![]() |
ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΓΥΡΙΖΕΙ ΡΕΖΕΡΒΑ ΚΑΙ ΒΑΖΩ ΠΕΡΙΠΟΥ 19 ΛΙΤΡΑ ΚΑΘΕ 185ΧΛΜ.ΟΔΗΓΗΣΗ ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΓΚΟΥΡΙΕΣ.ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΡΥΘΜΙΣΜΕΝΟ.ΕΤΣΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΩ.ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ.ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ?
|
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
πόσο χωράει το ντεπόζιτο, γιατί δεν βγαίνουν τα νούμερα.
|
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
Απόσπασμα:
Καθάρισμα και ρύθμισμα τα injection το πρώτο που πρέπει να κάνεις τώρα αν η μονάδα τα χει παίξει και μστέλνει μλάθος πληροφορίες τότε πας για άλλα παιχνίδια η κατανάλωση είναι αφύσικη:hmmm: |
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
ρύθμιση injection, καθαρισμό εξαέρωσης, νέα μπουζί, συγχρονισμός και νέο φίλτρο αέρα
|
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
ειναι μεγάλη η διάφορα κάτι δεν παει καλα....Μήπως κάπου το χάνεις;;;;Γιατι και αριθμηστο να είναι πάλι δεν και τόσο.... |
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΕΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΠΡΙΝ 1,5 ΜΗΝΑ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΣΕΡΒΙΣ.ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΥΡΙΖΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΒΕΝΖΙΝΗ Η ΛΑΔΙ.ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΕΙΝΑΙ 1000 ΣΤΡΟΦΕΣ.ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ Κ/Ν ΚΑΘΑΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΛΑ ΕΠΕΣΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΠΡΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΡΙΝ 1,5 ΜΗΝΑ.ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΕΙΝΑΙ ΙΡΙΔΙΟΥ.ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟ ΚΙΤ ΤΗΣ BMW ΑΥΞΗΣΗΣ ΥΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ 8 ΑΛΟΓΑ.ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ?
|
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
Γιατί δεν τα μαρτυράς όλα από την αρχή και μας παιδεύεις;:)
|
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
Απόσπασμα:
:sm7: :sm7: :sm7: |
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
Απόσπασμα:
Πρέπει να βγάζεις περιπου 340 κλμ. 24 λίτρα εχει ρεζερβουάρ. Κοίτα στα λαστιχάκια για διαροή, και στην εσωτερική τάπα του δείχτη, γιατι μπορεί να έχεις διαρροή εκει.. |
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ 8 ΑΛΟΓΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ?ΘΑ ΤΑ ΕΛΕΝΞΩ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΩ.
|
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
Απόσπασμα:
10% αυξηση φερνει και περιπου την ιδια αυξηση στην καταναλωση αφου χρειαζεται (αναλογικα με το 10%) και περισσοτερη βενζινη! αλογα διχως σανό (βενζινη) δεν αποδιδουν 10% παραπανω. Πες μας τι περιλαμβανει αυτο το κιτ να σου πω τι και πως!! διοτι αν μεσα στο κιτ περιλαμβανεται κανενα τσιπάκι ¨η καποιος εγκεφαλος τυπου power commander, memjet κ.λ.π εχεις την απαντηση σου ηδη!! |
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
Διαρροές είδες? Εδώ όλοι ψάχνουν (τα κόμματα) τις διαρροές :)
|
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
ΤΟ ΕΨΑΞΑ ΤΙΠΟΤΑ
|
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
Απόσπασμα:
Αρχιζω αναποδα,
Επειδη ομως ολα αυτες οι αλλαγες ειναι πανακριβες για να γινουν κι επειδη τα ματια μου εχουν ακουσει και δει πολλα, δεν πας να παρεις ενα φιλτρο αερα νορμαλ να το βαλεις επανω και να δεις πως παει???? Αν η καταναλωση πεσει σημαινει οτι το Κ&Ν δεν καθαριστηκε σωστα ¨η καθαριστηκε μεν σωστα αλλα με το να μην εχει στεγνωσει σωστα και εντελως μεσα σε λιγη ωρα εχει πιασει τοσο πολυ αορατο σκουπιδι επανω του που εχουν φραξει οι ποροι αναπνοης του!!! Απο αυτο το φορουμ μου εχουν ερθει 2 με υψηλη καταναλωση, της ταξεως του 180κμ με 21 λιτρα και οταν βγαλαμε το φιλτρο αερα (Κ&Ν στην μια περιπτωση) μονονν εγω ελειπα απο πανω τους. Σημαδι οτι για το μεν μαμα δεν ειχε αλαλχτει ποτε (55000κμ) και για το δε Κ&Ν ¨η δεν ειχε καθαριστει ποτε ¨η ειχε καθαριστει πλημελλως!!! Μετα την αλαλγη του μαμα με μαμα και τον εκ νεου καθαρισμο και ευλαβικο στεγνωμα του Κ&Ν τα 180κμ με 21 λιτρα εγιναν 330!!! |
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
σωστος ο Georg.....:) |
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ
|
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
Απόσπασμα:
:yz:yz:yz:yz που είναι αυτή η BMW μη περνάμε ούτε απ'έξω????? Απόσπασμα:
The very best ! :sm8: Φίλε μου δεν ξέρω πως τα υπολογίσανε, αυτοί που στα είπανε, αλλά τα 8 άλογα δεν είναι λίγα και δεν είναι εύκολα να έρθουν στην συγκεκριμένη μηχανή οπότε αν ξαναπας στην "ΒΜW" που πήγες ψάξε την μηχανή καλά και εκτός από τα εύκολα όπως το Κ&Ν, η εξάτμιση, τα μπουζί και η έλλειψη καταλήτη (ποινικό) με την τοποθέτηση του Υ κοιτάξτε και τον εγκέφαλο για κάποιο διαφορετικό τσιπ με ή χωρίς αυτοκόλητητάκι επάνω....... Κατά τα άλλα σε γενικές, και όχι μόνο, γραμμές πρέπει να σε έχει καλύψει ο Γιώργος πιο πάνω και εάν η μηχανή έχει πάνω αυτά που λέω εγώ τότε και λίγα καίει......:( |
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
Βασιλη εχω μια αντιστοιχη εμπειρια απο το περσινο καλοκαιρι οπου εκαιγα 10 λιτρα στα 100 με το 1200!
Μετα απο πολυ ψαξιμο με τον κορυφαιο σε αυτα τα κουφα μηχανικο μου βρηκαμε σε μαυρο χαλι τα μπεκ που αντι να ψεκαζουν ετρεχαν βενζινη σα βρυσες.. Οταν συμβαινει αυτο η μηχανη εχει και εμφανως λιγοτερη δυναμη ψηλα ενω χαμηλα δεν καταλαβαινεις διαφορα. Προσεξε καλα το τσιπακι της γνωστης βελτιωτικης εκ Γερμανιας που μπορει να εχουν βαλει και να μην το βλεπεις, ανεβαζει ψηλα την καταναλωση... |
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
[QUOTE=pepax66;262665]:yz:yz:yz:yz που είναι αυτή η BMW μη περνάμε ούτε απ'έξω?????
δες που μενει ο Βασιλης και θα καταλαβεις ποια μπεμβε!!!! |
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
3 Συνημμένο(α)
ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ.ΚΑΘΑΡΙΣΑ ΚΑΛΑ ΤΟ Κ/Ν ΑΝ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΑΘΑΡΟ.ΕΒΓΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΙΡΙΔΙΟΥ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΦΟΡΕΜΕΝΑ ΠΡΙΝ 10.000ΧΛΜ.ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΠΩΣ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ.ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΒΓΑΛΑ ΜΕΣΑ ΕΙΧΕ ΝΕΡΟ!ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ.ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΑΩ ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ.
|
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
[quote=paschalis;265950]
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
[quote=pepax66;266883]
Απόσπασμα:
Φιλε ειμαι σιγουρος οτι εχει κι αλλου, αλλα ειναι πολυτελεια να εχεις να διαλεξεις τουλαχιστον αναμεσα σε 3-4!! |
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
Απόσπασμα:
Με ολο το θαρρος που σου εχω δε βγαζεις στη φορα τον παλιο ιδιοκτητη η την πινακιδα σου να δουμε μηπως βγαλουμε κανενα λαυρακι. Αυτα τα μπουζι δεν εχουν 10000 χλμ εκτος αν τα εκανε σε 3 χρονια. Επισης το χρωμα τους σημαινει πλουσιο μιγμα.. |
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
Απόσπασμα:
Αν ειχε νερο μεσα ο κυλινδρος εξηγειται ετσι η υψηλη καταναλωση αφου εκαιγε νερο με βενζινη ζητωντας περισσοτερη βενζινη!!! Διακοπες/δισταγμους ψηλα δεν σου εκανε??? Και κατι τελευταιο, σιγουρεψου (απο την αντιπροσωπεια) οτι το μοντελο σου φοραει μπουζι τυπου NGK BKR..... και οχι NGK DCPR.... διοτι καποια μοντελα 1150 προς το τελος της παραγωγης τους ενσωματωσαν τα δευτερα τα οποια θιοθετησαν και τα 1200GS. Aν συμβαινει ακτι τετοιο εξηγει την καταναλωση!!! |
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
νερό ??? σκουριά στον κύλινδρο ???
αυτά είναι περίεργα....κάπου είχα διαβάσει παλαιότερα ότι όταν κάτι δεν κουμπώνει σωστά στο θέμα εισαγωγής του αέρα, το φίλτρο αέρα, στον θάλαμο διαχείρησης αέρα και την τελική εισαγωγή στα μπεκ, υπάρχει πιθανότητα να περάσουν νερά στο σύστημα τροφοδοσίας με τα αναμενόμενα επακόλουθα... προσοχή στο γιατί έχει νερά ο κύλινδρος....προσοχή γιατί έδώ και χρόνια το νερό δεν είναι ο προσφιλής τρόπος νόθευσης της βενζίνης διότι το σύστημα κάνει αμέσως διακοπές στη λειτουργία του.... τα μπουζί σου είναι απαράδεκτα και σίγουρος λόγος υπερκατανάλωσης και αρρυθμίας στην ανάφλεξη. Τσεκάρεις τη στεγανότητα του συστήματος, τα σωστά αναλώσιμα ανάλογα με το S/N της μοτό σου και άρχισε μεθοδικό ψάξιμο...για ότι γίνεται στη μοτό υπάρχει και λόγος που γίνεται , και τυχαίο γεγονός προκύπτει μόνο από αστοχία υλικού... Kalo kouragio.... |
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
Απόσπασμα:
Η σκουρια και το νερο ειναι ασχημα πραγματα σε ενα κυλινδρο!!! Για αν δημιουργηθει σκουρια στους κυλινδρους πρέπει α)να περασε νερο μεσα στο συστημα ¨η υγρασια που εγινε νερο με τις αλλαγες θερμοκρασιας και το κυριοτερο β) ο κυλινδρος να ειναι απο μαντεμι!! Και απο οσο ξερω η 1150 δεν εχει μαντεμενιους κυλινδρους αλλα κραμματα αλουμινιου!! Μετα, πως δημιουργηθηκε σκουρια σε κατι που το τριβουν ελατηρια και λιπαινεται απο λαδι? Τα ελατηρια ηταν καθαρα? διοτι μονον αυτα ειναι απο ατσαλι και ισως απο παρατεταμενη ακινησια να σκουριαζαν......αλλα και παλι πολυ απιθανο!!!!! Ακομα και σε ακινησια μηνων να την ειχες, στους κυλινδρους (αν ειναι αλουμινενιοι) ειναι απιθανο να δημιουργηθει σκουρια!! Αν δεν λυθει ολοκληρος ο κινητηρας να δεις που εχει δημιουργηθει αυτη η σκουρια - αν εχει δημιουργηθει και αλλου - δυσκολα θα φτασεις σε μια ασφαλη γνωματευση! Περιεργα πραγματα εκτος κι αν αυτο που ειδες δεν ηταν σκουρια ¨η δεν ηταν στους κυλινδρους ¨η στο καρτερ αλλα ξεκινησε απο αλλου και εναποτεθηκε στους κυλινδρους!!! |
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΚΟΥΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥΣ ΑΠΛΑ ΟΤΑΝ ΕΒΓΑΛΑ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΗΤΑΝ ΥΓΡΑ ΜΕ ΑΡΚΕΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ.
|
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
Εχω την εντυπωση οτι το νερο ηταν μονο στο σημειο εξω απο τα μπουζι και οχι μεσα στον κυλινδρο.
Θα μπορουσε να εχει βραχυκυκλωσει και καποιο μπουζοκαλωδιο τα οποια αν δεν απατωμαι ειναι και πολλαπλασιαστες γι'αυτο και η εικονα των μπουζι.. Ας περιμενουμε τι θα πει ο μηχανικος.. Αν ειναι εκει-στον Πιτουλη- ο Αποστολος χαιρετισματα!!! |
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
Απόσπασμα:
Ρε φίλος Βασίλης, σου τα είπα και δίπλα που ρωτούσες, αν και ο George σου τα ειπε πολύ αναλυτικότερα. Επιμένω στη ρύθμιση βαλβίδων (πολύ κλειστές) στο βρώμικο φίλτρο αέρα και σίγουρα αν υπάρχει πάνω τσιπάκι ή κάποιο module τα οποία ανεβάζουν την κατανάλωση τρελά. (ή και όλες μαζί αυτές οι αιτίες! ) Από αυτά τα χιλιόμετρα που λες ότι βγάζεις στη πόλη, εγώ έβγαλα περισσότερα ακόμα κι όταν ερχόμουν με τέρμα γκάζι από Λαμία (κάτω από 170 δεν έπεσα ούτε στις ανηφόρες) και άναψε λαμπάκι στα 210χιλ. Με νορμάλ οδήγηση (140-150χαω) περνάω άνετα τα 310χιλ αυτονομία! Α και να συμπληρώσω κάτι. Το πακέτο που σου είπαν ότι έχει πάνω το μηχανάκι λογικά είναι αυτό που δίνει η boxerdesign.de και αποτελείται από μεγαλύτερο Snorkel ,δύο χοντρότερες πλαστικές εισαγωγές στα σώματα ψεκασμού (από RT είναι) δύο μπουζί ιριδίου, και ένα φίλτρο Κ&Ν. Όλα αυτά μαζί, δεν σου δίνουν ούτε 1 άλογο... όχι 8. Την είχα ψάξει τη δουλειά. Πιθανότατα αυτός που σου το έδωσε, έχει βάλει πάνω κάποιο module σαν το chip της Touratech ή κάνα PowerFRK για να κάνει πιο πλούσιο το μείγμα. (γι αυτό και τα μπουζί που δείχνουν πλούσιο μείγμα. Ακόμα μπορεί και να γεφύρωσε στα ηλεκτρικά (αφαιρώντας το ρελέ Νο3 Codec plug rele), τις γνωστές θέσεις που κάνουν ελαφρώς πιο πλούσιο το μείγμα για να μην βαράει πιράκια, αλλά ταυτόχρονα να δίνει και κατιτίς σε γκάζι. Και με αυτό καις παραπάνω. |
Απάντηση: ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ 1150GS?
Απόσπασμα:
Θέλεις να πεις ότι με 20lt κάνεις 270 χλμ δηλαδή η μηχανή σου μέσα στην πόλη έχει κατανάλωση μικρότερη από 7,4 τότε τι να σου πω χαρά στην υπομονή σου και μπράβο στην μηχανή σου.....;) |
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:52. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!