GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=15407)

emix 17-11-2010 01:13

Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
3 Συνημμένο(α)
Λοιπόν,
Επειδή δουλειά δεν έχει ο διάολος... "απαυτώνει" τα παιδιά του, ξεκινάω ένα μεγάλο project μετατροπής του ΚΤΜ μου σε Rallye Raid.

Ο λόγος; Πες ότι μου αρέσει σαν πρώτη δικαιολογία και σαν δεύτερη ότι κάπου πίσω στο μυαλό μου έχω από τον νέο χρόνο να ξεκινήσω κανέναν αγώνα. Ο τρίτος λόγος είναι φυσικά αυτός που έγραψα στην αρχή: Δουλειά δεν έχει ο διάολος... "απαυτώνει" τα παιδιά του!!!! :):)
Η ιδέα ξεκίνησε βλέποντας κάτι φωτογραφίες από το advrider και από ένα kit που πουλιέται από κάτι Σουηδούς.

Αποφάσισα να κάνω μια προσπάθεια να το φτιάξω μόνος μου.

Τα σιδερικά είναι πολύ εύκολα. Μπορεί να μην τα κάνω 100% σαν αυτά του εμπορίου, αλλά την δουλειά τους θα την κάνουν.

Το μέγα πρόβλημα και δυσκολία όμως είναι τα πλαστικά. Η μάσκα δηλαδή που θα καλύψει την μεταλική κατασκευή. Το δύσκολο φυσικά είναι να κατασκευαστεί το καλούπι. Το πλαστικό μετά είναι σχετικά εύκολο. Για τον λόγο αυτό είχα ανοίξει ένα ανάλογο θέμα.
Ο HLD απ' ότι κατάλαβα έχει διάθεση να με βοηθήσει στο πως να φτιάξω το καλούπι και μετά μπορεί να το πάω σ αυτόν να μου φτιάξει το πλαστικό.
Το να φτιάξει ο HLD το καλούπι είναι οικονομικά ασύμφορο.

Ξεκινάω λοιπόν ένα δύσκολο έργο, που ελπίζω να έχει την κατάληξη που θέλω. Το thread αυτό φυσικά θα μείνει ενεργό για πολύ καιρό.

Αρχίζω την εξήγηση της διαδικασίας μαζί με φωτογραφικό υλικό:

Παρακάτω βάζω τρεις φωτογραφίες: Μια της μηχανής μου όπως είναι τώρα και δύο όπως θα ήθελα να καταλήξει.

emix 17-11-2010 01:17

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
4 Συνημμένο(α)
Η μεταλική κατασκευή που θέλω να φτιάξω είναι αυτή που φαίνεται στις φωτογραφίες. Τα φώτα μάλλον δεν θα είναι τα ίδια. Θα χρειαστώ ένα φως Η4 ή Η9 και ένα φως xenon. Πρέπει να ψάξω στην αγορά να δω τι υπάρχει. Αν κάποιος ξέρει και μπορεί να με βοηθήσει θα ήθελα να μου δώσει μερικές συμβουλές. Η επιλογή των φώτων είναι σημαντική, ώστε να μπορέσω ν ανοίξω ή να φτιάξω το κατάλληλο καλούπι για τα πλαστικά.

emix 17-11-2010 01:20

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
1 Συνημμένο(α)
Η αρχή,δυστυχώς, γίνεται βγάζοντας όλο το μπροστινό σύστημα φωτισμού, καντράν και ζελατίνας, ώστε να μπορέσω να πάρω μέτρα για το χάρτινο καλούπι. Μ αυτό θα μπορέσω αργότερα να φτιάξω τα μεταλικά μέρη της κατασκευής.

emix 17-11-2010 01:22

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
2 Συνημμένο(α)
Στη συνέχεια, μετρώντας και χαράσοντας στο χαρτόνι, φτιάχνω τα μεταλικά τμήματα της μεταλικής κατασκευής, τα δοκιμάζω πάνω στην μηχανή και τα κόβω, ώστε να παραγγείλω τα κατάλληλα αλουμινένια φύλλα, πάχους 3mm.

emix 17-11-2010 01:27

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
4 Συνημμένο(α)
Στη συνέχεια μετράω και ζωγραφίζω στο χαρτί τα μεταλλικά τμήματα που στηρίζουν την κατασκευή στη μηχανή και τις βάσεις πάνω στις οποίες θα μπει το roadbook, το ΙΜΟ (ή άλλο ανάλογο όργανο μέτρησης χιλιομέτρων) και ότι άλλο μπορεί να θέλω (βάση GPS, αυθεντικό καντράν ktm).

Στη 1η φωτογραφία φαίνεται το χαρτί πάνω στο οποίο σχεδίασα τα εξαρτήματα. Στην δεύτερη και στην τρίτη φαίνονται τα αντίστοιχα αυθεντικά που πουλιούνται στην αγορά. Στην τελευταία φωτογραφία φαίνεται πως είναι όλα αυτά πάνω στην μηχανή.

emix 17-11-2010 01:30

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
Αυτά για την ώρα. Η συνέχεια είναι να πάω στον σιδερά να μου κόψει τέσσερα φύλλα αλουμινίου πάχους 3mm και διαστάσεων (31χ31)χ2 και (31χ27)χ2, ώστε να φτιάξω τα μεταλικά τμήματα και στον τόρνο, ώστε να μου φτιάξουν τα κομμάτια που φαίνονται στο χαρτί. Όταν είναι όλα έτοιμα, θα τοποθετηθούν πάνω στην μηχανή και μετά θ αρχίσει το δυσκολότερο κομμάτι. Το χτίσιμο πάνω στην μηχανή του καλουπιού, για την κατασκεύη των πλαστικών μερών.

Καλή μου αρχή λοιπόν και φυσικά συνεχίζεται....

yns 17-11-2010 01:45

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
Γουστάρω πολύ τέτοια projects!

:sm8:

Neo 17-11-2010 02:02

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
Αυτά είναι, εύχομαι καλό κουράγιο και καλή τύχη!!!:)
Είμαι μηχανικός Βιομηχανικός σχεδιαστής αν και ασκώ άλλο επάγγελμα. Με προσωπικές κατασκευές δεν έχω ασχοληθεί αλλά αν χρειαστείς βοήθεια για τεχνολογία υλικών, μηχανικές ιδιότητες, σχεδιασμό δοκιμίων σε Cad, προγραμματισμό CNC ή χύτευση με χαρά αν μπορώ να βοηθήσω ή να σε παραπέμψω σε αρμόδιους.

emix 17-11-2010 09:13

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Neo ( 252263)
Αυτά είναι, εύχομαι καλό κουράγιο και καλή τύχη!!!:)
Είμαι μηχανικός Βιομηχανικός σχεδιαστής αν και ασκώ άλλο επάγγελμα. Με προσωπικές κατασκευές δεν έχω ασχοληθεί αλλά αν χρειαστείς βοήθεια για τεχνολογία υλικών, μηχανικές ιδιότητες, σχεδιασμό δοκιμίων σε Cad, προγραμματισμό CNC ή χύτευση με χαρά αν μπορώ να βοηθήσω ή να σε παραπέμψω σε αρμόδιους.

Νομιζω οτι θα χρειαστω τις συμβουλες σου.
Εχεις κανεναν που να χρησιμοποιει CNC; Ισως μπορεσουμε να σχεδιασουμε τα μεταλικα μερη εκει και να μας το κοψει μετα.

Θα ηθελα σιγουρα αν ξερεις κανεναν που να εχει τετοιο μηχανημα να ερχομουνα σε επικοινωνια μαζι του.

bill 800gs 17-11-2010 09:18

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
Emix, καταρχην καλη επιτυχια στη μετατροπη :)
Μια ερωτηση: ποσο εχει αυτο το κιτ μετατροπης απο Σουηδια;;
Επειδη η κατασκευη του πλαστικου μούτρου το βλεπω πολυ δυσκολο να κατασκευαστει ακριβως οπως θελεις,μηπως να φτιαξεις τα υπολοιπα και να αγορασεις μονο το πλαστικο απο Σουηδια;; (αν πουλιεται ξεχωριστα)

Neo 17-11-2010 11:11

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από emix ( 252357)
Νομιζω οτι θα χρειαστω τις συμβουλες σου.
Εχεις κανεναν που να χρησιμοποιει CNC; Ισως μπορεσουμε να σχεδιασουμε τα μεταλικα μερη εκει και να μας το κοψει μετα.

Θα ηθελα σιγουρα αν ξερεις κανεναν που να εχει τετοιο μηχανημα να ερχομουνα σε επικοινωνια μαζι του.

Έχω 2 άτομα που δουλεύουν Cnc αλλά ο ένας με επεξεργασία ξύλου και ο άλλος με μάρμαρο. Τους έχω ρωτήσει ήδη αν συνεργάζονται με κάποιον για μεταλλικά μέρη, μέσα στις επόμενες μέρες λογικά θα έχω απάντηση.

HECTOR 17-11-2010 11:16

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
Καλη επιτυχια φιλος!!!

emix 17-11-2010 11:34

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
Απαντησεις:
Προς bill800gs: Το κιτ κοστιζει κοντα στα 750ευρω, αλλα αβαφο και χωρις αυτοκολλητα. Αν θες βεβαια να βαλεις αυτοκολλητα.
Δεν ξερω αν πουλιεται ξεχωριστα. Δεν μπορω ν αγορασω τα πλαστικα απ αυτους, γιατι ναι μεν σχεδον το αντιγραφω, οι διαστασεις ομως που το φτιαχνω δεν θα ειναι 100% ιδιες. Ετσι τα πλαστικα μπορει να μην ταιριαζουν.
Νοιωθω οτι η κατασκευη του πλαστικου θα ειναι παρα πολυ δυσκολη. Γι αυτο ελπιζω αφου εχω φτιαξει το καλουπι, καποιος επαγγελματιας να με βοηθησει στην κατασκευη του πλαστικου.

Προς Neo: Η κατασκευη cnc απο ξυλο ισως ειναι η καλυτερη επιλογη για καλουπι. Οποτε μπορει και να μας φανει χρησιμος ο γνωστος σου.

Ενα παιδι στο moto.gr ειχα φτιαξει κατι αναλογα, μια παρα πολυ καλη κατασκευη, για africa, αλλα αυτο το site δεν ξερω τι γινεται και πλεον δεν δουλευει. Τωρα βρηκε;
:)

Παντως το θεμα ειναι να φτιαξω ενα πολυ καλο καλουπι. Αν γινει αυτο οι επαγγελματιες του χωρου των πλαστικων ισως με βοηθησουν. Γιατι αυτοι το προβλημα που εχουν ειναι με το καλουπι. Δεν τους συμφερει να φτιαξουν ενα καλουπι για 4-5 κομματια.

Παιδια μαζεψτε οτι πληροφοριες και γνωστους εχετε, μπας και μπορεσουμε να φτιαξουμε μια καλη κατασκευη. Θα ειναι χρησιμη για ολους μας μετα.

adventure 17-11-2010 12:12

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 


Καλή επιτυχία . ;)

Περιμένουμε με αγωνιά τη τελική εικόνα .


:sm8::sm8:

emix 17-11-2010 12:20

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από adventure ( 252529)


Καλή επιτυχία . ;)

Περιμένουμε με αγωνιά τη τελική εικόνα .


:sm8::sm8:

Σ ευχαριστω. Εγω να δεις τι αγωνια εχω.

xurxes 17-11-2010 13:00

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
πολυ ωραια η ιδεα σου...αναμενουμε
.
.
.
.
.
.
.
.
.
για δες και το παρακατω πριονι...:D
σου


Winterzeit Umbauzeit

http://motorrad-testbericht.at/magaz...l/950_full.jpg
Ready to Rallye!

Langsam aber sicher ist der Sommer und somit auch die Motorradzeit vorbei. Die ersten Anzeichen dafür bekommen wir nun auf die harte Tour präsentiert - Temperaturen bei denen nicht mal mehr russische Mamuschkas Miniröcke tragen, Fahrbahnen, die durch Laub und Eisregen so blank sind wie die Birn von Telly Savalas sowie die Tatsache, dass man seine Freizeit fast ausschließlich ohne Tageslicht genießen muss.
Ganz hart trifft die Jahreszeitumstellung aber die Bürohengste im 1000PS Büro, die eigentlich außer mittelmäßig Motorrad zu fahren sonst nichts können. Umso schwerer gestaltet sich so natürlich jeden Winter die Suche nach alternativen Betätigungsmöglichkeiten. Egal ob Pfitschigogalmeisterschaft, Dauerklingelstreich beim ansässigen Polizeiposten oder tagelange Saufgelage im Büro, keine der versuchten Aktivitäten war annähernd so erfüllend wie das Kurvenfressen mit einem geilen Feuerstuhl. Doch wer für die langen Wintermonate ein alternatives Betätigungsfeld sucht, der muss nicht zu neuen Ufern aufbrechen, wenn doch das Gute so nah liegt. Konkret gesagt geht es darum, das eigene Motorrad zu individualisieren und zu verfeinern. Der einzige 1000PSler, der zumindest einen Schraubenzieher von einer Kombizange unterscheiden kann, ist arlo, der sich somit auch qualifiziert euch über diverse Möglichkeiten der Motorradindividualisierung zu informieren. Um sich ausreichend Inspiration für die neue Winterbeschäftigung zu holen, besuchte arlo Christian Windhager, seines Zeichens Chef vom KTM Megastore in Wels und passionierter Tüftler. Wer den Megastore betritt, der wird nicht nur von seiner immensen Größe beeindruckt sein, sondern auch von den ausgestellten Motorrädern. Kaum ein Bike entspricht hier dem Urzustand, egal ob Totalumbau oder einfach nur abgeänderte Plastics und Stickers, bei KTM Braumandl findet man eigentlich alles was das orange Herz höher schlagen lässt. Ganz besonders angetan hat es uns der Rallyeumbau der 950 Superenduro, ein Projekt, in das Christian all seine Erfahrung und seine Passion einbringen konnte. Neben den Standardteilen für Rallyeumbauten wie Roadbookhalter, GPS, Armaturen und Zusatztanks legte Christian auch viel Wert darauf, dass die Rallye KTM auch auf langen Strecken komfortabel zu fahren bleibt und natürlich auch optisch ein Hingucker wird.

http://motorrad-testbericht.at/magaz...50_cockpit.jpg http://motorrad-testbericht.at/magaz.../950_heart.jpg
Also mal tief Luft holen und alle Extra Teile auf diesem Bild auf einmal aufzählen: SXS Federbein, SXS Kupplungsdeckel, breite Fussrasten, Akrapovich Krümmer, Motorschutzplatte, Carbon Zusatztank, Kehin 39er Vergaser,...
http://motorrad-testbericht.at/magaz...l/950_left.jpg http://motorrad-testbericht.at/magaz...l/950_fork.jpg Zu viele Knöpchen, dass ich mir das je merken könnte. Wichtig für schnelle Fahrten - KTM Lenkungsdämpfer. http://motorrad-testbericht.at/magaz...frontbreak.jpg http://motorrad-testbericht.at/magaz..._backbreak.jpg Stammt eigentlich aus der SMR: 2x4 Kolben Magura Bremssattel. Schützt vor unfreiwilligen Stopps - der aus Alu gefräste Bremsanker. http://motorrad-testbericht.at/magaz...50_blinker.jpg http://motorrad-testbericht.at/magaz...l/950_akra.jpg Damit's auch was gleichschaut, Blinker von Rizoma. Verkürzter Akrapovich. KTM 950 Superenduro - Rallyeumbau Teile und Kosten
Rallyeverkleidung komplett 1.890€ Armaturen kompl. (Roadbook, Halterungen,...) 3.990€ Lackierung 1.700€ Kotflügel vorne 350€ Heckverkleidung 550€ Hecktank Carbon 950€ Gabelbrücke gefräst 570€ Lenkungsdämpfer 460€ Ölkühler 540€ Auspuff Krümmer 1.690€ Auspuff Endtopf 995€ Kehin Vergaser 1.190€ Kupplungsdeckel gefräst 139€ Kupplungsausrücker gefräst 155€ Sitzumbau 250€ Rallye Fussrasten 190€ Bremsanlage vorne, Magura 4 Kolben 1.990€ Bremsanker gefräst 195€ gedämpfte Lenkeraufnahme PHDS 159€ Nummertaferträger 160€ ICO Trip Schalter 1.090€ Handguards Acerbis 99€ KTM 1190 RC8


Wicked_GS 17-11-2010 15:15

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από xurxes ( 252591)
πολυ ωραια η ιδεα σου...αναμενουμε



.


.


.


.


.


.


.


.


.


για δες και το παρακατω πριονι...:D


σου


Winterzeit Umbauzeit

http://motorrad-testbericht.at/magaz...l/950_full.jpg
Ready to Rallye!


Langsam aber sicher ist der Sommer und somit auch die Motorradzeit vorbei. Die ersten Anzeichen dafür bekommen wir nun auf die harte Tour präsentiert - Temperaturen bei denen nicht mal mehr russische Mamuschkas Miniröcke tragen, Fahrbahnen, die durch Laub und Eisregen so blank sind wie die Birn von Telly Savalas sowie die Tatsache, dass man seine Freizeit fast ausschließlich ohne Tageslicht genießen muss.
Ganz hart trifft die Jahreszeitumstellung aber die Bürohengste im 1000PS Büro, die eigentlich außer mittelmäßig Motorrad zu fahren sonst nichts können. Umso schwerer gestaltet sich so natürlich jeden Winter die Suche nach alternativen Betätigungsmöglichkeiten. Egal ob Pfitschigogalmeisterschaft, Dauerklingelstreich beim ansässigen Polizeiposten oder tagelange Saufgelage im Büro, keine der versuchten Aktivitäten war annähernd so erfüllend wie das Kurvenfressen mit einem geilen Feuerstuhl. Doch wer für die langen Wintermonate ein alternatives Betätigungsfeld sucht, der muss nicht zu neuen Ufern aufbrechen, wenn doch das Gute so nah liegt. Konkret gesagt geht es darum, das eigene Motorrad zu individualisieren und zu verfeinern. Der einzige 1000PSler, der zumindest einen Schraubenzieher von einer Kombizange unterscheiden kann, ist arlo, der sich somit auch qualifiziert euch über diverse Möglichkeiten der Motorradindividualisierung zu informieren. Um sich ausreichend Inspiration für die neue Winterbeschäftigung zu holen, besuchte arlo Christian Windhager, seines Zeichens Chef vom KTM Megastore in Wels und passionierter Tüftler. Wer den Megastore betritt, der wird nicht nur von seiner immensen Größe beeindruckt sein, sondern auch von den ausgestellten Motorrädern. Kaum ein Bike entspricht hier dem Urzustand, egal ob Totalumbau oder einfach nur abgeänderte Plastics und Stickers, bei KTM Braumandl findet man eigentlich alles was das orange Herz höher schlagen lässt. Ganz besonders angetan hat es uns der Rallyeumbau der 950 Superenduro, ein Projekt, in das Christian all seine Erfahrung und seine Passion einbringen konnte. Neben den Standardteilen für Rallyeumbauten wie Roadbookhalter, GPS, Armaturen und Zusatztanks legte Christian auch viel Wert darauf, dass die Rallye KTM auch auf langen Strecken komfortabel zu fahren bleibt und natürlich auch optisch ein Hingucker wird.


http://motorrad-testbericht.at/magaz...50_cockpit.jpg http://motorrad-testbericht.at/magaz.../950_heart.jpg
Also mal tief Luft holen und alle Extra Teile auf diesem Bild auf einmal aufzählen: SXS Federbein, SXS Kupplungsdeckel, breite Fussrasten, Akrapovich Krümmer, Motorschutzplatte, Carbon Zusatztank, Kehin 39er Vergaser,...

http://motorrad-testbericht.at/magaz...l/950_left.jpg http://motorrad-testbericht.at/magaz...l/950_fork.jpg Zu viele Knöpchen, dass ich mir das je merken könnte. Wichtig für schnelle Fahrten - KTM Lenkungsdämpfer. http://motorrad-testbericht.at/magaz...frontbreak.jpg http://motorrad-testbericht.at/magaz..._backbreak.jpg Stammt eigentlich aus der SMR: 2x4 Kolben Magura Bremssattel. Schützt vor unfreiwilligen Stopps - der aus Alu gefräste Bremsanker. http://motorrad-testbericht.at/magaz...50_blinker.jpg http://motorrad-testbericht.at/magaz...l/950_akra.jpg Damit's auch was gleichschaut, Blinker von Rizoma. Verkürzter Akrapovich. KTM 950 Superenduro - Rallyeumbau Teile und Kosten
Rallyeverkleidung komplett 1.890€ Armaturen kompl. (Roadbook, Halterungen,...) 3.990€ Lackierung 1.700€ Kotflügel vorne 350€ Heckverkleidung 550€ Hecktank Carbon 950€ Gabelbrücke gefräst 570€ Lenkungsdämpfer 460€ Ölkühler 540€ Auspuff Krümmer 1.690€ Auspuff Endtopf 995€ Kehin Vergaser 1.190€ Kupplungsdeckel gefräst 139€ Kupplungsausrücker gefräst 155€ Sitzumbau 250€ Rallye Fussrasten 190€ Bremsanlage vorne, Magura 4 Kolben 1.990€ Bremsanker gefräst 195€ gedämpfte Lenkeraufnahme PHDS 159€ Nummertaferträger 160€ ICO Trip Schalter 1.090€ Handguards Acerbis 99€ KTM 1190 RC8



Δινουν και αδεια οπλοκατοχης και οπλοχρησιας για αυτο??????




Καλη δυναμη Emix!!!!!!!!

allen 17-11-2010 18:18

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
Και ελεγα πως θα περασει ο χειμωνας?:D:D:D
καλη επιτυχια χωματινε αντρα!!!!!!!!!!!!!!!;)

stavrouliasp 17-11-2010 23:30

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
:sm8::sm8::sm8:

siraxanz 17-11-2010 23:42

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από emix ( 252479)

Ενα παιδι στο moto.gr ειχα φτιαξει κατι αναλογα, μια παρα πολυ καλη κατασκευη, για africa, αλλα αυτο το site δεν ξερω τι γινεται και πλεον δεν δουλευει. Τωρα βρηκε;
:)

Παντως το θεμα ειναι να φτιαξω ενα πολυ καλο καλουπι. Αν γινει αυτο οι επαγγελματιες του χωρου των πλαστικων ισως με βοηθησουν. Γιατι αυτοι το προβλημα που εχουν ειναι με το καλουπι. Δεν τους συμφερει να φτιαξουν ενα καλουπι για 4-5 κομματια.

Ηλία κατ'αρχη καλή επιτυχία στο εγχειρημα σου!!!!!:):):)

Το παιδί στο moto.gr δεν είχε φτιάξει καλούπι αλλά
το πήγε κόψε-ράψε και στην τελική αφού βασανίστηκε κανα δυό μήνες δεν ήταν και ότι καλύτερο η μάσκα.

Στο τέλος το πήγε σε αυτοσχεδιασμό και
μέχρι και μεταλικά σχαράκια έβαλε εκεί που είχε αφήσει τρύπες για αεραγωγούς η προβολάκια κλπ.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι βγάλε τον τελικό στόχο και η γνώμη είναι να φτιάξεις με κομάτια σκληρού μονωτικού, Dow ειναι το ονομα του ξέρεις αυτό το μπλέ που χρησιμοποιήτε στα σπίτια, φτιάξε λοιπόν το μοδελο σου επάνω στη μηχανή και μετά μιλάμε πως θα συνεχίσεις.
Αυτα στα λέω με την προοπτική ότι θα το δουλέψεις με πολυεστέρα την μάσκα!
Για φωτισμό θα σου έλεγα να κάνεις μια βόλτα στην Σπύρου Πάτση, αλλιώς ψάξου στο ιντερνετ;) π.χ.:
Hella Lighting Store -


Είχα αυτά Hella FF50 Free Form Driving Lamp Kit - HEL008283811 σαν βοηθητικά 5 χρόνια στο 1150
και με έβαζαν μπροστα όταν νύχτωνε (οι μοτοσύντροφοι στις βόλτες)
γιατί άνοιγε ο δρόμος με αυτά τα φώτα!
Για την περιπτωση σου αυτό θα ήταν άριστο ένα πάνω ένα κάτω
Hella 90mm Single DE Halogen High/Low Beam Module - XXX00819XXXXSeries Μιλάς για πρώτη ποιότητα φωτισμού, ίσως ανώτερη από πολλές εργοστασιακές υλοποιήσεις.
Τώρα για μηχανουργείο ξέρω ότι έχει πάρα πολλά στην Αθήνα.
Ποιό δεν θα σου βγάλει τα δόντια δεν το ξέρω:D
βασικά χρειάζεσαι κοπή λειζερ η πλασμα...
προχωράς καλά με το χαρτόνι αν και δεν θα πετύχεις απόλυτη ακρίβεια με το γκοφρε χαρτόνι,
όπως βλέπω στις φωτό καλύτερα να χρησιμοποιήσης χαρτόνια μονό απο βιβλιοπωλείο, το μπρίστολ.
Καλή επιτυχία!




emix 18-11-2010 08:15

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
Χαρη σ ευχαριστω πολυ.
Πολυ χρησιμες οι πληροφοριες σου.

Παιδια σας ευχαριστω ολους για τις συμβουλες.
Πολυ χρησιμες ολες.

siraxanz 18-11-2010 19:07

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
Κανένα πρόβλημα

κωστης 18-11-2010 21:52

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ.

dtz 18-11-2010 23:46

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από emix ( 252357)
Νομιζω οτι θα χρειαστω τις συμβουλες σου.
Εχεις κανεναν που να χρησιμοποιει CNC; Ισως μπορεσουμε να σχεδιασουμε τα μεταλικα μερη εκει και να μας το κοψει μετα.

Θα ηθελα σιγουρα αν ξερεις κανεναν που να εχει τετοιο μηχανημα να ερχομουνα σε επικοινωνια μαζι του.

φίλε emix, εσύ που γράφεις τα φοβιστικά τετραψήφια νούμερα, καλησπέρα και πάλι,

πρόσφατα αποχωρίστηκα το αγαπημένο μου 690, το οποίο πήρε ο ευτυχής πιτσιρικάς ''τουμπανιασμένο'' και καταλαβαίνω απόλυτα την επιθυμία σου να το ''φτιάξεις'', και εύχομαι να τα καταφέρεις.
Επί της ουσίας τώρα, υπάρχει φίλος που έχει πάγκο laser, και κόβει μεταξύ άλλων και φύλλο αλουμινίου, απλά θα χρειαστεί τα κομμάτια σχεδιασμένα σε κάποιο format CAD, για να τα περάσει στο μηχάνημα. Εαν έχεις βγάλει πατρόν σε χαρτόνι, μπορώ ευχαρίστως να στα σχεδιάσω (είμαι και εγώ βιομηχανικός σχεδιαστής σε βιομηχανία αλουμινίου) και τα δίνουμε στον φίλο να στα κόψει. Απλά καλύτερα να συνεννοηθούμε μαζί πρώτα γιατί ο φίλος έχει άσχετο με τα μηχανάκια αντικείμενο και τα θέλει ''μασημένα''. Απάντησέ μου στο forum ή στο dimtzanos@yahoo.gr για το πως θέλεις να το κάνουμε και στη συνέχεια αλλάζουμε αν θες τηλέφωνα, να προχωρήσει το ''κόλπο''. :)

saitman 19-11-2010 00:40

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
καλη μετατροπη και καλη υπομονη

gandreas 19-11-2010 01:28

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από emix ( 252250)
Αυτά για την ώρα. Η συνέχεια είναι να πάω στον σιδερά να μου κόψει τέσσερα φύλλα αλουμινίου πάχους 3mm και διαστάσεων (31χ31)χ2 και (31χ27)χ2, ώστε να φτιάξω τα μεταλικά τμήματα και στον τόρνο, ώστε να μου φτιάξουν τα κομμάτια που φαίνονται στο χαρτί. Όταν είναι όλα έτοιμα, θα τοποθετηθούν πάνω στην μηχανή και μετά θ αρχίσει το δυσκολότερο κομμάτι. Το χτίσιμο πάνω στην μηχανή του καλουπιού, για την κατασκεύη των πλαστικών μερών.

Καλή μου αρχή λοιπόν και φυσικά συνεχίζεται....

:sm5::sm4::sm8:

Αυτά είναι ‘’τρελές’’ ιδιοκατασκευές;)

Έχεις κόστος για τον τόρνο?

emix 19-11-2010 09:14

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gandreas ( 254045)
:sm5::sm4::sm8:

Αυτά είναι ‘’τρελές’’ ιδιοκατασκευές;)

Έχεις κόστος για τον τόρνο?

Οχι. Απο δευτερα θα παω να δωσω τις παραγγελιες.

Για την ωρα απλα ξαναδενω την μηχανη, φτιαχνω τα σιδερικα, αγοραζω τα φωτα (γιατι χωρις φωτα δεν μπορω να φτιαξω τις τρυπε στο καλουπι για τα πλαστικα) και οταν τα σιδερα ειναι ετοιμα τα βαζω πανω στη μηχανη και ξεκιναω το καλουπι.

Τελικα τα πλαστικα θα προσπαθησω να τα φτιαξω σε εμπορο που φτιαχνει πλαστικα και με fiber glass. Εκτος αν το fiber glass υπαρχει στο εμποριο σε υγρη μορφη και επεξεργαζεται οπως ο πολυεστερας. Ιδεα δεν εχω, αλλα προχωραω.

Kimwnas 19-11-2010 10:49

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
Χαρά στο κουράγιο σου βρε Ηλία!

Τώρα μας έχεις βάλει στην πρίζα και περιμένουμε τα αποτελέσματα! :D

emix 19-11-2010 11:02

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Kimwnas ( 254225)
Χαρά στο κουράγιο σου βρε Ηλία!

Τώρα μας έχεις βάλει στην πρίζα και περιμένουμε τα αποτελέσματα! :D

Και γω στη πριζα ειμαι. Κανω υπομονη ομως γιατι το ολο project θελει και χρονο και χρηματα, που δυστυχως αυτη την περιοδο δεν υπαρχει κανενα απο τα παραπανω. Να φανταστειτε οτι ολες οι εργασιες θα γινονται υπο το φως της λαμπας και σε ωρες περιεργες. Μετα τις 930 το βραδυ δηλαδη. Εχουμε και ενα μικρο παιδι να φροντισουμε και ενα μεγαλο να διαβασουμε για το σχολειο.

Κομματι-κομματι προχωραω ομως. Ειπαμε, απο τριτη αρχιζω την μορφοποιηση των σιδερικων και την παραγγελια στον τορνο των στηριγματων των οργανων.
Αυριο θα παω Σπυρου Πατση να δω τι λαμπες υπαρχουν για να βαλω.

Man !!! 19-11-2010 13:38

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
άντε και μετά ξέρεις ...
DRZ 400 RALLY dy EMIX :D

emix 19-11-2010 13:52

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Man !!! ( 254345)
άντε και μετά ξέρεις ...
DRZ 400 RALLY dy EMIX :D


Ηδη εχω τρεις που με παρακολουθουν απο κοντα και περιμενουν το αποτελεσμα και θελουν να παρουν σειρα, εφοσον πανε ολα καλα.

:):)

nibo 19-11-2010 14:16

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
Μπραβο Ηλια ωραιος!:sm8:
Και αν θες να δεις live το Σουηδικο κιτ, θα το παραγγειλει και θα το βαλει ενα φιλαρακι απο τους Σουηδους κομπλε (μαζι με την εξατμιση τιτανιο ανθρακονημα 2 σε 1, την τρομπα βενζινης, και τα αυτοκολητα που βγαζουν οι Σουηδοι)
Και ενδεικτικα οι τιμες που θα τα παραγειλει: 750€ το rallye κιτ αβαφο χωρις αυτοκολητα, 250€ τα λευκα αυτοκολητα για ολοκληρη την μηχανη, 400€ η εξατμιση 2 σε 1, και 150€ η τρομπα.

emix 19-11-2010 14:51

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από nibo ( 254385)
Μπραβο Ηλια ωραιος!:sm8:
Και αν θες να δεις live το Σουηδικο κιτ, θα το παραγγειλει και θα το βαλει ενα φιλαρακι απο τους Σουηδους κομπλε (μαζι με την εξατμιση τιτανιο ανθρακονημα 2 σε 1, την τρομπα βενζινης, και τα αυτοκολητα που βγαζουν οι Σουηδοι)
Και ενδεικτικα οι τιμες που θα τα παραγειλει: 750€ το rallye κιτ αβαφο χωρις αυτοκολητα, 250€ τα λευκα αυτοκολητα για ολοκληρη την μηχανη, 400€ η εξατμιση 2 σε 1, και 150€ η τρομπα.

Ναι Νικο, θα ηθελα να το δω απο κοντα.

danaos 19-11-2010 15:34

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
Λιακο καλη επιτυχεια φιλε καλο κουραγιο...ειμαι ξανα αθηνα αν θελεις κατι...;) θα ανεβασω το δικο με φωτο να δεις ...να εισαι καλα φιλε

emix 19-11-2010 15:53

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από danaos ( 254465)
Λιακο καλη επιτυχεια φιλε καλο κουραγιο...ειμαι ξανα αθηνα αν θελεις κατι...;) θα ανεβασω το δικο με φωτο να δεις ...να εισαι καλα φιλε

Φιλε σ ευχαριστω πολυ.
Βασικα ομως θα ηθελα να το εβλεπα απο κοντα,να δω τα κρυφα σημεια που δεν φαινονται στις φωτογραφιες και να μετρησω επισης.

Αν μπορεις μεσα στο σ/κ, παρε με ενα τηλεφωνο να συναντηθουμε.

Ααα, και κατι αλλο. Καλη επιτυχια στον αγωνα την κυριακη ε;

;)

danaos 19-11-2010 17:11

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
ευχαριστω φιλε να εισαι καλα θα τα πουμε...;)

emix 22-11-2010 14:36

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
Σημερα πηγα στον σιδερα να μου κοψει δυο φυλλα αλουμινιου παχους 3mm και στον τορνο να μου φτιαξει τα στηριγματα.

Θ αρχισω να γραφω και το κοστος να δουμε τελικα ποσο θα βγει κι αν αξιζει τελικα. Προσωπικα, αξιζει,δεν αξιζει θα το κανω γιατι θελω να μαθω την διαδικασια κατασκευης του καλουπιου και των πλαστικων.

Εχουμε λοιπον:
Κοστος κοπης των δυο φυλλων αλουμινιου: 20ευρω.
Για τον τορνο δεν ξερω.

Επισης το Σαββατο πηγα στον Χρηστο (HLD) για να μου εξηγησει το πως να φτιαξω το καλουπι για τα πλαστικα. Η προθυμια του να μου εξηγησει πως να το φτιαξω με εξεπληξε και τον ευχαριστω πολυ γι αυτο.
Μου ειπε οτι θα ειναι διπλα μου σ ολη την φαση της κατασκευης του καλουπιου και του πλαστικου, ωστε και να μαθω και να δω το αποτελεσμα.

Τον ευχαριστω πολυ γι αυτο, γιατι πραγματικα δεν ειναι ευκολη δουλεια τελικα να φτιαξεις (με τον τροπο που το επελεξα) τα πλαστικα.

emix 23-11-2010 21:40

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
Τα αλουμινια παραληφθησαν και τα στηριγματα στον τορνο θα τα παρω την αλλη εβδομαδα.

Λογω του οτι τα τελευταια πηγαν σε τορνο, κοστιζουν λιγο παραπανω:120ευρω. Θα μπορουσα να τα φτιαξω και μονος με κανενα 20αρι αλλα η δουλεια θα ηταν παρα πολυ μεγαλη. Δεν πειραζει.

Αρα,μεχρι στιγμης ειμαστε στα 140ευρω. Αν βαλουμε οτι και τα φωτα (2xHella Micro De Fog Lights) κοστιζουν κοντα στα 80ευρω, παμε στα 220ευρω.

Στο περιπου εχω υπολογιζει οτι τα πλαστικα (καλουπι και ABS απο τον HLD) να κοστισουν κοντα στα 200ευρω, αρα η ολη κατασκευη θα παει γυρω στα 420-440ευρω. Οι Σουηδοι την πουλανε 750. Αρα,αν βγαλουμε τις εργατωρες, καλα ειμαστε. Βεβαια αν τα πραγματα του τορνου τα εφτιαχνα μονος μου, θα ειχα κερδος κανενα 100αρι ευρω, δηλαδη 340ευρω.

Δεν πειραζει ειπαμε.

Μεχρι την κυριακη θα εχω μορφοποιησει τα πλαινα σιδερα.

xurxes 23-11-2010 22:47

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
...βρε Ηλια, βρε Ηλια;)...δωσε φωτο στον λαο...οτι εχεις:cool:...θα σκασουμε...:Απορία:

emix 24-11-2010 00:11

Απάντηση: Μετατροπή ΚΤΜ 950SE σε Rallye
 
2 Συνημμένο(α)
Βασιλη,προσπαθω να βαζω οσο πιο συχνα και οτι φωτογραφιες εχω.

Η διαδικασια ειναι αρκετα αργη, πρωτον γιατι δεν εχω χρονο τις καθημερινες και δευτερον γιατι πρεπει να κανονιζω και τα οικονομικα μου.

Λοιπον, οι επομενες φωτογραφιες εχουν να κανουν με την αποτυπωση του χαρτονιου πανω στο αλουμινιο των κομματιων απο τα οποια αποτελειται η μεταλικη κατασκευη στηριξης των οργανων και των προβολεων.

Στην αρχη του thread ειχα βαλει μια φωτογραφια οπου φαινεται αυτη η μεταλικη κατασκευη. Επειδη δεν μπορω να επαναλαβω την ιδια φωτογραφια (γιατι αραγε;) προσπαθηστε να καταλαβετε πως θα ενωθουν αυτα για να γινει η αυθεντικη. Η ενωση αυτων θα γινει φυσικα εφοσον παρω απο τον τορνο τα υπολοιπα κομματια,που στην ουσια αυτα ενωνουν τα μερη μεταξυ τους.

Στην συνεχεια κοβω και αφαιρω με σιδεροπριονο τα κομματια που δεν χρειαζονται και με στατικο τροχο λιμαρω το υπολοιπο αλουμινιο μεχρι το περιγραμμα. Δυσκολη και επιπονη δουλεια απο δω και περα. Αλλα δε με πειραζει.Δεν βιαζομαι.
Αλλωστε απ οτι ξερω δεχονται στα trailrides και 50αρηδες οδηγους!!!!

:sm7::sm7:



ΥΓ.Απορια: Λετε οι Σουηδοι να μου κανουν καμια μηνυση για αντιγραφη; Αραγε την εχουν κατοχυρωση την κατασκευη τους;
:confused::confused::confused:


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:43.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!