![]() |
Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Αρχικά να πώ οτι είμαι κάτοχος RGS1200 ADV/2006 (περίπου στα 40.000klm).
Θα ήθελα την άποψη σας για την καλύτερη κατανόηση της λειτουργίας της πίσω ανάρτησης. Προφανώς και έχω πειραματιστεί με διάφορες ρυθμίσεις αλλά δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να βρω μια ρύθμιση που να με βολεύει... Σίγουρα δεν μπορεί να υπάρξει μια ρύθμιση για όλους τους οδηγούς και επίσης που θα κάνεις τα πάντα (πόλη, ταξίδι, χώμα) αλλά το κυρίως πρόβλημα μου είναι εντός πόλης. Θα μου πεις οτι εξαρτάται και από τον δρόμο..... 1. Μια ερώτηση είναι αν βγαίνοντας από το εργοστάσιο η μοτό έχει μια default ρύθμιση για να έχουμε ένα σημείο αναφοράς. 2. Έχω παρατηρήσει οτι σε λακούβες - αυλάκια (όχι τεράστιες) όταν βουτήξει το πίσω έχεις την αίσθηση οτι χάνεις το γκάζι(προφανώς λόγω μη προσφυσης), ακούγονται όλα τα μεταλλικά μέρη από κάτω, δείχνει σα να μη μπορεί να επαναφέρει άμεσα και γενικότερα μια άσχημη οδηγική συμπεριφορά με το πίσω μέρος να το νιώθεις εντελώς ξερό. 3. Όταν πειράζουμε τη ρύθμιση της πίσω ανάρτησης επεμβαίνουμε στη σκληρότητα της βύθισης (προφόρτιση το λένε??) μόνο ή και στο πόσο άμεσα επαναφέρει (rebound το λένε??) Τέλος θα ήθελα τη γνώμη σας αν στους θορύβους που ακούγονται στο διαφορικό παίζει ρόλο η αλλαγή βαλβολίνων μιας και τώρα τελευταία ακούγεται περισσότερο. :sm1::sm1:please help!!!:sm1::sm1: |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
1 Συνημμένο(α)
Απόσπασμα:
θα προσπαθησω να σε κανω να καταλαβεις ολα αυτα που ρωτας με οσο το δυνατον πιο απλο τροπο μπορω. Θα πρέπει ομως να διαβασεις ολο το ποσταρισμα μου αν και θα ειναι (κι αυτο) μακρυ σαν σεντονι!!!!! Δεν γινεται ομως διαφορετικα!!!! Το πρωτο και κυριο που μας ενδιαφερει να ρυθμισουμε ειναι το υψος του πισω μερους ουτως ωστε η μοτοσυκλετα να μην ''καθεται'' πισω οταν ανεβαινει ο αναβατης και να μην ''παρακαθεται'' οταν φορτωνεται με συνεπιβατη και βαλιτσες!!! Οταν λεω ''καθεται'' εννοω το εμπρος μερος να μην ειναι ψηλοτερα του πισω αποφορτιζοντας τον εμπρος τροχο, δημιουργωντας ασταθειες κατα την οδηγηση γλυστρηματα κ.λ.π.! Οι αναρτησεις των Μοτοσικλετων εχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε τα ελατήρια να βρισκονται πάντα υπό συμπίεση, ακόμα και όταν εκτείνονται πλήρως. Η προφορτιση του ελατηριου (pre load adjustement) χρησιμοποιειται για να προσαρμοσουμε την αναρτηση στην αρχικη της θεση οταν ο αναβατης/ες αλλα και το βαρος της ιδιας της μοτοσυκλετας επενεργουν πανω σε αυτες! Η διαφορα του μηκους μεταξυ μιας αναρτησης σε πληρη εκταση (οχι συμπιεσμενη) και της ιδιας σε συμπιεση (απο αναβατη και μοτοσυκλετα) ονομαζεται ''static sag'' η σε ελευθερη μεταφραση ''στατικό κρεμασμα''!!!! την λεξη ''SAG'' κρατα της θα μας χρειαστεί!!!! Δηλαδη αν η αναρτηση εχει διαδρομη 100mm -απο τελειως ασυμπιεστη μεχρι τελειως συμπιεσμενη - οταν ο αναβατης καθισει επανω στην μοτοσυκλετα συν το βαρος αυτης ''τρωγονται'' π.χ. 30mm, τα υπολοιπα 70mm ειναι το εναπομειναν ποσο προς συμπιεση και τα 30mm το ''total sag''!!!! Το ''static sag'' εχει οριστει για την βελτιστοποιηση της αρχικης θεσης της αναρτησης ετσι ωστε να αποφευγεται το ''τερματισμα''αυτης αλλα και η αποτομη επαναφορα της στης αρχικη της θεση!!! Πως θα το βρεις αυτο και τι μας χρειαζεται? εδω θα χρειαστεις δυο ατομα να σε βοηθησουν.
Ενα sag περιπου 30cm ειναι ΟΚ για χρηση νορμαλ στην πολη/χωμα και 20-25cm για γρηγορη οδηγηση στην ασφαλτο. Οταν βαζεις δευτερο ατομο ¨η και βαλιτσες αυτα τα 30cm πρέπει να παραμενου 30!!! και αν θελεις να οδηγησεις πιο γρηγορα ακομα και με δευτερο ατομ ¨η και βαλιτσες θα πας στα λιγοτερα απο 25cm. Ελπιζω να σε βοηθησα, αν θες κι αλλες πληροφοριες απλα....... πεστο!!!! Σημ. αν θελεις και εξηγησει για το πως χρησιμοποιεις την αποσβεση επαναφορας (αν εχει τετοια η μοτοσυκλετα σου) .......παλι εδω ειμαι! |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
Πραγματικά η απαντηση σου αποτελεί ένα βασικό αξονα για τη ρύθμιση και το περιέγραψες άψογα!!! Η αλήθεια είναι οτι κανείς μηχανικός δεν έχει μπει στη διαδικασία να μου τα εξηγήσει... Παρα μόνο ένας αλλά και αυτός έλεγε λίγα και πολύ σύνθετα με αποτέλεσμα να μην καταλάβω τίποτα άρα να μην έχω και ερωτήσεις. Αυτό που έκανε (σε ένα ΚΤΜ που είχα πριν) ήταν οτι συμπίεζε τη μοτό με το χέρι του στο πίσω μέρος της σέλας (χωρίς αναβατη) και μετά τράβαγε το φτερό προς τα πάνω για να δει τη βύθιση. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί... Για να μην χορο###### μου έλεγε... Κατά τ'αλλα όλοι μου έλεγαν οτι η ανάρτηση είναι καθαρά προσωπική υπόθεση και πρέπει να παίξεις με τις ρυθμίσεις και να επιλέξεις που σε βολεύει... Αν είναι λάθος εξαρχής όμως τι να επιλέξω??? Πριν κλείσω να σε ρωτήσω κάτι ακόμα. Οσον αφορά τη μέτρηση 3 γιατί να είναι διαφορετική από τη μέτρηση 2?? επειδή μου γράφεις:τοτε και αφου η μοτο εχει επανελθει στην οποια θεση ξαναμετραει. Νασαι καλά πάντως!! |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
Οταν το κανεις θα καταλαβεις και μονος σου γιατι εινα διαφορετικη! και μονον οτι θα παρεις διαφορετικη ενδειξη απο την Νο. 2 λεει πολλα απο μονο του!!! Ηθελα να σου πω και κατι άλλο απαντωντας στην πιθανη ερωτηση σου ''καλα ρε φιλε καθε φορα που θα βαζω δευτερο ατομο θα πρέπει να φωναζω και τους φιλους μου να ρυθμιζω την αναρτηση??"" Οχι υπαρχει και πιο ευκολος τροπος........απο τον προβολεα της μοτοσυκλετας!!!!!!!! Μην γελας!!!!!!!:) Οταν θα εχεις βρει το σωστο sag για σενα θα πας και θα ρυθμισεις τα φωτα σου σε εναν τοιχο με τον ακολουθο τροπο (θα χρειασθεις εναν κολλητο)
Ολα τα παραπανω περι ρυθμισεων των αναρτησεων βολευουν το 90% των αναβατων, ομως.......αν παρόλο που εχεις ρυθμιαει το sag σωστα στην Εθνικη οδο αισθανεσαι να ''ψαρευει'' η μοτοσυκλετα ¨η αν μεσα στην πόλη την ωρα που στριβεις σε στροφες 90 μοιρών με 0 κμ αισθανθεις το τιμονι ''ελαφρυ ¨η/και ασαφες ειναι δειγμα οτι πρέπει να δωσεις 2-3 κλικς + στην προφορτιση επιπλεον!!! Ολα αυτα θα σου γινουν δευτερη φυση οταν τα μαθεις και μετα απο ενα διαστημα θα ξερεις οτι π.χ. με εσενα επανω θελει +15κλικς απο το τερμα χαλαρο, με την Βανα/Μαρια/Αγγελικη κι εσενα θελει άλλα 5 κλικς και απει λεγοντας!!! Αν η αναρτηση σου διαθετει βιδακι αποσβεσης επαναφορας και δεν ξερεις τι δουλεια κανει πεστο μου να στο εξηγησω!!!! Αυτο το βιδακι ειναι μεγάααααααααλη ιστορια προσφεροντας απιστευτη αισθηση και επιπλεον ασφαλεια αν ξερεις να το ρυθμιζεις............. ειδικα στο ταξιδι!!!!! |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Ελα ρε GeorgeP που χαθηκες τοσες μερες?;)
Ειδα τα σεντονια απλωμενα και ειπα κατσε να του πω ενα γεια..:D Χαρας το κουραγιο σου με αυτα τα κατεβατα.:) |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Ε αφου εγραψες ρε Γιωργο ολα αυτα, γραψε και το βιδακι της αποσβεσης ωστε να ειναι κομπλε το νημα...
Πραγματι, κανει μεγαλη διαφορα στην οδικη συμπεριφορα της μηχανης η καλη ρυθμιση της αναρτησης! |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Γιώργο εχεις σκεφτει να βάλεις ενα κουμπι ''DONATE'' σε καθε post σου?? οχι για το χρημα αλλα τις γνωσεις!!!:D:D:D
Thanks και παλι! |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
Και οσο μου το δειχνουν εγω θα γραφω σεντονια.......υπερδιπλα!!!!.......γιαυτους που θελουν να μαθουν!!!!!!!;) |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
Λιγη υπομονη γιωργο γιατι δεν ειναι κι ευκολο να συνταξω τοσα και τοσα ουτως ωστε να ειναι κατανοητα απο ολους!!!! Ειπαμε ρε φιλε.....δεν ειμαι καθηγητης......μοτοσυκλετιστης ειμαι!!!!:) |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
Ειναι δε σεταρισμενο για μεσους αναβατες 75-80 κιλων!!! Αρα, και εκ των πραγματων, η προσφερομενη μικρομετρικη ρυθμιση της κοινης αναρτησης με τον κοχλια σε σπειρωμα ενος χιλιοστου και μηκους 5 ποντων που σου προσφερει ενα κλασσικο αμορτισερ δεν υφισταται!!! Με άλλα λογια ενας αναβατης 100 κιλων σε μια BMW με ESA δεν μπορει να φερει την αναρτηση εκει που θελει/πρέπει διοτι στην ρυθμιση για ενα ατομο ειναι πολυ μαλακη και τα φωτα φεγγουν στον ουρανο οταν καθεται επανω στην μοτο και στην ρυθμιση 2 ατομων ειναι πολυ σκληρη!!! Με τον κοχλια μια πληρη περιστροφη αυτου προσφερει δυναμη της ταξης των 3-10 κιλων ανα εκατοστο αναλογως σκληροτητας και προοδευτικοτητας ελατηριου!! αν σκεφτεις οτι του βαραντερο π.χ εχει 40 περιστροφες αρα 120 κιλα (3κιλα Χ40, το ελατηριο του ειναι πολυυυυυυ μαλακο) καταλαβαινεις το ευρος των ρυθμισεων!! Σκεψου μονον οτι για ενα αναβατη 80 κιλων οι 8-10 περιστροφες στο βαραντερο του 2003 και μετα ειναι υπεραρκετες!!! Και για να στο κλεισω το θεμα, στο Hyperpro ελατηριο που εχω τοποθετησει πισω καθε περιστροφη του κοχλια ισουται με περιπου 18 κιλα ανα εκατοστο γιαυτο και ο κατασκευαστης του απαγορευει προφορτιση περαν των 5(!!!!!!!) κλικς (καθε κλικ ενα χιλιοστο προφορτισης) απο τερμα χαλαρο (μετα κινδυνευει να σπασει η ασφαλεια που συγκρατει το ελατηριο στο σωμα του αμορτισερ), οταν εγω μονος μου με το ''μαμα'' ελατηριο τα 15 κλικς ηταν must!!!!!! Δηλαδη Παναγιωτη για καθε χιλιοστο που προφορτιζω ειναι +1,8 κιλα αρα στο μισο χιλιοστο 900γραμμαρια και παει λεγοντας!! Αυτες οι μικρομετρικες ρυθμισεις δεν μπορουν να γινουν στα συστηματα τυπου ESA!! Ειναι ευκολια ναι, αλλα αμα θελει καποιος το πισω μερος να συμπεριφερεται οπως εκεινος θελει και οχι οπως θελει η προεπιλεγμενη ''ετσι κιετσι'' απο την εταιρεια ρυθμιση τοτε τα κλασσικα αμορτισερ ειναι μονοδρομος!! |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
σορρυ λαθος
|
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
ερωτηση πανω σε αυτο .....παρελαβα χτες ελατηρια HYPERPRO μπρος-πισω για το gs1150 adv και στις οδηγιες γραφει SPRING PRELOAD 10-15 CLICKS (εως τωρα ειχα 40 με τα 10 πρωτα να ειναι νερο) και απο κατω διευκρινηζει (anti-clockwise) REBOUND 0.25-0.5 T.OPEN (T=COMPLETE TURNS ANTI-CLOCKWISE)........ εγω καταλαβαινω οτι για να παει 10-15 αντιθετα απο την φορα του ρολογιου πρεπει να ειναι τερμα σκηρο ..........τι να κανω δεν ξερω ...... |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Αρα ένας αναβάτης 100+ κιλά καλό θα είναι να επιλέγει ρύθμιση στο ESA ένα άτομο με αποσκευές;
|
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
θα σε τρελλανουν αυτοι φιλαρακι...:D εγω σε συμβουλευω να το τσεκαρεις μονος σου και να βρεις τι σε βολευει..;) ο καθενας μας εχει το δικο του στυλ οδηγησης.....;) |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
1 Συνημμένο(α)
Απόσπασμα:
Το anti-clock wise αναφερεται στο βιδακι της αποσβεσης επαναφορας του αμορτισερ που διαθετει η μοτοσυκλετα σου και οχι στην προφορτιση ελατηριου η οποια μετριεται παντα απο το τερμα χαλαρο!!!! Eνω οι συνιστωμενες στροφες της βιδας για την ρυθμιση της αποσβεσης επαναφορας παντα απο το τερμα σφιχτο ( fully hard position). Δηλαδη το 0,25-0,50 της στροφης για το βιδακι επαναφορας θα το υπολογισεις αφου στρεψεις την βιδα προς το fully hard (τερμα σκληρο) και μετα θα την ξεβιδωσεις (anti clock wise) 0,25-0,50 της στροφης!!!!!!! Τα 40 κλικς που εβαλες ειναι επικυνδυνα!!!!!!! σου παραθετω προσφατη (9/9/10) αλληλογραφια με την hyperpro για το θεμα αυτο: Mr Panteneli, The rebound and compression adjusters are always counted when you start from fully closed. (εννοει το βιδακι για την αποσβεση επαναφορας και την αποσβεση συμπιεσης αν υπαρχει) Spring pre-load is always counted from 0 pre-load (or no/minimal pre-load if you have an hydraulic pre-load adjuster) (εννοει την προφορτιση ελατηριου) Let me know if there are some remaining questions, I’d be happy to answer them. Met vriendelijke groet, Regards, John Troost Hyperpro Sales Τα κλικς της προφορτισης ελατηριου που σου συνιστα η hyperpro θα τα μετρησεις ως εξης:
Για να καταλαβεις την διαφορα κοιτα στις φωτο, το μαυρο ειναι το γνησιο του βαραντερο και το μπλε το ΗΡ για το βαραντερο! Σκεψου οτι εμενα μου δινει μονον 5 κλικς και οταν ειμαι μονος μου το εχω στο ''0'' κλικς!!!!! |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
Αν παω με την λογικη εγω θα εβαζα το συστημα στην θεση ''0"" δηλαδη χωρις προφορτιση, αν υπαρχει τετοια προεπιλογη!!! Μετα θα ακολουθουσα τα βηματα της ρυθμισης του sag που περιγραφω πιο πανω ψαχνωντας να βρω αυτα τα 20-30cm που μου χρειαζονται για να εχω το βελτιστο αποτελεσμα χρησιμοποιωντας ολες τις προεπιλογες που μου δινει το συστημα esa!! Δεν νομιζω να υπαρχει αλλος τροπος!! |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
Μιλανε για ''anti clock rebound'' και οχι για ''anti clock preload adjustement''!!!! |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
εισαι των ακρων φιλαρακι......:D αν ηταν ετσι ολοι θα ηταν στα νοσοκομεια......:o μια χαρα ειναι το ESA και δεν χρειαζεται πειραματισμους....:cool: μιλαμε για gs και οχι για βαραντερο....;) |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
επειγον επειγον
Παιδια εκ παραδρομης ανεφερα cm αντι του ορθου mm στο σχετικο ποστ, παρακαλω διορθωστε τις σημειωσεις σας!!!!!!!! Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
δεν τους προλαβες.....ειναι ολοι στα μοτορια και μετρανε αποστασεις:sm7::sm7::sm7: |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
Οπως νομιζεις Κωστα μου....οπως νομιζεις!!!! Τωρα του που θα βαλει το ESA ενας αναβατης 120 κιλων, αφου αυτο εχει κατασκευαστει με γνωμονα τα 75 κιλα, ειναι κατι που θα μας το λυσει........ποιος???? Αλλα ειπαμε μιλαμε για GS και οχι Βαραντερο!!!!;) |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
Ααααααααααααααχαχαχαχα,εισαι απαιχτος. |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
βοηθαει και το φιλαρακι σου ο georgep.....;);):D |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
Ειδες φιλοτιμο οι Βαραντεροι?;) |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
Αντι λοιπόν να σπαμαρεις υποτιμωντας τον κοπο και το ΦΙΛΟΤΙΜΟ των βαραντερηδηδων κανε κι εσυ κατι επικοδομητικο αφου δεν μπορεις να γραψεις κατι επικοδομητικο!!!! ΜΗΝ ΣΠΑΜΑΡΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ!!!!!! ΑΝ ΕΣΕΝΑ ΔΕΝ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΑΥΤΑ ΜΗΝ ΧΑΛΑΣ ΤΟ ΝΗΜΑ!!!!! |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
ευτυχως που δεν εχουν ολοι ESA δεν λες????????;):) Αυτους μαλλον τους ενδιαφερει το SAG..... οι αλλοι ειναι αξιοι.....της ημιμετρης τεχνολογιας!!!!! |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
δεν διαφωνω και ετσι οπως τα λες τα ξερω και γω αλλα μιλαει και για preload (το σκαναρω και το ανεβαζω.......) και εχω και του varadero αυτο που σκαναρα απο το bmw και λεει και εκει το ιδιο............. |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
Δεν σεβεσαι κανεναν, ποσώ μάλλον τον κοπο ενος συμφουρμιτη σου και συναδελφου σου στην μοτοσυκλετιστικη ζωη ο οποιος εκατσε και απαντησε σε καποιον άλλον συμφουρμιτη ο οποιος ηθελε να μαθει καποια πραγματα!!!! Αν ειχες κατσει εσυ να γραψεις αυτα τα αχρηστα για σενα αλλα ισως πολυ χρησιμα για άλλους και σιγουρα χρησιμα για αυτον που ρωτησε θα ηξερες ποσος πολυς χρονος απαιτειται να βαλεις ολες τις σκεψεις σε μια ταξη και να τα γραψεις οσο το δυνατον πιο κατανοητα!!!! Η απαντηση μου στον συναδελφο που ρωτησε συναδελφε ΜανοΣαμο ηδη εγινε copy/paste σε άλλο μοτοσυκλετιστικο φορουμ!!!!! Κατι λεει αυτο!!!! Αλλα τι λεω τωρα και που τα απευθυνω τα παραπανω????? Εγω παντως αρνουμαι να συνεχισω να χαλαω φαια ουσια για καποιους που θελουν να ξερουν και θελουν να μαθουν και καποιοι άλλοι ανερυθριαστα να σπαμαρουν με υπονοουμενα και να με χλευαζουν βαζοντας ανοητα βιντεακια απο ανοητους ''καλλιτεχνες'' απλως για να καλυψουν τις δικες τους ανασφαλειες και την δικια τους ανικανοτητα στο να προσφερουν κατι πραγματικα σε αυτο το φορουμ αλλα και σε άλα που ηταν μελη!!!!!!! Αλλο το να κανεις μια πλακιτσα ωραια και ομορφα οπως εκανε ο GsManiac στο παρόν και ενιοτε κανει ο Ντινοπουλος αλλου και άλλο ο χλευασμός!!!!!!!!! Λυπαμαι ΜανοΣαμο αλλα αυτο το φορουμ εχει ενα επιπεδο πολυ υψηλο διαθετοντας μελη με το ιδιο υψηλο επιπεδο με ελαχιστες εξαιρεσεις........ !! Εδω λοιπόν θα ζητησω την συνδρομη των αντμιν διοτι αρκετα ως εδω!!!!!!! |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
για σκαναρε και τα ξαναλεμε! |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Δεν καταλαβαινω που βλεπεις την ειρωνεια.
Εσυ μοναχα να σερνεις τα εξ αμαξης στους πάντες για τα παντα εισαι μαθημενος,με υφος 1000 καρδηναλιων. Γνωριζεις πλεων οτι γνωριζω πολλα απο μηχανολογια,αναρωτιεμε αν γνωριζεις εσυ κατι,ή απλα αναδημοσιευεις κειμενα που ειδες στο International Varadero forum. Δεν μου ειναι αδιαφορα αυτα που αναδημοσιευεις,απλα πρεπει να αναρωτηθεις ποσοι φιλοι ειναι σε θεση να βουτηξουν στα βαθια και να σκαλησουν την μοτο τους. Να γραψω κατεβατα ολοκληρα δεν θα το κανω,για κανενα. Αν ομως καιγεσε να εκπαιδευσεις τους φιλους φτιαξε κειμενα με φωτο ή βιντεο οπως κανει ο Γιαννης απο το Σολιγκεν.;) Οχι λογια παχια και εντυπωσιαμους.Εργα. Και παλι δεν καταλαβαινω που ειδες το σπαμ. Κα ι κατι αλλο.ΟΙ Μεταλλικα ειναι γκρουπ διεθνους αξιας. Εσυ εν το μεταξυ αν δεν σου αρεσουν ακου κανενα αραβικο αμανε. Το ιδιο εργο βλεπω παλι.Τον Γιωργο να κυνηγαει μαγισσες και να επικαλειται τους Αντμιν. Ζητα τους να με μπαναρουν και απο εδω,τα ξερεις τα κολπα πια.;) |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
Οπως προειπα οι αντμιν εχουν τον λογο, εγω τελειωσα μαζι σου!!! |
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ρύθμιση πίσω ανάρτησης
Απόσπασμα:
Τ=complete turns (anti clock wise)= συνολο στροφων αντιθετως της φορας του ρολογιου Κ= clicks (anticlockwise)= συνολο στροφων αντιθετως της φορας του ρολογιου. Και τα δυο σημαινουν οτι οι ρυθμισεις αρχιζουν απο την θεση ''τελειως χαλαρο''!!! Οσο για το rebound (αποσβεση επαναφορας) στο τηλεφωνο σου ειπα να βαλεις το βιδακι 0,25-0,50 της στροφης απο τερμα σφιχτο!! κι αυτο διοτι διευκρινιζει το επισυναπτομενο οτι 0,25-0,50 στροφες ανοικτο!!! και η διοδος λαδιου αρχιζει να ανοιγει οταν αρχιζεις να ξεβιδωνεις το βιδακι απο το τερμα σφιχτο προς τα αριστερα (anticlockwise)! |
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:56. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!