GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Περί βαλβολίνης…. (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=12916)

KRASOPATERAS 27-07-2010 17:18

Περί βαλβολίνης….
 
Αν και δεν ήθελα να το σχολιάσω στο σέρβις που έκανα στο μωρό μου (τον 4/2010) gs του 08 για τα 10000χιλ κλείνοντας και τα 2 χρόνια το πήγα στον γέρακα.

Είχα 11500χιλ, και μου δώσανε ένα χαρτί με τις εργασίες που θα κάνανε, μέσα σε όλες ήταν και η ρύθμιση βαλβίδων και η αλλαγή στις βαλβολίνες του σασμάν για πρώτη φορά μέχρι τις 10000χιλ μιας και κλείσαμε 2 χρόνια.

Αν και είναι σε άλλο κεφάλαιο μιας και καθόμουνα ποιο πέρα και κοίταγα, τις κεφαλές για να ρυθμίσουν βαλβίδες ουδέποτε τις ανοίξανε (by the way)

Έλα μου ντε που ούτε τις βαλβολίνες αλλάξανε! Και επειδή τώρα θέλω να φύγω για διακοπές Ελλάδα και μετά στας Ευρώπας θα τις αλλάξω αλόουν μιας και σε έλεγχο που έκανα η στάθμη τις βαλβολίνης στο σασμάν είναι λίγο κάτω.

Τι βάζω? 75/90 η κάτι σε 75/140 που λένε άλλοι για καλύτερα?

Και μιας και θα λύσω την αγάπη μου λέω να αλλά ξω και την πίσω.
Τώρα έχω 16500χιλ.

Παπακωνσταντίνου Γιάννης
6944 717271



Υ.Γ. Δεν ποστάρω το μήνυμα για να ξεκινήσει η όποια κουβέντα περι καλών η κακών συνεργείων η για να καταγγείλω κάτι, ότι είδα είδα ότι συμπέρασμα έβγαλα – έβγαλα και είναι στο μυαλό μου.

GeorgeP 27-07-2010 18:15

Απάντηση: Περί βαλβολίνης….
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από KRASOPATERAS ( 189835)
Αν και δεν ήθελα να το σχολιάσω στο σέρβις που έκανα στο μωρό μου (τον 4/2010) gs του 08 για τα 10000χιλ κλείνοντας και τα 2 χρόνια το πήγα στον γέρακα.

Είχα 11500χιλ, και μου δώσανε ένα χαρτί με τις εργασίες που θα κάνανε, μέσα σε όλες ήταν και η ρύθμιση βαλβίδων και η αλλαγή στις βαλβολίνες του σασμάν για πρώτη φορά μέχρι τις 10000χιλ μιας και κλείσαμε 2 χρόνια.

Αν και είναι σε άλλο κεφάλαιο μιας και καθόμουνα ποιο πέρα και κοίταγα, τις κεφαλές για να ρυθμίσουν βαλβίδες ουδέποτε τις ανοίξανε (by the way)

Έλα μου ντε που ούτε τις βαλβολίνες αλλάξανε! Και επειδή τώρα θέλω να φύγω για διακοπές Ελλάδα και μετά στας Ευρώπας θα τις αλλάξω αλόουν μιας και σε έλεγχο που έκανα η στάθμη τις βαλβολίνης στο σασμάν είναι λίγο κάτω.

Τι βάζω? 75/90 η κάτι σε 75/140 που λένε άλλοι για καλύτερα?

Και μιας και θα λύσω την αγάπη μου λέω να αλλά ξω και την πίσω.
Τώρα έχω 16500χιλ.




Υ.Γ. Δεν ποστάρω το μήνυμα για να ξεκινήσει η όποια κουβέντα περι καλών η κακών συνεργείων η για να καταγγείλω κάτι, ότι είδα είδα ότι συμπέρασμα έβγαλα – έβγαλα και είναι στο μυαλό μου.

Να βαλεις αυτο που λεει η μαμα και τιποτε άλλο!! αν θελεις τα μεγιστα βαζεις 100% συνθετικη βαλβολινη (για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο αν περαεεις το διαστημα αλλαγης της)) παλι στο ιξωδες που λεει η μαμα!! Το 75/90 μπορεις να το κανεις 75/95!
Το 75/140 ειναι υπερβολη διοτι δεν θα φτασει ποτε η εξωτερικη θερμοκρασια στους 70 βαθμους Κ οπου και θα χρειαστεις τις ιδιοτητες του 140!!!
Η 75/90 ¨η 95 σε καλυπτει απο -20 εως και +50 βαθμους!! Αυτο που πρέπει να προσεξεις ομως ειναι οι προδιαγραφες κατα ΑΡΙ, GL4 ¨η GL5. το γραφει το βιβλιο ομως και αυτη που συνιστα να παρεις!!

Αν θελεις σου συστηνω και μαρκα με 11-13ε το λιτρο 100% συνθετικη!!

jarhead 27-07-2010 21:42

Απάντηση: Περί βαλβολίνης….
 
Σε παλιο ποστ ο γιαννης απο ΓΕΡΜΑΝΙΑ εβαλε 75-140 οτι ειχε περισεψει απο την αλλαγη στο κιβωτιο.Εγω στα 40000 χλμ που αλλαξα και εκανα ερωτηση στο παλικαρι που με το κοιταξε μου ειπε οτι ειναι υπερβολη το 75-140 για τα ελληνικα δεδομενα.Τελικα επιλεξαμε την λυση που αναφερει παραπανω ο George P.

saitman 27-07-2010 22:03

Απάντηση: Περί βαλβολίνης….
 
να βαλεις 75/90 GL5 SAXO στο διαφορικο λεμε!στο σασμαν 75/90παλι το ιδιο

Alfa7 28-07-2010 11:16

Απάντηση: Περί βαλβολίνης….
 
Τα άλλαξα και γω χθες μετά από σχετικό ψάξιμο.
Ο φίλος GeorgeP τα λεει καλά βάλε multi 75/90 ρευστότητας GL5, πάρε 100% συνθετική, στοιχίζει περί τα 15-20€/lt, θα χρειαστείς ένα λιτράκι ακριβώς....

vpentza 28-07-2010 11:21

Απάντηση: Περί βαλβολίνης….
 
Διορθώστε με εάν κάνω λάθος αλλά με το λιτράκι που αναφέρεται, γεμίζετε το διαφορικό και το σαζμάν μαζί....

vtheo 28-07-2010 13:05

Απάντηση: Περί βαλβολίνης….
 
Ενημερωτικά πάντως η Βαλβολίνη που συνιστά η BMW και βάζουν τα εξουσιοδοτομένα είναι αυτή η οποία έχει τις προδιαγραφές που πολύ σωστά σου έγραψαν οι προλαλήσαντες.Χρησιμοποιείς περίπου 780ml με 800ml για το σαζμάν.Έχεις την μηχανή σε όρθια θέση και όταν συμπληρώνεις και δεις ότι δακρύζει σταματάς αυτό θα συμβεί στα 780ml με 800ml.
Την υπόλοιπη βαλβολίνη αν έχεις πάρει 1l μπορείς να την χρησιμοποιήσεις για το διαφορικό παίρνει περίπου 180 ml.Και είσαι κομπλέ.

KRASOPATERAS 28-07-2010 13:43

Απάντηση: Περί βαλβολίνης….
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vtheo ( 190215)
Ενημερωτικά πάντως η Βαλβολίνη που συνιστά η BMW και βάζουν τα εξουσιοδοτομένα είναι αυτή η οποία έχει τις προδιαγραφές που πολύ σωστά σου έγραψαν οι προλαλήσαντες.Χρησιμοποιείς περίπου 780ml με 800ml για το σαζμάν.Έχεις την μηχανή σε όρθια θέση και όταν συμπληρώνεις και δεις ότι δακρύζει σταματάς αυτό θα συμβεί στα 780ml με 800ml.
Την υπόλοιπη βαλβολίνη αν έχεις πάρει 1l μπορείς να την χρησιμοποιήσεις για το διαφορικό παίρνει περίπου 180 ml.Και είσαι κομπλέ.


Μακριά από Castrol, ούτε να τα βλέπω δεν θέλω….

aeriko 28-07-2010 13:51

Απάντηση: Περί βαλβολίνης….
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από KRASOPATERAS ( 189835)

Αν και είναι σε άλλο κεφάλαιο μιας και καθόμουνα ποιο πέρα και κοίταγα, τις κεφαλές για να ρυθμίσουν βαλβίδες ουδέποτε τις ανοίξανε (by the way)

Έλα μου ντε που ούτε τις βαλβολίνες αλλάξανε!

Παπακωνσταντίνου Γιάννης
6944 717271



Υ.Γ. Δεν ποστάρω το μήνυμα για να ξεκινήσει η όποια κουβέντα περι καλών η κακών συνεργείων η για να καταγγείλω κάτι, ότι είδα είδα ότι συμπέρασμα έβγαλα – έβγαλα και είναι στο μυαλό μου.

Και όμως θα πρέπει να μας πείς πως το αντιμετώπισες/αν.

vpentza 28-07-2010 16:50

Απάντηση: Περί βαλβολίνης….
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από aeriko ( 190233)
Και όμως θα πρέπει να μας πείς πως το αντιμετώπισες/αν.

εκτιμώ ότι έχει δίκιο το aeriko......
θα θέλαμε να ακούσαμε μια τέτοια εμπειρία από το πολυδιαφημισμένο συνεργείο του γερακα.....ίσως βέβαια εάν ανοίξεις ξεχωριστό Θέμα μιας και το θέμα Βαλβολίνη είναι εξισου σημαντικο...

GeorgeP 28-07-2010 16:55

Απάντηση: Περί βαλβολίνης….
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vpentza ( 190323)
εκτιμώ ότι έχει δίκιο το aeriko......
θα θέλαμε να ακούσαμε μια τέτοια εμπειρία από το πολυδιαφημισμένο συνεργείο του γερακα.....ίσως βέβαια εάν ανοίξεις ξεχωριστό Θέμα μιας και το θέμα Βαλβολίνη είναι εξισου σημαντικο...

ασε καλυτερα, θα εκλυφθει οτι ''φωτογραφιζουμε'' επαγγελματια και θα εχουμε ''συνεπειες''!!!!!;)

Σημ. συγνωμη Κοι Αντμιν αλλα καποιος πρέπει να λεει τα πραγματα με το ονομα τους......δεδομενης ευκαιρειας βεβαιως-βεβαιως!!!

vpentza 28-07-2010 17:05

Απάντηση: Περί βαλβολίνης….
 
πάντως όταν ανέφερα εδώ τα δικά μου προβλήματα με έταιρο συνεργείο χωρίς βέβαια να αναφέρω όνομα, πολλοί με πήραν τηλ και διασταυρώσαμε τις ΙΔΙΕΣ ακριβώς εμπειρίες.
Τα ίδια ανέφερα και στην BMW Hellas και μετά από 5 μέρες με πήρε τηλ ο ...ιδιοκτήτης του συνεργείου, παραδέχθηκε τα πάντα μου ζήτησε συγγνώμη και προσφέρθηκε να κάνει κάτι ..για μένα να το ξεχάσω.....
η ανταλλαγή λοιπόν των εμπειριών μεταξύ των μελών ίσως και να συνέτησε τον επαγγελματία και αυτό το θεωρώ μεγάλη μας ...νίκη.
και σαφώς δεν θέτω βέβαια εγώ τους κανόνες εδώ GeorgeP....

S.T 28-07-2010 17:16

Απάντηση: Περί βαλβολίνης….
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 190325)
ασε καλυτερα, θα εκλυφθει οτι ''φωτογραφιζουμε'' επαγγελματια και θα εχουμε ''συνεπειες''!!!!!;)

Σημ. συγνωμη Κοι Αντμιν αλλα καποιος πρέπει να λεει τα πραγματα με το ονομα τους......δεδομενης ευκαιρειας βεβαιως-βεβαιως!!!

Ώρες ώρες μ' αρέσεις απίστευτα:D .

GeorgeP 28-07-2010 20:52

Απάντηση: Περί βαλβολίνης….
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vpentza ( 190332)
.......................................................
και σαφώς δεν θέτω βέβαια εγώ τους κανόνες εδώ GeorgeP....

δεν ομιλω περι εσού!!!!

Εσυ αφορμη με εδωκες!!!!!!;)

kotskofi 29-07-2010 10:06

Απάντηση: Περί βαλβολίνης….
 
Ευκαιρίας δοθείσης και χωρίς να θέλω να χαλάσω το thread, θα κάνω την εξής σχετική με βαλβολίνες ερώτηση: Εχω ένα 1150 gs, άλλαξα πρόσφατα βαλβολίνη σαζμαν και διαφορικό. Στο σαζμαν έβαλα 75/90 GL5 και μην μπορώντας να βρω 80/90 GL5 για το διαφορικό, έβαλα την EPX 90 Castrol GL5, η οποία είναι λίγο πιό "χοντρή". Ρώτησα μηχανικό όπου την πήγα για άλλες δουλειές και μου είπε οκ. Είναι όντως οκ;

GeorgeP 29-07-2010 10:17

Απάντηση: Περί βαλβολίνης….
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από kotskofi ( 190567)
Ευκαιρίας δοθείσης και χωρίς να θέλω να χαλάσω το thread, θα κάνω την εξής σχετική με βαλβολίνες ερώτηση: Εχω ένα 1150 gs, άλλαξα πρόσφατα βαλβολίνη σαζμαν και διαφορικό. Στο σαζμαν έβαλα 75/90 GL5 και μην μπορώντας να βρω 80/90 GL5 για το διαφορικό, έβαλα την EPX 90 Castrol GL5, η οποία είναι λίγο πιό "χοντρή". Ρώτησα μηχανικό όπου την πήγα για άλλες δουλειές και μου είπε οκ. Είναι όντως οκ;

Ειναι το ιδιο σαν αντι 15/50 λαδι στον κινητηρα βαλεις 20/50!!! Δεν εχει τεραστια διαφορα!!

Ναι ειναι λιγο χοντρυτερη ως προς την χαμηλοτερη τιμη ιξωδους της και το αν ειναι ΟΚ ¨η οχι εξαρταται απο το αν η κατασκευαστρια εταιρεια του οχηματος σου δινει αυτην την ευχερεια, αναλογως εξωτερικων θερμοκρασιων, οπως π.χ. γινεται στα λαδια κινητηρα!
Αυτο παλι εξαρταται απο τι ανοχες εχει δωσει ο κατασκευαστης στα γραναζια του σαζμαν. Η βαλβολινη λογω ''παχους'' προσδιδει αρκετη αντισταση στην κινηση των γραναζιων, ειδικα σε κρυες συνθηκες, με αποτέλεσμα μεχρι να ζεσταθει να κουμπωνουν οι ταχυτητες με διαφορους ηχους ¨η να μην μπαινουν καθόλου!!!
Παντως 5 πανω 5 κατω στο ιξωδες δεν νομιζω να υπαρξει προβλημα!! Αν μου ελεγες οτι το 80/90 το εκανες 100/140 θα σου ελεγα αλλαξε τη αμεσως αλλα +/-5........νομιζω ειναι ΟΚ!

aeriko 29-07-2010 12:22

Απάντηση: Περί βαλβολίνης….
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 190325)
ασε καλυτερα, θα εκλυφθει οτι ''φωτογραφιζουμε'' επαγγελματια και θα εχουμε ''συνεπειες''!!!!!;)

Σημ. συγνωμη Κοι Αντμιν αλλα καποιος πρέπει να λεει τα πραγματα με το ονομα τους......δεδομενης ευκαιρειας βεβαιως-βεβαιως!!!

Πολλοί σε διαβάζουν, λίγοι σε καταλαβαίνουν;)

vpentza 29-07-2010 12:36

Απάντηση: Περί βαλβολίνης….
 
αποδεικνύεται λοιπόν ότι όταν έβρεχε μυαλό κάποιοι κρατούσαμε ...ομπρέλα....
Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι...;)

GeorgeP 29-07-2010 12:55

Απάντηση: Περί βαλβολίνης….
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vpentza ( 190626)
.....................................Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι...;)

Φανταζομαι οτι κανεις παραφραση διοτι κατα λεξη ο Χριστός εννοουσε τους ''ταπεινους''!!!!!;)

allen 29-07-2010 13:45

Απάντηση: Περί βαλβολίνης….
 
ας επιστρεψουμε στις βαλβολινες :D ! εχω βαλει motul 75/90 gl 4-5
πολυ καλες και το σασμαν ειναι αθορυβο!

τις αλλαζει κανεις πριν τις 20000χλμ που λεει το manual ?,
Η μια φορα τον χρονο (αν δεν εχεις κανει 20000χλμ)
αν και το δευτερο μου φαινεται " εμποριο"
γρασαρουμε τον αξονα με λευκο γρασσο ?:)

GeorgeP 29-07-2010 13:53

Απάντηση: Περί βαλβολίνης….
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από allen ( 190669)
ας επιστρεψουμε στις βαλβολινες :D ! εχω βαλει motul 75/90 gl 4-5
πολυ καλες και το σασμαν ειναι αθορυβο!

τις αλλαζει κανεις πριν τις 20000χλμ που λεει το manual ?,
Η μια φορα τον χρονο (αν δεν εχεις κανει 20000χλμ)
αν και το δευτερο μου φαινεται " εμποριο"
γρασαρουμε τον αξονα με λευκο γρασσο ?:)

το εξοδο ειναι μικρο, γιατι οχι? τα λαδια να ξερεις μολυνονται απο διαφορους παραγοντες αλαλ και απο τον ιδιο τους τον εαυτο οταν μενουν αχρησιμοποιητα!! ναι ειναι εμποριο μεχρις ενα σημειο αλλα καλο ειναι μια φορα τον χρονο να τις αλαλζεις!!
Τον αξονα τον γρασσαρεις εξωτερικα και στις ενωσεις με το σαζμαν και το διαφορικο για να μην σκουριαζει ο ιδιος και να μην διαβρωνει το νερο που εισερχεται απο τις φτηνες λαστιχενιες εξωτερικες τσιμουχες τις εσωτερικες στεγανοποιητικες και στα δυο ακρα!!


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:05.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!