![]() |
VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Επειδη διαβαζω σε αυτο το φορουμ διαφορα "παρεξηγημενα" σχετικα με τον ανταγωνιστη του GS, το Varadero, θα ηθελα να γραψω μερικες λεπτομερειες που πιθανως καποιοι να μη ξερουν. Τα περισσοτερα απο αυτα που ακολουθουν ειναι (κατα το δυνατο) αντικειμενικα. Παντως οποιος εχει αντιρρηση ή αλλη αποψη για αυτα που θα διαβασει παρακαλω να απαντησει...
|
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Για την ιστορια...
Το Varadero παρουσιαστηκε το 1999 σαν αντικαταστατης του Africa twin. Βασιστηκε στον V2 κινητηρα του VTR (supersport της Honda) απο τον οποιο αφαιρεθηκαν καμποσα αλογα προς οφελος της ροπης και της γραμμικοτητας. Ο κινητηρας αυτος αποδιδει στον τροχο του Varadero περι τους 85 ιππους. Μεχρι και τωρα η ιπποδυναμη εχει παραμεινει πανω-κατω η ιδια, αλλα εχει αλλαξει σημαντικα η καταναλωση οπου μετα το 2007 βρισκετε σε πολυ καλα επιπεδα. Το Varadero εχει παραχθει σε τρεις βασικες εκδοσεις. Η πρωτη μεχρι το 2002, η δευτερη ως το 2006 και η τριτη μεχρι και σημερα. Το πρωτο ειναι γνωστο ως ΜΚ1 το δευτερο ΜΚ2 και το τριτο ενω παραμενει πρακτικα ΜΚ2 , συνηθιζουμε να το αποκαλουμε (αδοκιμα) ΜΚ3 ωστε να το ξεχωριζουμε απο τα προηγουμενα. Προκειμενου να αναγνωρισουμε ευκολα την εκδοση ενος Varadero υπαρχουν οπτικα μερικες αρκετα σημαντικες διαφοροποιησεις. Στο ΜΚ1 τα εμπρος φλας προεξεχουν απο τις γραμμες του φαιρινγκ, ενω στα νεοτερα ειναι ενσωματωμενα (και εναρμονισμενα αεροδυναμικα) σε αυτο. Η δε ζελατινα του ΜΚ1 ειναι μερος του φαιρινγκ ενω στα νεοτερα ειναι ενα ανεξαρτητο κομματι βιδωμενο πανω στο σωμα του φαιρινγκ. Γενικα το ΜΚ1 ειναι οπτικα αρκετα διαφορετικο απο τα νεοτερα μοντελα. Τωρα οσο αφορα τα ΜΚ2 και ΜΚ3, ο ευκολοτερος τροπος να τα ξεχωρισεις ειναι τα πισω φλας τα οποια στο ΜΚ3 ειναι ενσωματωμενα στο πισω φωτιστικο σωμα, ενω στα προηγουμενα μοντελα προεξεχουν πανω σε λαστιχενιες βασεις. Ολα τα Varadero εχουν συστημα συνδυασμενης πεδησης (ενα μερος της δυναμης που εφαρμοζουμε στο εμπρος φρενο παει στο πισω και αντιστροφα). Απο το 2004 και μετα το Varadero διατειθεται κατ επιλογη και με συστημα ABS το οποιο δεν απενεργοποιειται. Επισης απο το 2004 το Varadero αποκτησε ψεκασμο, ενα βημα πολυ σημαντικο για την καταναλωση του. |
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Για το ΜΚ3...
..μια και αυτο μοντελο (XL1000VA '07) εχω τη χαρα να οδηγω και για αυτο προκειται να γραψω και να το συγκρινω με τα αλλα Varadero που εχω οδηγησει! Αυτο ειναι και το τελευταιο μοντελο που κυκλοφορει και οσες αλλαγες εχουν γινει το '08 '09 και '10 περιοριζονται στα ...χρωματα! Τα θετικα... Παρακολουθωντας πολλα Varadero απο φιλους και φορουμ εχω μια πολυ καλη στατιστικη εικονα των βλαβων που παρουσιαζουν. Γνωριζω 3 περιστατικα που το πισω αμορτισερ εχασε τα λαδια του κατα τον πρωτο χρονο του. Μια απο αυτες μαλιστα ηταν το δικο μου! Ξερω επισης 2-3 περιπτωσεις δυσκολιας της εκκινησης της μηχανης οπου υπηρξε καποιο προβλημα στην αντεννα του ιμομπιλαιζερ. Περαν αυτων δεν εχω γνωση ΚΑΝΕΝΟΣ μηχανικου προβληματος σε ΜΚ3 που να μην ειναι αναλωσιμου υλικου στα οποια συμπεριλαμβανω τις ντιζες (συρματοσχοινο) του συμπλεκτη και τις λαμπες. Θα ελεγα λοιπον οτι το ΜΚ3 εχει αψογο μητρωο αξιοπιστιας. Τα φρενα για τα οποια γινεται αρκετη συζητηση και θεωρουνται ανεπαρκη, κατα τη γνωμη μου σε συνδυασμο με το ABS λειτουργουν πολυ καλα, με το συστημα CBS (combined braking system) να λειτουργει ετσι ωστε να υποβοηθειται το εμπρος φρενο με το πατημα του πισω πενταλ και το αντιστροφο να περιοριζει τη βυθιση κατα το φρεναρισμα. Ετσι το Varadero φρεναρει προβλεψιμα και σταθερα ακομη και αν οι απολυτες αποστασεις σταματηματος δεν ειναι επιπεδου GP. Οι επιδοσεις του V2 των 996cc δεν θα βαλουν σε καμια περιπτωση φωτια στην ασφαλτο αλλα με κινουν με 2ο ατομο και 3 βαλιτσες πολυ ανετα με 130-150 χιλιομετρα στις εθνικες και με επιταχυνουν πανω απο τα 190 αρκετα γρηγορα. Ο κινητηρας τραβαει απο το ρελαντι χωρις δισταγμους και μπερδεματα σχεδον με οποιαδηποτε σχεση στο κιβωτιο. Οι χωροι που διαθετει η μοτοσυκλετα ειναι πιστευω απο τους κορυφαιους στη κατηγορια. Ταξιδευω με top case 52 Lt, 2x 35Lt πλαινες, 30Lt tankbag δυο βαλιτσακια 10Lt στα εμπρος προστατευτικα καγκελα χωρις κανενα περιορισμο στο χωρο που μου αναλογει και χωρις καμια επιπτωση στην οδηγικη συμπεριφορα της μοτοσυκλετας! Η θεση οδηγησης ειναι εξαιρετικη και η σελα πολυ ανετη. Εχω κανει ταξιδια με 1000 χιλιομετρα ανα ημερα και ημουν πραγματικα ατσαλακωτος. Φυσικα δεν μπορω να παραβλεψω απο τα θετικα της μοτοσυκλετας τη τιμη για την αγορα της οπου αυτη τη στιγμη βρισκεται στα 11.750 ευρω και ειναι ευκολο να τη βρει κανεις ακομη και στα 11.250!! |
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Τα αρνητικα...
Καποια απο αυτα που προκειται να διαβασετε παρακατω τα διαπιστωσα μετα την αγορα της μοτοσυκλετας. Πουθενα δεν υπηρχαν γραμμενα και ενω διαβασα ενα σκασμο reviews επιμελως παραληφθηκαν απο τα κειμενα ή δεν ενοχλησαν κανεναν απο τους δημοσιογραφους... Θα αρχισω απο αυτο που με ενοχλει περισσοτερο ασχετα με το αν ειναι καθοριστικης σημασιας ή οχι. Τα αβαφα πλαστικα του Varadero ειναι ΧΑΛΙΑ! Λες και βγηκαν απο ανακυκλωμενους κεσεδες απο γιαουρτια! Μετα απο 3 χρονια φυλαξης της μηχανης σε σκιερο χωρο και ποσοτητες συντηρητικων σιλικονουχων σπρευ τα μαυρα αβαφα πλάστικα γκριζιζουν! Εχω τη μηχανη σε αψογη κατασταση και τα βλεπω και με πιανουν τα νευρα μου! Επισης θα σχολιασω τις εφαρμογες των επισης αβαφων πλαστικων του φαιρινγκ που αποτελουν το ταμπλω. Αν μου εδιναν ανεξαρτητα τα κοματια πλαστικου να τα συναρμολογησω, θα ελεγα οτι ειναι απο διαφορετικες μοτοσυκλετες! Εχω βαλει δικες μου βασεις και βιδες προκειμενου να αποκτησει η κατασκευη του ταμπλω καπως καλυτερη εφαρμογη και στιβαροτητα. (σημειωνω οτι μαλλον τα παλιοτερα Varadero υπερτερουσαν σε αυτο τον τομεα). Τελος η αισθητικη των οργανων (ΠΟΥ ΝΑΙ, ΤΟ 2010 ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΔΕΙΚΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ) παραπεμπουν σε αυτοκινητο του 1980! Ναι, αυτα με τον χλωμοπορτοκαλοκιτρινο φωτισμο! Δηλαδη ειναι να τρελαίνεσαι! Ξανασχεδιαστηκε το ταμπλω με τα οργανα στο μοντελο του 2007 εξ αρχης και προεκυψε αυτη η παλιατζουρα! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Οι διακοπτες βεβαιως-βεβαιως μεταπηδησαν απο το ΜΤΧ50R του 1985 στο XL του 1990 και με τη σειρα τους στο Africa twin και στο Varadero. ΑΦΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΑΛΛΩΣΤΕ?? Το οτι δειχνουν αρχαιοι, μικρη σημασια εχει... Μου τη δινει που ενω ακομη και τα καθαροαιμα εντουρο εχουν αποκτησει υδραυλικους συμπλεκτες, εγω ακομη πρεπει να κουβαλαω μαζι μου εφεδρικη ντιζα συμπλεκτη! Και δεν με πειθει το οτι εχει καλυτερη αισθηση! ΔΕΝ ΕΧΕΙ! Στα λιγα χιλιομετρα (60-80), αν εχεις φορτωμενη τη πισω βαλιτσα και αφησεις τα χερια σου απο το τιμονι, το τιμονι κουνιεται περα-δωθε. Δεν θα σε ριξει, αλλα σιγουρα σε ανησυχει. Οταν το κρατας, δεν το καταλαβαινεις, αλλα αν το αφησεις και δεν το ξερεις θα τρομαξεις! Χωρις τη βαλιτσα ειναι ανεπεσθητο. Συμβαινει σε ολα τα Varadero και εξαρταται απο τον ιδιοκτητη για το αν το παραδεχεται ή οχι! Καποιος ποντιος αποφασισε να βαλει στα ΜΚ3 μονο ενα πισωφαναρο! Αν καει, δεν εχεις τιποτα! Στα προηγουμενα Varadero υπηρχαν ΔΥΟ!!! Επισης χρειαζεται να κανεις μαθηματα για να επανατοποθετεις τη σελα! Δεν νομιζω να υπαρχει δυσκολοτερη τοποθετηση σελας απο αυτη του Varadero σε αλλη μοτοσυκλετα. Επισης ακομη και αν τη τοποθετησεις σωστα, ποτε δεν εισαι βεβαιος οτι την τοποθετησες σωστα μια και το κουμπωμα της ειναι μη στιβαρο και κουνιεται (οχι οταν καθεσε πανω της αλλα μονο οταν τη κουνας με τα χερια.) |
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
...Τα λοιπα...
Η αεροδυναμικη συμπεριφορα της ζελατινας που δινει η Χοντα με τη μηχανη ειναι ανεπαρκης και αδικει το Varadero. Μια ΚΑΡΡΑ θα κανει πραγματικα τη διαφορα! Το 1,75 υψος (που εχω) ειναι το απολυτα μικροτερο που πρεπει να διαθετει κανεις για να συμβιωνει με το Varadero. Και εννοω σε καθημερινη βαση, σαν βασικη μοτοσυκλετα. Οχι μονο για τις Κυριακες και τις αργειες! Μαλιστα εγω αγορασα προεκτασεις για τις βασεις του τιμονιου ωστε να ερθει το τιμονι λιγο πιο κοντα μου πραγμα που βελτιωσε κατα πολυ τη θεση οδηγησης. Η σωστη ρυθμιση της πισω αναρτησης βελτιωνει κατα πολυ τη συμπεριφορα της μοτοσυκλετας στα "πολλα". Αν ειναι λαθος η μοτοσυκλετα "κουναει". Η συμπεριφορα του Varadero στο χωματοδρομο ειναι τετοια που ναι μεν μπορεις να τον περασεις αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα το ευχαριστηθεις, ουτε εσυ, ουτε η μοτοσυκλετα! Τουλαχιστον οσο αφορα τα "δικα μας" Varadero που εχουν λαστιχα ασφαλτινα 90-10 και τις αναρτησεις στο 80% της σκληροτητας τους... Οσοι εχουν οδηγικη πειρα μονο απο το ΜΚ1, δεν δικαιουνται να εχουν αποψη για τα νεοτερα Varadero. Μιλαμε για μηχανες με ΜΕΓΑΛΕΣ διαφορες. Τα νεοτερα Varadero αν και βαρυτερα, εχουν πολυ ελαφρυτερη αισθηση στο δρομο και ειναι πιο αερινα με σαφως πιο ασφαλτινους προσανατολισμους. |
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Βρε παλικαρι μου τι σε επιασε μερα που ειναι?
Πλακα κανω,αλλα θα ριξω μια ματια,να δω ποσο αντικειμενικος εισαι.;) |
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
:sm8::sm8::sm8:
|
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Γιωργο,δεν ξερω ποσο ενδιαφερον ειναι για ενα φορουμ GS μια αναλυση-παρουσιαση για το Βαραντερο.
Η δουλεια -παρουσιαση που εκανες ειναι πολυ καλη και φιλοτιμη και θα ελεγα οτι περιγραφεις πραγματικα την κατασταση. Να παρουμε κατ αρχην σοβαρα υπ οψιν την γνωμη τριτων. Στην πιατσα η μηχανη μας εχει το παρατσουκλι ΒαρΚα-ντερο. Πριν την παρω νομιζα οτι ειναι λογοπαιγνιο. Μετα ανακαλυψα οτι ειναι πραγματικοτητα. Η μηχανη εχει απαραδεκτες αναρτησεις. Για XLR250 του 85 καλη ειναι,γιοα μοτο 1000 κυβικων του 2000 ειναι λιγη. Τα φρενα της. Λιγα και αυτα,συνεπικουρουμενα απο ενα συστημα αμφιβολου χρησημοτητας CBS. Δεν ξερω τι σκεφτονταν ο μηχανικος που το σχεδιασε αλλα σιγουρα εφτιαξε ενα τερας........για εμενα ειναι αχρηστο συστημα που προσθετει βαρος στην μοτο και δεν βελτιωνει το φρεναρισμα. Η καλυψη του αερα Γιωργο,δεν βελτιωνετε με την τοποθετηση ζελατινας. Την GIVI εχω και οχι την KAPPA που γραφεις(ιδιες ειναι πιστευω)και σε πληροφωρω οτι στο κρανος μου φτανουν τρελλοι στροβιλισμοι. Λενε οτι η πιο καταλληλη ειναι η MRA. Στις βλαβες Γιωργο εισαι λιγο φειδωλος. Λοιπον το Βαρα βαραει αντλια βενζινης στο ΜΚ1 γυρω στα 40000χλμ με κοστος 200 ευρω,στο δε ΜΚ2 αν δεν κανω λαθος το κοστος αντικαταστασης πιανει τα 800-σωστα? Το προβλημα με το HISS ή Antenna δεν ειναι ενα -δυο αλλα πολλα παραπανω. Το αποτελεσμα ειναι οτι η μηχανη σβηνει ενω οδηγεις και αλλοιμονο μας..... Το ιδιο ισχυει και για τον ανορθωτη,που αν σε αφησει νυχτα.....εφυγες........:mad: Κατι που ισως δεν ξερεις για τα ΜΚ1 ειναι οτι χαμηλα δουλευουν αρυθμιστα-τα γνωστα misfire. Αν οπως εγω επαθα,σου σβησει απο αρρυθμια πανω σε στροφη με λιγα χλμ.......ξαπλωθηκες. Ευτυχως εγω την γλυτωσα,γιατι με βοηθησανε κατι πιτσιρικαδες και γλυτωσα το γιουχου.....:D Με 120χλμ και 2 ατομα Γιωργη στην εθνικη πριν την Λαμια πατησα φρενο πανικου-σχεδον και η μοτο χαθηκε,το μπροστινο μου ταλαντωνε το τιμονι δεξια-αριστερα(αδυναμια στο πλαισιο-αναρτησεις). Στο ταξιδι ναι,ειναι σουπερ,δεν μασαει τιποτα. Κατι που ξεχασα-οταν δουλευει βενταλατερ(ειδικα στην πολη)δεν ξερω που να βαλω τα ποδια μου-καιγωμε.(ετσι για να μην λεμε για τα αεροψυκτα GS..:D Το τιμονι-αν κρατησω την μηχανη τελικα-θα το φερω και εγω πισω γιατι μου πεφτει λιγο μακρυα. Α...δεν εισαι ο πιο κοντος αναβατης Βαρα.......εγω ειμαι πιο κοντος..:D αλλα το εχω χαμηλωμενο. Αμεσα με ενοχλουν τα misfire,το υψηλο κεντρο βαρους,οι αναρτησεις Ντεσεβο 2CV το CBS και τα ακριβα ανταλλακτικα. Α...και μην ξεχνας,το Βαρα κοστιζει 11000 ευρω,γιατι τοσο αξιζει. Ολοι εχουν κανει αλματα στην κατηγορια,η Χοντα παιζει με τα αυτοκολλητα. |
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Οποτε συμπερασμα....ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΞΕΡ:sm7::sm7::sm7:
|
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Δεν συγκρινονται κατα την γνωμη μου .....οχι και ανταγωνιστης το Varadero, μην τρελαθουμε....το θεωρω απλα ενα καλο και αξιοπιστο, φθηνο μηχανακι..
|
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Απόσπασμα:
Εχω λιγο χρονο μεχρι να φυγω για Σαλαμυκονο!!! |
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
2 Συνημμένο(α)
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Οσοι δε οδηγοι αγωνων το οδηγησαν ετριβαν τα ματια τους απο την αποδοση του!!!! Αφου δεν γλυστραει με τιποτα ακομα και πανω σε γαρμπιλι 1 νουμερο!!!!!!!!! Απόσπασμα:
Αυτα Μανο να τα πεις στους εχοντες GS κια οχι βαραντερο!!!!!!! Απόσπασμα:
Η αντλια βενζινης για τα ψεκαστα οχηματα (How a Fuel Pump Works?) ειναι τελειως διαφορετικη, αφου ειναι 100% ηλεκτρονικη χωρις κανενα μηχανικο μερος στην συνθεση της, και γιαυτο ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ!!! Τωρα ποιος στα λεει ολα αυτα ειναι αποριας αξιον! Η τρομπα βενζινης του ΜΚ1 κοστιζει 50ε η ΟΕΜ και 150ε η γνησια!!! Για το ΜΚ2/3 κοστιζει 600ε και οχι 800!!! Ρωτα και στην BMW να δεις ποσο κοστιζει του GS 1200!!!! Στα ειχα πει και στο άλλο φορουμ αλλα δεν θελεις να το καταλαβεις!!!!!!! Δικαιωμα σου!!!! Αν χρειαστεις αντλια βενζινης θα βαλεις την kyosan 8010 (φωτό) με 50ε!!!!! Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Αν θελησεις ανορθωτη εδω Honda XL 1000 Honda - Motorcycle Parts | Motorbike Parts | Motorcycle Spares | Motorbike Spares | Motorbike Spare Parts | Motorcycle spare parts και ο ανορθβτης σου ειναι αυτος Honda XL 1000 VX-V2 Varadero 99-02 Regulator/Rectifier (SH 693-12) - Motorcycle Parts | Motorbike Parts | Motorcycle Spares | Motorbike Spares | Motorbike Spare Parts | Motorcycle spare parts Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Ειπαμε, μαλακες αναρτησεις το ΜΚ1 (μονον) ΝΑΙ, αλλα οχι σε σημειο ταλαντωσεων!!!!! μπλοκαρισμα μπροστινου σε φρενο πανικου ΝΑΙ!! Αλλα για πηγαινε και πατα φρενο πανικου σε οποιοδηποτε άλλο μηχανακι να δεις που θα βρεθεις!!!!!! Απόσπασμα:
Εδω λες ψεμα ΟΛΚΗΣ!!!
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Misfire......διαφωνω!! Ψηλο κεντρο βαρους.....διαφωνω διοτι χαμηλοτερο δεν γινεται!! Αν ηταν χαμηλοτερο η μοτοσυκλετα, η οποιαδηποτε μοτοσυκλετα, δεν θα πλαγιαζε!!! Το κεντρο βαρους σε ΟΛΕΣ τις μοτο ειναι καπου στον κινητηρα προς το ΄πανω μερος του! δες φωτο! Και διαβασε κι αυτο http://rider-s-land.pblogs.gr/tehnika-arthra.html για να καταλαβεις γιατι το κεντρο βαρους μιας μοτοσυκλετας δεν μπορει να ειναι ........στο εδαφος!!!! Απόσπασμα:
Και η 1150 το 1999 ηταν μοτοσυκλετα για εκεινην την εποχη που δυσκολα στεκεται το 2010 (τεχνολογικα) εμπρος στην 1200!!! Περιμενε...........εχει ο καιρος γυρισματα!!!;) |
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Δεν θα γραψω κατεβατό για απαντηση,λογο οτι βαριεμε.
Εγω περιγραφω τι κανει το ΜΚ1 ,δεν αναφερθηκα ποτέ για τα αλλα. Αν σε καποιο κατοχο καει η αντλια και δεν ειναι σε φορουμ,η λυπητερη θα γραψει 200ευρω Honda Motorrad Ersatzteile Versand - VARADERO - F-16 - Benzinpumpe, Spritpumpe, Kraftstoffpumpe 16710MBT612 ή μηπως ο Σαρακακης την εχει πιο φτηνα? Τη ΚΥΟΣΑΝ την εχω ηδη επανω.. Το CBS απλα.....δεν το θελω...γιατι ΔΕΝ το καταλαβαινεις? Το 1.65 μου(οπως και σε άλλους),εχει προβλημα με στροβιλισμους,απλα πραγματα.Και η GIVI ΔΕΝ ειναι ρυθμιζομενες,για ποια σκαλα μιλας?:rolleyes: Και δεν καταλαβα,προασπιζεσε και τα συμφεροντα της GIVI τωρα? Ο ανορθωτης ΚΑΙΓΕΤΕ και δεν με ενδιαφερει αν τα τσακαλια της Χοντα φταινε που την εβαλαν εκει,ή οχι. Ναι καιγομε απο τον αερα του ψυγειου και δεν ειναι ψεμα ολκης. Ισως φταιει το 1,65 μου..........;) Στο οτι εχω λαθος μηχανακι,οπως λες,ναι,εχεις δικιο,επρεπε να ακουσω αυτους που ειχαν εμπειρια με αυτο το χρεπι και να μην το παρω;) Θελει πολλυ δρομο μεχρι να ονομαστει μοτοσυκλεττα αυτο το μπαουλο......... Και κατι για το τελος. Δεν επιτιθεμε ποτέ με χαρακτηρισμους στους συνομιλητες μου(οχι επειδη φοβαμε-κάθε αλλου μαλιστα)του ειδους ''αρρυθμια εχεις εσυ'',''λες ψεματα ολκης'',''εσυ και το 1,65 σου''. Απο το φορουμ του Βαραντερο καταφερες και με πεταξες εξω,απο εδω λυπαμε δεν θα σου κανω την χαρη................λεγε οτι θες..:cool: |
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
μαλλον δουλευει στη χοντα αλλιως δεν εξηγειται που ειναι τοσο εριστικοσ:(...νερο στο κρασι...και αλλοι ειχαν varadero....
|
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Απόσπασμα:
Εγω τη ΚΑΡΡΑ την εχω στη χαμηλη θεση (και επαρκει μια χαρα για το υψος μου)... Παντως να σημειωσουμε οτι αυτα που εγραψα στα αρχικα ποστς αφορουν κατα 90% το Varadero που βγηκε μετα το 2007... |
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Καμμια αντιρηση Γιωργη,το ξερω οτι μιλας για το ΜΚ3.
Παντως αν το κρατησω και αλλαξω ζελατινα θα βαλω MRA |
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
αντε παλι τα ιδια!!
|
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Γιώργο (Gemat) σε ευχαριστούμε πολύ για την άψογη παρουσίαση που μας έκανες!
Χωρίς "κραυγές" και υπερβολές μας έδωσες μια εικόνα της μοτοσυκλέτας σου, πολύτιμο εφόδιο για μελλοντικό αγοραστή!;) |
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Θα παρακαλούσα θερμά,
να μην αποδίδονται χαρακτηρισμοί σε μέλη της παρέας μας! Μπορούμε να κρίνουμε τα γραφόμενα όχι όμως τον γράφοντα! Επίσης, αντιπαλότητες και έριδες που ξεκίνησαν από άλλους ιστοτόπους, καλό θα είναι να μην μεταφέρονται στις σελίδες μας γιατί μόνον ζημιά (σε όλους μας) προκαλούν. |
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
και εμενα μου αρεσε η παρουσιαση του gemat(γιωργου)....:) τα υπολοιπα....(georgep-manosamos),τα εχω ξαναδει:sm7: |
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Το CBS το είχα σε 2 παλιές μηχανές (ΧΧ και Varadero) και τώρα στο ST1300. Αυτό που έχω να πω - χωρίς να είμαι καμμιά οδηγάρα, είναι ότι με τα δικά μου μέτρα και σταθμά είναι το πιο ασφαλές και γρήγορο φρενάρισμα.
Με την προσθήκη του ABS ( Varadero & ST1300) γίνεται ακόμα ασφαλέστερο. Ειδικά για μη οδηγούς αγώνων - απλούς οδηγούς. |
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Απόσπασμα:
Οπως και στα αυτοκινητα τα διάφορα EBD-CSP-DPS μου στερουν την χαρά της συμμετοχης,μου αφαιρουν την χαρά του απολυτου ελεγχου στο μηχανημα και απο οδηγο με μετατρεπει σαν ενα puppet που απλα ανοιγοκλεινει το γκαζι.......... Πατεντες,καλες για την ασφαλεια των οδηγων ειναι,αλλα εμενα δεν μου αρεσουν. Το ABS πιστευω ειναι αρκετο. |
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Μάνο, κατανοώ την αποψή σου και την σέβομαι. Υπάρχει όμως ένα οριακό σημείο σε μια επικίνδυνη κατάσταση που χωρίζει την τουμπα απο την μη τούμπα. Αυτο το οριακό σημείο τα βοηθήματα την πάνε λιιιιιιιιγο πιο πέρα, και αυτο για εμάς τους "μη" χεράδες μπορεί να αποβεί σωτήριο ζωής.
Απο την άλλη το ABS είναι αυτό που επεμβαίνει στον "απόλυτο έλεγχο" πολύ περισσότερο απο ότι το CBS. Τέσπα, κουβέντα να γίνεται...δεν προσπαθώ να σε πείσω, την δική μου εμπειρία με τα συστήματα αυτά καταθέτω μιας και ξεκίνησε το νήμα έτσι... |
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Απόσπασμα:
(btw καλωσόρισες στην παρέα μας!) τόσοι κάτοχοι εδώ μέσα και όχι μόνον, που δεν έχουν αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα τί να πουν!!!:D |
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Απόσπασμα:
Γιατι μπερδευεις το ''χαλαει'' με την εξελιξη? Εδω οι Ιταλοι προσφερουν ρυθμιση χαρτογραφισης-ιπποδυναμης στο multistrada,οι Γερμανοι σου βαζουν το ESA,ολοι φορανε οτι καλυτερο προσφερει η τεχνολογια ενω η Χοντα το χαβα της,abs 15 χρονια μετα απο τους αλλους καιοδικη συμπεριφορα 10ετιας του 80(μιλαω για το δικο μου ΜΚ1). Σε καποιους Γρηγορη δεν παιζει ρολλο αν χαλαει κατι(αν τελικα χαλαει),αλλα το τι ευχαριστηση παιρνεις απο αυτο που οδηγας... |
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Απόσπασμα:
Εδω μεσα εχει ατομα που πηγανε με GS το Nord Kaap,αλλοι πηγανε Κωνστ/λη πριν 2 μηνες,ιταλια,Ελβετια Ιορδανια αλλοι. Με μηχανημα που ''χαλαει'' δεν ξανοιγεσε να πας τοσο μακρυα Γρηγορη.;) |
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Μιας και αναφέρονται όλες οι "σχολές" εδώ. Βλέπω πως οι ιταλοί είναι οι πιο θαρραλέοι με την τεχνολογία, ακολουθούμενοι απο τους Γερμανους και τελευταίοι οι Ιάπωνες.
Αυτό που θέλω να πώ και είναι ενα πράγμα που δεν ξέρω αν με λυπεί η με παραξενεύει είναι η πολιτική/στρατηγική των Ιαπώνων. Ξεκίνησαν με το φτηνο να μπουν στην αγορά, συνέχισαν με το αξιόπιστο για να κρατήσουν την θέση τους και τώρα τι? Βλέπουμε κάτι τρελές ανακλήσεις βλέπουμε παροχές (2000000 χρόνια εγγύηση κλπ). αναρωτιέμαι που πάνε. Να μην σας πώ πόσο μετάνιωσα που πήρα το υβριδικό το Honda. Αν πάρουμε την μοτοσυκλέτα, η ποιότητα έχει φθήνει σε τραγικό βαθμό, η τεχνολογία έχει φρενάρει (και δεν θέλω να ακούσω περί C-ABS διότι δεν αγοράζεις φρένα - μοτό αγοράζεις). H Honda λοιπόν έχει μείνει πίσω με κάτι αψυχολόγητα μηχανάκια αποτυχίες πχ Τransalp, DN1, VFR1200(ναι το θεωρώ αποτυχημένο πριν καν βγει στην αγορά). Τι συμβαίνει άραγε? Η παγκόσμια κριση??:hmmm: |
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
...βέβαια μιλάω για την Honda, δεν έχω ασχοληθεί τόσο με τις άλλες ιαπωνικές, και ίσως λάθος μου.
|
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Απόσπασμα:
Και να ξέρεις οτι με στεναχωρεί πολύ όταν ακούω για βλάβες μηχανών ανεξαρτήτου μάρκας. Καταλαβαίνω τον πόνο, την ταλαιπωρία και το σπάσιμο των ιδιοκτητών, η μοτοσικλέτα είναι ενα από τα ωραιοτερα πράγματα σε αυτόν τον κόσμο!;) |
Απάντηση: VARADERO '07 Ο Ανταγωνιστης του GS!
Η κουβέντα τελικά είναι για το μκ1
δεν μπορεί να μου πει κανείς λοιπών, ότι το μκ1 σε αφήνει στο δρόμο ή ότι είναι επικίνδυνο να σε ρίξει κάτω μόνο του η συμβίωσή μου μετά από 10 ολόκληρα χρόνια και 140.000 χλμ στο κοντέρ σε παντός εδάφους, δρόμους και μέρη , και servαροντας τη μόνος μου ,μου λέει ότι το misfire χωρίς να επέμβεις στη μηχανή, το συνηθίζεις (και μη μου πείτε ότι υπάρχει μηχανή που δεν προσαρμόζεσαι στα οδηγικά της) και λύνεις το πρόβλημα ,μη κάνοντας ξερογκαζιές , έχω να το δώ από τους πρώτους μήνες κατοχής μου και χωρίς ποτέ να έχω κάνει συγχρονισμό . Ανορθωτής και τρόμπα Άλλαξα ανορθωτή στα 80.000χλμ με πιο ενισχυμένο που δίνει η χόντα και δεν ξανά ασχολήθηκα Τρόμπα τι να πώ ….. ο άλλος αγόρασε μεταχειρισμένο μκ1 και μετά από 2 χρόνια συνειδητοποίησε ότι το πήρε χωρίς τρόμπα το μηχανάκι και κυκλοφορούσε γεφυρωμένος … τι να λέμε τώρα … Κατά τα άλλα επιδόσεις , φρένα , φόρτωμα , προστασία από αέρα , έχει όσα ακριβώς χρειάζεται ένας ταξιδευτής, όποιος θέλει μόστρα και τεχνολογία παίρνει κάτι άλλο όχι varadero , και καλά θα κάνει , μαζί του !!! Όσο για τα bmw … επίσης μαθαίνεις να ζεις με αυτό και όταν δεις (αν δεις )να γίνετε επικίνδυνο, πρέπει να το αλλάζεις (αυτό ισχύει για όλους μας ). Γενικούρες, το ξέρω …. αλλά αυτή είναι η ουσία !!! |
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:22. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!