. Ειναι κατι που δεν το γνωριζουν πολλοί, οι περισσοτεροι δηλαδη αναβατες αλλα ολοι σχεδον την πληρωνουν σαν εργασια στα εξουσιοδοτημενα!!!!;) Η BMW ειναι πρωτοπορος σε αυτα τα πραγματα και ενω μεχρι το 1150 ο συγχρονισμος ειναι απαραιτητος μετα στο 1200 δεν χρειαζεται!!!!! Η BMW ονομαζει την παραπανω βαλβιδα IAC (Idle Actuator Calibration) και αν εχει παθει βλαβη, οποταν ο συγχρονισμος παει περιπατο, εχετε ενδειξη στο ταμπλο αφου ειναι συνεργαζομενη με το Can bus της μοτοσυκλετας!! εδω ενα δειγμα για τα παραπανω IAC — Hex code |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
|
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Απόσπασμα:
Η προστασια των αναβατων απο αδικαιολογητες χρεωσεις απο ''πανεξυπνους'' εξουσιοδοτημενους αλλα και η μεταδοση των όποιων γνωσεων μου ειναι το κυριο μελημα μου!!!!! |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
|
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Καλημερα παιδια.GeorgeP ησουν κατατοπιστικοτατος με το θεμα για τον χρονισμο κυλινδρων και σ'ευχαριστω.Απο οτι καταλαβα εγω στο 1200 δεν χρειαζεται να το κανω...
Την Δευτερα θα επικοινωνησω και με αλλα εξουσιοδοτημενα για να δω αν θα υπαρχουν διαφορες στα 40.000χλμ. Για το φιλτρο βενζινης που μου ειπαν ξερει καποιος κατι??? Υπαρχει δεν υπαρχει???? |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Απόσπασμα:
Δεν ρυθμισε ποσοτητα αερα/καυσιμου για τους κυλινδρους το οποιο συνιστά τον ''συχρονισμο σωματος γκαζιου''!! Ο εν λογω συχρονισμος συνεβαινε στα 1150 και σε ολα τα Βαραντερο προ του 2007!! Μετα ολα αλλαξαν ως προς αυτο το θεμα με την βαλβιδα που περιεγραψα!!! Γιαυτο και ο Κος Παναγιωτιδης στο ποστ του αναφερει: Απόσπασμα:
O σερβομηχανισμος που περιγραφει δεν ειναι η αιτια που δεν μπορει να γινει τιποτε άλλο αφου ειναι μερος του μηχανικου συστηματος κινησης των πεταλουδων μεσω ηλεκτρικου φορτιου!! Η αιτια ειναι η βαλβιδα IAC η οποια ενημερωνει την ECM για τις παραμετρους τροφοδοσιας αερα /καυσιμου και ECM με την σειρα της δινει εντολη στον σερβομηχανισμο για αναλογη κινηση των πεταλουδων!!! Παιδια δεν ειμαι καθηγητης, ελπιζω μονον να γινομαι κατανοητος!! |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Παιδια δεν ειμαι καθηγητης, δεν εισαι;;;;;;:sm7: |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Respect!!!!:sm7::sm7::sm7:
|
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Φίλτρο βενζίνης υπάρχει αλλά είναι σίτα και δεν αλλάζει. Βρίσκεται βυθισμένο μέσα στο ντεπόζιτο, στην είσοδο της αντλίας βενζίνης.
|
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
1 Συνημμένο(α)
Απόσπασμα:
Η αντλια βενζινης δεν μπορει να ειναι μεσα στο τεποζιτο διότι ο ψεκασμος απαιτει υπερυψηλη πιεση στο σωμα γκαζιου και στα μπεκ, και μεταξυ εσωτερικου τεποζιτου και μπεκ ειναι μεγάλη αποσταση για να επιτευχθει αυτη, χωρια που υπαρχει το εμποδιο της στενης διόδου μεσα απο τα ρουμπινετα!!!!!! Η τρόμπα βενζινης παντα βρισκεται εξωτερικα του τεποζιτου και μεταξυ αυτου και των μπεκ ουτως ωστε να τραβαει βενζινη και να την στέλνει με πιεση (100-120 bar) ελευθερα στα σωματα γκαζιου και στα μπεκ!!! Στην 1200 βρισκεται αριστερα όπως καθεσαι πισω απο το μικρο πλαστικο του φερινγκ (δες φοτο). Μεσα σε αυτο το κυλινδρικο κουτι, οπου επανω του ειναι η καλωδιωση και οι επαφες, βρισκεται η τρομπα βενζινης και το μεταλλικο σιτενιο φιλτρο!!! |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Απόσπασμα:
Thanks George ... ;) |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Απόσπασμα:
Και όμως αυτό το μεταλλικό κουτί είναι μέσα στο ντεπόζιτο και βρίσκεται βυθισμένο στο καύσιμο. Αφού το έχεις και σε φωτογραφία... γιατί λες πως δε μπορεί να είναι εκεί μέσα;;; :confused: Εκτός αν θες να πεις κάτι άλλο και εμείς δεν έχουμε καταλάβει! |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Δεν υπάρχει κάποιο κυλινδρικό κουτί , η αντλία βενζίνης μαζί με το σιτένιο φίλτρο κολυμπάει μέσα στο ντεπόζιτο (από το 1100 και μετα σε όλα τα GS) αυτό που φαίνεται στη φωτό είναι ο ελεγκτής της που το μόνο που κάνει είναι να δίνει εντολή στη αντλία να δουλέψει ή να σταματήσει...
Το φιλτράκι της αντλίας στα 1200 αλλάζει μόνο αν χρειαστεί, γενικά όμως όχι.... Ιμάντας στα 40000χλμ... (έχει έρθει αλλαγή). Όσο για το συγχρονισμό, ο μηχανικός επεμβαίνει αν χρειαστεί στη εξισωση των δύο συρματόσκοινων στο ένα κύλινδρο (οπως προανέφερθηκε από IoannisPanagiotidis) και την αυτου καθαυτού εξισορόπηση την αναλαμβάνει το mobitec της BMW μεσω software ρυθμίζοντας το σερβομηχανισμό του γκαζιου σε σχέση με τους αισθητήρες αέρα. Αυτά... |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
3 Συνημμένο(α)
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Το οτι ειναι ''πιασμενη'' πανω στο τεποζιτο δεν σημαινει οτι ειναι μεσα σε αυτο!!! Στο επισυναπτομενο βιντεο βλεπετε την αλλαγη του fuel pump bypass cable το οποιο βρισκεται πανω στην τρομπα βενζινης και η οποια βρισκεται εκτος τεποζιτου στο επομενο βλεπετε την αλαλγη τεποζιτου σε άλλο GS οπου φαινεται και η τρομπα βενζινης BMW R1200GS to R1200GS/Adventure Gas Tank Conversion τελος οι επισυναπτομενες φωτο δειχνουν ακομα καθαροτερα την θεση της τρομπας βενζινης σε ενα GS 2008!! |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Γιώργο να σε βοηθήσω λίγο επειδή τα έχεις μπερδέψει - και λογικό αφού δεν έχεις GS1200. Μάλλον έχεις καταλάβει άλλο για "αντλία βενζίνης" Πριν μερικές βδομάδες έκανα "διατριβή" πάνω σε αυτό το θέμα... http://www.gsforum.gr/%CE%A4%CE%B5%C...%3B%3B%3B.html :D:D:D:D
Και στις 3 φωτογραφίες φαίνεται το "καπάκι" της αντλίας βενζίνης. Αυτό που πειράζει ο τύπος στο βιντεάκι είναι ο ρελές της αντλίας βενζίνης!! Καθαρά ηλεκτρικό κομμάτι!! Δεν έχει καμία επαφή με καύσιμο. Στο καπάκι πηγαίνει καλώδιο για τον ρελέ, καλώδια για το φλοτέρ και το σωληνάκι της τροφοδοσίας του καυσίμου. Κάτω από το καπάκι υπάρχει - κατα σειρά - το σύστημα του φλοτέρ, η αντλία καυσίμου και τέλος το φίλτρο. Όλα αυτά είναι βαπτισμένα μέσα στο καύσιμο! Μαζί με τα καλώδια τους και τα φισάκια τους.... :Απορία: Δες στην παρακάτω σελίδα ποια είναι η αντλία βενζίνης... το Νο2 και ΟΧΙ το Νο6! RealOEM.com � BMW K25 R1200GS Fuel pump and fuel level sensor Για τον φίλο που ρώτησε το φίλτρο καυσίμου είναι το Νο5 |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
καλησπερα σε ολους τους συμφορουμιτες. οπως εγραψε και ο φιλος Alfa 7 η αντλια βενζινης στα 1200 gs και gsa βρισκεται βυθισμενη μεσα στο καυσιμο και εχει μια σιτα ως φιλτρο (δεν αλλαζεται δηλαδη). Αυτο μπορω να το πω σιγουρα γιατι εχω αλλαξει το ρεζερβουαρ στο δικο μου gs με ρεζερβουαρ απο gsa. και στα δυο η αντλια ειναι μεσα στο καυσιμο στην αριστερη πλευρα του ρεζερβουαρ. μαζι με την αντλια ειναι και το φλοτερ το οποιο μετραει τη σταθμη (τουλαχιστον στα μοντελα εως και το 2006). αυτη η μεταλλικη ψυκτρα (για την οποια γραφει ο φιλος GeorgeP) που βρισκεται εκτος του ρεζερβουαρ περιεχει το ρελε της αντλιας βενζινης ο οποιος τροφοδοτει με ρευμα την αντλια οταν ανοιγουμε τοn κεντρικο διακοπτη της μηχανης.
|
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Απόσπασμα:
Και πολυ σωστα τα ειπε ο φιλος....Αλλα συγχωρουμε τον φιλο GeorgeP επειδη δεν εχει Gs1200...:D:D |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Απόσπασμα:
συγχωρεμενος......:D:D:D |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Έτσι......! ;)
|
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Απόσπασμα:
Φυσικα και συμφωνω με το θεμα του ρελε αλλα το συγκεκριμενο ποσταριστηκε για να δειξω την θεση της αντλιας και μονον!!!!! Και τωρα ερωτω, κρινοντας απο την θεση της αντλιας και το μηκος της που ειναι γυρω στα <15 εκατοστα και τοποθετημενη διαγωνια ως προς το μηκος του ρεζερβουαρ, α) πως τραβαει καυσιμο απο το πισω μερος αυτου αφου δεν φτανει ως εκει?????? και β) οταν η σταθμη κατεβει κατω απο την ψηλα τοποθετημενη αντλία πως αυτη τροφοδοτειται αφου δεν φτανει ως τον πατο του ρεζερβουαρ????? τέλος γ) οι βυθιζομενες αντλιες βασιζουνε την ψυξη τους στο υγρο που τις περιβαλει, αν αυτη ειναι βυθιζομενη πως ψυχεται οταν το καυσιμο κατεβει κατω απο αυτην???? αν μπορει καποιος να μου τα εξηγησει τα παραπανω θα του ημουν ευγνωμων!!! Για να μαθαινω κιόλας!!!!! ποιος ξερει τι μπορει να γινει στο μελλον???!!!!;):) |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
1 Συνημμένο(α)
Απόσπασμα:
Αγαπητε ThanDim πες μου σε παρακαλω στην επισυναπτομενη φωτογραφια το πανω-πανω ανοιγμα ειναι η ταπα βενζινης αριστερα κατω λες ειναι η αντλια βενζινης, στο δεξια επανω ανοιγμα με κατι αναμονες παροχης τι ειναι??? και τελος τα/το ρουμπινετο βενζινης που βρισκονται??? εγω λεω οτι δεξια επανω ειναι η αντλια βενζινης για την τροφοδοσια του σωματος γκαζιου το οποιο βρισκεται χαμηλοτερα του φαρδιου και οχι συνηθισμενου ρουμπινετου που ειναι απο κατω της στην ακρη του τεποζιτου!!! To άλλο κατω δεξια ειναι τι? παντως αντλια μεταφορας καυσιμου δεν ειναι !!!!!!!! περιεχει φιλτρα ¨η κατι άλλο? ισως!! Το σιγουρο ειναι και συμφωνα με την φωτογραφια οτι το πανω δεξια εξαρτημα στην φωτογραφια τραβαει καυσιμο απο εκεινο το σημειο κατω αριστερα!!! Φαινεται κιαποτα σωληνακια που εχεις μαρκαρει!!! Παντως και το σχεδιαγραμμα των ανταλλακτικων που ποσταρες ειναι το ιδιο με το εξαρτημα πανω δεξια της φωτογραφιας όπως φαινεται κι αριστερα του τεποζιτου οπως καθεσαι στην μοτο!!! για πες!!!!!!! |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Συνεχεια του ποστ 29 ειναι το παρόν.
Καθησα και μελετησα την φωτογραφια διεξοδικα και κατεληξα στο παρακατω, Η τρομπα βενζινης ειναι τοποθετημενη στο δεξι επανω μερος του τεποζιτου οπως φαινεται στην φωτογραφια δηλαδη αριστερα οπως καθομαστε στην μοτοσυκλετα!!! Ο τυπος στο βιντεο δεν ελεγε μπαρουφες!! επι λεξη ειπε ''remove the pump cover....''!!! Η τρομπα τροφοδοτειται απο το χαμηλοτερο σημειο του τεποζιτου μεσω σωληνωσεως το οποιο βρισκεται στο αριστερο κατω μερος της φωτογραφιας και δεξια οπως καθομαστε στην μοτοσυκλετα! Απο εκει μεσω διακλαδωσης φευγουν δυο σωληνες προς την ταπα η οποια η μια ειναι η υπερχειλιση (να υπερχειλιση απο το σωληνακι μεσα στην ταπα πρωτα πριν υπερχειλισει απο την ιδια την ταπα-αρχη συγκοινωνουντων δοχειων) και το άλλο ειναι η εξαερωση του τεποζιτου διότι χωρις αυτην το τεποζιτο θα ζεβλωνε απο την αναροφηση της τρομπας οπως εχει γινει σε πολλα βαραντερο και αφρικα τουιν λογω βουλωματος της εξαερωσης η οποια σε αυτα βρισκεται στο πισω μερος του ρεζερβουαρ και της οποια το σωληνακι ειναι εξωτερικό κι ευκολα τσακιζει αν δεν προσεξει κανεις στην επανατοποθετηση του ρεζερβουαρ!!! Ο δικλαδωτηρας που φαινεται σε αυτο το σημειο (αριστερα και κατω στην φωτο) παιζει το ρολο αντεπιστροφης βαλβιδας η οποια επιτρέπει στο καυσιμο να ρουφιεται απο την τρομπα και να ρεει προς αυτην ενω ταυτοχρονα επιτρέπει την αναπνοη του τεποζιτου! το ''ρουμπινετο'' ειναι στα δεξια του τεποζιτου (στην φωτο) κι αριστερα οπως καθομαστε και εχει σεβαστη διαμετρο ωστε η τρομπα να στέλνει καυσιμο προς αυτο το οποιο τρεχει με πιεση απροσκοπτα προς το σωμα γκαζιου!!!!!! Αναμενω την γνωμη σας!!! |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Πωπωπω νοιώθω σαν εξωγήινος όταν διαβάζω τα τεχνικά!! Δεν καταλαβαίνω τπτ και προσπαθώ να μάθω:D:D:D
Thanks George κατατοπιστικότατος! |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Αντλια καυσιμου στα αριστερα οπως καθομαστε χωρις καποιο σωληνακι να την βοηθαει να τραβαει..Στελνει στον διανομεα καυσιμου ο οποιος εχει και τον ρυθμιστη πιεσης..Μετα πισω μεσο της αντλιας αναρροφησης αυτο που βλεπετε στο δεξι σημειο με τα σωληνακια οπως καθομαστε..Ελπιζω να βοηθησα..:):)
|
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Απόσπασμα:
Μίλησε ο ιατροδικαστής. :) |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Καταρχήν για να μην μπερδεύουμε τον κόσμο.... ΠΑΝΤΑ στην περιγραφή το αριστερά, δεξιά, μπρος πίσω κτλ καθορίζονται με βάση την θέση του οδηγού. Τα παρακάτω γραφόμενα έχουν αυτό σαν βάση...
Έχουμε και λέμε λοιπόν, συγκεντρωτικά. Αριστερά βρίσκεται η αντλία καυσίμου και τραβάει το καύσιμο από το αριστερό μάγουλο του ντεπόζιτου - χωρίς σωλήνες κτλ όπως είπε και ο φίλος Fast&Furious. Στο καπάκι της βρίσκεται ενσωματωμένο το φλοτέρ και ρελές της. Ως εκ τούτου πάει από μια φίσα στο καθένα καθώς και το σωληνάκι από το οποίο μεταφέρεται το υγρό προς την πυρά του.... RealOEM.com BMW K25 R1200GS Fuel pump and fuel level sensor Στο "κέντρο", πίσω από την τάπα που γεμίζουμε καύσιμο, βρίσκεται η βαλβίδα/σύστημα εξαέρωσης και υπερχείλισης με 2 σωληνάκια που μέσω της δεξιάς "θυρίδας" του ντεπόζιτου επικοινωνούν απευθείας με τον ..έξω κόσμο. RealOEM.com BMW K25 R1200GS Fuel tank Στα δεξιά βρίσκεται η δευτερεύον αντλία καυσίμου ή additional pump, ή suck fuel pump. Ουσιαστικά είναι ένας πλαστικός σωλήνας που ενώνει τα 2 μάγουλα. Στα αριστερά είναι ελεύθερος, ενώ στα δεξιά έχει ένα μικρό φίλτρο από σίτα και ενσωματωμένο σε αυτό βρίσκεται μια μεμβράνη. Και στις 2 πλευρές πρέπει να βρίσκεται στο κατώτερο σημείο του τεπόζιτου - έτσι κι αλλιώς βέβαια, από την πλευρά που είναι το φίλτρο/μεμβράνη η θέση του είναι καθορισμένη. Λειτουργεί με 2 τρόπους. Όσο κατεβαίνει το καύσιμο στην αριστερή πλευρα - καθώς από εκεί τραβάει η αντλία - τόσο ρουφάει από το δεξί - αρχή συγκοινωνούντων δοχείων! Επιπλέον στην δεξιά "θυρίδα" έρχεται το σωληνάκι από τα επιστρεφόμενα του injection - δηλαδή όσο καύσιμο δεν χρησιμοποιήθηκε ξαναχύνεται στο ντεπόζιτο...! Αυτή η ροή μεταφέρεται στην μεβράνη και κρατά πάντα το σωληνάκι γεμάτο καύσιμο. Έτσι αδειάζει σιγά σιγά και το καύσιμο από το δεξί μάγουλο..... RealOEM.com BMW K25 R1200GS Sucking jet pump with lines Μετά από όλη αυτή τη πορεία, χοντρικά, το καύσιμο μεταφέρεται σε μια βαλβίδα που ρυθμίζει την πίεση και το μοίρασμα του στους κυλίνδρους κτλ κτλ... Το μήκος την αντλίας + φλοτέρ + φίλτρο είναι ικανό να φτάσει ως τον πάτο του ντεπόζιτου. Μα καλά, λες να ήταν τόσο μακάκας ο σχεδιαστής και άφηνε καμια 10αριά λίτρα μέσα επειδή δεν έφτανε η αντλία;;;;;; :sm7: 2 πράγματα μόνο δεν κατάλαβα από τα γραφόμενα σου για να απαντήσω: - "Ο δικλαδωτηρας που φαινεται σε αυτο το σημειο (αριστερα και κατω στην φωτο) παιζει το ρολο αντεπιστροφης βαλβιδας η οποια επιτρέπει στο καυσιμο να ρουφιεται απο την τρομπα και να ρεει προς αυτην ενω ταυτοχρονα επιτρέπει την αναπνοη του τεποζιτου!" Δεν κατάλαβα ποιο ακριβώς εννοείς αλλά όπως προανέφερα η αναπνοή του ντεπόζιτου γίνεται με απευθείας σωληνάκι στον ατμοσφαιρικό αέρα. - 'το ''ρουμπινετο'' ειναι στα δεξια του τεποζιτου (στην φωτο) κι αριστερα οπως καθομαστε και εχει σεβαστη διαμετρο ωστε η τρομπα να στέλνει καυσιμο προς αυτο το οποιο τρεχει με πιεση απροσκοπτα προς το σωμα γκαζιου!!!!!! Συνήθως όταν λέμε ρουμπινέτο, αναφερόμαστε σε κάποια βάνα. Κάτι τέτοιο εννοείς κι εσύ;;; Απόσπασμα:
Τέλος να κάνω μια παρατήρηση: η ανάγνωση ενός manual και η πρακτική εφαρμογή των γνώσεων μας αλληλοσυμπληρώνονται!! Οτιδήποτε από τα 2 μόνο του είναι μίση γνώση. Οπότε, RTFM - Read The ####ing Manual - και πιάστε τα εργαλεία!!!! |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Απόσπασμα:
θελεις να πεις οτι η αντλια καυσιμου ειναι αυτη: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0307&mospid=47823&btnr=16_0705&hg=16&fg=05 Αφου ειναι αυτη, τοποθετημενη ψηλα στο τεποζιτο, πως τραβαει απο τα χαμηλα σημεια του τεποζιτου χωρις σωληνακια!!!!!! Και αφου ειναι αυτη πως ο φιλος thandim αλλα και άλλοι την ονομαζουν βυθιζομενη? Το οτι οταν ειναι γεματο το τεποζιτο βρεχεται απο καυσιμο δεν την κανει βυθιζομενη!!! και αυτο εδω τι ειναι? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0307&mospid=47823&btnr=16_0581&hg=16&fg=05 το οποιο στην εγχρωμη φωτογραφια φαινεται να συνδεεται με την τρομπα με σωληνωσεις??? Ο thandim για το συγκεκριμενο λεει: ''Στα δεξιά βρίσκεται η δευτερεύον αντλία καυσίμου ή additional pump, ή suck fuel pump. Ουσιαστικά είναι ένας πλαστικός σωλήνας που ενώνει τα 2 μάγουλα'' Το οποιο ειναι λογικο αφου η εξοδος της βενζινης προς το σωμα γκαζιου ειναι ψηλοτερα και οχι χαμηλα οπως ειναι στα νορμαλ:) μηχανακια!! Και ναι, αυτη ειναι βυθιζομενη αντλια οχι η προηγουμενη!!!Και αφου ειναι ο γεφυρωτης των δυο ακρων του ρεζερβουαρ λογω μεγεθους λογικο δεν ειναι να τραβαει μεσω αυτης της ''δευτερεουσας αντλιας'' καυσιμο η κυρια αντλια καυσιμου που ειανι ψηλα??? Αν θελετε μου εξηγειτε φιλοι ''fast&furious'' και ''thandim'' γιατι μπερδευτηκα τα μάλα!! |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Απόσπασμα:
Ναι η αντλια βενζινης ειναι αυτη στο πρωτο Link.Και ναι τραβαει απο χαμηλα γιατι φτανει μεχρι κατω χωρις καποιο σωληνακι-κια.Και ναι και οι δυο ειναι μεσα στο ρεζερβουαρ οσο απιστευτο και να ειναι..Και οχι δεν τραβαει η δεξια..Ετσι απλα ειναι χωρις κατι αλλο.. |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Βασιλακι..ελπίζω να μην ζητήσεις χρήματα για τα ποσταρισματα σου-διότι θεορουντε σεμινάρια-..αλλιώς πες μου άμα ειναι να τα βάλω στην κάρτα!!!..:D:D...ευχαριστούμε όλους που με τις γνώσεις σας βοηθάτε κ εμάς!!
|
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Απόσπασμα:
Να ΄στε καλα κι ευχαριστω!!!! |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Απόσπασμα:
Διάβασε και κάτω από την εικόνα, τις περιγραφές των ανταλλακτικών Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Γιώργο μου φαίνεται πως διαβάζεις ΠΟΛΥ γρήγορα.... :sm7: Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Τελικά με το ρουμπινέτο τι εννοούσες; |
Απάντηση: SERVICE στα 40.000χλμ
Απόσπασμα:
|
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:14. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!