GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ! (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=12080)

Syvaris 14-06-2010 21:52

Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Πρίν δέκα περίπου ημέρες, καθώς "έβγαζα" την μοτό μου (R850R) από το γκαράζ, έχασα λίγο την ισοροπία μου, κ η μοτό μου έγειρε δεξιά, κ τελικά ξάπλωσε φαρδιά πλατιά κάτω. Δεν έσκασε όμως με δύναμη κάτω γιατί την συγκράτησα όσο μπορούσα κ ακούμπησε γλυκά στο έδαφος. Όσο περνούσαν οι μέρες όμως, τόσο περισσότερο άρχισε να μυρίζει έντονα βενζίνη το γκαράζ (είναι κλειστό). Δεν έβλεπα όμως βενζίνη στο πάτωμα. Την πήγα στο εξουσιοδοτημένο στην Πάτρα κ βρέθηκε ότι υπάρχει διαρροή βενζίνης στο κάτω μέρος του ρεζερβουάρ, εκεί που είναι συγκολλημένη η βάση του ρεζερβουάρ για να εφαρμόζει επάνω στο πλαίσιο. Το επιθεώρησε ο φανοποιός με τον οποίο συνεργάζεται το εξουσιοδοτημένο, κ ο οποίος είναι γνωστό ότι είναι καλός στην δουλειά του, κ αποφάνθηκε ότι εκεί που είναι η διαρροή, δεν υπάρχει τρόπος να κολληθεί κ να επισκευαστεί. Έτσι λοιπόν καταλήγουμε στην λύση του καινούργιου. Τιμή? 1400 €! Έχει τύχει σε κάποιον/κάποια κάτι ανάλογο. Υπάρχει κάποια άλλη λύση εκτός του καινούργιου, γιατί από την ώρα που άκουσα την τιμή, είμαι με χάπια!

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας!

skippybi 14-06-2010 23:23

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Βάνα θα το ψάξουμε και θα τα πούμε από κοντά...:(


ο ΚώσταςΠολυμήχανοςΒρεξωγήινος ακούει;;;

Capitain 15-06-2010 01:03

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Syvaris ( 173191)
Πρίν δέκα περίπου ημέρες, καθώς "έβγαζα" την μοτό μου (R850R) από το γκαράζ, έχασα λίγο την ισοροπία μου, κ η μοτό μου έγειρε δεξιά, κ τελικά ξάπλωσε φαρδιά πλατιά κάτω. Δεν έσκασε όμως με δύναμη κάτω γιατί την συγκράτησα όσο μπορούσα κ ακούμπησε γλυκά στο έδαφος. Όσο περνούσαν οι μέρες όμως, τόσο περισσότερο άρχισε να μυρίζει έντονα βενζίνη το γκαράζ (είναι κλειστό). Δεν έβλεπα όμως βενζίνη στο πάτωμα. Την πήγα στο εξουσιοδοτημένο στην Πάτρα κ βρέθηκε ότι υπάρχει διαρροή βενζίνης στο κάτω μέρος του ρεζερβουάρ, εκεί που είναι συγκολλημένη η βάση του ρεζερβουάρ για να εφαρμόζει επάνω στο πλαίσιο. Το επιθεώρησε ο φανοποιός με τον οποίο συνεργάζεται το εξουσιοδοτημένο, κ ο οποίος είναι γνωστό ότι είναι καλός στην δουλειά του, κ αποφάνθηκε ότι εκεί που είναι η διαρροή, δεν υπάρχει τρόπος να κολληθεί κ να επισκευαστεί. Έτσι λοιπόν καταλήγουμε στην λύση του καινούργιου. Τιμή? 1400 €! Έχει τύχει σε κάποιον/κάποια κάτι ανάλογο. Υπάρχει κάποια άλλη λύση εκτός του καινούργιου, γιατί από την ώρα που άκουσα την τιμή, είμαι με χάπια!

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας!

Φίλε μου άκου εγώ την πρώτη λύση που σκέφτηκα...Αν είναι σε σημείο που δε φαίνεται, και βλέπεις το σημείο που χάνει, μπλάστρωσε το(ναυτική ορολογία:D) με ένα υλικο που λέγεται plastic steel..Εποξικός στόκος είναι, θα ανοίξεις λίγο ακόμα την τρύπα για να βρεί να πιάσει το plastic steel, και αφού το βάλεις σε 10 λεπτά έχει γίνει σίδερο...Είναι ένας κύλινδρος με 2 συστατικά σαν πλαστελινη, κόβεις οσο χρειαζεσαι, τα πλάθεις να ανακατευτεί το κυρίως υλικό με τον καταλύτη, και το πατάς σαν τσίχλα εκεί που θέλεις να κλείσει...Δες κι ένα βιντεάκι να πάρεις μια ιδέα.. Α, και ξέχασα να σου πω, γύρω στο δεκαρικάκι κάνει αυτό...Γύρω στις 140 φορές φθηνότερη λύση..Χαχαχαχα

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ 15-06-2010 01:21

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Capitain ( 173341)
......Εποξικός στόκος είναι, θα ανοίξεις λίγο ακόμα την τρύπα για να βρεί να πιάσει το plastic steel, και αφού το βάλεις σε 10 λεπτά έχει γίνει σίδερο...


Tο είχα κάνει παλιότερα σε ψυγείο αυτοκινήτου ....

Παρόλο που το ψυγείο έχει ΚΑΙ πίεση (έναντι του τεποζίτου βενζίνης),

κράτησε κανονικά 2-3 χρόνια, μέχρι που το πούλησα,

χωρίς κανένα πρόβλημα ....

Το συγκεκριμένο υλικό, παράγεται απ' όλες τις μάρκες με κόλλες κ συναφή είδη ...

Αυτό που πρέπει να προσέξεις (αν καταλήξεις σ' αυτή την λύση) είναι,

το πολύ καλό πλάσιμο των δύο υλικών,

προκειμένου να ομογενοποιηθούν καλά .... ;)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ 15-06-2010 01:26

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Το ότι πάλι, δεν κολλιέται ..... δεν το καταλαβαίνω .... http://i247.photobucket.com/albums/g...S-2/DIAF57.gif

Αδειάζει, πλένεται σχολαστικά για να φύγουν οι αναθυμιάσεις της βενζίνης και "μπαλώνεται".....

Δεν υπάρχει μέταλλο που δεν κολλιέται ....

Εκτός εάν, είναι τελείως σάπιο το τεπόζιτο κ γι' αυτό σου λένε ότι δεν κολλιέται ....

Και μετά βέβαια, έχεις και το έξοδο του βαψίματος .... :(

riko46 15-06-2010 05:59

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Εποξικός στόκος είναι, θα ανοίξεις λίγο ακόμα την τρύπα για να βρεί να πιάσει το plastic steel, και αφού το βάλεις σε 10 λεπτά έχει γίνει σίδερο...




Και μια πλαστικοποίηση εσωτερικά θα βοηθήσει .......;)

gsmaniac 15-06-2010 06:35

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ ( 173349)
Το ότι πάλι, δεν κολλιέται ..... δεν το καταλαβαίνω .... http://i247.photobucket.com/albums/g...S-2/DIAF57.gif

Αδειάζει, πλένεται σχολαστικά για να φύγουν οι αναθυμιάσεις της βενζίνης και "μπαλώνεται".....

Δεν υπάρχει μέταλλο που δεν κολλιέται ....

Εκτός εάν, είναι τελείως σάπιο το τεπόζιτο κ γι' αυτό σου λένε ότι δεν κολλιέται ....

Και μετά βέβαια, έχεις και το έξοδο του βαψίματος .... :(

ετσι ακριβως....;)
ολα τα μεταλλα κολανε...:)
νομιζω οτι τα ρεζερβουαρ τα κολλανε,ενω ειναι γεματα νερο,για να μην εχουν αναθυμιασεις....:cool:

commander 15-06-2010 06:52

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
ουτε καν με νερο μεσα δεν κολιετε το ντεποζιτο της βενζινης απο την στιγμη που εχει μπη μεσα καυσιμο τελος. Η μονη λιση ειναι η κολες η εποξικες τιποτα αλλο μην κανη κανεις καμια βλ@κεια τελος.Εδω το πετραιλεο που για να παρει φωτια πρεπει να ζεσταθι και πολλη μαλιστα δεν κανεις τιποτα στο ντεποζιτο απο φλογα ηλεκτροκολιση και τα λοιπα.ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ:mad:

aeriko 15-06-2010 07:50

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Να κάνετε ένα gas free στο ντεπόζιτο:)

Jefe 15-06-2010 08:01

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Δυστυχώς η τρύπα δεν φαίνεται γιατί είναι κάτω από το επίθεμα που είναι κολλημένο, για να κάθεται πάνω στο πλαίσιο της μοτό! Η διαρροή είναι κάτω απ'αυτό κ δεν υπάρχει πρόσβαση για να μπεί εποξική κόλλα, ή να κολληθεί!


Jefe

vpentza 15-06-2010 09:33

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
με ένα τρυπανάκι ανοίγεις από έξω προς τα μέσα, τρυπάς και το επίθεμα δηλαδή. Εχεις λοιπόν μια ομόκεντρη πρόσβαση προς το ρεζερβουάρ όπου κάνεις ό,τι είπε ο Λεοντόκαρδος με την εποξική.
Προσοχή διότι το τρυπάνι ανεβάζει τη θερμακρασία στο μέταλλο που τρυπάει. ;)
Μη δώσεις έναν σκασμό λεφτά επειδή κάποιος βαριέται να ασχοληθεί με τη ψιλοδουλειά που δεν θα μπορεί να ζητήσει και υψηλή αμοιβή....
Βάλε και καμιά φωτό μήπως μας έρθει και άλλη ιδέα...

kostas-patra 15-06-2010 09:43

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
τούτο τον καιρό τραβιέμαι κι εγώ με ένα ρεζερβουάρ, όχι από Bmw, αλλά δεν έχει σημασία
στην πάτρα δεν αναλαμβάνει κανείς να σου κανοίξει ή να σου κολλήσει με αργκόν το ρεζερβουάρ, γιατί όλοι φοβούντια και δικαίως, το θέμα tank bomb, αλλιώς, μην το είδατε πουθενά σύντεκνοί το ρεζερβουάρ μου

υπάρχουν μερικές προτάσεις για την περίπτωσή σου
οι σημαντικότερες αναφέρθηκαν και είναι ο εποξεικός στόκος ή αλλιώς κόλλα δύο συστατικών, που ενώ οι επαείοντες το προτείνουν σαν βραχυπρόθεσμη και προσωρινή λύση, οι μάστορες που το χρησιμοποιούν εδώ και χρόνια δεν αντιμετωπίζουν κανένα θέμα.
από τη στιγμή που στεγνώσει, γίνεται σαν σίδερο, είναι απρόσβλητος από την βενζίνη, δεν αφήνει πόρους, βάφεται, στοκάρεται, τρίβεται, γίνεται κομπλέ λέμε

από την άλλη, το καλάι είναι μια λύση όπως ανέβασε σε παραπλήσιο θέμα ο riko, χαμηλής επικινδυνότητας, γιατί δεν μεταχειρίζεσαι φλόγα, γίνεται κόλληση μετάλλου με μέταλλο και είναι μια διαδικασία που με προσοχή και γνώση, μπορεί να γίνει ανέξοδα

υπάρχει η δυνατότητα της πλαστικοποίησης, όπου χύνεται εντός του ρεζερβουάρ ένα πολυμερές με τον καταλύτη του, αναστρέφται συνεχώς το ρεζερβουάρ για να πιάσει παντού ένα λεπτό φίλμ πλαστικού και αυτό από την μια βουλώνει κάθε τρύπα, από την άλλη προστατεύει από την διαβρωτική ικανότητα του νερού που εμπεριέχεται ως υδρατμοί στην βενζίνη

υπάρχει μια τελευταία λύση την οποία θα χρησιμοποιήσω εγώ
λέγεται Por-15< είναι ένα εσωτερικό επίχρισμα που τοποθετείται εντός του ρεζερβουάρ, είναι σε υγρή μορφή, κλείνει κάθε τρύπα που συναντά, δημιουργεί ένα αδιαπέρατο στρώμα υλικού, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και πάνω σε σκουριά, αν και καλό θα ήταν να είχε καθαριστεί το ρεζερβουάρ από πρίν, έχει δώσει εξαιρετικά αποτελέσματα όπου έχει χρησιμοποιηθεί, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακι εξωτερικά, αρκεί να μην είναι απευθείας εκτεθημένα στην ηλιακή ακτινοβολία γιατί επηρεάζεται από την uv ακτινοβολία και βασίζει την χρήση του στην απορρόφηση υγρασία από την ατμόσφαιρα για να στερεωθεί-αγκιστρωθεί, παρά στην εξάτμιση του διαλύτη του, όπως στην περίπτωση των χρωμάτων που αναπόφευκτα-έτσι λέει το διαφημιστικό-επιτρέπει την ύπαρξη μικροπορώδους
πάρε και ένα απευθείας λίνκ με το προιόν και τα χαρακτηριστικά του
POR-15 - It Kills Rust

1400ε δεν μου περισσεύουν και φαντάζομαι σε κανένα μας
1400ε για να βγούν με νόμιμο τρόπο θέλουν πολύ κόπο
μάστορας θεωρείται στις μέρες μας ο μονταριστής, ενώ θα έπρεπε να μιλάμε ΚΑΙ για επισκευαστή
το τηλ είναι στο προφίλ μου, πέρνα να το θέμα σου.
όπως και να χει δεν θα σου στοιχήσει πάνω από 10ε

θα κλείσω με το παράδειγμα του φίλου που όταν τρύπησε ο πάτος από την παλιά σόμπα πετρελαίου, εκεί που έπεφτε το καύσιμο, ο μάστορας τους είπε να την πετάξουν γιατί δεν μπορούσαν να την φτιάξουν ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ, που να ήταν και παράλληλα συμφέρον

ο πατέρας του φίλου τον άκουσε, τον χαιρέτησε και μόλις έφυγε έκανε τη δοκιμή με την εποξεική δύο συστατικών. άπλωσε ένα στρώμα όχι, μικρό, κοντά ένα δάχτυλο και η σόμπα μάλλον θα κρατήσει μέχρι να καταργηθεί το πετρέλαιο


υγρ. στην γειτονιά μου και ακόμα, όταν σκάει ένα λάστιχο ποδηλάτου, δεν αγοράζουμε σαμπρέλα, αλλά κόλλα βουλκανισμού και μπαλώματα, εκτός και αν η σαμπρέλα είανι κουρέλι

point zero 15-06-2010 09:48

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Αυτη η πλαστελινη αν δεν κανω λαθος δεν κανει δουλεια στα ρεζερβουαρ ... μπορει να γινεται πετρα αλλα με την ζεστη και την βενζινη μαλακωνει ξανα ... ειχα βαλει παλια σε ενα ρεζερβουαρ απο ενα μονογκαζο του πατερα μου και εχανε παλι με τον καιρο ...

Περα απο την κοληση αυτο που ειναι ανεπηρεαστο απο την βενζινη ειναι ο πολυεστερας .. ( Αν καταλαβα καλα εχει σχιστει στο σημειο κολησης λαμαρινας ρεζερβουαρ και λαμαρινας βασης )

Δεν ξερω κατα ποσο μπορεις να κολησεις εκει , αλλα ακομα και αν δεν μπορεις ποιο φθηνα θα σου ερθει να πολυεστερωσεις ολο το ρεζερβουαρ και να το βαψεις παρα να παρεις καινουργιο ...

kostas-patra 15-06-2010 10:21

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
ο πολυεστέρας μόνο με ειδική κατεργασία είναι απρόσβλητος από την βενζίνη

η πλαστελίνη πχ milλiput, για να κάνει δουλειά, θέλει πολύ δούλεμα με το χέρι, για να αναμειχθεί καλά με τον καταλύτη της που έχει στο κέντρο και όντως δεν είναι η καλύτερη λύση, είναι πάντως η γρηγορότερη

με την εποξεική δύο συστατικών δεν έχει θέμα με τον ήλιο, ούτε με το καύσιμο, μόνο μπορεί να έχεις με τους κραδασμούς και τις συστολές διαστολές ή αν δεν έχεις καλοκαθαρίσει το μέρος από σκόνες και λάδια-λίπη

όπως και να χει, όλες οι λύσεις του κόσμου είναι καλύτερες από την αγορά καινούριου
εκτός και αν θες για 150ε να μου πουλήσεις το δικό σου, να το φτιάξω και να το πουλήσω για 800 με παζάρια.
πέραν του αστείου, ο tsixlonauth πήρε πριν μερικά χρόνια ένα 41lt touratech σπασμένο και τρύπιο. είναι από τις περιπτώσεις που κάποιος άτυχος το φαγε σε τούμπα και το ούλησε σαν άχρηστο. ο μάγκας το φτιαξε. φαντάσου μετά από τόσα χρόνια, με τι ρεζερβουάρ κινείται;
οκ; όλα είναι επισκευάσιμα, απλά δεν θέλει πονάει χέρι, κόψει χέρι

πάντα μιλάμε γενικά,γιατί κανένας μας δεν το χει δεί, εκτός του jefe, αλλά γενικα μιλώντας όλα γίνονται.
κι αν όχι μόνιμη λύση, μπορούμε να δώσουμε μια προσωρινή λύση, μέχρι να βρείς το μάστορα που θα σου δώσει λύση.

αυτά στα λέει ένας ταλαίπωρος που το μηχανάκι του έσταζε σαν τρύπια καρδάρα και η φαινομενική του κατανάλωση οφειλόταν σε απώλεια λόγω διαρροών

GeorgeP 15-06-2010 10:56

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Ρε θα με τρελλανετε ολοι σας!!!

Ποιος ειπε οτι δεν μπορει να χρησιμοποιηθει φλογα σε ενα τεποζιτο? Αν ηταν ετσι τοτε τα δεξαμενοπλοια θα επρεπε να.... πετιονται στα scraps αντι να αλλαξουν λαμαρινες (καθε 2 χρόνια) οπως απαιτουν οι νηογνωμονες σε περιπτωση μειωσης του παχους των η οποια συμβαινει δια της ηλεκτρολυσης αφου αυτα πλεουν στην θάλασσα κι αναπτυσσεται σταστικος ηλεκτρισμός πανω τους ''περνωντας'' υλικο απο τις λαμαρινες!!!
Οπως ειπε και καποιος φιλος παραπανω το ''gas free'' που γινεται στα δεξαμενοπλοια μπορει να γινει και σε ενα τεποζιτο!!!!!! Και μετα βαλε του φωτια αν θελεις!!!

Βγαζεις την ταπα βενζινης, μετα βγάζεις το ρουμπινετο/α ¨η οτιδηποτε άλλο εχει για να παρεχει βενζινη στα σωληνακια τροφοδοσιας!!!!!
Μετα το αφηνεις ετσι για 15-20 ημερες σε εξωτερικο καλα αεριζομενο χωρο!! Αν υπαρχει δυνατότητα περνεις εναν ανεμιστηρα και στηνεις το ρζερβουαρ με τετοιο τρόπο ωστε ο ανεμιστηρας να φυσαει κατευθειαν στην τρυπα πληρωσης (της ταπας βενζινης) και να βγαινει απο τις οπες των ρουμπινετων που εχεις ηδη βγάλει!! Αυτο το τελευταιο για καμια εβδομαδα με δεκαρια μερες!!!!
Μετα αναβεις ενα κερι και το πλησιαζεις σιγα σιγα μεχρι την οπη της ταπας βενζινης και μετα στην οπη/ες των ρουμπινετων!!!
Αν υπαρχει ακομα ευφλεκτο αεριο (απιθανο) η φλογα οσο το πλησιαζεις δυναμωνει αν οχι θα φτασεις μεχρι μεσα στο τεποζιτο και η φλογα θα παραμεινει η ιδια!!!!
Θελει προσεκτικες κινησεις στο πλησιασμα της φλογας και ΑΡΓΕΣ!! ενα εκατοστο το δευτερολεπτο ειναι αρκετα αργη κινηση!!! και ΠΟΤΕ πριν το 10ημερο στην περιπτωση του ανεμιστηρα και 20ημερο στην άλλη!!!!!!!

Μετα το πας σε εναν αργκονσυγκολλητη και ..........μολις γλυτωσες 1400ε!!!!!

Υ.Γ. αν δεν θες να περασεις την δοκιμασια της φλογας πας σε ενα απο τα συνεργεια gas free στο Περαμα και βαζουν μια ραβδο μεσα στο τεποζιτο ¨η εναν αισθητηρα τελος παντων και σου λενε αν μπορεις να χρησιμοποιησεις φλογα ¨η οχι!!

kostas-patra 15-06-2010 11:35

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
γιώρη, μην τρελένεσαι, είμαστε και σε επικίντυνες ηλικίες και εποχές

κανένας δεν είπε οτι δεν μπορείς να βάλεις φλόγα σε ρεζερβουάρ και να το κολλήσεις με αργκόν, είπα οτι στην πάτρα όπου ρώτησα κανένας δεν αναλαμβάνει την επισκευή τους ή τουλάχιστον το μερεμετάκι το δικό μου

φυσικά και η καλύτερη και μονιμότερη χρήση είναι το αργκόν, αλλά πρόσεξε οτι ο φίλος είναι από το ρίο της πάτρας. ο υποδειχθέντας φανοποιός είπε οτι δεν, άρα

είτε το αφήνει έτσι μέχρι να βρεθεί καταλλληλότερος μάστορας,
είτε το επισκευάζει=στουμπώνει με εποξεική, μέχρι τότε

ποιό το πρόβλημα;

όσον αφορά το αν γίνεται δεν τέθηκε τέτοιο θέμα, αλλά μόνο το θέμα της επικινδυνότητας του εγχειρήματος, που εσύ μια χαρά ανέλυσες

μην αρπάζεσαι σαν σπίρτο, τώρα που μιλάμε για ρεζερβουάρ...

GeorgeP 15-06-2010 11:49

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra ( 173478)
γιώρη, μην τρελένεσαι, είμαστε και σε επικίντυνες ηλικίες και εποχές

κανένας δεν είπε οτι δεν μπορείς να βάλεις φλόγα σε ρεζερβουάρ και να το κολλήσεις με αργκόν, είπα οτι στην πάτρα όπου ρώτησα κανένας δεν αναλαμβάνει την επισκευή τους ή τουλάχιστον το μερεμετάκι το δικό μου

φυσικά και η καλύτερη και μονιμότερη χρήση είναι το αργκόν, αλλά πρόσεξε οτι ο φίλος είναι από το ρίο της πάτρας. ο υποδειχθέντας φανοποιός είπε οτι δεν, άρα

είτε το αφήνει έτσι μέχρι να βρεθεί καταλλληλότερος μάστορας,
είτε το επισκευάζει=στουμπώνει με εποξεική, μέχρι τότε

ποιό το πρόβλημα;

όσον αφορά το αν γίνεται δεν τέθηκε τέτοιο θέμα, αλλά μόνο το θέμα της επικινδυνότητας του εγχειρήματος, που εσύ μια χαρά ανέλυσες

μην αρπάζεσαι σαν σπίρτο, τώρα που μιλάμε για ρεζερβουάρ...

Κωστα φιλε μου

μα τον Δια δεν αρπαχτηκα!! απλα ξεχασα να βαλω φατσουλα που να το υποδυλωνει!! :):):):):)

Απο την άλλη 1400ε ειναι παρα πολλα βρε φιλε μου και θεωρησα οτι 20 ημερες στερηση του δικαιωματος καβάλας κι ενα ταξιδακι στην Αθηνα για συγκόληση μετα τις παραπανω ενεργειες που προτινω ειναι πολυ καλυτερο και προτιμοτερο!!!!!

Εξάλλου φιλοι και συναδελφοι μοτοσυκλετιστες ανεξαρτητως οχηματος υπαρχουν πολλοι σε αυτο το φορουμ και οι οποιοι ειναι προθυμοι (ειμαι σιγουρος) να βοηθησουν!! Χωρις να απαιτειται να ταξιδεψει ο κατοχος του ρεζερβουαρ!!!;)
Αρκει να κανει ολα οσα προτινω και να παρει ενα τηλεφωνο;) ''καποιον'' που νομιζει οτι ειναι προθυμος να βοηθησει!!;):) Μετα θα βαλει το ρεζερβουαρ καταλληλα αμπαλαρισμενο στο τρενο και ''καποιος'' καλος Σαμαρειτης ;) θα το παραλαβει στην αθηνα και αμα το πέρας των εργασιων θα το ξαναστειλει με τον ιδιο τροπο πισω!!!! :) Ξερεις ποσα ελατηρια μπροστινων, διαφορα ανταλλακτικα κ.α. εχω στειλει σε διαφορες πολεις της Ελλαδας τα τελευταια 20 χρόνια εξυπηρετωντας γνωστους κι αγνωστους??? :) Με χαρα το εκανα και συνεχιζω να το κανω οταν χρειαζεται!!!
Βεβαια ολο αυτο εχει ενα κοστος το οποιο δεν φτανει βεβαια τα 1400ε αλλα ειναι καμποσο!! 1400 θα εδινε κι εγω του τα γλυτωνω με τις ιδεες μου......να μην κεραστω εναν καφε σε αυτην την ομορφη παραλια του Ριο με θεα τα ομορφα πολυχρωμα μπικινακια!!!!!! :):sm7: Φτιαχνουν και καταπληκτικο freddo capuccino σε εκεινα τα μερη!!!


Εγω ετσι ξερω οτι συμπεριφερονται οι ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕς ΣΕ ΆΛΛΟΥΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕΣ και γιαυτο και το προηγουμενο ποστ μου!!!!!! :):)

kostas-patra 15-06-2010 11:58

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
ολραιτ ζορζ!

και για να ευθυμήσουμε ένα σοβαρό κατα τα άλλα θέμα, σε δύσκολη περίπτωση, σε καμιά ερημιά, τσιχλα και duct tape κάνουν προσωρινά καλή δουλειά στο ρεζερβουάρ μέχρι το επόμενο συνεργείο
η τσίχλα μασημένη!

για τη βοήθεια νομίζω οτι δικαιούμαι κι εγώ μια μβύρα απέναντι από τα μπικινάκια..

Carduelis 15-06-2010 12:21

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Eγώ δεν είμαι μάστορης αλλά έχω αδερφό μηχανουργό που είναι ειδικός στις κολλήσεις κάθε είδους μετάλλων (ειδικά αυτές εκεί τις Argon και... Grigoron)
Αs βάλει καμμιά φωτογραφία ο φίλος να δει ο brother τι χρειάζεται και αν γιατρεύεται τα υπόλοιπα aπο τηλεφώνου..
ΥΓ: Εγώ δεν θέλω μβύρα, (είμαι της κόκα-κόλας) αλλά να με βάλετε στην ίδια παραλία με τον GeorgeP και τον Tsatra-Patra!! :sm7::sm7:

Jefe 15-06-2010 14:24

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
( Αν καταλαβα καλα εχει σχιστει στο σημειο κολησης λαμαρινας ρεζερβουαρ και λαμαρινας βασης )

Δεν ξερω κατα ποσο μπορεις να κολησεις εκει , αλλα ακομα και αν δεν μπορεις ποιο φθηνα θα σου ερθει να πολυεστερωσεις ολο το ρεζερβουαρ και να το βαψεις παρα να παρεις καινουργιο ...[/QUOTE]


Η διαρροή είναι ανάμεσα στο ρεζερβουαρ και στην λαμαρίνα βάσης κ δεν φαίνεται η τρύπα. Βαθμός δυσκολίας μέγιστος! Πιστεύω πως μόνο εκ των έσω μπορεί να υπάρξει κάποια λύση.


Jefe

Jefe 15-06-2010 14:29

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 173479)
Κωστα φιλε μου

μα τον Δια δεν αρπαχτηκα!! απλα ξεχασα να βαλω φατσουλα που να το υποδυλωνει!! :):):):):)

Απο την άλλη 1400ε ειναι παρα πολλα βρε φιλε μου και θεωρησα οτι 20 ημερες στερηση του δικαιωματος καβάλας κι ενα ταξιδακι στην Αθηνα για συγκόληση μετα τις παραπανω ενεργειες που προτινω ειναι πολυ καλυτερο και προτιμοτερο!!!!!

Εξάλλου φιλοι και συναδελφοι μοτοσυκλετιστες ανεξαρτητως οχηματος υπαρχουν πολλοι σε αυτο το φορουμ και οι οποιοι ειναι προθυμοι (ειμαι σιγουρος) να βοηθησουν!! Χωρις να απαιτειται να ταξιδεψει ο κατοχος του ρεζερβουαρ!!!;)
Αρκει να κανει ολα οσα προτινω και να παρει ενα τηλεφωνο;) ''καποιον'' που νομιζει οτι ειναι προθυμος να βοηθησει!!;):) Μετα θα βαλει το ρεζερβουαρ καταλληλα αμπαλαρισμενο στο τρενο και ''καποιος'' καλος Σαμαρειτης ;) θα το παραλαβει στην αθηνα και αμα το πέρας των εργασιων θα το ξαναστειλει με τον ιδιο τροπο πισω!!!! :) Ξερεις ποσα ελατηρια μπροστινων, διαφορα ανταλλακτικα κ.α. εχω στειλει σε διαφορες πολεις της Ελλαδας τα τελευταια 20 χρόνια εξυπηρετωντας γνωστους κι αγνωστους??? :) Με χαρα το εκανα και συνεχιζω να το κανω οταν χρειαζεται!!!
Βεβαια ολο αυτο εχει ενα κοστος το οποιο δεν φτανει βεβαια τα 1400ε αλλα ειναι καμποσο!! 1400 θα εδινε κι εγω του τα γλυτωνω με τις ιδεες μου......να μην κεραστω εναν καφε σε αυτην την ομορφη παραλια του Ριο με θεα τα ομορφα πολυχρωμα μπικινακια!!!!!! :):sm7: Φτιαχνουν και καταπληκτικο freddo capuccino σε εκεινα τα μερη!!!


Εγω ετσι ξερω οτι συμπεριφερονται οι ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕς ΣΕ ΆΛΛΟΥΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕΣ και γιαυτο και το προηγουμενο ποστ μου!!!!!! :):)



Όχι μόνο freddo capuccino, αλλά κ τσίπουρο με ωραίους μεζέδες που μαγειρεύει ο Βασίλης (Skippybi) κερνάμε, με θέα την Γέφυρα!


Jefe

gsmaniac 15-06-2010 14:33

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
http://img687.imageshack.us/edit_pre...&action=rotate
http://jonnymeddy.files.wordpress.co...-explosion.jpg
ο θανασης και η εκρηξη.....:rolleyes:
μετα τις συμβουλες του georgep.....:sm7:

skippybi 15-06-2010 14:57

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Απόσπασμα:

Όχι μόνο freddo capuccino, αλλά κ τσίπουρο με ωραίους μεζέδες που μαγειρεύει ο Βασίλης (Skippybi) κερνάμε, με θέα την Γέφυρα!
ποιός ήρθε;;;:D



Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac ( 173540)
http://img687.imageshack.us/edit_pre...&action=rotate
http://jonnymeddy.files.wordpress.co...-explosion.jpg
ο θανασης και η εκρηξη.....:rolleyes:
μετα τις συμβουλες του georgep.....:sm7:

:sm7::sm7::sm7::sm7:

GeorgeP 15-06-2010 15:03

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac ( 173540)
.................................................................................................


ο θανασης και η εκρηξη.....:rolleyes:

μετα τις συμβουλες του georgep.....:sm7:

εγω ειπα και ελάλησα!!!!! οποιος με καταλαβε......κατάλαβε!!!!!!:)

Jefe 15-06-2010 23:38

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Θα προσπαθήσω αύριο να το γιατρέψω με τον "γιατρό" (Kostas-patra). Συνιστά σιδερόστοκο! Τα αποτελέσματα θα αναφερθούν με νεότερο! ;)


Jefe

kostas-patra 17-06-2010 13:42

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
νόμιζα οτι ήταν στραβωμένο κάποιο εσωτερικό αυτί του ρεζερβουάρ.
τελικά είχε πάρει η βάση του μπράτσου που αγκιστρώνει μετά βίδας στο υποπλαίσιο

με το καλό , σαν επιστρέψουν οι ιδιοκτήτες από το μακρινό ταξιδάκι τους, θα το επιληφθούμε

η αλήθεια είναι οτι δεν παίρνει κόλλημα με tig, εξον και αν κοπεί πρώτα το μπράτσο, γιατί είναι το δάκρυσμα σε τυφλό σημείο

το καλό είναι οτι είναι ακριβώς δίπλα από το πιάτο της αντλίας και του φίλτρου, άρα μπορούμε να τσεκάρουμε εσωτερικά την κατάσταση της πλαστικοποίησης

σίγουρα γίνεται δουλειά με εποξική, ακόμα και με στεγανωτικό επίχρισμα ρεζερβουάρ, σε καμία περίπτωση πάνω από 15-20ε

τις κόλλες και την διάθεση τις έχουμε, άρα ας μείνουν προς το παρόν τα 1400 ανα χείρας και αν κάτι δνε το κάνουμε τέλειο, το ξανακάνουμε τσάμπα ή δοκιμάζουμε την επόμενη των επιλογών

commander 17-06-2010 16:56

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 173565)
εγω ειπα και ελάλησα!!!!! οποιος με καταλαβε......κατάλαβε!!!!!!:)

ΕΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΤΟΤΕ ΘΑ ΞΕΡΕΙς ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΕΙ ΟΙ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΡΙ, ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΕΣ ΟΤΙ ΠΕΥΤΙ ΦΛΟΓΑ ΣΤΗΝ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ. ΟΠΙΩΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΑΝΙ ΚΑΤΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΙΞΗ http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/000203F1.gif

Capitain 17-06-2010 22:45

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από comander ( 174542)
ΕΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΤΟΤΕ ΘΑ ΞΕΡΕΙς ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΕΙ ΟΙ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΡΙ, ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΕΣ ΟΤΙ ΠΕΥΤΙ ΦΛΟΓΑ ΣΤΗΝ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ. ΟΠΙΩΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΑΝΙ ΚΑΤΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΙΞΗ http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/000203F1.gif

Κάτι τέτοια βλέπω και μου βγαίνει ο αγανακτισμένος μου εαυτός, και εκεί με λένε περίεργο, απότομο, άξεστο...
Αλλά δε βαστώ ρε αδερφέ να μην τα λέω...
Η ημιμάθεια είναι χειρότερη απο την αμάθεια.....

commander 17-06-2010 23:32

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Capitain ( 174653)
Κάτι τέτοια βλέπω και μου βγαίνει ο αγανακτισμένος μου εαυτός, και εκεί με λένε περίεργο, απότομο, άξεστο...
Αλλά δε βαστώ ρε αδερφέ να μην τα λέω...
Η ημιμάθεια είναι χειρότερη απο την αμάθεια.....

Γιατι ρε καπτεν πριν κανα δυο χρονια ειχα παει εναν γερανο τηλεσκοπικο στου σκαραμαγκα και τον ειχαμε βαλει επανω στην κουβερτα του σκαφους. Δουλεψε περιπου 1 μηνα και εβγαζε κοματια λαμαρινα απο μεσα. Οταν ρωτησα τον χηρηστη μου τη δουλεια κανει μου ειπε οτι βγαζουν την λαμαρινα(επενδυση) απο την δεξαμενη...ες.ετσι το εμαθα τωρα ανα κανω κατι λαθος συχωραμε.ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΦΩΤΙΑ ΣΕ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΑΖΑ.

manosamos 18-06-2010 20:21

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Capitain ( 174653)
Κάτι τέτοια βλέπω και μου βγαίνει ο αγανακτισμένος μου εαυτός, και εκεί με λένε περίεργο, απότομο, άξεστο...
Αλλά δε βαστώ ρε αδερφέ να μην τα λέω...
Η ημιμάθεια είναι χειρότερη απο την αμάθεια.....

Συμφωνω με τον Καπταιν.
Αλλο ειναι ειναι ξερω κατι και αλλο ειναι εχω φαντασια...
Στο προφιλ μου λεει τι δουλεια κανω.Το gas free γινετε σχεδον απολειστικα με ΝΕΡΟ.Πλενεις την δεξαμενη με νερο,φευγουν τα καταλυπα του καυσιμου και οτιδηποτε ψυγμα αερίου και βαζεις φωτια ΑΦΟΒΑ.
Αν το αεριο δεν ειναι βαρυ(το προπάνιο πχ ειναι) ,τοτε με παροχη ατμοσφαιρικου αερα η δεξαμενη παλι καθαριζει.
Στο τεποζιτο εγω θα εβαζα νερο και μονο νερο.....
Η καλυτερη ομως λυση ειναι το PLASTIC STEEL οπως λεει και ο Καπταιν.
Α,ρε ναυτικατζα....
Τωρα αν ο φιλος χαλιετε με αυτη την λυση τοτε παρε μια γευση απο μεταχειρισμενα τεποζιτα και αποφασισε.

BMW R 850 R Tank + Benzinpumpe bei eBay.de: Markenspezifische Teile (endet 20.06.10 13:59:02 MESZ)

SERBATOIO BENZINA PER BMW R 850 R DEL 2001 su eBay.it Ciclistica e Telaio, Ricambi Moto, Moto ricambi e accessori

Αν θες με τον Γερμανο μπορω να σε βοηθησω,αλλα ακου και τον Καπταιν...δεν χανεις τιποτα.
Α,... και στο τεποζιτο κανουμε γκας φρι με νερο...και δεν μενει ιχνος βενζινης.

skippybi 19-06-2010 15:03

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
ο Θανάσης ψάχνει(αν ψάχνει) για το πιο καινούριο τεπόζιτο, σαν του 1150..

http://images.bidorbuy.co.za/user_im...670_R1150R.jpg

saitman 19-06-2010 23:25

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac ( 173540)
http://img687.imageshack.us/edit_pre...&action=rotate
http://jonnymeddy.files.wordpress.co...-explosion.jpg
ο θανασης και η εκρηξη.....:rolleyes:
μετα τις συμβουλες του georgep.....:sm7:

:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:

manosamos 20-06-2010 09:16

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac ( 173540)
http://img687.imageshack.us/edit_pre...&action=rotate
http://jonnymeddy.files.wordpress.co...-explosion.jpg
ο θανασης και η εκρηξη.....:rolleyes:
μετα τις συμβουλες του georgep.....:sm7:

:sm3::sm3::sm3:

GeorgeP 25-06-2010 12:12

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από comander ( 174542)
ΕΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΤΟΤΕ ΘΑ ΞΕΡΕΙς ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΕΙ ΟΙ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΡΙ, ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΕΣ ΟΤΙ ΠΕΥΤΙ ΦΛΟΓΑ ΣΤΗΝ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ. ΟΠΙΩΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΑΝΙ ΚΑΤΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΙΞΗ http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/000203F1.gif

Κατ' αρχην δεν μιλησα για δεξαμενη καυσιμου αλλα για τάνκια φορτωσης αργου πετρελαιου στα δεξαμενοπλοια και gaz free πριν την φλογα!!!!!

Οσο για τις δεξαμενες καυσιμου σε παραπέμπω στο ποστ του ''manosamos''!!!!

riko46 25-06-2010 12:37

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Σ’ αυτόν τον κόσμο, που ακόμη και οι άνθρωποι μπορούν να θεωρηθούν αναλώσιμοι, δεν ακούγεται πολύ εύκολο για ένα ρεζερβουάρ να σκουριάσει, ή ακόμα και να σαπίσει; Αν λοιπόν συμβαίνει αυτό, έχει φτάσει η ώρα της αντικατάστασης ή της επισκευής. Βέβαια υπάρχει και η λύση του καινούργιου, αλλά αν μιλάμε για μια παλιά μοτοσικλέτα, αξίζει άραγε τα λεφτά και την επένδυση;Δυστυχώς, οι τρόποι για να βελτιώσουμε την κατάσταση ενός ρεζερβουάρ, ή τουλάχιστον να τη διατηρήσουμε στάσιμη, δεν είναι πολλοί. Η πιο διαδεδομένη λύση στην αγορά, είναι η πλαστικοποίηση του εσωτερικού του ρεζερβουάρ. Μια στρώση δηλαδή από υγρό πλαστικό το οποίο στη συνέχεια στερεοποιείται. Αυτή η λύση μπορεί να κρατήσει την κατάσταση ενός ρεζερβουάρ στάσιμη για αρκετό έως και πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Σημαντικό ρόλο παίζει πάντα η ποιότητα της εργασίας και του υλικού. Η πλαστικοποίηση μπορεί να γίνει είτε σε ένα ρεζερβουάρ που βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (προληπτικά), είτε σε ένα άλλο που έχει αρχίσει να διαβρώνεται. Στη δεύτερη περίπτωση όμως, πριν την πλαστικοποίηση, το ρεζερβουάρ θα πρέπει να απαλλαχθεί από όλη τη σκουριά. Αυτό μπορείτε να το κάνετε και μόνοι σας. Μη γελάσετε, αλλά με μια χούφτα βότσαλα ή παξιμάδια, η δουλειά μπορεί να γίνει. Βγάζετε το ρεζερβουάρ από τη μοτοσικλέτα, προσθέτετε δυο τρία λίτρα βενζίνη, ρίχνετε μέσα τα "παγάκια" και ανακατεύετε, με την τάπα στη θέση της. Και ύστερα από μερικές επαναλήψεις το ρεζερβουάρ σας θα είναι σημαντικά πιο καθαρό. Ο ρουμπινές βρίσκεται ενδιάμεσα από το ρεζερβουάρ και το καρμπυρατέρ. Οι πιο διαδεδομένοι τύποι είναι αυτοί με 3 θέσεις, Off, On και Res. Στο On ο ρουμπινές παίρνει καύσιμο μερικά εκατοστά πιο πάνω από το κατώτατο σημείο του ρεζερβουάρ, ενώ στο Res παίρνει καύσιμο από το κατώτατο σημείο. Ένας άλλος τύπος είναι αυτός με μεμβράνη, που σταματάει τη ροή όταν ο κινητήρας δε λειτουργεί. Σε αυτόν τον τύπο υπάρχει ένας αγωγός που συνδέει τη μεμβράνη με την εισαγωγή του κινητήρα. Η υποπίεση που από την αναρρόφηση του μοτέρ, ανοίγει τη μεμβράνη του ρουμπινέ και αρχίζει η ροή του καυσίμου. Και αυτός ο τύπος έχει τρεις θέσεις, On, Res και Pri (θυμάστε το Yamaha TDR 250. Το Pri (Prime) παρακάμπτει τη μεμβράνη, για να μπορούν να γεμίσουν τα καρμπυρατέρ με καύσιμο όταν έχουν αδειάσει. Ο τρίτος τύπος έχει τις επιλογές On και Off.

Σε περίπτωση που το ρεζερβουάρ έχει διαρροή, η “τρύπα” μπορεί να βουλώσει με κασσίτερο (καλάϊ), με κόλλα ή και με οξυγόνο. Το πρώτο γίνεται εύκολα, το δεύτερο ακόμα πιο εύκολα, το τρίτο όμως χρειάζεται πολύ προσοχή και εμπειρία. Ένα ρεζερβουάρ, ακόμα και άδειο, μπορεί να μεταμορφωθεί σε μια πρώτης τάξεως "βόμβα". Ο κασσίτερος είναι το υλικό που χρησιμοποιούν και οι ηλεκτρονικοί στις συγκολλήσεις στις ηλεκτρονικές πλακέτες. Οι κόλλες που κυκλοφορούν στο εμπόριο είναι συνήθως δύο συστατικών (εποξικές) και χρειάζονται ανακάτεμα και αρκετή ώρα για να στεγνώσουν. Το οξυγόνο όμως (κοινώς οξυγονοκόλληση) είναι η μοναδική μόνιμη λύση από τις προηγούμενες. Και στις τρεις προηγούμενες περιπτώσεις η επιφάνεια προς επιδιόρθωση θα πρέπει να είναι καθαρή και απαλλαγμένη από μπογιά, σκουριά, σκόνη και υγρασία.
[/COLOR]
[/FONT][/B]

Α μη το ξεχάσω υπάρχει και το σχετικό ποστ.................;)

Jefe 25-06-2010 17:10

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Τελικά φίλοι μου, κ ενώ ανεβαίνουμε προς Β. Ακρωτήρι, την θεραπεία του τεπόζιτου την ανέλαβε ο φίλος μου, ο Αντρέας(angpass), ο οποίος το πήγε στον μηχανικό του στην Πάτρα, ο οποίος το ξεκόλλησε από την μεριά που υπήρχε η διαρροή, το έφτιαξε, το κόλλησε κ το έβαψε. Αφού του έβαλε καύσιμο, διαπίστωσε ότι δεν υπάρχει διαρροή πλέον.....κ ζήσαμε εμείς καλά κ εσείς καλύτερα... Α! Το κόστος ήταν 70 €. Χίλια ευχαριστώ να λέμε στον Αντρέα!


Jefe

mario 25-06-2010 17:12

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Jefe ( 178575)
Τελικά φίλοι μου, κ ενώ ανεβαίνουμε προς Β. Ακρωτήρι, την θεραπεία του τεπόζιτου την ανέλαβε ο φίλος μου, ο Αντρέας(angpass), ο οποίος το πήγε στον μηχανικό του στην Πάτρα, ο οποίος το ξεκόλλησε από την μεριά που υπήρχε η διαρροή, το έφτιαξε, το κόλλησε κ το έβαψε. Αφού του έβαλε καύσιμο, διαπίστωσε ότι δεν υπάρχει διαρροή πλέον.....κ ζήσαμε εμείς καλά κ εσείς καλύτερα... Α! Το κόστος ήταν 70 €. Χίλια ευχαριστώ να λέμε στον Αντρέα!


Jefe

πάλι φτηνα την έβγαλες...;)

Syvaris 25-06-2010 18:00

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
φιλοι συμ-φορουμιτες
κατ αρχην να πω πως δε βρισκω λογια να σας ευχαριστησω με τις πολυτιμες συμβολες σας.
το ενδιαφερον σας με εντυπωσιασε αλλα κυρίως ενιωσα τη ζεστασια της φιλιας σας στον κρυο πάγκο του ταμείου του συνεργείου.
τελικα για ολα υπαρχει λυση και η κοινοποιηση του προβληματος με γέμισε με πλήθος πληροφοριών που κάπου πιο περα θα φανούν χρήσιμες σε κάποιον άλλον ίσως παθόν.
Τελικά φτίαχτηκε το τεπίζιτο με την γνωστή ελληνική εξυπνάδα που προηγείται των βιβλίων των συνεργείων.
Για πληροφορίες να κάποιος άλλος (φευ) έχει το ίδιο πρόβλημα επικοινωνήστε άμεσα. Οι συνεργάτες μου Θανάσης, Ανδρέας, Τζίμης είναι στις υπηρεσίες σας
και πάλι ευχαριστώ για όλα
Τέλος καλό, όλα καλά

syvaris
:rolleyes::rolleyes:

skippybi 25-06-2010 18:58

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
τέλος καλό, όλα καλά(και φτηνά...):D

Capitain 26-06-2010 00:05

Απάντηση: Πρόβλημα με το ρεζερβουάρ!
 
Και φοβόσουν ότι θα πλήρώσεις 1400...ΠΟΣΟ? 70? Μόνο 200 φορές φθηνότερα?:sm7:


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:23.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!