GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=13724)

DIOYK1381 09-09-2010 17:41

Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Ξέρω οτι το θεμα εχει ξανα ανοιχτει αλλα δεν μπορεσα να βγαλω συμπερασματα, δεν με ενδιαφερει μονο η αποδοση αλλα κ η καλη λειτουργια το κινητηρα.
καποιο λενε οτι το Κ&N αφηνει σωματιδια σκονησ να περνανε,καποιοι οτι ειναι το καλυτερο σε συνδυασμο με acrapovic.Το θεμα ειναι οτι τωρα με την acrpovic φοραω το μαμα φιλτρο κ βλεπω οτι υπαρχει ενα θεματακι με την εισαγωγη του αερα,μου φαινεται ελλιπεις!!
προτασεις δεκτες!!!
ευχαριστω εκ των προτερων!!!
*σημειωση* κινουμε ασφαλτο κ σπανια σε χωμα!!!

GeorgeP 09-09-2010 18:14

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από DIOYK1381 ( 209132)
Ξέρω οτι το θεμα εχει ξανα ανοιχτει αλλα δεν μπορεσα να βγαλω συμπερασματα, δεν με ενδιαφερει μονο η αποδοση αλλα κ η καλη λειτουργια το κινητηρα.
καποιο λενε οτι το Κ&N αφηνει σωματιδια σκονησ να περνανε,καποιοι οτι ειναι το καλυτερο σε συνδυασμο με acrapovic.Το θεμα ειναι οτι τωρα με την acrpovic φοραω το μαμα φιλτρο κ βλεπω οτι υπαρχει ενα θεματακι με την εισαγωγη του αερα,μου φαινεται ελλιπεις!!
προτασεις δεκτες!!!
ευχαριστω εκ των προτερων!!!
*σημειωση* κινουμε ασφαλτο κ σπανια σε χωμα!!!

Σημειωσε τα παρακατω γενικά πραγματα και αποφασισε!!
  1. το Κ&Ν ΔΕΝ αφηνει σωματιδια να περασουν!!! Τα διυθητικα χαρτια (οι τρυπες που επιτρεπουν στον αερα να περασει) απο τα οποια αποτελουνται τα φιλτρα μετριωνται σε ''microns''!! Τα Κ&Ν εχουν μικροτερα ''microns'' αλλα απειρως καλυτερης ποιοτητας χαρτι με αποτελεσμα να επιτρεπει περισσοτερο καθαρο αερα να εισχωρησει διευκολυνοντας την ναπνοη του κινητρα. ομως.....
  2. τα παραπανω ειναι καλα και αγια για μοντελα με καρμπυρατερ!!! Στα ψεκαστα που ολα καθοφηγουνται απο αισθητηρες τα δεδομενα των οποιων μεταβιβαζονται στον ηλεκτρονικο εγκεφαλο ο οποιος με την σειρα του προσδιοριζει την ποσοτητα του καυσιμου που θα δωσει σε σχεση με τον εισερχομενο αερα ενδεχεται να δημιουργησει προβλημα μιγματος!!! Αυτο διοτι ο ηλεκτρονικος εγκεφαλος που προειπα εχει ορισμενες παραμετρους που μπορει να διαχειριστει! Δεν ειναι κατασκευασμενος απο το μειον (απειρο) μεχρι το συν (+) απειρο εισερχομενου αερα/οξυγονου!!! Με άλλα λογια μπορει στα 2000μ υψομετρο να διαχειριζεται επαρκως την ελειψη οξυγονου και να δινει περισσοτερο καυσιμο ωστε να λειτουργησει ο κινητηρας αλλα στα 2500 να αδυνατει και ο κινητρας να αγκομαχει!!
    Το ιδιο συμβαινει και με την περίσσια αερα, εκει η περισσια οξυγονου κανει το μειγμα φτωχοτερο με αποτελεσμα ο κινητηρας να δουλευει ''φτωχά''
  3. Τα παραπανω χειροτερευουν αν συνδυαστουν με εξατμισεις ελευθερας!!! Διοτι δεδομενου οτι τα καυσαερια και η διαδρομη αυτων μεχρι την ατμοσφαιρα παιζει σηματικοτατο ρολο στην αποδοση ενος κινητηρα, ο κατασκευαστης εχει ορισει συγκεκριμενη διαδρομη των καυσαεριων ουτως ωστε να παρει το μεγιστο σε τιμες ροπης (κυριως) και ιπποδυναμης και οι εξατμισεις αυτες διαφοροποιουν αυτην την διαδρομη με αποτελεσματα οχι παντα καλα!! Μην πιστευετε τα διαγραμματα ιπποδυναμης που δημοσιευουν αυτες οι εξατμισεις διοτι συνδυαζονται και με διαφορα ηλεκτρονικα βοηθηματα π.χ. power commander, rapid bike κ.λ.π΄ για να δειξουν αυτο που δημοσιευεται!! Οπου εκει παιζουν με τους διατιθεμενους χαρτες τους κια ανεβαζουν/κατεβαζουν το μειγμα κατα το δοκουν!! Ακομα λιγη υγρασια παραπανω στις ρυθμισεις του δυναμομετρου ειναι αρκετο για...παραποιηση στοιχειων!!
  4. Τα παραπανω 1 και 2 ειναι γενικοι κανονες και δεν αφορουν μονο την GS αλλα και ολα τα ψεκαστα! Στα 1150 εχουν παρατηρηθει τα 1&2 και οταν ανεβηκαν σε δυναμομετρο η ελλειψη ιποδυναμης αγγιζε το 10-12%!!! Δεν ξερω αν στα 1200 ο εγκεφαλος εχει αναβαθμιστει ωστε να αντιπαρερχεται τα 1 & 2.
Σημ. Σε βαραντερο ψεκαστο πριν την τοποθετηση φιλτρου αερα και εξατμισης το δυναμομετρο εδειξε 85 ιππους και μετα την τοποθετηση τους.......79-80!! Με την προσθηκη power commander ανεβηκε στους 87!!!!

DIOYK1381 09-09-2010 21:23

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Ευχαριστω για τισ πληροφοριεε!!!

pirate 09-09-2010 22:36

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 209148)
Σημειωσε τα παρακατω γενικά πραγματα και αποφασισε!!
  1. το Κ&Ν ΔΕΝ αφηνει σωματιδια να περασουν!!! Τα διυθητικα χαρτια (οι τρυπες που επιτρεπουν στον αερα να περασει) απο τα οποια αποτελουνται τα φιλτρα μετριωνται σε ''microns''!! Τα Κ&Ν εχουν μικροτερα ''microns'' αλλα απειρως καλυτερης ποιοτητας χαρτι με αποτελεσμα να επιτρεπει περισσοτερο καθαρο αερα να εισχωρησει διευκολυνοντας την ναπνοη του κινητρα. ομως.....
  2. τα παραπανω ειναι καλα και αγια για μοντελα με καρμπυρατερ!!! Στα ψεκαστα που ολα καθοφηγουνται απο αισθητηρες τα δεδομενα των οποιων μεταβιβαζονται στον ηλεκτρονικο εγκεφαλο ο οποιος με την σειρα του προσδιοριζει την ποσοτητα του καυσιμου που θα δωσει σε σχεση με τον εισερχομενο αερα ενδεχεται να δημιουργησει προβλημα μιγματος!!! Αυτο διοτι ο ηλεκτρονικος εγκεφαλος που προειπα εχει ορισμενες παραμετρους που μπορει να διαχειριστει! Δεν ειναι κατασκευασμενος απο το μειον (απειρο) μεχρι το συν (+) απειρο εισερχομενου αερα/οξυγονου!!! Με άλλα λογια μπορει στα 2000μ υψομετρο να διαχειριζεται επαρκως την ελειψη οξυγονου και να δινει περισσοτερο καυσιμο ωστε να λειτουργησει ο κινητηρας αλλα στα 2500 να αδυνατει και ο κινητρας να αγκομαχει!!
    Το ιδιο συμβαινει και με την περίσσια αερα, εκει η περισσια οξυγονου κανει το μειγμα φτωχοτερο με αποτελεσμα ο κινητηρας να δουλευει ''φτωχά''
  3. Τα παραπανω χειροτερευουν αν συνδυαστουν με εξατμισεις ελευθερας!!! Διοτι δεδομενου οτι τα καυσαερια και η διαδρομη αυτων μεχρι την ατμοσφαιρα παιζει σηματικοτατο ρολο στην αποδοση ενος κινητηρα, ο κατασκευαστης εχει ορισει συγκεκριμενη διαδρομη των καυσαεριων ουτως ωστε να παρει το μεγιστο σε τιμες ροπης (κυριως) και ιπποδυναμης και οι εξατμισεις αυτες διαφοροποιουν αυτην την διαδρομη με αποτελεσματα οχι παντα καλα!! Μην πιστευετε τα διαγραμματα ιπποδυναμης που δημοσιευουν αυτες οι εξατμισεις διοτι συνδυαζονται και με διαφορα ηλεκτρονικα βοηθηματα π.χ. power commander, rapid bike κ.λ.π΄ για να δειξουν αυτο που δημοσιευεται!! Οπου εκει παιζουν με τους διατιθεμενους χαρτες τους κια ανεβαζουν/κατεβαζουν το μειγμα κατα το δοκουν!! Ακομα λιγη υγρασια παραπανω στις ρυθμισεις του δυναμομετρου ειναι αρκετο για...παραποιηση στοιχειων!!
  4. Τα παραπανω 1 και 2 ειναι γενικοι κανονες και δεν αφορουν μονο την GS αλλα και ολα τα ψεκαστα! Στα 1150 εχουν παρατηρηθει τα 1&2 και οταν ανεβηκαν σε δυναμομετρο η ελλειψη ιποδυναμης αγγιζε το 10-12%!!! Δεν ξερω αν στα 1200 ο εγκεφαλος εχει αναβαθμιστει ωστε να αντιπαρερχεται τα 1 & 2.
Σημ. Σε βαραντερο ψεκαστο πριν την τοποθετηση φιλτρου αερα και εξατμισης το δυναμομετρο εδειξε 85 ιππους και μετα την τοποθετηση τους.......79-80!! Με την προσθηκη power commander ανεβηκε στους 87!!!!


ζωγράφισες πάλι .......

DIOYK1381 09-09-2010 23:02

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
αψογος

napgeo 10-09-2010 02:49

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Τελικά δίνουμε και δωρεάν μαθήματα. Και τι να κάνεις?? έχουν μπλέξει οι Άνθρωποι.....:sm7:

Ionlab 10-09-2010 17:32

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 209148)
το Κ&Ν ΔΕΝ αφηνει σωματιδια να περασουν!!! Τα διυθητικα χαρτια (οι τρυπες που επιτρεπουν στον αερα να περασει) απο τα οποια αποτελουνται τα φιλτρα μετριωνται σε ''microns''!! Τα Κ&Ν εχουν μικροτερα ''microns'' αλλα απειρως καλυτερης ποιοτητας χαρτι με αποτελεσμα να επιτρεπει περισσοτερο καθαρο αερα να εισχωρησει διευκολυνοντας την ναπνοη του κινητρα.

Εδώ κάνεις λάθος. Πέρα από την μελέτη που υπάρχει στο ιντερνετ και δείχνει το αντίθετο, εγώ έχω ΚΝ στο KLR και είναι μάπα. Μάλιστα με λίγη βρωμιά δεν ¨ρέει¨ τίποτα. Εκτός και αν είσαι διατεθειμένος να καθαρίζεις όλη την ώρα.Επίσης το ΚΝ δεν έχει χαρτί έχει γάζα.Στην βροχή να δεις χαρές!!!
Δεν ξέρω τι ισχύει με τα UNI (φίλτρο σαν σφουγγάρι) αν και αυτά τα βάζουν οι χωματεροί περισσότερο.

GeorgeP 13-09-2010 11:26

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Ionlab ( 209763)
Εδώ κάνεις λάθος. Πέρα από την μελέτη που υπάρχει στο ιντερνετ και δείχνει το αντίθετο, εγώ έχω ΚΝ στο KLR και είναι μάπα. Μάλιστα με λίγη βρωμιά δεν ¨ρέει¨ τίποτα. Εκτός και αν είσαι διατεθειμένος να καθαρίζεις όλη την ώρα.Επίσης το ΚΝ δεν έχει χαρτί έχει γάζα.Στην βροχή να δεις χαρές!!!
Δεν ξέρω τι ισχύει με τα UNI (φίλτρο σαν σφουγγάρι) αν και αυτά τα βάζουν οι χωματεροί περισσότερο.


σωστος ως προς την γαζα!!!!!!!!!
Το οτι ειναι ''μαπα'' πως το καταλαβες??????

Η ''λιγη βρωμια'' που αναφερεις σε τι συνισταται? διοτι 4 αφρικα που περασαν απο τα χερια μου συν ενα Βαραντερο (ΜΚ1) ΟΛΑ καρμπυρατερατα φορουσαν Κ&Ν και καθαριζοντουσαν καθε 25000κμ με το ειδικο υγρο που δινει η εταιρεια Κ&Ν!!!!!

Τα συγκεκριμενα εγραψαν ολα μαζι πανω απο 350,000κμ, ταξιδεψαν σε ευρωπη με απιστευτα ποσα βροχης και προβλημα δεν υπηρξε κανενα!!! Μάλιστα το πρωτο αφρικα του 1990 ειχε το φιλτρο κατω απο το αριστερο καπακι, δηλαδη χαμηλα, περασε καμια 10αρια ποταμια εκει στα γρεβενα με νερο μεχρι την σελα και παλι προβλημα ουδεν!!!

Φιλτρο (και κινητηρας) σχεδιασμενα να αναπνεουν απο διυθητικα χαρτια (¨η γαζες) με την τοποθετηση σφουγγαρενιου ανεβαζουν την καταναλωση υπερμετρα αφου ο αερας απο αυτα δεν περναει τοσο ελευθερα οσο απο τα χαρτινα!!! Ειναι σαν να εχει βουλωσει το χαρτινο απο πολυ βρωμια!

Τελος η γαζα δεν βουλωνει τοσο ευκολα οσο το χαρτι!!!

yamdoc 13-09-2010 11:38

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Σε οποιοδηποτε οχημα ειχα μεχρι τωρα, παντα εβαζα Κ&Ν! Η διαφορα ειναι μεγαλη, απλα μετα το δευτερο καθαρισμα το φιλτρο στωμωνει μα αποτελεσμα να θελει αλλαγη! Εγω το συνιστω ανεπιφυλακτα. Δεν νομιζω πως δινει αλογα, αλλα αλλαζει τη αποδοση του κινητηρα στα χαμηλα!

GeorgeP 13-09-2010 11:57

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από yamdoc ( 211092)
Σε οποιοδηποτε οχημα ειχα μεχρι τωρα, παντα εβαζα Κ&Ν! Η διαφορα ειναι μεγαλη, απλα μετα το δευτερο καθαρισμα το φιλτρο στωμωνει μα αποτελεσμα να θελει αλλαγη! Εγω το συνιστω ανεπιφυλακτα. Δεν νομιζω πως δινει αλογα, αλλα αλλαζει τη αποδοση του κινητηρα στα χαμηλα!

κι εσυ πρέπει να δωσεις εξηγησεις:D, τι θα πει ''στομωνει μετα το δευτερο καθαρισμα''??? Τα φιλτρα αυτα δεν καθαριχονται απλα αλλα ....πλενονται!!! Βουτούνται μεσα σε καθαριστηκο υγρο και δεν μπορουν να βουλωσουν/στουμπόσουν!! ειναι σαν να πλενεις ενα ρουχο (η γαζα που λεμε) με tide και να το βγαζεις παλι βρωμικο...δεν γινεται!!!! Εξάλλου γιαυτο κι εχουν εγγυηση εφόρου ζωης ¨η 160,000 ΜΙΛΙΑ (250,000κμ)!!!!
Τα φιλτρα μου (Κ%Ν) ειχαν κανει στο βαραντερο 150,000κμ και στο πρωτο αφρικα 100,000κμ ειχαν δεχθει 6 και 4 καθαρισμους αντιστοιχα (με το ειδικο υγρο της Κ&Ν, το οποιο δεν ειναι και τιποτε ιδιαιτερο το βρισκεις και στο εμποριο με άλλο ονομα) και ουδεποτε ''στουμπωσαν''!!!! Αλοιμονο αν γινοταν!!!!!! Ομως πρέπει να το αφηνεις να στεγνωσει καλα πριν το τοποθετησεις παλι διότι τοτε δημιουργουνται προβληματα!!!

yamdoc 13-09-2010 20:02

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 211106)
κι εσυ πρέπει να δωσεις εξηγησεις:D, τι θα πει ''στομωνει μετα το δευτερο καθαρισμα''??? Τα φιλτρα αυτα δεν καθαριχονται απλα αλλα ....πλενονται!!! Βουτούνται μεσα σε καθαριστηκο υγρο και δεν μπορουν να βουλωσουν/στουμπόσουν!! ειναι σαν να πλενεις ενα ρουχο (η γαζα που λεμε) με tide και να το βγαζεις παλι βρωμικο...δεν γινεται!!!! Εξάλλου γιαυτο κι εχουν εγγυηση εφόρου ζωης ¨η 160,000 ΜΙΛΙΑ (250,000κμ)!!!!
Τα φιλτρα μου (Κ%Ν) ειχαν κανει στο βαραντερο 150,000κμ και στο πρωτο αφρικα 100,000κμ ειχαν δεχθει 6 και 4 καθαρισμους αντιστοιχα (με το ειδικο υγρο της Κ&Ν, το οποιο δεν ειναι και τιποτε ιδιαιτερο το βρισκεις και στο εμποριο με άλλο ονομα) και ουδεποτε ''στουμπωσαν''!!!! Αλοιμονο αν γινοταν!!!!!! Ομως πρέπει να το αφηνεις να στεγνωσει καλα πριν το τοποθετησεις παλι διότι τοτε δημιουργουνται προβληματα!!!

Στομωνουν σημαινει πως αισθανομουν τον κινητηρα να μην τραβαει οπως πριν και δεν ειναι τυχαιο πως με το που εβαζα καινουριο ΚΝ ερχοταν παλι στα ισα! Δεν νομιζω ενα προιον να ειναι το ιδιο μετα απο πολλη χρηση και το ιδιο καινουριο!
Και οσο αφορα το πλυσιμο της γαζας, βεβαιως και αν πλυνεις τη γαζα μετα δεν ειναι σαν καινουρια! Ακομα και τα ρουχα ποιοτητος, μπαινουν, ξεχυλωνουν, τελοσπαντων υφιστανται φθορα!
Και δεν λεω πως δεν δουλευουν, αλλα δεν δουλεουν οπως πριν!

GeorgeP 14-09-2010 01:24

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από yamdoc ( 211372)
Στομωνουν σημαινει πως αισθανομουν τον κινητηρα να μην τραβαει οπως πριν και δεν ειναι τυχαιο πως με το που εβαζα καινουριο ΚΝ ερχοταν παλι στα ισα! Δεν νομιζω ενα προιον να ειναι το ιδιο μετα απο πολλη χρηση και το ιδιο καινουριο!
Και οσο αφορα το πλυσιμο της γαζας, βεβαιως και αν πλυνεις τη γαζα μετα δεν ειναι σαν καινουρια! Ακομα και τα ρουχα ποιοτητος, μπαινουν, ξεχυλωνουν, τελοσπαντων υφιστανται φθορα!
Και δεν λεω πως δεν δουλευουν, αλλα δεν δουλεουν οπως πριν!


Εχεις προσπαθησει να πλυνεις γαζα ποτε? αν ναι τοτε θα ηξερες αγαπητε συναδελφε οτι η ανθεκτικοτητα της ειναι τετοια που δεν παθαινει τιποτε!!!!
Εδω στα νοσοκομεια τους βγαζουν την πιστη με τα τοσα χημικα -βενζινες καθαρες για απολυμανση, μπεταντιν κ.λ.π - και παλι ειανι σαν καινουριες!! Αλλα και περαν αυτου, γιατι δεν το πηγες πισω να ζητησεις τα λεφτα σου αφου το προιον εχει 160000 ΜΙΛΙΑ εγγυηση καλης λειτουργιας με επιστροφη χρηματων????

Καλε μου Συναδελφε, ειμαι 30 χρονια πανω σε μια σέλλα μοτοσυκλετας, παλιος αγωνιζομενος που τα φιλτρα αερος ηταν η πρωτη αλλαγη που καναμε μεταξυ άλλων!! ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ ενα φιλτρο απο μονο του δεν εδωσε ιπποδυναμη τετοια που να την καταλαβε ο αναβατης και ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν πηρε ιπποδυναμη (λογω φθορας) τετοια που να την αντιληφθει ο αναβατης!!!
Στο δυναμομετρο ενα Κ&Ν φιλτρο αντε να δωσει 0,5 του ιππου στην καλυτερη των περιπτωσεων!!!! Στο βαραντερο (το ψεκαστο) ΠΗΡΕ, δηλαδη αφαιρεσε, 0,2 του ιππου!! Ενα καταμαυρο φιλτρο (μαμα φιλτρο με διυθητικο χαρτι) που επρεπε να ειχε αλαλχτει εδω και 30000κμ δημιουργησε απωλεια δυναμης 0,6 του ιππου και αθξησε την καταναλωση κατα 20%!!
Πιστευεις οτι μπορει ο μεσος αναβατης σαν κι εσενα κι εμενα να καταλαβει μαυτες τις διαφορες πλην της καταναλωσης?

MARK 14-09-2010 01:41

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
ΚΝ..............;)

Ionlab 19-09-2010 02:01

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 211087)
σωστος ως προς την γαζα!!!!!!!!!
Το οτι ειναι ''μαπα'' πως το καταλαβες??????

Η ''λιγη βρωμια'' που αναφερεις σε τι συνισταται? διοτι 4 αφρικα που περασαν απο τα χερια μου συν ενα Βαραντερο (ΜΚ1) ΟΛΑ καρμπυρατερατα φορουσαν Κ&Ν και καθαριζοντουσαν καθε 25000κμ με το ειδικο υγρο που δινει η εταιρεια Κ&Ν!!!!!

Τα συγκεκριμενα εγραψαν ολα μαζι πανω απο 350,000κμ, ταξιδεψαν σε ευρωπη με απιστευτα ποσα βροχης και προβλημα δεν υπηρξε κανενα!!! Μάλιστα το πρωτο αφρικα του 1990 ειχε το φιλτρο κατω απο το αριστερο καπακι, δηλαδη χαμηλα, περασε καμια 10αρια ποταμια εκει στα γρεβενα με νερο μεχρι την σελα και παλι προβλημα ουδεν!!!

Φιλτρο (και κινητηρας) σχεδιασμενα να αναπνεουν απο διυθητικα χαρτια (¨η γαζες) με την τοποθετηση σφουγγαρενιου ανεβαζουν την καταναλωση υπερμετρα αφου ο αερας απο αυτα δεν περναει τοσο ελευθερα οσο απο τα χαρτινα!!! Ειναι σαν να εχει βουλωσει το χαρτινο απο πολυ βρωμια!

Τελος η γαζα δεν βουλωνει τοσο ευκολα οσο το χαρτι!!!

Εγώ πάντως που το καθαρίζω το πολύ κάθε 800Κμ πήρα τα @@ μου όταν ξαφνικά στο βουνό το μηχανάκι γονάτιζε όταν άνοιγα το γκάζι. Και πάντα υπάρχει (λίγη) βρωμιά στην εισαγωγή μετά το φίλτρο.

Τα σφουγγαρένια δεν ρέουν λιγότερο από τα χάρτινα. Βρίσκονται ενδιάμεσα στα γάζας και στα χάρτινα. Το ζήτημα είναι τι περνάει....και σε αυτόν τον τομέα τα ΚΝ είναι σαν να φιλτράρεις σκόνη με κεφαλοτύρι.

Όταν δοκιμάσω και σφουγγαρένιο θα σου πω αν είναι καλύτερο ή όχι από το ΚΝ (όχι σε απόδοση) αλλά σε φιλτράρισμα και οικονομία καυσίμου. Αλλά όλα τα χωματερά φοράνε φίλτρα αφρού. Χαρτινα δεν γίνεται γιατί αν βραχούν διαλύονται. Τυχαίο...

Και η αποδοση πέφτει στα ΚΝ κατακόρυφα με λίγη βρωμιά, όπως διαπίστωσα και μόνος μου.

Πάντως ισχύει το ότι περισσότερος αέρας = περισσότερη βρωμιά.

Στα BMW πιστεύω ότι τα χάρτινα είναι τα καλύτερα φίλτρα.

Για περισσότερα δες

http://www.mkiv.com/techarticles/fil...t/2/index.html
Filtration Testing for Amsoil, K&N, Napa, Jackson Racing, Baldwin, and Mazda air filters on a Miata
YouTube - Automotive Air Filter Test


Και αυτό που θεωρώ εγώ πιο αξιόπιστο (κάπου το είχα διαβάσει ολόκληρο αλλά δεν θυμάμαι που)

Air Filter Review

GeorgeP 19-09-2010 10:25

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Ionlab ( 214367)
Εγώ πάντως που το καθαρίζω το πολύ κάθε 800Κμ πήρα τα @@ μου όταν ξαφνικά στο βουνό το μηχανάκι γονάτιζε όταν άνοιγα το γκάζι. Και πάντα υπάρχει (λίγη) βρωμιά στην εισαγωγή μετά το φίλτρο.

Τα σφουγγαρένια δεν ρέουν λιγότερο από τα χάρτινα. Βρίσκονται ενδιάμεσα στα γάζας και στα χάρτινα. Το ζήτημα είναι τι περνάει....και σε αυτόν τον τομέα τα ΚΝ είναι σαν να φιλτράρεις σκόνη με κεφαλοτύρι.

Όταν δοκιμάσω και σφουγγαρένιο θα σου πω αν είναι καλύτερο ή όχι από το ΚΝ (όχι σε απόδοση) αλλά σε φιλτράρισμα και οικονομία καυσίμου. Αλλά όλα τα χωματερά φοράνε φίλτρα αφρού. Χαρτινα δεν γίνεται γιατί αν βραχούν διαλύονται. Τυχαίο...

Και η αποδοση πέφτει στα ΚΝ κατακόρυφα με λίγη βρωμιά, όπως διαπίστωσα και μόνος μου.

Πάντως ισχύει το ότι περισσότερος αέρας = περισσότερη βρωμιά.

Στα BMW πιστεύω ότι τα χάρτινα είναι τα καλύτερα φίλτρα.

Για περισσότερα δες

http://www.mkiv.com/techarticles/fil...t/2/index.html
Filtration Testing for Amsoil, K&N, Napa, Jackson Racing, Baldwin, and Mazda air filters on a Miata
YouTube - Automotive Air Filter Test
YouTube - The K&N Airflow Demonstrator


Και αυτό που θεωρώ εγώ πιο αξιόπιστο (κάπου το είχα διαβάσει ολόκληρο αλλά δεν θυμάμαι που)

Air Filter Review

Στις παραθεσεις βλεπω στην μεν πρωτη ενα τεστ φιλτρων οπου το Κ&Ν βγαινει καλο, το apexi αριστο και το αλλο φτωχο!!!!
Στο βιντεο βλεπω ενα διαφημιστικο μιας εταιρειας φιλτρων που βγαζει τα φιλτρα πλυν του δικου της αχρηστα!!!! Αν εξαιρεσεις το διαφημιστικο της υποθεσης.....υπαρχει αντιθεση μεταξυ των δυο...τι να πιστεψω?????

διαβασε κι αυτο http://motorcycleinfo.calsci.com/Filters.html#OilFilters

Τέλος, τωρα καταλαβα γιατι καθε 800κμ κανεις καθαρισμο........κανεις χωμα φιλε μου και γιαυτην την χρηση τα Κ&Ν και τα αλλα φιλτρα δεν κανουν!!!! Γιαυτο και βλεπεις την βρωμια στην εισαγωγη!! Γιαυτην την χρηση ναι βαλε σφουγγαρενιο και οταν βγαινεις απο το χωμα και γυρνας σπιτι σου πέρνα παλι το Κ&Ν!! Τοτε θα κανει ολα αυτα που υποσχεται πλην της ιπποδυναμης!!!

Ionlab 19-09-2010 19:12

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Από τα βίντεο δεν βγάζεις κανένα συμπέρασμα. Απλώς μαθαίνεις μερικά από τα μειονεκτήματα των γαζένιων.

Όλοι όμως ανεξαιρέτως χρησιμοποιούν χάρτινο φίλτρο στο τέλος για να συγκρίνουν την απόδοση των άλλων (σφουγγαρένιων, γάζας κτλ)...

Το συμπέρασμα είναι αν θέλεις περισσότερο αέρα θα έχεις αναγκαστικά και περισσότερη βρωμιά (και είναι και λογικό).

Δεν καταλαβαίνω γιατί το αν κάνω χώμα ή όχι επηρεάζει το ΚΝ τόσο πολύ (άμα είναι τόσο θεϊκό όπως λές). Ή γιατί περνάει τόση βρωμιά. Το φίλτρο είναι φίλτρο. Απλώς έγώ σε 800Κμ βλέπω ότι συμβαίνει σε άλλους σε 5000. Πάντως είμαι πεπεισμένος ότι ακόμα και αν δίνει 5 άλογα παραπάνω μου τα παίρνει πίσω μετά απο μερικά χλμ που βουλώνει μερικώς και μου τα παίρνει και μακροπρόθεσμα με την βρωμιά που περνάει.

GeorgeP 19-09-2010 22:56

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Ionlab ( 214600)
Δεν καταλαβαίνω γιατί το αν κάνω χώμα ή όχι επηρεάζει το ΚΝ τόσο πολύ (άμα είναι τόσο θεϊκό όπως λές). Ή γιατί περνάει τόση βρωμιά. Το φίλτρο είναι φίλτρο. Απλώς έγώ σε 800Κμ βλέπω ότι συμβαίνει σε άλλους σε 5000. Πάντως είμαι πεπεισμένος ότι ακόμα και αν δίνει 5 άλογα παραπάνω μου τα παίρνει πίσω μετά απο μερικά χλμ που βουλώνει μερικώς και μου τα παίρνει και μακροπρόθεσμα με την βρωμιά που περνάει.

Κατ΄αρχην δεν ειπα οτι ειναι θεικο!!! Οπως εγραψα, εγω δεν το χρησιμοποιω πια!! το χρησιμοποιουσα μεχρι την καρμπυρατερατη εποχη, στην ψεκαστη το παρατησα!!!!!!

Το φιλτρο βεβαια ειναι φιλτρο αλλα το καθε φιλτρο ειναι για καποιες χρησεις και οχι για ολες τις χρησεις!!!!! Δεν ειναι αλευρι ''για ολες τις χρησεις''!!!!!!!
Εχεις παει ποτε στα service πριν τις ειδικες του Ραλλυ ακροπολις? το πρωτο πραγμα που αλλαζουν πριν την χωματινη διαδρομη ειναι το φιλτρο αερα.....τοποθετουν ελευθερο μεν Κ&Ν ¨η αλλης μαρκας αλλα με πιο πυκνη πλεξη/διαταξη για να αποφυγουν αυτο που λες εσυ στουμπωμα και αυτοκαθαριζομενο!!! Δηλαδη αποριπτει τα πολλα χωματα και τις τυχον λασπες αφου δεν εχει λαδι ¨η οποιαδηποτε κολλωδη ουσια επανω του οπως τα κοινα μας φιλτρα αλαλ και τα φιλτρα που χρησιμοποιουνται στους ιδιους αγωνες στις ασφαλτινες ειδικες!!! Αν το δεις μετα την χωματινη ειδικη αυτο το φιλτρο (μετα απο ΜΙΑ ειδικη) αν δεν σου το πουν δεν θα αναγνωρισεις οτι ειναι φιλτρο αερα!!!!
Επισης αλλο φιλτρο χρησιμοποιειται - στο ιδιο αυτοκινητο - στους ιδιους αγωνες στην Φινλαδια (1000 λιμνες) λογω χιονιου και μειωμενου οξυγονου λογω υψομετρου κι αλλο στο ραλλυ Κορσικης οπου υψηλες θερμοκρασιες και σκονη ειναι καταλυτης για την αποδοση του αλλα και του οχηματος!!
Τα ιδια συμβαινουν και στην F1, αλλο φιλτρο για την π.χ. φερραρι στο Μπαχρειν κι αλλο για την Μοντσα!!!

bill 800gs 19-09-2010 23:33

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Τα φιλτρα που ειναι καταληλα για χρηση στο χωμα ειναι τα σφουγγαρενια τυπου twin air (διαφορετικης πυκνοτητας σφουγγαρι,εξωτερικα αραιο και εσωτερικα πυκνοτερο) το οποιο το ψεκαζουμε εσωτερικα με ειδικο λαδι φιλτρων, ωστε η σκονη που πιθανον περασει να κολησει πανω στο λαδι,
Τα φιλτρα αυτα πλενονται με βενζινα και στην συνεχεια με σαπουναδα,αφου στεγνωσουν ψεκαζονται στο εσωτερικο τους μερος και ξανατοποθετουνται

Ionlab 20-09-2010 02:02

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Το φίλτρο είναι φίλτρο. Και η δουλειά του είναι να φιλτράρει.
Μην μου μιλάς για αγώνες...εκεί στα @@ αν πάνε και λίγες σκόνες στον κύλινδρο. Το αυτοκίνητο είναι καινούριο εξ ολοκλήρου μετά τον αγώνα...μην πω το service park.

Ομοίως και τα χωμάτινα....όταν έχεις μηχανάκια που αλλάζουν κυλινδροπίστονο με τις ώρες χρήσεις. Επιπλεόν εκεί δεν έχουν και επιλογή. Το χάρτινο έτσι και βραχεί ....bye bye

Άρα λοιπόν συμφωνούμε ότι το χάρτινο με αλλαγή κάθε 5.000 - 10.000 φιλτράρει καλύτερα από το ΚΝ...και κατ επέκταση ότι το ΚΝ δεν φιλτράρει καλά (για ένα κινητήρα που το ζητούμενο είναι η μακρόχρονη αξιοπιστία).

Αυτό είπα και εγώ όταν λέω ότι είναι "μάπα".

GeorgeP 20-09-2010 22:09

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Ionlab ( 214880)
Το φίλτρο είναι φίλτρο. Και η δουλειά του είναι να φιλτράρει.".

Δεν κανουν ομως ολα την ιδια δουλεια σε διαφορες καταστασεις!!! Καθε ''κατασταση'' θελει και το δικο της φιλτρο!!!
Οι ασπιρινες δεν κανουν για ολες τις αθενειες!!!!!

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Ionlab ( 214880)
Μην μου μιλάς για αγώνες...εκεί στα @@ αν πάνε και λίγες σκόνες στον κύλινδρο. Το αυτοκίνητο είναι καινούριο εξ ολοκλήρου μετά τον αγώνα...μην πω το service park.

Ομοίως και τα χωμάτινα....όταν έχεις μηχανάκια που αλλάζουν κυλινδροπίστονο με τις ώρες χρήσεις. Επιπλεόν εκεί δεν έχουν και επιλογή. Το χάρτινο έτσι και βραχεί ....bye bye.".

Ηταν παραδειγματα για να καταλαβεις (δεν ξερω τις γνωσεις σου) τις διαφορες των φιλτρων και των χρησεων τους!

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Ionlab ( 214880)
Άρα λοιπόν συμφωνούμε ότι το χάρτινο με αλλαγή κάθε 5.000 - 10.000 φιλτράρει καλύτερα από το ΚΝ...και κατ επέκταση ότι το ΚΝ δεν φιλτράρει καλά (για ένα κινητήρα που το ζητούμενο είναι η μακρόχρονη αξιοπιστία)..".

εμενα λεει καθε 18000κμ αλλαγη (χαρτινο) με νορμαλ χρηση (οχι χωμα) και το αλλαζω στις 15000. Ουτε αυξημενη καταναλωση εχω ουτε τιποτε άλλο παραδοξο!!!!!

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Ionlab ( 214880)
Αυτό είπα και εγώ όταν λέω ότι είναι "μάπα".

Διαφωνω εδω!!! αλλα δεν χρειαζεται να συμφωνησεις μαζι μου.....εχεις τις δικες σου αποψεις επι του θεματος!!! Σεβαστον!!

Ionlab 21-09-2010 00:52

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Οι συνθήκες λειτουργίας και το μέσο που θα φιλτραριστεί είναι πολύ καλά καθορισμένες. Όπως είπα το φίλτρο είναι φίλτρο...Ενα καλό φίλτρο φιλτράρει καλά σε όλες τις συνθήκες...Αυτό που διαφέρει είναι η διάρκεια του φιλτραρίσματος πριν βουλωσει.


Επι του προκειμένου....
Στο GS μετριέται μόνο η θερμοκρασία του αέρα στην εισαγωγή και όχι ο όγκος. Επομένως αυξάνοντας την ποσότητα του αέρα, τοποθετώντας ένα άλλο φίλτρο το μόνο που επιτυγχάνεται είναι φτωχότερο μίγμα σε ένα κινητήρα που ήδη τροφοδοτείται με φτωχό μίγμα (για λόγους συμμόρφωσης με τις οδηγίες της ΕΕ).

Χωρίς πείραγμα στον εγκέφαλο ώστε να αντισταθμιστεί η αύξηση του όγκου αέρα το μόνο που επιτυγχάνουμε είναι επιπλεόν απομάκρυνση από την στοιχειομετρική αναλογία και αυξημένες θερμοκρασίες που συνεπάγεται το φτωχό μίγμα.

blast 21-09-2010 10:43

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Ionlab ( 215340)
Οι συνθήκες λειτουργίας και το μέσο που θα φιλτραριστεί είναι πολύ καλά καθορισμένες. Όπως είπα το φίλτρο είναι φίλτρο...Ενα καλό φίλτρο φιλτράρει καλά σε όλες τις συνθήκες...Αυτό που διαφέρει είναι η διάρκεια του φιλτραρίσματος πριν βουλωσει.


Επι του προκειμένου....
Στο GS μετριέται μόνο η θερμοκρασία του αέρα στην εισαγωγή και όχι ο όγκος. Επομένως αυξάνοντας την ποσότητα του αέρα, τοποθετώντας ένα άλλο φίλτρο το μόνο που επιτυγχάνεται είναι φτωχότερο μίγμα σε ένα κινητήρα που ήδη τροφοδοτείται με φτωχό μίγμα (για λόγους συμμόρφωσης με τις οδηγίες της ΕΕ).

Χωρίς πείραγμα στον εγκέφαλο ώστε να αντισταθμιστεί η αύξηση του όγκου αέρα το μόνο που επιτυγχάνουμε είναι επιπλεόν απομάκρυνση από την στοιχειομετρική αναλογία και αυξημένες θερμοκρασίες που συνεπάγεται το φτωχό μίγμα.

Το ίδιο (η κάτι παρόμοιο) θα συμβεί αν βάλουμε την εξάτμιση ? (μιλάμε για μοντέλο πριν του 2010) εχω ένα gs 1200 κ σκέπτομαι να αλλάξω την εξάτμιση (ίσως μόνο το τελικό ίσως και ολόκληρη από μπροστά μέχρι πίσω ) υπάρχει περίπτωση να έχω πρόβλημα ?ξέρω ότι μόνο το τελικό δεν παίζει να δημιουργήσει πρόβλημα αλλά επειδή σκέπτομαι να την αλλάξω ολόκληρη φοβάμαι μην έχω κανένα αρνητικό αποτέλεσμα (και μετά θέλω προγράμματα κ φιλτρα)

GeorgeP 21-09-2010 13:21

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από blast ( 215542)
Το ίδιο (η κάτι παρόμοιο) θα συμβεί αν βάλουμε την εξάτμιση ? (μιλάμε για μοντέλο πριν του 2010) εχω ένα gs 1200 κ σκέπτομαι να αλλάξω την εξάτμιση (ίσως μόνο το τελικό ίσως και ολόκληρη από μπροστά μέχρι πίσω ) υπάρχει περίπτωση να έχω πρόβλημα ?ξέρω ότι μόνο το τελικό δεν παίζει να δημιουργήσει πρόβλημα αλλά επειδή σκέπτομαι να την αλλάξω ολόκληρη φοβάμαι μην έχω κανένα αρνητικό αποτέλεσμα (και μετά θέλω προγράμματα κ φιλτρα)

ΙΣΩΣ και να χρειαστεί!!! Το ''ισως'' υπογραμμισμενο!!!!! Ο λογος ειναι οτι η ροη καυσαεριων στους σωληνες και η διαδρομη τους ΜΕΣΑ στο τελικο ειναι τελειως διαφορετικα απο αυτα του κατασκευαστη ο οποιος θελει να περνει τα μεγιστα απο τον κινητηρα!

Ομως.......οι ευρο προδιαγραφες θορυβου και καυσαεριων εχουν αναγκασει τους κατασκευαστες να φιμωνουν την εξατμιση συμβαλοντας ετσι και στην αποδοση της ροπης σε χαμηλες στροφες! Αν λοιπον αλλαξεις εξατμιση, ολοκληρη ¨η μονον το τελικο, ενδεχεται (παλι υπογραμμισμενο) να μην παρεις τα αναμενομενα ¨η να χασεις ροπης χαμηλα/μεσαιες και να εχεις αποδοση υψηλα πραγμα που νομιζω δενε ιναι αυτος ο λογος που αγορασες ΟΝ/ΟΦΦ!!!

Αν συμβει αυτο το ''ισως΄΄ και ''ενδεχεται'' τοτε πας για προγραμματα και φιλτρα!!

Οπως εχω ξαναπει σε άλλα ποστς δεν υπαρχει Βαραντερο ποιυ με τις παραπανω αλλαγες να βελτιωθηκε πουθενα!! Ουτε ψηλα ουτε χαμηλα!! Το αντιθετο μαλιστα.....χαθηκαν και 2-3 ιπποι!!
Δεν ξερω αν το ιδιο συμβαινει ¨η μπορει να συμβει σε μια GS, αν και καποια μελη απο άλλο φορουμ με την συγκλεκριμενη μοτοσυκλετα ειχαν επικοινωνησει μαζι μου, μετα απο παρομοιο ποστ, να με ρωτησουν το πως και το γιατι αφου ειχαν προχωρησει σε τετοιες αλλαγες και μαλιστα με εξατμισεις που συστηνει η ''μαμα'' αλλα η αποδοση των μοτοσυκλετων τους επεσε ¨η δεν ηταν αυτη που επριμεναν!!!!

Για μενα, αν εξαιρεσεις τον ωραιο ηχο οι αφτερ μαρκετ εξατμισεις ειναι πεταμενα λεφτα!!!! Χωρια που σε περιπτωση εφαρμογης των ΚΤΕΔ θα πρέπει να την αλλαζεις με την μαμα ΑΝ της μαμας εχουν των καταλυτη ενσωματωμενο και οι αφτερ μαρκετ δεν εχουν καταλυτη!!!

Ionlab 21-09-2010 14:13

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 215591)
ΙΣΩΣ και να χρειαστεί!!! Το ''ισως'' υπογραμμισμενο!!!!! Ο λογος ειναι οτι η ροη καυσαεριων στους σωληνες και η διαδρομη τους ΜΕΣΑ στο τελικο ειναι τελειως διαφορετικα απο αυτα του κατασκευαστη ο οποιος θελει να περνει τα μεγιστα απο τον κινητηρα!

Ομως.......οι ευρο προδιαγραφες θορυβου και καυσαεριων εχουν αναγκασει τους κατασκευαστες να φιμωνουν την εξατμιση συμβαλοντας ετσι και στην αποδοση της ροπης σε χαμηλες στροφες! Αν λοιπον αλλαξεις εξατμιση, ολοκληρη ¨η μονον το τελικο, ενδεχεται (παλι υπογραμμισμενο) να μην παρεις τα αναμενομενα ¨η να χασεις ροπης χαμηλα/μεσαιες και να εχεις αποδοση υψηλα πραγμα που νομιζω δενε ιναι αυτος ο λογος που αγορασες ΟΝ/ΟΦΦ!!!

Αν συμβει αυτο το ''ισως΄΄ και ''ενδεχεται'' τοτε πας για προγραμματα και φιλτρα!!

Οπως εχω ξαναπει σε άλλα ποστς δεν υπαρχει Βαραντερο ποιυ με τις παραπανω αλλαγες να βελτιωθηκε πουθενα!! Ουτε ψηλα ουτε χαμηλα!! Το αντιθετο μαλιστα.....χαθηκαν και 2-3 ιπποι!!
Δεν ξερω αν το ιδιο συμβαινει ¨η μπορει να συμβει σε μια GS, αν και καποια μελη απο άλλο φορουμ με την συγκλεκριμενη μοτοσυκλετα ειχαν επικοινωνησει μαζι μου, μετα απο παρομοιο ποστ, να με ρωτησουν το πως και το γιατι αφου ειχαν προχωρησει σε τετοιες αλλαγες και μαλιστα με εξατμισεις που συστηνει η ''μαμα'' αλλα η αποδοση των μοτοσυκλετων τους επεσε ¨η δεν ηταν αυτη που επριμεναν!!!!

Για μενα, αν εξαιρεσεις τον ωραιο ηχο οι αφτερ μαρκετ εξατμισεις ειναι πεταμενα λεφτα!!!! Χωρια που σε περιπτωση εφαρμογης των ΚΤΕΔ θα πρέπει να την αλλαζεις με την μαμα ΑΝ της μαμας εχουν των καταλυτη ενσωματωμενο και οι αφτερ μαρκετ δεν εχουν καταλυτη!!!

Εδώ συμφωνούμε....:)

gemara 22-09-2010 09:41

Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Ionlab ( 215602)
Εδώ συμφωνούμε....:)

Τώρα μας το χάλασες...:p


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:10.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!