GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Λάδια κινητήρα... (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=16539)

Kimwnas 02-01-2011 14:59

Λάδια κινητήρα...
 
Κατ' αρχήν καλή χρονιά σε όλους!!

Θα ήθελα λίγο την γνώμη σας σε ένα θέμα που έχω...
Την προηγούμενη εβδομάδα τσέκαρα τα λάδια μου (GS1200 '05) όπως προβλέπεται με ζεστό κινητήρα στο κεντρικό σταντ και με 5-6 λεπτά σβησμένη τη μηχανή για να "κάτσουνε", και τα βρήκα οκ, δηλ στα 3/4 στο τζαμάκι...

Προχτές που τα ξανατσέκαρα ήταν ένα κλίκ πάνω απο το κάτω όριο! και μετά απο μια σύντομη βόλτα δεν εμφανιζόταν τίποτα στο τσαμάκι, σαν να μην είχε καθόλου μέσα!!

Εννοείται ότι το πρώτο πράγμα που θα κάνω είναι να συμπληρώσω σιγά-σιγά, αλλά θα ήθελα και καμιά άποψη/ιδέα για αυτή την απότομη πτώση στην στάθμη! Σημειωτέον δεν παρατήρησα κάποιο καπνό στην εξάτμιση ή κάτι άλλο (διαρροές στο σώμα του κινητήρα) που να με υποψιάσει ότι καίει/χάνει λάδια σε τέτοιο βαθμό - απλά έχω ένα κροτάλισμα στον αριστερό κύλινδρο (βαλβίδες/τεντωτήρας? σε λίγο μπαίνω για σέρβις 60κ και θα το δούμε τότε)

CPretenteriS 02-01-2011 15:05

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Μήπως στη δεύτερη περιπτωση δεν είχε ανοίξει το ψυγείο λαδιού...:Απορία::Απορία:

Για κανε μια βόλτα κανα 20λεπτο... μετά αστο 1 λεπτο στο διπλό σταντ αναμμένο... σβήστο για κανα τέταρτο... στο διπλό πάντα... και γύρνα να το ξαναδεις.... ΠΡΙΝ συμπληρώσεις!!!

Και μας λες....;)

Kimwnas 02-01-2011 15:10

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από CPretenteriS ( 284388)
Μήπως στη δεύτερη περιπτωση δεν είχε ανοίξει το ψυγείο λαδιού...:Απορία::Απορία:

Για κανε μια βόλτα κανα 20λεπτο... μετά αστο 1 λεπτο στο διπλό σταντ αναμμένο... σβήστο για κανα τέταρτο... στο διπλό πάντα... και γύρνα να το ξαναδεις.... ΠΡΙΝ συμπληρώσεις!!!

Και μας λες....;)


Το ψυγείο λαδιού μου ΔΕΝ ανοίγει, στον Γέρακα στο προηγούμενο σέρβις δεν βρήκαν τα παιδιά τι φταίει, και το αφήσαμε για πλήρες λύσιμο στο μεγάλο σέρβις των 60... Όταν βάζω μπροστά τον κινητήρα φαίνεται να γεμίζει το τζαμάκι - προφανώς απο την πίεση της αντλίας...

CPretenteriS 02-01-2011 15:13

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Kimwnas ( 284390)
Το ψυγείο λαδιού μου ΔΕΝ ανοίγει, στον Γέρακα στο προηγούμενο σέρβις δεν βρήκαν τα παιδιά τι φταίει, και το αφήσαμε για πλήρες λύσυμο στο μεγάλο σέρβις των 60... Όταν βάζω μπροστά τον κινητήρα φαίνεται να γεμίζει το τζαμάκι - προφανώς απο την πίεση της αντλίας...

Λογικά όταν βάζεις μπρος... πρέπει να αδειάζει το τζαμάκι... γιατί το λάδι το τραβάει η τρόμπα λαδιού... με επιφύλαξη.... μήπως κάνω κάποιο λάθος... :hmmm:

panagiotis.farmer 02-01-2011 15:21

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Το ματι πρεπει να αδειαζει γνωμη μου να μην περιμενης το σερβις σε οτι εχει σχεση με την λιπανση του μοτερ.

saitman 02-01-2011 19:45

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
καντου μια βολτα,αστο να ηρεμησει κανα 10λεπτο και τσεκαρε!αλλα το οτι εχεις προβλημα νε αυτο θα σε συμβουλευα να πας να το δουνε.μην το αφηνεις για το αλλο σερβις!

kostas_366 02-01-2011 21:22

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Αν δεν ``ανοιξει`` το ψυγειο λαδιου, δεν θα δεις το σωστο λαδι. Αν δεν κανει κυκλο δηλ. Μια βολτα 5-6 κλμ και επειτα στοπ και τα κοιτάς. αλλιως θα δειξει πολυ λιγοτερα.

GeorgeP 03-01-2011 13:34

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από CPretenteriS ( 284388)
Μήπως στη δεύτερη περιπτωση δεν είχε ανοίξει το ψυγείο λαδιού...:Απορία::Απορία:..............

Τι θα πει αυτο Κωστα μου, εξηγησε μου το σε παρακαλω πριν σας απαντησω!!!!!!

Υ.Γ. θα σε/σας δειρω μου φαινεται!!:p

CPretenteriS 03-01-2011 13:42

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 285037)
Τι θα πει αυτο Κωστα μου, εξηγησε μου το σε παρακαλω πριν σας απαντησω!!!!!!

Υ.Γ. θα σε/σας δειρω μου φαινεται!!:p

Τι δεν κατάλαβες μαστρο-Γιώργη..??? :D :p

kostas_366 03-01-2011 14:01

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 285037)
Τι θα πει αυτο Κωστα μου, εξηγησε μου το σε παρακαλω πριν σας απαντησω!!!!!!

Υ.Γ. θα σε/σας δειρω μου φαινεται!!:p

Να κάνει ας πούμε <<κύκλο>> το λάδι :sm7: Και αυτό τι σημαίνει? Να ζεσταθεί (λαικά) και το ψυγείο λαδιού πάνω από το ρίγχος.

CPretenteriS 03-01-2011 14:03

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Ωωωωχχχ... για να αργεί να απαντήσει.... γράφει βιβλίο... :D:o:rolleyes:

kostas_366 03-01-2011 14:06

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από CPretenteriS ( 285066)
Ωωωωχχχ... για να αργεί να απαντήσει.... γράφει βιβλίο... :D:o:rolleyes:

O Zoz θα απαντήσει, με όλες τις πληροφορίες.

GeorgeP 03-01-2011 19:36

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από CPretenteriS ( 285066)
Ωωωωχχχ... για να αργεί να απαντήσει.... γράφει βιβλίο... :D:o:rolleyes:

Ειχα ξαπλωσει λιγο και ....τον πηρα:confused: λιγουλακι, οπως ελεγε και ο παππους μου!!!!!!

Οταν λες να ''ανοιξει'' το ψυγειο εννοεις οτι μεχρι να ζεσταθει το λαδι δεν περναει απο αυτο? εννοεις αυτο που λεει ο Κωστας να ζεσταθει το λαδι ''να κανει τον κυκλο του'' οπως λεει αλλα τι σχεση εχει αυτο με το ''ανοιγμα'' του ψυγειου???
Σε ρωταω για να καταλαβω τι εννοεις, μην και καποιος που δεν ξερει θεωρησει οτι το ψυγειο λαδιου (το οποιοδηποτε συστημα λιπανσης με ψυγειο λαδιου) συμεριφερεται σαν το ψυγειο νερου στις υδροψυκτες κατασκευες το οποιο και δεν ειανι σωστό!

GeorgeP 03-01-2011 20:13

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Kimwnas ( 284385)
Κατ' αρχήν καλή χρονιά σε όλους!!

Θα ήθελα λίγο την γνώμη σας σε ένα θέμα που έχω...
Την προηγούμενη εβδομάδα τσέκαρα τα λάδια μου (GS1200 '05) όπως προβλέπεται με ζεστό κινητήρα στο κεντρικό σταντ και με 5-6 λεπτά σβησμένη τη μηχανή για να "κάτσουνε", και τα βρήκα οκ, δηλ στα 3/4 στο τζαμάκι...

Προχτές που τα ξανατσέκαρα ήταν ένα κλίκ πάνω απο το κάτω όριο! και μετά απο μια σύντομη βόλτα δεν εμφανιζόταν τίποτα στο τσαμάκι, σαν να μην είχε καθόλου μέσα!!

Εννοείται ότι το πρώτο πράγμα που θα κάνω είναι να συμπληρώσω σιγά-σιγά, αλλά θα ήθελα και καμιά άποψη/ιδέα για αυτή την απότομη πτώση στην στάθμη! Σημειωτέον δεν παρατήρησα κάποιο καπνό στην εξάτμιση ή κάτι άλλο (διαρροές στο σώμα του κινητήρα) που να με υποψιάσει ότι καίει/χάνει λάδια σε τέτοιο βαθμό - απλά έχω ένα κροτάλισμα στον αριστερό κύλινδρο (βαλβίδες/τεντωτήρας? σε λίγο μπαίνω για σέρβις 60κ και θα το δούμε τότε)

Μεχρι να μου απαντησει ο Κος Πρετεντερης περι ''ανοιγματος'' του ψυγειου, να σου εξηγησω γιατι συμβαινει αυτο το φαινομενο που βιωσες!
Καταρχην το σωστότερο ολων για ελεγχο του λαδιου στο τζαμακι ειναι να γινεται με την μηχανη κρυα (π.χ. το πρωι) τοτε που ΟΟΟΛΟ το λαδι εχει ''κατσει'' στο καρτερ! Εννοειται οτι και το ψυγειο λαδιου εχει στεγνωσει απο λαδι με την 6ωρη τουλαχιστον ακινησια διοτι δεν κραταει λαδι μεσα του!
ΓιατΙ συνεβηκε αυτο το οποιο ειδες και δεν πιστευες στα ματια σου? Διοτι.......
Το λαδι κατα την παλινδρομηση των εμβολων λιπαινει τα τοιχωματα του κυλινδρου και αναμειγνυεται μα το καυσιμο! Η περισσοτερη ποσοτητα αυτης της αναμιεξης καιγεται στον θαλαμο καυσης αλλα και καποια επιστρεφει στο καρτερ. Ακομα μεσα στο καρτερ δημιουργουνται και υδρατμοι (απο την εξατμιση του λαδιου λογω θερμοκρασιας) η οποια φευγει μεν απο τις σωληνωσεις της αναπνοης αλλα ενα πολυ μεγαλο μερος των υδρατμων αυτων (οταν σβησεις τον κινητηρα) γινεται νερο, αφου η πιεση του λαδιου οταν ειναι εν λειτουργια ο κινητηρας δεν υφισταται για να διωξει τους υδρατμους απο τις ''αναπνοες''οταν εσυ τον σβησεις, και ανακατευεται με το λαδι. Αυτο ειναι πολυ εντονο οταν κινεισαι μεσα στην πολη με χαμηλες ταχυτητες και συχνα σταμτα-ξεκινα!! Γινεται παααααρα πολυ εντονο δε τις υγρες και ζεστες ημερες του χρονου π.χ. το καλοκαιρι.
Ετσι οταν πας να ελεγξεις την σταθμη του δεν βλεπεις καμια πτωση αυτης!! Μολις ομως βγάλεις την μοτοσυκλετα σου σε ανοικτο δρομο 2-3 κμ (δεν χρειαζεται παραπανω) και ανεβασεις ταχυτητα τοτε η υγρασια που εγινε νερο και το καυσιμο που ειναι αναμεμειγμενα μεσα στο λαδι εξατμιζονται (γινονται παλι υδρατμοι και φευγουν απο τις αναπνοες ¨η καιγονται στον θαλαμο καυσης) με αποτελεσμα να πας να ελεγξεις την σταθμη και να την δεις στο κατωτερο σημειο του ''ματιου'' "η και καθόλου!!! Αυτο δεν σημαινει οτι την Δευτερα ηταν ΟΚ και μεχρι την Τριτη εκαψε μισο κιλο λαδι αλλα οτι, η σταθμη κατεβαινε λογω φυσιολογικης καταναλωσης λαδιου απο την τοποθετηση του μεσα στο καρτερ αλλα λογω της κινησης σου μεσα στην πολη ¨η σε κοντινες αποστασεις με χαλαρο γκαζι δεν φαινοταν αυτη η πτωση λογω της αναμιξης του με υγρασια και καυσιμο που αυξανε τον ογκο του λαδιου. Μολις το εβγαλες στην π.χ. παραλιακη και γεμισες τις ταχυτητες η υγρασια και το καυσιμο εξατμιστηκαν και φανερωθηκε η πραγματικη σταθμη του λαδιου!!!

Αυτες οι αναμιξεις ειναι και οι κυριες αιτιες που αλλαζουμε τα λαδια και αυτες οι αναμιξεις ειναι οι αιτιες που ΠΡΕΠΕΙ να αλλαζουμε τα λαδια συχνοτερα απο οτι λεει ο κατασκευαστης ΕΦΟΣΟΝ ΚΙΝΟΥΜΑΣΤΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ¨Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ! Διοτι ετσι χανεται η λιπαντικοτητα του λαδιου. Εχει παρατηρηθει οτι ενα λαδι σε ενα κινητηρας που δουελευει στην εθνικη οδο κατα αποκλειστικοτητα χανει τις ιδιοτητες του σταδιακα μετα απο 4-5000κμ, ενω το ιδιο λαδι στον ιδιο κινητηρα που κινειται αποκλειστικα μεσα στην πολη αρχιζει καιχανει τις λιπαντικες του ιδιοτητες μετα τα πρωτα 1000κμ!

gemara 03-01-2011 21:33

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 285273)
Μεχρι να μου απαντησει ο Κος Πρετεντερης περι ''ανοιγματος'' του ψυγειου, να σου εξηγησω γιατι συμβαινει αυτο το φαινομενο που βιωσες!
Καταρχην το σωστότερο ολων για ελεγχο του λαδιου στο τζαμακι ειναι να γινεται με την μηχανη κρυα (π.χ. το πρωι) :Απορία::Απορία::Απορία: τοτε που ΟΟΟΛΟ το λαδι εχει ''κατσει'' στο καρτερ! Εννοειται οτι και το ψυγειο λαδιου εχει στεγνωσει απο λαδι με την 6ωρη τουλαχιστον ακινησια διοτι δεν κραταει λαδι μεσα του!
ΓιατΙ συνεβηκε αυτο το οποιο ειδες και δεν πιστευες στα ματια σου? Διοτι.......
Το λαδι κατα την παλινδρομηση των εμβολων λιπαινει τα τοιχωματα του κυλινδρου και αναμειγνυεται μα το καυσιμο! Η περισσοτερη ποσοτητα αυτης της αναμιεξης καιγεται στον θαλαμο καυσης αλλα και καποια επιστρεφει στο καρτερ. Ακομα μεσα στο καρτερ δημιουργουνται και υδρατμοι (απο την εξατμιση του λαδιου λογω θερμοκρασιας) η οποια φευγει μεν απο τις σωληνωσεις της αναπνοης αλλα ενα πολυ μεγαλο μερος των υδρατμων αυτων (οταν σβησεις τον κινητηρα) γινεται νερο, αφου η πιεση του λαδιου οταν ειναι εν λειτουργια ο κινητηρας δεν υφισταται για να διωξει τους υδρατμους απο τις ''αναπνοες''οταν εσυ τον σβησεις, και ανακατευεται με το λαδι. Αυτο ειναι πολυ εντονο οταν κινεισαι μεσα στην πολη με χαμηλες ταχυτητες και συχνα σταμτα-ξεκινα!! Γινεται παααααρα πολυ εντονο δε τις υγρες και ζεστες ημερες του χρονου π.χ. το καλοκαιρι.
Ετσι οταν πας να ελεγξεις την σταθμη του δεν βλεπεις καμια πτωση αυτης!! Μολις ομως βγάλεις την μοτοσυκλετα σου σε ανοικτο δρομο 2-3 κμ (δεν χρειαζεται παραπανω) και ανεβασεις ταχυτητα τοτε η υγρασια που εγινε νερο και το καυσιμο που ειναι αναμεμειγμενα μεσα στο λαδι εξατμιζονται (γινονται παλι υδρατμοι και φευγουν απο τις αναπνοες ¨η καιγονται στον θαλαμο καυσης) με αποτελεσμα να πας να ελεγξεις την σταθμη και να την δεις στο κατωτερο σημειο του ''ματιου'' "η και καθόλου!!! Αυτο δεν σημαινει οτι την Δευτερα ηταν ΟΚ και μεχρι την Τριτη εκαψε μισο κιλο λαδι αλλα οτι, η σταθμη κατεβαινε λογω φυσιολογικης καταναλωσης λαδιου απο την τοποθετηση του μεσα στο καρτερ αλλα λογω της κινησης σου μεσα στην πολη ¨η σε κοντινες αποστασεις με χαλαρο γκαζι δεν φαινοταν αυτη η πτωση λογω της αναμιξης του με υγρασια και καυσιμο που αυξανε τον ογκο του λαδιου. Μολις το εβγαλες στην π.χ. παραλιακη και γεμισες τις ταχυτητες η υγρασια και το καυσιμο εξατμιστηκαν και φανερωθηκε η πραγματικη σταθμη του λαδιου!!!

Αυτες οι αναμιξεις ειναι και οι κυριες αιτιες που αλλαζουμε τα λαδια και αυτες οι αναμιξεις ειναι οι αιτιες που ΠΡΕΠΕΙ να αλλαζουμε τα λαδια συχνοτερα απο οτι λεει ο κατασκευαστης ΕΦΟΣΟΝ ΚΙΝΟΥΜΑΣΤΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ¨Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ! Διοτι ετσι χανεται η λιπαντικοτητα του λαδιου. Εχει παρατηρηθει οτι ενα λαδι σε ενα κινητηρας που δουελευει στην εθνικη οδο κατα αποκλειστικοτητα χανει τις ιδιοτητες του σταδιακα μετα απο 4-5000κμ, ενω το ιδιο λαδι στον ιδιο κινητηρα που κινειται αποκλειστικα μεσα στην πολη αρχιζει καιχανει τις λιπαντικες του ιδιοτητες μετα τα πρωτα 1000κμ!

Μην του λέτε του ανθρώπου τέτοια πράγματα! Ανοίχτε κανα μάνιουαλ να δείτε τι γράφει και μετά δώστε συμβουλές για το πως ελέγχουν τα λάδια στην GS. Στη σελίδα 86 για το συγκεκριμένο μοντέλο (05).

siraxanz 03-01-2011 21:57

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Εγώ κατάλαβα ότι από οι ατμοί του λαδιού με κάποιο τρόπο γίνονται νερό????:confused::confused::confused:
Τυχαίο??? δεν νομίζω:cool::cool::cool:
Ελεος ρε παιδιά

TEOSS 03-01-2011 22:25

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Σας παρακαλώ …τι πράγματα είναι αυτά κύριοι , κρίνετε τον υπερμηχανολόγο που οφθαλμοφανώς είναι και υπερχημικός .
Η μεταστοιχείωση του λαδιού σε νερό είναι γνωστό φαινόμενο σε συνθήκες υδρατμοποίησης του λαδιού!
:sm7::sm7::sm7:

GeorgeP 04-01-2011 10:49

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gemara ( 285328)
Μην του λέτε του ανθρώπου τέτοια πράγματα! Ανοίχτε κανα μάνιουαλ να δείτε τι γράφει και μετά δώστε συμβουλές για το πως ελέγχουν τα λάδια στην GS. Στη σελίδα 86 για το συγκεκριμένο μοντέλο (05).

To τι γραφει το μανουαλ το ξερουμε πολυ καλα, το εχουμε διαβασει ολοι!! Κι εγω μαζι με αυτους αν και δεν εχω GS (ειχα ομως). Ο προτινομενος τροπος του μανουαλ ειναι αυτος που προτινεται για ολα τα οχηματα με κινητηρες εσωτερικης καυσης, αυτοκινητα, δικυκλα, νταλικες!!! Εχει ομως ενα μειονεκτημα, σου δινει την ποσοτητα λαδιου στο καρτερ κατα προσεγγιση και οχι με ακριβεια ως προς το ποσοστο συμπληρωσης αν π.χ. ειναι λιγο κατω απο την μεση του ματακιού!! Αν ειναι λοιπον κατω απο την μεση ποσο λαδι θα συμπληρωσεις ουτως ωστε να εχει την σωστη και ακριβη ποσοτητα μεσα το καρτερ οταν τα λαδια δεν εχουν ''κατσει'' ΟΛΑ στο καρτερ????????
Γιαυτο λεω και συστηνω, και οποιος θελει το ακολουθει και οποιος δεν θελει απλα κωφευει, οτι η σωστοτερη ενδειξη ειναι οταν ο κινητηρας ειναι κρυος με την μηχανη στο κεντρικο σταντ (οπως συστηνει η BMW για την GS) και με τον κινητρα κρυο αλλα πανω στις ροδες της και οχι στο κεντρικο σταντ, οπως συστηνουν οι αλλες εταιρειες δικυκλων!

GeorgeP 04-01-2011 11:20

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από siraxanz ( 285356)
Εγώ κατάλαβα ότι από οι ατμοί του λαδιού με κάποιο τρόπο γίνονται νερό????:confused::confused::confused:
Τυχαίο??? δεν νομίζω:cool::cool::cool:
Ελεος ρε παιδιά

αυτο λεω κι εγω......... ελεος!!!!!!!! αντι να κατηγορεις καποιον γιαυτα που γραφει ανοιξε κανενα βιβλιο ¨η κανε μια αναζητηση στο νετ (πιο ευκολο) για να μαθεις!! Σου κανω την ζωη πιο ευκολη με την απαντηση μου στον ''ΤΕΟΣΣ'' παρακατω!!


Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από TEOSS ( 285380)
Σας παρακαλώ …τι πράγματα είναι αυτά κύριοι , κρίνετε τον υπερμηχανολόγο που οφθαλμοφανώς είναι και υπερχημικός .
Η μεταστοιχείωση του λαδιού σε νερό είναι γνωστό φαινόμενο σε συνθήκες υδρατμοποίησης του λαδιού!:sm7::sm7::sm7:

Φιλε Θεοδωρα,

βλεπεις ακομα σε αποκαλω ''φιλο'' παρα τις υβρεις και τις ειρωνιες που συνεχιζεις να εκτοξευεις εναντιον μου χωρις μαλιστα στοιχειοθετηση τους!! Δεν πειραζει, οι αναγνωστες μας, μας διαβαζουν και κρινουν την ορθοτητα των γραφομενων μου/σου μεχρι και την παιδεια που διακρινει τον καθενα απο εμας τους δύο ξεχωριστα!!!!

Το συγκεκριμενο αρθρο απαντηση στον ''Κιμωνα'', αν και γνωστο σε εμενα ως προς το περιεχομενο του, και για λογους συντακτικης εκφρασης, ωστε να γινει κατανοητο, το ξεσηκωσα απο το βιβλιο χρήστη της ΤΟΥΟΤΑ Κορολλα!!!!!!
Αλλα μιας και δεν εχεις κορολλα και εισαι φαν των ευρωπαιων παρε ενα σαιτ (εσυ και ο απο πανω) το οποιο αφορα την εταιρεια Lancia και ολα τα οχηματα της και αναφερει ΚΑΙ ΑΥΤΟ.... τα οσα εγω ο ''υπερμηχανολογος'' εγραψα πιο πανω σε απαντηση στον ''Κιμωνα''!! Μετα πηγαινε και ρωτα κανεναν γνωστη ''υπερχημικο'' να σου πει αν αυτα που γραφει η Lancia ειναι αληθεια η ψεματα!!! Αντε μπραβο!!!!!!

Lancia Lybra / Λιπαντικά, α΄ μέρος - Λάδια
τριτη παραγραφο ''
Τι συμβαίνει στο λιπαντικό και πρέπει να αλλάζω τα λάδια νωρίτερα όταν κυκλοφορώ σε πόλη;''

Σημ. Ελπιζω να μην μας πεις οτι τα GS εξαιρουνται.....

Τελος και επιτελους(το εχω ξαναβαλει), διαβασε αυτο Oils Well That Ends Well, Part 1 - Sport Rider Magazine

οπου τα γραφει και τα λεει ολα!!! Αν δεν σε βοηθανε τα αγγλικα σου παρε εναν υπερμηχανολογο/υπερχημικο με μαστερ στο εξωτερικο που σιγουρα ξερει αγγλικα να σε βοηθησει!! Αν αυτο ειναι ανεφικτο χρησιμοποιησε το google translate, asystran κ.λ.π. βοηθηματα!!!

Αλλα μεχρι να γινει αυτο σταματα να με ειρωνευεσαι και να με βριζεις (βλεπε ''ΑΣΧΕΤΟΣ'' σε άλλα ποστ σου) χωρις στοιχειοθετηση!! Δεν αρκει το να γραφεις μ@λ@κιες πρέπει να τις αποδυκνυεις κιολας!!!!

vpentza 04-01-2011 11:32

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
ο Ελληνάρας ξέρει, χωρίς να διαβάζει, ξέρει, επειδή έτσι του είπαν, έτσι άκουσε....ο Κουτόφραγκος που το έχει "ψάξει" από τότε που στη χώρα μας είχαμε μόνο κάρα...αυτός δεν ξέρει...:cool::cool::cool::cool:

CPretenteriS 04-01-2011 11:40

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
ΩΩΩχχχχχ..... κάτι μου 'χε περάσει απ' το μυαλό.... :o:rolleyes:

gemara 04-01-2011 12:22

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 285603)
...
Γιαυτο λεω και συστηνω, και οποιος θελει το ακολουθει και οποιος δεν θελει απλα κωφευει, οτι η σωστοτερη ενδειξη ειναι οταν ο κινητηρας ειναι κρυος με την μηχανη στο κεντρικο σταντ (οπως συστηνει η BMW για την GS) και με τον κινητρα κρυο αλλα πανω στις ροδες της και οχι στο κεντρικο σταντ, οπως συστηνουν οι αλλες εταιρειες δικυκλων!

Α μπράβο. Πες μας τώρα που το γράφει η BMW αυτό, ότι για την GS του 05 πρέπει η ένδειξη να λαμβάνεται με τον κινητήρα κρύο...

(Μπας και έκανες τέτοια στη δικιά σου GS και ρήμαξε τελικά;;;;) )

GeorgeP 04-01-2011 12:34

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gemara ( 285667)
Α μπράβο. Πες μας τώρα που το γράφει η BMW αυτό, ότι για την GS του 05 πρέπει η ένδειξη να λαμβάνεται με τον κινητήρα κρύο...

(Μπας και έκανες τέτοια στη δικιά σου GS και ρήμαξε τελικά;;;;) )

Δεν ειπα τετοιο πραγμα!!! λαθος καταλαβες!!!
ειπα οτι η BMW συνιστα να ελεγχονται τα λαδια με την μηχανη στο κεντρικο σταντ!! Αυτο ειπα!!!
Επισης ειπα οτι ολες οι εταιρειες οχηματων συνιστουν ελεγχο της σταθμης με τον τροπο που συνιστα η BMW - δηλαδη με τον κινητηρα ζεστο και μετα απο 5λεπτο -!!! ομως ετσι δεν εισαι ποτε σιγουρος αν το καρτερ εχει μεσα 3.5 λιτρα λαδι ¨η 3,0 λιτρα, ¨η 3,2 λιτρα λαδι, παιρνεις ενδειξη κατα προσεγγιση και οχι ακριβειας!!!! Ενω αν αφησεις ΟΛΑ τα λαδια να κατσουν το βραδυ στο καρτερ τοτε το πρωι με την μηχανη στο κεντρικο σταντ οπως συνιστα η εταιρεια θα παρεις την ακριβη ενδειξη της ποσοτητας (αρα και της σταθμης) του λαδιου στο καρτερ!!!! Δεν ειναι λογικο αυτο?????
Αν δε το βγάλεις σε ανοικτο δρομο, πριν τον βραδυνο υπνο της, ωστε να εξατμιστουν οι υδρατμοι κ.λ.π. που ανεφερα παραπανω θα παρεις ακομα ακριβεστερη ενδειξη!!!
Πρωτου με κατακεραυνωσεις σε παρακαλω ρωτα εναν μηχανολογο που να ασχολειται με αυτα και οχι κανεναν ''μηχανικο'' εξουσιοδοτημενου....σε παρακαλω δηλαδη!!

syan 04-01-2011 12:51

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Λοιπόν για να τελειώνουμε...

Η μηχανή πρέπει να ζεσταθεί με κάποια χιλιόμετρα (εξαρτάται απο την εξωτερική θερμοκρασία) ωστε να ανοίξει το ψυγείο λαδιού ( που κρατεί περι τα 400 ml) και να κυκλοφορήσει το λάδι στο σύστημα. Στη συνέχεια σβήνουμε, παρκάρουμε 5 λεπτά στο πλαϊνό και στη συνέχεια στο κεντρικό άλλα 5 λεπτά περίπου. Είτε μετρήσεις μετά απο 15 λεπτά ή μετά απο 515 λεπτά είναι το ίδιο, ότι ήταν να καθήσει, κάθησε...Με όλο τον σεβασμό στους προλαλήσαντες, αυτή είναι η πραγματικότητα. Η γνώση πρέπει πάντα να συνδυάζεται με την εμπειρία !!

CPretenteriS 04-01-2011 13:15

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από syan ( 285687)
Λοιπόν για να τελειώνουμε...

Η μηχανή πρέπει να ζεσταθεί με κάποια χιλιόμετρα (εξαρτάται απο την εξωτερική θερμοκρασία) ωστε να ανοίξει το ψυγείο λαδιού ( που κρατεί περι τα 400 ml) και να κυκλοφορήσει το λάδι στο σύστημα. Στη συνέχεια σβήνουμε, παρκάρουμε 5 λεπτά στο πλαϊνό και στη συνέχεια στο κεντρικό άλλα 5 λεπτά περίπου. Είτε μετρήσεις μετά απο 15 λεπτά ή μετά απο 515 λεπτά είναι το ίδιο, ότι ήταν να καθήσει, κάθησε...Με όλο τον σεβασμό στους προλαλήσαντες, αυτή είναι η πραγματικότητα. Η γνώση πρέπει πάντα να συνδυάζεται με την εμπειρία !!

Κι εγώ αυτά γνωρίζω... και αυτή τη διαδικασία ακολουθώ... :)

gemara 04-01-2011 13:22

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 285273)
...Καταρχην το σωστότερο ολων για ελεγχο του λαδιου στο τζαμακι ειναι να γινεται με την μηχανη κρυα (π.χ. το πρωι) τοτε που ΟΟΟΛΟ το λαδι εχει ''κατσει'' στο καρτερ! Εννοειται οτι και το ψυγειο λαδιου εχει στεγνωσει απο λαδι με την 6ωρη τουλαχιστον ακινησια διοτι δεν κραταει λαδι μεσα του!

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 285603)
To τι γραφει το μανουαλ το ξερουμε πολυ καλα, το εχουμε διαβασει ολοι!! ....

Γιαυτο λεω και συστηνω, και οποιος θελει το ακολουθει και οποιος δεν θελει απλα κωφευει, οτι η σωστοτερη ενδειξη ειναι οταν ο κινητηρας ειναι κρυος με την μηχανη στο κεντρικο σταντ (οπως συστηνει η BMW για την GS) και με τον κινητρα κρυο αλλα πανω στις ροδες της και οχι στο κεντρικο σταντ, οπως συστηνουν οι αλλες εταιρειες δικυκλων!

(εδώ μας κουφαίνεις κανονικά τώρα... :D )--->

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 285673)
Δεν ειπα τετοιο πραγμα!!! λαθος καταλαβες!!!
ειπα οτι η BMW συνιστα να ελεγχονται τα λαδια με την μηχανη στο κεντρικο σταντ!! Αυτο ειπα!!!
Επισης ειπα οτι ολες οι εταιρειες οχηματων συνιστουν ελεγχο της σταθμης με τον τροπο που συνιστα η BMW - δηλαδη με τον κινητηρα ζεστο και μετα απο 5λεπτο -!!! ομως ετσι δεν εισαι ποτε σιγουρος αν το καρτερ εχει μεσα 3.5 λιτρα λαδι ¨η 3,0 λιτρα, ¨η 3,2 λιτρα λαδι, παιρνεις ενδειξη κατα προσεγγιση και οχι ακριβειας!!!! Ενω αν αφησεις ΟΛΑ τα λαδια να κατσουν το βραδυ στο καρτερ τοτε το πρωι με την μηχανη στο κεντρικο σταντ οπως συνιστα η εταιρεια θα παρεις την ακριβη ενδειξη της ποσοτητας (αρα και της σταθμης) του λαδιου στο καρτερ!!!! Δεν ειναι λογικο αυτο?????
Αν δε το βγάλεις σε ανοικτο δρομο, πριν τον βραδυνο υπνο της, ωστε να εξατμιστουν οι υδρατμοι κ.λ.π. που ανεφερα παραπανω θα παρεις ακομα ακριβεστερη ενδειξη!!!
Πρωτου με κατακεραυνωσεις σε παρακαλω ρωτα εναν μηχανολογο που να ασχολειται με αυτα και οχι κανεναν ''μηχανικο'' εξουσιοδοτημενου....σε παρακαλω δηλαδη!!

Παρ' όλο που έχεις καταλάβει ότι αυτά που λες, δεν στέκουν για το συγκεκριμένο μοντέλο και ο τρόπος που ελέγχουν τα λάδια σε ένα αυτοκίνητο, νομίζεις ότι είναι και ο ίδιος για τις GS του 05 και μετά, προσπαθείς παραφράζοντας τα γραφόμενά σου να ανασκευάσεις το λάθος σου.

Το γυαλάκι το έχει βάλει εκεί ο κατασκευαστής και έχει οριοθετήσει τις στάθμες για να μετράει αυτό που θέλει αυτός και με τις συγκεκριμένες συνθήκες. Με τις δικές σου συνθήκες, σε άλλο γυαλάκι, σε άλλη μηχανή μπορεί και να πάρεις την ένδειξη του συνόλου του υπολοίπου του λαδιού, αυτό όμως δεν απασχολεί κανέναν και ειδικότερα τους ιδιοκτήτες της συγκεκριμένης GS.

Αν το αφήσεις παραπάνω να κάτσει το λάδι και να παγώσει θα σου δώσει ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΕΝΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΗ ΣΤΑΘΜΗ, ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΓΥΑΛΑΚΙ, ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ! Δεν είναι καθόλου λογικό για τις GS '05 και μετά να περιμένεις να κάτσουν όλα τα λάδια μετά από ώρες γιατί ο κατασκευαστής την στάθμη την έχει ζωγραφίσει ΑΛΛΟΥ!

Το λάδι στην πάνω στάθμη στο γυαλάκι μετά από ώρες ΔΕΝ είναι τα 4 λίτρα που θέλει ο κατασκευαστής αλλά κάτι παραπάνω. Και επειδή έχεις διαβάσει όπως λες το μάνιουαλ της GS '05 θα θυμάσαι :rolleyes: τι γράφει ότι γίνεται αν βάζεις παραπάνω λάδι από αυτό που προβλέπει... (το λέει στην επόμενη σελίδα για να σε βοηθήσω...)

Επίσης κατάλαβε ο κατασκευαστής (και όλοι οι κατασκευαστές) ότι δεν είναι πρακτικό να περιμένεις μια μέρα για να δεις την στάθμη των λαδιών σου, γι αυτό ζωγράφισε τις στάθμες εκεί που θέλει αυτός ώστε να μπορείς άμεσα να δεις τι γίνεται. Την άλλη μέρα, παίρνεις το καφεδάκι σου και χαζεύεις με την ησυχία σου το γυαλάκι να δεις τι γίνεται από μέσα, αλλά αυτό που βλέπεις, δεν είναι αυτό που σου λείπει στην πραγματικότητα.

Το τι πιστεύει ή το τι λέει ο κάθε μηχανολόγος η μηχανικός εξουσιοδοτημένου, μου είναι παντελώς αδιάφορο, όπως το ίδιο αδιάφορο αφήνει και τον κατασκευαστή.

Για να προφυλάξει ο κατασκευαστής τους πελάτες του και να έχουν αξιοπιστία οι μηχανές του, τους συμβουλεύει κατάλληλα. Αλλιώς άμα κάνουν αυτά που λένε οι διάφοροι αυτοχρηζόμενοι "μηχανολόγοι" εν έτει 2010 με αυτά που ήξεραν προ 50 χρόνων ή διαβάζουν άλλα αντ' άλλων, ρημάζουν τις μηχανές τους και μετά βγαίνουν δεξιά κι αριστερά και κατηγορούν τον συγκεκριμένο κατασκευαστή μέχρι να ρημάξουν και την επόμενη μηχανή τους.


Ο αγαπητός συνάδερφος Kimwnas καλό θα ήταν για να μην αγχώνεται άδικα ο άνθρωπος, να σπάσει πλάκα με αυτά που προσπαθούμε να τον πείσουμε εδώ πέρα και μετά να ρίξει μια ματιά στο μάνιουαλ της μηχανής του...

"Checking the oil level with the engine cold or after no more than a short ride will lead to misinterpretation..."
http://i982.photobucket.com/albums/a.../engineoil.jpg

GeorgeP 04-01-2011 14:27

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από syan ( 285687)
Λοιπόν για να τελειώνουμε...

Η μηχανή πρέπει να ζεσταθεί με κάποια χιλιόμετρα (εξαρτάται απο την εξωτερική θερμοκρασία) ωστε να ανοίξει το ψυγείο λαδιού ( που κρατεί περι τα 400 ml) και να κυκλοφορήσει το λάδι στο σύστημα. Στη συνέχεια σβήνουμε, παρκάρουμε 5 λεπτά στο πλαϊνό και στη συνέχεια στο κεντρικό άλλα 5 λεπτά περίπου. Είτε μετρήσεις μετά απο 15 λεπτά ή μετά απο 515 λεπτά είναι το ίδιο, ότι ήταν να καθήσει, κάθησε...Με όλο τον σεβασμό στους προλαλήσαντες, αυτή είναι η πραγματικότητα. Η γνώση πρέπει πάντα να συνδυάζεται με την εμπειρία !!

Στρατο,

που λεει το βιβλιο να ''ανοιξει'' το ψυγειο λαδιου??? Που λεει οτι το ψυγειο λαδιου ''κραταει'' 400ml??? Αλλο το ''χωραει'' 400ml κι αλλο το ''κραταει''!!!
Στην σελιδα 109 του δικου σου rider's manual (R1200rt) Στρατο γραφει τα εξης:

Engine oil
Checking engine oil level
The engine can seize if the
oil level is low, and this can
lead to accidents.
Always make sure that the oil
level is correct.
The oil level varies with the
temperature of the oil. The
higher the temperature, the higher
the level of oil in the sump.
Checking the oil level with the
engine cold or after no more than
a short ride will lead to misinterpretation;
this in turn, means that
the engine will be operated with
the incorrect quantity of oil.
In order to ensure that the engine
oil level is read correctly,
check the oil level only after a
lengthy trip.
Check that the engine is at operating
temperature, make sure
the ground is level and firm
and place the motorcycle on its
centre stand.
Wait five minutes after switching
off the engine at operating
temperature.

Τωρα πως ειναι δυνατον απο την μια να λεει οτι (Με τα κοκκινα γραμματα) ''η σταθμη του λαδιου διαφερει αναλογως της θερμοκρασιας του'' και οτι '' υψηλοτερη θερμοκρασια = υψηλοτερη σταθμη στο ματακι'' και απο την αλλη να συνιστά ελεγχο του λαδιου με ζεστο τον κινητηρα αρα και το λαδι που θα εχει αυξησει τον ογκο του (με τα πρασινα γραμματα)..... μονον καποιος απο την BMW μπορει να μας το εξηγησει!!! Την στιγμη μαλιστα που οταν αλλαζουμε λαδια τα βαζουμε κρυα μεσα στο καρτερ και δεν τα ζεσταινουμε πουθενα!! Το ιδιο και οταν προσθετουμε!!!

Παμε στο ψυγειο λαδιου τωρα, πως ειναι δυνατον να κρατησει ποσοτητα υγρου απο δοχειο το οποιο
  1. βρισκεται στο υψηλοτερο σημειο της διαταξης του κινητηρα
  2. με εισαγωγη του λαδιου απο το υψηλοτερο σημειο του και εξαγωγη απο το χαμηλοτερο σημειο του?
Δες εδω http://rapidshare.com/files/6843381/20BMW_R1200GS_repair_manual και αν μπορουν οι αντμιν ας το βαλουν καπου να φαινεται!!
Το λαδι, με την πρωτη περιστροφη της μιζας και πριν παρει ο κινητηρας μπροστα, κυκλοφορει ελευθερα απο το καρτερ προς τις κεφαλες πρωτα και μετα προς το ψυγειο οπου μπαινει και βγαινει ελευθερα χωρις διακοπες και ''ανοιγματα'' και άλλα συναφη!!! το λαδι δεν μπορει να καθυστερησει την διαδρομη του πουθενα!!!
Αφηνω ομως μια μικρη επιφυλαξη για τον ρολο που παιζει ενας συνδεσμος στην διαδρομη του λαδιου, εκει μπροστα απο το αλτερνειτορ ψηλα, στο οποιο σημειωνεται αμφιδρομη ροη λαδιου, οπερ και μπορει να παιζει τον ρολο βαλβιδας η οποια να ανοιγει οταν το λαδι εχει λιπανει ολα τα άλλα κι εχει ζεσταθει καλα πριν αυτη ανοιξει και κυκλοφορησει στο ψυγειο λαδιου!!!! Αλλα και παλι σβηνοντας τον κινητρα αυτη η βαλβιδα θα παραμενει ανοικτη εφοσον το λαδι ειναι ζεστό και το οποιο θα συγκεντρωνεται στο καρτερ πριν αυτη ξανακλεισει!!!! Εξάλλου δεν φανταζομαι οτι σε καθε αλλαγη λαδιου η μοτοσυκλετα κραταει μισο ολοκληρο κιλο στο ψυγειο λαδιου συν αλλο μισο στις διαφορες κοιλοτητες της συν 300 γραμμαρια στο φιλτρο λαδιου (1300ml συνολο) απο το παλιο και μεταχειρισμενο λαδι!!!! τι σοι αλλαγη ειναι αυτη?



CPretenteriS 04-01-2011 14:36

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 285771)
Στρατο,

που λεει το βιβλιο να ''ανοιξει'' το ψυγειο λαδιου??? Που λεει οτι το ψυγειο λαδιου ''κραταει'' 400ml??? Αλλο το ''χωραει'' 400ml κι αλλο το ''κραταει''!!!
Στην σελιδα 109 του δικου σου rider's manual (R1200rt) Στρατο γραφει τα εξης:

Engine oil
Checking engine oil level
The engine can seize if the
oil level is low, and this can
lead to accidents.
Always make sure that the oil
level is correct.
The oil level varies with the
temperature of the oil. The
higher the temperature, the higher
the level of oil in the sump.
Checking the oil level with the
engine cold or after no more than
a short ride will lead to misinterpretation;
this in turn, means that
the engine will be operated with
the incorrect quantity of oil.
In order to ensure that the engine
oil level is read correctly,
check the oil level only after a
lengthy trip.
Check that the engine is at operating
temperature, make sure
the ground is level and firm
and place the motorcycle on its
centre stand.
Wait five minutes after switching
off the engine at operating
temperature.

Τωρα πως ειναι δυνατον απο την μια να λεει οτι (Με τα κοκκινα γραμματα) ''η σταθμη του λαδιου διαφερει αναλογως της θερμοκρασιας του'' και οτι '' υψηλοτερη θερμοκρασια = υψηλοτερη σταθμη στο ματακι'' και απο την αλλη να συνιστά ελεγχο του λαδιου με ζεστο τον κινητηρα αρα και το λαδι που θα εχει αυξησει τον ογκο του (με τα πρασινα γραμματα)..... μονον καποιος απο την BMW μπορει να μας το εξηγησει!!! Την στιγμη μαλιστα που οταν αλλαζουμε λαδια τα βαζουμε κρυα μεσα στο καρτερ και δεν τα ζεσταινουμε πουθενα!! Το ιδιο και οταν προσθετουμε!!!

Παμε στο ψυγειο λαδιου τωρα, πως ειναι δυνατον να κρατησει ποσοτητα υγρου απο δοχειο το οποιο
  1. βρισκεται στο υψηλοτερο σημειο της διαταξης του κινητηρα
  2. με εισαγωγη του λαδιου απο το υψηλοτερο σημειο του και εξαγωγη απο το χαμηλοτερο σημειο του?
Δες εδω http://rapidshare.com/files/6843381/20BMW_R1200GS_repair_manual και αν μπορουν οι αντμιν ας το βαλουν καπου να φαινεται!!
Το λαδι, με την πρωτη περιστροφη της μιζας και πριν παρει ο κινητηρας μπροστα, κυκλοφορει ελευθερα απο το καρτερ προς τις κεφαλες πρωτα και μετα προς το ψυγειο οπου μπαινει και βγαινει ελευθερα χωρις διακοπες και ''ανοιγματα'' και άλλα συναφη!!! το λαδι δεν μπορει να καθυστερησει την διαδρομη του πουθενα!!!
Αφηνω ομως μια μικρη επιφυλαξη για τον ρολο που παιζει ενας συνδεσμος στην διαδρομη του λαδιου, εκει μπροστα απο το αλτερνειτορ ψηλα, στο οποιο σημειωνεται αμφιδρομη ροη λαδιου, οπερ και μπορει να παιζει τον ρολο βαλβιδας η οποια να ανοιγει οταν το λαδι εχει λιπανει ολα τα άλλα κι εχει ζεσταθει καλα πριν αυτη ανοιξει και κυκλοφορησει στο ψυγειο λαδιου!!!! Αλλα και παλι σβηνοντας τον κινητρα αυτη η βαλβιδα θα παραμενει ανοικτη εφοσον το λαδι ειναι ζεστό και το οποιο θα συγκεντρωνεται στο καρτερ πριν αυτη ξανακλεισει!!!! Εξάλλου δεν φανταζομαι οτι σε καθε αλλαγη λαδιου η μοτοσυκλετα κραταει μισο ολοκληρο κιλο στο ψυγειο λαδιου συν αλλο μισο στις διαφορες κοιλοτητες της συν 300 γραμμαρια στο φιλτρο λαδιου (1300ml συνολο) απο το παλιο και μεταχειρισμενο λαδι!!!! τι σοι αλλαγη ειναι αυτη?



Δε δουλεύει το link George !! :hmmm:

GeorgeP 04-01-2011 15:24

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gemara ( 285706)
(εδώ μας κουφαίνεις κανονικά τώρα... :D )--->



Παρ' όλο που έχεις καταλάβει ότι αυτά που λες, δεν στέκουν για το συγκεκριμένο μοντέλο και ο τρόπος που ελέγχουν τα λάδια σε ένα αυτοκίνητο, νομίζεις ότι είναι και ο ίδιος για τις GS του 05 και μετά, προσπαθείς παραφράζοντας τα γραφόμενά σου να ανασκευάσεις το λάθος σου.

Το γυαλάκι το έχει βάλει εκεί ο κατασκευαστής και έχει οριοθετήσει τις στάθμες για να μετράει αυτό που θέλει αυτός και με τις συγκεκριμένες συνθήκες. Με τις δικές σου συνθήκες, σε άλλο γυαλάκι, σε άλλη μηχανή μπορεί και να πάρεις την ένδειξη του συνόλου του υπολοίπου του λαδιού, αυτό όμως δεν απασχολεί κανέναν και ειδικότερα τους ιδιοκτήτες της συγκεκριμένης GS.

Αν το αφήσεις παραπάνω να κάτσει το λάδι και να παγώσει θα σου δώσει ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΕΝΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΗ ΣΤΑΘΜΗ, ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΓΥΑΛΑΚΙ, ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ! Δεν είναι καθόλου λογικό για τις GS '05 και μετά να περιμένεις να κάτσουν όλα τα λάδια μετά από ώρες γιατί ο κατασκευαστής την στάθμη την έχει ζωγραφίσει ΑΛΛΟΥ!

Το λάδι στην πάνω στάθμη στο γυαλάκι μετά από ώρες ΔΕΝ είναι τα 4 λίτρα που θέλει ο κατασκευαστής αλλά κάτι παραπάνω. Και επειδή έχεις διαβάσει όπως λες το μάνιουαλ της GS '05 θα θυμάσαι :rolleyes: τι γράφει ότι γίνεται αν βάζεις παραπάνω λάδι από αυτό που προβλέπει... (το λέει στην επόμενη σελίδα για να σε βοηθήσω...)

Επίσης κατάλαβε ο κατασκευαστής (και όλοι οι κατασκευαστές) ότι δεν είναι πρακτικό να περιμένεις μια μέρα για να δεις την στάθμη των λαδιών σου, γι αυτό ζωγράφισε τις στάθμες εκεί που θέλει αυτός ώστε να μπορείς άμεσα να δεις τι γίνεται. Την άλλη μέρα, παίρνεις το καφεδάκι σου και χαζεύεις με την ησυχία σου το γυαλάκι να δεις τι γίνεται από μέσα, αλλά αυτό που βλέπεις, δεν είναι αυτό που σου λείπει στην πραγματικότητα.

Το τι πιστεύει ή το τι λέει ο κάθε μηχανολόγος η μηχανικός εξουσιοδοτημένου, μου είναι παντελώς αδιάφορο, όπως το ίδιο αδιάφορο αφήνει και τον κατασκευαστή.

Για να προφυλάξει ο κατασκευαστής τους πελάτες του και να έχουν αξιοπιστία οι μηχανές του, τους συμβουλεύει κατάλληλα. Αλλιώς άμα κάνουν αυτά που λένε οι διάφοροι αυτοχρηζόμενοι "μηχανολόγοι" εν έτει 2010 με αυτά που ήξεραν προ 50 χρόνων ή διαβάζουν άλλα αντ' άλλων, ρημάζουν τις μηχανές τους και μετά βγαίνουν δεξιά κι αριστερά και κατηγορούν τον συγκεκριμένο κατασκευαστή μέχρι να ρημάξουν και την επόμενη μηχανή τους.


Ο αγαπητός συνάδερφος Kimwnas καλό θα ήταν για να μην αγχώνεται άδικα ο άνθρωπος, να σπάσει πλάκα με αυτά που προσπαθούμε να τον πείσουμε εδώ πέρα και μετά να ρίξει μια ματιά στο μάνιουαλ της μηχανής του...

"Checking the oil level with the engine cold or after no more than a short ride will lead to misinterpretation..."
http://i982.photobucket.com/albums/a.../engineoil.jpg

Η απαντηση μου στον syan ειναι και δικη σου απαντηση!!!

Οσο για την ανακατασκεθη του ''λαθους '' μου ξαναδιαβασε με, βαζω κοματα και τελειες εκει που χρειαζεται για να γινω κατανοητος!!
Οσο για τα βιβλια της BMW (rider's manual & service manuals GS/RT) βρισκονται στην βιβλιοθηκη του υπολογιστη μου και τα μελεταω ανελλιπως και με προσοχη!!!
Οσο για την μετρηση της σταθμης αποφασισε μονος σου βαζοντας μπροστα την λογικη και τις γνωσεις και αφηνοντας κατα μερους τα στερεοτυπα των κατασκευαστων!! Δηλαδη, ποτε παιρνεις σωστοτερη ενδειξη, οταν τα λαδια ειναι ζεστα και εχουν αυξημενο ογκο (το λεει και το rider's manual) ¨η οταν τα λαδια ειναι κρυα με τον σωστο τους ογκο?? Οπως θα ξερεις απο την φυσικη ο ογκος των υγρων μετριεται παντα με κρυα τα υγρα και οχι ζεστα!! Αυτη αλλωστε ειναι και η διαφορα μεταξυ βενζινοπωλων και υπουργειου κατα την παραδοση των καυσιμων!! αλλον ογκο εχει η βενζινη το καλοκαιρι και αλλο τον χειμωνα!!!

Επισης ολοι οι κατασκευαστες οποιουδηποτε οχηματος, 2τροχου, 4τροχου, πολυτροχου συνιστουν την ιδια μεθοδο μετρησης της σταθμης λαδιου!!! Μια αναγνωση στο μανουαλ του αυτοκινητου σου θα σε πεισει!!
Αυτοι λοιπον που εχουν τοποθετησει το ματακι (¨η την βεργα) ΑΛΛΟΥ σε ακθε οχημα ξεχωριστα, μου συνιστουν ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΕΝΔΕΙΞΗ, ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΗ ΣΤΑΘΜΗ, ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΓΥΑΛΑΚΙ (¨η βεργα στα αυτοκινητα), ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ.......... αφου ολοι εχουν την ιδια μεθοδο???
Αν σου παραθεσω το βιβλιο του Χιουνται, της Κορολλα, του βαραντερο ΟΛΟΙ συνιστουν την ιδια μεθοδο!! πως γινεται αυτο αφου ΟΛΟΙ εχουν ΑΛΛΟΥ το ματακι και αλλου τις βεργες???
Η μονη διαφορα στην συνιστωμενη απο τον κατασκευαστη μεθοδο μετρησης μεταξυ Χοντα, καβασακι, σουζουκι κ.λ.π. ειναι οτι ολοι πλην BMW συνιστουν η μοτοσυκλετα να ειναι στις ροδες της και οχι στο κεντρικο σταντ που συνιστα η BMW!!!!

GeorgeP 04-01-2011 15:35

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από CPretenteriS ( 285787)
Δε δουλεύει το link George !! :hmmm:

σορρυ Κωστα δοκιμασε αυτο

http://rapidshare.com/files/44075273...air_Manual.pdf

CPretenteriS 04-01-2011 15:47

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 285820)
σορρυ Κωστα δοκιμασε αυτο

http://rapidshare.com/files/44075273...air_Manual.pdf

ΟΚ...;)

Ανεβάζω και τη φωτό για να μην ψάχνεται ο κόσμος...


http://i1040.photobucket.com/albums/...oilcircuit.jpg


Ερώτηση: Μήπως... λέω μήπως... υπάρχει κάπου κάποια βαλβίδα η οποία παίρνει εντολή από κάποιο θερμοστάτη και όταν αυτή ανοίξει τότε και μόνο τότε κυκλοφορεί το λάδι από και προς το ψυγείο λαδιού...??:Απορία:

Γιατί αν κυκλοφορεί συνέχεια... τότε σημαίνει ότι αυτό θα είναι βραστό π.χ. τον Αύγουστο... οπότε σε μια δύσκολη στιγμή 40oC σε κίνηση (ακίνητος) πως θα ψυχθεί ο κινητήρας...?? :Απορία:

Εγώ είχα την εντύπωση πως η ποσότητα που κρατάει μέσα το ψυγείο λαδιού, ψύχεται την ώρα της κύλισης της μηχανής (εξ' ου και το σημείο στο οποίο βρίσκεται...ψηλά και φάτσα-κάρτα στον αέρα) και όταν κληθεί π.χ. από κάποιο θερμοστάτη τότε κυκλοφορεί το λάδι από και προς το ψυγείο λαδιού ώστε η "δροσερή" ποσότητα που βρίσκεται στο ψυγείο λαδιού, να ανακατευτεί με το υπόλοιπο λάδι του κινητήρα και να πέσει η θερμοκρασία... :cool:

Αυτό είχα καταλάβει... μπορεί να λέω και μπούρδες... συγχωρέστε με!! :hmmm:

Kimwnas 04-01-2011 15:54

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Παιδιά να ευχαριστήσω κατ' αρχήν όλους για το ενδιαφέρον και τις γνώμες σας!

Να σημειώσω ότι υπάρχει μια σημαντική(?) λεπτομέρεια στην περίπτωση μου, ότι δηλαδή το κύκλωμα του ψυγείου λαδιού ΔΕΝ λειτουργεί στην μηχανή.

Όπως και να 'χει, μετά απο 1μιση μέρα ακινησίας (σε κλειστό γκαράζ) ξαναμέτρησα την στάθμη, με την μηχανή κρύα όπως ήταν, και την βρήκα κάτι λιγότερο απο το 1/4. Μετά απο σύντομη βόλτα (3 μπάρες θερμοκρασίας) ήταν ελάχιστα πιο πάνω.
Οπότε συμπλήρωσα 200ml για να πάει λίγο κάτω απο την μέση (όπως με συμβούλεψαν κι απο το Γέρακα) και θα το παρακολουθώ ευλαβικά μέχρι να έρθει η ημερομηνία του σέρβις.

gsmaniac 04-01-2011 16:51

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από syan ( 285687)
Λοιπόν για να τελειώνουμε...

Η μηχανή πρέπει να ζεσταθεί με κάποια χιλιόμετρα (εξαρτάται απο την εξωτερική θερμοκρασία) ωστε να ανοίξει το ψυγείο λαδιού ( που κρατεί περι τα 400 ml) και να κυκλοφορήσει το λάδι στο σύστημα. Στη συνέχεια σβήνουμε, παρκάρουμε 5 λεπτά στο πλαϊνό και στη συνέχεια στο κεντρικό άλλα 5 λεπτά περίπου. Είτε μετρήσεις μετά απο 15 λεπτά ή μετά απο 515 λεπτά είναι το ίδιο, ότι ήταν να καθήσει, κάθησε...Με όλο τον σεβασμό στους προλαλήσαντες, αυτή είναι η πραγματικότητα. Η γνώση πρέπει πάντα να συνδυάζεται με την εμπειρία !!

+1200..........τι σχεση εχει η toyota και η lancia;;;;;
για το gs πρεπει να πουμε την γνωμη μας και η σωστη ειναι αυτη ακριβως που αναφερει ο syan..;)
δεν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να σφαζονται μερικοι απο εμας,με το παραμικρο...:cool:

GeorgeP 04-01-2011 16:59

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από CPretenteriS ( 285825)
Ερώτηση: Μήπως... λέω μήπως... υπάρχει κάπου κάποια βαλβίδα η οποία παίρνει εντολή από κάποιο θερμοστάτη και όταν αυτή ανοίξει τότε και μόνο τότε κυκλοφορεί το λάδι από και προς το ψυγείο λαδιού...??:Απορία:

η απαντηση ειναι οχι!! διοτι το λαδι ακομα και σε θερμοκρασια λειτουργιας παραμενει παχυρευστοτερο του νερου!!!
Ομως, αν προσεξες το σημειο που αναφερω, μπροστα απο το αλτενειτορ, υπαρχει ενας συνδεσμος σαν ''σταυρος'' στον οποιο σημειωνεται (με διαφανες βελακι) ροη λαδιου αμφοτερα πανω - κατω!! Εκει μεσα υπαρχει κατι σαν βαλβιδα η οποια, κατα την γνωμη μου, οταν ανεβει η πιεση του λαδιου λογω ταχυτητας, οπου το λαδι ''τρεχει'' γρηγοροτερα και με πιεση πολυ μεγαλη, ¨η λογω αυξημενης θερμοκρασιας οπου ο ογκος του λαδιου μεγαλωνει, αυτη μετακινειται σε καποια κατευθυνση ωστε να επιτρεψει στο λαδι να περασει απο το ψυγειο λαδιου!! σε καθε περιπτωση ομως αυτη η βαλβιδα μεχρι να πεσει η πιεση του λαδιου απο οποια αιτια κι αν προκληθηκε αυτη παραμενει ανοικτη κι ετσι το λαδι στραγγιζει απο το ψυγειο μεσα στο καρτερ!

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από CPretenteriS ( 285825)
Γιατί αν κυκλοφορεί συνέχεια... τότε σημαίνει ότι αυτό θα είναι βραστό π.χ. τον Αύγουστο... οπότε σε μια δύσκολη στιγμή 40oC σε κίνηση (ακίνητος) πως θα ψυχθεί ο κινητήρας...?? :Απορία:

ξερεις ποσα αεροψυκτα κυκλοφορουσαν και κυκλοφορουν χωρις ψυγειο λαδιου????? αυτα τι κανουν οταν κινουνται σε 40 βαθμους? Πολυ απλα τιποτα!! Απλα βραζουν....αλλα δεν κολλανε ποτε!!!!! Γιατι? διοτι υπαρχουν οι ψυκτρες στους κυλινδρους που ακομα και ακινητη η μοτοσυκλετα μετριαζουν (οχι δεν κατεβαζουν) την θερμοκρασια του λαδιου! Μεγαλο ρολο παιζουν και οι τεραστιες ανοχες στα εφαπτομενα ¨η ακι τριβομενα μερη εν συγκριση με τους υδροψυκτους, τα εχουμε ξαναπει αυτα!! Γιαυτο και αυτα τα μοτερ θελανε καθε 2000-4000κμ αλλαγη λαδιου!! Αυτος ειναι και ο λογος που σε πυκνη κινηση τον Αυγουστο τα GS βαρανε κλαπατσιμπαλα, και μολις βγουν στον ανοικτο δρομο ολα ηρεμουν!!! Γιαυτο ακι θελουν ρυμισμα βαλβιδων στα 10000κμ και οχι στα 24000 (Χοντα) "η στα 42000 (Γιαμαχα)!! Γιαυτο και συνισταται αλλαγη λαδιων στα 10000κμ (συχνοτερα αν κινειται στην πολη λεει ο κατασκευαστης τους) αντι των 12000κμ ειτε κινουνται στην πολη ειτε οχι οπως λεει ο κατασκευαστης των Χοντα!!!

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από CPretenteriS ( 285825)
Εγώ είχα την εντύπωση πως η ποσότητα που κρατάει μέσα το ψυγείο λαδιού, ψύχεται την ώρα της κύλισης της μηχανής (εξ' ου και το σημείο στο οποίο βρίσκεται...ψηλά και φάτσα-κάρτα στον αέρα) και όταν κληθεί π.χ. από κάποιο θερμοστάτη τότε κυκλοφορεί το λάδι από και προς το ψυγείο λαδιού ώστε η "δροσερή" ποσότητα που βρίσκεται στο ψυγείο λαδιού, να ανακατευτεί με το υπόλοιπο λάδι του κινητήρα και να πέσει η θερμοκρασία... :cool:

Αυτό είχα καταλάβει... μπορεί να λέω και μπούρδες... συγχωρέστε με!! :hmmm:

Το ψυγειο λαδιου δεν κανει καμια δουλεια οταν η μηχανη ειανι ακινητοποιημενη!! ΚΑΜΙΑ!!!!!! κιαυτο διοτι η θερμοκρασια που παραγεται μεσα στον κινητρα απο τα τριβομενα και λιπαινομενα απο το λαδι μερη μεταδιδεται σε ολο το λαδι, ετσι και το λαδι μεσα στο ψυγειο λαδιου αποκτα την θερμοκρασια του υπολοιπου λαδιου!!
Το ψυγειο λαδιου για να ψυξει το λαδι χρειαζεται ροη αερα, αυτος ειναι και ο λογος που υπαρχουν ειδικα σχεδιασμενα ανεμιστηρακια για τους μποξερ που τοποθετουνται στην φορα του αερα προς το ψυγειο ουτως ωστε να ψυχουν το λαδι μπαινοντας σε λειτουργια απο εναν διακοπτη στο τιμονι οταν η μοτο ειναι ακινητοποιημενη!Οταν λεω ''στην φορα του αερα προς το ψυγειο'' εννοω οτι εφοσον ο αερας κτυπαει μπροστα το ψυγειο το διαπερνα μεσα απο τις κυψελες του και βγαινει απο την πισω πλευρα του (αν ηταν αλλιως δεν θα εψυχε τιποτα), το ανεμιστηρακι τοποθετειται απο την πισω πλευρα του ψυγειου, ωστε να μην εμποδιζει την ροη του αερα μεσα απο αυτο κατα την κινηση του οχηματος και ''ρουφαει ''την θερμοτητα απο το ψυγειο και την παει προς τον κινητηρα, προς τα πισω δηλαδη!!! Οπως δηλαδη ρεει και ο προσπιπτομενος αερας πανω στο ψυγειο λαδιου!!

Συγχωρεμενος!!!!!!

CPretenteriS 04-01-2011 17:04

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 285866)
η απαντηση ειναι οχι!! διοτι το λαδι ακομα και σε θερμοκρασια λειτουργιας παραμενει παχυρευστοτερο του νερου!!!
Ομως, αν προσεξες το σημειο που αναφερω, μπροστα απο το αλτενειτορ, υπαρχει ενας συνδεσμος σαν ''σταυρος'' στον οποιο σημειωνεται (με διαφανες βελακι) ροη λαδιου αμφοτερα πανω - κατω!! Εκει μεσα υπαρχει κατι σαν βαλβιδα η οποια, κατα την γνωμη μου, οταν ανεβει η πιεση του λαδιου λογω ταχυτητας, οπου το λαδι ''τρεχει'' γρηγοροτερα και με πιεση πολυ μεγαλη, ¨η λογω αυξημενης θερμοκρασιας οπου ο ογκος του λαδιου μεγαλωνει, αυτη μετακινειται σε καποια κατευθυνση ωστε να επιτρεψει στο λαδι να περασει απο το ψυγειο λαδιου!! σε καθε περιπτωση ομως αυτη η βαλβιδα μεχρι να πεσει η πιεση του λαδιου απο οποια αιτια κι αν προκληθηκε αυτη παραμενει ανοικτη κι ετσι το λαδι στραγγιζει απο το ψυγειο μεσα στο καρτερ!



ξερεις ποσα αεροψυκτα κυκλοφορουσαν και κυκλοφορουν χωρις ψυγειο λαδιου????? αυτα τι κανουν οταν κινουνται σε 40 βαθμους? Πολυ απλα τιποτα!! Απλα βραζουν....αλλα δεν κολλανε ποτε!!!!! Γιατι? διοτι υπαρχουν οι ψυκτρες στους κυλινδρους που ακομα και ακινητη η μοτοσυκλετα μετριαζουν (οχι δεν κατεβαζουν) την θερμοκρασια του λαδιου! Μεγαλο ρολο παιζουν και οι τεραστιες ανοχες στα εφαπτομενα ¨η ακι τριβομενα μερη εν συγκριση με τους υδροψυκτους, τα εχουμε ξαναπει αυτα!! Γιαυτο και αυτα τα μοτερ θελανε καθε 2000-4000κμ αλλαγη λαδιου!! Αυτος ειναι και ο λογος που σε πυκνη κινηση τον Αυγουστο τα GS βαρανε κλαπατσιμπαλα, και μολις βγουν στον ανοικτο δρομο ολα ηρεμουν!!! Γιαυτο ακι θελουν ρυμισμα βαλβιδων στα 10000κμ και οχι στα 24000 (Χοντα) "η στα 42000 (Γιαμαχα)!! Γιαυτο και συνισταται αλλαγη λαδιων στα 10000κμ (συχνοτερα αν κινειται στην πολη λεει ο κατασκευαστης τους) αντι των 12000κμ ειτε κινουνται στην πολη ειτε οχι οπως λεει ο κατασκευαστης των Χοντα!!!



Το ψυγειο λαδιου δεν κανει καμια δουλεια οταν η μηχανη ειανι ακινητοποιημενη!! ΚΑΜΙΑ!!!!!! κιαυτο διοτι η θερμοκρασια που παραγεται μεσα στον κινητρα απο τα τριβομενα και λιπαινομενα απο το λαδι μερη μεταδιδεται σε ολο το λαδι, ετσι και το λαδι μεσα στο ψυγειο λαδιου αποκτα την θερμοκρασια του υπολοιπου λαδιου!!
Το ψυγειο λαδιου για να ψυξει το λαδι χρειαζεται ροη αερα, αυτος ειναι και ο λογος που υπαρχουν ειδικα σχεδιασμενα ανεμιστηρακια για τους μποξερ που τοποθετουνται στην φορα του αερα προς το ψυγειο ουτως ωστε να ψυχουν το λαδι μπαινοντας σε λειτουργια απο εναν διακοπτη στο τιμονι οταν η μοτο ειναι ακινητοποιημενη!Οταν λεω ''στην φορα του αερα προς το ψυγειο'' εννοω οτι εφοσον ο αερας κτυπαει μπροστα το ψυγειο το διαπερνα μεσα απο τις κυψελες του και βγαινει απο την πισω πλευρα του (αν ηταν αλλιως δεν θα εψυχε τιποτα), το ανεμιστηρακι τοποθετειται απο την πισω πλευρα του ψυγειου, ωστε να μην εμποδιζει την ροη του αερα μεσα απο αυτο κατα την κινηση του οχηματος και ''ρουφαει ''την θερμοτητα απο το ψυγειο και την παει προς τον κινητηρα, προς τα πισω δηλαδη!!! Οπως δηλαδη ρεει και ο προσπιπτομενος αερας πανω στο ψυγειο λαδιου!!

Συγχωρεμενος!!!!!!

Όχι πλέον...

Από το 2010 και μετά... κάθε 20.000km η ρύθμιση βαλβίδων !! ;):)

gemara 04-01-2011 17:14

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 285818)
...Δηλαδη, ποτε παιρνεις σωστοτερη ενδειξη, οταν τα λαδια ειναι ζεστα και εχουν αυξημενο ογκο (το λεει και το rider's manual) ¨η οταν τα λαδια ειναι κρυα με τον σωστο τους ογκο?? ...

Γιώργο διαπιστώνω ότι το σαπούνι μου χαλάω. Για τελευταία φορά: ο κατασκευαστής της GS '05 στο λέει ξεκάθαρα, στα παλιά μου τα παπούτσια ποιος είναι ο σωστός όγκος των λαδιών της μηχανής και ποια είναι η πραγματική τους η στάθμη. Στα παλιά μου τα παπούτσια τι ισχύει για τα βαραντέρο και τις νταλίκες. Εγώ σου δίνω τη στάθμη της GS εκεί που πρέπει να είναι όταν είναι ζεστά τα λάδια. Για παγωμένα λάδια, σωστό όγκο, την επόμενη και τη μεθεπόμενη μέρα δεν σου έχει στάθμη. Μπορείς να τραβήξεις μία εσύ με το μαρκαδόρο, αλλά θα πρέπει να περιμένεις 6 ώρες για να μετράς τα λάδια κάθε φορά και όχι 5 λεπτά.

Σαπούνι γιοκ.

GeorgeP 04-01-2011 17:35

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gemara ( 285874)
Γιώργο διαπιστώνω ότι το σαπούνι μου χαλάω. Για τελευταία φορά: ο κατασκευαστής της GS '05 στο λέει ξεκάθαρα, στα παλιά μου τα παπούτσια ποιος είναι ο σωστός όγκος των λαδιών της μηχανής και ποια είναι η πραγματική τους η στάθμη. Στα παλιά μου τα παπούτσια τι ισχύει για τα βαραντέρο και τις νταλίκες. Εγώ σου δίνω τη στάθμη της GS εκεί που πρέπει να είναι όταν είναι ζεστά τα λάδια. Για παγωμένα λάδια, σωστό όγκο, την επόμενη και τη μεθεπόμενη μέρα δεν σου έχει στάθμη. Μπορείς να τραβήξεις μία εσύ με το μαρκαδόρο, αλλά θα πρέπει να περιμένεις 6 ώρες για να μετράς τα λάδια κάθε φορά και όχι 5 λεπτά.

Σαπούνι γιοκ.

Συ ειπας!!!!!! Νο problem!!!!

Οσο για το σαπουνι....χρησιμοποιω αφρολουτρο!!!!!

TEOSS 04-01-2011 17:43

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Διαβάζω διάφορα, δεν τα κατανοώ και το χειρότερο τα μεταφέρω παραλλαγμένα όπως με βολεύουν … τι είμαι??? Αυθεντία μηχανολογίας !!!Εύγε μου !!!Δοξάστε με!!!

Τι σχέση έχει η υγρασία * στα κάρτερ και οι παράγοντες φθοράς του λαδιού με την στάθμη του λαδιού ……..


*ακόμα και να ψύξουμε έναν κινητήρα δεν θα βρούμε παρά ελάχιστα γραμμάρια νερού ,η φθορά , οξείδωση κ.α. είναι άσχετα της στάθμης…


Η βαλβίδα – θερμοστάτης παρακάμπτει το ψυγείο και στέλνει τα λάδια ξανά στο κάρτερ μέχρι να ανέβει η θερμοκρασία , ανεμιστήρα έχουν τα RT και λειτούργει αυτόματα ,χωρίς διακόπτη στο τιμόνι απ΄ότι γνωρίζω , κάτοχοι RT μπορούν να διαφωτίσουν.


Αυτή η παραπομπή Lancia Lybra / Λιπαντικά, α΄ μέρος - Λάδια έχει ενδιαφέρον και πολύ γέλιο γιατί καταρρίπτει γνωστούς ισχυρισμούς του αναρτήσαντα για π.χ. προτίμηση –προτροπή χρήσης απλών ορυκτελαίων , αντιτριβικά πρόσθετα κ.α. Προφανώς δεν διαβάζει όλο το κείμενο που αναρτά `η χρησιμοποιεί ότι νομίζει ότι τον βολεύει `η δεν κατανοεί το σύνολο `η …..


Δεν απαντώ, δεν γραφώ, γιατί θα θεωρηθεί ότι οικειοποιούμαι σάχλες και θα ξαναχτυπήσω 200αρα συμπίεση.:mad:

TEOSS 04-01-2011 17:53

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από CPretenteriS ( 285868)
Όχι πλέον...

Από το 2010 και μετά... κάθε 20.000km η ρύθμιση βαλβίδων !! ;):)

Εγώ θυμάμαι ότι η μαμά και στο 1100 λέει αλλαγή λαδιών στα 10.000 και ρύθμιση βαλβίδων στα 20.000. Η πολίτικη της αντιπροσωπείας να κόβει στη μέση αυτά τα διαστήματα έχει λογική ,καιρικές συνθήκες κ.α. ,έξαλλου αυτή η τακτική ακλουθούν οι αντιπροσωπείες και για υδρόψυκτα ευρωπαϊκά και ιαπωνικά.

TEOSS 04-01-2011 17:58

Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
 
Ααα.... και το σχεδιάγραμμα του κυκλώματος λαδιού δεν είναι από 1200 αλλά 1100 ..ίσως και από τα μονομπουζα 1150…


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:25.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!