![]() |
Africa Twin
Μπορεί να είμαι φοκλορ, ή τρελός :D, αλλά μ αρέσει αυτή η μοτοσικλέτα (Κ Νομάρχα, μην αρχίσεις τα τρελά σου).
Θέλω ένα ......Africa :hmmm: |
Απάντηση: Africa Twin
και εγω μαζι σου φιλε ...εχει κατι η ατιμη
|
Απάντηση: Africa Twin
Βέβαια, και το R 80 σου έχει κάτι :sm7::sm7:
|
Απάντηση: Africa Twin
Απόσπασμα:
Βάλε κ καμιά "καλή" φωτό, να γουστάρουμε κι εμείς βρε Κώστα .... ;) |
Απάντηση: Africa Twin
Αυτή ήταν μηχανή πραγματικά.
|
Απάντηση: Africa Twin
Πραγματικά την θεωρώ διαχρονική αξία την Africa.. επάξια είχαν γεμίσει οι δρόμοι της πόλης απο αυτές!
|
Απάντηση: Africa Twin
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Africa Twin
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Africa Twin
Απόσπασμα:
Από βόλτα με φίλο: http://img191.imageshack.us/img191/2483/dsc006244.jpg http://img248.imageshack.us/img248/8551/dsc006254.jpg |
Απάντηση: Africa Twin
|
Απάντηση: Africa Twin
Απόσπασμα:
http://i247.photobucket.com/albums/g...-2/BRAV-81.gif |
Απάντηση: Africa Twin
Απόσπασμα:
το africa οπως και να το κανουμε ειναι διαχρονικο.οχι επειδη ειναι απο εταιρεια οροσημο στον χωρο της μοτοσυκλετας.αλλα επειδη το αξιζε να μεινει στην ιστορια. το ξερω,δεν εχει το γκαζι που θα σε τρελανει η ακομα που θα σου αρεσει πολυ,ομως στην εποχη της ηταν μια χαρα γι αυτα που προσφερε. ταξιδιαρα,ομορφη,απροβληματιστη,δεν ελεγε οχι στο χωμα με καποιες υποχωρησεις βεβαια.ειχε τα απαραιτητα που πρεπει να χει μια μηχανη. μακαρι τωρα να εβλεπα ενα νεο μοντελο africa στα χναρια της παλιας με λιγο μεγαλυτερο μοτερ,με ενα abs και τιποτα αλλο απο τα ηλεκτρονικα καλουδια που εχουν πλεον γεμισει τις συγχρονες μηχανες και τις εχουν κανει robocop. ουτε ηλεκτρικη αναρτηση.τι ειναι ποια το να κατεβει ο αναβατης και να ρυθμισει την αναρτηση. οι σημερινες μηχανες μας εχουν κανει να ξεχναμε τον παλιο καλο ορο της μηχανης.γεματες απο πολλα κομφορ μας εχουν γλυκανει κι εχουμε ξεχασει τις εποχες που με βρωμικα χερια βαζαμε τις καλες μας στις λασπες και καναμε πανυγηρι. οχι,δεν ειμαι μεγαλος,ειμαι μολις 28 ετων ομως εχω περασει απο πολλα σταδια στο θεμα της μηχανης. και με mz κυκλοφορουσα,και με rd 350 <<στριγγλα>> και με fz1000 και με ενα suzuki απαρχαιωμενο διχρονο 50αρακι που πηγαινε ομως πολυ καλα,και με xt 600 89...ευτυχως,προλαβα κι εζησα καποια καλα,καποιες καλες εποχες που επεφτα στην λασπουρια με την μηχανη και γελουσα,ενω αν πεσω με το θεριο το adv θα κλαιω,γιατι ειναι πεσιμο και διχιλιαρο.πως να αγγιξω εγω αυτη την μηχανη αφοβα,δε μπορω,προσπαθω τουλαχιστον να την χαιρομαι οσο μπορω και μεχρι καποια απο τα ορια που φτανει. η africa λοιπον μου θυμιζει κατι απο τις τοτε εποχες.ισως ο τελευταιος απογονος...της πραγματικης μηχανης.κι αμεσως μετα βαζω ως αντικαταστατη της το ktm 990 adv γιατι πολυ απλα καμια αλλη δεν ειναι αξια για αντικαταστατης του αειθαλες africa twin. πριν καιρο μου χε κατσει μια καλη ευκαιρια και ο κουτος δεν το κυνηγησα το θεμα.ομως καποια στιγμη ειμαι σιγουρος οτι θα παρω africa...γιατι οσο κι αν θελει η λογικη να μου πει stop η καρδια ζηταει το αντιθετο. |
Απάντηση: Africa Twin
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Africa Twin
Απόσπασμα:
. . . και τα βουνά . . .και τα βουνά . . . http://i33.tinypic.com/6tcx91.jpg |
Απάντηση: Africa Twin
|
Απάντηση: Africa Twin
1999 africana No2...απιστευτες μοτοσυκλετες που σου εκαναν ολα τα κεφια,χωρις ζημιες αν εξαιρεσουμε κατι ανορθωτες και κατι λαμπες....μακαρι οπως ειπε και ο φιλος πιο πανω,η honda να την ξαναεβγαζε στην παραγωγη με ενα abs μονο παραπανω και χωρις πολλα ηλεκτρονικα καλουδια......
http://img840.imageshack.us/img840/3...9233028100.jpg |
Απάντηση: Africa Twin
3 Συνημμένο(α)
Πολλοί ζητούν την αίγλη της, αλλά οι της HONDA δε τολμούν την αναβίωσή της. Πιο εύκολο είναι ίσως να δανειστείς τα χρώματά της ...
|
Απάντηση: Africa Twin
Ωραίο κομμάτι . ;) :) :) |
Απάντηση: Africa Twin
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Africa Twin
'Εχουν περάσει 7 μήνες από τότε που την έδωσα και νιώθω ότι μου λείπει!
http://img40.imageshack.us/img40/262...0606595059.jpg |
Απάντηση: Africa Twin
Είχα και γω μια Αfrica Twin του 04.
Έχω τις εξής εντυπωσεις χαραγμένες στη μνήμη μου : Εξαιρετική ροπή για τα κυβικά της Στιβαρότατος σκελετός που άνεχε να ταξιδεύει δικά και τριβά πάνω κάτω την Ελλάδα Πολύ κακλή δυνατότητα διάσχισης στα βουνά φορτωμένη Εξαιρετική αξιοπιστία με εξαίρεση τον ανιρθωτή & την αντλία βενζίνης Έφθειρε τα λάστοιχα ομοι΄πμορφα (σε αντίθεση με την GS που τρώει το μπρος σα μπισκοτάκι) Αν είχα να πάω μέχρι το Καζακστάν με μηχανάκι θα διάλεγα μια Africa σήμερα.
http://img258.imageshack.us/img258/1714/dscn0276.jpg Uploaded with ImageShack.us |
Απάντηση: Africa Twin
Εμένα μου λείπει κάθε μέρα.:yzΤην είχα 7 χρόνια.Και μου την πήρε ο αντιπρόσωπος 5500 ευρώ.Ενα διαμάντι.Και είναι ακόμη απούλητη.Ποιός θα την αγοράσει εν μέσω κρίσης??Και δεν κατεβάζει την τιμή με τίποτα που με τόσα χρήματα παίρνεις 1000 η ακόμη και κάτι απο τα δικά σας τα μηχανάκια.AFRICA,AFRICA,AFRICA,AFRICA,Κλάψ,κλάψ:yz:yz:yz
|
Απάντηση: Africa Twin
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Africa Twin
Απόσπασμα:
Γι'αυτό και δεν σηκώνεται με τίποτα.....Νεύρα |
Απάντηση: Africa Twin
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Africa Twin
Δεν είναι η <κατανομή> του βάρους ,είναι ένα φαινόμενο που εμφανίζεται σε όλες τις μότο με εναλλακτικά μπροστινά συστήματα (σε διαφορετικό βαθμό βέβαια η κάθε μια) και οφείλεται στο ότι φορτίζουν ιδιαίτερα τον μπροστινό τροχό . Αυτό ήταν και ένα <πρόβλημα > των ELF και ΤΕΖΙ όπου δύσκολα εκείνη την εποχή άντεχε μπροστινό λάστιχο να βγάλει αγώνα . Αυτό όμως είναι και ένας λόγος της υπέροχης οδικής συμπεριφοράς των GS .!
Υ.Γ1_Και όλων των R ,θυμάμαι φοτο συμφορουμιτη με διαλυμένο μπροστινό λάστιχο σε RT.! Υ.Γ.2_Εαν σηκώνεται λέει…..αέρας…. |
Απάντηση: Africa Twin
Απόσπασμα:
ΑΥΤΟ ειναι ο αντικαταστατης του Αφρικα και οχι ο Αυστριακος γιγαντας των πρατηριων και των συνεργειων... |
Απάντηση: Africa Twin
Απόσπασμα:
οσο για τον γιγαντα των συνεργειων???ας μην το αναλυσουμε γιατι θα φαμε σελιδες παλι...ειδαμε και τις ακριβοτερες τι κανουν ειτε ειναι απο γερμανια πλευρα ειτε απο ιταλια. |
Απάντηση: Africa Twin
Απόσπασμα:
TELELEVER Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείται κατα κανόνα η ανάρτηση με τηλεσκοπικό πιρούνι. Το μεγάλο μείον αυτού του συστήματος είναι πως δεν διαχωρίζεται η λειτουργία αλλαγής διεύθυνσης με αυτή της ανάρτησης. Παράλληλα - ή σαν συνέπεια - έχουμε "καμπτικές" ροπές που δημιουργούν καταπονήσεις στο λαιμό του πλαισίου όπως επίσης στρεβλώσεις των καλαμιών και βύθιση, κατά το φρενάρισμα, που σαν συνέπεια έχει την αλλαγή της γεωμετρίας της μοτοσυκλέτας. Βέβαια με την εξέλιξη της τεχνολογίας έχουν λυθεί σε ένα μεγάλο μέρος τα παραπάνω προβλήματα αλλά δεν έχουν εξαλειφθεί εντελώς Βασική αρχή - και στόχος - του συστήματος Telelever είναι απαλειφθεί αυτό ακριβώς το μειονέκτημα. Έτσι για αυτό τον σκοπό, την διευθυνση την αναλαμβάνει ένα ζευγάρι τηλεσκοπικά καλάμια - σαν τα συμβατικά - μόνο που στο εσωτερικό τους δεν υπάρχουν ελατήρια. Αντί αυτών υπάρχει ένα αμορτισέρ συνδεδεμένο με ένα ψαλίδι σαν των αυτοκινήτων που έχουν αναλάβει την δύσκολη δουλειά της ανάρτησης. Η έδραση αυτού του συστήματος γίνεται πάνω στη κεντρική δοκό του πλαισίου, μεταφέροντας εκεί όλες τις δυνάμεις που αναπτύσσονται. Με αυτόν τον τρόπο καταπονείται ένα τμήμα του πλαισίου με μεγαλύτερη αντοχή από αυτό του λαιμού, ενώ το μήκος των καλαμιών που υπόκειται σε κάμψη μειώνεται σχεδόν στο μισό, με αποτέλεσμα την ελάχιστη παραμόρφωση. Η BMW έχει επιλέξει το μήκος του ψαλιδιού και τις θέσεις έδρασης του ώστε να μην βυθίζεται ή ανυψώνεται κατα το φρενάρισμα. Με αυτόν το τρόπο η μηχανή, παραμένει ακίνητη - στον κάθετο άξονα ως προς το οδόστρωμα - δηλαδή δεν "μπρουμουτίζει" οπότε δεν αλλάζουν τα γεωμετρικά της χαρακτηριστικά και κατα συνέπεια δεν μειώνεται η σταθερότητα που είχε το σύνολο πριν την επιβράδυνση. Έτσι δεν δημιουργείται πρόβλημα κατευθυντικότητας όπως στα συμβατικά πιρούνια λόγω της υπερφόρτωσης της ανάρτησης. Όμως όλα έχουν κι ένα "αλλά". Στην συγκεκριμένη περίπτωση μπορούμε να επισημάνουμε δύο. Καταρχήν η δύναμη που ασκεί το αμορτισέρ και πιέζεται ο τροχός στο έδαφος, κατα την πορεία, είναι μεγαλύτερη από ότι με τα κλασικά πιρούνια οπότε κερδίζουμε σε πρόσφυση αλλά αυξάνεται δραματικά η φθορά του εμπρόσθιου ελαστικού. Κατα δεύτερον, στο φρενάρισμα επειδή δεν υπάρχει μεταφορά βάρους εμπρός - λόγω της μη βύθισης - αυξάνεται η ευκολία που μπλοκάρει ο τροχός,το ABS κρίνεται, τουλάχιστο, απαραίτητο! |
Απάντηση: Africa Twin
1 Συνημμένο(α)
Εγώ έχω αυτήν...Ουδεμία σχέση με "ψευτοεντουράκια", "ψευτοDakarοειδή".
Αλλάζεις λάστιχα και τρέχεις άνετα αγώνα τύπου trail-ride ή Rally. Η ποιότητα κατασκευής της Honda σε κρεσέντο.Μετρήστε:1)πολλαπλασιαστές ενσωματωμένοι στα μπουζοκαλώδια εν έτει 1988, 2)όλες οι ηλεκτρικές επαφές αδιαβροχοποιημένες, 3)εναλλακτικότητα στη διαχείριση καυσίμου, δουλεύει και με τρόμπα ηλεκτρική και με υποπίεσης, 4)η πλεξούδα είναι ορατή και προσιτή από παντού, 5)πολυρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση, 6)ισχυρότατα φώτα, 7)σχαρούκλα που μεταφέρει τα πάντα χωρίς πρόβλημα. Επιπλέον: ροπάκλα, κιβώτιο βούτυρο, προοδευτικά φρένα.Στα μείον η κακή ψύξη του ανορθωτή και η εξάτμιση που σαπίζει εύκολα (και πολύ δύσκολο να βρεθεί καινούργια όπως και οι λαιμοί-είναι ανοδιωμένοι...). |
Απάντηση: Africa Twin
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Africa Twin
[QUOTE=ΤΡΟΧΗΛΑΤΟΣ;258837]Αντιγράφω από ένα πόστ που αφορά το telelever και εξηγεί γιατί φθείρεται το εμπρός ελαστικό (δεν θυμάμαι που το είχα βρεί..)
TELELEVER ... Αντί αυτών υπάρχει ένα αμορτισέρ συνδεδεμένο με ένα ψαλίδι σαν των αυτοκινήτων που έχουν αναλάβει την δύσκολη δουλειά της ανάρτησης. Η έδραση αυτού του συστήματος γίνεται πάνω στη κεντρική δοκό του πλαισίου, μεταφέροντας εκεί όλες τις δυνάμεις που αναπτύσσονται. Με αυτόν τον τρόπο καταπονείται ένα τμήμα του πλαισίου με μεγαλύτερη αντοχή από αυτό του λαιμού ...[/QUOTE] Τιιιιιιιιι ???? ποιος άσχετος το έγραψε αυτό ,αφού είναι γνωστό ότι το telelever έχει 2 (δυο) ψαλίδια !!! ένα (1) μεγάλο κάτω και ένα (1) μικρότερο από πάνω …( χυτό στο 1100 και 1150 και σωληνωτό στα 1200 ) => 1 + 1 = 2 :D :sm7::sm7::sm7::sm7: :sm3::sm3::sm3::sm3: ΤΡΟΧΗΛΑΤΕ ... :sm5::sm5::sm5::sm4::sm4::sm4: |
Απάντηση: Africa Twin
Ωχ φίλε TEOSS, μη βαράς άλλο..
Δεν είμαι ειδικός και όπως είπα προσπάθησα να απαντήσω με τα γραπτά άλλου στο ερώτημα γιατί φθείρεται γρηγορότερα το εμπρός ελαστικό στη gs. H απάντηση του μου φαινόταν λογική και σε ευχαριστώ για τη διόρθωση. Παρεπιπτόντως η γενική αρχή ισχύει σύμφωνα με αυτά που αυτός περιγράφει; Ρωτώντας πάς στην πόλη.. |
Απάντηση: Africa Twin
Απόσπασμα:
αυτό είναι africa!:) |
Απάντηση: Africa Twin
Απόσπασμα:
εσένα απο το κλάμα που ρίχνεις σε καταλαβαίνω :sm7: πηγαίνοντας απο africa σε varadero το μόνο που κατάφερες (εκτός απο το γκάζι που τελικά σου χρειάστηκε σπάνιες φορές),ήταν να πάρεις πολλά κιλάκια και πραγματικά και σε αίσθηση |
Απάντηση: Africa Twin
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Africa Twin
1 Συνημμένο(α)
Να και το πρώην δικό μου μωρό.:yz:yz:yz
|
Απάντηση: Africa Twin
Απόσπασμα:
Αφου την εδωσες για 5500 χιλιαρικα, μην την κλαις καθολου. Δωσε 2-2,5 και παρε μια και καντην αγνωριστη...:):):) |
Απάντηση: Africa Twin
Απόσπασμα:
ΤΗΝ ΕΦΕΡΑ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ - ΕΚΤΕΛΩΝΗΣΑ - ΤΗ ΚΡΑΤΗΣΑ ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ! :yz ΠΟΝΟΣ! :yz - ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΣΕ ΘΕΜΑ ΥΓΕΙΑΣ - ΥΠΕΘΕΣΑ ΔΕ ΘΑ ΞΑΝΑ 'ΝΕΒΩ ΣΕ ΜΗΧΑΝΗ!!! ΑΣΤΑ! |
Απάντηση: Africa Twin
Απόσπασμα:
|
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:04. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!