GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Εξοπλισμός μοτοσικλέτας (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=26)
-   -   αναρτήσεις για GS 1200 (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=14959)

dtz 30-10-2010 00:13

αναρτήσεις για GS 1200
 
καλησπέρα σε όλους,

μετά από 121.000, ήρθε η ώρα να αλλάξω τις ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ (για αυτήν την κατηγορία τιμής μοτό) μαμά αναρτήσεις της ''επίσημης αγαπημένης''.
Επειδή βλέπω ότι το ''μπουφανάκι'' κυμαίνεται από 1200 - 1600 περίπου ευρώ,
είναι ευπρόσδεκτη, για να μην πω απαραίτητη, η γνώμη φίλων που έχουν προχωρήσει στο εν λόγω project, και μπορούν να με (μας) διαφωτίσουν
  • Σουηδία ή Λευκή δύναμη ?
  • απόδοση στην άσφαλτο, χώμα, βραχώδη βρεγμένα μονοπάτια(αστειάκι)
  • έχετε δεί όντως διαφορά σε σχέση με μαμά καινούργιες ? γιατί όταν πληρώνουμε πολλά, βλέπουμε λιγότερο αντικειμενικά τα πράγματα
ευχαριστώ εκ των προτέρων :)

ThanDim 30-10-2010 00:46

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Εγώ προσωπικά κατέληξα σε αναρτήσεις Wilbers. Πολύ γνωστές στην Γερμανία αλλά χαντακωμένες στην Ελλάδα από την εδώ αντιπροσωπεία - Ηλιοφίλ μέχρι πριν λίγους μήνες, πλέον μια νέα στην Θεσσαλονίκη!

Μπρος, πίσω στα 1250 ευρώ (κατάστημα αναρτήσεων στην Αθήνα). Αναμονή 3 βδομάδες περίπου γιατί γίνονται παραγγελία στην Γερμανία με τα δικά σου χαρακτηριστικά (βάρος αναβάτη, σύνηθες συνολικό βάρος κατα την χρήση της μοτοσυκλέτας, τρόπος οδήγησης, τερέν χρήσης κτλ) για να έρθει φιξαρισμένο στα μέτρα σου. Μπροστά έχει μηχανική προφόρτιση ελατηρίου, πίσω υδραυλική προφόρτιση και ρύθμιση επαναφοράς. Οι αντίστοιχες WP κόστιζαν στα 1480ευρώ

Τις περιμένω σε λίγες μέρες... πάντως μετά από τις πεσμένες μαμίσιες θα μου φαίνονται τέλειες!!! :sm7:

fguy 30-10-2010 00:56

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Η γνωμη μου ειναι πως κορυφαιες ειναι οι OHLINS, αλλα πολυ ακριβες. Οι δε WILBERS ειναι παρα πολυ καλες και αρκετα φτηνοτερες απο τις πρωτες. Στη Γερμανια ειναι οι πιο διαδεδομενες για BMW.
Γενικα ο,τι αφτερμαρκετ βαλεις, θα δεις μεγαλη διαφορα, σε συγκριση με τις μαμα. Το θεμα ειναι ποσα χρηματα θελεις να διαθεσεις.

EOD-K9 30-10-2010 09:33

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
ενδιαφέρων

για γράφετε απόψεις !............

GREGORY 31-10-2010 19:55

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Ειμαι και εγω για αλλαγη
τι ξερετε για bitubo εκτος των αλλων

αν εχει αλλαξει καποιος ας μου γραψει σε πμ που και ποσο

δεν βλεπω το θεμα να περπατα

manosamos 31-10-2010 19:59

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GREGORY ( 240140)
Ειμαι και εγω για αλλαγη
τι ξερετε για bitubo εκτος των αλλων

αν εχει αλλαξει καποιος ας μου γραψει σε πμ που και ποσο

δεν βλεπω το θεμα να περπατα

Τι μηχανη εχεις Γρηγορη?
Ριξε μια ματια και στην Wilbers Products GmbH - Die Fahrwerksmanufaktur!
Ειναι γερμανικη βιοτεχνια και στα φτιαχνει συμφωνα με τα κιλα σου και αλλες λεπτομερειες.
Επισης σου χαμηλωνει και την μοτο αν θες.;)

GeorgeP 31-10-2010 20:57

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από dtz ( 239426)
καλησπέρα σε όλους,

μετά από 121.000, ήρθε η ώρα να αλλάξω τις ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ (για αυτήν την κατηγορία τιμής μοτό) μαμά αναρτήσεις της ''επίσημης αγαπημένης''.
Επειδή βλέπω ότι το ''μπουφανάκι'' κυμαίνεται από 1200 - 1600 περίπου ευρώ,

είναι ευπρόσδεκτη, για να μην πω απαραίτητη, η γνώμη φίλων που έχουν προχωρήσει στο εν λόγω project, και μπορούν να με (μας) διαφωτίσουν
  • Σουηδία ή Λευκή δύναμη ?
  • απόδοση στην άσφαλτο, χώμα, βραχώδη βρεγμένα μονοπάτια(αστειάκι)
  • έχετε δεί όντως διαφορά σε σχέση με μαμά καινούργιες ? γιατί όταν πληρώνουμε πολλά, βλέπουμε λιγότερο αντικειμενικά τα πράγματα
ευχαριστώ εκ των προτέρων :)

H Σουηδια ειναι μονοδρομος αν θελεις το ''τέλειο''!!!
η λευκη δυναμη σταματησε την παραγωγη για αλλες μοτοσυκλετες πλην ΚΤΜ εδω και καποιους μηνες ¨η και χρονο!
Η wilbers ειναι κια υτες καταπληκτικες αναρτησεις και ανηκουν στην Hyperpro την οποια εγω προσωπικα προτιμω αφου συνδυαζει την ποιοτητα της σουηδιας κι εχει καλυτερη προοδευτικοτητα απο την Σκανδιναυεζα!

Υπαρχει και ο τριτος δρομος, ο φτηνοτερος, του να αλλαξεις μονον το ελατηριο βαζοντας ενα απο τις παραπανω εταιρειες!!
Μεσοβεζικη λυση αλλα με καταπληκτικα αποτελεσματα εφοσον το σωμα του αμορτισερ ειναι σε καλη κατασταση (δενε χει δακρυσει) και δεν εισαι ο ''ξυνω μαρσπιεδες'' αλά ροσσι!! Σκεψου το!!!
Εγω αυτον τον δρομο διαλεξα για το τριτο Βαραντερο μου αφου στο μεν πρωτο ειχα βαλει την λέυκη δυναμη πισω (κομπλε) και ελατηρια της ιδιας εταιρειας μπροστα, την /Σουηδεζα στο δευτερο Βαραντερο και ελατηρια της ιδιας μπροστα και τα ελατηρια μονον της Hyperpro στο τριτο βαραντερο!
Ειμαι απολυτα ευχαριστημενος αφου ποτε δεν αξιοποιησα στο 100% τις δυνατοτητες των φουλ αναρτησεων, αφου αυτες μονον σε πιστα αξιοποιουνται, ενω πληρωσα ενα καρο λεφτα!!!

GREGORY 31-10-2010 21:35

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από manosamos ( 240143)
Τι μηχανη εχεις Γρηγορη?
Ριξε μια ματια και στην Wilbers Products GmbH - Die Fahrwerksmanufaktur!
Ειναι γερμανικη βιοτεχνια και στα φτιαχνει συμφωνα με τα κιλα σου και αλλες λεπτομερειες.
Επισης σου χαμηλωνει και την μοτο αν θες.;)

αυτην

http://i995.photobucket.com/albums/a...dhighsmall.jpg

με 115000 χλμ
δεν δακριζουν george p αλλα εχουν γινει κουτσουρο
οχι οτι δεν με νοιαζουν τα λεφτα αλλα για χρηση 90% δρομου που το κανω δεν θελω συμβιβασμους
χωρις ESA

GREGORY 31-10-2010 22:19

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
εγραψα κουτσουρο και μαλλον το περιγραφω λαθος

καλυτερα το ελατηριο εχει χασει την σκληροτητα του μια και η μοτο καθεται πολυ με βαρος
και οι αποσβεσεις ειναι μικρες οτι ρυθμιση και να κανω
το να πηγαινει σαν ''αραμπας '' αυτο ειναι χαρακτηρηστικο που το ειχε απο την μανα της

GeorgeP 01-11-2010 14:08

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GREGORY ( 240263)
εγραψα κουτσουρο και μαλλον το περιγραφω λαθος

καλυτερα το ελατηριο εχει χασει την σκληροτητα του μια και η μοτο καθεται πολυ με βαρος
και οι αποσβεσεις ειναι μικρες οτι ρυθμιση και να κανω
το να πηγαινει σαν ''αραμπας '' αυτο ειναι χαρακτηρηστικο που το ειχε απο την μανα της

Α, τωρα τα λες σωστά ως προς την περιγραφη του προβληματος!!!

Το ελατηριο (οποιοδηποτε ελατηριο) για να χασει μερος του ελευθερου μηκους του (και ποτε την σκληροτητα του - φες επεξηγηση παρακατω) πρέπει να διανυθουν πανω απο 100,000 σκληρα κμ με συνεχομενο βαρος επανω του, το οποιο βαρος ξεπερνα τις προδιαγραφες βαρους που αναγραφονται στο πλαι του ελατηριου!

Και παλι ομως μπορει να χασει λιγο απο το ελευθερο υψος του αλλα δεν θα χασει ποτε την αρχικη του σκληροτητα διότι:

Δύο από τα βασικότερα στοιχεία που πρέπει να γνωρίζουμε είναι το ελεύθερο ύψος του, και το spring rate (παρ' όλο που υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες όπως load rate, cold or hot coils, frequency κλπ). Το ελεύθερο ύψος του ελατηρίου είναι προφανές και μπορούμε να το μετρήσουμε με ένα απλό μέτρο, ως spring rate ορίζεται η δύναμη που απαιτείται προκειμένου να συμπιέσουμε ή να εκτείνουμε ένα ελατήριο κατά μία ίντσα και μετριέται συνήθως σε lbs/in.
Ο μαθηματικός τύπος που υπολογίζει το spring rate είναι

k = G * d4 / 8 * n * D3

όπου,
k = spring rate (lbs/in)
G = modulus of rigidity, το οποίο εξαρτάται από το υλικό του ελατηρίου, το οποίο είναι σχεδόν πάντα ανοξείδωτο ατσάλι, οπότε μπορούμε να το θεωρούμε σαν σταθερά και ισούται με 11,25*10^6 psi
d = η διάμετρος του σύρματος
n = ο αριθμός των ενεργών σπειρών, όπου είναι ο αριθμός των σπειρών που εμπλέκονται στην κίνηση, δηλαδή όλες εκτός από την πρώτη και την τελευταία, με την προϋπόθεση ότι πατάνε ολόκληρες στο πιατέλο, αλλιώς αφαιρούμε μόνο το ποσοστό κατά το οποίο πατάνε (π.χ. 0,5 αν πατάει η μισή).
D = η μέση διάμετρος της σπείρας του ελατηρίου (εξωτερική διάμετρος μείον το πάχος του σύρματος)
Όπως είναι προφανές, στην εξίσωση δεν εμπλέκεται πουθενά το ύψος του ελατηρίου, οπότε ο ισχυρισμός μερικών ότι το ελατήριο με τον καιρό μπορεί να μαλακώσει επειδή "κάθεται" δεν ευσταθεί, μπορεί όντως να "κάτσει" αλλά δε μεταβάλλεται η σκληρότητά του.
Τα παραπανω ειναι ειδικες γνωσεις περι ελατηριων για να μην σε/μας παραμυθιαζουν οι διαφοροι μηχανικοι και κατασκευαστες αναρτησεων και ελατηριων αφτερ μαρκετ.
Παμε τωρα σε κατι πιο ευκολο και κατανοητο, με δυο λεξεις να σου/σας εξηγησω γιατι δεν ειναι αναγκη να αλλαζουμε ολοκληρη την αναρτηση εφοσον το σωμα του αμορτισερ δεν εχει διαρροες και δουλευει καλα!
Ενα πρωτης τοποθετησης σωμα αμορτισερ το οποιο τοποθετειται σε ενα οχημα (μοτοσυκλετα ¨η αυτοκινητο) για νορμαλ χρηση στον δρομο και συμφωνα με την ''ειδικοτητα'' του (χωμα, δρομου, εντουρο, ον/οφφ κ.λ.π.) διαφερει απο τα εξειδικευμενα αμορτισερ που προοριζονται για την ιδια χρηση στον τροπο με τον οποιο επιτρέπεται στο λαδι να κυκλοφορησει μεσα του κι ετσι να επιτευχθουν οι σωστες αποσβεσεις. Τα λαδια ειναι σε ολα τα ιδια και ειναι τυπου ATF, τα οποια εφοσον δεν ερχονται σε επαφη με την ατμοσφαιρα (γιαυτο και αζωτο μεσα στις αναρτησεις και οχι αερας) ποτε δεν χανουν τις ιδιοτητες τους!
Ετσι στα πρωτης τοποθετησης διατιθονται μικρες στανταρ οπες και στις αφτερ μαρκετ κατασκευες ρυθμιζομενες οπες με ειδικες βαλβιδες των ανοιγμα των οποιων - για το περασμα του λαδιου - ελεγχεται με ειδικες πανακριβες βαλβιδες! Σε οποια αμορτισερ πρωτης τοποθετησης εχουμε ρυθμισεις της αποσβεσης, π.χ επαναφορας, αντι για πανακριβες βαλβιδες τοποθετουνται βιδες με κωνικη καταληξη οπου οταν βιδωνουμε μειωνεται το ανοιγμα περασματος του λαδιου και οταν ξεβιδωνουμε μεγαλωνει αυτό! Ειναι το ιδιο πραγμα με την διαφορα οτι η πανακριβη βαλβιδα εχει μικρομετρικη ρυθμιση και αρα πιο μεγαλο ευρος ρυθμισεων ενω η κωνικη βιδα μικροτερο ευρος και φυσικα οχι μικρομετρικη ρυθμιση!!!! Το θεμα ειναι.... την χρειαζομαστε αυτην την μικρομετρικη ρυθμιση ωστε να παμε να σκασουμε εναν σκασμο λεφτα ¨η οχι? Ξυνουμε μαρσπιεδες με τα mega on/off μας η οχι???? ;) παμε σαν τον ροσσι ¨η οχι? οδηγουμε αερα-πατερα στα βουνα ¨η οχι?;)
Αν οχι τοτε κι εφοσον το αμορτισερ δεν εχει διαρροες μπορουμε να καταφυγουμε στην φτηνοτερη αλλα αξιοπιστοτατη λυση της αλλαγης ΜΟΝΟΝ του ελατηριου!
Μονον προσοχη τι θελουμε να επιτυχουμε αφου επιλογή του κατάλληλου ελατηρίου είναι μεγάλης σημασίας και είναι άμεσα συνυφασμένη με τη χρήση του οχήματος.
Με ένα σκληρό ελατήριο, η μοτο θα έχει μικρότερες κλίσεις (φρενάρισμα, επιτάχυνση), αμεσότερη συμπεριφορά στα πλαγιασματα, καλλυτερη πληροφορηση σχεδον παντου στον δρομο και σε ολες τις συνθηκες (στροφες, ευθειες κ.λ.π) και γενικά μεγαλύτερη ασφάλεια, ειδικά αν αναλογιστούμε το έξτρα βάρος λόγω κατασκευής και του επιπλεον φορτωματος που εμεις τους κανουμε!! Επιτρέποντας δε ταυτόχρονα και μεγαλύτερες ταχύτητες.
Ένα μαλακό ελατήριο από την άλλη, προσφέρει μεγαλύτερες διαδρομές, κάτι το οποίο είναι πολλές φορές το ζητούμενο για τις μοτοσυκλετες μας, διοτι επιτρέπει στο όχημα να κινείται σε περισσότερο δύσβατα εδάφη με μεγαλύτερη ασφάλεια αφου ειναι ενδοτικοτερο στο να ακολουθει τις ανωμαλιες του εδαφους, είναι πιο άνετο για οδηγό και επιβάτες ειδικά σε ανώμαλο έδαφος όπου μια GS ισως περάσει μεγάλο σχετικα μέρος της ζωής της, αλλά επιτρέπει στο όχημα να παίρνει μεγάλες κλίσεις ειδικα στο φρεναρισμα οπότε και φτάνει πιο εύκολα στο όριο με κινδυνο πτωσης σε βιαια φρεναρισματα και γενικά μειώνει την αίσθηση ασφάλειας, ειδικά όσο μεγαλώνουν οι ταχύτητες.

Οι κατασκευαστες ελατηριων αφτερ μαρκετ τα εχουν ολα αυτα υποψιν τους και προτινουν μια μεση λυση συνηθως, η οποια στο 90% των περιπτωσεων ειναι υπεραρκετη προσφεροντας δραματικη βελτιωση στην συμπεριφορα της μοτοσυκλετας!

Σημ. μακρυγορησα παλι αλλα ηθελα να εχεις/τε μια πληρη αποψη του γιατι να αλλαξεις/τε ολοκληρη την αναρτηση δινοντας εναν σκασμο λεφτα!

fguy 01-11-2010 15:02

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
πολυ κατατοπιστικος ο GEORGEP! Πως ομως θα βρουμε μονο ελατηρια (μπρος-πισω)?? Θεωρω ευκολοτερο να βρουμε ολοκληρα σετ αναρτησεων. Αν και πολυ ακριβοτερα......

GeorgeP 01-11-2010 15:37

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από fguy ( 240670)
πολυ κατατοπιστικος ο GEORGEP! Πως ομως θα βρουμε μονο ελατηρια (μπρος-πισω)?? ......

Η μοτοδυναμικη για Ohlins ελατηρια και η techno moto για hyperpro!!!!

για Ohlins
MOTODYNAMICS S.A.
Thessi Kyrillos
19300 Aspropyrgos
GREECE
Tel. +30 210 62 93 547/8
Fax. +30 210 62 01 745
E-mail:
T.Papadopoulos@yamaha-motor.gr

για hyperpro
Techno-Moto Racing Ltd.
12 Kalirrois Str
117 43 Athens
Tel: +30 210 9242410
Fax: +30 210 9242474
sales@tecnomoto.gr
www.tecnomoto.gr

και για wilbers (ιδια με τα hyperpro)
Sixdays service point
Stavros Tsoleridis
olimpiados 83
54633 Thessaloniki
Greece
Phone: / Fax: 0030 2310253220
info@sixdays.gr
www.sixdays.gr

IOTH1X 01-11-2010 15:38

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Φίλε καλησπέρα
Εγώ στα 12,000km έβαλα Σουηδέζες .
Οι λόγος που αντικατέστησα τις μαμα είναι γιατί είναι λίγο απ΄ όλα και πολύ από τίποτα.
Κάνουν και για χώμα αλλά κάνουν και για άσφαλτο, είναι και λίγο άνετες αλλά και λίγο σπορ μπορείς να κάνεις enduro αλλά και grand tourismo.
Σε κάθε περίπτωση οι OHLINS έχουν αναβαθμίσει κατά πολύ την συμπεριφορά της μηχανής και το πιο εντυπωσιακό είναι ο τρόπος που αντιστέκεται στο βούτηγμα όταν φρενάρεις …..
Οι λόγοι που προτίμησα Σουηδό είναι 4.
1. Είναι κατα γενική ομολογία καλύτερες από τις WP.
2. Έχει πολύ περισσότερα μοντέλα αναρτήσεων προσαρμοσμένα στις ανάγκες της κάθε μηχανής.
3. Στην Ελλάδα είναι φτηνότερες από τις WP και φτηνότερες από το εξωτερικό. Προφανώς ο Αντιπρόσωπος προμοτάρει. Αντιθέτως οι WP στην Ελλάδα είναι ακριβότερες από το εξωτερικό και όπως προείπα ακριβότερες από τις OHLINS και ο λόγος είναι ότι συναρμολογούνται με ανάλογο κόστος του κάθε εξαρτήματος ( Ανάρτηση + υδραυλική προφόρτηση + εξωτερικό reservoir)* Η OHLINS είναι fix από το εργοστάσιο.
4. Ο βασικότερος όμως λόγος είναι ότι:
ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΑ, ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΗ και…… ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ

Δεν έχω αλλάξει γνώμη ούτε για 1km

GREGORY 01-11-2010 15:50

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
εμενα με ενδιαφερουν

1. προμηθευτες
2. τιμες
3. γνωμες απο χρηση αν υπαρχουν

μεχρι στιγμης ενας εχει παραγγειλει και περιμενουμε την γνωμη του

δεν βλεπω αλλον να εχει αποψη απο προσωπικη εμπειρια σε GS

georged 01-11-2010 15:51

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
έχω μια απορία: εμείς που έχουμε μοντέλο με ESA μπορούμε να αντικαταστήσουμε τις αναρτήσεις με Ohlins?
Η δυνατότητα που σου δίνει η ESA - να ρυθμίζεις με ένα μπουτόν την ανάρτηση - καταργείται?

Gemat 01-11-2010 15:52

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 240649)
Με ένα σκληρό ελατήριο, η μοτο θα έχει μικρότερες κλίσεις (φρενάρισμα, επιτάχυνση), αμεσότερη συμπεριφορά στα πλαγιασματα, καλλυτερη πληροφορηση σχεδον παντου στον δρομο και σε ολες τις συνθηκες (στροφες, ευθειες κ.λ.π) και γενικά μεγαλύτερη ασφάλεια, ειδικά αν αναλογιστούμε το έξτρα βάρος λόγω κατασκευής και του επιπλεον φορτωματος που εμεις τους κανουμε!! Επιτρέποντας δε ταυτόχρονα και μεγαλύτερες ταχύτητες.
Ένα μαλακό ελατήριο από την άλλη, προσφέρει μεγαλύτερες διαδρομές, κάτι το οποίο είναι πολλές φορές το ζητούμενο για τις μοτοσυκλετες μας, διοτι επιτρέπει στο όχημα να κινείται σε περισσότερο δύσβατα εδάφη με μεγαλύτερη ασφάλεια αφου ειναι ενδοτικοτερο στο να ακολουθει τις ανωμαλιες του εδαφους, είναι πιο άνετο για οδηγό και επιβάτες ειδικά σε ανώμαλο έδαφος όπου μια GS ισως περάσει μεγάλο σχετικα μέρος της ζωής της, αλλά επιτρέπει στο όχημα να παίρνει μεγάλες κλίσεις ειδικα στο φρεναρισμα οπότε και φτάνει πιο εύκολα στο όριο με κινδυνο πτωσης σε βιαια φρεναρισματα και γενικά μειώνει την αίσθηση ασφάλειας, ειδικά όσο μεγαλώνουν οι ταχύτητες.


...μηπως εχεις και τις διαφορες μεταξυ ενος ΦΘΗΝΟΥ (μαμα) ελατηριου και ενος ΑΚΡΙΒΟΥ ??

Γιατι προφανως οσο αφορα τη σκληροτητα, το μαμα ελατηριο ειναι καπου στη μεση και εμεις μαλλον κατι τετοιο χρειαζομαστε αφου κυριως κανουμε μικτη χρηση με εμφαση στην ασφαλτο ...

GREGORY 01-11-2010 15:53

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
ΙΟΤ1Χ με προλαβες στην στροφη και με περασες

περιμενω σε παρακαλω με προσωπικο μηνυμα αν θες τιμη και προμηθευτη

Gemat 01-11-2010 15:55

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από IOTH1X ( 240695)
Φίλε καλησπέρα
Εγώ στα 12,000km έβαλα Σουηδέζες .
Οι λόγος που αντικατέστησα τις μαμα είναι γιατί είναι λίγο απ΄ όλα και πολύ από τίποτα.
Κάνουν και για χώμα αλλά κάνουν και για άσφαλτο, είναι και λίγο άνετες αλλά και λίγο σπορ μπορείς να κάνεις enduro αλλά και grand tourismo.
Σε κάθε περίπτωση οι OHLINS έχουν αναβαθμίσει κατά πολύ την συμπεριφορά της μηχανής και το πιο εντυπωσιακό είναι ο τρόπος που αντιστέκεται στο βούτηγμα όταν φρενάρεις …..
Οι λόγοι που προτίμησα Σουηδό είναι 4.
1. Είναι κατα γενική ομολογία καλύτερες από τις WP.
2. Έχει πολύ περισσότερα μοντέλα αναρτήσεων προσαρμοσμένα στις ανάγκες της κάθε μηχανής.
3. Στην Ελλάδα είναι φτηνότερες από τις WP και φτηνότερες από το εξωτερικό. Προφανώς ο Αντιπρόσωπος προμοτάρει. Αντιθέτως οι WP στην Ελλάδα είναι ακριβότερες από το εξωτερικό και όπως προείπα ακριβότερες από τις OHLINS και ο λόγος είναι ότι συναρμολογούνται με ανάλογο κόστος του κάθε εξαρτήματος ( Ανάρτηση + υδραυλική προφόρτηση + εξωτερικό reservoir)* Η OHLINS είναι fix από το εργοστάσιο.
4. Ο βασικότερος όμως λόγος είναι ότι:
ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΑ, ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΗ και…… ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ

Δεν έχω αλλάξει γνώμη ούτε για 1km



Ειχα την εντυπωση οτι το GS δεν βουταει στο φρεναρισμα με το τελεσυστημα της εμπρος αναρτησης.....

...κανω λαθος??

ckalfas 01-11-2010 16:11

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Δεν κάνεις λάθος...

fguy 01-11-2010 16:26

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 240693)
Η μοτοδυναμικη για Ohlins ελατηρια και η techno moto για hyperpro!!!!

για Ohlins
MOTODYNAMICS S.A.
Thessi Kyrillos
19300 Aspropyrgos
GREECE
Tel. +30 210 62 93 547/8
Fax. +30 210 62 01 745
E-mail:
T.Papadopoulos@yamaha-motor.gr

για hyperpro
Techno-Moto Racing Ltd.
12 Kalirrois Str
117 43 Athens
Tel: +30 210 9242410
Fax: +30 210 9242474
sales@tecnomoto.gr
www.tecnomoto.gr

και για wilbers (ιδια με τα hyperpro)
Sixdays service point
Stavros Tsoleridis
olimpiados 83
54633 Thessaloniki
Greece
Phone: / Fax: 0030 2310253220
info@sixdays.gr
www.sixdays.gr

Ευχαριστω φιλε George, εισαι αμεσος και κατατοπιστικοτατος!!!!!!!

fguy 01-11-2010 16:39

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
παιδια ασχετη ερωτηση¨....
η πισω αναρτηση του 1200 2008+, ταιριαζει και στα μοντελα 2004-2007?

GeorgeP 01-11-2010 23:52

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 240701)
...μηπως εχεις και τις διαφορες μεταξυ ενος ΦΘΗΝΟΥ (μαμα) ελατηριου και ενος ΑΚΡΙΒΟΥ ??

Γιατι προφανως οσο αφορα τη σκληροτητα, το μαμα ελατηριο ειναι καπου στη μεση και εμεις μαλλον κατι τετοιο χρειαζομαστε αφου κυριως κανουμε μικτη χρηση με εμφαση στην ασφαλτο ...

το μαμα ελατηριο του Βαραντερο, εν συγκριση με ενα HP π.χ. ειναι στην.......ακρη, στην πολυ κατω ακρη......οχι στην μεση! εκτος κι αν εννοεις την μεση της κατωτατης ακρης με την κατω ακρη!!!;):D

Δες την φωτο του μηνυματος ''18'' εδω http://www.gsforum.gr/%CE%A4%CE%B5%C...31/index2.html και κανε συγκρισεις!!

nikos900 02-11-2010 00:29

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Να προσθέσω και εγώ εντυπώσεις από αλλαγή ελατηρίων μπροστά και πίσω σε 1200GS του 2007:

Επέλεξα τα προοδευτικής σκληρότητος ελατήρια της Hyperpro και μάλιστα αυτα που κονταίνουν την μηχανή περίπου 2-3 πόντους. Ο κύριος λόγος που έκανα την αλλαγή είναι γιατί η μηχανή είχε απαράδεκτα σκληρή αίσθηση ειδικά στην Αθηναική -ο Θεός να την κάνει - άσφαλτο. Κατά 2ο λόγο ήθελα να πατάω με όλο το πέλμα στο δρόμο (ειμαι 1.79).

Εντυπώσεις: Η μηχανή κυριολεκτικά μεταμορφώθηκε ! Τα ελατήρια είναι μαλακά στην αρχική διαδρομή τους και σκληραίνουν μετά. Η αίσθηση ειναι πλέον περισσότερο γλυκειά, πολύ πιό "Ηοnda", κάτι που ήθελα και εγώ και η μέση μου !!

Δεν έχω οδηγήσει μηχανή με Ohlins ή Wilbers για να συγκρίνω, φαντάζομαι θα είναι ακόμη καλύτερα, αλλά (υπολογίζοντας και το κλάσμα των χρημάτων που χρειάζονται τα ελατήρια) τα συνιστώ ανεπιφύλακτα.

vasorfa 02-11-2010 15:45

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Ρε παιδια?

Καμία πρόταση γαι τα μοντελα με esa?:hmmm:

IOTH1X 02-11-2010 16:06

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vasorfa ( 241390)
Ρε παιδια?

Καμία πρόταση γαι τα μοντελα με esa?:hmmm:


Υπάρχει το WESA
Wilbers Products GmbH - Your suspension manufacture! - Motorcycle Tuning in lower Saxony - Wilbers Online Shop - www.wilbers-shop.de -


Είναι στην ουσία βελτιωμένες αναρτήσεις Wilbers όπου προσαρμόζεται ο μηχανισμός ESA της BMW.

Δεν έχω άποψη αλλά γράφουν πολύ θετικά σχολια
Προφανώς θα είναι πολύ καλύτερες από της μαμας

GeorgeP 02-11-2010 16:06

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vasorfa ( 241390)
Ρε παιδια?

Καμία πρόταση γαι τα μοντελα με esa?:hmmm:

Δεν υπαρχει φιλε μου.......δυστυχως ΔΕΝ υπαρχει!!!
Αυτα τα συστηματα σαν το ESA δεν επιδεχονται τιποτε επανω τους!!! Ποιος αφτερ μαρκετ κατασκευαστης θα επενδυσει στην αναπτυξη ενος συστηματος αναρτησης ηλεκτρονικα ελεγχομενο συμβατο με την ταδε εταιρεια κ.λ.π., κ.λ.π.???? ΚΑΝΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ!!

GeorgeP 02-11-2010 16:09

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από IOTH1X ( 241412)
Υπάρχει το WESA
Wilbers Products GmbH - Your suspension manufacture! - Motorcycle Tuning in lower Saxony - Wilbers Online Shop - www.wilbers-shop.de -


Είναι στην ουσία βελτιωμένες αναρτήσεις Wilbers όπου προσαρμόζεται ο μηχανισμός ESA της BMW.

Δεν έχω άποψη αλλά γράφουν πολύ θετικά σχολια
Προφανώς θα είναι πολύ καλύτερες από της μαμας

Αυτο αφορα ΜΟΝΟΝ ελατηριο και οχι ολοκληρη αναρτηση πραγμα στο οποιο, νομιζω, αναφερεται ο φιλος vasorfa!!!!
Νομιζω δηλαδη, αν κανω λαθος βαρεστε με και οι δυό!!!:sm7:

IOTH1X 02-11-2010 16:17

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 240704)
Ειχα την εντυπωση οτι το GS δεν βουταει στο φρεναρισμα με το τελεσυστημα της εμπρος αναρτησης.....

...κανω λαθος??

όσο και να γουστάρουμε τις μηχανές μας και να προσπαθούμε να ωραιοποιήσουμε τα πάντα για να εξαγνήσουμε τα €18.000 που ακουμπήσαμε, δεν μπορείς να τα βάλεις με τους νόμους της φυσικής.
Δεν υπάρχει μηχανή που δεν βουτάει μπροστά στο ματσόλιασμα.
άλλες λίγοτερο άλλες περισσότερο....
και μόνο η δύναμη που ασκεί το σώμα σου στο τιμάνι από την διαφορά ορμής οδηγού - μηχανής, είναι αρκετό

Αν έβγαλε κάποια εταιρεία αναρτήσεις για τα χέρια παρακαλώ ενημερώστε :Απορία:

GeorgeP 02-11-2010 16:22

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από IOTH1X ( 241419)
όσο και να γουστάρουμε τις μηχανές μας και να προσπαθούμε να ωραιοποιήσουμε τα πάντα για να εξαγνήσουμε τα €18.000 που ακουμπήσαμε, δεν μπορείς να τα βάλεις με τους νόμους της φυσικής.
Δεν υπάρχει μηχανή που δεν βουτάει μπροστά στο ματσόλιασμα.
άλλες λίγοτερο άλλες περισσότερο....
και μόνο η δύναμη που ασκεί το σώμα σου στο τιμάνι από την διαφορά ορμής οδηγού - μηχανής, είναι αρκετό

Αν έβγαλε κάποια εταιρεία αναρτήσεις για τα χέρια παρακαλώ ενημερώστε :Απορία:

Εχεις δει γαιδαρο να τρεχει και να τεντωνει τα ποδια μπροστα για να φρεναρει? Σαν την Ντολη του <Λουκυ Λουκ ενα πραμα? Καπως ετσι θα ηταν και τα οχηματα (2τροχα και 4τροχα) με αποτελεσμα την πτωση για τα 2τροχα και τον...τοιχο στην καλλυτερη για τα 4τροχα!!
Αν δεν μεταφερθει βαρος στον εμπρος τροχο (στους εμπρος για τα 4τροχα) πως θα σταματησει το οχημα??? εεεε... πως????
Αν θελετε αναλυση......εχω ετοιμο το σεντονι!;):D

IOTH1X 02-11-2010 16:33

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 241415)
Αυτο αφορα ΜΟΝΟΝ ελατηριο και οχι ολοκληρη αναρτηση πραγμα στο οποιο, νομιζω, αναφερεται ο φιλος vasorfa!!!!
Νομιζω δηλαδη, αν κανω λαθος βαρεστε με και οι δυό!!!:sm7:

από ότι ξέρω και διαβάζω στο site, αφορά ολόκληρη την ανάρτηση στην οποία προσαρμόζουν τα περιφεριακά του ESA

δεν βαράω, σε πιστώνω για την επόμενη φορά που μπορεί να κάνω εγώ λάθος:sm7:

IOTH1X 02-11-2010 16:39

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
..

GeorgeP 02-11-2010 17:12

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από IOTH1X ( 241435)
από ότι ξέρω και διαβάζω στο site, αφορά ολόκληρη την ανάρτηση στην οποία προσαρμόζουν τα περιφεριακά του ESA

δεν βαράω, σε πιστώνω για την επόμενη φορά που μπορεί να κάνω εγώ λάθος:sm7:

Χμμμμμμ!! μηπως κανεις λαθος???

Λεει:

“Wedding”
We managed to pair the BMW ESA system with our Wilbers technology thus keeping the great ESA function in connection with a tailor made setup in damping and spring rate respectively in seating height. Henceforward both, the 60 kg customer as well as the 150 kg customer can enjoy a completely new riding sensation on the R 1200 GS-ESA / R 1200 GS Adventure!


μεταφραση:

Καταφέραμε να αντιστοιχίσoυμε το σύστημα ESA με την Wilbers τεχνολογία διατηρώντας έτσι τη φανταστικη λειτουργία του ESA σε σχέση με μια εξατομικευμένη ρύθμιση σε απόσβεση επαναφορας και βαθμο σκληροτητας του ελατηριου (spring rate) σε αντίστοιχια του ύψος της σελας. Εφεξής, και τα 60kg, καθώς και τα 150 κιλά του μπορουν να απολαύσουν μια εντελώς νέα αίσθηση οδηγησης για το R 1200 GS-ESA / R 1200 GS Adventure!

Αυτα απο μονα τους παραπεμπουν σε ελατηρια και μηχανισμους αυξομειωσης του υψους της μοτο για διαφορα αναστηματα!

Μετα, αν ολοκληρη αναρτηση της wilbers κοστιζει μονον 419e οπως λεει στο σαιτ προτινω να την αλλαξετε ολοι σας!!

Δεν στελνεις ενα εμαιλ σε αυτους να σου εξηγησουν ακριβως τι αντικαθιστουν?
Πολυ φτηνες μου φαινονται για αναρτησεις ολοκληρες κομπλε και μαλιστα με προσαρμοζομενο το συστημα ESA επανω τους!!!

pirate 02-11-2010 18:08

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 241453)
Χμμμμμμ!! μηπως κανεις λαθος???

Λεει:

“Wedding”
We managed to pair the BMW ESA system with our Wilbers technology thus keeping the great ESA function in connection with a tailor made setup in damping and spring rate respectively in seating height. Henceforward both, the 60 kg customer as well as the 150 kg customer can enjoy a completely new riding sensation on the R 1200 GS-ESA / R 1200 GS Adventure!


μεταφραση:

Καταφέραμε να αντιστοιχίσoυμε το σύστημα ESA με την Wilbers τεχνολογία διατηρώντας έτσι τη φανταστικη λειτουργία του ESA σε σχέση με μια εξατομικευμένη ρύθμιση σε απόσβεση επαναφορας και βαθμο σκληροτητας του ελατηριου (spring rate) σε αντίστοιχια του ύψος της σελας. Εφεξής, και τα 60kg, καθώς και τα 150 κιλά του μπορουν να απολαύσουν μια εντελώς νέα αίσθηση οδηγησης για το R 1200 GS-ESA / R 1200 GS Adventure!

Αυτα απο μονα τους παραπεμπουν σε ελατηρια και μηχανισμους αυξομειωσης του υψους της μοτο για διαφορα αναστηματα!

Μετα, αν ολοκληρη αναρτηση της wilbers κοστιζει μονον 419e οπως λεει στο σαιτ προτινω να την αλλαξετε ολοι σας!!

Δεν στελνεις ενα εμαιλ σε αυτους να σου εξηγησουν ακριβως τι αντικαθιστουν?
Πολυ φτηνες μου φαινονται για αναρτησεις ολοκληρες κομπλε και μαλιστα με προσαρμοζομενο το συστημα ESA επανω τους!!!

Γιώργο οι τιμές είναι :

http://img84.imageshack.us/img84/4543/wesa03e03.jpg

IOTH1X 02-11-2010 19:54

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 241453)
Χμμμμμμ!! μηπως κανεις λαθος???

Λεει:

“Wedding”
We managed to pair the BMW ESA system with our Wilbers technology thus keeping the great ESA function in connection with a tailor made setup in damping and spring rate respectively in seating height. Henceforward both, the 60 kg customer as well as the 150 kg customer can enjoy a completely new riding sensation on the R 1200 GS-ESA / R 1200 GS Adventure!


μεταφραση:

Καταφέραμε να αντιστοιχίσoυμε το σύστημα ESA με την Wilbers τεχνολογία διατηρώντας έτσι τη φανταστικη λειτουργία του ESA σε σχέση με μια εξατομικευμένη ρύθμιση σε απόσβεση επαναφορας και βαθμο σκληροτητας του ελατηριου (spring rate) σε αντίστοιχια του ύψος της σελας. Εφεξής, και τα 60kg, καθώς και τα 150 κιλά του μπορουν να απολαύσουν μια εντελώς νέα αίσθηση οδηγησης για το R 1200 GS-ESA / R 1200 GS Adventure!

Αυτα απο μονα τους παραπεμπουν σε ελατηρια και μηχανισμους αυξομειωσης του υψους της μοτο για διαφορα αναστηματα!

Μετα, αν ολοκληρη αναρτηση της wilbers κοστιζει μονον 419e οπως λεει στο σαιτ προτινω να την αλλαξετε ολοι σας!!

Δεν στελνεις ενα εμαιλ σε αυτους να σου εξηγησουν ακριβως τι αντικαθιστουν?
Πολυ φτηνες μου φαινονται για αναρτησεις ολοκληρες κομπλε και μαλιστα με προσαρμοζομενο το συστημα ESA επανω τους!!!


Στο παρακάτω site είναι νομίζω πιο ξεκάθαρο. Έχει και photo

Wilbers WESA BMW Suspension

GeorgeP 02-11-2010 22:48

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από IOTH1X ( 241562)
Στο παρακάτω site είναι νομίζω πιο ξεκάθαρο. Έχει και photo

Wilbers WESA BMW Suspension

μάλιστα!!!! Κατανοητον!!!

REK 02-11-2010 23:43

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
dtz,τι έγινε έβγαλες άκρη?πηρες την απόφαση σου?

dtz 03-11-2010 00:11

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
rek, τι έγινε έβγαλες άκρη, θα πάρεις αυτοκίνητο ?
τέλειωνε γιατί θα χρειαστώ αναρτήσεις και στο ''δασοφύλακα''

wood night :)

dtz 03-11-2010 00:39

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από REK ( 241742)
dtz,τι έγινε έβγαλες άκρη?πηρες την απόφαση σου?

λοιπόν, κατά πάσα πιθανότητα το project θα πάει πίσω ''λόγω οικονομικής δυσκοιλιότητας'', αλλά μάλλον καταλήγω στην WP, για διάφορους λόγους
  1. λογική τιμή περίπου 1300 €, χωρίς την υδραυλική προφόρτιση, την οποία σπάνια χρησιμοποιώ, γιατί η χρήση είναι συγκεκριμένη
  2. καλύτερη (νομίζω) υποστήριξη από την έως τώρα ''πείρα'' μου σε διάφορα μηχανάκια, από την εν λόγω εταιρεία και αντιπροσωπεία
  3. έχω ΕΚΠΤΩΣΗ !!
σημειωτέον ότι η ''μαρμάρω'' μου έχει βγάλει 3 trail ride, με τις ''μαμα'' αναρτήσεις, και δεν είχα ιδιαίτερα παράπονα, οπότε όπως προείπε και κάποιος φίλος, ότι και βάλω πια after market θα είναι super.

θα σας κρατάω ενήμερους, γιατί δεν αποκλείεται καθόλου να αλλάξω γνώμη
καθ΄ ότι φημίζομαι για την σταθεροτητά μου τύπου ''υαλοκαθαριστήρας''

REK 03-11-2010 00:44

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
το τηλεφωνο σκουλαρικι το εκανες απόψε....

REK 03-11-2010 00:46

Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από dtz ( 241765)
rek, τι έγινε έβγαλες άκρη, θα πάρεις αυτοκίνητο ?
τέλειωνε γιατί θα χρειαστώ αναρτήσεις και στο ''δασοφύλακα''

wood night :)

χλωμο το βλέπω το αυτοκινητο για ακόμη μια φορά...προέκυψαν εκτακτα(πιθανα εξοδα)θα δείξει....


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:21.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!