GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;; (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=14130)

sandy 27-09-2010 07:37

Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Αναρωτιέμαι αν αξίζει η 100άρα βενζίνη.
Διάβασα αυτό το άρθρο και με έβαλε σε σκέψεις.
Αν εξαιρέσουμε το θέμα του κόστους θα άξιζε η χρήση της ;;;;



1. Τι είναι η BP Ultimate 100 οκτανίων και ποια είναι τα οφέλη της;

Απ: Είναι η ονομασία της αμόλυβδης βενζίνης προηγμένων επιδόσεων 100 οκτανίων της BP, διαθέσιμης στα πρατήρια της BP στην Ελλάδα.

Τα οφέλη της BP Ultimate 100 οκτανίων έχουν αξιολογηθεί σε πολλούς διαφορετικούς τομείς επιδόσεων οχημάτων, όπως καθαριότητα του κινητήρα, ισχύς, επιτάχυνση, οικονομία καυσίμου, και εκπομπές καυσαερίων. Ανεξάρτητες δοκιμές σε διάφορα οχήματα δείχνουν ότι με τη χρήση BP Ultimate 100 οκτανίων, τα ακόλουθα οφέλη μπορούν να επιτευχθούν σε σύγκριση με τη χρήση κοινής αμόλυβδης βενζίνης:
  • Αύξηση ισχύος μέχρι 11,4%. Μέσος όρος 4,3%
  • Βελτίωση επιτάχυνσης μέχρι και 8,5%. Μέσος όρος 3,3%
  • Όφελος οικονομίας καυσίμου μέχρι 37 επιπλέον χιλιόμετρα ανά γέμισμα του ρεζερβουάρ. Μέσος όρος 18 χιλιόμετρα επιπλέον
  • Εκπομπές καυσαερίων μειωμένες κατά μέσο όρο 9,6% (οξείδια αζώτου)


2. Η BP Ultimate 100 οκτανίων κοστίζει περισσότερο σε σχέση με τις κοινές βενζίνες;

Απ: Ναι, όμως πιστεύουμε ότι το σύνολο των οφελών για τον καταναλωτή που συνδέονται με την BP Ultimate 100 οκτανίων την κάνουν συμφέρουσα αγορά. Θεωρούμε ότι πληρώνετε ένα μικρό συμπλήρωμα τιμής για ν’ απολαύσετε οφέλη όπως κορυφαίες επιδόσεις, λιγότερους ρύπους και περισσότερα χιλιόμετρα, σε σχέση με τις κοινές βενζίνες.




3. Mπορώ να εξοικονομήσω χρήματα χρησιμοποιώντας τη BP Ultimate 100 οκτανίων;

Απ: Η BP Ultimate 100 οκτανίων έχει σχεδιαστεί για οδηγούς που θέλουν το καλύτερο για τα αυτοκίνητά τους και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν λίγο παραπάνω για να το πετύχουν. Έχει σχεδιαστεί για να καθαρίζει τον κινητήρα σας, και μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε περισσότερα χιλιόμετρα με ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ. Επίσης μπορεί να παρέχει καλύτερη προστασία του κινητήρα η οποία με το χρόνο μπορεί να μειώσει το κόστος συντήρησης και να επεκτείνει τη ζωή του οχήματός σας. Καλύτερη οικονομία καυσίμου και βελτιωμένη προστασία κινητήρα μπορεί να σημαίνουν σημαντική οικονομία μακροπρόθεσμα.




4. Η BP Ultimate 100 οκτανίων έχει περιβαλλοντολογικά πιστοποιητικά;

Απ: Σχεδιασμένη να μειώνει τις εκπομπές καυσαερίων από τις εξατμίσεις των οχημάτων, η BP Ultimate 100 οκτανίων είναι λιγότερο επιβλαβής στο περιβάλλον, σε σχέση με τις κοινές βενζίνες. Επιπλέον, η BP Ultimate 100 οκτανίων μπορεί να βελτιώσει την ισχύ και το χρόνο απόκρισης του αυτοκινήτου σας, και όπως μας λέει η έρευνα αγοράς, ένας συνδυασμός μεγαλύτερων επιδόσεων και μικρότερης μόλυνσης είναι πολύ δελεαστική πρόταση για πολλούς οδηγούς.




5. Η BP Ultimate 100 οκτανίων είναι κατάλληλη για όλα τα οχήματα;

Απ: Ναι. Κάθε όχημα που χρησιμοποιεί αμόλυβδη βενζίνη μπορεί να χρησιμοποιήσει την BP Ultimate 100 οκτανίων. Έχει δημιουργηθεί με σκοπό να παρέχει οφέλη για όλους τους τύπους οχημάτων. Ό,τι αυτοκίνητο κι αν οδηγείτε – παλιό, καινούργιο, σπορ ή οικογενειακό – μπορείτε ν’ απολαμβάνετε τη χρήση της BP Ultimate 100 οκτανίων.




6. Πώς ενεργεί η BP Ultimate 100 οκτανίων;

Απ: Η BP Ultimate 100 οκτανίων έχει εξαιρετικές ιδιότητες καθαρισμού κινητήρα – μέχρι τέσσερις φορές την καθαριστική δύναμη απλών βενζινών – κι έτσι όχι μόνο βοηθά να διατηρείτε τον κινητήρα σας καθαρό αλλά μπορεί επίσης να αφαιρεί τα περισσότερα υπάρχοντα κατάλοιπα του κινητήρα. Η BP Ultimate 100 οκτανίων έχει υψηλή ποιότητα οκτανίου -- 100 RON – και είναι σχεδιασμένη να καίγεται πιο ο#### και ολοκληρωτικά σε σχέση με τις κοινές βενζίνες, απελευθερώνοντας ενέργεια πιο αποτελεσματικά. Περιλαμβάνει επίσης ειδικά συστατικά που μπορούν να μειώσουν τις τριβές στον κινητήρα και βοηθούν να προστατευτεί από τη σκουριά και τη φθορά.Αρχική Σελίδα :: kAPPA OIL

MARK 27-09-2010 07:48

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Αξίζει και δεν αξίζει..........Αξίζει για όλα τα παραπάνω,αλλά δεν αξίζει λόγω τιμής..........;)

bill 800gs 27-09-2010 08:03

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Αυξηση ισχυος μεχρι 11.4% ;;;;;;;;:eek::eek:
Αχχχ!! Τι λενε στον κοσμο :hmmm::hmmm:

gepol 27-09-2010 08:28

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Το θέμα είναι ότι, πέραν του αν κάνει ότι λέει - που δεν κάνει κατά την άποψή μου, η 100άρα είναι ένα προόσθεο που βάζει ο πρατηριούχος μέσα στην δεξαμενή.

Το βάζει????

vasorfa 27-09-2010 09:06

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Βρε παιδες...γιατι ψαρωνεται??????


Η κατοσταρα

1)Νοθέυετε πιο ευκολα.
2)Κοστιζει ενα καρρο λεφτα....
3)Αν θυμαμαι καλα η προσμηξη για την 100αρα γινεται στα πρατηρια...απο το εκαστοτε πρατηριουχο.....
4)Είναι συγκεκριμένα τα μοτερ που μπορουν να εκμεταλευτουν την 100αρα....και μην ακουσω boxer.....ΕΚΤΟΣ απο ΗP2
5)Οι φημες περι αυξησης χιλιομετρων...ειναι απλα....ΦΗΜΕΣ
6)Αν θελετε να καθαρισει το μοτερ....βαζετε καυσιμα μονιμα σε γνωστα σας πρατηρια...και καθε 4-5 γεμίσματα---συμπληρωστε υγρα για καθαρισμο μοτερ....(που ειναι και πιστοπιημενα) τα συμπληρωνετε σε αντιστοιχια με τα λιτρα καυσίμου που βαζετε..
7)Και ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΟΤΕ......100αρα ή 95 αρα,,,,απο την ιδια μάνικα βγαινουν....:(:(
8)αν θελετε δυνατη βενζίνη----ακομα και 95 οκτανιων---ξερω μερικα πρατηρια σε ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ----ακομα θυμαμαι μια 95αρα που εβαλα βορεια Ιταλία....τη 100αρα και παπαριες.........
9)Παλια ...εβαζα 100αρα,,,,ομως τα χρόνια περνανε και οριμαζουμε.....γιαυτο και πλεον 95αρα !!!!
10)Γιαυτο λοιπον......αφηστε τις ιστοριες περι 100αρας!!!!

11)Αν θελετε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δυνατη Βενζινη(Για τα Ελλαδικα δεδομένα)μπορειτε να αγορασετε ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ...--Θα την ακτριβοπληρωσετε,αλλα ερχαιτε σφραγισμενη και ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ,,,,,

GeorgeP 27-09-2010 09:29

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από sandy ( 218951)
Αναρωτιέμαι αν αξίζει η 100άρα βενζίνη.
Διάβασα αυτό το άρθρο και με έβαλε σε σκέψεις.
Αν εξαιρέσουμε το θέμα του κόστους θα άξιζε η χρήση της ;;;;



1. Τι είναι η BP Ultimate 100 οκτανίων και ποια είναι τα οφέλη της;

Απ: Είναι η ονομασία της αμόλυβδης βενζίνης προηγμένων επιδόσεων 100 οκτανίων της BP, διαθέσιμης στα πρατήρια της BP στην Ελλάδα.


Τα οφέλη της BP Ultimate 100 οκτανίων έχουν αξιολογηθεί σε πολλούς διαφορετικούς τομείς επιδόσεων οχημάτων, όπως καθαριότητα του κινητήρα, ισχύς, επιτάχυνση, οικονομία καυσίμου, και εκπομπές καυσαερίων. Ανεξάρτητες δοκιμές σε διάφορα οχήματα δείχνουν ότι με τη χρήση BP Ultimate 100 οκτανίων, τα ακόλουθα οφέλη μπορούν να επιτευχθούν σε σύγκριση με τη χρήση κοινής αμόλυβδης βενζίνης:
  • Αύξηση ισχύος μέχρι 11,4%. Μέσος όρος 4,3%
  • Βελτίωση επιτάχυνσης μέχρι και 8,5%. Μέσος όρος 3,3%
  • Όφελος οικονομίας καυσίμου μέχρι 37 επιπλέον χιλιόμετρα ανά γέμισμα του ρεζερβουάρ. Μέσος όρος 18 χιλιόμετρα επιπλέον
  • Εκπομπές καυσαερίων μειωμένες κατά μέσο όρο 9,6% (οξείδια αζώτου)

2. Η BP Ultimate 100 οκτανίων κοστίζει περισσότερο σε σχέση με τις κοινές βενζίνες;

Απ: Ναι, όμως πιστεύουμε ότι το σύνολο των οφελών για τον καταναλωτή που συνδέονται με την BP Ultimate 100 οκτανίων την κάνουν συμφέρουσα αγορά. Θεωρούμε ότι πληρώνετε ένα μικρό συμπλήρωμα τιμής για ν’ απολαύσετε οφέλη όπως κορυφαίες επιδόσεις, λιγότερους ρύπους και περισσότερα χιλιόμετρα, σε σχέση με τις κοινές βενζίνες.




3. Mπορώ να εξοικονομήσω χρήματα χρησιμοποιώντας τη BP Ultimate 100 οκτανίων;

Απ: Η BP Ultimate 100 οκτανίων έχει σχεδιαστεί για οδηγούς που θέλουν το καλύτερο για τα αυτοκίνητά τους και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν λίγο παραπάνω για να το πετύχουν. Έχει σχεδιαστεί για να καθαρίζει τον κινητήρα σας, και μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε περισσότερα χιλιόμετρα με ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ. Επίσης μπορεί να παρέχει καλύτερη προστασία του κινητήρα η οποία με το χρόνο μπορεί να μειώσει το κόστος συντήρησης και να επεκτείνει τη ζωή του οχήματός σας. Καλύτερη οικονομία καυσίμου και βελτιωμένη προστασία κινητήρα μπορεί να σημαίνουν σημαντική οικονομία μακροπρόθεσμα.




4. Η BP Ultimate 100 οκτανίων έχει περιβαλλοντολογικά πιστοποιητικά;

Απ: Σχεδιασμένη να μειώνει τις εκπομπές καυσαερίων από τις εξατμίσεις των οχημάτων, η BP Ultimate 100 οκτανίων είναι λιγότερο επιβλαβής στο περιβάλλον, σε σχέση με τις κοινές βενζίνες. Επιπλέον, η BP Ultimate 100 οκτανίων μπορεί να βελτιώσει την ισχύ και το χρόνο απόκρισης του αυτοκινήτου σας, και όπως μας λέει η έρευνα αγοράς, ένας συνδυασμός μεγαλύτερων επιδόσεων και μικρότερης μόλυνσης είναι πολύ δελεαστική πρόταση για πολλούς οδηγούς.




5. Η BP Ultimate 100 οκτανίων είναι κατάλληλη για όλα τα οχήματα;

Απ: Ναι. Κάθε όχημα που χρησιμοποιεί αμόλυβδη βενζίνη μπορεί να χρησιμοποιήσει την BP Ultimate 100 οκτανίων. Έχει δημιουργηθεί με σκοπό να παρέχει οφέλη για όλους τους τύπους οχημάτων. Ό,τι αυτοκίνητο κι αν οδηγείτε – παλιό, καινούργιο, σπορ ή οικογενειακό – μπορείτε ν’ απολαμβάνετε τη χρήση της BP Ultimate 100 οκτανίων.




6. Πώς ενεργεί η BP Ultimate 100 οκτανίων;

Απ: Η BP Ultimate 100 οκτανίων έχει εξαιρετικές ιδιότητες καθαρισμού κινητήρα – μέχρι τέσσερις φορές την καθαριστική δύναμη απλών βενζινών – κι έτσι όχι μόνο βοηθά να διατηρείτε τον κινητήρα σας καθαρό αλλά μπορεί επίσης να αφαιρεί τα περισσότερα υπάρχοντα κατάλοιπα του κινητήρα. Η BP Ultimate 100 οκτανίων έχει υψηλή ποιότητα οκτανίου -- 100 RON – και είναι σχεδιασμένη να καίγεται πιο ο#### και ολοκληρωτικά σε σχέση με τις κοινές βενζίνες, απελευθερώνοντας ενέργεια πιο αποτελεσματικά. Περιλαμβάνει επίσης ειδικά συστατικά που μπορούν να μειώσουν τις τριβές στον κινητήρα και βοηθούν να προστατευτεί από τη σκουριά και τη φθορά.Αρχική Σελίδα :: kAPPA OIL


τα εχω ξαναγραψει πολλακις αλλα για να μη κουραζεσαι στα βαζω κι εδω με παραθεσεις νηματων αλλα και τα ιδια μου τα ποστς.

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 62011)
Πολυ λογος για το τίποτα με αυτην την 100αρα αμολυβδη που δεν εχει σημασια ποια εταρεια την πουλάει!!!

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 62011)
Το θεμα ειναι το κερδος διότι απο την 95αρα βγάζουν ενα 10% απ[ο την τιμη διυλιστηριου ενος απο την 100αρα....οσο θελουν!!

Ας αρχισουμε απο τα οκτανια, τι διαφορα θα κανει μια βενζινη 100 οκτανίων σε εναν κινητήρα που ειναι σχεδιασμενος να καιει καυσιμο 95 οκτανίων? Απαντηση: ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!! Γιατί? Διότι ο βαθμος RON ( Research Octane Number=οκτανιο) δείχνει το βαθμό αντικρουστικής ικανότητας μιας βενζίνης! Tι ειναι αυτη η ‘’αντικρουστικη ικανοτητα’’? ειναι η ικανοτητα της βενζινης να αναφλέγεται χωρις να ακουγονται τα γνωστα ‘’πειράκια’’!! Και απο τι εξαρτάται αν θα ακουστουν τα πειράκια ¨η οχι? ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΟΥ ΘΑΛΑΜΟΥ ΚΑΥΣΗΣ, ΤΗΝ ΑΝΑΦΛΕΞΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ Της ΒΕΝΖΙΝΗς!!! Διότι, εναs συμβατικός κινητηρας με συμπιεση 10:1 και πανω και αναφλεξη ηλεκτρονικη ¨η με πλατινες απατει 100αρα βενζινη διότι η υψηλη συμπίεση του με χρηση χαμηλότερου οκτανιακου βαθμου θα προκαλουσε.....πειράκια! Γιαυτο και τότε την παλια εκεινη εποχη ειχαν εξελιχθει τοσο πολυ και τα σκευασματα τυπου octane booster!!! Αλλα ολα αυτα........last year!!!!! Στις συγχρονες κατασκευες απο το 1990 και μετα όπου οι συμπιεσεις εχουν σκαρφαλωσει σε δυσθεωρητα υψη η χρηση καυσιμου με υωηλο οκτανιο δεν συνισταται απο κανενα κατασκευαστή λογω.....αναφλεξης!! Η Γιαμαχα του Ροσσι εχει λογο συμπιεσης 17:1 και καιει 95αρα!!! Οι παλιες ηλεκτρονικες ¨η με πλατινες αναφλεξεις ειχαν σταθερο σημειο αναφλεξης του μειγματος και αυτο ηταν το μειον τους εν συγκριση με τις σημερινες ψηφιακες που φορανε ΟΛΑ τα οχηματα πια!!! Η διαφορα ηλεκτρονικης με την αναφλεξη με πλατινες ειναι η σταθερα χρονικα ακριβέστερη στιγμη –υπερ της ηλεκτρονικης - του σπινθηρα του μπουζιου σε σχεση με το σημειο που βρισκεται το πιστονι και το οποιο πρέπει να ειναι ελαχιστα πριν το Ανω Νεκρο Σημειο του (ΑΝΣ) ουτως ωστε να προλαβει να αναφλεγει ΟΛΟ το καυσιμο ΠΡΙΝ το πιστονι αρχιζει να κατεβαινει και παλι για την φαση της εξαγωγής!!! Η διαφορα των δυο παραπανω με τις ψηφιακες ειναι η μεταβαλλομενη συνεχως χρονικα ακριβέστερη στιγμη του σπινθηρα του μπουζιου σε σχεση με το σημειο που βρισκεται το πιστονι. Δηλαδη ενω οι πλατινες/ηλεκτρονικη ‘’αναβουν’’ το μπουζι σταθερα στις π.χ. 30 μοιρες BTC (μοιρες πριν το ΑΝΣ) οι ψηφιακες μπορουν να το αναβουν σε ενα ευρος +/-20 μοιρες απο αυτο που εχει ορισει ο κατασκευαστης του κινητηρα!!! Τι επιτυγχανεται με αυτό? Μα ετσι προλαβαινονται τα πειρακια σε περιπτωση χρησης ‘’κακης’’ βενζινης!!!!! Και πως γινεται αυτό? Υπαρχει ειδικός σενσορας (anti-knocking sensor, η GS ειναι πρωτοπορος σε αυτον τον τομεα) ο οποιος κατα την εισοδο τπου μειγματος στον θάλαμο καυσης αναγνωριζει την τυχόν χαμηλοτερη ποιοτητα της βενζινης και δινει εντολη στην ECM να ριξει το συμειο αναφλεξης και να αναφλεξει το μπουζι νωριτερα απο το συνηθισμενο ουτως ωστε να εχει καιρο ο κυλινδρος να καψει ΟΛΟ το μειγμα! Διοτι χαμηλα οκτανια =χαμηλη ικανοτητα αναφλεξης = φτωχο μειγμα το οποιο αν αναφλεγει στο συνηθισμενο σημείο δεν θα προλαβει να παρει φωτιά με αποτέλεσμα τα πειρακια!
Ετσι λοιπόν αν εχουμε εναν κινητηρα σχεδιασμενο για 95 οκτανια οτι οκτανια και να του βάλουμε καμια μα καμια διαφοροποιηση στην αποδοση δεν θα εχει!!! Ειναι σαν τα στερεοφωνικά, ενας ενισχυτης 100watt αυτην την ισχυ θα βγάλει οτι ηχεια και να του τοποθετησεις!!!
ΤΑ ΟΚΤΑΝΙΑ ΔΕΝ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΝ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΡΓΟΥ ΑΡΑ KAI ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤHΡΑ!!!
Τέλος, διαφορα στην καταναλωση δεν υπάρχει, κι οποιος το ισχυριζεται (οδηγος/εμπορας) ειναι απλα ψυχικα ονειροπαρμενος, διότι ο οκτανιακος βαθμός δηλωνει ''ικανοτητα καυσης'' κι οχι ''ποιοτητα καυσης''! Με άλλα λογια το απλο λεπτο χαρτι καιγεται ευκολοτερα του χαρτονιου αλλα και τα δυο κανουν ατελη καυση!!!


Παμε τωρα στο θεμα ‘’η 100αρα καθαριζει τις εδρες των βαλβιδων τον κινητηρα κ.λ.π.’’ Αν και οι φωτογραφίες που παραθετονται στα διαφορα σαιτ των πετρελαικων εταιρειων και οι οποιες παρουσιάζουν μια μπαρουτοκαπνισμενη βαλβιδα διπλα σε μια καθαρη, ισχυριζομενοι οτι φταιει η ‘’καλη’’ 100αρα για την ομολογουμενως εμφανη καθαροτητα, ειναι ΜΥΘΟΣ διότι η μπαρουτοκαπνισμενη ειναι απο παλιο κινητηρα που εκαιγε ΜΟΛΥΒΔΟΜΕΝΗ βενζινη (ο μολυβδος εχει τεραστιες επικαθησεις), υπαρχει μια αληθεια σε αυτό που ισχυριζονται, λογω των επιπροσθετων της 95αρας καθαριστικων προσθετων που συνηθως εχουν αυτες οι βενζινες! Όμως το κοστος ειναι δυσβασταχτό σε βαθος χρόνου!!
Δηλαδή αν κάποιος σκοπεύει να κρατήσει την Μοτοσυκλέτα του για 4-5 χρόνια με 15000-20000 το χρόνο δεν υπάρχει λόγος να χρησιμοποιεί 100οκτάνια διότι οι λιγοστές επικαθήσεις απο την καύση δεν θα ενοχλήσουν κανένα, Αν κάποιος θέλει να την κρατήσει για μια 10ετία+ τοτε υπάρχει ένας λόγος (ως προς τις επικαθησεις και μονον) αν και το κόστος πλήρωσης του ρεζερβουαρ με 0,50 λεπτά ακριβότερη βενζίνη σε κάθε λίτρο (12,5e διαφορά το γέμισμα σε 25λιτρο ρεζερβουάρ ήτοι στα 200,000κμ =500 γεμίσματα=6250ε – σχεδόν μιση μοτοσυκλετα) σημαίνει ότι μετά από 10 χρόνια και 150000-200000κμ σε μικτές συνθήκες έχει πληρώσει τοσα χρήματα σε διαφορά τα οποία αντιστοιχούν σε γενική επισκευή του κινητήρα μαζί με τα ανταλλακτικά του (τρίψιμο βαλβίδων, αλλαγή ελατηρίων, καθαρισμό κορώνας εμβόλου κ.λ.π.) που ούτως η άλλως θα κάνει αν θέλει να συνεχίση η απροβλημάτιστη συμβίωση του με την καλή του!! ΔΙΟΤΙ ΑΚΟΜΑ Η ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΥΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΒΓΕΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ!!
Επιπροσθετως τα τυχόν καθαριστικα πλεονεκτηματα της 100αρας μπορουν κάλλιστα να επιτευχθουν με την χρηση των διαφορωνpetroltreatments, οπως αυτου στην φωτογραφια, με σιγουρα κι οχι αμφιβολα αποτελεσματα. Το κοστος ενος τετοιου προιοντος ειναι γυρω στα 10ε και διαρκει για 10-20 γεμισματα του 25λιτρου ρεζερβουαρ!!! Τουλαχιστον θα ξερετε οτι ναι χρησιμοποιειθηκε καποιο καθαριστικο εν αντιθεση με τις εταιρείες που δεν ξερετε τι και αν εχουνε βαλει κατι μεσα στα προιοντα τους!!


Δημοσιευθηκε εδω (ποστ Νο 16) http://www.gsforum.gr/%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-25/%CE%97-%CF%83%CE%BF%CF%8D%CF%80%CE%B5%CF%81-%CE%B1%CE%BC%CF%8C%CE%BB%CF%85%CE%B2%CE%B4%CE%B7-%CE%B2%CE%BF%CE%B7%CE%B8%CE%AC%CE%B5%CE%B9-4965/index2.html


Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 150984)
Τα πειράκια δεν προερχονται απο τον πειρο του εμβόλου!!!!!Ποιος σου ειπε τετοια πραγματα? αν στα ειπε αυτος ο οποιος σου κανει σερβις στην μοτοσυκλετα.........να τον αλλαξεις!!!;)
Αν το διαβασες εδω http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=24049 (νουμερο 3 μηνυμα) ο τυπος ειναι παντελως ασχετος! Συνδυαζει το ''πείρος'' με τα ''πειρακια'' τελειως λαμθασμενα!!! Το σωστο ειναι στο ιδιο σαιτ στο παρακατω μηνυμα το νουμερο 4! Το οποιο λεει:

''Oταν η βενζινη δεν ειναι καταλληλη για τον κινητηρα,τοτε παρουσιαζονται τα "πειρακια".Γνωστα και ως κρουστικη καυση ή αυταναφλεξη.

Ενω η καυση αρχιζει απο το μπουζι και εξαπλωνεται κανονικα,ξαφνικα η εξαπλωση αυξανεται αποτομα,μεχρι που περνει τη μορφη εκρηξης.

Η καυση αυτη συνοδευεται απο κτυπους που ακουγονται ξεκαθαρα εξω απο τον κινητηρα και συνηθως μοιαζουνε με "μεταλλικοι" κτυποι.

Με την πρωτη αναφλεξη που προκαλει ο σπινθηρας,αναπτυσσεται μια πρωτη πιεση .Αυτη συμπιεζει το υπολοιπο μιγμα προς τα τοιχωματα του κυλινδρου .

Το μιγμα αυτο αυταναφλεγεται,οταν η ποιοτητα της βενζινης δεν αντεχει στην ψηλοτερη συμπιεση και την αντιστοιχη θερμοκρασια .

Ετσι,δημιουργειται ενα δευτερο κυμα καυσης ,το οποιο προχωρει αντιθετα απ`τα τοιχωματα του κυλινδρου προς το κεντρο .

Τα δυο αυτα μετωπα της φλογας συγκρουονται και προκαλουν την ακαριαια εκρηξη του υπολοιπου καυσιμου που γινεται αντιληπτη με τους κτυπους.

Συνεπειες απο τα "πειρακια" θα μπορουσε να ειναι η υπερθερμανση του κινητηρα ,πτωση της αποδοσης του ,μεχρι και τρυπημα εμβολου θα μπορουσανε να προκαλεσουν.

Ακομη αυταναφλεξη θα μπορουσε να εμφανιστει και με την αυξηση της προαναφλεξης(αβανς) καθως και με την αυξηση της συμπιεσης.

Παντως η κυρια αιτια εμφανισης του φαινομενου ειναι η ποιοτητα της βενζινης και η ιδιοτητα της αντιεκρηκτικοτητας της(δηλαδη η αντισταση που παρουσιαζει στη συμπιεση και την αυταναφλεξη και οριζεται με το βαθμο του οκτανιου.)''

Aκομη οι αιτιες των πειρακιων ειναι όπως αναφερονται πολυ σωστα παρακατω απο εδω Tι είναι τα πειράκια στον κινητήρα μας; - Ibiza Mania Club

''Τα πειράκια στόν κινητήρα μας δημιουργούνται απο πολλές περιπτώσεις!
Οι πέντε βασικές αιτίες είναι οι παρακάτω.
1)Αυξημένη συμπίεση,
2)κακή ποιότητα καυσίμου(νερό,μικρότερος αριθμός οκτανίων-κετανίων),
3)καπνισμένος θόλος κάυσης,
4)αυξημένη θερμοκρασία κινητήρα,
5) υπερβολικό αβάνς..
Στήν 1 περίπτωση συμβαίνει βελτιώντας τήν κυλινδροκεφαλή στόν κινητήρα με αποτέλεσμα να μικραίνουμε τήν διαδρομή τού εμβόλου,πράγμα πού συμαίνει οτι τό εργοστασιακό αβάνς θα είναι υπερβολικό..
Στήν 2 περίπτωση κακής ποιότητας καυσίμου ,πράγμα που συμβαίνει ακόμα εν ετη 2004 στήν ελλάδα, πρίν ακόμα φτάσει ο κινητήρας στό σημείο εκρήξεως ,είναι ότι το καύσιμο αυτοαναφλέγεται απο μόνο του!
όπως και συμβάλουν σε αυτά τα κατάλειπα των δεξαμενών και οι νοθείες κάποιων επιτήδιων..
Στην 3 περίπτωση όπου ο κινητήρας έχει αρκετή ποσότητα καρβουνιάς έχουμε το φαινόμενο πειράκι διότι το κάρβουνο εχει την ιδιότητα να διετηρείται πυρακτωμένο μετά απο λίγη ώρα λειτουργείας του κινητήρα μας, πράγμα πού οταν εισέρχεται το καύσιμο στόν πυρακτωμένο τότε θάλαμο καυσης έχουμε αυτανάφλεξη !
Στην 4 περίπτωση όπου ο κινητήρας γιά κάποιο λόγο έχει υπερθερμανθεί και μιλάμε γιά θερμοκρασίες τις τάξεως τών 350-500 c (βλεπε κινηση στην πολη με μικρες ταχυτητες φαινομενο που επηρεαζει τα μάλα τα εροψυκτα δηλαδη τα GS/RT)τότε και πάλι λόγο του παραπάνω έχουμε αυτανάφλεξη καυσίμου! Δηλαδη ακομα και την καλυτερη βενζινη του κοσμου να βαλεις αν ο κινητρας ειναι ικανος για να ''τηγανισει αυγα'' τοτε ενδεχεται να ακουσεις πειρακια!!!
Στην 5 περίπτωση μας το υπερβολικό αβάνς (προπορεία ανάφλεξεως) έχει ηδη γίνει η έκρηξη καυσίμου πρίν κάν κλείσουν όλες οι βαλβίδες, με αποτέλεσμα διαφυγή νοπού καυσίμου και μέρος καυσαερίου.
Να σημειώσουμε οτι τά πειράκια δέν είναι κάποια μεταλλικά αντικείμενα μέσα στόν κινητήρα μα κροτικός θόρυβος τών παραπάνω! ''

Για οσους δεν βαριουνται να διαβαζουν και γνωριζουν αγγλικα εδω fuel octane vs power.html θα βρειτε οτι χρειαζεστε!! Ειδικα σε αυτο που λεει:

Does using a fuel with higher octane numbers automatically make more power?
Not unless they are preventing "knock".



δημοσιευθηκε, μαζι με δύο ακομα, εδω (ποστς 10,11,17) http://www.gsforum.gr/%CE%A4%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-25/%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%AE-%CE%AE-super-%CE%B1%CE%BC%CF%8C%CE%BB%CF%85%CE%B2%CE%B4%CE%B7-10780/index2.html

BUSA MAKIS 27-09-2010 09:29

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Δοκίμασα στο Hayabusa σε ένα ταξίδι και έβαζα μόνο 100ρα αλλά δεν κατάλαβα τίποτα.
Δεν ξαναβάζω αφού δεν είδα διαφορά και ποιός μου λέει πως όντως η βενζίνη που σου βάζει είναι 100ρα και όχι απλή 95αρα.

AlexisK 27-09-2010 09:33

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vasorfa ( 219005)
Βρε παιδες...γιατι ψαρωνεται??????


Η κατοσταρα

1)Νοθέυετε πιο ευκολα.
2)Κοστιζει ενα καρρο λεφτα....
3)Αν θυμαμαι καλα η προσμηξη για την 100αρα γινεται στα πρατηρια...απο το εκαστοτε πρατηριουχο.....
4)Είναι συγκεκριμένα τα μοτερ που μπορουν να εκμεταλευτουν την 100αρα....και μην ακουσω boxer.....ΕΚΤΟΣ απο ΗP2
5)Οι φημες περι αυξησης χιλιομετρων...ειναι απλα....ΦΗΜΕΣ
6)Αν θελετε να καθαρισει το μοτερ....βαζετε καυσιμα μονιμα σε γνωστα σας πρατηρια...και καθε 4-5 γεμίσματα---συμπληρωστε υγρα για καθαρισμο μοτερ....(που ειναι και πιστοπιημενα) τα συμπληρωνετε σε αντιστοιχια με τα λιτρα καυσίμου που βαζετε..
7)Και ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΟΤΕ......100αρα ή 95 αρα,,,,απο την ιδια μάνικα βγαινουν....:(:(
8)αν θελετε δυνατη βενζίνη----ακομα και 95 οκτανιων---ξερω μερικα πρατηρια σε ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ----ακομα θυμαμαι μια 95αρα που εβαλα βορεια Ιταλία....τη 100αρα και παπαριες.........
9)Παλια ...εβαζα 100αρα,,,,ομως τα χρόνια περνανε και οριμαζουμε.....γιαυτο και πλεον 95αρα !!!!
10)Γιαυτο λοιπον......αφηστε τις ιστοριες περι 100αρας!!!!

11)Αν θελετε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δυνατη Βενζινη(Για τα Ελλαδικα δεδομένα)μπορειτε να αγορασετε ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ...--Θα την ακτριβοπληρωσετε,αλλα ερχαιτε σφραγισμενη και ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ,,,,,

1) Γιατί νοθεύεται πιο εύκολα ;;;
2) Συμφωνώ , παρόλο που τη χρησιμοποιώ
3) Μπορύμε να το εξακριβώσουμε κάπως αυτό ;;;
4) Εγώ μονο 100αρα βάζω και εκτος απο ταξιδάκια προσπαθώ απο συγκεκριμένα βενζινάδικα. Μια φορά έβαλα 95 plus επειδή "έμεινα" λόγο απεργίας . Η αλήθεια είναι οτι είδα διαφορά στην απόδοση . Όχι μεγάλη , αλλα είδα.
5) Βλέπε 4 :) Εγώ είδα διαφορά
6) Δεν το ήξερα αυτό . Κυκλοφορεί στα βενζινάδικα ; ή είναι σε επιλεγμένα/μεγάλα ;;;;
7) Εδώ κάνεις λάθος . Στο βενζινάδικα που πάω εγώ παρατηρώ αντλίες που λένε 95 , 95 Plus και Racing/Ultimate

Εν κατακλείδι :)

Εγώ προσωπικά βάζω κυρίως shell . Από το πρώτο γέμισμα έβαζα πάντα 100αρα . Οταν "έμεινα" λόγο απεργίας αναγκάστικα και έβαλα 95 plus . Είδα διαφορά στην απόδοση του κινητήρα μικρή όμως . Και στις 2 βενζίνες με ένα 50αρικο έβγαλα μια εβδομάδα . Δεν θυμάμαι χιλιόμετρα αλλα πάνω κάτω τα ίδια

syan 27-09-2010 09:42

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vasorfa ( 219005)
Βρε παιδες...γιατι ψαρωνεται??????

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vasorfa ( 219005)


Η κατοσταρα

1)Νοθέυετε πιο ευκολα.
2)Κοστιζει ενα καρρο λεφτα....
3)Αν θυμαμαι καλα η προσμηξη για την 100αρα γινεται στα πρατηρια...απο το εκαστοτε πρατηριουχο.....
4)Είναι συγκεκριμένα τα μοτερ που μπορουν να εκμεταλευτουν την 100αρα....και μην ακουσω boxer.....ΕΚΤΟΣ απο ΗP2
5)Οι φημες περι αυξησης χιλιομετρων...ειναι απλα....ΦΗΜΕΣ
6)Αν θελετε να καθαρισει το μοτερ....βαζετε καυσιμα μονιμα σε γνωστα σας πρατηρια...και καθε 4-5 γεμίσματα---συμπληρωστε υγρα για καθαρισμο μοτερ....(που ειναι και πιστοπιημενα) τα συμπληρωνετε σε αντιστοιχια με τα λιτρα καυσίμου που βαζετε..
7)Και ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΟΤΕ......100αρα ή 95 αρα,,,,απο την ιδια μάνικα βγαινουν....:(:(
8)αν θελετε δυνατη βενζίνη----ακομα και 95 οκτανιων---ξερω μερικα πρατηρια σε ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ----ακομα θυμαμαι μια 95αρα που εβαλα βορεια Ιταλία....τη 100αρα και παπαριες.........
9)Παλια ...εβαζα 100αρα,,,,ομως τα χρόνια περνανε και οριμαζουμε.....γιαυτο και πλεον 95αρα !!!!
10)Γιαυτο λοιπον......αφηστε τις ιστοριες περι 100αρας!!!!

11)Αν θελετε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δυνατη Βενζινη(Για τα Ελλαδικα δεδομένα)μπορειτε να αγορασετε ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ...--Θα την ακτριβοπληρωσετε,αλλα ερχαιτε σφραγισμενη και ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ,,,,,

Σε ορισμένα έχεις δίκιο...αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα Βασίλη..;)
π.χ. RT και R θέλουν 98άρα απο το βιβλίο τους...(12:1 συμπίεση)

R -RT - GS
Compression ratio12.0 : 1
Fuel typeUnleaded premium, octane rumber 98 (RON), automatic knock control permits operation with minimum octane number 95 (RON)

BUSA MAKIS 27-09-2010 09:44

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Αλέξη, η διαφορά που είδες στην απόδοση των χιλιομέτρων δικαιολογούν την αυξημένη τιμή κατά 0,20 € το λίτρο ??

AlexisK 27-09-2010 10:12

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από BUSA MAKIS ( 219019)
Αλέξη, η διαφορά που είδες στην απόδοση των χιλιομέτρων δικαιολογούν την αυξημένη τιμή κατά 0,20 € το λίτρο ??

Όχι , σε καμία περίπτωση ! Εγώ την προτειμώ επειδή έχω "ψαρώσει" οτι βοηθά τον κινητήρα ! Εαν όμως αληθεύει οτι είναι 95αρα και βάζουν πρόσθετο στο πρατήριο τότα να πάει να γ******** την κόβω

gepol 27-09-2010 10:16

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Ο ψυχολογικός παράγοντας είναι πολύ μεγάλος. Για να "δεις" διαφορά, πρέπει απαραίτητα να ΜΗΝ ξέρεις τι έχει μέσα η μηχανή, και τότε τα λέμε.

Οσο για το πόσο αυξάνει την ιπποδύναμη του κινητήρα, είναι απλό. Πηγαίνετε να κάνετε δυναμομέτρηση και θα δείτε ότι όχι 10% δεν δίνει αλλά ούτε 1%.

Το πρόσθετο μπαίνει στο πρατήριο όσον αφορά την Shell τουλάχιστον για τις άλλες δεν γνωρίζω.

AlexisK 27-09-2010 10:27

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gepol ( 219034)
Ο ψυχολογικός παράγοντας είναι πολύ μεγάλος. Για να "δεις" διαφορά, πρέπει απαραίτητα να ΜΗΝ ξέρεις τι έχει μέσα η μηχανή, και τότε τα λέμε.

Οσο για το πόσο αυξάνει την ιπποδύναμη του κινητήρα, είναι απλό. Πηγαίνετε να κάνετε δυναμομέτρηση και θα δείτε ότι όχι 10% δεν δίνει αλλά ούτε 1%.

Το πρόσθετο μπαίνει στο πρατήριο όσον αφορά την Shell τουλάχιστον για τις άλλες δεν γνωρίζω.


Συμφωνώ οτι η ψυχολογία παίζει ρόλο . Αλλα η καθαρότητα του κινητήρα ;;; Ισχύει ;;;;

vpentza 27-09-2010 10:37

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
το πρόσθετο σε αμόλυβδες βενζίνες εταιρείας συμπαθούς πρώην προέδρου Αθηναικής ομάδας δινόταν σε μεταλλικά κουτάκια του λίτρου στον ...οδηγό που αν το θυμόταν το έριχνε στο βυτίο, και τα κορόιδα πλήρωναν.......μάλιστα έχω κανά δυό ακόμα στην αποθήκη.....
Στο αυτοκίνητο που έβαζα εγώ το πρόσθετο, τηρώντας την αναγραφόμενη δοσολογία (και λιιιγο προς τα πάνω) έβλεπα μια μικρή διαφορά στη λειτουργία του κινητήρα, δηλαδή έδινε την εντύπωση ότι δούλευε πιό ο####..... Στο 1150GS που είχα, είχα δοκιμάσει και εκεί με πολύ προσοχή στην αναλογία όπου όμως δεν είδα αξιοσημείωτη διαφορά.
Φανταστείτε ότι η αναλογία που προτείνουν είναι λογικά, ιδιαίτερα συντηρητική μιας και θα τροφοδοτήσει πολλούς και διαφορετικούς κινητήρες (απο το 1990 και μετά...)...
Εκτιμώ ότι γενικα είναι ένα τρυκ ώστε να έχουν μεγάλα περιθώρια κέρδους, εταιρείες και πρατηριούχοι....
Ο κρατικός φόρος είναι ο ίδιος και δεν δικαιολογώ το πρατήριο που είδα εχτές όπου η "απλή" αμόλυβδη ήταν 40 (σαράντα!!!) λεπτά φτηνότερη από την αντίστοιχη 100άρα......

BUSA MAKIS 27-09-2010 10:37

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από AlexisK ( 219033)
Όχι , σε καμία περίπτωση ! Εγώ την προτειμώ επειδή έχω "ψαρώσει" οτι βοηθά τον κινητήρα ! Εαν όμως αληθεύει οτι είναι 95αρα και βάζουν πρόσθετο στο πρατήριο τότα να πάει να γ******** την κόβω


Επειδή έχω κι ένα YZF 750 και το βάζω μόνο πίστα και εκεί θέλω η βενζίνη να είναι πάνω από 95 οκτάνια, αγοράζω εξτρά ένα μπουκαλάκι
ενισχυτικό καυσίμου και φτάνω στα 100 οκτάνια στα σίγουρα.

gemara 27-09-2010 12:04

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Σας λέω και γω την εμπειρία μου και ομολογία φίλου βενζινά.
Η καλύτερη 100αρα στην Ελλάδα, οποιασδήποτε εταιρείας είναι χειρότερη από οποιαδήποτε απλή 95αρα της υπόλοιπης ΒΔ Ευρώπης.

Είναι κρίμα για την μείωση της απόδοσης που έχουν οι κινητήρες όλων μας.
Η GS1200 γίνεται "άλλη μηχανή" με το που πατάει πόδι στην Ιταλία...:(

Όλοι μας πρέπει να παίζουμε γύρω στα 90, 92 το πολύ οκτάνια...

moby_gr 27-09-2010 12:14

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gemara ( 219119)
Σας λέω και γω την εμπειρία μου και ομολογία φίλου βενζινά.
Η καλύτερη 100αρα στην Ελλάδα, οποιασδήποτε εταιρείας είναι χειρότερη από οποιαδήποτε απλή 95αρα της υπόλοιπης ΒΔ Ευρώπης.

Είναι κρίμα για την μείωση της απόδοσης που έχουν οι κινητήρες όλων μας.
Η GS1200 γίνεται "άλλη μηχανή" με το που πατάει πόδι στην Ιταλία...:(

Όλοι μας πρέπει να παίζουμε γύρω στα 90, 92 το πολύ οκτάνια...

:yz

BUSA MAKIS 27-09-2010 12:43

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gemara ( 219119)
Σας λέω και γω την εμπειρία μου και ομολογία φίλου βενζινά.
Η καλύτερη 100αρα στην Ελλάδα, οποιασδήποτε εταιρείας είναι χειρότερη από οποιαδήποτε απλή 95αρα της υπόλοιπης ΒΔ Ευρώπης.

Είναι κρίμα για την μείωση της απόδοσης που έχουν οι κινητήρες όλων μας.
Η GS1200 γίνεται "άλλη μηχανή" με το που πατάει πόδι στην Ιταλία...:(

Όλοι μας πρέπει να παίζουμε γύρω στα 90, 92 το πολύ οκτάνια...

Και έχουμε την ακριβότερη βενζίνη στην Ευρώπη. ;)

sain 27-09-2010 12:57

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gemara ( 219119)
Σας λέω και γω την εμπειρία μου και ομολογία φίλου βενζινά.
Η καλύτερη 100αρα στην Ελλάδα, οποιασδήποτε εταιρείας είναι χειρότερη από οποιαδήποτε απλή 95αρα της υπόλοιπης ΒΔ Ευρώπης.

Είναι κρίμα για την μείωση της απόδοσης που έχουν οι κινητήρες όλων μας.
Η GS1200 γίνεται "άλλη μηχανή" με το που πατάει πόδι στην Ιταλία...:(

Όλοι μας πρέπει να παίζουμε γύρω στα 90, 92 το πολύ οκτάνια...


Έτσι όπως τα λες, καλύτερα νοθευμένη 100άρα παρά 95άρα που είναι 90, 92 :(
Ή κατάλαβα λάθος;;;;

vpentza 27-09-2010 13:04

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
τα GS δεν εχουν προβλημα με τα οκτάνια που τα ταίζουμε, μόνο εάν η βενζίνη είναι στα 91, απαιτεί επαναπρογραμματισμό στον εγκέφαλο και τίποτε άλλο, κατά τα άλλα το knock sensor φροντίζει για τη διαχείρηση της βενζίνης. Εάν νομίζουμε ότι τα 20-30-40 λεπτα παραπάνω ανά λίτρο θα κάνουν κάποια διαφορά, μάλλον είμαστε μακριά νυχτωμένοι....

leandros 27-09-2010 13:33

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
παίδες τα πράματα είναι απλά.
Βάζω μόνο 100άρα διότι στο manual του GS λέει ότι ο κινητήρας δουλεύει στο 100% των δυνατοτήτων του με 98 οκτάνια.
Σίγουρα η 95άρα της Ελλάδος είναι 92 οκτάνια στην πραγματικότητα
οπότε βάλε 100άρα για να είσαι στα 95+ πραγματικά.

όποιος έχει πάει Ευρώπη με τη μηχανή του θα θυμηθεί ότι, και το μηχανάκι πηγαίνει καλύτερα και το ρεζερβουάρ βγάζει περιέργως αρκετά περισσότερα χιλιόμετρα..

φανταστείτε λοιπόν τι γδύσιμο μας ρίχνουν καθημερινά.

ntinopoulos 27-09-2010 13:46

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από leandros ( 219158)
παίδες τα πράματα είναι απλά.
Βάζω μόνο 100άρα διότι στο manual του GS λέει ότι ο κινητήρας δουλεύει στο 100% των δυνατοτήτων του με 98 οκτάνια.
Σίγουρα η 95άρα της Ελλάδος είναι 92 οκτάνια στην πραγματικότητα
οπότε βάλε 100άρα για να είσαι στα 95+ πραγματικά.

όποιος έχει πάει Ευρώπη με τη μηχανή του θα θυμηθεί ότι, και το μηχανάκι πηγαίνει καλύτερα και το ρεζερβουάρ βγάζει περιέργως αρκετά περισσότερα χιλιόμετρα..

φανταστείτε λοιπόν τι γδύσιμο μας ρίχνουν καθημερινά.

συμφωνω!:)

aeriko 27-09-2010 16:49

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
και στο R 1200GS μοντέλο 2010 απαιτείται βενζίνη 98 οκτανίων.

GeorgeP 27-09-2010 19:23

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από syan ( 219017)
Σε ορισμένα έχεις δίκιο...αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα Βασίλη..;)
π.χ. RT και R θέλουν 98άρα απο το βιβλίο τους...(12:1 συμπίεση)

R -RT - GS
Compression ratio12.0 : 1
Fuel typeUnleaded premium, octane rumber 98 (RON), automatic knock control permits operation with minimum octane number 95 (RON)

Οπως λενε και τα ασπρα γραμματα κατω απο τα κοκκινα η μοτοσυκλετα διαθετει αυτοματο ελεγχο πειρακιών, κοινως αντιπειρακικο αισθητηρα, κι ετσι επιτρεπεται η χρηση 95 οκτανιων βενζινη!!!!!
επιπλεον ειναι και η μονη απο οσ γνωριζω μοτοσυκλετα η οποια μπορει να καψει και ακτω απο 90 οκτανια (λογω του αισθητηρα αυτου) ταξιδευοντας σε χωρες οπου τα 90 οκτανια ειναι πολυτελεια!! Υπαρχουν πολλα παραδειγματα οπου αυτο εγινε!!

Τα οκτανια οπως γραφω και στα παραπανω ποστ μου ειναι ενας αντικροτικος αριθμος και τιποτε άλλο!!! Δεν εχει καμια σχεση με την αποδοση του κινητηρα ουτε με την οικονομια βενζινης!!!! Η συμπιεση 12:1 δεν ειναι τιποτε πμπροστα στο 13:1 άλλων σουπερσπορ μοτοσυκλετων οπου συνισταται βενζινη 95 οκτανιων!!
Το αντικροτικο προσθετο των αμολυβδων βενζινων ειναι κυρίως κυκλικοί αρωματικοι υδρογονάνθρακες οπως το βενζολιο!!! Οσο και να προσθεσετε απο αυτο για να ανεβασετε τα οκτανια την ιδια αποδοση θα παρετε απο τον κινητρα σας σαν να ειχε απλη 95 οκτανιων!!!! Τόσο απλα!!!

Αν βαζετε βενζινη 95 οκτανιων και κτυπησει πειρακια τοτε εχετε μια αποδειξη οτι η βενζινη ειανι καργα νοθευμενη με πετρελαιο!!!!!
Το 99% των GS βαζουν βενζινη 95 οκτανιων χωρις να κτυπανε πειρακια!!!

Η βενζινη 100 οκτανιων που πωλειται στην ελλαδα, σε ερευνα που εγινε προσφατα, ηταν απλη αμολυβδη νοθευμενη με τουλουολη (μοιαζει με το νεφτι) ή οποια τουλουολη εχει αντικροτικο αριθμο 140!! δηλαδη 140 οκτανια!!!!!!!

Για μενα η 100 οκτανιων βενζινη ειναι πεταμενα λεφτα, χωρια που η τουλουολη κανει κακο στον κινητηρα!!!


Για ολες τις πληροφοριες περι βενζινων διαβαστε εδω (ειδικα τη νουμερο 2 παραγραφο) http://robotpig.net/__automotive/fuel-e.php?page=1

leandros 27-09-2010 19:41

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
και γιατί Γιώργο, αναφέρεται στο manual να βάζουμε 98άρα βενζίνη.
Μακάρι να μην είναι ανάγκη να βάζουμε 100άρα διότι είναι πολλά τα λεφτά.

επίσης ισχύει ότι η 95άρα είναι στην Ελλάδα φτωχότερη από 95?

man gs 27-09-2010 20:59

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
δεν θυμαμαι καλα αλλα δεν ειδα πουθενα στην ευρωπη 100αρα τυχαιο? εδω οτι δηλωσεις εισαι

babisadve 27-09-2010 21:13

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 219323)

Τα οκτανια οπως γραφω και στα παραπανω ποστ μου ειναι ενας αντικροτικος αριθμος και τιποτε άλλο!!! Δεν εχει καμια σχεση με την αποδοση του κινητηρα ουτε με την οικονομια βενζινης!!!!

Για μενα η 100 οκτανιων βενζινη ειναι πεταμενα λεφτα, χωρια που η τουλουολη κανει κακο στον κινητηρα!!!


:sm8:

gemara 27-09-2010 21:20

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 219323)
...
...Το 99% των GS βαζουν βενζινη 95 οκτανιων χωρις να κτυπανε πειρακια!!!...

Ναι, καλά.

gemara 27-09-2010 21:22

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από sain ( 219139)
Έτσι όπως τα λες, καλύτερα νοθευμένη 100άρα παρά 95άρα που είναι 90, 92 :(
Ή κατάλαβα λάθος;;;;

Ε ναι, του φούστη! Η 100 πρέπει να είναι καλύτερη από την 95άρα στην Ελλάδα, αλλά και πάλι δεν είναι σαν τα 95 της Ευρώπης...

lkost 27-09-2010 21:32

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 219323)
Η βενζινη 100 οκτανιων που πωλειται στην ελλαδα, σε ερευνα που εγινε προσφατα, ηταν απλη αμολυβδη νοθευμενη με τουλουολη (μοιαζει με το νεφτι)


Και ποιός μας λέει οτι η 95 δεν είναι και αυτή νοθευμένη με τολουόλη ;;;; :confused:

GeorgeP 28-09-2010 09:30

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από leandros ( 219335)
και γιατί Γιώργο, αναφέρεται στο manual να βάζουμε 98άρα βενζίνη.
Μακάρι να μην είναι ανάγκη να βάζουμε 100άρα διότι είναι πολλά τα λεφτά.?

Γραφει επισης οτι μπορεις να χρησιμοποιεις και 95RON!! ετσι δεν ειναι?

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από leandros ( 219335)

επίσης ισχύει ότι η 95άρα είναι στην Ελλάδα φτωχότερη από 95?

Και ναι και οχι!!! Σιγουρα ομως οχι στην ελλαδα γενικως!!!! Ισως σε καποιους βενζιναδες, οχι ομως στην πλειονοτητα!!! Το κερδος ειναι τεραστιο με νοθευση στην 100αρα και οχι στην 95αρα!!! Και αυτο διοτι, περαν της τιμολογιακης πολιτικης, το 99% των οχηματων χρησιμοποιουν 95αρα!

GeorgeP 28-09-2010 09:43

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από lkost ( 219377)
Και ποιός μας λέει οτι η 95 δεν είναι και αυτή νοθευμένη με τολουόλη ;;;; :confused:

Κανεις δεν στο λεει οπως και κανεις δεν σου λεει αν τα δημητριακα που αγοραζεις στο σουπερ μαρκετ περιεχουν μεταλλαγμενο καλαμποκι ¨η σογια!!!!
Αλλα, η 100αρα αμολυβδη ευκολα γινεται 100αρα αν μεσα στην απλη βαλεις τουλουολη (140RON) ¨η και μεθανολη. Ετσι αγοραζει ο βενζινας απλη αμολυβδη με 1ε κοστος το λιτρο και με την προσθηκη τουλουολης πουλαει 1,80ε!!! Ενω στην απλη αμολυβδη αγοραζει παλι με 1ε και πουλαει 1,50ε, γιατι να επομισθει και το κοστος της τουλουολης που ειναι μικρο μεν (10-15 λεπτα το λιτρο απο Βουλγαρια, Fyrom) αλλα υπαρκτο?
H αναλογια τολουολης προς αμολυβδη βενζινη ειναι απο 10-40%!!! Σε αναλογια 20% περνουμε περιπου +2,5 οκτανια!!!!

GeorgeP 28-09-2010 09:47

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gemara ( 219375)
Ε ναι, του φούστη! Η 100 πρέπει να είναι καλύτερη από την 95άρα στην Ελλάδα, αλλά και πάλι δεν είναι σαν τα 95 της Ευρώπης...

Απο τα 50 πρατηρια υγρων καυσιμων που ελεχθηκαν μονον 2(!) βρεθηκαν να πουλανε 100αρα αμολυβδη με 100 οκτανια πραγματικα!!! Ψαξε το σαιτ του υπουργειου εμποριου (αναπτυξης μου φαινεται το λενε τωρα) και θα το βρεις!

Τα 95 οκτανια ειτε ειναι σε ευρωπη ειτε στην ελλαδα ειναι...... 95 οκτανια!!! Και ειναι υπεραρκετα για τους συχρονους κινητηρες!!!! Το θεμα ειναι(στην Ελλαδα) η νοθεια!

leandros 28-09-2010 10:37

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 219621)
Γραφει επισης οτι μπορεις να χρησιμοποιεις και 95RON!! ετσι δεν ειναι?

ναι το γράφει, όμως ο κινητήρας δεν δουλεύει στο 100% των δυνατοτήτων του. Ετσι γράφει, τώρα τι ισχύει δεν ξέρω..

GeorgeP 28-09-2010 15:05

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από leandros ( 219683)
ναι το γράφει, όμως ο κινητήρας δεν δουλεύει στο 100% των δυνατοτήτων του. Ετσι γράφει, τώρα τι ισχύει δεν ξέρω..

Πιστευεις οτι 5 οκτανια κανουν την διαφορα? Αν διαβασεις τις παραθεσεις μου σε αυτο το νημα αλλα και σε άλλα νηματα που αφορουν το ιδιο θεμα, οπου περιλαμβανονται δυναμομετρησεις οχηματων με χρηση απλης και 100αρας αμολυβδης σε ελλαδα κι εξωτερικο (αμερικη/Αγγλια) θα διαπιστωσεις οτι ουδεμια διαφορα υπηρξε στην αποδοση!!!
Εξάλλου ο ''antinock sensor'' που εχει το BMW GS και ολα τα BMW μαζι με την εξελιγμενη ECM τους αυτην την δουλεια κανουν!!! Το μεν πρωτο να ''διαβαζει'' το πειρακι πριν αυτο ''ακουστει'', να στελνει την πληροφορια στην ECM κι εκεινη να χαμηλωνει το αβανς 1/50 της μοιρας για να μην ''κτυπησει''τελικα το πειρακι!! Αυτο το 1/50 της μοιρας ουδεμια αλλαγη φερνει στην αποδοση του κινητρα!! Διαφορα στην αποδοση θα δεις ισως οταν χρησιμοποιησεις βενζινη 92 οκτανια και κατω οπου η παραπανω περιγραφομενη λειτουργια του αβανς πεφτει στις 2 και 3 και 4 μοιρες κατω απο το ιδανικο!! τοτε ναι!!!

gemara 29-09-2010 09:20

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 219633)
Απο τα 50 πρατηρια υγρων καυσιμων που ελεχθηκαν μονον 2(!) βρεθηκαν να πουλανε 100αρα αμολυβδη με 100 οκτανια πραγματικα!!! Ψαξε το σαιτ του υπουργειου εμποριου (αναπτυξης μου φαινεται το λενε τωρα) και θα το βρεις!

Τα 95 οκτανια ειτε ειναι σε ευρωπη ειτε στην ελλαδα ειναι...... 95 οκτανια!!! Και ειναι υπεραρκετα για τους συχρονους κινητηρες!!!! Το θεμα ειναι(στην Ελλαδα) η νοθεια!

Ναι ρε Γιώργο, αξιόπιστη πηγή μου παράθεσες τώρα...

GeorgeP 29-09-2010 11:08

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gemara ( 220330)
Ναι ρε Γιώργο, αξιόπιστη πηγή μου παράθεσες τώρα...

Τι να κανω δεν εχω άλλη ουτε και υπαρχει άλλη δηλαδη!!!!!

pritsos 26-01-2012 01:07

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
βενζινη 100 οκτ. βγαινει απο το διυλιστηριο απο εκει και περα η βενζινη οσο μεταφερεται με φορτηγα και με καραβια χανει τα οκτανια της. Οποτε μπορει εμεις να εχουμε πληρωσει 100αρα και στο ντεποζιτο να μπαινει 96-97, αν βεβαια και ο πρατηριουχος κανει τις αλχημιες του τοτε στην καλυτερη θα παρουμε 95αρα.

υ.γ. τους καλοκαιρινους μηνες, τις θερμες μερες δεν βαζουμε βεζινη την ημερα, διοτι λογω της θερμικης διογκωσης της βενζινης χανουμε και χρημα και καυσιμο

υ.γ2. δουλευω σε δεξαμενοπλοια οποτε τα βλεπω καθημερινα το πως μπορεις να ''κερδισεις'' βενζινα!

squad 26-01-2012 11:00

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Η βενζινη racing ερχεται παντα σφραγισμενη,ειναι η πιο καθαρη απο ολες,και κανεις πρατηριουχος δεν μπορει να την πειραξει,τα οκτανια ειναι καθαρα 100.

paschalis 26-01-2012 11:01

Απάντηση: Αξίζει να βάζουμε 100άρα βενζίνη ;;;;
 
Στην Ιταλια ΔΕΝ υπαρχει σουπερ αμολυβδη.
Στα Σκοπια εχει 1.30 η απλη και 1.32 η σουπερ αμολυβδη.
Στη Βουλγαρια 1.22 με 1.34
Στην Αυστρια περυσι 1.32 με 1.34 αντιστοιχα..
Στη Γερμανια περυσι η διαφορα εως 8 λεπτα..δε θυμαμαι τις τιμες.
Καποιος δουλευει καποιον.....


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:00.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!