![]() |
Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Ξέρω οτι το θεμα εχει ξανα ανοιχτει αλλα δεν μπορεσα να βγαλω συμπερασματα, δεν με ενδιαφερει μονο η αποδοση αλλα κ η καλη λειτουργια το κινητηρα.
καποιο λενε οτι το Κ&N αφηνει σωματιδια σκονησ να περνανε,καποιοι οτι ειναι το καλυτερο σε συνδυασμο με acrapovic.Το θεμα ειναι οτι τωρα με την acrpovic φοραω το μαμα φιλτρο κ βλεπω οτι υπαρχει ενα θεματακι με την εισαγωγη του αερα,μου φαινεται ελλιπεις!! προτασεις δεκτες!!! ευχαριστω εκ των προτερων!!! *σημειωση* κινουμε ασφαλτο κ σπανια σε χωμα!!! |
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Ευχαριστω για τισ πληροφοριεε!!!
|
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Απόσπασμα:
ζωγράφισες πάλι ....... |
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
αψογος
|
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Τελικά δίνουμε και δωρεάν μαθήματα. Και τι να κάνεις?? έχουν μπλέξει οι Άνθρωποι.....:sm7:
|
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Απόσπασμα:
Δεν ξέρω τι ισχύει με τα UNI (φίλτρο σαν σφουγγάρι) αν και αυτά τα βάζουν οι χωματεροί περισσότερο. |
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Απόσπασμα:
σωστος ως προς την γαζα!!!!!!!!! Το οτι ειναι ''μαπα'' πως το καταλαβες?????? Η ''λιγη βρωμια'' που αναφερεις σε τι συνισταται? διοτι 4 αφρικα που περασαν απο τα χερια μου συν ενα Βαραντερο (ΜΚ1) ΟΛΑ καρμπυρατερατα φορουσαν Κ&Ν και καθαριζοντουσαν καθε 25000κμ με το ειδικο υγρο που δινει η εταιρεια Κ&Ν!!!!! Τα συγκεκριμενα εγραψαν ολα μαζι πανω απο 350,000κμ, ταξιδεψαν σε ευρωπη με απιστευτα ποσα βροχης και προβλημα δεν υπηρξε κανενα!!! Μάλιστα το πρωτο αφρικα του 1990 ειχε το φιλτρο κατω απο το αριστερο καπακι, δηλαδη χαμηλα, περασε καμια 10αρια ποταμια εκει στα γρεβενα με νερο μεχρι την σελα και παλι προβλημα ουδεν!!! Φιλτρο (και κινητηρας) σχεδιασμενα να αναπνεουν απο διυθητικα χαρτια (¨η γαζες) με την τοποθετηση σφουγγαρενιου ανεβαζουν την καταναλωση υπερμετρα αφου ο αερας απο αυτα δεν περναει τοσο ελευθερα οσο απο τα χαρτινα!!! Ειναι σαν να εχει βουλωσει το χαρτινο απο πολυ βρωμια! Τελος η γαζα δεν βουλωνει τοσο ευκολα οσο το χαρτι!!! |
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Σε οποιοδηποτε οχημα ειχα μεχρι τωρα, παντα εβαζα Κ&Ν! Η διαφορα ειναι μεγαλη, απλα μετα το δευτερο καθαρισμα το φιλτρο στωμωνει μα αποτελεσμα να θελει αλλαγη! Εγω το συνιστω ανεπιφυλακτα. Δεν νομιζω πως δινει αλογα, αλλα αλλαζει τη αποδοση του κινητηρα στα χαμηλα!
|
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Απόσπασμα:
Τα φιλτρα μου (Κ%Ν) ειχαν κανει στο βαραντερο 150,000κμ και στο πρωτο αφρικα 100,000κμ ειχαν δεχθει 6 και 4 καθαρισμους αντιστοιχα (με το ειδικο υγρο της Κ&Ν, το οποιο δεν ειναι και τιποτε ιδιαιτερο το βρισκεις και στο εμποριο με άλλο ονομα) και ουδεποτε ''στουμπωσαν''!!!! Αλοιμονο αν γινοταν!!!!!! Ομως πρέπει να το αφηνεις να στεγνωσει καλα πριν το τοποθετησεις παλι διότι τοτε δημιουργουνται προβληματα!!! |
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Απόσπασμα:
Και οσο αφορα το πλυσιμο της γαζας, βεβαιως και αν πλυνεις τη γαζα μετα δεν ειναι σαν καινουρια! Ακομα και τα ρουχα ποιοτητος, μπαινουν, ξεχυλωνουν, τελοσπαντων υφιστανται φθορα! Και δεν λεω πως δεν δουλευουν, αλλα δεν δουλεουν οπως πριν! |
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Απόσπασμα:
Εχεις προσπαθησει να πλυνεις γαζα ποτε? αν ναι τοτε θα ηξερες αγαπητε συναδελφε οτι η ανθεκτικοτητα της ειναι τετοια που δεν παθαινει τιποτε!!!! Εδω στα νοσοκομεια τους βγαζουν την πιστη με τα τοσα χημικα -βενζινες καθαρες για απολυμανση, μπεταντιν κ.λ.π - και παλι ειανι σαν καινουριες!! Αλλα και περαν αυτου, γιατι δεν το πηγες πισω να ζητησεις τα λεφτα σου αφου το προιον εχει 160000 ΜΙΛΙΑ εγγυηση καλης λειτουργιας με επιστροφη χρηματων???? Καλε μου Συναδελφε, ειμαι 30 χρονια πανω σε μια σέλλα μοτοσυκλετας, παλιος αγωνιζομενος που τα φιλτρα αερος ηταν η πρωτη αλλαγη που καναμε μεταξυ άλλων!! ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ ενα φιλτρο απο μονο του δεν εδωσε ιπποδυναμη τετοια που να την καταλαβε ο αναβατης και ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν πηρε ιπποδυναμη (λογω φθορας) τετοια που να την αντιληφθει ο αναβατης!!! Στο δυναμομετρο ενα Κ&Ν φιλτρο αντε να δωσει 0,5 του ιππου στην καλυτερη των περιπτωσεων!!!! Στο βαραντερο (το ψεκαστο) ΠΗΡΕ, δηλαδη αφαιρεσε, 0,2 του ιππου!! Ενα καταμαυρο φιλτρο (μαμα φιλτρο με διυθητικο χαρτι) που επρεπε να ειχε αλαλχτει εδω και 30000κμ δημιουργησε απωλεια δυναμης 0,6 του ιππου και αθξησε την καταναλωση κατα 20%!! Πιστευεις οτι μπορει ο μεσος αναβατης σαν κι εσενα κι εμενα να καταλαβει μαυτες τις διαφορες πλην της καταναλωσης? |
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
ΚΝ..............;)
|
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Απόσπασμα:
Τα σφουγγαρένια δεν ρέουν λιγότερο από τα χάρτινα. Βρίσκονται ενδιάμεσα στα γάζας και στα χάρτινα. Το ζήτημα είναι τι περνάει....και σε αυτόν τον τομέα τα ΚΝ είναι σαν να φιλτράρεις σκόνη με κεφαλοτύρι. Όταν δοκιμάσω και σφουγγαρένιο θα σου πω αν είναι καλύτερο ή όχι από το ΚΝ (όχι σε απόδοση) αλλά σε φιλτράρισμα και οικονομία καυσίμου. Αλλά όλα τα χωματερά φοράνε φίλτρα αφρού. Χαρτινα δεν γίνεται γιατί αν βραχούν διαλύονται. Τυχαίο... Και η αποδοση πέφτει στα ΚΝ κατακόρυφα με λίγη βρωμιά, όπως διαπίστωσα και μόνος μου. Πάντως ισχύει το ότι περισσότερος αέρας = περισσότερη βρωμιά. Στα BMW πιστεύω ότι τα χάρτινα είναι τα καλύτερα φίλτρα. Για περισσότερα δες http://www.mkiv.com/techarticles/fil...t/2/index.html Filtration Testing for Amsoil, K&N, Napa, Jackson Racing, Baldwin, and Mazda air filters on a Miata YouTube - Automotive Air Filter Test Και αυτό που θεωρώ εγώ πιο αξιόπιστο (κάπου το είχα διαβάσει ολόκληρο αλλά δεν θυμάμαι που) Air Filter Review |
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Απόσπασμα:
Στο βιντεο βλεπω ενα διαφημιστικο μιας εταιρειας φιλτρων που βγαζει τα φιλτρα πλυν του δικου της αχρηστα!!!! Αν εξαιρεσεις το διαφημιστικο της υποθεσης.....υπαρχει αντιθεση μεταξυ των δυο...τι να πιστεψω????? διαβασε κι αυτο http://motorcycleinfo.calsci.com/Filters.html#OilFilters Τέλος, τωρα καταλαβα γιατι καθε 800κμ κανεις καθαρισμο........κανεις χωμα φιλε μου και γιαυτην την χρηση τα Κ&Ν και τα αλλα φιλτρα δεν κανουν!!!! Γιαυτο και βλεπεις την βρωμια στην εισαγωγη!! Γιαυτην την χρηση ναι βαλε σφουγγαρενιο και οταν βγαινεις απο το χωμα και γυρνας σπιτι σου πέρνα παλι το Κ&Ν!! Τοτε θα κανει ολα αυτα που υποσχεται πλην της ιπποδυναμης!!! |
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Από τα βίντεο δεν βγάζεις κανένα συμπέρασμα. Απλώς μαθαίνεις μερικά από τα μειονεκτήματα των γαζένιων.
Όλοι όμως ανεξαιρέτως χρησιμοποιούν χάρτινο φίλτρο στο τέλος για να συγκρίνουν την απόδοση των άλλων (σφουγγαρένιων, γάζας κτλ)... Το συμπέρασμα είναι αν θέλεις περισσότερο αέρα θα έχεις αναγκαστικά και περισσότερη βρωμιά (και είναι και λογικό). Δεν καταλαβαίνω γιατί το αν κάνω χώμα ή όχι επηρεάζει το ΚΝ τόσο πολύ (άμα είναι τόσο θεϊκό όπως λές). Ή γιατί περνάει τόση βρωμιά. Το φίλτρο είναι φίλτρο. Απλώς έγώ σε 800Κμ βλέπω ότι συμβαίνει σε άλλους σε 5000. Πάντως είμαι πεπεισμένος ότι ακόμα και αν δίνει 5 άλογα παραπάνω μου τα παίρνει πίσω μετά απο μερικά χλμ που βουλώνει μερικώς και μου τα παίρνει και μακροπρόθεσμα με την βρωμιά που περνάει. |
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Απόσπασμα:
Το φιλτρο βεβαια ειναι φιλτρο αλλα το καθε φιλτρο ειναι για καποιες χρησεις και οχι για ολες τις χρησεις!!!!! Δεν ειναι αλευρι ''για ολες τις χρησεις''!!!!!!! Εχεις παει ποτε στα service πριν τις ειδικες του Ραλλυ ακροπολις? το πρωτο πραγμα που αλλαζουν πριν την χωματινη διαδρομη ειναι το φιλτρο αερα.....τοποθετουν ελευθερο μεν Κ&Ν ¨η αλλης μαρκας αλλα με πιο πυκνη πλεξη/διαταξη για να αποφυγουν αυτο που λες εσυ στουμπωμα και αυτοκαθαριζομενο!!! Δηλαδη αποριπτει τα πολλα χωματα και τις τυχον λασπες αφου δεν εχει λαδι ¨η οποιαδηποτε κολλωδη ουσια επανω του οπως τα κοινα μας φιλτρα αλαλ και τα φιλτρα που χρησιμοποιουνται στους ιδιους αγωνες στις ασφαλτινες ειδικες!!! Αν το δεις μετα την χωματινη ειδικη αυτο το φιλτρο (μετα απο ΜΙΑ ειδικη) αν δεν σου το πουν δεν θα αναγνωρισεις οτι ειναι φιλτρο αερα!!!! Επισης αλλο φιλτρο χρησιμοποιειται - στο ιδιο αυτοκινητο - στους ιδιους αγωνες στην Φινλαδια (1000 λιμνες) λογω χιονιου και μειωμενου οξυγονου λογω υψομετρου κι αλλο στο ραλλυ Κορσικης οπου υψηλες θερμοκρασιες και σκονη ειναι καταλυτης για την αποδοση του αλλα και του οχηματος!! Τα ιδια συμβαινουν και στην F1, αλλο φιλτρο για την π.χ. φερραρι στο Μπαχρειν κι αλλο για την Μοντσα!!! |
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Τα φιλτρα που ειναι καταληλα για χρηση στο χωμα ειναι τα σφουγγαρενια τυπου twin air (διαφορετικης πυκνοτητας σφουγγαρι,εξωτερικα αραιο και εσωτερικα πυκνοτερο) το οποιο το ψεκαζουμε εσωτερικα με ειδικο λαδι φιλτρων, ωστε η σκονη που πιθανον περασει να κολησει πανω στο λαδι,
Τα φιλτρα αυτα πλενονται με βενζινα και στην συνεχεια με σαπουναδα,αφου στεγνωσουν ψεκαζονται στο εσωτερικο τους μερος και ξανατοποθετουνται |
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Το φίλτρο είναι φίλτρο. Και η δουλειά του είναι να φιλτράρει.
Μην μου μιλάς για αγώνες...εκεί στα @@ αν πάνε και λίγες σκόνες στον κύλινδρο. Το αυτοκίνητο είναι καινούριο εξ ολοκλήρου μετά τον αγώνα...μην πω το service park. Ομοίως και τα χωμάτινα....όταν έχεις μηχανάκια που αλλάζουν κυλινδροπίστονο με τις ώρες χρήσεις. Επιπλεόν εκεί δεν έχουν και επιλογή. Το χάρτινο έτσι και βραχεί ....bye bye Άρα λοιπόν συμφωνούμε ότι το χάρτινο με αλλαγή κάθε 5.000 - 10.000 φιλτράρει καλύτερα από το ΚΝ...και κατ επέκταση ότι το ΚΝ δεν φιλτράρει καλά (για ένα κινητήρα που το ζητούμενο είναι η μακρόχρονη αξιοπιστία). Αυτό είπα και εγώ όταν λέω ότι είναι "μάπα". |
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Απόσπασμα:
Οι ασπιρινες δεν κανουν για ολες τις αθενειες!!!!! Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Οι συνθήκες λειτουργίας και το μέσο που θα φιλτραριστεί είναι πολύ καλά καθορισμένες. Όπως είπα το φίλτρο είναι φίλτρο...Ενα καλό φίλτρο φιλτράρει καλά σε όλες τις συνθήκες...Αυτό που διαφέρει είναι η διάρκεια του φιλτραρίσματος πριν βουλωσει.
Επι του προκειμένου.... Στο GS μετριέται μόνο η θερμοκρασία του αέρα στην εισαγωγή και όχι ο όγκος. Επομένως αυξάνοντας την ποσότητα του αέρα, τοποθετώντας ένα άλλο φίλτρο το μόνο που επιτυγχάνεται είναι φτωχότερο μίγμα σε ένα κινητήρα που ήδη τροφοδοτείται με φτωχό μίγμα (για λόγους συμμόρφωσης με τις οδηγίες της ΕΕ). Χωρίς πείραγμα στον εγκέφαλο ώστε να αντισταθμιστεί η αύξηση του όγκου αέρα το μόνο που επιτυγχάνουμε είναι επιπλεόν απομάκρυνση από την στοιχειομετρική αναλογία και αυξημένες θερμοκρασίες που συνεπάγεται το φτωχό μίγμα. |
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Απόσπασμα:
Ομως.......οι ευρο προδιαγραφες θορυβου και καυσαεριων εχουν αναγκασει τους κατασκευαστες να φιμωνουν την εξατμιση συμβαλοντας ετσι και στην αποδοση της ροπης σε χαμηλες στροφες! Αν λοιπον αλλαξεις εξατμιση, ολοκληρη ¨η μονον το τελικο, ενδεχεται (παλι υπογραμμισμενο) να μην παρεις τα αναμενομενα ¨η να χασεις ροπης χαμηλα/μεσαιες και να εχεις αποδοση υψηλα πραγμα που νομιζω δενε ιναι αυτος ο λογος που αγορασες ΟΝ/ΟΦΦ!!! Αν συμβει αυτο το ''ισως΄΄ και ''ενδεχεται'' τοτε πας για προγραμματα και φιλτρα!! Οπως εχω ξαναπει σε άλλα ποστς δεν υπαρχει Βαραντερο ποιυ με τις παραπανω αλλαγες να βελτιωθηκε πουθενα!! Ουτε ψηλα ουτε χαμηλα!! Το αντιθετο μαλιστα.....χαθηκαν και 2-3 ιπποι!! Δεν ξερω αν το ιδιο συμβαινει ¨η μπορει να συμβει σε μια GS, αν και καποια μελη απο άλλο φορουμ με την συγκλεκριμενη μοτοσυκλετα ειχαν επικοινωνησει μαζι μου, μετα απο παρομοιο ποστ, να με ρωτησουν το πως και το γιατι αφου ειχαν προχωρησει σε τετοιες αλλαγες και μαλιστα με εξατμισεις που συστηνει η ''μαμα'' αλλα η αποδοση των μοτοσυκλετων τους επεσε ¨η δεν ηταν αυτη που επριμεναν!!!! Για μενα, αν εξαιρεσεις τον ωραιο ηχο οι αφτερ μαρκετ εξατμισεις ειναι πεταμενα λεφτα!!!! Χωρια που σε περιπτωση εφαρμογης των ΚΤΕΔ θα πρέπει να την αλλαζεις με την μαμα ΑΝ της μαμας εχουν των καταλυτη ενσωματωμενο και οι αφτερ μαρκετ δεν εχουν καταλυτη!!! |
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Απόσπασμα:
|
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:10. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!