![]() |
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Τα λάθη είναι ανθρώπινα,αν και πολλές φορές τα καταλαβαίνουμε κάπως αργά, κάποια άλλα μας βοηθούν κάποιοι άλλοι να τα καταλάβουμε.
Κλείνω ραντεβού για σερβις στο ΒΑΓΙΑΝΕΛΗ για το GS μου ,των 40000χλμ. Κλείνω το ραντεβού ,πηγαίνω ,αφήνω τη μηχανή.Με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι έχει σχιστεί το λαστιχάκι μπροστά ( έχει μια ονομασία,μου διαφεύγει τώρα) τους ρωτώ πόσο στοιχίζει και μου απαντούν γύρω στα 150 ευρώ,ανταπαντώ ,επείγει να το αλλάξω; μου λένε όχι μπορούμε να το αλλάξουμε στα 50000χλμ. Μετά από μια βδομάδα με ξανακαλούν και μου λένε ότι λόγω ανάκλησης στην ανάρτηση δε θα χρειαστεί να το πληρώσω!Κλείνουμε ραντεβού ,πηγαίνω τη μηχανή ,πάω το μεσημέρι να την πάρω και μου λένε 160 ευρώ!!!!!!!!!!Έκπληκτος ρωτώ γιατί αυτό και μου λένε ότι αυτό δεν είναι στην ανάκληση ,είναι η μόνο η μπροστινή ανάρτηση!! η οποία όμως δεν είχε έρθει!Τότε γιατί με πήρατε τηλέφωνο και μου είπατε να έρθω;! όταν τους λέω ότι δε θα πληρώσω γιατί είναι δικό τους λάθος ,μου λένε ότι έγινε παρεξήγηση!!με ρωτούσαν ποιος σας πήρε τηλέφωνο!!!!!!λες και είμαι στην ιντερπολ!να γνωρίζω,να ρωτάω ποιος μου τηλεφωνεί από το τάδε συνεργειο!!Τελικά σε πολύ έντονο ύφος και φανερά εκνευρισμένος ο αρχιμηχανικός φωνάζει μπροστά σε όλους ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ,ΠΑΡΤΕ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΜΕΣΑ ΒΓΑΛΤΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΚΙ ΑΝ ΣΚΟΤΩΘΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Πέρνω τη μηχανή και πάω στο κατάστημα,όπου βρίσκω τους ιδιοκτήτες,τους εξιστορώ τι συνέβη και τι μου λένε κάθε μέρα συναναστρέφονται με καμμια δεκαριά πυροβολημένους!!! ΝΑΙ ετσι βλέπουν εμάς τους πελάτες τους,δεν εννοώ εσένα βέβαια μου λέει.ότι θα λέει στους άλλους....μια παρεξήγηση έγινε,θα κανονίσουμε αν έχεις πιστωτική να το αλλάξουμε και να το βάλουμε σε δόσεις!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΙΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΩ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΣΑΣ. Ο ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ,ΟΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΙ ΟΧΙ ΕΝΑ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ! Τα στοιχεία μου είναι στη διάθεση του site. |
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Απόσπασμα:
Δεν ήξερες, δεν ρώταγες??? Είσαι και κοντοπατριώτης..Αν διαβάσεις εδώ στο φόρουμ μιλάμε και λέμε πολλές πληροφορίες για το πως και το που και το τι!!! Επίσης το φόρουμ έχει εξασφαλίσει εκπτώσεις γιά τα μέλη του φόρουμ! Ψάξου λίγο και βρείς το φώς σου:) |
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
τι να σου πω ρε φιλε εχεις δικιο και καλα κανεις και τους τα χωνεις!!!Νεύρα
το μαγαζι εχει γεμισει πονηρους εκει,εισαι και ατυχος αν ηταν ο Βασιλης εκει θα εκανες την δουλεια σου χωρις παρατραγουδα...:hmmm: κορωνα...κανε την δουλεια σου σε αλλο μαγαζι και μην ξαναπας!!!;) |
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Μηπως εχει και ονομα αυτος ο αρχιμηχανικος????
Η καποιο ιδιαιτερο σημειο επανω του που να μας δωσει να καταλαβουμε ποιος ειναι??? |
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Συμπεριφορές που δεν αρμόζουν σε σοβαρές επιχειρήσεις...:hmmm:
|
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
<<Eπαγγελματίε>>τέτοιου είδους---Υπαρχουν Πολλοι ....Νεύρα πιστεύω οτι η καλύτερη αντίδραση του καταναλωτικου κοινού ειναι αυτη που εχεις και εσυ---ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΣ----και τους ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΕΙΣ:):)
|
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Σε ποιό κατάστημα από τα δύο έγινε το σκηνικό, μπορούμε να μάθουμε;
|
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Απόσπασμα:
Δεν ξαναπατάς στο συνεργείο τους, πας εκεί που πάνε οι ευχαριστημένοι, (και με έκπτωση ;);))και τελειώνει το θέμα.. Έχουμε γεμίσει κουτοπόνηρους αεριτζίδες..:mad::mad: |
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Απόσπασμα:
Ετσι ειναι ακριβως;) |
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
απαράδεκτοι.....όλο και γεμίζει η λίστα με τους απαραδεκτους......
|
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Απόσπασμα:
Καταγγελίες γίνονται δεκτές, μόνο όταν είναι επώνυμες κ με επαληθεύσιμο τηλέφωνο. Αν δεν συμπληρωθούν τα παραπάνω, η καταγγελία θα διαγραφεί !!! |
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
spartiatis έχεις pm ....
|
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Απόσπασμα:
Δημήτριος Θωμάς 6948 ****** (το τηλέφωνό μου το έχει ο admin) |
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Απόσπασμα:
Μάγκας!!!!!!!!!:sm8::sm8::sm8::sm5::sm5::sm5: Μπράβο φίλε!!!!!! Καιρό ειχα να δω Αντρα με ARCHIΔΙΑ......:) |
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Απόσπασμα:
ΣΥΓΓΝΩΜΗ.......ξεχασα να συμπληρωσω....και οχι ARCHIDIA άντρας....:sm7::sm7::sm7::p:p:p:p:p:p |
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Καλησπέρα,ευχαριστώ όλους σας για την υποστήριξη και τα καλά σας λόγια.Σήμερα ´´τυχαία´´με πήραν από το συνεργείο για να περάσω να βάλω τη δωρεάν μπροστινή ανάρτηση,όταν τους είπα ότι δε θέλω να τη βάλω γιατί δεν μου άρεσε ο τρόπος που μου συμπεριφέρθηκαν στην προηγούμενη επίσκεψη μου,μου απάντησαν....έχει κάποιο κόστος η ανάρτηση!;!Τους είπα ευχαριστώ αλλά δεν θα περάσω να την τοποθετήσω και θα πάω σε άλλο συνεργείο.Δεν πέρασαν 10 λεπτά και με πήρε ο κ.Βαγιανέλης μου είπε ότι για μια παρεξήγηση είναι κρίμα να μην πάω να βάλω την ανάρτηση κι όταν του υπενθύμησα τι είχε συμβεί μου είπε, μήπως είσαι υπερβολικός!!!!!Του είπα επίσης ότι κοινοποίησα και τα παράπονα μου στο διαδίκτυο και μου είπε ότι δεν έπρεπε να το κάνω...
Αυτά τα νεώτερα.... |
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
[QUOTE=spartiatis;238441]Καλησπέρα,ευχαριστώ όλους σας για την υποστήριξη και τα καλά σας λόγια.Σήμερα ´´τυχαία´´με πήραν από το συνεργείο για να περάσω να βάλω τη δωρεάν μπροστινή ανάρτηση,όταν τους είπα ότι δε θέλω να τη βάλω γιατί δεν μου άρεσε ο τρόπος που μου συμπεριφέρθηκαν στην προηγούμενη επίσκεψη μου,μου απάντησαν....έχει κάποιο κόστος η ανάρτηση!;!Τους είπα ευχαριστώ αλλά δεν θα περάσω να την τοποθετήσω και θα πάω σε άλλο συνεργείο.Δεν πέρασαν 10 λεπτά και με πήρε ο κ.Βαγιανέλης μου είπε ότι για μια παρεξήγηση είναι κρίμα να μην πάω να βάλω την ανάρτηση κι όταν του υπενθύμησα τι είχε συμβεί μου είπε, μήπως είσαι υπερβολικός!!!!!Του είπα επίσης ότι κοινοποίησα και τα παράπονα μου στο διαδίκτυο και μου είπε ότι δεν έπρεπε να το κάνω...
αυτο....τι σημαινει;;;;;:mad::mad::mad: θελουν να ακουν μονο τα καλα;;;;:cool: εδω μεσα εχουν γραψει πολλοι για τον βασιλη(fast&furious) και για το ποσο καλος μαστορας ειναι,ποσο προσεχει την δουλεια του,κλπ....;) επρεπε να γραφτουν αυτα τα καλα λογια,οσο επρεπε να γραφτουν και τα ασχημα...;) |
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
αυτο....τι σημαινει;;;;;:mad::mad::mad: [/QUOTE]θελουν να ακουν μονο τα καλα;;;;:cool: εδω μεσα εχουν γραψει πολλοι για τον βασιλη(fast&furious) και για το ποσο καλος μαστορας ειναι,ποσο προσεχει την δουλεια του,κλπ....;) επρεπε να γραφτουν αυτα τα καλα λογια,οσο επρεπε να γραφτουν και τα ασχημα...;) μπαρε πρεπει να πουμε οτι ο Βασιλης δεν περνει εντολες απο τον Βαγιανελη για να προσεξει παραπανω τα παιδια του φορουμ απλα ο Βασιλης ειναι #### τα παιδια κανει σωστα την δουλεια του χωρις προσοπικο οφελος και στην τραβη βοηθαει οποιον παει να τον βρει!!!;) τα καλα που γραφωνται ειναι μονο για τον Βασιλη και οχι για την εταιρια που εργαζετε!!!;) |
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
αυτο....τι σημαινει;;;;;:mad::mad::mad: [/QUOTE]θελουν να ακουν μονο τα καλα;;;;:cool: εδω μεσα εχουν γραψει πολλοι για τον βασιλη(fast&furious) και για το ποσο καλος μαστορας ειναι,ποσο προσεχει την δουλεια του,κλπ....;) επρεπε να γραφτουν αυτα τα καλα λογια,οσο επρεπε να γραφτουν και τα ασχημα...;) Συμφωνώ και εγώ. Οπως πρέπει να επιβραβεύεται ένα συνεργείο από το οποίο έχουμε μείνει ευχαριστημένοι, έτσι πρέπει να ακούγονται και τα παράπονα. Στο κάτω κάτω είναι και ο καλύτερος τρόπος να ξεχωρίσουν οι σωστοί επαγγελματίες από τους μισοδούληδες. Πιστεύω επίσης πως τέτοια παράπονα πρέπει να φτάνουν και στις εταιρείες. Είναι ο μόνος αποτελεσματικός τρόπος για να κερδηθεί καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. ΝεύραΝεύραΝεύρα |
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
[quote=wet
μπαρε πρεπει να πουμε οτι ο Βασιλης δεν περνει εντολες απο τον Βαγιανελη για να προσεξει παραπανω τα παιδια του φορουμ απλα ο Βασιλης ειναι #### τα παιδια κανει σωστα την δουλεια του χωρις προσοπικο οφελος και στην τραβη βοηθαει οποιον παει να τον βρει!!!;) τα καλα που γραφωνται ειναι μονο για τον Βασιλη και οχι για την εταιρια που εργαζετε!!!;)[/QUOTE] κοντα στον βασιλικο....ποτιζεται και ο βαγιανελης;):D |
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Απόσπασμα:
ετσι ετσι ακριβως!!!:cool::cool::cool: |
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
κι αν το κάνεις στον κλειδαρά της γειτονιάς σου €10. τόσα μου πήρε ο δικός μου για 5 λεπτά δουλειά.:cool:
|
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Απόσπασμα:
στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι η εταιρεία που δίνει αυτές τις γραμμές. σε θέματα ΤΙΜΩΝ, εξυπηρέτησης αλλά και αδιαφορίας προς τον πελάτη. διότι 'πού θα πάνε?'. έλα όμως... που υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές... Υπεράνω Γερμανοί σε χώρα... Κάφρων? ήδη βλέπουν τα αποτελέσματα στους τζίρους τους. |
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Απόσπασμα:
Μπραβο ρε μαγκα εισαι ωραιος;) |
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Υπάρχουν πολλά σεμινάρια για την εξυπηρέτηση πελατών. Όσο και περίεργο να ακούγετε οι σοβαρές εταιρίες πληρώνουν για να επενδύσουν στην σωστή συμπεριφορά των υπαλλήλων τους . Έχω την τύχη να είμαι σε μία από αυτές τις εταιρίες και πραγματικά μαθαίνεις απίστευτες τεχνικές αντιμετώπισης τέτοιον περιστατικών. Φυσικά παίζει ρόλο και ο χαρακτήρας του καθένα μας, αλλά εκεί είναι η ευθύνη του διευθυντή, να αξιολογήσει και να κρίνει αν κάνεις για την δουλειά και αν δεν κάνεις η ανεργία είναι μεγάλη και η ζήτηση εργασίας το ίδιο.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση αν ο κύριος είναι ο καλύτερος μηχανικός και τον έχουν ανάγκη, ας τον ‘’κλείσουν’’ στο συνεργείο και να βάλουν κάποιον άλλον να επικοινωνεί με τους πελάτες, μια και είναι άδικο για τον κάθε κύριο Βαγιανέλη να του χαλάς την εικόνα του, ιδικά σήμερα που στο ινερνετ μαθαίνονται τα πάντα. |
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Απόσπασμα:
Στο συγκεκριμένα κατάστημα - στη Βουλιαγμένης - έχουν το "κοκαλάκι της νυχτερίδας"!! Ελπίζω η θεά Τύχη να μη τους παρατήσει πριν τους πελάτες τους και να βρουν τη λύση στα προβλήματα τους...... - όχι για κάτι άλλο, απλά είναι κρίμα για κάποια αξιολόγα άτομα εκεί μέσα να πληρώσουν αλλονών καφρίλες!! Νεύρα Προσωπικά έχω άσχημη εμπειρία και σε επίπεδο τεχνικής βοήθειας αλλά και σε αντιμετώπισης πελάτη/φίλου μου που είχαν πολυετή συνεργασία! Και τα 2 προβλήματα προήλθαν από ένα συγκεκριμένο άτομο - ο οποίος εκτελεί χρέη προϊσταμένου/αρχιμηχανικού/τα λύνω όλα εκεί μέσα! Και επειδή πάω κάμποσες φορές εκεί για ψιλοανταλλακτικά - ο Ελλάδιος είναι γάτα σε αυτά... ;) - έχω γίνει μάρτυρας και άλλων κωμικοτραγικών σκηνών! Οι αντιπροσωπείες διώχνουν μόνες τους τους πελάτες... κάτι με λάθος άτομα σε λάθος θέσεις, κάτι λάθος πολιτική, κάτι οι υψηλές τιμές, θα κλάψουν μανούλες........... :hmmm: |
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
εγώ πιστεύω ότι γενικά υπάρχει θέμα με την εν λόγω εταιρεία. Είχα πάει να ρωτήσω για ανταλλαγή και σχεδόν μου έβγαλε ότι το Dakarάκι μου δεν αξίζει μία διότι βγαίνει το G650gs στα 7 χιλιάρικα. Κι ήταν περισσότερο το ύφος που με ενόχλησε. Ο μπρατσάς ήταν, δεν ξέρω πως τον λένε.
Στα θετικά, όταν πρωτοβγήκε το 800GS μου το έδωσε αμέσως ένα παληκάρι για δοκιμή, αλλά για 15 λεπτά. Προσωπικά πάντως δεν νομίζω ότι θα ξαναπήγαινα εκεί. Οσο για το συνεργείο, πριν 4 μήνες χρειάστηκα μπαταρία. Μου είπε 83 ευρώ και 17 ευρώ εγκατάσταση. Οταν του είπα ότι θα τη βάλω μόνος μου, μου είπε ότι δε θα ισχύει η εγγύηση.....της μπαταρίας! Αφού τον ευχαρίστησα του είπα να την κρατήσει κι αγόρασα από αλλού. Από δω και πέρα τέρμα οριστικά τα συνεργεία. Να κόψουν το λαιμό τους, τα χέρια μου πιάνουν, θα τα κάνω όλα μόνος μου. |
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Απόσπασμα:
Έτσι μπράβο ;) για να το σκέπτονται 2 φορές πως να φέρονται! |
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
TO SYNERGIO EINAI SAN TON GIATRO.SE ALLON ARESEI KAI SE ALLON OXI.DEN SOY ARESEI DEN XANAPAS.ETSI APLA:cool:
|
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Απόσπασμα:
και εγώ πριν καταλήξω αλλού πέρασα από εκεί .δεν ενημερώθηκα από εδώ ή δεν είχε γράψει κάποιος κάποια άσχημη εμπειρία του.Την πάτησα και έμαθα και ψάχνω πριν πάω σε συνεργείο πλέον. |
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
πραγματικά εντυπωσιάζομαι και απο την απαραδεκτη συμπεριφορά του εν λόγο συνεργείου ΝεύραΝεύραΝεύρααλλά και απο την μαγκία του συμφορουμίτη...:sm8::sm8::sm8:
ΕΤΣΙ!!!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΜΕ & ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ########...και όπως έχω ξαναπεί η καλύτερη διαφημηση ή δυσφήμηση είναι απο στομά σε στόμα..:cool: |
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
O γιατρός είναι επιστήμονας και κάνει ένα λειτούργημα,τώρα αν είναι καλός ή κακός δεν εξαρτάται μόνο από τις γνώσεις του αλλά κυρίως από το χαρακτήρα του κι είναι κυρίως ανεξάρτητος.Ο μηχανικός είναι κι αυτός επιστήμονας σε εισαγωγικά κι οφείλει να σέβεται τον πελάτη,το κυριότερο όμως είναι να αγαπάει αυτό που κάνει!Το θέμα δεν είναι να αλλάζουμε συνεργεία και μηχανικούς αλλά να υπάρχουν σωστοί άνθρωποι!
|
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Χθες σε μια συζήτηση με ένα φίλο που χει κι αυτός την ίδια μηχανή μου είπε πως το λαστιχάκι αυτό λέγεται ´´μπολσοι᾽᾽αν κατάλαβα καλά και θα ρωτήσει ένα φίλο του μηχανικό αν έχει κάποιο να μου δώσει δωρεάν!!!Μου τηλεφώνησε ο εν λόγω μηχανικός και μου είπε να περάσω από εκεί να μου το τοποθετήσει δωρεάν!!Αυτά!
|
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Νεύρα AYTOI ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ
|
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Εγώ έχω να πω ότι αν κάτι με χαλάει σε μια συναλλαγή που κάνω για λόγους που εγώ κρίνο εις βάρος μου απλά την κάνω με ελαφρά.
Δεν ψάχνω να βρώ ούτε γιατί ούτε πως, ο αντιεπαγγελματισμός είναι τις μόδας τώρα τελευταία και ιδιαίτερα αν καταλάβει κάποιος ότι εγώ αποτελώ για αυτών δεδομένο. Μακριά από όλους αυτούς και πάρε δώσε μόνο με σοβαρούς επαγγελματίες που θα σεβαστούν τα λεφτά που θα πάρουν. |
Απάντηση: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ....
Το ολο θεμα ειναι δυστυχως πως δεν πρατουμε οπως θα επρεπε.Δηλαδη αυτος ο κυριος να κατσει και να σκεφτει αν θα του αρεσε αυτη η συμπεριφορα την επομενη φορα που θα παει σε ενα μαγαζι να αφησει τα λεφτα του και ο μαγαζατορας του κανει τα ιδια..Που ειμαι σιγουρος πως δεν θα του αρεσει καθολου ,αλλα δυστυχως υπαρχουν και αυτοι....Εμεις κραταμε αυτους που μας σεβονται και μας βλεπουν σαν ανθρωπους και οχι σαν χρημα στην τσεπη...Αυτα ειχα να πω και εγω απο την πλευρα μου γιατι οπως ξερετε ειναι δυσκολη η θεση μου...
|
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 01:22. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!