![]() |
Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
2 Συνημμένο(α)
Καλησπέρα στην παρέα...
Σήμερα λοιπόν έχω πάει στο Γέρακα για αλλαγή δισκόπλακας, είναι η μηχανή μέσα κι εγώ χαλαρός έξω με το καφεδάκι μου μέχρι που με φωνάζει ο Παναγιώτης να μου δείξει κάτι... Αυτό ήταν το κέντρο του διαφορικού το οποίο είχε ραγίσματα περιμετρικά σε όλες τις βίδες! Ο Παναγιώτης μου είπε ότι μπορεί να έφταιγε ότι ήταν φαγωμένος ο δίσκος και "πέρναγε" την θερμοκρασία στο κέντρο, ο Αντώνης μου είπε ότι προβλέπεται και θέλει ένα τσεκάρισμα που και που... Έχει συμβεί, έχει ακούσει κανείς άλλος για αυτό? Όπως και να έχει επιβεβαιώνεται η άποψη μου ότι το μπαγάσικο το GS είναι σαν το Kinder-έκπληξη... Πας να φτιάξεις κάτι και σου βγαίνουν και 2-3 ακόμα! :D Να σημειώσω ότι η μηχανή κάνει πολύ λίγα χιλιόμετρα πόλης και σε καμία περίπτωση δεν κάνω καγκουριές! Άσχετο, γνώρισα και το Θάνο (Thanos67) και είδα κι απο κοντά το Adv που έχει στην αγγελία, το οποίο είναι πραγματικά "χαρτί"... καλοπούλητο! |
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
Το άλλαξες Κιμωνα ?
ποσο παει περιπου αν επιτρεπεται? |
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
Εννοείται το άλλαξα, γύρω στα 240 το ανταλακτικό και 12 τα εργατικά.
|
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
Απόσπασμα:
μοντελο και χλμ;;;;:) πρωτη φορα το ακουω....:cool: |
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
Κι εγώ πρώτη φορά το άκουσα γι αυτό ρωτάω, γιατί μου έκανε εντύπωση...
R1200GS '06 με 56k χλμ |
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
Κι εμένα το παρουσίασε πρόσφατα και αγόρασα το ανταλλακτικό για 172+ΦΠΑ (212€)
Επαλήθευσε σε παρακαλώ... εργασία για αντικατάσταση 12 € ;; :hmmm: Ήσουν μπροστά κατά την εργασία; Χρησιμοποίησαν εξολκέα και πιστόλι ζεστού αέρα; Σου άλλαξαν και τις βίδες; Πολλές ερωτήσεις αλλά επειδή έχω δει σε φωτογραφίες την διαδικασία αντικατάστασης, μου φάνηκε μπελαλίδικη. Αν είναι τόσο λίγα τα εργατικά δεν αξίζει να ασχοληθώ....... Πάντως έχει γίνει ανανέωση του ανταλλακτικού και είναι πλέον πιο ενισχυμένο το κράμα του μετάλλου (σύμφωνα με την BMW.) Τώρα, από πότε ιχύει η ανανέωση, δεν γνωρίζω.... |
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
Απόσπασμα:
:sm7::sm7::sm7::sm7: Δηλαδή αυτό είναι δικαιολογία;;;; Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
Απόσπασμα:
Τα υπολοιπα, δηλαδη η βλαβη, να την αναζητησεις στην ποιοτητα των υλικων, στην αστοχια αυτων και στον ελλιπή τελευταιο τεχνικο ελεγχο του συγκεκριμενου ανταλλακτικου!!!!!! ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ!! ΕΛΕΟΣ!!!!! |
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
Απόσπασμα:
Στην απόδειξη στα εργατικά έχει 2 κωδικούς, έναν για "αλλαγή δίσκος φρένο πίσω" (21 ευρώ) και έναν για "αλλαγή κέντρο διαφορικού" (12 ευρώ). Και μια επεξήγηση, ο Αντώνης μου είπε ότι δεν παίζει να φταίει ο φαγωμένος δίσκος, απλά είναι πιθανόν να εμφανιστούν αυτές οι ρωγμές κάποια στιγμή και γι αυτό θέλει ένα περιοδικό τσεκάρισμα... |
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
περαστικα σου!
|
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
Υπόθεση 1η : Σφίξιμο των βιδών με περισσότερη δύναμη από την προβλεπόμενη.
Υπόθεση 2η : Αντοχή υλικού στα όρια των δυνάμεων που εξασκούνται πάνω του. Συμπέρασμα : Μήπως να ψάχνω για άλλη μηχανή ;:cool: Κάτι ψιλοπροβληματάκια με ρελιέ, antenna ring κ.λ.π δεν με ενοχλούν, αλλά πράγματα που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια δεν ξέρω αν πρέπει να τα αφήνουμε στην τύχη ή την "καλή διαθέση" του συνεργείου.:( |
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
Απόσπασμα:
Το υλικό πλέον έχει εξελιχθεί - σύμφωνα με την BMW - και το δίνουν πλέον με διαφορετικό κωδικό από τα παλιά μοντέλα. |
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
Απόσπασμα:
Το καινούργιο κέντρο που μπήκε πάντως έχει διαφορετική υφή/κράμα το οποίο φαίνεται, άρα πρέπει να είναι απο την καινούργια παρτίδα... Άντε να δούμε... |
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
Δεν θέλω να κάνω τον συνήγορο του GeorgeP αλλά αν το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι κάτι που "εμφανίζεται" σε αρκετά GS έστω και 5ετίας το θεωρώ τραγικό.
Μπορεί όπως λέει και ο GSMANIAC το εργαλείο να είναι απολαυστικό (και είναι) αλλά αν θέλει "αεροπορική" επιθεώρηση κάθε τρεις και λίγο τότε ....:cool: |
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
μηπως να αλαζες μηχανικο????
την γνωμη μου για τον παναγιωτοπουλο την ξερετε απο παλαιοτερα ποστΝεύρα |
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
Έχει εμφανιστει σε αρκετά GS κυρίως '04-'06, μετά αλλάχθηκε το κράμα και έκτοτε όλα καλά.
Τό έχω αλλάξει και γω, με πολύ μικρότερη ζημιά/ απλά μια ελάχιστη ρωγμή. Σε σχετικό έλεγχο του βλαμμένου σε συνεργείο στη δουλειά μου, φαίνεται ότι λόγω της καταπόνησης από υψηλές θερμοκρασίες επιταχύνεται η γύρανση η οποία οδηγεί σταδιακά σε ανάπτυξη ρωγμών και τελικά στη θραύση, δεδομένου και του αεροπορικού κατα βάση υλικού (κραμα αλουμινίου). Θάπρεπε κατα η γνώμη μου η ''Έλικα'' να το αλλάζει στα πλάισια της ανάκλησης, αλλά δε εμφανίστηκε κάποια αστοχία με ατύχημα, γιατί λόγω της τοποθέτησης είναι δύσκολη (αλλά όχι απίθανη) η αποκόλληση του δίσκου, οπότε το νου σας...... |
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
τέτοια προβλήματα στο σύστημα πέδησης ? είναι απαράδεκτα , γιατί ... χωρίς δίσκο , πως θα σταματήσω ρε παιδιά ? ? ?
|
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
Μου φαινεται θα μαζευω τα νηματα με τα προβληματα και σε καθε αντιπαραθεση περι αξιοπιστιας θα τα επισυναπτω!!!! :D:D
|
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
Απόσπασμα:
στα έχουν πει τόσοι άλλοι ας το επαναλάβω κι εγώ: Σε ελάχιστα από τα 2750 μέλη, έχουν παρουσιαστεί και ορισμένα προβλήματα, τα οποία στην συντριπτική τους πλειονότητα καλύφθηκαν από εγγύηση. Μέχρις στιγμής, ουδείς εκ των παραπονεθέντων δεν άλλαξε την μηχανή του εξαιτίας των παραπάνω προβλημάτων, ή για να ακριβολογήσω, ουδείς πλην εσού!;) Ακόμη και πρόσωπα που για προσωπικούς τους λόγους έδωσαν την BMW τους, περιμένουν την ώρα και την στιγμή να ξανααποκτήσουν μία "έλικα". Συμπερασματικά, ούτε τυφλοί είμαστε, ούτε κουφοί αλλά ούτε και διακατεχόμαστε από εμμονές. Τί να κάνουμε, τα έφερε έτσι η ζωή και καβαλάς Ιάπωνα. Αν ήταν αλλιώς τα πράγματα, θα απολαμβάναμε να σε διαβάζουμε στο Japan forum να εκθειάζεις τους Βαυαρούς!:D |
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
Απόσπασμα:
ξερεις πολυ καλα κι εσυ οτι ουτε ελαχιστα ειναι τα μελη ουτε στην συντριπτικη τους πλειονοτηξτα καλυφθυηκαν απο την εγγυηση!! Εχε χαρη που βαριεμαι να κατσω να βρω τα νηματα και να τα επισυναψω!! Το ποσοστο των ''ελαχιστων΄΄ μεγαλωνει αφου απο τα 2700 μελη ενεργα ειναι καμια 700αρια αν θυμαμαι καλα!!!!!!!;););) Απόσπασμα:
May I remind you Mr. Riko46? Για κανε και μια βολτα απο τα προσφατα ποστ να δεις ποσοι περιμενουν τον αντικαταστατη του Βαραντερο! Με σαφη υπονοουμενα αλλαγης της GS στην πρωτη της στραβή!!!!! Απόσπασμα:
Δεν ομιλουμε γιαυτους!!!!!! Απόσπασμα:
Καλα, αυτο.......ελεγχεται!!!!!!;):D Απόσπασμα:
Στην μετα θανατον ζωη ισως!!!:D |
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
Πάντως GeorgeP, από πίτα που δεν τρως, πολύ αγχώνεσαι για το αν θα καεί - παράφραση γνωστής παροιμίας!!! :D
Το περίεργο όμως είναι πως ακόμα και με τα "χιλιάδες" προβλήματα που ακούγονται, την "απαράδεκτη" συμπεριφορά της εταιρίας και των αντιπροσώπων, την "φουσκωμένη" τιμή τους και τους χαρακτηρισμούς για την προσωπικότητα του που θα αναγκαστεί να αποδεκτεί ο εκάστοτε ιδιοκτήτης μιας BMW, τελικά πουλάει σαν ξερολούκουμο.... ;) Και για το νέο transalp υπήρχε μεγάλη προσμονή αλλά τελικά απογοήτευσε.... Μακάρι να μην γίνει το ίδιο με το Vara! Μακάρι να φτιάξουν ένα πραγματικό on-off μπας και αποκτήσει η κατηγορία ακόμα έναν εκπρόσωπο - και όχι άλλα imitation on/off..... |
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Οσο για τις πωλησεις, ξερεις τι σημαινει διαφημιση συνδυασμενη με ονομα? Μεγάλη δυναμη αγαπητε μου!!! Απόσπασμα:
Σημ Το ΤΑ ειανι δευτερο σε πωλησεις πισω απο το Βστρομ. Ειχε αρχισει να μειωνει την διαφορα απο αυτο οταν ξεσπασε η κριση! |
Απάντηση: Ραγισμένο κέντρο διαφορικού
Απόσπασμα:
|
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:27. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!