![]() |
ΓΝΩΜΕΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ 1200 RT
Ποιες είναι οι εντυπώσεις απο τους κατόχους της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας?
Εντάξει, φαντάζομαι οτι σε ταξίδι δεν θα υπάρχει ανταγωνισμός...Αυτό που με ενδιαφέρει, είναι να μου πείτε τα θέματα αξιοπιστίας, τα σέρβις (κόστος και τι προβλήματα βγάζει συνήθως), ποιο μοντέλο να προσπαθήσω να αποφύγω (αν υπάρχει κάτι τέτοιο), τη συμπεριφορά της μηχανής εντός πόλεως (με ενδιαφέρει πολύ και αυτό το κομμάτι καθώς δεν έχω 2ο μέσο μετακίνησης να διαθέσω) κτλ Σόρι αν σας τα πρήζω, αλλά κουβέντα να γίνεται... |
Απάντηση: ΓΝΩΜΕΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ 1200 RT
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΓΝΩΜΕΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ 1200 RT
Απόσπασμα:
Εξάλου, μου έχει κάνει τρομερό κλικ η rt και επειδή η μηχανή είναι (πρωτίστως για μένα) συναίσθημα και σκέψη όχι απαραίτητα με το πάνω κεφάλι.....:D |
Απάντηση: ΓΝΩΜΕΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ 1200 RT
Αξιόπιστο όσο και τα άλλα με μπόξερ κινητήρα,πολύ καλή συμπεριφορά στο ταξίδι(πιό άνετο από το GT) και μέσα στη πόλη χωρίς πλαϊνές βαλίτσες πάει σφαίρα.
:) |
Απάντηση: ΓΝΩΜΕΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ 1200 RT
Το ειχα επι 2μηνο στην Γερμανια το 2005 και εκανα καθε Σ/Κ 400 χλμ απο Μοναχο μεχρι Ολλανδια και τουμπαλιν ξε-κου-ρα-στος.;):)
Φαντασου οτι εφτανα Ολλανδια Κυριακη βραδυ στις 1 και 6 ξυπναγα για δουλεια. Στην πόλη χλμ δεν ειχα κανει για να εχω αποψη,οπως επισης δεν εχω αποψη αν βγαζει προβληματα.:) Με λιγα λογια θα την επαιρνα με κλειστα ματια;):cool: |
Απάντηση: ΓΝΩΜΕΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ 1200 RT
Απόσπασμα:
Εντάξει, φαντάζομαι οτι σε ταξίδι δεν θα υπάρχει ανταγωνισμός Έχεις δίκιο, ότι είναι άνετη, ξεκούραστη, έχεις επιλογές ηλεκτρονικής ρύθμισης στο παμπρίζ, έχεις cruise που σε βοηθά να κρατάς τον καρπό σου ξεκούραστο. Και βέβαια υπάρχει ανταγωνισμός (LT, GT, και άλλες, και μάλιστα τώρα τα νέα μοντέλα GT και GLT), αλλά η ίδια αποτελεί μια ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα μακρινών ασφάλτινων αποστάσεων. Αυτό που με ενδιαφέρει, είναι να μου πείτε τα θέματα αξιοπιστίας, τα σέρβις (κόστος και τι προβλήματα βγάζει συνήθως), Εάν βγάζει προβλήματα εξαρτάται από την συντήρηση που έχει και θα της κάνεις, αλλά και από την κατασκευή της (υπάρχουν μοτοσυκλέτες, καινούριες, που δυστυχώς κατασκευάστηκαν με αδυναμίες). Εάν έχει γίνει σωστή συντήρηση, το κόστος για service θα σου κυμαίνεται από 120 σε 250 ευρώ, ανάλογα με το τί κάνεις. Είναι βαριά και έχει κατανάλωση, αλλά σε ταξίδι με 100 και cruise η κατανάλωση πέφτει κάτω από 4.8l/100 km. ποιο μοντέλο να προσπαθήσω να αποφύγω (αν υπάρχει κάτι τέτοιο) Η RT είναι μία. Διαθέσιμη με radio / CD ή χωρίς. Δεν υπάρχουν διάφορα μοντέλα όπως το 1-2 και 1-3 της GS. Ίσως αξίζει όμως, ανάλογα με τα οικονομικά σου, να κοιτάξεις τα νέα μοντέλα GT και GTL που λανσάρονται σύντομα. τη συμπεριφορά της μηχανής εντός πόλεως (με ενδιαφέρει πολύ και αυτό το κομμάτι καθώς δεν έχω 2ο μέσο μετακίνησης να διαθέσω) κτλ Εκτός πόλης και σε ταξίδι, θα εκπλαγής από την άνεση, τη σταθερότητα και αξιοπιστία. Εάν όμως σου αρέσουν οι ρεπρίζ και γκάζια, πήγαινε για την GT, αν κι εγώ είμαι ευχαριστημένος με τα γκάζια και ροπές της RT. Μέσα στην πόλη είνα δύσκολη καθώς έχει μεγάλα αυτιά (οι καθρέφτες προεξέχουν). Θα χτυπάς καθρέφτες αυτοκινήτων εάν μπαίνεις ανάμεσα. Δεν είναι όπως τα GS και GSA. Εάν η καθημερίνή σου μετακίνηση είναι μέσα στην πόλη, στο κέντρο, θα δυσκολευτείς στην κίνηση και θα την ταλαιπωρήσεις. Σ'αυτή την περίπτωση, δες για GS ή πάρε και ένα μικρό για την πόλη αντί να τριγυρνάς παντού με την RT. Δεν λέω ότι δεν μπορείς, μπορείς να πας παντού, αλλά με μεγαλύτερη δυσκολία και προσππαθεια, και ίσως να ανεβάζεις την θερμοκρασία της. Άλλωστε, η GS δεν είναι για να πας παντού. Βγαίνει σε ξεχωριστές στιγμές. |
Απάντηση: ΓΝΩΜΕΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ 1200 RT
Απόσπασμα:
Και βέβαια υπάρχει ανταγωνισμός (LT, GT, και άλλες, και μάλιστα τώρα τα νέα μοντέλα GT και GLT), αλλά η ίδια αποτελεί μια ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα μακρινών ασφάλτινων αποστάσεων. GT (βαρύτερη, πιό σκυφτή, Κ κινητήρας, ζέστη το καλοκαίρι, λίγο ακριβότερα service). GLT (πολύ βαρύτερη, Κ κινητήρας, ζέστη το καλοκαίρι, λίγο ακριβότερα service, αρκετά ακριβότερη, μη δοκιμασμένο μοντέλο). Αυτό που με ενδιαφέρει, είναι να μου πείτε τα θέματα αξιοπιστίας, τα σέρβις (κόστος και τι προβλήματα βγάζει συνήθως), Στα 55,000 χλμ δεν έχει βγάλει τίποτα, κόστος service λογικότατο..! ποιο μοντέλο να προσπαθήσω να αποφύγω (αν υπάρχει κάτι τέτοιο) 2007 και μετά λόγω αλλαγής φρένων..! τη συμπεριφορά της μηχανής εντός πόλεως (με ενδιαφέρει πολύ και αυτό το κομμάτι καθώς δεν έχω 2ο μέσο μετακίνησης να διαθέσω) κτλ Στα 3 χρόνια με αρκετά συχνή χρήση πόλης δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα κίνησης λόγω όγκου...είναι θέμα συνήθειας.! |
Απάντηση: ΓΝΩΜΕΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ 1200 RT
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΓΝΩΜΕΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ 1200 RT
Απόσπασμα:
Δεν βγαινουν? |
Απάντηση: ΓΝΩΜΕΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ 1200 RT
Μοναχο-Αμστερνταμ = 830 χλμ
|
Απάντηση: ΓΝΩΜΕΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ 1200 RT
Απόσπασμα:
Να μπερδευωμε με το Ντισελντορφ, που εβγαινα απο Γερμανια?;):) Αυριο θα ξερω.:rolleyes::cool: |
Απάντηση: ΓΝΩΜΕΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ 1200 RT
Μοναχο-Ντυσσελντορφ = 620χλμ
Βέβαια με τους δρόμους που έχουν, σου φαίνεται σαν να είναι 200 |
Απάντηση: ΓΝΩΜΕΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ 1200 RT
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΓΝΩΜΕΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ 1200 RT
Ντυσσελντορφ - Αμστερνταμ = 235χλμ
|
Απάντηση: ΓΝΩΜΕΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ 1200 RT
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΓΝΩΜΕΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ 1200 RT
:sm7::sm7:
|
Απάντηση: ΓΝΩΜΕΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ 1200 RT
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Ριμαδιο τα εκανα....:sm7::sm7::sm7: Αλλα δεν τρεχει τιποτα. Εδω απο την σιγουρια που ειχα αντι για Μοναχο απο το Βερολινο,πηγαινα στο Ρόστοκ............ Βερολινο-Μοναχο 600χλμ και χωρις Google earth ενταξει GEPOL?.........;):cool: |
Απάντηση: ΓΝΩΜΕΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ 1200 RT
Αντε......επειδή είσαι εσύ, όχι τίποτα άλλο:p:p
|
Απάντηση: ΓΝΩΜΕΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ 1200 RT
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΓΝΩΜΕΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ 1200 RT
Μετά από 2 χρόνια συμβίωσης με to RT κινούμενος 60% εντός πόλης και 40% εκτός (αλλά εντός Ελλάδος) μόνο τα καλύτερα έχω αποκομίσει.
Είναι το απόλυτο όπλο για εκδρομές και άμα λάχει κάνει και ψιλο-χώμα :D Δεν κωλώνει πουθενά, έχει καλές επιταχύνσεις, είναι οικονομικό στο ταξείδι με πορεία 140 (χωρίς αυτόματο) έχω δεί 5,1. Εντός πόλης βγάζω 330km (6,2). Άριστη αίσθηση φρένων. Antispin must have στους ελληνικούς δρόμους (δουλεύει συχνά πυκνά), και θα το χρειαστείς σε εξόδους από στροφές αν βγείς με πολλά :D. Στροφές?.....χεχεχεχε στρίβει μόνο του!!!! Σε παρακαλάει για στροφές θα το νιώσεις άμα το πάρεις :sm7:. Τα φώτα του είναι δυνατά και αρκετά, και δεν χρειάζεται να τα μετατρέψεις σε xenon (δεν ταιριάζουν απόλυτα οι ανακλαστήρες.......). Από τα μελανά σημεία του που στην αρχή με δυσκόλεψαν αλλά τελικά είναι συνήθειο είναι οι καθρέφτες του, οι οποίοι βρίσκονται στο ίδιο ύψος με τα κουτιά. Βέβαια με τον καιρό το συνηθίζεις και περνάς άνετα ανάμεσα στα κάρα, χωρίς ενδοιασμό. Με τα πεζοδρόμια θα συναντήσεις ένα θέμα, αλλά δεν θα κωλώσει και εκεί. Αλλά με προσοχή. Με το GT ούτε λόγος εννοείται. Την ακούει στις λακούβες αλλά θα τις περάσει με κάποια δυσκολία σε σχέση με τα GS. Προστασία από αέρα, βροχή, κτλ.,, δεν θα αντιμετωπίσεις κανένα πρόβλημα. Εγώ είμαι 1,92 και με σηκωμένη ζελατίνα ανάβω τσιγάρο -που λέει ο λόγος-. Εάν η βροχή δεν είναι καταρρακτώδης μπορεί και να μην βραχείς ολόκληρος (ειδικότερα κάτω από την μέση). Ένα άλλο θέμα είναι ότι οι καθρέφτες τρέμουν, σαν να έχεις κανα καθαρόαιμο :yz . Αλλά συνηθίζεται, γιατί και η θέση τους είναι κάτω από το τιμόνι. Είμαι ικανοποιημένος όμως αρκετά από τα πεδία τους. Κάθε 10Κ έχει γενικό, και κάθε 5Κ τις αλλάζεις τα λαδάκια της. Βάλτης και μπουζί ιριδίου και καθάρισες για καμμιά 30αριά χιλιάδες km. Καθάριζε και τα μπέκ κάθε τόσο (λόγω της χάλια ποιότητας βενζίνης) και θα είσαι ΟΚ. Άμα πιάνουν και τα χέρια σου γλυτώνεις AWE καθώς θα πρέπει να λυθεί σχεδόν όλο και έτσι ανεβαίνει το κόστος. Μ'αρέσει και το GT που προτείνουν οι προλαλήσαντες αλλά δεν θα με κάλυπτε. Είναι δυνατότερο αλλά είναι τέτοια η θέση οδήγησης που θα με κούραζε. Εκτός των άλλων δεν πρόκειται να πάω ποτέ ταξείδι με ταχύτητες άνω των 160 φορτωμένος (άσε που με το RT με τις πλαινές πήγαινα και 180 Α-Ν-Ε-Τ-Α -στην Ιωνία καθ' οδόν για Λευκάδα- και με την ζελατίνα στην μέση). Τελική του εργαλείου έτσι για τα τυπικά, με gps 221. Σέλα = άνεση (και για την πίσω). Τον χειμώνα βάζεις και τις θερμαινόμενες και της ανεβάζεις την libido στο κατακόρυφο αποσκοπώντας σε ένα τέλειο βράδυ ;). Το tank bag του είναι επίσης όλα τα λεφτά. Χρηστικό όσο δεν φαντάζεσαι και εύκολο στην τοποθέτηση/απομάκρυνσή του. Χωράει ένα full face κράνος και στην μέγιστη χωρητικότητά του δεν σε εμποδίζει καθόλου. Το ηχοσύστημά του είναι δυνατό, παίζει μόνο cd wma μορφής. Αλλά με ένα βυσματάκι από το δίκτυο μπορείς να συνδέσεις και το Ipod πάνω του. Στα 120 ακούς άνετα μουσική και εφόσον έχεις και την ζελατίνα σηκωμένη σε καμμιά ευθεία μπορεί και να σε πάρει ο ύπνος :D. Προβλήματα = nada. Έχω αλλάξει 3 φορές σε 2 χρόνια την αριστερή λάμπα από τα φώτα (25 ευρώ), προσφάτως άλλαξα ιμάντα στο alternator (κανονικά βγαίνει στα 40, αλλά πατινάριζε και τον άλλαξα στα 30 (κόστος 28 ευρώ)), και 58 ευρώ το ένα από τα 4 μπρατσάκια που ανασηκώνουν την ζελατίνα (έπεσα ένα βράδυ σε ένα "τάφο" στην παλιά εθνική και την είχα σηκωμένη πλήρως και μάλλον εκεί την άκουσε) Με λίγα λόγια είναι μαμάτο εργαλείο και φυσικά boxer..... Τώρα άν είσαι χεράς κτλ., κοίτα πρός Κ1300S μεριά.....το απόλυτο sport touring....... Αυτά... |
Απάντηση: ΓΝΩΜΕΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ 1200 RT
Απόσπασμα:
Σ'ευχαριστώ πολύ, πλήρης η ανάλυσή σου και πολύ κατατοπιστική |
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:32. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!