![]() |
Λάδια κινητήρα...
Κατ' αρχήν καλή χρονιά σε όλους!!
Θα ήθελα λίγο την γνώμη σας σε ένα θέμα που έχω... Την προηγούμενη εβδομάδα τσέκαρα τα λάδια μου (GS1200 '05) όπως προβλέπεται με ζεστό κινητήρα στο κεντρικό σταντ και με 5-6 λεπτά σβησμένη τη μηχανή για να "κάτσουνε", και τα βρήκα οκ, δηλ στα 3/4 στο τζαμάκι... Προχτές που τα ξανατσέκαρα ήταν ένα κλίκ πάνω απο το κάτω όριο! και μετά απο μια σύντομη βόλτα δεν εμφανιζόταν τίποτα στο τσαμάκι, σαν να μην είχε καθόλου μέσα!! Εννοείται ότι το πρώτο πράγμα που θα κάνω είναι να συμπληρώσω σιγά-σιγά, αλλά θα ήθελα και καμιά άποψη/ιδέα για αυτή την απότομη πτώση στην στάθμη! Σημειωτέον δεν παρατήρησα κάποιο καπνό στην εξάτμιση ή κάτι άλλο (διαρροές στο σώμα του κινητήρα) που να με υποψιάσει ότι καίει/χάνει λάδια σε τέτοιο βαθμό - απλά έχω ένα κροτάλισμα στον αριστερό κύλινδρο (βαλβίδες/τεντωτήρας? σε λίγο μπαίνω για σέρβις 60κ και θα το δούμε τότε) |
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Μήπως στη δεύτερη περιπτωση δεν είχε ανοίξει το ψυγείο λαδιού...:Απορία::Απορία:
Για κανε μια βόλτα κανα 20λεπτο... μετά αστο 1 λεπτο στο διπλό σταντ αναμμένο... σβήστο για κανα τέταρτο... στο διπλό πάντα... και γύρνα να το ξαναδεις.... ΠΡΙΝ συμπληρώσεις!!! Και μας λες....;) |
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
Το ψυγείο λαδιού μου ΔΕΝ ανοίγει, στον Γέρακα στο προηγούμενο σέρβις δεν βρήκαν τα παιδιά τι φταίει, και το αφήσαμε για πλήρες λύσιμο στο μεγάλο σέρβις των 60... Όταν βάζω μπροστά τον κινητήρα φαίνεται να γεμίζει το τζαμάκι - προφανώς απο την πίεση της αντλίας... |
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Το ματι πρεπει να αδειαζει γνωμη μου να μην περιμενης το σερβις σε οτι εχει σχεση με την λιπανση του μοτερ.
|
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
καντου μια βολτα,αστο να ηρεμησει κανα 10λεπτο και τσεκαρε!αλλα το οτι εχεις προβλημα νε αυτο θα σε συμβουλευα να πας να το δουνε.μην το αφηνεις για το αλλο σερβις!
|
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Αν δεν ``ανοιξει`` το ψυγειο λαδιου, δεν θα δεις το σωστο λαδι. Αν δεν κανει κυκλο δηλ. Μια βολτα 5-6 κλμ και επειτα στοπ και τα κοιτάς. αλλιως θα δειξει πολυ λιγοτερα.
|
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
Υ.Γ. θα σε/σας δειρω μου φαινεται!!:p |
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Ωωωωχχχ... για να αργεί να απαντήσει.... γράφει βιβλίο... :D:o:rolleyes:
|
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
Οταν λες να ''ανοιξει'' το ψυγειο εννοεις οτι μεχρι να ζεσταθει το λαδι δεν περναει απο αυτο? εννοεις αυτο που λεει ο Κωστας να ζεσταθει το λαδι ''να κανει τον κυκλο του'' οπως λεει αλλα τι σχεση εχει αυτο με το ''ανοιγμα'' του ψυγειου??? Σε ρωταω για να καταλαβω τι εννοεις, μην και καποιος που δεν ξερει θεωρησει οτι το ψυγειο λαδιου (το οποιοδηποτε συστημα λιπανσης με ψυγειο λαδιου) συμεριφερεται σαν το ψυγειο νερου στις υδροψυκτες κατασκευες το οποιο και δεν ειανι σωστό! |
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
Καταρχην το σωστότερο ολων για ελεγχο του λαδιου στο τζαμακι ειναι να γινεται με την μηχανη κρυα (π.χ. το πρωι) τοτε που ΟΟΟΛΟ το λαδι εχει ''κατσει'' στο καρτερ! Εννοειται οτι και το ψυγειο λαδιου εχει στεγνωσει απο λαδι με την 6ωρη τουλαχιστον ακινησια διοτι δεν κραταει λαδι μεσα του! ΓιατΙ συνεβηκε αυτο το οποιο ειδες και δεν πιστευες στα ματια σου? Διοτι....... Το λαδι κατα την παλινδρομηση των εμβολων λιπαινει τα τοιχωματα του κυλινδρου και αναμειγνυεται μα το καυσιμο! Η περισσοτερη ποσοτητα αυτης της αναμιεξης καιγεται στον θαλαμο καυσης αλλα και καποια επιστρεφει στο καρτερ. Ακομα μεσα στο καρτερ δημιουργουνται και υδρατμοι (απο την εξατμιση του λαδιου λογω θερμοκρασιας) η οποια φευγει μεν απο τις σωληνωσεις της αναπνοης αλλα ενα πολυ μεγαλο μερος των υδρατμων αυτων (οταν σβησεις τον κινητηρα) γινεται νερο, αφου η πιεση του λαδιου οταν ειναι εν λειτουργια ο κινητηρας δεν υφισταται για να διωξει τους υδρατμους απο τις ''αναπνοες''οταν εσυ τον σβησεις, και ανακατευεται με το λαδι. Αυτο ειναι πολυ εντονο οταν κινεισαι μεσα στην πολη με χαμηλες ταχυτητες και συχνα σταμτα-ξεκινα!! Γινεται παααααρα πολυ εντονο δε τις υγρες και ζεστες ημερες του χρονου π.χ. το καλοκαιρι. Ετσι οταν πας να ελεγξεις την σταθμη του δεν βλεπεις καμια πτωση αυτης!! Μολις ομως βγάλεις την μοτοσυκλετα σου σε ανοικτο δρομο 2-3 κμ (δεν χρειαζεται παραπανω) και ανεβασεις ταχυτητα τοτε η υγρασια που εγινε νερο και το καυσιμο που ειναι αναμεμειγμενα μεσα στο λαδι εξατμιζονται (γινονται παλι υδρατμοι και φευγουν απο τις αναπνοες ¨η καιγονται στον θαλαμο καυσης) με αποτελεσμα να πας να ελεγξεις την σταθμη και να την δεις στο κατωτερο σημειο του ''ματιου'' "η και καθόλου!!! Αυτο δεν σημαινει οτι την Δευτερα ηταν ΟΚ και μεχρι την Τριτη εκαψε μισο κιλο λαδι αλλα οτι, η σταθμη κατεβαινε λογω φυσιολογικης καταναλωσης λαδιου απο την τοποθετηση του μεσα στο καρτερ αλλα λογω της κινησης σου μεσα στην πολη ¨η σε κοντινες αποστασεις με χαλαρο γκαζι δεν φαινοταν αυτη η πτωση λογω της αναμιξης του με υγρασια και καυσιμο που αυξανε τον ογκο του λαδιου. Μολις το εβγαλες στην π.χ. παραλιακη και γεμισες τις ταχυτητες η υγρασια και το καυσιμο εξατμιστηκαν και φανερωθηκε η πραγματικη σταθμη του λαδιου!!! Αυτες οι αναμιξεις ειναι και οι κυριες αιτιες που αλλαζουμε τα λαδια και αυτες οι αναμιξεις ειναι οι αιτιες που ΠΡΕΠΕΙ να αλλαζουμε τα λαδια συχνοτερα απο οτι λεει ο κατασκευαστης ΕΦΟΣΟΝ ΚΙΝΟΥΜΑΣΤΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ¨Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ! Διοτι ετσι χανεται η λιπαντικοτητα του λαδιου. Εχει παρατηρηθει οτι ενα λαδι σε ενα κινητηρας που δουελευει στην εθνικη οδο κατα αποκλειστικοτητα χανει τις ιδιοτητες του σταδιακα μετα απο 4-5000κμ, ενω το ιδιο λαδι στον ιδιο κινητηρα που κινειται αποκλειστικα μεσα στην πολη αρχιζει καιχανει τις λιπαντικες του ιδιοτητες μετα τα πρωτα 1000κμ! |
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Εγώ κατάλαβα ότι από οι ατμοί του λαδιού με κάποιο τρόπο γίνονται νερό????:confused::confused::confused:
Τυχαίο??? δεν νομίζω:cool::cool::cool: Ελεος ρε παιδιά |
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Σας παρακαλώ …τι πράγματα είναι αυτά κύριοι , κρίνετε τον υπερμηχανολόγο που οφθαλμοφανώς είναι και υπερχημικός .
Η μεταστοιχείωση του λαδιού σε νερό είναι γνωστό φαινόμενο σε συνθήκες υδρατμοποίησης του λαδιού!:sm7::sm7::sm7: |
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
Γιαυτο λεω και συστηνω, και οποιος θελει το ακολουθει και οποιος δεν θελει απλα κωφευει, οτι η σωστοτερη ενδειξη ειναι οταν ο κινητηρας ειναι κρυος με την μηχανη στο κεντρικο σταντ (οπως συστηνει η BMW για την GS) και με τον κινητρα κρυο αλλα πανω στις ροδες της και οχι στο κεντρικο σταντ, οπως συστηνουν οι αλλες εταιρειες δικυκλων! |
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
βλεπεις ακομα σε αποκαλω ''φιλο'' παρα τις υβρεις και τις ειρωνιες που συνεχιζεις να εκτοξευεις εναντιον μου χωρις μαλιστα στοιχειοθετηση τους!! Δεν πειραζει, οι αναγνωστες μας, μας διαβαζουν και κρινουν την ορθοτητα των γραφομενων μου/σου μεχρι και την παιδεια που διακρινει τον καθενα απο εμας τους δύο ξεχωριστα!!!! Το συγκεκριμενο αρθρο απαντηση στον ''Κιμωνα'', αν και γνωστο σε εμενα ως προς το περιεχομενο του, και για λογους συντακτικης εκφρασης, ωστε να γινει κατανοητο, το ξεσηκωσα απο το βιβλιο χρήστη της ΤΟΥΟΤΑ Κορολλα!!!!!! Αλλα μιας και δεν εχεις κορολλα και εισαι φαν των ευρωπαιων παρε ενα σαιτ (εσυ και ο απο πανω) το οποιο αφορα την εταιρεια Lancia και ολα τα οχηματα της και αναφερει ΚΑΙ ΑΥΤΟ.... τα οσα εγω ο ''υπερμηχανολογος'' εγραψα πιο πανω σε απαντηση στον ''Κιμωνα''!! Μετα πηγαινε και ρωτα κανεναν γνωστη ''υπερχημικο'' να σου πει αν αυτα που γραφει η Lancia ειναι αληθεια η ψεματα!!! Αντε μπραβο!!!!!! Lancia Lybra / Λιπαντικά, α΄ μέρος - Λάδια τριτη παραγραφο '' Τι συμβαίνει στο λιπαντικό και πρέπει να αλλάζω τα λάδια νωρίτερα όταν κυκλοφορώ σε πόλη;'' Σημ. Ελπιζω να μην μας πεις οτι τα GS εξαιρουνται..... Τελος και επιτελους(το εχω ξαναβαλει), διαβασε αυτο Oils Well That Ends Well, Part 1 - Sport Rider Magazine οπου τα γραφει και τα λεει ολα!!! Αν δεν σε βοηθανε τα αγγλικα σου παρε εναν υπερμηχανολογο/υπερχημικο με μαστερ στο εξωτερικο που σιγουρα ξερει αγγλικα να σε βοηθησει!! Αν αυτο ειναι ανεφικτο χρησιμοποιησε το google translate, asystran κ.λ.π. βοηθηματα!!! Αλλα μεχρι να γινει αυτο σταματα να με ειρωνευεσαι και να με βριζεις (βλεπε ''ΑΣΧΕΤΟΣ'' σε άλλα ποστ σου) χωρις στοιχειοθετηση!! Δεν αρκει το να γραφεις μ@λ@κιες πρέπει να τις αποδυκνυεις κιολας!!!! |
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
ο Ελληνάρας ξέρει, χωρίς να διαβάζει, ξέρει, επειδή έτσι του είπαν, έτσι άκουσε....ο Κουτόφραγκος που το έχει "ψάξει" από τότε που στη χώρα μας είχαμε μόνο κάρα...αυτός δεν ξέρει...:cool::cool::cool::cool:
|
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
ΩΩΩχχχχχ..... κάτι μου 'χε περάσει απ' το μυαλό.... :o:rolleyes:
|
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
(Μπας και έκανες τέτοια στη δικιά σου GS και ρήμαξε τελικά;;;;) ) |
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
ειπα οτι η BMW συνιστα να ελεγχονται τα λαδια με την μηχανη στο κεντρικο σταντ!! Αυτο ειπα!!! Επισης ειπα οτι ολες οι εταιρειες οχηματων συνιστουν ελεγχο της σταθμης με τον τροπο που συνιστα η BMW - δηλαδη με τον κινητηρα ζεστο και μετα απο 5λεπτο -!!! ομως ετσι δεν εισαι ποτε σιγουρος αν το καρτερ εχει μεσα 3.5 λιτρα λαδι ¨η 3,0 λιτρα, ¨η 3,2 λιτρα λαδι, παιρνεις ενδειξη κατα προσεγγιση και οχι ακριβειας!!!! Ενω αν αφησεις ΟΛΑ τα λαδια να κατσουν το βραδυ στο καρτερ τοτε το πρωι με την μηχανη στο κεντρικο σταντ οπως συνιστα η εταιρεια θα παρεις την ακριβη ενδειξη της ποσοτητας (αρα και της σταθμης) του λαδιου στο καρτερ!!!! Δεν ειναι λογικο αυτο????? Αν δε το βγάλεις σε ανοικτο δρομο, πριν τον βραδυνο υπνο της, ωστε να εξατμιστουν οι υδρατμοι κ.λ.π. που ανεφερα παραπανω θα παρεις ακομα ακριβεστερη ενδειξη!!! Πρωτου με κατακεραυνωσεις σε παρακαλω ρωτα εναν μηχανολογο που να ασχολειται με αυτα και οχι κανεναν ''μηχανικο'' εξουσιοδοτημενου....σε παρακαλω δηλαδη!! |
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Λοιπόν για να τελειώνουμε...
Η μηχανή πρέπει να ζεσταθεί με κάποια χιλιόμετρα (εξαρτάται απο την εξωτερική θερμοκρασία) ωστε να ανοίξει το ψυγείο λαδιού ( που κρατεί περι τα 400 ml) και να κυκλοφορήσει το λάδι στο σύστημα. Στη συνέχεια σβήνουμε, παρκάρουμε 5 λεπτά στο πλαϊνό και στη συνέχεια στο κεντρικό άλλα 5 λεπτά περίπου. Είτε μετρήσεις μετά απο 15 λεπτά ή μετά απο 515 λεπτά είναι το ίδιο, ότι ήταν να καθήσει, κάθησε...Με όλο τον σεβασμό στους προλαλήσαντες, αυτή είναι η πραγματικότητα. Η γνώση πρέπει πάντα να συνδυάζεται με την εμπειρία !! |
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Το γυαλάκι το έχει βάλει εκεί ο κατασκευαστής και έχει οριοθετήσει τις στάθμες για να μετράει αυτό που θέλει αυτός και με τις συγκεκριμένες συνθήκες. Με τις δικές σου συνθήκες, σε άλλο γυαλάκι, σε άλλη μηχανή μπορεί και να πάρεις την ένδειξη του συνόλου του υπολοίπου του λαδιού, αυτό όμως δεν απασχολεί κανέναν και ειδικότερα τους ιδιοκτήτες της συγκεκριμένης GS. Αν το αφήσεις παραπάνω να κάτσει το λάδι και να παγώσει θα σου δώσει ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΕΝΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΗ ΣΤΑΘΜΗ, ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΓΥΑΛΑΚΙ, ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ! Δεν είναι καθόλου λογικό για τις GS '05 και μετά να περιμένεις να κάτσουν όλα τα λάδια μετά από ώρες γιατί ο κατασκευαστής την στάθμη την έχει ζωγραφίσει ΑΛΛΟΥ! Το λάδι στην πάνω στάθμη στο γυαλάκι μετά από ώρες ΔΕΝ είναι τα 4 λίτρα που θέλει ο κατασκευαστής αλλά κάτι παραπάνω. Και επειδή έχεις διαβάσει όπως λες το μάνιουαλ της GS '05 θα θυμάσαι :rolleyes: τι γράφει ότι γίνεται αν βάζεις παραπάνω λάδι από αυτό που προβλέπει... (το λέει στην επόμενη σελίδα για να σε βοηθήσω...) Επίσης κατάλαβε ο κατασκευαστής (και όλοι οι κατασκευαστές) ότι δεν είναι πρακτικό να περιμένεις μια μέρα για να δεις την στάθμη των λαδιών σου, γι αυτό ζωγράφισε τις στάθμες εκεί που θέλει αυτός ώστε να μπορείς άμεσα να δεις τι γίνεται. Την άλλη μέρα, παίρνεις το καφεδάκι σου και χαζεύεις με την ησυχία σου το γυαλάκι να δεις τι γίνεται από μέσα, αλλά αυτό που βλέπεις, δεν είναι αυτό που σου λείπει στην πραγματικότητα. Το τι πιστεύει ή το τι λέει ο κάθε μηχανολόγος η μηχανικός εξουσιοδοτημένου, μου είναι παντελώς αδιάφορο, όπως το ίδιο αδιάφορο αφήνει και τον κατασκευαστή. Για να προφυλάξει ο κατασκευαστής τους πελάτες του και να έχουν αξιοπιστία οι μηχανές του, τους συμβουλεύει κατάλληλα. Αλλιώς άμα κάνουν αυτά που λένε οι διάφοροι αυτοχρηζόμενοι "μηχανολόγοι" εν έτει 2010 με αυτά που ήξεραν προ 50 χρόνων ή διαβάζουν άλλα αντ' άλλων, ρημάζουν τις μηχανές τους και μετά βγαίνουν δεξιά κι αριστερά και κατηγορούν τον συγκεκριμένο κατασκευαστή μέχρι να ρημάξουν και την επόμενη μηχανή τους. Ο αγαπητός συνάδερφος Kimwnas καλό θα ήταν για να μην αγχώνεται άδικα ο άνθρωπος, να σπάσει πλάκα με αυτά που προσπαθούμε να τον πείσουμε εδώ πέρα και μετά να ρίξει μια ματιά στο μάνιουαλ της μηχανής του... "Checking the oil level with the engine cold or after no more than a short ride will lead to misinterpretation..." http://i982.photobucket.com/albums/a.../engineoil.jpg |
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
που λεει το βιβλιο να ''ανοιξει'' το ψυγειο λαδιου??? Που λεει οτι το ψυγειο λαδιου ''κραταει'' 400ml??? Αλλο το ''χωραει'' 400ml κι αλλο το ''κραταει''!!! Στην σελιδα 109 του δικου σου rider's manual (R1200rt) Στρατο γραφει τα εξης: Engine oil Checking engine oil level The engine can seize if the temperature.oil level is low, and this can lead to accidents. Always make sure that the oil level is correct. The oil level varies with the temperature of the oil. The higher the temperature, the higher the level of oil in the sump. Checking the oil level with the engine cold or after no more than a short ride will lead to misinterpretation; this in turn, means that the engine will be operated with the incorrect quantity of oil. In order to ensure that the engine oil level is read correctly, check the oil level only after a lengthy trip. Check that the engine is at operating temperature, make sure the ground is level and firm and place the motorcycle on its centre stand. Wait five minutes after switching off the engine at operating Τωρα πως ειναι δυνατον απο την μια να λεει οτι (Με τα κοκκινα γραμματα) ''η σταθμη του λαδιου διαφερει αναλογως της θερμοκρασιας του'' και οτι '' υψηλοτερη θερμοκρασια = υψηλοτερη σταθμη στο ματακι'' και απο την αλλη να συνιστά ελεγχο του λαδιου με ζεστο τον κινητηρα αρα και το λαδι που θα εχει αυξησει τον ογκο του (με τα πρασινα γραμματα)..... μονον καποιος απο την BMW μπορει να μας το εξηγησει!!! Την στιγμη μαλιστα που οταν αλλαζουμε λαδια τα βαζουμε κρυα μεσα στο καρτερ και δεν τα ζεσταινουμε πουθενα!! Το ιδιο και οταν προσθετουμε!!! Παμε στο ψυγειο λαδιου τωρα, πως ειναι δυνατον να κρατησει ποσοτητα υγρου απο δοχειο το οποιο
Το λαδι, με την πρωτη περιστροφη της μιζας και πριν παρει ο κινητηρας μπροστα, κυκλοφορει ελευθερα απο το καρτερ προς τις κεφαλες πρωτα και μετα προς το ψυγειο οπου μπαινει και βγαινει ελευθερα χωρις διακοπες και ''ανοιγματα'' και άλλα συναφη!!! το λαδι δεν μπορει να καθυστερησει την διαδρομη του πουθενα!!! Αφηνω ομως μια μικρη επιφυλαξη για τον ρολο που παιζει ενας συνδεσμος στην διαδρομη του λαδιου, εκει μπροστα απο το αλτερνειτορ ψηλα, στο οποιο σημειωνεται αμφιδρομη ροη λαδιου, οπερ και μπορει να παιζει τον ρολο βαλβιδας η οποια να ανοιγει οταν το λαδι εχει λιπανει ολα τα άλλα κι εχει ζεσταθει καλα πριν αυτη ανοιξει και κυκλοφορησει στο ψυγειο λαδιου!!!! Αλλα και παλι σβηνοντας τον κινητρα αυτη η βαλβιδα θα παραμενει ανοικτη εφοσον το λαδι ειναι ζεστό και το οποιο θα συγκεντρωνεται στο καρτερ πριν αυτη ξανακλεισει!!!! Εξάλλου δεν φανταζομαι οτι σε καθε αλλαγη λαδιου η μοτοσυκλετα κραταει μισο ολοκληρο κιλο στο ψυγειο λαδιου συν αλλο μισο στις διαφορες κοιλοτητες της συν 300 γραμμαρια στο φιλτρο λαδιου (1300ml συνολο) απο το παλιο και μεταχειρισμενο λαδι!!!! τι σοι αλλαγη ειναι αυτη? |
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
Οσο για την ανακατασκεθη του ''λαθους '' μου ξαναδιαβασε με, βαζω κοματα και τελειες εκει που χρειαζεται για να γινω κατανοητος!! Οσο για τα βιβλια της BMW (rider's manual & service manuals GS/RT) βρισκονται στην βιβλιοθηκη του υπολογιστη μου και τα μελεταω ανελλιπως και με προσοχη!!! Οσο για την μετρηση της σταθμης αποφασισε μονος σου βαζοντας μπροστα την λογικη και τις γνωσεις και αφηνοντας κατα μερους τα στερεοτυπα των κατασκευαστων!! Δηλαδη, ποτε παιρνεις σωστοτερη ενδειξη, οταν τα λαδια ειναι ζεστα και εχουν αυξημενο ογκο (το λεει και το rider's manual) ¨η οταν τα λαδια ειναι κρυα με τον σωστο τους ογκο?? Οπως θα ξερεις απο την φυσικη ο ογκος των υγρων μετριεται παντα με κρυα τα υγρα και οχι ζεστα!! Αυτη αλλωστε ειναι και η διαφορα μεταξυ βενζινοπωλων και υπουργειου κατα την παραδοση των καυσιμων!! αλλον ογκο εχει η βενζινη το καλοκαιρι και αλλο τον χειμωνα!!! Επισης ολοι οι κατασκευαστες οποιουδηποτε οχηματος, 2τροχου, 4τροχου, πολυτροχου συνιστουν την ιδια μεθοδο μετρησης της σταθμης λαδιου!!! Μια αναγνωση στο μανουαλ του αυτοκινητου σου θα σε πεισει!! Αυτοι λοιπον που εχουν τοποθετησει το ματακι (¨η την βεργα) ΑΛΛΟΥ σε ακθε οχημα ξεχωριστα, μου συνιστουν ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΕΝΔΕΙΞΗ, ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΗ ΣΤΑΘΜΗ, ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΓΥΑΛΑΚΙ (¨η βεργα στα αυτοκινητα), ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ.......... αφου ολοι εχουν την ιδια μεθοδο??? Αν σου παραθεσω το βιβλιο του Χιουνται, της Κορολλα, του βαραντερο ΟΛΟΙ συνιστουν την ιδια μεθοδο!! πως γινεται αυτο αφου ΟΛΟΙ εχουν ΑΛΛΟΥ το ματακι και αλλου τις βεργες??? Η μονη διαφορα στην συνιστωμενη απο τον κατασκευαστη μεθοδο μετρησης μεταξυ Χοντα, καβασακι, σουζουκι κ.λ.π. ειναι οτι ολοι πλην BMW συνιστουν η μοτοσυκλετα να ειναι στις ροδες της και οχι στο κεντρικο σταντ που συνιστα η BMW!!!! |
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
http://rapidshare.com/files/44075273...air_Manual.pdf |
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
ΟΚ...;) Ανεβάζω και τη φωτό για να μην ψάχνεται ο κόσμος... http://i1040.photobucket.com/albums/...oilcircuit.jpg Ερώτηση: Μήπως... λέω μήπως... υπάρχει κάπου κάποια βαλβίδα η οποία παίρνει εντολή από κάποιο θερμοστάτη και όταν αυτή ανοίξει τότε και μόνο τότε κυκλοφορεί το λάδι από και προς το ψυγείο λαδιού...??:Απορία: Γιατί αν κυκλοφορεί συνέχεια... τότε σημαίνει ότι αυτό θα είναι βραστό π.χ. τον Αύγουστο... οπότε σε μια δύσκολη στιγμή 40oC σε κίνηση (ακίνητος) πως θα ψυχθεί ο κινητήρας...?? :Απορία: Εγώ είχα την εντύπωση πως η ποσότητα που κρατάει μέσα το ψυγείο λαδιού, ψύχεται την ώρα της κύλισης της μηχανής (εξ' ου και το σημείο στο οποίο βρίσκεται...ψηλά και φάτσα-κάρτα στον αέρα) και όταν κληθεί π.χ. από κάποιο θερμοστάτη τότε κυκλοφορεί το λάδι από και προς το ψυγείο λαδιού ώστε η "δροσερή" ποσότητα που βρίσκεται στο ψυγείο λαδιού, να ανακατευτεί με το υπόλοιπο λάδι του κινητήρα και να πέσει η θερμοκρασία... :cool: Αυτό είχα καταλάβει... μπορεί να λέω και μπούρδες... συγχωρέστε με!! :hmmm: |
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Παιδιά να ευχαριστήσω κατ' αρχήν όλους για το ενδιαφέρον και τις γνώμες σας!
Να σημειώσω ότι υπάρχει μια σημαντική(?) λεπτομέρεια στην περίπτωση μου, ότι δηλαδή το κύκλωμα του ψυγείου λαδιού ΔΕΝ λειτουργεί στην μηχανή. Όπως και να 'χει, μετά απο 1μιση μέρα ακινησίας (σε κλειστό γκαράζ) ξαναμέτρησα την στάθμη, με την μηχανή κρύα όπως ήταν, και την βρήκα κάτι λιγότερο απο το 1/4. Μετά απο σύντομη βόλτα (3 μπάρες θερμοκρασίας) ήταν ελάχιστα πιο πάνω. Οπότε συμπλήρωσα 200ml για να πάει λίγο κάτω απο την μέση (όπως με συμβούλεψαν κι απο το Γέρακα) και θα το παρακολουθώ ευλαβικά μέχρι να έρθει η ημερομηνία του σέρβις. |
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
+1200..........τι σχεση εχει η toyota και η lancia;;;;; για το gs πρεπει να πουμε την γνωμη μας και η σωστη ειναι αυτη ακριβως που αναφερει ο syan..;) δεν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να σφαζονται μερικοι απο εμας,με το παραμικρο...:cool: |
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
Ομως, αν προσεξες το σημειο που αναφερω, μπροστα απο το αλτενειτορ, υπαρχει ενας συνδεσμος σαν ''σταυρος'' στον οποιο σημειωνεται (με διαφανες βελακι) ροη λαδιου αμφοτερα πανω - κατω!! Εκει μεσα υπαρχει κατι σαν βαλβιδα η οποια, κατα την γνωμη μου, οταν ανεβει η πιεση του λαδιου λογω ταχυτητας, οπου το λαδι ''τρεχει'' γρηγοροτερα και με πιεση πολυ μεγαλη, ¨η λογω αυξημενης θερμοκρασιας οπου ο ογκος του λαδιου μεγαλωνει, αυτη μετακινειται σε καποια κατευθυνση ωστε να επιτρεψει στο λαδι να περασει απο το ψυγειο λαδιου!! σε καθε περιπτωση ομως αυτη η βαλβιδα μεχρι να πεσει η πιεση του λαδιου απο οποια αιτια κι αν προκληθηκε αυτη παραμενει ανοικτη κι ετσι το λαδι στραγγιζει απο το ψυγειο μεσα στο καρτερ! Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Το ψυγειο λαδιου για να ψυξει το λαδι χρειαζεται ροη αερα, αυτος ειναι και ο λογος που υπαρχουν ειδικα σχεδιασμενα ανεμιστηρακια για τους μποξερ που τοποθετουνται στην φορα του αερα προς το ψυγειο ουτως ωστε να ψυχουν το λαδι μπαινοντας σε λειτουργια απο εναν διακοπτη στο τιμονι οταν η μοτο ειναι ακινητοποιημενη!Οταν λεω ''στην φορα του αερα προς το ψυγειο'' εννοω οτι εφοσον ο αερας κτυπαει μπροστα το ψυγειο το διαπερνα μεσα απο τις κυψελες του και βγαινει απο την πισω πλευρα του (αν ηταν αλλιως δεν θα εψυχε τιποτα), το ανεμιστηρακι τοποθετειται απο την πισω πλευρα του ψυγειου, ωστε να μην εμποδιζει την ροη του αερα μεσα απο αυτο κατα την κινηση του οχηματος και ''ρουφαει ''την θερμοτητα απο το ψυγειο και την παει προς τον κινητηρα, προς τα πισω δηλαδη!!! Οπως δηλαδη ρεει και ο προσπιπτομενος αερας πανω στο ψυγειο λαδιου!! Συγχωρεμενος!!!!!! |
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
Όχι πλέον... Από το 2010 και μετά... κάθε 20.000km η ρύθμιση βαλβίδων !! ;):) |
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
Σαπούνι γιοκ. |
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
Οσο για το σαπουνι....χρησιμοποιω αφρολουτρο!!!!! |
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Διαβάζω διάφορα, δεν τα κατανοώ και το χειρότερο τα μεταφέρω παραλλαγμένα όπως με βολεύουν … τι είμαι??? Αυθεντία μηχανολογίας !!!Εύγε μου !!!Δοξάστε με!!!
Τι σχέση έχει η υγρασία * στα κάρτερ και οι παράγοντες φθοράς του λαδιού με την στάθμη του λαδιού …….. *ακόμα και να ψύξουμε έναν κινητήρα δεν θα βρούμε παρά ελάχιστα γραμμάρια νερού ,η φθορά , οξείδωση κ.α. είναι άσχετα της στάθμης… Η βαλβίδα – θερμοστάτης παρακάμπτει το ψυγείο και στέλνει τα λάδια ξανά στο κάρτερ μέχρι να ανέβει η θερμοκρασία , ανεμιστήρα έχουν τα RT και λειτούργει αυτόματα ,χωρίς διακόπτη στο τιμόνι απ΄ότι γνωρίζω , κάτοχοι RT μπορούν να διαφωτίσουν. Αυτή η παραπομπή Lancia Lybra / Λιπαντικά, α΄ μέρος - Λάδια έχει ενδιαφέρον και πολύ γέλιο γιατί καταρρίπτει γνωστούς ισχυρισμούς του αναρτήσαντα για π.χ. προτίμηση –προτροπή χρήσης απλών ορυκτελαίων , αντιτριβικά πρόσθετα κ.α. Προφανώς δεν διαβάζει όλο το κείμενο που αναρτά `η χρησιμοποιεί ότι νομίζει ότι τον βολεύει `η δεν κατανοεί το σύνολο `η ….. Δεν απαντώ, δεν γραφώ, γιατί θα θεωρηθεί ότι οικειοποιούμαι σάχλες και θα ξαναχτυπήσω 200αρα συμπίεση.:mad: |
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Λάδια κινητήρα...
Ααα.... και το σχεδιάγραμμα του κυκλώματος λαδιού δεν είναι από 1200 αλλά 1100 ..ίσως και από τα μονομπουζα 1150…
|
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:25. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!