![]() |
αναρτήσεις για GS 1200
καλησπέρα σε όλους,
μετά από 121.000, ήρθε η ώρα να αλλάξω τις ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ (για αυτήν την κατηγορία τιμής μοτό) μαμά αναρτήσεις της ''επίσημης αγαπημένης''. Επειδή βλέπω ότι το ''μπουφανάκι'' κυμαίνεται από 1200 - 1600 περίπου ευρώ, είναι ευπρόσδεκτη, για να μην πω απαραίτητη, η γνώμη φίλων που έχουν προχωρήσει στο εν λόγω project, και μπορούν να με (μας) διαφωτίσουν
|
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Εγώ προσωπικά κατέληξα σε αναρτήσεις Wilbers. Πολύ γνωστές στην Γερμανία αλλά χαντακωμένες στην Ελλάδα από την εδώ αντιπροσωπεία - Ηλιοφίλ μέχρι πριν λίγους μήνες, πλέον μια νέα στην Θεσσαλονίκη!
Μπρος, πίσω στα 1250 ευρώ (κατάστημα αναρτήσεων στην Αθήνα). Αναμονή 3 βδομάδες περίπου γιατί γίνονται παραγγελία στην Γερμανία με τα δικά σου χαρακτηριστικά (βάρος αναβάτη, σύνηθες συνολικό βάρος κατα την χρήση της μοτοσυκλέτας, τρόπος οδήγησης, τερέν χρήσης κτλ) για να έρθει φιξαρισμένο στα μέτρα σου. Μπροστά έχει μηχανική προφόρτιση ελατηρίου, πίσω υδραυλική προφόρτιση και ρύθμιση επαναφοράς. Οι αντίστοιχες WP κόστιζαν στα 1480ευρώ Τις περιμένω σε λίγες μέρες... πάντως μετά από τις πεσμένες μαμίσιες θα μου φαίνονται τέλειες!!! :sm7: |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Η γνωμη μου ειναι πως κορυφαιες ειναι οι OHLINS, αλλα πολυ ακριβες. Οι δε WILBERS ειναι παρα πολυ καλες και αρκετα φτηνοτερες απο τις πρωτες. Στη Γερμανια ειναι οι πιο διαδεδομενες για BMW.
Γενικα ο,τι αφτερμαρκετ βαλεις, θα δεις μεγαλη διαφορα, σε συγκριση με τις μαμα. Το θεμα ειναι ποσα χρηματα θελεις να διαθεσεις. |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
ενδιαφέρων
για γράφετε απόψεις !............ |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Ειμαι και εγω για αλλαγη
τι ξερετε για bitubo εκτος των αλλων αν εχει αλλαξει καποιος ας μου γραψει σε πμ που και ποσο δεν βλεπω το θεμα να περπατα |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Απόσπασμα:
Ριξε μια ματια και στην Wilbers Products GmbH - Die Fahrwerksmanufaktur! Ειναι γερμανικη βιοτεχνια και στα φτιαχνει συμφωνα με τα κιλα σου και αλλες λεπτομερειες. Επισης σου χαμηλωνει και την μοτο αν θες.;) |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Απόσπασμα:
η λευκη δυναμη σταματησε την παραγωγη για αλλες μοτοσυκλετες πλην ΚΤΜ εδω και καποιους μηνες ¨η και χρονο! Η wilbers ειναι κια υτες καταπληκτικες αναρτησεις και ανηκουν στην Hyperpro την οποια εγω προσωπικα προτιμω αφου συνδυαζει την ποιοτητα της σουηδιας κι εχει καλυτερη προοδευτικοτητα απο την Σκανδιναυεζα! Υπαρχει και ο τριτος δρομος, ο φτηνοτερος, του να αλλαξεις μονον το ελατηριο βαζοντας ενα απο τις παραπανω εταιρειες!! Μεσοβεζικη λυση αλλα με καταπληκτικα αποτελεσματα εφοσον το σωμα του αμορτισερ ειναι σε καλη κατασταση (δενε χει δακρυσει) και δεν εισαι ο ''ξυνω μαρσπιεδες'' αλά ροσσι!! Σκεψου το!!! Εγω αυτον τον δρομο διαλεξα για το τριτο Βαραντερο μου αφου στο μεν πρωτο ειχα βαλει την λέυκη δυναμη πισω (κομπλε) και ελατηρια της ιδιας εταιρειας μπροστα, την /Σουηδεζα στο δευτερο Βαραντερο και ελατηρια της ιδιας μπροστα και τα ελατηρια μονον της Hyperpro στο τριτο βαραντερο! Ειμαι απολυτα ευχαριστημενος αφου ποτε δεν αξιοποιησα στο 100% τις δυνατοτητες των φουλ αναρτησεων, αφου αυτες μονον σε πιστα αξιοποιουνται, ενω πληρωσα ενα καρο λεφτα!!! |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Απόσπασμα:
http://i995.photobucket.com/albums/a...dhighsmall.jpg με 115000 χλμ δεν δακριζουν george p αλλα εχουν γινει κουτσουρο οχι οτι δεν με νοιαζουν τα λεφτα αλλα για χρηση 90% δρομου που το κανω δεν θελω συμβιβασμους χωρις ESA |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
εγραψα κουτσουρο και μαλλον το περιγραφω λαθος
καλυτερα το ελατηριο εχει χασει την σκληροτητα του μια και η μοτο καθεται πολυ με βαρος και οι αποσβεσεις ειναι μικρες οτι ρυθμιση και να κανω το να πηγαινει σαν ''αραμπας '' αυτο ειναι χαρακτηρηστικο που το ειχε απο την μανα της |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Απόσπασμα:
Το ελατηριο (οποιοδηποτε ελατηριο) για να χασει μερος του ελευθερου μηκους του (και ποτε την σκληροτητα του - φες επεξηγηση παρακατω) πρέπει να διανυθουν πανω απο 100,000 σκληρα κμ με συνεχομενο βαρος επανω του, το οποιο βαρος ξεπερνα τις προδιαγραφες βαρους που αναγραφονται στο πλαι του ελατηριου! Και παλι ομως μπορει να χασει λιγο απο το ελευθερο υψος του αλλα δεν θα χασει ποτε την αρχικη του σκληροτητα διότι: Δύο από τα βασικότερα στοιχεία που πρέπει να γνωρίζουμε είναι το ελεύθερο ύψος του, και το spring rate (παρ' όλο που υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες όπως load rate, cold or hot coils, frequency κλπ). Το ελεύθερο ύψος του ελατηρίου είναι προφανές και μπορούμε να το μετρήσουμε με ένα απλό μέτρο, ως spring rate ορίζεται η δύναμη που απαιτείται προκειμένου να συμπιέσουμε ή να εκτείνουμε ένα ελατήριο κατά μία ίντσα και μετριέται συνήθως σε lbs/in. Ο μαθηματικός τύπος που υπολογίζει το spring rate είναι k = G * d4 / 8 * n * D3 όπου,
Τα παραπανω ειναι ειδικες γνωσεις περι ελατηριων για να μην σε/μας παραμυθιαζουν οι διαφοροι μηχανικοι και κατασκευαστες αναρτησεων και ελατηριων αφτερ μαρκετ. Ένα μαλακό ελατήριο από την άλλη, προσφέρει μεγαλύτερες διαδρομές, κάτι το οποίο είναι πολλές φορές το ζητούμενο για τις μοτοσυκλετες μας, διοτι επιτρέπει στο όχημα να κινείται σε περισσότερο δύσβατα εδάφη με μεγαλύτερη ασφάλεια αφου ειναι ενδοτικοτερο στο να ακολουθει τις ανωμαλιες του εδαφους, είναι πιο άνετο για οδηγό και επιβάτες ειδικά σε ανώμαλο έδαφος όπου μια GS ισως περάσει μεγάλο σχετικα μέρος της ζωής της, αλλά επιτρέπει στο όχημα να παίρνει μεγάλες κλίσεις ειδικα στο φρεναρισμα οπότε και φτάνει πιο εύκολα στο όριο με κινδυνο πτωσης σε βιαια φρεναρισματα και γενικά μειώνει την αίσθηση ασφάλειας, ειδικά όσο μεγαλώνουν οι ταχύτητες.Παμε τωρα σε κατι πιο ευκολο και κατανοητο, με δυο λεξεις να σου/σας εξηγησω γιατι δεν ειναι αναγκη να αλλαζουμε ολοκληρη την αναρτηση εφοσον το σωμα του αμορτισερ δεν εχει διαρροες και δουλευει καλα! Ενα πρωτης τοποθετησης σωμα αμορτισερ το οποιο τοποθετειται σε ενα οχημα (μοτοσυκλετα ¨η αυτοκινητο) για νορμαλ χρηση στον δρομο και συμφωνα με την ''ειδικοτητα'' του (χωμα, δρομου, εντουρο, ον/οφφ κ.λ.π.) διαφερει απο τα εξειδικευμενα αμορτισερ που προοριζονται για την ιδια χρηση στον τροπο με τον οποιο επιτρέπεται στο λαδι να κυκλοφορησει μεσα του κι ετσι να επιτευχθουν οι σωστες αποσβεσεις. Τα λαδια ειναι σε ολα τα ιδια και ειναι τυπου ATF, τα οποια εφοσον δεν ερχονται σε επαφη με την ατμοσφαιρα (γιαυτο και αζωτο μεσα στις αναρτησεις και οχι αερας) ποτε δεν χανουν τις ιδιοτητες τους! Ετσι στα πρωτης τοποθετησης διατιθονται μικρες στανταρ οπες και στις αφτερ μαρκετ κατασκευες ρυθμιζομενες οπες με ειδικες βαλβιδες των ανοιγμα των οποιων - για το περασμα του λαδιου - ελεγχεται με ειδικες πανακριβες βαλβιδες! Σε οποια αμορτισερ πρωτης τοποθετησης εχουμε ρυθμισεις της αποσβεσης, π.χ επαναφορας, αντι για πανακριβες βαλβιδες τοποθετουνται βιδες με κωνικη καταληξη οπου οταν βιδωνουμε μειωνεται το ανοιγμα περασματος του λαδιου και οταν ξεβιδωνουμε μεγαλωνει αυτό! Ειναι το ιδιο πραγμα με την διαφορα οτι η πανακριβη βαλβιδα εχει μικρομετρικη ρυθμιση και αρα πιο μεγαλο ευρος ρυθμισεων ενω η κωνικη βιδα μικροτερο ευρος και φυσικα οχι μικρομετρικη ρυθμιση!!!! Το θεμα ειναι.... την χρειαζομαστε αυτην την μικρομετρικη ρυθμιση ωστε να παμε να σκασουμε εναν σκασμο λεφτα ¨η οχι? Ξυνουμε μαρσπιεδες με τα mega on/off μας η οχι???? ;) παμε σαν τον ροσσι ¨η οχι? οδηγουμε αερα-πατερα στα βουνα ¨η οχι?;) Αν οχι τοτε κι εφοσον το αμορτισερ δεν εχει διαρροες μπορουμε να καταφυγουμε στην φτηνοτερη αλλα αξιοπιστοτατη λυση της αλλαγης ΜΟΝΟΝ του ελατηριου! Μονον προσοχη τι θελουμε να επιτυχουμε αφου επιλογή του κατάλληλου ελατηρίου είναι μεγάλης σημασίας και είναι άμεσα συνυφασμένη με τη χρήση του οχήματος. Με ένα σκληρό ελατήριο, η μοτο θα έχει μικρότερες κλίσεις (φρενάρισμα, επιτάχυνση), αμεσότερη συμπεριφορά στα πλαγιασματα, καλλυτερη πληροφορηση σχεδον παντου στον δρομο και σε ολες τις συνθηκες (στροφες, ευθειες κ.λ.π) και γενικά μεγαλύτερη ασφάλεια, ειδικά αν αναλογιστούμε το έξτρα βάρος λόγω κατασκευής και του επιπλεον φορτωματος που εμεις τους κανουμε!! Επιτρέποντας δε ταυτόχρονα και μεγαλύτερες ταχύτητες. Οι κατασκευαστες ελατηριων αφτερ μαρκετ τα εχουν ολα αυτα υποψιν τους και προτινουν μια μεση λυση συνηθως, η οποια στο 90% των περιπτωσεων ειναι υπεραρκετη προσφεροντας δραματικη βελτιωση στην συμπεριφορα της μοτοσυκλετας! Σημ. μακρυγορησα παλι αλλα ηθελα να εχεις/τε μια πληρη αποψη του γιατι να αλλαξεις/τε ολοκληρη την αναρτηση δινοντας εναν σκασμο λεφτα! |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
πολυ κατατοπιστικος ο GEORGEP! Πως ομως θα βρουμε μονο ελατηρια (μπρος-πισω)?? Θεωρω ευκολοτερο να βρουμε ολοκληρα σετ αναρτησεων. Αν και πολυ ακριβοτερα......
|
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Απόσπασμα:
για Ohlins MOTODYNAMICS S.A. Thessi Kyrillos 19300 Aspropyrgos GREECE Tel. +30 210 62 93 547/8 Fax. +30 210 62 01 745 E-mail: T.Papadopoulos@yamaha-motor.gr για hyperpro Techno-Moto Racing Ltd. 12 Kalirrois Str 117 43 Athens Tel: +30 210 9242410 Fax: +30 210 9242474 sales@tecnomoto.gr www.tecnomoto.gr και για wilbers (ιδια με τα hyperpro) Sixdays service point Stavros Tsoleridis olimpiados 83 54633 Thessaloniki Greece Phone: / Fax: 0030 2310253220 info@sixdays.gr www.sixdays.gr |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Φίλε καλησπέρα
Εγώ στα 12,000km έβαλα Σουηδέζες . Οι λόγος που αντικατέστησα τις μαμα είναι γιατί είναι λίγο απ΄ όλα και πολύ από τίποτα. Κάνουν και για χώμα αλλά κάνουν και για άσφαλτο, είναι και λίγο άνετες αλλά και λίγο σπορ μπορείς να κάνεις enduro αλλά και grand tourismo. Σε κάθε περίπτωση οι OHLINS έχουν αναβαθμίσει κατά πολύ την συμπεριφορά της μηχανής και το πιο εντυπωσιακό είναι ο τρόπος που αντιστέκεται στο βούτηγμα όταν φρενάρεις ….. Οι λόγοι που προτίμησα Σουηδό είναι 4. 1. Είναι κατα γενική ομολογία καλύτερες από τις WP. 2. Έχει πολύ περισσότερα μοντέλα αναρτήσεων προσαρμοσμένα στις ανάγκες της κάθε μηχανής. 3. Στην Ελλάδα είναι φτηνότερες από τις WP και φτηνότερες από το εξωτερικό. Προφανώς ο Αντιπρόσωπος προμοτάρει. Αντιθέτως οι WP στην Ελλάδα είναι ακριβότερες από το εξωτερικό και όπως προείπα ακριβότερες από τις OHLINS και ο λόγος είναι ότι συναρμολογούνται με ανάλογο κόστος του κάθε εξαρτήματος ( Ανάρτηση + υδραυλική προφόρτηση + εξωτερικό reservoir)* Η OHLINS είναι fix από το εργοστάσιο. 4. Ο βασικότερος όμως λόγος είναι ότι: ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΑ, ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΗ και…… ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ Δεν έχω αλλάξει γνώμη ούτε για 1km |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
εμενα με ενδιαφερουν
1. προμηθευτες 2. τιμες 3. γνωμες απο χρηση αν υπαρχουν μεχρι στιγμης ενας εχει παραγγειλει και περιμενουμε την γνωμη του δεν βλεπω αλλον να εχει αποψη απο προσωπικη εμπειρια σε GS |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
έχω μια απορία: εμείς που έχουμε μοντέλο με ESA μπορούμε να αντικαταστήσουμε τις αναρτήσεις με Ohlins?
Η δυνατότητα που σου δίνει η ESA - να ρυθμίζεις με ένα μπουτόν την ανάρτηση - καταργείται? |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Απόσπασμα:
Γιατι προφανως οσο αφορα τη σκληροτητα, το μαμα ελατηριο ειναι καπου στη μεση και εμεις μαλλον κατι τετοιο χρειαζομαστε αφου κυριως κανουμε μικτη χρηση με εμφαση στην ασφαλτο ... |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
ΙΟΤ1Χ με προλαβες στην στροφη και με περασες
περιμενω σε παρακαλω με προσωπικο μηνυμα αν θες τιμη και προμηθευτη |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Απόσπασμα:
Ειχα την εντυπωση οτι το GS δεν βουταει στο φρεναρισμα με το τελεσυστημα της εμπρος αναρτησης..... ...κανω λαθος?? |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Δεν κάνεις λάθος...
|
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
παιδια ασχετη ερωτηση¨....
η πισω αναρτηση του 1200 2008+, ταιριαζει και στα μοντελα 2004-2007? |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Απόσπασμα:
Δες την φωτο του μηνυματος ''18'' εδω http://www.gsforum.gr/%CE%A4%CE%B5%C...31/index2.html και κανε συγκρισεις!! |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Να προσθέσω και εγώ εντυπώσεις από αλλαγή ελατηρίων μπροστά και πίσω σε 1200GS του 2007:
Επέλεξα τα προοδευτικής σκληρότητος ελατήρια της Hyperpro και μάλιστα αυτα που κονταίνουν την μηχανή περίπου 2-3 πόντους. Ο κύριος λόγος που έκανα την αλλαγή είναι γιατί η μηχανή είχε απαράδεκτα σκληρή αίσθηση ειδικά στην Αθηναική -ο Θεός να την κάνει - άσφαλτο. Κατά 2ο λόγο ήθελα να πατάω με όλο το πέλμα στο δρόμο (ειμαι 1.79). Εντυπώσεις: Η μηχανή κυριολεκτικά μεταμορφώθηκε ! Τα ελατήρια είναι μαλακά στην αρχική διαδρομή τους και σκληραίνουν μετά. Η αίσθηση ειναι πλέον περισσότερο γλυκειά, πολύ πιό "Ηοnda", κάτι που ήθελα και εγώ και η μέση μου !! Δεν έχω οδηγήσει μηχανή με Ohlins ή Wilbers για να συγκρίνω, φαντάζομαι θα είναι ακόμη καλύτερα, αλλά (υπολογίζοντας και το κλάσμα των χρημάτων που χρειάζονται τα ελατήρια) τα συνιστώ ανεπιφύλακτα. |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Ρε παιδια?
Καμία πρόταση γαι τα μοντελα με esa?:hmmm: |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Απόσπασμα:
Υπάρχει το WESA Wilbers Products GmbH - Your suspension manufacture! - Motorcycle Tuning in lower Saxony - Wilbers Online Shop - www.wilbers-shop.de - Είναι στην ουσία βελτιωμένες αναρτήσεις Wilbers όπου προσαρμόζεται ο μηχανισμός ESA της BMW. Δεν έχω άποψη αλλά γράφουν πολύ θετικά σχολια Προφανώς θα είναι πολύ καλύτερες από της μαμας |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Απόσπασμα:
Αυτα τα συστηματα σαν το ESA δεν επιδεχονται τιποτε επανω τους!!! Ποιος αφτερ μαρκετ κατασκευαστης θα επενδυσει στην αναπτυξη ενος συστηματος αναρτησης ηλεκτρονικα ελεγχομενο συμβατο με την ταδε εταιρεια κ.λ.π., κ.λ.π.???? ΚΑΝΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ!! |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Απόσπασμα:
Νομιζω δηλαδη, αν κανω λαθος βαρεστε με και οι δυό!!!:sm7: |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Απόσπασμα:
Δεν υπάρχει μηχανή που δεν βουτάει μπροστά στο ματσόλιασμα. άλλες λίγοτερο άλλες περισσότερο.... και μόνο η δύναμη που ασκεί το σώμα σου στο τιμάνι από την διαφορά ορμής οδηγού - μηχανής, είναι αρκετό Αν έβγαλε κάποια εταιρεία αναρτήσεις για τα χέρια παρακαλώ ενημερώστε :Απορία: |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Απόσπασμα:
Αν δεν μεταφερθει βαρος στον εμπρος τροχο (στους εμπρος για τα 4τροχα) πως θα σταματησει το οχημα??? εεεε... πως???? Αν θελετε αναλυση......εχω ετοιμο το σεντονι!;):D |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Απόσπασμα:
δεν βαράω, σε πιστώνω για την επόμενη φορά που μπορεί να κάνω εγώ λάθος:sm7: |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
..
|
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Απόσπασμα:
Λεει: “Wedding” We managed to pair the BMW ESA system with our Wilbers technology thus keeping the great ESA function in connection with a tailor made setup in damping and spring rate respectively in seating height. Henceforward both, the 60 kg customer as well as the 150 kg customer can enjoy a completely new riding sensation on the R 1200 GS-ESA / R 1200 GS Adventure! μεταφραση: Καταφέραμε να αντιστοιχίσoυμε το σύστημα ESA με την Wilbers τεχνολογία διατηρώντας έτσι τη φανταστικη λειτουργία του ESA σε σχέση με μια εξατομικευμένη ρύθμιση σε απόσβεση επαναφορας και βαθμο σκληροτητας του ελατηριου (spring rate) σε αντίστοιχια του ύψος της σελας. Εφεξής, και τα 60kg, καθώς και τα 150 κιλά του μπορουν να απολαύσουν μια εντελώς νέα αίσθηση οδηγησης για το R 1200 GS-ESA / R 1200 GS Adventure! Αυτα απο μονα τους παραπεμπουν σε ελατηρια και μηχανισμους αυξομειωσης του υψους της μοτο για διαφορα αναστηματα! Μετα, αν ολοκληρη αναρτηση της wilbers κοστιζει μονον 419e οπως λεει στο σαιτ προτινω να την αλλαξετε ολοι σας!! Δεν στελνεις ενα εμαιλ σε αυτους να σου εξηγησουν ακριβως τι αντικαθιστουν? Πολυ φτηνες μου φαινονται για αναρτησεις ολοκληρες κομπλε και μαλιστα με προσαρμοζομενο το συστημα ESA επανω τους!!! |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Απόσπασμα:
http://img84.imageshack.us/img84/4543/wesa03e03.jpg |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Απόσπασμα:
Στο παρακάτω site είναι νομίζω πιο ξεκάθαρο. Έχει και photo Wilbers WESA BMW Suspension |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
dtz,τι έγινε έβγαλες άκρη?πηρες την απόφαση σου?
|
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
rek, τι έγινε έβγαλες άκρη, θα πάρεις αυτοκίνητο ?
τέλειωνε γιατί θα χρειαστώ αναρτήσεις και στο ''δασοφύλακα'' wood night :) |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Απόσπασμα:
θα σας κρατάω ενήμερους, γιατί δεν αποκλείεται καθόλου να αλλάξω γνώμη καθ΄ ότι φημίζομαι για την σταθεροτητά μου τύπου ''υαλοκαθαριστήρας'' |
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
το τηλεφωνο σκουλαρικι το εκανες απόψε....
|
Απάντηση: αναρτήσεις για GS 1200
Απόσπασμα:
|
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:21. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!