GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=37)
-   -   Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d) (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=15209)

gandreas 09-11-2010 01:33

Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Στο βίντεο είναι άστρωτο και δεν πάει καλά, τώρα οργώνει:p



ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ 09-11-2010 01:37

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Οργώνει το εργαλείο ... ;)

nivam 09-11-2010 01:40

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Που να προσαρμόσεις και καμιά Contour HD επάνω στο lexan. ;)

Gemat 09-11-2010 02:01

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Πολυ υπερστοφικο το inferno σου. Ειτε κατι δεν παει καλα στο μεσαιο διαφορικο (που χρειαζεται ΠΟΛΥ χοντρο λαδι (8000+)) ειτε εχεις τις αναρτησεις παρα πολυ σφιχτες. Το αυτοκινητο πρεπει να "πλεει" μεσα στις αναρτησεις. Οταν το πιεσεις με τα χερια κατω και το αφησεις, τα ψαλιδια δεν πρεπει να επανερχονται πιο ψηλα απο "ευθεια".
Οταν επιταχυνεις αποτομα πρεπει να βλεπεις και του 4 τροχους να σπιναρουν και οχι μονο τους πισω!

Ενα κολπο που εφαρμοζουμε στα διαφορικα για να μην εχουν φυσαλιδες τα λαδια, ειναι το εξης. Κατα τη συναρμολογηση, βιδωνεις το αλενακι του "ποτηριου" του διαφορικου σχεδον μεχρι να μπλοκαρει τη κινηση του. Μετα γεμιζεις το ποτηρι με λαδι (3000 το εμπρος,8000 το μεσαιο,1000 το πισω) και βιδωνεις το καπακι με το γραναζι. Οταν το καργαρεις, θα διαπιστωσεις οτι το διαφορικο γυριζει δυσκολα (κανει ενα χαρακτηριστικο "κρακ-κρακ). Τοτε λασκαρε το αλενακι του ποτηριου μεχρι να ερθει προσωπο με το ποτηρι. Θα διαπιστωσεις οτι η λειτουργια του διαφορικου ειναι πλεον ομαλη. (Οσο παχυτερο το λαδι του εμπρος διαφορικου και λεπτοτερο του πισω, τοσο πιο εμπροστοκινητα συμπεριφερεται το αυτοκινητο και ειναι ευκολοτερο στο χειρισμο. Υπο συνθηκες παιζουμε ακομη και με στεγνο το πισω ή ακομη και με 2 μονο δορυφορους μεσα αντι για 4! )

Οσο αφορα τα αμορτισερ, γεμισε τα με λαδι με το μακτρο στο μεσον της διαδρομης, πιεσε προς τα μεσα το λαστιχενιο καπελακι που ειναι μεσα στο καπακι του αμορτισερ και βιδωσε το καλα. Με το βιδωμα, το μακτρο θα ερθει λιγο ακομη εξω. Πρεπει να μην μεινει καθολου αερας μεσα στο αμορτισερ. Αν το δουλεψεις εντονα με το χερι και εχει μεσα αερα, το λαδι θα γινει αφρος και θα καταλαβεις διαφορα στη λειτουργια του (και φυσικα θα δουλευει χαλια στη πραξη). Οσο πιο σκληρα ελατηρια χρησιμοποιεις, τοσο παχυτερο λαδι χρειαζεσαι! Τα ###### που πιθανως εχει απο κατασκευης το Sport, πρεπει να δουλευουν καλα με περιπου 150 με 200 λαδι τα εμπρος και 200 η 300 τα πισω...

Καλη διασκεδαση!

vaskoukou 09-11-2010 07:42

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
καλα χλμ,:sm7:

MARK 09-11-2010 08:12

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Καλό είναι αλλά δεν είναι pro.........:sm7::sm8:

adventure 09-11-2010 08:38

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 


Έχω κάτι χωραφάκια για όργωμα και θα σε έχω στα υπόψιν . :D :D

Πολύ καλό .
;)

commander 09-11-2010 08:48

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
θελει και σφηριγμα προς το τελος ειτανε πολυ μπουκωμενο!!!!!:)

EOD-K9 09-11-2010 08:49

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Ανοίξαμε άλλη ενότητα !!

θα ξαναρθω;)

gandreas 09-11-2010 09:54

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 245888)
Πολυ υπερστοφικο το inferno σου. Ειτε κατι δεν παει καλα στο μεσαιο διαφορικο (που χρειαζεται ΠΟΛΥ χοντρο λαδι (8000+)) ειτε εχεις τις αναρτησεις παρα πολυ σφιχτες. Το αυτοκινητο πρεπει να "πλεει" μεσα στις αναρτησεις. Οταν το πιεσεις με τα χερια κατω και το αφησεις, τα ψαλιδια δεν πρεπει να επανερχονται πιο ψηλα απο "ευθεια".
Οταν επιταχυνεις αποτομα πρεπει να βλεπεις και του 4 τροχους να σπιναρουν και οχι μονο τους πισω!

Ενα κολπο που εφαρμοζουμε στα διαφορικα για να μην εχουν φυσαλιδες τα λαδια, ειναι το εξης. Κατα τη συναρμολογηση, βιδωνεις το αλενακι του "ποτηριου" του διαφορικου σχεδον μεχρι να μπλοκαρει τη κινηση του. Μετα γεμιζεις το ποτηρι με λαδι (3000 το εμπρος,8000 το μεσαιο,1000 το πισω) και βιδωνεις το καπακι με το γραναζι. Οταν το καργαρεις, θα διαπιστωσεις οτι το διαφορικο γυριζει δυσκολα (κανει ενα χαρακτηριστικο "κρακ-κρακ). Τοτε λασκαρε το αλενακι του ποτηριου μεχρι να ερθει προσωπο με το ποτηρι. Θα διαπιστωσεις οτι η λειτουργια του διαφορικου ειναι πλεον ομαλη. (Οσο παχυτερο το λαδι του εμπρος διαφορικου και λεπτοτερο του πισω, τοσο πιο εμπροστοκινητα συμπεριφερεται το αυτοκινητο και ειναι ευκολοτερο στο χειρισμο. Υπο συνθηκες παιζουμε ακομη και με στεγνο το πισω ή ακομη και με 2 μονο δορυφορους μεσα αντι για 4! )

Οσο αφορα τα αμορτισερ, γεμισε τα με λαδι με το μακτρο στο μεσον της διαδρομης, πιεσε προς τα μεσα το λαστιχενιο καπελακι που ειναι μεσα στο καπακι του αμορτισερ και βιδωσε το καλα. Με το βιδωμα, το μακτρο θα ερθει λιγο ακομη εξω. Πρεπει να μην μεινει καθολου αερας μεσα στο αμορτισερ. Αν το δουλεψεις εντονα με το χερι και εχει μεσα αερα, το λαδι θα γινει αφρος και θα καταλαβεις διαφορα στη λειτουργια του (και φυσικα θα δουλευει χαλια στη πραξη). Οσο πιο σκληρα ελατηρια χρησιμοποιεις, τοσο παχυτερο λαδι χρειαζεσαι! Τα ###### που πιθανως εχει απο κατασκευης το Sport, πρεπει να δουλευουν καλα με περιπου 150 με 200 λαδι τα εμπρος και 200 η 300 τα πισω...

Καλη διασκεδαση!

Στην ευθεία πάει καρφί. Πρόβλημα έχω όταν στρίβω με μεγάλες και μεσαίες ταχύτητες, γιατί μου ανοίγει υπερβολικά αντί να μου κάνει τετακε(αυτό είναι η υποστροφή?). Θέλω να στρίβω το τιμόνι και να κάνει αμέσως τετακε.
Πρέπει να βγουν τα εργαλεία σας από την ντουλάπα:mad::hmmm::o

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από comander ( 245964)

θελει και σφηριγμα προς το τελος ειτανε πολυ μπουκωμενο!!!!!:)

Πάνω λέω ότι το έστρωνα, αλλά από εχθές σφυρίζει......:D:D

gandreas 09-11-2010 09:56

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από MARK ( 245932)
Καλό είναι αλλά δεν είναι pro.........:sm7::sm8:


Βάλε ιντερνετ για να σου πω δύο κουβεντούλες:sm7:

Gemat 09-11-2010 12:15

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gandreas ( 246051)
Στην ευθεία πάει καρφί. Πρόβλημα έχω όταν στρίβω με μεγάλες και μεσαίες ταχύτητες, γιατί μου ανοίγει υπερβολικά αντί να μου κάνει τετακε(αυτό είναι η υποστροφή?). Θέλω να στρίβω το τιμόνι και να κάνει αμέσως τετακε.
Πρέπει να βγουν τα εργαλεία σας από την ντουλάπα:mad::hmmm::o

Κατ αρχην καθε εδαφος χρειαζεται το καταλληλο λαστιχο. Αν αναγκαστεις να αλλαξεις 2 απο τα 4, βαλε τα καινουρια ΠΙΣΩ!

Η υποστροφη ειναι κατι που διορθωνεται ευκολα κατα την οδηγηση. Ενα στιγμιαιο κλεισιμο και ανοιγμα του γκαζιου και αυτοματα γινεται υπερστροφη! Δεν ειναι λοιπον κακο να υποστρεφεις λιγο!

Μαθε να οδηγεις με σταθερο γκαζι στο μεγαλυτερο μερος της στροφης. Φρεναρε μεχρι την αρχη της στροφης και παρε τη στροφη με σταθερη ταχυτητα. Οταν αναγκαζεις τα ελαστικα να "δρουν" προς 2 διευθυνσεις (πχ στροφη και φρενο) στριβεις πιο αργα!

Αν εχεις εμπρος αντιστρεπτικη εμπρος .... βγαλε τη!

Απο εκει και περα, δες κατω απο ποιες συνθηκες υποστρεφεις (επιταχυνση, επιβραδυνση, σταθερη ταχυτητα) και ποσο, και υπαρχουν ακομη μερικες ρυθμισεις που φαινονται επουσιωδεις αλλα καθοριζουν αρκετα τη συμπεριφορα του αυτοκινητου!

emix 09-11-2010 14:33

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Καλοριζικο.

Αυτο ειναι οταν λεμε οτι "παει τον #### του;"!!!!


:sm7::sm7:


Και κατι τελευταιο ρε παιδια. Πολυ επιστημη εχετε βαλει. Ενα απλο παιχνιδακι ειναι. Μην τρελαθουμε κιολας.

xurxes 09-11-2010 15:14

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
ανάσες δεν προλαβαίνει να πάρει...:sm7:

gandreas 09-11-2010 17:16

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από emix ( 246223)
Καλοριζικο.

Αυτο ειναι οταν λεμε οτι "παει τον #### του;"!!!!


:sm7::sm7:


Και κατι τελευταιο ρε παιδια. Πολυ επιστημη εχετε βαλει. Ενα απλο παιχνιδακι ειναι. Μην τρελαθουμε κιολας.

Και εγώ έτσι έλεγα αλλά αν μπεις στον χορό χορεύεις για τα καλά;).
Αν σκεφτείς ότι η αναλογία ιπποδύναμης βάρος είναι περίπου στο ένα προς ένα (προς τα κάτω:D) θες τις απόλυτες ρυθμίσεις για να μπορέσεις να το πάς σχετικά γρήγορα.

gandreas 09-11-2010 17:23

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 246157)
Κατ αρχην καθε εδαφος χρειαζεται το καταλληλο λαστιχο. Αν αναγκαστεις να αλλαξεις 2 απο τα 4, βαλε τα καινουρια ΠΙΣΩ!

Η υποστροφη ειναι κατι που διορθωνεται ευκολα κατα την οδηγηση. Ενα στιγμιαιο κλεισιμο και ανοιγμα του γκαζιου και αυτοματα γινεται υπερστροφη! Δεν ειναι λοιπον κακο να υποστρεφεις λιγο!

Μαθε να οδηγεις με σταθερο γκαζι στο μεγαλυτερο μερος της στροφης. Φρεναρε μεχρι την αρχη της στροφης και παρε τη στροφη με σταθερη ταχυτητα. Οταν αναγκαζεις τα ελαστικα να "δρουν" προς 2 διευθυνσεις (πχ στροφη και φρενο) στριβεις πιο αργα!

Αν εχεις εμπρος αντιστρεπτικη εμπρος .... βγαλε τη!

Απο εκει και περα, δες κατω απο ποιες συνθηκες υποστρεφεις (επιταχυνση, επιβραδυνση, σταθερη ταχυτητα) και ποσο, και υπαρχουν ακομη μερικες ρυθμισεις που φαινονται επουσιωδεις αλλα καθοριζουν αρκετα τη συμπεριφορα του αυτοκινητου!

Σύμφωνα με τον τρόπο οδήγησης που κάνω, θέλω μέσα στην στροφή να πετάει ####. Απλά ακόμα ψάχνομε να δώ πώς θα το πετύχω. Πιστεύω θέλει ποιο μπλοκέ πίσω διαφορικό και σύγκληση τους μπροστινούς τροχούς. :o

Gemat 09-11-2010 17:32

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από emix ( 246223)
Καλοριζικο.


Και κατι τελευταιο ρε παιδια. Πολυ επιστημη εχετε βαλει. Ενα απλο παιχνιδακι ειναι. Μην τρελαθουμε κιολας.

Ειναι ενα ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ αυτοκινητο με ΟΛΕΣ τις ρυθμισεις που διαθετει ενα πραγματικο αυτοκινητο. (Η εκδοση "sport" του φιλου μας ειναι λιγο περιορισμενη βεβαια, αλλα σε πληροφορω οτι δικο μου Inferno εχει ΤΑ ΠΑΝΤΑ)
Ειναι ομως θεμα επιλογης το αν θελεις απλα να ριχνεις γκαζιες στην αλανα, η να κανεις χρονους στη πιστα!

commander 09-11-2010 17:33

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gandreas ( 246382)
Και εγώ έτσι έλεγα αλλά αν μπεις στον χορό χορεύεις για τα καλά;).
Αν σκεφτείς ότι η αναλογία ιπποδύναμης βάρος είναι περίπου στο ένα προς ένα (προς τα κάτω:D) θες τις απόλυτες ρυθμίσεις για να μπορέσεις να το πάς σχετικά γρήγορα.

και οταν χωθεις σε αγωνες πηστεψεμε χανεις την μπαλα!!!! με αποτελεσμα να τριβει τα χερια του το εκαστοτε μαγαζι......Οσον αφορα τις δυνατοτητες των βαλε με τον νουσου οτι ειναι υπο κλιμακα ενω τα χιλιομετρα ειναι πρ-αγ-μα-τι-κα.Που συμενει οτι εαν πηγαινει με 50Χ8=400 τετοιες δυναμεις τραβαει η καροτσα του.Και υπαρχουν 1,8 και φορμουλες Λολα στο λεξαν που σε ευθεια εχουμε μετριση στην σταματα 138 χιλιομετρα. Σε μικρη κακοτεχνια της πιτσας ειχε φορτωση χιλιομετρα φουσκωσε απο κατω ο αερας {περασε παραπανω αερας απο το κατω μερος} και την απογειοσαι κανονικα.....!!!! Αυτα

gandreas 09-11-2010 17:41

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Θα σε ψήσω να το ξαναβγάλεις Θεολόγε, που θα πάει:sm7:

commander 09-11-2010 17:46

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gandreas ( 246400)
Θα σε ψήσω να το ξαναβγάλεις Θεολόγε, που θα πάει:sm7:

AAAAAΠΠΠΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΑΑΑΑ :sm7:

vaskoukou 09-11-2010 17:54

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Σε βλέπω σε λίγο καιρό να κανεις χρήση της ομαδικής για ελαστικά απο τον Περιστερα!!!:sm7::sm7::sm7:

Gemat 09-11-2010 18:02

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gandreas ( 246387)
Σύμφωνα με τον τρόπο οδήγησης που κάνω, θέλω μέσα στην στροφή να πετάει ####. Απλά ακόμα ψάχνομε να δώ πώς θα το πετύχω. Πιστεύω θέλει ποιο μπλοκέ πίσω διαφορικό και σύγκληση τους μπροστινούς τροχούς. :o

Η συγκλιση των πισω τροχων καθοριζει κυριως την ευσταθεια στη ευθεια και η αποκλιση των εμπρος το "μπασιμο" στη στροφη. Προτεινω 2 μοιρες συγκλιση πισω και 1 μοιρα ή καμια μοιρα αποκλιση μπροστα! (το κιτ πρεπει να εχει βαθμονομημενα αλουμινια μπλοκς για αυτη τη ρυθμιση).

Δεδομενου οτι δεν υπαρχει τροπος (με τα απλα διαφορικα) να δωσεις καλυτερο ποσοστο ισχυος πισω ωστε να κανεις το αυτοκινητο να "ξεκολαει" πρωτα το πισω μερος, πρεπει να επεμβεις στις ρυθμισεις των διαφορικων και των ψαλιδιων για να πετυχεις αυτη τη συμπεριφορα. Οσο πιο παχυ λαδι βαζεις στο πισω διαφορικο, τοσο πιο δυσκολα διαφοριζει (δηλαδη τεινει προς μπλοκε). Σαν συμπεριφορα, το πισω μερος παιρνει πρωτοβουλια και στη γκαζια υπο στροφη πεταει το πισω μερος. Το παραπανω ομως συμβαινει μονο οταν επιταχυνεις. Κατα την επιβραδυνση, οταν η κατανομη της πεδησης ειναι προς τα πισω, βγαζει πρωτα εκτος προσφυσης το πισω μερος και μετα το εμπρος. Προσεξε ομως οτι κατα το φρεναρισμα το μεγαλυτερο βαρος του αυτοκινητου παει εμπρος, που σημαινει οτι ακομη και μια κατανομη 70 εμπρος 30 πισω μπορει να φερει ικανοποιητικο αποτελεσμα. Κατα το ουδετερο στριψιμο (χωρις γκαζι ή φρενο) οι εξωτερικοι τροχοι αναλαμβανουν το μεγαλυτερο φορτιο. Οταν το πισω ελατηριο ειναι μαλακοτερο απο το εμπρος (αναλογικα παντα, μια και τα εμπρος ειναι διαφορετικα απο τα πισω), ο εμπρος τροχος πιεζεται περισσοτερο στο εδαφος απο τον πισω, επομενως ο πισω θα χασει πρωτος τη προσφυση.

Εγω στο δικο μου αυτοκινητο εχω Τορσεν διαφορικα εμπρος και στο κεντρο, τα μπλε ελατηρια (μεσαια) της Kyosho, και στα φρενα εχω συστημα ABS με ενα διαολεμενα δυνατο και γρηγορο σερβο. Εχω καταληξει οτι οι βελτιστοι χρονοι γινονται με το αυτοκινητο να συμπεριφερεται ουδετερο με τασεις υποστροφης. Στις καμπες η ελαφρια υπερστροφη δινει καλυτερο αποτελεσμα, αλλα στις αποτομες στροφες ειναι σχεδον ανεξελεγκτη!
Προσπαθησε να μαθεις να οδηγεις πρωτα αρκετα καλα, και μετα προσπαθησε να "σεταρεις" το αυτοκινητο, και μαλιστα παντα ΜΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗ ΦΟΡΑ! Αν αλλαξεις πολλα πραγματα μαζι, δεν θα καταλαβεις τι παει στραβα και τι πραγματικα βοηθαει. Επισης να ξερεις οτι καθε ελαστικο θελει αλλο σεταρισμα. Δοκιμασε πρωτα μερικα μοντελα και αφου καταληξεις στο πιο σου αρεσει περισσοτερο και ταιριαζει στο χωρο που τρεχεις, τοτε αρχισε να ρυθμιζεις. Να ξερεις οτι τα λαστιχα εχουν τυπικα ζωη για μισο γαλονι καυσιμα το πολυ! Αν τα χρησιμοποιεις σε πιστα φθαρμενα, θα πληρωνεις πολλαπλα σε επισκευες απο τις τουμπες! Αν πας σε πιστα, θα δεις οτι αυτος που εχει τα πιο φρεσκα λαστιχα "μαδαει" τους υπολοιπους. Καμια ρυθμιση δεν αντισταθμιζει τα καινουρια (και καταλληλα για το εδαφος) ελαστικα! Τωρα που μαθαινεις, αγορασε ελαστικα με χοντρα τακουνια και σκληρη γομα. Δεν εχουν καλη συμπεριφορα σχεδον πουθενα, αλλα φαγωνονται δυσκολοτερα απο τα υπολοιπα, και αν μαθεις να οδηγεις με αυτα, οταν τα αλλαξεις θα νομιζεις οτι εισαι ο Κanai!

commander 09-11-2010 18:13

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
επειδη ο Γιωργος ειναι μακρια και δεν μπορει να στο σεταρη αμα ειναι εχω βαλιτσα hobby μεταλικη ευθειγραμιση αντε να σε φτιαξω!!!!!!!

fguy 09-11-2010 21:10

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Ποιο inferno ειναι ακριβως??

gandreas 09-11-2010 22:44

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από fguy ( 246585)
Ποιο inferno ειναι ακριβως??

Αυτό

gandreas 09-11-2010 22:46

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από comander ( 246429)
επειδη ο Γιωργος ειναι μακρια και δεν μπορει να στο σεταρη αμα ειναι εχω βαλιτσα hobby μεταλικη ευθειγραμιση αντε να σε φτιαξω!!!!!!!


:sm4::sm5::sm8: θα τα πούμε

Ο Γιώργος πρέπει να έχει μάστερ και κρίμα που είναι τόσο μακριά:hmmm::(:o

commander 09-11-2010 23:37

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gandreas ( 246661)
:sm4::sm5::sm8: θα τα πούμε

Ο Γιώργος πρέπει να έχει μάστερ και κρίμα που είναι τόσο μακριά:hmmm::(:o

καλος πρεπει να ειναι.....Στο χερι δεν ξερω αλλα στο στισημο αυτα που σου ειπε ισχυουν, με διαφορες στα ασφαλτινα πιο μεγαλες συγκλησεις και καμπερ και αλλες ζανφορ πιο χοντρες συλικονες στην αναρτιση πιο μεγαλες {χοντρες}. Λαστιχα εαν ειναι 1/10 καλο ειτε ειναι κιοσο ειτε ειναι μουγκεν σερπεντ ταμιγια κτλ, φοραει φοαμ και με αναλογες θερμοκρασιες. Μοτερ απο οικο π,χ RB 2,5 PS και ανω.Πρεπει μια μερα να κανονισουμε να τα πουμε απο κοντα......

Gemat 10-11-2010 00:10

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από comander ( 246689)
καλος πρεπει να ειναι.....Στο χερι δεν ξερω αλλα στο στισημο αυτα που σου ειπε ισχυουν, με διαφορες στα ασφαλτινα πιο μεγαλες συγκλησεις και καμπερ και αλλες ζανφορ πιο χοντρες συλικονες στην αναρτιση πιο μεγαλες {χοντρες}. Λαστιχα εαν ειναι 1/10 καλο ειτε ειναι κιοσο ειτε ειναι μουγκεν σερπεντ ταμιγια κτλ, φοραει φοαμ και με αναλογες θερμοκρασιες. Μοτερ απο οικο π,χ RB 2,5 PS και ανω.Πρεπει μια μερα να κανονισουμε να τα πουμε απο κοντα......


Θενκς για τις φιλοφρονησεις!

Απλα οταν ασχολουμε με κατι, θελω να το κανω καλα.... και ξεκινω διαβαζοντας!

Το αυτοκινητο του φιλου ειναι 1/8. Οι κινητηρες της RB ειναι φανταστικοι, αλλα αγωνιστικοι που σημαινει ακριβοι και δυστροποι! Ενας αρχαριος οδηγος δυσκολα "κανει καλα" ενα κινητηρα πανω απο 2 ιππους. Ο οικονομικος κινητηρας της OS ειναι διαμαντι στη λειτουργια, γραμμικοτατος και ευκολος στη ρυθμιση, αντεχει πανω απο 10 γαλονια καυσιμο αν δεν εισαι πολυ βαρβαρος μαζι του!

Τα παρακατω λαστιχα ειναι πολυ καλα για προπονηση (οικονομικα και ανθεκτικα)
Gomme Fast Tyres COSMIC mescola "A" , RCmodelstore.com tutto per gli automodelli a scoppio
Αν δε, τα βρεις σε medium ακομη καλυτερα! Αγοραζε τα ΜΕ τις ζαντες! Ειναι σιχαμενη δουλεια το κολλημα!

Αν βρεις αγορασε καυσιμο Morgan Sidewinder με 20% νιτρο, αλλα με 12% λαδι!! Τα 8% λαδι....βγαζουν το λαδι του κινητηρα! Ειναι ΜΟΝΟ για αγωνες! Μην ακους για σουπερ καυσιμα με 2% και 5% λαδι! Κανουν μονο σε κατι Novarossi, Ρicco και RB κινητηρες! Με τους απλους κινητηρες παιρνεις τα πιστονια στο χερι!

commander 10-11-2010 00:15

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Τη μου θύμησες piko του kolari που εκτός απο χέρια ειτανε και μαστορ.......!!!:D

fguy 10-11-2010 10:46

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Μια ερωτηση παιδια, μιας ειμαι καινοιυριος στα R/C . Εχω βρει απο εξωτερικο 2 απο τα καλυτερα και ακριβοτερα buggy/truggy σε πολυ καλη τιμη με μηδενικες σχεδον ωρες χρησης, (γυρω στα 250 ευρω). Τιμη στα μαγαζια 500-700 ευρω.
Το πρωτο ειναι το kyosho inferno mp777 WC MP 777 WC 1/8, και το δευτερο το ansmann kryptonite 1/8 brushless!!!
Εχω ακουσει οτι οι καινουριοι κινητηρες αυτοι ειναι πολυ γρηγοροι και βολικοι και γενικα η ταση τινει προς τους ηλεκτροκινητηρες νεας γενιας. Πολλοι κανουν μετατροπες απο νιτρο σε brushless.
Ποια ειναι η γνωμη σας?

Gemat 10-11-2010 10:54

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από fguy ( 246965)
Μια ερωτηση παιδια, μιας ειμαι καινοιυριος στα R/C . Εχω βρει απο εξωτερικο 2 απο τα καλυτερα και ακριβοτερα buggy/truggy σε πολυ καλη τιμη με μηδενικες σχεδον ωρες χρησης, (γυρω στα 250 ευρω). Τιμη στα μαγαζια 500-700 ευρω.
Το πρωτο ειναι το kyosho inferno mp777 WC MP 777 WC 1/8, και το δευτερο το ansmann kryptonite 1/8 brushless!!!
Εχω ακουσει οτι οι καινουριοι κινητηρες αυτοι ειναι πολυ γρηγοροι και βολικοι και γενικα η ταση τινει προς τους ηλεκτροκινητηρες νεας γενιας. Πολλοι κανουν μετατροπες απο νιτρο σε brushless.
Ποια ειναι η γνωμη σας?

Δεν εχω ασχοληθει καθολου με ηλεκτρικα. Παντως το 777 ειναι πολυ καλο αυτοκινητο (απογονος του 7.5)! Βεβαια μεταχειρισμενο στα 250 ευρω, μου φαινεται λιγο υποπτο....

fguy 10-11-2010 11:05

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 246970)
Δεν εχω ασχοληθει καθολου με ηλεκτρικα. Παντως το 777 ειναι πολυ καλο αυτοκινητο (απογονος του 7.5)! Βεβαια μεταχειρισμενο στα 250 ευρω, μου φαινεται λιγο υποπτο....

Δεν ειναι υποπτο, ηταν δημοπρασια απο αξιοπιστο χρηστη που τοσο εκλεισε. Συμβαινει συχνα, μεχρι τισ 4 το πρωι την κυνηγουσα απο αγγλικο ebay, ειναι οι ωρες που δεν ασχολουνται οι ευρωπαιοι!!!! (κολπα ειναι αυτα)
Ειχε και ενα kyosho mp 5 (παλιο μοντελο βεβαια) στα 100 ευρω κομπλε!

Καποια αποψη για τους BRUSHLESS???? Ειναι πολυ ακριβοτεροι απο τουσ νιτρο!!

Δειτε την παρουσιαση¨


Gemat 10-11-2010 11:55

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από fguy ( 246983)
Δεν ειναι υποπτο, ηταν δημοπρασια απο αξιοπιστο χρηστη που τοσο εκλεισε. Συμβαινει συχνα, μεχρι τισ 4 το πρωι την κυνηγουσα απο αγγλικο ebay, ειναι οι ωρες που δεν ασχολουνται οι ευρωπαιοι!!!! (κολπα ειναι αυτα)
Ειχε και ενα kyosho mp 5 (παλιο μοντελο βεβαια) στα 100 ευρω κομπλε!

Καποια αποψη για τους BRUSHLESS???? Ειναι πολυ ακριβοτεροι απο τουσ νιτρο!!

Δειτε την παρουσιαση¨

YouTube - Kryptonite Brushless bei www.rc-multistore.de

Brushless ειναι τυπος ηλεκτροκινητηρα.

Nitro (αν δεν προκειται για καποιο κωδικο "ονομα") αφορα θερμικο κινητηρα και ειναι συνθετικο του καυσιμου του (που τυπικα αποτελειται απο μεθανολη, καστορελαιο (ή συνθετικο λαδι) και νιτρομεθανιο. Το νιτρομεθανιο κατα τη καυση απελευθερωνει οξυγονο και επιτρεπει μεγαλυτερο μερος καυσιμου να καει. Ειναι δηλαδη μια μεθοδος τουρμπο!

Δεν γνωριζα καν οτι υπαρχουν αυτοκινητα 1/8 με ηλεκτροκινητηρες...

philipe 10-11-2010 11:56

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 246417)
Η συγκλιση των πισω τροχων καθοριζει κυριως την ευσταθεια στη ευθεια και η αποκλιση των εμπρος το "μπασιμο" στη στροφη. Προτεινω 2 μοιρες συγκλιση πισω και 1 μοιρα ή καμια μοιρα αποκλιση μπροστα! (το κιτ πρεπει να εχει βαθμονομημενα αλουμινια μπλοκς για αυτη τη ρυθμιση).

Δεδομενου οτι δεν υπαρχει τροπος (με τα απλα διαφορικα) να δωσεις καλυτερο ποσοστο ισχυος πισω ωστε να κανεις το αυτοκινητο να "ξεκολαει" πρωτα το πισω μερος, πρεπει να επεμβεις στις ρυθμισεις των διαφορικων και των ψαλιδιων για να πετυχεις αυτη τη συμπεριφορα. Οσο πιο παχυ λαδι βαζεις στο πισω διαφορικο, τοσο πι

ο δυσκολα διαφοριζει (δηλαδη τεινει προς μπλοκε). Σαν συμπεριφορα, το πισω μερος παιρνει πρωτοβουλια και στη γκαζια υπο στροφη πεταει το πισω μερος. Το παραπανω ομως συμβαινει μονο οταν επιταχυνεις. Κατα την επιβραδυνση, οταν η κατανομη της πεδησης ειναι προς τα πισω, βγαζει πρωτα εκτος προσφυσης το πισω μερος και μετα το εμπρος. Προσεξε ομως οτι κατα το φρεναρισμα το μεγαλυτερο βαρος του αυτοκινητου παει εμπρος, που σημαινει οτι ακομη και μια κατανομη 70 εμπρος 30 πισω μπορει να φερει ικανοποιητικο αποτελεσμα. Κατα το ουδετερο στριψιμο (χωρις γκαζι ή φρενο) οι εξωτερικοι τροχοι αναλαμβανουν το μεγαλυτερο φορτιο. Οταν το πισω ελατηριο ειναι μαλακοτερο απο το εμπρος (αναλογικα παντα, μια και τα εμπρος ειναι διαφορετικα απο τα πισω), ο εμπρος τροχος πιεζεται περισσοτερο στο εδαφος απο τον πισω, επομενως ο πισω θα χασει πρωτος τη προσφυση.

Εγω στο δικο μου αυτοκινητο εχω Τορσεν διαφορικα εμπρος και στο κεντρο, τα μπλε ελατηρια (μεσαια) της Kyosho, και στα φρενα εχω συστημα ABS με ενα διαολεμενα δυνατο και γρηγορο σερβο. Εχω καταληξει οτι οι βελτιστοι χρονοι γινονται με το αυτοκινητο να συμπεριφερεται ουδετερο με τασεις υποστροφης. Στις καμπες η ελαφρια υπερστροφη δινει καλυτερο αποτελεσμα, αλλα στις αποτομες στροφες ειναι σχεδον ανεξελεγκτη!
Προσπαθησε να μαθεις να οδηγεις πρωτα αρκετα καλα, και μετα προσπαθησε να "σεταρεις" το αυτοκινητο, και μαλιστα παντα ΜΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗ ΦΟΡΑ! Αν αλλαξεις πολλα πραγματα μαζι, δεν θα καταλαβεις τι παει στραβα και τι πραγματικα βοηθαει. Επισης να ξερεις οτι καθε ελαστικο θελει αλλο σεταρισμα. Δοκιμασε πρωτα μερικα μοντελα και αφου καταληξεις στο πιο σου αρεσει περισσοτερο και ταιριαζει στο χωρο που τρεχεις, τοτε αρχισε να ρυθμιζεις. Να ξερεις οτι τα λαστιχα εχουν τυπικα ζωη για μισο γαλονι καυσιμα το πολυ! Αν τα χρησιμοποιεις σε πιστα φθαρμενα, θα πληρωνεις πολλαπλα σε επισκευες απο τις τουμπες! Αν πας σε πιστα, θα δεις οτι αυτος που εχει τα πιο φρεσκα λαστιχα "μαδαει" τους υπολοιπους. Καμια ρυθμιση δεν αντισταθμιζει τα καινουρια (και καταλληλα για το εδαφος) ελαστικα! Τωρα που μαθαινεις, αγορασε ελαστικα με χοντρα τακουνια και σκληρη γομα. Δεν εχουν καλη συμπεριφορα σχεδον πουθενα, αλλα φαγωνονται δυσκολοτερα απο τα υπολοιπα, και αν μαθεις να οδηγεις με αυτα, οταν τα αλλαξεις θα νομιζεις οτι εισαι ο Κanai!



Ρε φίλε από τη Μιτυλίνη είσαι θησαυρός.Θα ξεθάψω και εγώ το δικό μου και θα σου βάλω ερωτήματα :sm7:
Πως τα έμαθες ρε παιδί μου όλα αυτά;;;;

gandreas 10-11-2010 13:08

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από philipe ( 247012)
Ρε φίλε από τη Μιτυλίνη είσαι θησαυρός.Θα ξεθάψω και εγώ το δικό μου και θα σου βάλω ερωτήματα :sm7:
Πως τα έμαθες ρε παιδί μου όλα αυτά;;;;


http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/000203FC.gif http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/000204AE.gif

gandreas 12-11-2010 23:00

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
ενα βίντεο για τον Θεολόγο με 1/5 για να θυμηθεί τα ωραία;)


commander 12-11-2010 23:28

Απάντηση: Το νέο μου παιχνίδι model car(video απο canon500d)
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gandreas ( 248914)
ενα βίντεο για τον Θεολόγο με 1/5 για να θυμηθεί τα ωραία;)

YouTube - Rc racing best of crash of radio controlled cars

Εγω παντως Αντρεα και τα θυμηθηκα και τα νοσταλγησα.Δεν ειχα χασει κανενα του αγωνα.Ειναι εξαιρετικος οδηγος προσεκτικος και τετοιες ατυχες στιγμες ειχε ελαχιστες.Αλλα οταν το ζεις απο κοντα ματωνει η ψυχη σου να το βλεπεις και να το ακους.Μεγαλη πικρα μεχρι να το παρεις στα χερια σου να του λυσεις το καπακι και να δεις τι εχει παθει.Μεγαλο καρδιοχτυπι...τοσο οσο και στις εκκινησεις μεχρι να παρει την πρωτη στροφη και να αποφυγει το συφερτο πισω του.Βεβαι και οταν καθε Κυριακη ανεβαινε στο βαθρο για κυπελο δεν μου κακοπεφτε...με αποζημειωνε για ολες τις αγωνιες μου.Μπορει για αλλους να ειναι ενα παιχνιδι για αλλους ομως ..πολυ περισοτερα.Οσο αντεχεις την πιεση και αντεχει και η τσεπη σου αξιζει να το ακολουθεις.Γιωτα:)


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:57.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!