![]() |
Την βοηθεια σας.....
Ζητω την βοηθεια σας,καθ'οτι δεν γνωριζω το παραμικρο σχετικα με τον γριφο που λεγεται gs 1200 adv,μιας και τα τελευταια 14 χρονια η συμβιες μου ηταν μια super tenere 750, τρια africa twin μοντ 92,94 και 97 και τρια varadero mk1,mk2 και mk2 abs και ειχα συνηθισει να επισκεπτομαι τα συνεργεια για αναλωσιμα,κατι ανορθωτες,καμμενες λαμπες αντε και κανενα τρυπιο ψυγειο.Και δεν το γραφω αυτο για να ανοιξω τους ασκους του αιολου,ουτε και για να ξεκινησω μια στειρα αντιπαραθεση αναμεσα σε hondakides,bmwdakides κτλ,αλλα γιατι τις τελευταιες εβδομαδες εχω διαβασει λεπτομερως ολα [μα ολα] τα post στα τεχνικα θεματα και εχω προβληματιστει εως και πανικοβληθει.
Το varadero μου πουληθηκε εντελως απροσδοκητα [ο θεολογος ξερει] και σκεφτομαι :hmmm: να προχωρησω σε αγορα adv 1200,μιας και δεν υπαρχει κατι αλλο στον οριζοντα αυτη την στιγμη για καποιον που θελει να αγορασει ενα μεταχ/νο on-off [4ο varadero δεν παιρνω],super tenere μεταχ/νο δεν υπαρχει,το ktm ειναι πολυ ''χωματινο''για μενα,το multi ειναι πολυ ασφαλτινο,το stelvio ειναι απλα αισχος,και το v-strom...[κραταγα και το varadero].To varadero μου ειχα σκοπο να το δωσω οταν με το καλο ερχοταν το cross-tourer,αλλα εχουμε πολυ ψωμι ακομη,και χωρις διτροχο δεν παλευεται με τιποτα [αλλωστε δεν υπαρχει και αυτοκινητο]. Στα τεχνικα post που διαβασα λοιπον,περιγραφονται βλαβες που εχουν να κανουν,οχι τοσο με την οικονομικη ζημια που υφισταται ο κατοχος του bmw[που ειναι κι αυτο παρα πολυ σημαντικο],οσο με την ασφαλεια του.Διαβαζοντας βλαβες οπως ραγισμενα κεντρα διαφορικων,σπασμενες αναρτησεις να χανουν τα λαδια στην πορεια,παντελης απωλεια φρενων κατα την διαρκεια ταξιδιου με 150 χλμ στο κοντερ,ρελεδακια στις μανετες των φρενων που χαλανε αφηνοντας ανενεργο το συστημα των φρενων και πολλα αλλα που σιγουρα τα ξερετε πολυ καλυτερα απο μενα. Αυτο που ρωταω λοιπον ειναι το εξης:Να προτιμησω εφοσον προχωρησω σε αγορα ενος adv ενα μοντελο 06-07 με καμποσα χλμ ετσι ωστε να εχει ηδη βγαλει τα περισσοτερα προβληματα και να ψαξω βαση ανακλησεων [που ειναι πολλες:hmmm:] τι εχει αλλαξει και ποτε,η να παω σε μοντελο 08-09 -10 με λιγα χλμ[αν και απ'οτι διαβασα,οι περισσοτερες ζημιες συνεβησαν σε νεα μοντελα με ελαχιστα χλμ] για να εχω τις καλυψεις της εγγυησης οποτε χρειαστουν;Ολες οι γνωμες ειναι σεβαστες και θα βοηθησουν πολυ!! Σας ευχαριστω εκ των προτερων ολους!!:):) |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
φιλαρακι , ενα μοντελο μπορει να εχει περασει πολλλλλλλλλλλεεεεεεεεεες ανακλησεις!!!!!!!!!!!!!!!!!
αυτο ομως δεν σημαινει οτι ειναι μαπα το καρπουζι........:o:o:o στην θέση σου(ξερω οτι θ αμε κραξετε) θα εδινα βαρυτητα στην συντηρηση που θα εχει το εργαλειο......και...στο....χερι,,,,του ιδιοκτητη.....:):) τα χιλιόμετρα (πολλα η λίγα ) για εμενα δεν ειναι κριτηριο.......αρκει η συντηρηση--service να γίνονται στον σωστο χρονο:cool::cool::cool: παντως αν θες μοντελο 08-09-10 με πολλα χιλιόμετρα---ΥΠΑΡΧΟΥΝ.....MHN βλεπεις που πολλοι πανε για καφε.....και μονο...εγω..π.χ εχω 55000 σε δυομιση σχεδον χρονια....με την μπουμπου (συν αλλα 20 με τα αλλα αλογάκια μου---παντα διτροχα...) |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Μην το ψάχνεις τόσο. Πάρε ένα και φχαριστήσου το. ;)
|
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Απόσπασμα:
Βρες ένα που να το εγγυάται κάποιος αντιπρόσωπος και ΟΡΜΑ ΤΟΥ. Μια συμβουλή ως χοντάκιας.... Η επιστροφή στη μαμά Χόντα θα σου είναι κομματάκι δύσκολη!! |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Απόσπασμα:
Γιατι αυτο?:Απορία: |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Τις ιδιες ακριβώς σκέψεις κάνω και εγώ..και τα άτιμα τα ευρω πολυ δύσκολα μαζεύονται στις μέρες μας..
Αρχιζω να προσανατολιζομαι σε 1150 με την ελάχιστη καταβολή χρημάτων (4000-4500 μαξιμουμ), αντί να χρεώνομαι για 1200 ,να εχω το άγχος και να μου βγάλει καμια ζημιά των 2000 ευρω! Εκτος αν πάρω bonus:D edit: ή Triumph Adventure 800 |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Εγώ θα σου πω τη δική μου ιστορία...Εγώ πήγα από Fazer 03 σε Gs 00, σε 3 χρόνια παλαιότερο μηχανάκι, και ενώ το σκεφτόμουν για την αγορά του διάβαζα περί BMW...
Να σου πώ την αλήθεια μου, όντας αρκετά χρόνια μηχανόβιος, πιο πολλή εντύπωση μου έκανε το 1150 παρά το 1200...Μετέπειτα που το αγόρασα όμως ήρθα στο συμπέρασμα ότι πήρα το καλύτερο μηχανάκι που θα μου ταίριαζε, χωρίς όμως να το ξέρω....:D Ενώ ήξερα ότι ήταν μια αξιόπιστη μηχανή μόνο και μόνο κοιτάζοντας το μπόξερ, εντυπωσιάστηκα αργότερα περισσότερο διαβάζοντας το τι έχει κάνει... Τώρα για τα προβλήματα, είναι φυσικό σε ένα φόρουμ να διαβάζεις περισσότερο για προβλήματα που ζητούν βοήθεια, παρά για ευτυχισμένους αναβάτες που εκδηλώνουν την ικανοποιήση τους... Κοιτάζοντας όμως λίγο πιο κάτω, στους χρήστες, θα δεις 3000 μέλη... ΤΥΧΑΙΟ? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ.... |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Δεν ειναι και τοσο τραγικα τα πραματα......:mad: Αυτο του λεω συνεχεια...... :oτι αλλο μπωρεις να πεις σε ενα παλικαρι που στα τοσα χρονια δικυκλιστης αλλη εταιρεια απο την ΗONDA δεν εχει καβαλησει... :hmmm: Αντε με το καλο.........;) |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Απόσπασμα:
Δεν μου πουλας το γ@μο-desierto να τελειωνουμε?????? :D:D:D:D |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Απόσπασμα:
με τιποτα!!!!!! ΝεύραΝεύρα:D |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Απόσπασμα:
Θα σου δωσω το varadero,κι ενα smart δωρο........:sm3::sm3: |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Απόσπασμα:
αυριο το απογευμα θα σου φερω ενα adv στο μαγαζι να το καβαλησεις για να δουμε αν αυτη η γ@μομουρη θα ταιριαζει πανω σε αυτο το θαυμα .......... !!!!! :D:D |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Απόσπασμα:
Οκ,θα εχω μαζι το κρανος με την μαυρη ζελατινα,μην τυχον με αναγνωρισει κανενας......:D:D:D SPAM ΤΕΛΟΣ!!!!! Ας το παει καποιος το θεμα στα ''γενικα''.... |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Απόσπασμα:
Καλά τώρα (είναι και χρονιάρες μέρες) συμβουλεύεις τον άνθρωπο να αφήσει τη Honda . :Απορία: http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/0002041D.gif Να του δώσετε τουλάχιστον τον κατάλογο με τις εταιρείες της οδικής βοήθειας που δραστηριοποιούνται στον Ελλαδικό χώρο. http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/000203EF.gif Ωραίοι φίλοι είστε:Απορία: http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/000206B6.gif http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1 |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Εγώ θα έπερνα 08-09. Και καλύτερη μεταπωλητική και καλύτερη μοτό.
|
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Η επιστροφή στη μαμά Χόντα θα σου είναι κομματάκι δύσκολη!!
Απόσπασμα:
Τη μηχανή (R1200GS απλό) την έχω 2,5 μήνες μόνο, αλλά είναι λες και έχουν περάσει χρόνια από τότε που οδηγούσα μοτό με συμβατικό σύστημα διεύθυνσης και μετάδοσης. Το μπροστινό συμπεριφέρεται με έναν εντελώς αυτόνομο και "μαγικό" τρόπο που σε "απαλλάσσει" από το "άγχος" της οδήγησης. Μένει πάντα καρφωμένο στο οδόστρωμα με τη μέγιστη δύναμη και τίποτα δεν δείχνει ικανό να διαταράξει την τροχιά που το προστάζεις να χαράξει. Δεν χρειάζεται πλέον να το φορτίζω με το βάρος μου ανάλογα των περιστάσεων, ούτε να είμαι προσεκτικός στα φρένα ή το γκάζι, μιας και δεν εκδηλώνεται η γνωστή μεταφορά φορτίου από εμπρός-πίσω και το αντίστροφο. Σίγουρα δεν αψηφά τους νόμους της φυσικής, απλά δεν ξέρω ποια είναι τα όρια της πρόσφυσης (που θέτουν σίγουρα τα ελαστικά). Ελπίζω ότι όταν αυτά εμφανιστούν και ξεπεραστούν να είμαι σε θέση να αντιδράσω. Με λίγα λόγια, σταματάς να "συμμετέχεις" ως οδηγός (όπως γνώριζες μέχρι σήμερα) και "αφήνεσαι στα χέρια" του telelever. Αυτό δεν είναι κακό, κάθε άλλο μάλιστα, διότι η μηχανή κάνει από μόνη της αυτό που εσύ πασχίζεις συνεχώς να κάνεις με οποιοδήποτε άλλο μηχανάκι. Το θέμα είναι ότι σε ΚΑΛΟΜΑΘΑΙΝΕΙ και μετά, όπως λέει ο λαός μας.... "μην τάξεις σ' άγιο κερί και σε παιδί κουλούρι" δεν μπορείς να φανταστείς τον εαυτό σου να ξαναπαλεύει με τιμόνια και μπροστινά. Αυτή πιστεύω είναι η πιο εθιστική πλευρά του R1200GS. Φρενάρες, αναρτησάρες, κινητηρούκλες, ποιότητα, αξιοπιστία και άλλες αρετές τις βρίσκεις σε πολλές μηχανές και άλλων εταιρειών, και πολλές φορές μάλιστα μαζεμένες σε ένα και μόνο μοντέλο. Ο συνδυασμός όμως των παραπάνω με ΑΥΤΟ το μπροστινό είναι που μπορεί να σου αλλάξει ιδιοσυγκρασία, συνήθειες, προτεραιότητες. Να φανταστείς ότι περίμενα πως και πως τα καινούρια on-off της Χόντα για να ξαναγυρίσω στη φτερωτή αγκαλιά της. Για κάποιο λόγο όμως αυτό που είδα δεν ήταν αυτό που περίμενα. Δεν με στεναχωρεί όμως διότι για την ώρα φαίνεται να είμαι σε καλά χέρια! |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Νομίζω οτι 2008 ήταν μια απο τις καλύτερες χρονιές του GS! Το λέω αυτό γιατί η δικιά μου έχοντας 30.000 χλμ σε 2 χρόνια και 1 ταξίδι στο εξωτερικό δεν μου παρουσίασε το παραμικρό! Τώρα με την χοντρούλα μου του 2010 είναι ακόμη νωρίς για εντυπώσεις!!!
|
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
[QUOTE=Translatoras;278590]
Το μπροστινό συμπεριφέρεται με έναν εντελώς αυτόνομο και "μαγικό" τρόπο που σε "απαλλάσσει" από το "άγχος" της οδήγησης. [QUOTE] Λοιπον,κατ'αρχας να ευχαριστησω ιδιαιτερα τον φιλτατο αντωνη [moby gr] για την ταλαιπωρια που υπεστη εξ'αιτιας μου,να ερθει στο μαγαζι μου με το gs του και να συζητησουμε καποια πολυ διαφωτιστικα θεματακια που πραγματικα με βοηθουν πολυ στην επιλογη που ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ να κανω,μαζι με τον ακατανομαστο :D[φιλαρακι μου],και μαλιστα να μου δωσει και την ''καλη'' του να την οδηγησω για να βγαλω τα συμπερασματα μου.Αντωνη,πραγματικα επιφυλασσομαι......;) Στο ψητο τωρα...... Το gs του αντωνη ειναι 09 adv και στην πρωτη μου επαφη καθως ανεβηκα επανω,εψαχνα τον ογκο που κοιτουσα πριν απο το πλαι.Μετα απο τοσα χρονια με τα varadero,νομιζα οτι ανεβηκα σε κανενα 250 εντουρακι,λογω της λεπτης σιλουετας της μηχανης που εχεις την εντυπωση οτι εχει,οταν καθεσαι πανω της.Αφου ο αντωνης μου εκανε ενα mini-demo με τα ηλεκτρονικα καλουδια[esa,κτλ],βαζοντας την μπρος,εφαγα μια φρικη...... ΟΙ ΚΡΑΔΑΣΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΟΙ!!!!!! Λογικα για να δειτε τα οργανα τι γραφουν η το navi πρεπει να μαρσαρετε λιγο για να σταματησει ο συντονισμος,ετσι?Τα παντα τρεμουν [οχι τριζουν] και η μοτοσυκλετα ''κουνιεται'' μονη της δεξια-αριστερα,λογω boxer προφανως.Μου θυμισε καποτε που ειχα καβαλησει ενα DR 800 BIG [μονο-κυλινδρο on-off 800cc,για οσους θυμουνται],το οποιο ηταν χειροτερο βεβαια,σαν να καβαλουσες τρυπανι που σκαβουν την ασφαλτο. Παμε παρακατω... Βαζοντας την πρωτη στο κιβωτιο δεν ακουσα τον γνωριμο για μενα ηχο του varadero ΓΚΛΑΝΓΚ!!,και για την ακριβεια δεν ακουσα απολυτως τιποτα απο θορυβο.Ακουσα ομως στην πορεια οοοοολες τις υπολοιπες,σε ολα τα ανεβοκατεβασματα,οπως και διαφορους αλλους θορυβους,απο την ''ζουγκλα'' του boxer,του κιβωτιου και του αξονα.Γενικως οι θορυβοι ειναι κατι που πρεπει να ζησεις με αυτο,εχοντας ενα gs,απλα απο καποια στιγμη και μετα δεν τους ακους,γιατι πολυ απλα τους αγνοεις. Ροπατος κινητηρας,δυνατος,αλλα η βελουδινη αισθηση του V ειναι παντελως απουσα,οπως και το γλυκο γουργουρισμα του,που πολλες φορες οταν εισαι σε καποιο φαναρι και εχει λιγο θορυβο απο κινηση στον δρομο,ανναρωτιεσαι αν δουλευει η οχι. Τα φρενα του gs ειναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ,και δεν εχουν σχεση με του varadero σε καμμια περιπτωση,με ενα μικρο ερωτηματικο για το πισω φρενο,στο οποιο διεκρινα μια ''ευαισθησια'' στην ενεργοποιηση του abs. Kαι τωρα ειναι το καλο...... Οσο αφορα την λειτουργια του paralever δεν μπορω να πω πολλα,γιατι με μια μικρη βολτα και με την ρυθμιση στο comfort του esa,δεν διεκρινα κατι ιδιαιτερο.Οσο αφορα το telelever ομως,η παραθεση που εχω κανει πιο πανω,του φιλου translatora τα λεει ΟΛΑ!!! Ειναι κατι πολυ ιδιαιτερο και σαφως η αισθηση που λαμβανεις απο το μπροστινο ειναι παραξενη αλλα και απιθανη μαζι.Η πληροφορια ερχεται πριν καν την ζητησεις,και οι αποτομες αλλαγες κατευθυνσης ειναι παιχνιδι ακομα και για τους αμυητους.Στο αποτομο μπες-βγες σε μικρη πλατεια που εκανα,η μηχανη ηταν σαν να καταλαβε οτι εχει πλατεια μπροστα της και τα εκανε ολα μονη της.Εκει καταλαβα για πιο λογο τα gs φορανε καπακια στους κυλινδρους :D:D!!!Εχει εντελως δικο του τροπο λειτουργιας,χωρις αποτομες βυθισεις στα φρενα και απ'οτι καταλαβα χρειαζεται λιγο χρονο εξοικειωσης,μεχρι να καταλαβεις οτι εκει κατω στην στροφη,ναι,εισαι ασφαλης!! Τα υπολοιπα που θα σχολιαζα για την πρωτη,μικρη επαφη μου με gs,τα θεωρω λιγο πιο δευτερογενη,και θα μπορω να πω περισσοτερα,ΑΝ τελικα περασω περασω περισσοτερο χρονο μαζι της. Παρολα αυτα,εαν προχωρησω σε αγορα,εξακολουθω να αναρωτιεμαι αν πρεπει να παρω 07-08 με καποια χλμ πανω της και εκτος εγγυησης αλλα με τις ''ασθενειες'' της ενδεχομενως γιατρεμενες,η 09-10 εντος εγγυησης,με λιγα χλμ και ο θεος βοηθος.....:confused: |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Απόσπασμα:
Είναι το τέταρτο μοντέλο GS που έχω στην κατοχή μου και συμφωνώ απόλυτα. Έχω κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα, πολλά ταξίδια και όλες τους κάποια στιγμή έβγαλαν βλάβη, μικρή ή μεγάλη. ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΤΙ ΕΓΙΝΕ; Όλες τους πάντα με πήγαν και με έφεραν, και το έκαναν άψογα. Και το ευχαριστήθηκα. Και με έμαθαν να τις αγαπάω. Αν με ρωτήσεις γιατί θέλω BMW θα σου απαντήσω, για τις στιγμές που μου έχει χαρίσει και θα μου χαρίσει. Και δεν είναι στιγμές μόνο ευχαρίστησης από ένα ταξίδι. Είναι και στιγμές παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας. Γιατί πρέπει να είμαι υποχρεωμένος να σβήσω 10,20,50 τέτοιες στιγμές με μία βλάβη; Επειδή το θέλουν αυτοί που δεν έχουν BMW; Όχι βεβαια, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ. Ποιό μηχάνημα από χέρι ανθρώπου δεν βγάζει βλάβες, οι VARADERO μήπως που για να διορθώσουν όλες τις ατέλειες που έχουν μόνο στον κινητήρα, θα πρέπει να βγάλουν έκδοση ΜΚ28!!;; Kαι δε με νοιάζει αν βγάλουν κι άλλες βλάβες στο μέλλον. Εγώ θα τις αγαπάω. Και θα τις φροντίζω. Και θα νιώθω πάντα όμορφα όταν τις ταξιδεύω. ΑΜΑΝ, ΠΙΑ!!! |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
[quote=varaderistas;279150]
Απόσπασμα:
Κανοντας προταση χωρις βεβαια να φανω οτι δεν ειμαι αμεροληπτος(διοτι εχω προς διαθεση ενα adv06 ) θεωρω οτι καλυτερα δουλευμενο μηχανακι στα bmw παρα κατι με λιγα χλμ.Η εμπειρια μου αυτο λεει! Πριν κανεις κατι ρωτα για το servo των 06-07(πιθανα προβληματα-σπανια σε adv ) για τα προβληματα αξονα που εμφανισαν τα 08 χωτις πολλα χλμ για τα προβληματα στο κιβωτιο που εδειξαν τα 09 παραπανω αναφερομαι σε adv μονο και πριν αρχισουν οι φωνες λεω απλα λεω να περασεις απο καποιο συνεργειο και να ρωτησεις ΠΑΡΑΤΑΥΤΑ παραμενει εξαιρετικο μηχανακι με δυνατοτητες περα του μεσου αναβατη.Και βεβαια αν υπαρχει απογονος στην οικογενεια ειναι ενα περασμα παραδοσης!:p |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
[quote=johntsip;279257]
Απόσπασμα:
ολα τα μηχανηματα εβγαζαν,βγαζουν και θα βγαζουν προβληματα αλοτε μικρα κι αλοτε μεγαλα! εγω θα αγοραζα ενα μηχανακι απο τα μεσα του 06 και μετα(οπου ολα εχουν integral με οσο δυνατον πιο λιγα χιλιομετρα!;) |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
[quote=ntinopoulos;279260]
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
[quote=johntsip;279265]
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Απόσπασμα:
καλά,απο το fazer με το ανύπαρκτο μπροστινό,se bmw τρελή διαφορά! όσο για το θέμα,τον ίδιο προβληματισμό,είχα κάποτε και εγώ. να πάρεις το καινούργιο ή το 1100 που φτιάχνεται με τα εργαλεία κάτω απο την σέλα? ή καλύτερα r80 paris dakar?? |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Ότι πάρεις να προσπαθήσεις να έχει εγγύηση. Μεταχειρισμένο από αντιπρόσωπο ή καινούργιο δηλ. Αν μεταχειρισμένο, ας έχει το service book. Δεν εξασφαλίζει, δείχνει όμως μια τάση.
Να το ευχαριστηθείς. Αν κοιτάς μόνο για βλάβες, βλάβες θα σου βγάλει. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Απόσπασμα:
Μπράβο !!! :sm8: |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Απόσπασμα:
Με ένα ταξιδάκι μέχρι την Θήβα μία φορά στις τόσες θα νιώσεις τρελή διαφορά !!! Θα είναι σαν καλοκυρδισμένο ρολόι... |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
[quote=ntinopoulos;279260]
Απόσπασμα:
Aς βοηθησει καποιος σε αυτο........του 07 δηλαδη δεν εχουν servo [το οποιο απ'οτι καταλαβα εχει ελλατωματα] και εχουν integral [συνδιασμενη πεδηση,δηλαδη κατι σαν το cbs του varadero],που δεν ειχαν του α'εξαμ.2006?Και αν ειναι ετσι,τι αλλες διαφορες εχουν του 07 απο του 06 [εστω και οπτικα].Επισης αν δεν κουραζω,θα ηθελα να μαθω ενδεχομενες διαφορες του 07 με του 08,εαν υπαρχουν......ευχαριστω εκ των προτερων,οσους μπουν στον κοπο να απαντησουν....:):) |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Πιστεύω οτι αυτό θα λύσει πολλές απορίες σου! ;)
BMW R1200GS Specifications by Year integral φρένα έχουν όλα τα GS. Το σεβρόφρενο κατάργησαν! Βρήκα και μερικά ακόμα... http://www.motorcycleinfo.co.uk/inde...&pageId=180472 http://www.motorcycleinfo.co.uk/inde...&pageId=325670 http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=135425 |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Απόσπασμα:
Θαναση,σ'ευχαριστω παρα πολυ.............ειναι πολυ διαφωτιστικα!!!!!!!! :sm8::sm8: |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Οι υπερβολικοί κραδασμοί, στον βαθμό που περιγράφεις, μπορεί να είναι λόγο ρύθμισης στην συγκεκριμένη μηχανή. Εάν σε κάποια συνάντηση BMWδακιδων βάλεις τα χέρι σου πάνω σε 5-6 μηχανές θα δεις διαφορετικούς κραδασμούς. Όπως να ΄χει ηλεκτροκινητήρας ΔΕΝ είναι ,τον αισθάνεσαι!;)
Εάν το 1200adv σου φάνηκε σαν 250 …καταλαβαίνεις γιατί το 1200<<σκέτο>> χαρακτηρίζεται παπί!!!:D Στις ταχύτητες θα πρέπει, όταν κάνεις δυνατά κατεβάσματα, να συγχρονίζεις τις στροφές με γκαζιά (στο 10αρι έχουν αλλάξει δόντια και για να χτυπήσει πρέπει να το σχίσεις), επίσης λόγο του άξονα ,που δεν έχει τις ανοχές του συστήματος αλυσίδα + συνεμπλοκ, μπλοκάρει εύκολα τον πίσω τροχό (δεν έχει βέβαια μονόδρομο συμπλέκτη) και καλό είναι να οδηγείς με <<+ μια >> ,κτύπημα στο ανέβασμα δεν δικαιολογείται …εάν πως???:confused: Η μηχανή δεν κουνιέται από μόνη της ! Εάν ο αναβάτης προέρχεται από δίχρονο 125 ΄η έχει πάρκινσον εντάξει …δεκτό , σε άλλη περίπτωση δεν υπάρχει λόγος έντονου μαρσαρίσματος ώστε να εμφανιστούν ροπές ,κατά την επιτάχυνση (υπό φορτίο) είναι αδύνατον να διαφοροποιήσει τόσο γρήγορα την κινητική του κατάσταση ο στρόφαλος .Διαφορετικά όλοι θα ξεκινάγαμε ευθεία και θα κολλάγαμε στα φανάρια …στις μπάρες…. ΄η θα ξεκινάγαμε …πλαγιασμένοι !!!! :rolleyes: :sm7: Το telelever είναι απίθανο! Αλλά φυσικά θέλει εξοικείωση μιας και όλη η πρότερη εμπειρία είναι με τηλεσκοπικό. Έχει καλή αίσθηση ,ίσως καλύτερη από ένα αντίστοιχο εργοστασιακό μέτριο συμβατικό με 200 χιλιοστά διαδρομής . Για μοντέλο, θα πρότεινα χωρίς servo, 07 – 08 ανάλογα το γούστο γιατί το 08 έχει σχεδιαστικές αλλαγές . 09 ΄η 10 δεν συμφέρει οικονομικά σε σχέση με καινούριο με χρηματοδότηση, εκτός και βρεις καμία <<ευκαιρία>> ίσως όχι ιδιαίτερα δύσκολο στις μέρες μας.;):) |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Απόσπασμα:
Έχεις και συνεπιβάτη να σκεφτείς... Αυτά περί μεγαλώματος, άλλωστε γήρας ου γαρ έρχεται μόνον... Γμτ... |
Απάντηση: Την βοηθεια σας.....
Απόσπασμα:
Παιδιά πάντως εμένα με ενοχλούν οι καρποί μου αισθητά τελευταία, θες να είναι από το μεγάλο βάρος της μηχανής, θες να είναι από το Vibration, (που ειναι πολυ, κακα τα ψέμματα..) ¨Οτι κι αν είναι , αμα σου αρέσει και το θέλεις, θα το πάρεις... Δεν υπάρχει συμφερον σ'αυτα τα πράματα...Είναι θέμα κ@υλας, και η κ@υλα ως γνωστον ειναι το μεγαλυτερο θεριο, δεν το πολεμας με τιποτα... :sm7: |
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:20. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!