GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   σέρβις στα 20.000χιλ. 140€ (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=14356)

gandreas 06-10-2010 02:14

σέρβις στα 20.000χιλ. 140€
 
πήγα για σέρβις στον μηχανικό που πάω χρόνια τώρα και δεν ρωτάω καν τι θα κάνει και πόσα €πουλα !!! Είναι από τα άτομα που μου εμπνέουν εμπιστοσύνη.
Για το σέρβις στα 20.000χιλ. μου πήρε 140€ και με αλλαγή βαμβολίνες στο διαφορικό, είναι καλή τιμή? Δεν άλλαξε τακάκια και δεν ξέρω τι άλλο ήταν υποχρεωτικό να κάνει:o.

Δεν σνομπάρω την ομαδική αλλά με βολεύει κιόλας γιατί είναι δίπλα μου

vasorfa 06-10-2010 06:14

Απάντηση: σέρβις στα 20.000χιλ. 140€
 
καλα ειναι!!!αν ειναι και κοντα σου..μην μιλας καθολου!

MARK 06-10-2010 08:22

Απάντηση: σέρβις στα 20.000χιλ. 140€
 
Συνήθως στις 20.000 αλλάζουν λάδια,φίλτρα υγρά φρένων και βαλβολίνες....Αν σου τα έκανε όλα σου πήρε καλά......Η BMW εχει το εξής,μπαίνει η μηχανή στον εγκέφαλο και βγάζει τι πρέπει να κάνει ο μηχανικός.Εγώ που έκανα το εικοσάρι πριν λίγο καιρό δεν χρειάστηκε να αλλάξω υγρά φρένων και βαλβολίνες τα οποία θα γίνουν στο επόμενο σέρβις....... ;)

pirate 06-10-2010 08:25

Απάντηση: σέρβις στα 20.000χιλ. 140€
 
Ρωτήστε τον Hector να σας πει πόσα πλήρωσε στην μπουμπού του για τα 20.000 km, Ανδρέα όταν θα διαβάζει πόσα έδωσες θα :yz ..... :sm7::sm7:

syan 06-10-2010 08:25

Απάντηση: σέρβις στα 20.000χιλ. 140€
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από MARK ( 224607)
Συνήθως στις 20.000 αλλάζουν λάδια,φίλτρα υγρά φρένων και βαλβολίνες....;)

Καί βαλβίδες...

MARK 06-10-2010 08:27

Απάντηση: σέρβις στα 20.000χιλ. 140€
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από syan ( 224613)
Καί βαλβίδες...



Σωστός ο Στράτος μου διέφυγε...........;)

capo 06-10-2010 09:09

Απάντηση: σέρβις στα 20.000χιλ. 140€
 
Δεν μας λες ρε Mark που έκανες service είμαι και εγω έτοιμος για τα 20.000χλμ.:)

HECTOR 06-10-2010 12:11

Απάντηση: σέρβις στα 20.000χιλ. 140€
 
Γιατρε μου με ξεμπροστιασες!!!
Φιλε αντρεα θεωρω αψογη την τιμη σκεψου εμενα
350 κ δωρο υποτιθεται τα υγρα φρενων!!!:confused:

gsmaniac 06-10-2010 15:05

Απάντηση: σέρβις στα 20.000χιλ. 140€
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από HECTOR ( 224708)
Γιατρε μου με ξεμπροστιασες!!!
Φιλε αντρεα θεωρω αψογη την τιμη σκεψου εμενα
350 κ δωρο υποτιθεται τα υγρα φρενων!!!:confused:

χωρις τακακια;;;;:mad::mad::mad:

HECTOR 06-10-2010 15:16

Απάντηση: σέρβις στα 20.000χιλ. 140€
 
Χωρις κοροιδο εεε!!!

gsmaniac 06-10-2010 15:17

Απάντηση: σέρβις στα 20.000χιλ. 140€
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από HECTOR ( 224787)
Χωρις κοροιδο εεε!!!

εαν εχει κανει μονο τα προβλεπομενα.........:hmmm::hmmm::hmmm:

MARK 06-10-2010 15:19

Απάντηση: σέρβις στα 20.000χιλ. 140€
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από capo ( 224627)
Δεν μας λες ρε Mark που έκανες service είμαι και εγω έτοιμος για τα 20.000χλμ.:)


MOTION N STYLE που έχουμε την ομαδική του φόρουμ και τον πολυ καλό μηχανικό Θανάση.............;)

GeorgeP 06-10-2010 15:20

Απάντηση: σέρβις στα 20.000χιλ. 140€
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από MARK ( 224607)
Συνήθως στις 20.000 αλλάζουν λάδια,φίλτρα υγρά φρένων και βαλβολίνες....Αν σου τα έκανε όλα σου πήρε καλά......Η BMW εχει το εξής,μπαίνει η μηχανή στον εγκέφαλο και βγάζει τι πρέπει να κάνει ο μηχανικός.Εγώ που έκανα το εικοσάρι πριν λίγο καιρό δεν χρειάστηκε να αλλάξω υγρά φρένων και βαλβολίνες τα οποία θα γίνουν στο επόμενο σέρβις....... ;)


To διαγνωστικο μηχανημα (εγκεφαλο το λες εσυ) ΔΕΝ λεει τι εργασιες πρεπει να γινουν σε κανενα οχημα!! Το διαγνωστικο μηχανημα διαγνωσκει τυχον βλάβες στα ηλεκτρονικα συστηματα του οχηματος π.χ. αισθητηρες θερμοκρασιας, εισερχομενου αερα, ''λ'', ABS, ψεκασμο κ.λ.π. και αν υπαρχουν τετοιες βλαβες!! αυτο και μονον αυτο!! Οπως π.χ. το GS-911 δες εδω GS-911 Emergency Diagnostic tool for BMW motorcycles — Hex code
Για τον ιδιο λογο υπαρχει και διαγνωστικο συστημα στο πανελ των οργανων το οποιο π.χ. βγαζει το μηνυμα EWS οταν υπαρχει βλαβη στο ιμμο της μοτοσυκλετας!!
Αρα οταν συμβει καποια βλαβη στα παραπανω ηλεκτρονικα συστηματα θα σας το δειξει το αναλογο μηνυμα στο πανελ των οργανων!!!

Τα υγρα φρενων χρειαζονται αλλαγη καθε 2 χρονια!!!!!!

georged 06-10-2010 15:39

Απάντηση: σέρβις στα 20.000χιλ. 140€
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 224795)
To διαγνωστικο μηχανημα (εγκεφαλο το λες εσυ) ΔΕΝ λεει τι εργασιες πρεπει να γινουν σε κανενα οχημα!! Το διαγνωστικο μηχανημα διαγνωσκει τυχον βλάβες στα ηλεκτρονικα συστηματα του οχηματος π.χ. αισθητηρες θερμοκρασιας, εισερχομενου αερα, ''λ'', ABS, ψεκασμο κ.λ.π. και αν υπαρχουν τετοιες βλαβες!! αυτο και μονον αυτο!! Οπως π.χ. το GS-911 δες εδω GS-911 Emergency Diagnostic tool for BMW motorcycles — Hex code
Για τον ιδιο λογο υπαρχει και διαγνωστικο συστημα στο πανελ των οργανων το οποιο π.χ. βγαζει το μηνυμα EWS οταν υπαρχει βλαβη στο ιμμο της μοτοσυκλετας!!
Αρα οταν συμβει καποια βλαβη στα παραπανω ηλεκτρονικα συστηματα θα σας το δειξει το αναλογο μηνυμα στο πανελ των οργανων!!!

Τα υγρα φρενων χρειαζονται αλλαγη καθε 2 χρονια!!!!!!

Υγρά φρένων: Σύμφωνα με Παναγιωτόπουλο (Γέρακα): στις 10.000 KM 'h 1ο χρόνο και μετά κάθε 2 χρόνια 'η 20.000 ΚΜ. Μου τα άλλαξε στις 10.000 KM και αυτά μου είπε (μοντέλο 1200GS Adv.)

GeorgeP 06-10-2010 16:02

Απάντηση: σέρβις στα 20.000χιλ. 140€
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από georged ( 224802)
Υγρά φρένων: Σύμφωνα με Παναγιωτόπουλο (Γέρακα): στις 10.000 KM 'h 1ο χρόνο και μετά κάθε 2 χρόνια 'η 20.000 ΚΜ. Μου τα άλλαξε στις 10.000 KM και αυτά μου είπε (μοντέλο 1200GS Adv.)

Συμφωνα με τον παναγιωτόπουλο.....ναι!!!!! Συμφωνα ομως με το βιβλιαρακι της μοτοσυκλετας σου?????

Στις 10-12 μοτοσυκλετες και στα 8-9 αυτοκινητα που εχουν περασει απο τα χερια μου συστηνεται απο όλους τους κατασκευαστες τους αλλαγη στα 2 χρονια και οχι στον εναν!!
Ο μονος λογος να αλλαχθει υγρο φρενων στον χρόνο επανω ειναι τα ειδικου τυπου DOT 5.1 synthetic ¨η racing τα οποια αντεχουν σε υψηλοτερες θερμοκρασιες (βλέπε πινακα παρακατω) και ειναι ακομα πιο υγροσκοπικα (δες επεξηγηση παρακατω) εν σχεση με τα DOT 4!! Ομως δεν ειναι αναγκη να τα χρησιμοποιουμε -εκτος κι αν οριζει τετοια ο κατασκευαστης του οχηματος - διοτι σε εμας δεν συντρεχει κανενας λογος αφου οι ιδιοτητες τετοιων υγρων δεν χρησιμοποιουνται ποτε απο τον μεσο αναβατη!!! Τετοια υγρα χρειαζονται οι αγωνιζομενοι και αυτοι που κατεβαινουν κατηφορικες διαδρομες με πολλες στροφες και με μεγάλη ταχυτητα!!
Σε αυτες τις περιπτωσεις οι θιερμοκρασιες που αναπτυσσονται ειναι ''τρελές'' με αποτέλεσμα να μην προλαβαινει ο αερας να ψυξει δαγκανες, δισκους και τακακια κι ετσι το υψηλοτερο σημειο βρασμου των 5.1 ειναι απραιτητο!

Τα υγρα των φρενων ειναι εξαιρετικα υγροσκοπικα και τραβουν την υγρασια οπως ο μαγνητης το σιδερο! Αυτος ειναι και ο λογος που ειναι τοσο καλα κλεισμενα αεροστεγως μεσα στα δοχειακια της μοτοσυκλετας και αυτος ειναι ο λογος που οταν ανοικτει μια σφραγισμενη συσκευασια τα υγρα πρέπει να χρησιμοποιηθουν!! αν περισσεψει στη συσκευασια πρέπει να πεταχθεί διοτι νερο στο κυκλωμα = παπαλα φρενα επιτοπου!!!!
Και αν προσεξεις κανενα εξουσιοδοτημενο δεν ανοιγει καινουριες συσκευασιες για να συμπληρωσει ¨η να αλλαξει υγρα, παντα καταναλωνουν τις ανοικτες συσκευασιες και μετα ανοιγουν καινουριες!!! ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ!!


Dry boiling point-----------------Wet boiling point
DOT 3 205 °C (401 °F)----------140 °C (284 °F)
DOT 4 230 °C (446 °F)----------155 °C (311 °F)
DOT 5 260 °C (500 °F)----------180 °C (356 °F)
DOT 5.1 270 °C (518 °F)---------190 °C (374 °F)

jarhead 06-10-2010 17:05

Απάντηση: σέρβις στα 20.000χιλ. 140€
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 224815)
Συμφωνα με τον παναγιωτόπουλο.....ναι!!!!! Συμφωνα ομως με το βιβλιαρακι της μοτοσυκλετας σου?????

Στις 10-12 μοτοσυκλετες και στα 8-9 αυτοκινητα που εχουν περασει απο τα χερια μου συστηνεται απο όλους τους κατασκευαστες τους αλλαγη στα 2 χρονια και οχι στον εναν!!
Ο μονος λογος να αλλαχθει υγρο φρενων στον χρόνο επανω ειναι τα ειδικου τυπου DOT 5.1 synthetic ¨η racing τα οποια αντεχουν σε υψηλοτερες θερμοκρασιες (βλέπε πινακα παρακατω) και ειναι ακομα πιο υγροσκοπικα (δες επεξηγηση παρακατω) εν σχεση με τα DOT 4!! Ομως δεν ειναι αναγκη να τα χρησιμοποιουμε -εκτος κι αν οριζει τετοια ο κατασκευαστης του οχηματος - διοτι σε εμας δεν συντρεχει κανενας λογος αφου οι ιδιοτητες τετοιων υγρων δεν χρησιμοποιουνται ποτε απο τον μεσο αναβατη!!! Τετοια υγρα χρειαζονται οι αγωνιζομενοι και αυτοι που κατεβαινουν κατηφορικες διαδρομες με πολλες στροφες και με μεγάλη ταχυτητα!!
Σε αυτες τις περιπτωσεις οι θιερμοκρασιες που αναπτυσσονται ειναι ''τρελές'' με αποτέλεσμα να μην προλαβαινει ο αερας να ψυξει δαγκανες, δισκους και τακακια κι ετσι το υψηλοτερο σημειο βρασμου των 5.1 ειναι απραιτητο!

Τα υγρα των φρενων ειναι εξαιρετικα υγροσκοπικα και τραβουν την υγρασια οπως ο μαγνητης το σιδερο! Αυτος ειναι και ο λογος που ειναι τοσο καλα κλεισμενα αεροστεγως μεσα στα δοχειακια της μοτοσυκλετας και αυτος ειναι ο λογος που οταν ανοικτει μια σφραγισμενη συσκευασια τα υγρα πρέπει να χρησιμοποιηθουν!! αν περισσεψει στη συσκευασια πρέπει να πεταχθεί διοτι νερο στο κυκλωμα = παπαλα φρενα επιτοπου!!!!
Και αν προσεξεις κανενα εξουσιοδοτημενο δεν ανοιγει καινουριες συσκευασιες για να συμπληρωσει ¨η να αλλαξει υγρα, παντα καταναλωνουν τις ανοικτες συσκευασιες και μετα ανοιγουν καινουριες!!! ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ!!


Dry boiling point-----------------Wet boiling point
DOT 3 205 °C (401 °F)----------140 °C (284 °F)
DOT 4 230 °C (446 °F)----------155 °C (311 °F)
DOT 5 260 °C (500 °F)----------180 °C (356 °F)
DOT 5.1 270 °C (518 °F)---------190 °C (374 °F)

ΜΑΣΤΕΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ:sm5::sm4::sm4:

xenos 06-10-2010 17:10

Απάντηση: σέρβις στα 20.000χιλ. 140€
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 224815)
Συμφωνα με τον παναγιωτόπουλο.....ναι!!!!! Συμφωνα ομως με το βιβλιαρακι της μοτοσυκλετας σου?????

Στις 10-12 μοτοσυκλετες και στα 8-9 αυτοκινητα που εχουν περασει απο τα χερια μου συστηνεται απο όλους τους κατασκευαστες τους αλλαγη στα 2 χρονια και οχι στον εναν!!
Ο μονος λογος να αλλαχθει υγρο φρενων στον χρόνο επανω ειναι τα ειδικου τυπου DOT 5.1 synthetic ¨η racing τα οποια αντεχουν σε υψηλοτερες θερμοκρασιες (βλέπε πινακα παρακατω) και ειναι ακομα πιο υγροσκοπικα (δες επεξηγηση παρακατω) εν σχεση με τα DOT 4!! Ομως δεν ειναι αναγκη να τα χρησιμοποιουμε -εκτος κι αν οριζει τετοια ο κατασκευαστης του οχηματος - διοτι σε εμας δεν συντρεχει κανενας λογος αφου οι ιδιοτητες τετοιων υγρων δεν χρησιμοποιουνται ποτε απο τον μεσο αναβατη!!! Τετοια υγρα χρειαζονται οι αγωνιζομενοι και αυτοι που κατεβαινουν κατηφορικες διαδρομες με πολλες στροφες και με μεγάλη ταχυτητα!!
Σε αυτες τις περιπτωσεις οι θιερμοκρασιες που αναπτυσσονται ειναι ''τρελές'' με αποτέλεσμα να μην προλαβαινει ο αερας να ψυξει δαγκανες, δισκους και τακακια κι ετσι το υψηλοτερο σημειο βρασμου των 5.1 ειναι απραιτητο!

Τα υγρα των φρενων ειναι εξαιρετικα υγροσκοπικα και τραβουν την υγρασια οπως ο μαγνητης το σιδερο! Αυτος ειναι και ο λογος που ειναι τοσο καλα κλεισμενα αεροστεγως μεσα στα δοχειακια της μοτοσυκλετας και αυτος ειναι ο λογος που οταν ανοικτει μια σφραγισμενη συσκευασια τα υγρα πρέπει να χρησιμοποιηθουν!! αν περισσεψει στη συσκευασια πρέπει να πεταχθεί διοτι νερο στο κυκλωμα = παπαλα φρενα επιτοπου!!!!
Και αν προσεξεις κανενα εξουσιοδοτημενο δεν ανοιγει καινουριες συσκευασιες για να συμπληρωσει ¨η να αλλαξει υγρα, παντα καταναλωνουν τις ανοικτες συσκευασιες και μετα ανοιγουν καινουριες!!! ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ!!


Dry boiling point-----------------Wet boiling point
DOT 3 205 °C (401 °F)----------140 °C (284 °F)
DOT 4 230 °C (446 °F)----------155 °C (311 °F)
DOT 5 260 °C (500 °F)----------180 °C (356 °F)
DOT 5.1 270 °C (518 °F)---------190 °C (374 °F)


RESPECT!!!:sm4:

CPretenteriS 06-10-2010 17:30

Απάντηση: σέρβις στα 20.000χιλ. 140€
 
Έγραψε ο Τζώρτζ... ;)

zarcous 11-10-2010 02:34

Απάντηση: σέρβις στα 20.000χιλ. 140€
 
Μιας και μιλάμε για σερβις...
Στα 40.000χλμ μου είπαν οτι θα πρέπει να γίνει αλλαγή ιμάντα...
Τι ιμάντας είναι αυτός??
Επίσης αν έκανε κάποιος πρόσφατα σερβις περίπου πόσο παέι χωρίς τακάκια??
Μιλάμε για r1200gs Adv.


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:02.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!