GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=37)
-   -   Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!! (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=16830)

HERC 14-01-2011 12:44

Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 

evan400f 14-01-2011 12:47

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/00020459.gif http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/00020459.gif

MARK 14-01-2011 12:55

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
:sm1::sm1::sm1:

Xanthi 14-01-2011 13:01

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
Πιλοτάρα ο τύπος................ http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/000202B2.gif

KouaksKouaks 14-01-2011 13:19

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
ΨΕΕΕΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!! Μην ψαρώνεται, είναι αεροπλανάκι μοντελισμού (που όντως το προσγειώνει με ενα φτερό) και με κατάλληλο μοντάζ στο τέλος μπαίνει και το πραγματικό - άθικτο αεροπλάνο! :):)

evanslam 14-01-2011 13:42

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
Ωραία γραφικά πάντως! Θα βγει και σε έκδοση 3d???:sm7::sm7:

kostasx 14-01-2011 20:13

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
Τρελή μούφααααααααα.....:sm7::sm7:

gandreas 14-01-2011 20:41

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
Αληθινό μου μοιάζει
:o:o:o:o:o:o:o:o

Jefe 15-01-2011 02:05

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
Respect!



Jefe

basilis76 15-01-2011 11:23

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
ΣΟΥΠΕΡ ΜΟΥΦΑ

Ακιs 15-01-2011 12:21

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
Κι εμενα για μουφα μου κανει.......:hmmm::hmmm:

gzpainter 15-01-2011 13:06

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
αν αυτο ειναι αληθινο...εγω θα καψω τα πτυχια μου...

Gemat 15-01-2011 14:19

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
+ 1 μουφα και απο εμενα...

περα απο το ακυρο της πτησης - προσγειωσης, υπαρχει και το ακυρο των συνθηκων που σπαει το φτερο, σε ενα χρονικο σημειο που δεχεται ελαχιστο φορτιο.

ckk 15-01-2011 14:41

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
Το αεροπλάνο το σηκώνουν τα φτερά του. Και τα δύο φτερά. Φανταστείτε τι τεράστιες δυνάμεις εξασκούνται λοιπόν και στα ΔΥΟ φτερά. Πχ για ένα αεροπλάνο βάρους 1 τόνου, εξασκούνται δυνάμεις περίπου 500 κιλών ανά πτέρυγα. Φανταστείτε τώρα όταν σπάει η μια, άρα μηδέν δυνάμεις σε εκείνο το φτερό, πώς θα έπρεπε να στριφογυρίσει το αεροπλάνο με τα 500 κιλά δύναμης, που θα εξασκούνται μόνο στο γερό φτερό. Και όχι, δεν υπάρχουν flaps, που να εξισορροπούν την άντωση αυτή του γερού φτερού.

Άρα θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες περί της μούφας του θέματος.

Gemat 15-01-2011 15:10

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ckk ( 293034)
Το αεροπλάνο το σηκώνουν τα φτερά του. Και τα δύο φτερά. Φανταστείτε τι τεράστιες δυνάμεις εξασκούνται λοιπόν και στα ΔΥΟ φτερά. Πχ για ένα αεροπλάνο βάρους 1 τόνου, εξασκούνται δυνάμεις περίπου 500 κιλών ανά πτέρυγα. Φανταστείτε τώρα όταν σπάει η μια, άρα μηδέν δυνάμεις σε εκείνο το φτερό, πώς θα έπρεπε να στριφογυρίσει το αεροπλάνο με τα 500 κιλά δύναμης, που θα εξασκούνται μόνο στο γερό φτερό. Και όχι, δεν υπάρχουν flaps, που να εξισορροπούν την άντωση αυτή του γερού φτερού.

Άρα θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες περί της μούφας του θέματος.

Σε συνθηκες πτησης knife (με το αεροπλανο σε περιστροφη 90 μοιρων ως προς τον αξονα του) οι πτερυγες δεν φερουν φορτιο. Η συνισταμενη δυναμη του κινητηρα, της πλευρας της ατρακτου και του φιν (κατακορυφου πτερυγιου) διατηρουν τη πτηση.
Θεωρητικα λοιπον, ειναι δυνατη η πτηση σε ενα τετοιου τυπου αεροπλανο με ενα φτερο.

Παντως για μενα το πιο μεγαλο φαουλ του βιντεο ειναι η θραυση του φτερου σε κατασταση που δεχεται το πολυ το 1/10 του φορτιου που ειναι σχεδιασμενο να αντεχει (δηλαδη πανω απο 10g (10 φορες το βαρος του αεροπλανου)).

ckk 15-01-2011 16:36

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 293050)
Σε συνθηκες πτησης knife (με το αεροπλανο σε περιστροφη 90 μοιρων ως προς τον αξονα του) οι πτερυγες δεν φερουν φορτίο

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 293050)
Και η άντωση της αεροδυναμικής, πού πάει, χάνεται?Η συνισταμενη δυναμη του κινητηρα, της πλευρας της ατρακτου και του φιν (κατακορυφου πτερυγιου) διατηρουν τη πτηση.
Θεωρητικα λοιπον, ειναι δυνατη η πτηση σε ενα τετοιου τυπου αεροπλανο με ενα φτερο.

Παντως για μενα το πιο μεγαλο φαουλ του βιντεο ειναι η θραυση του φτερου σε κατασταση που δεχεται το πολυ το 1/10 του φορτιου που ειναι σχεδιασμενο να αντεχει (δηλαδη πανω απο 10g (10 φορες το βαρος του αεροπλανου)).


Φαινόμενο ελικόπτερου δεν μπορεί να προσφέρει ο κινητήρας του αεροπλάνου, διότι οι ροπές, από τις υπόλοιπες δυνάμεις του συστήματος, είναι τεράστιες. Η πλευρά της ατράκτου πάλι, πού συνεισφέρει στο σύστημα δυνάμεων και πώς? Πώς και πού εξασκούνται δηλαδή δυνάμεις στην πλευρά της ατράκτου, για να συνεισφέρουν στην εξισορροπητική ροπή? Τέλος, θα μπορούσες να αναλύσεις τις δυνάμεις που εξασκούνται στο fin? Διότι εγώ δεν βλέπω άλλες δυνάμεις από αυτές πάλι, εκτός των δύο αναλυμένων και αντίθετων αντώσεων, που ισορροπούν και δίνουν το σύνολο του συστήματος, μηδέν.

Αν είναι να φύγει ένα φτερό, περιστασιακά μπορεί να φύγει οποτεδήποτε του το υπαγορεύσουν οι δυνάμεις, που το υποχρεώνουν. Μπορεί δηλαδή να μην φύγει από μέγεθος δύναμης, που εξασκείται επάνω του (10% ή 140%), αλλά από αστοχία υλικού, λάθος μηχανικού και συνήθως οι έρευνες δείχνουν ότι είναι δύο ή και περισσότερες οι αιτίες, που οδηγούν σε τέτοια θέματα. Επίσης το g έχει να κάνει με επιτάχυνση, δηλαδή διάστημα στην μονάδα του χρόνου και όχι με βάρος αεροπλάνου ή οτιδήποτε άλλου πράγματος.

Για ξανασκέψου το. Σε πτήση οριζόντια, πώς σηκώνεται ή αεροπλοεί το αεροπλάνο? Για να μην κουράζουμε και το forum με αντιπαράθεση, ξέρεις από αυτά υποθέτω από τον αερομοντελισμό. Μήπως εξ αυτού και το μεγαλύτερο βάρος είναι στην ερασιτεχνική προσέγγιση παρά στην επιστημονική, που το προσεγγίζω εγώ?

Gemat 15-01-2011 21:00

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
Βγαλε το χερι σου απο το παραθυρο του αυτοκινητου με περιπου 30 μοιρες γωνια και καμια 80αρια- 100 χιλιομετρα την ωρα και θα δεις οτι σχεδον βαζεις δυναμη για το κρατησεις κατω. Κατα τον ιδιο τροπο, η ατρακτος (ολες οι πλευρικες επιφανειες) σε καποια γωνια προσβολης και με καποια ταχυτητα παραγουν αρκετη δυναμη ωστε να ισορροπησουν το βαρος.
Επιπλεον, οταν το αεροπλανο πετα υπο γωνια, μερος της δυναμης του κινητηρα αντιδρα στη δυναμη του βαρους. (αναλυση δυναμης του κινητηρα σε μια συνιστωσα παραλληλη προς το εδαφος που τραβα το αεροπλανο εμπρος, και μια συνιστωσα που το τραβα προς τα επανω.)


Προκειται για 50% μοντελο βαιβαια... αλλα με αρκετη ισχυ ολα γινονται...

Οσο αφορα την επιστημονικη σου προσεγγιση, εχω το επιστημονικο υποβαθρο να σου εξηγησω οτιδηποτε σχετικο χρειαζεσαι. Κανε συγκεκριμενες ερωτησεις και θα κανω οτι καλυτερο μπορω...

CPretenteriS 15-01-2011 21:58

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 293197)
Βγαλε το χερι σου απο το παραθυρο του αυτοκινητου με περιπου 30 μοιρες γωνια και καμια 80αρια- 100 χιλιομετρα την ωρα και θα δεις οτι σχεδον βαζεις δυναμη για το κρατησεις κατω. Κατα τον ιδιο τροπο, η ατρακτος (ολες οι πλευρικες επιφανειες) σε καποια γωνια προσβολης και με καποια ταχυτητα παραγουν αρκετη δυναμη ωστε να ισορροπησουν το βαρος.
Επιπλεον, οταν το αεροπλανο πετα υπο γωνια, μερος της δυναμης του κινητηρα αντιδρα στη δυναμη του βαρους. (αναλυση δυναμης του κινητηρα σε μια συνιστωσα παραλληλη προς το εδαφος που τραβα το αεροπλανο εμπρος, και μια συνιστωσα που το τραβα προς τα επανω.)

YouTube - 50% bill hempel edge 540

Προκειται για 50% μοντελο βαιβαια... αλλα με αρκετη ισχυ ολα γινονται...

Οσο αφορα την επιστημονικη σου προσεγγιση, εχω το επιστημονικο υποβαθρο να σου εξηγησω οτιδηποτε σχετικο χρειαζεσαι. Κανε συγκεκριμενες ερωτησεις και θα κανω οτι καλυτερο μπορω...

Σωστός !! ;)

Syvaris 15-01-2011 23:27

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
και γω τετοιες φιγούρες κάνω με τη μοτο μου.............
την απογειώνω
:sm7::sm7:

gzpainter 16-01-2011 00:20

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
οσο αφορα το χερι εξω απο το παραθυρο του αυτοκινητου...το οτι πρεπει να ασκησεις δυναμη οφειλεται στην ανωση που δημιουργειται λογω διαφορετικης πιεσεις αναμεσα στις δυο επιφανειες. οσο για το δευτερο videακι, ο φιλος ειναι πολυ καλος για να το κανει αυτο.. πανω στην κινηση που κανει στηριχτηκαν για την κατασκευη των V/STOL οπως του καινουργιου Bell Osprey.... πολυ απλα χρησιμοποιει τον ελικα του αεροσκαφους σαν ελικα ελικοπτερου και με τα φτερα κινει αριστερα δεξια το αεροπλανακι...

αλλα χωρις να θελω να προσβαλω... αφου εχεις το επιστημονικο υποβαθρο...γιατι δεν μας το εξηγεις ολιγον καλητερα??? πραγματικα θα ηθελα να γνωριζα...
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 293197)
Οσο αφορα την επιστημονικη σου προσεγγιση, εχω το επιστημονικο υποβαθρο να σου εξηγησω οτιδηποτε σχετικο χρειαζεσαι. Κανε συγκεκριμενες ερωτησεις και θα κανω οτι καλυτερο μπορω...


Gemat 16-01-2011 01:54

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gzpainter ( 293450)
οσο αφορα το χερι εξω απο το παραθυρο του αυτοκινητου...το οτι πρεπει να ασκησεις δυναμη οφειλεται στην ανωση που δημιουργειται λογω διαφορετικης πιεσεις αναμεσα στις δυο επιφανειες. οσο για το δευτερο videακι, ο φιλος ειναι πολυ καλος για να το κανει αυτο.. πανω στην κινηση που κανει στηριχτηκαν για την κατασκευη των V/STOL οπως του καινουργιου Bell Osprey.... πολυ απλα χρησιμοποιει τον ελικα του αεροσκαφους σαν ελικα ελικοπτερου και με τα φτερα κινει αριστερα δεξια το αεροπλανακι...

αλλα χωρις να θελω να προσβαλω... αφου εχεις το επιστημονικο υποβαθρο...γιατι δεν μας το εξηγεις ολιγον καλητερα??? πραγματικα θα ηθελα να γνωριζα...

H αρχη του Μπερνουλι που αναφερεις (διαφορα πιεσης λογω διαφορετικων ταχυτητων του αερα πανω και κατω απο την αεροτομη) δεν εχει μεγαλη σχεση με τη πτηση knife.

Περισσοτερο ισχυει ο 3ος νομος του Νευτωνα που λεει οτι σε καθε δραση υπαρχει αντιδραση.
Καθως η ατρακτος του αεροπλανου προσπιπτει υπο γωνια στον αερα, αναγκαζει μεγαλες ποσοτητες αερα να κινηθουν προς τα κατω. Ιση και αντιθετης φορας δυναμη ασκει και ο αερας προς τα πανω στο πλαι του αεροπλανου. Τυπικα η δυναμη αυτη δεν επαρκει ωστε να διατηρηθει επ αοριστο η πτηση knife, αλλα ειναι σημαντικη για να διανυσει το αεροπλανο καποια αποσταση στο "πλευρο" του.

ckk 16-01-2011 15:01

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 293197)
Βγαλε το χερι σου απο το παραθυρο του αυτοκινητου με περιπου 30 μοιρες γωνια και καμια 80αρια- 100 χιλιομετρα την ωρα και θα δεις οτι σχεδον βαζεις δυναμη για το κρατησεις κατω.

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 293197)
Τώρα τα λες σωστά, τα ίδια λέμε. Φαινόμενο Bernoulli. Κατα τον ιδιο τροπο, η ατρακτος (ολες οι πλευρικες επιφανειες) σε καποια γωνια προσβολης ποιά? και με καποια ταχυτητα ποιά? παραγουν αρκετη δυναμη πόση και ποιός την μετράει? Και πώς κλείνει το σύστημα δυνάμεων? ωστε να ισορροπησουν το βαρος. Δεν θα μπορέσω να συνεχίσω έτσι. Έχω κάποιες σπουδές, υπάρχει μια αεροπορία που ‘πετάει’ και ‘προωθεί’ με το συγκεκριμένο φυσικό φαινόμενο, όπως επίσης και ένα ναυτικό με τα υποβρύχιά του και τα ‘δελφίνια’… όταν βρεθούμε από κοντά, θα μου τα εξηγήσεις, για να τα μάθω και εγώ.
Επιπλεον, οταν το αεροπλανο πετα υπο γωνια, μερος της δυναμης του κινητηρα αντιδρα στη δυναμη του βαρους. (αναλυση δυναμης του κινητηρα σε μια συνιστωσα παραλληλη προς το εδαφος που τραβα το αεροπλανο εμπρος, και μια συνιστωσα που το τραβα προς τα επανω.) Αυτό τι σχέση έχει με την πραγματική αεροπορία? Εσύ πιστεύεις ότι ο λόγος βάρους / ίππους στο παιχνιδάκι είναι ίδιος με ένα πραγματικό αεροπλάνο? Αν ναι, δες στην αρχή του video και θα καταλάβεις.
Επίσης δεν είδα συμπεριφορά του παιχνιδιού με κομμένο φτερό… σε διαβεβαιώνω ότι και αυτό δεν θα μπορούσε να κάνει αυτά που έκανε, με ένα φτερό.

YouTube - 50% bill hempel edge 540

Προκειται για 50% μοντελο βαιβαια... αλλα με αρκετη ισχυ ολα γινονται... συμφωνώ απολύτως, αλλά δεν έχει σχέση με το πραγματικό αεροπλάνο.

Οσο αφορα την επιστημονικη σου προσεγγιση, εχω το επιστημονικο υποβαθρο, ήτοι? εμένα το πρώτο μου χαρτί είναι airspace engineering στο Bristol. να σου εξηγησω οτιδηποτε σχετικο χρειαζεσαι. Κανε συγκεκριμενες ερωτησεις και θα κανω οτι καλυτερο μπορω...

Αν θες να το συνεχίσεις προσπάθησε να μου απαντήσεις στα προηγούμενα:
Φαινόμενο ελικόπτερου δεν μπορεί να προσφέρει ο κινητήρας του αεροπλάνου, διότι οι ροπές, από τις υπόλοιπες δυνάμεις του συστήματος, είναι τεράστιες. Συμφωνείς ή διαφωνείς?

Η πλευρά της ατράκτου πάλι, πού συνεισφέρει στο σύστημα δυνάμεων και πώς?
Πώς και πού εξασκούνται δηλαδή δυνάμεις στην πλευρά της ατράκτου, για να συνεισφέρουν στην εξισορροπητική ροπή? Και αυτές οι δυνάμεις πιστεύεις ότι είναι τόσες που να εξισορροπούν την του παραδείγματος δύναμη των 500 κιλών στην πτέρυγα και τις ροπές της?

Τέλος, θα μπορούσες να αναλύσεις τις δυνάμεις που εξασκούνται στο fin? Διότι εγώ δεν βλέπω άλλες δυνάμεις από αυτές πάλι, εκτός των δύο αναλυμένων και αντίθετων αντώσεων, που ισορροπούν και δίνουν το σύνολο του συστήματος, μηδέν.

Αν είναι να φύγει ένα φτερό, περιστασιακά μπορεί να φύγει οποτεδήποτε του το υπαγορεύσουν οι δυνάμεις, που το υποχρεώνουν. Μπορεί δηλαδή να μην φύγει από μέγεθος δύναμης, που εξασκείται επάνω του (10% ή 140%), αλλά από αστοχία υλικού, λάθος μηχανικού και συνήθως οι έρευνες δείχνουν ότι είναι δύο ή και περισσότερες οι αιτίες, που οδηγούν σε τέτοια θέματα.

Επίσης το g έχει να κάνει με επιτάχυνση, δηλαδή διάστημα στην μονάδα του χρόνου και όχι με βάρος αεροπλάνου ή οτιδήποτε άλλου πράγματος.

verhr 16-01-2011 15:13

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 293028)
+ 1 μουφα και απο εμενα...

περα απο το ακυρο της πτησης - προσγειωσης, υπαρχει και το ακυρο των συνθηκων που σπαει το φτερο, σε ενα χρονικο σημειο που δεχεται ελαχιστο φορτιο.


+1

Gemat 16-01-2011 16:14

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ckk ( 293696)

Αν θες να το συνεχίσεις προσπάθησε να μου απαντήσεις στα προηγούμενα:

..θα προτιμουσα να μην το συνεχισω καθοτι φαινεται οτι το εχεις μεγαλυτερο απο το δικο μου (το χαρτι).

kosgs 16-01-2011 16:21

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
Και σε μένα μούφα μου φάνηκε:hmmm:

gzpainter 16-01-2011 17:17

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ckk ( 293696)

Αν θες να το συνεχίσεις προσπάθησε να μου απαντήσεις στα προηγούμενα:
Φαινόμενο ελικόπτερου δεν μπορεί να προσφέρει ο κινητήρας του αεροπλάνου, διότι οι ροπές, από τις υπόλοιπες δυνάμεις του συστήματος, είναι τεράστιες. Συμφωνείς ή διαφωνείς?

Η πλευρά της ατράκτου πάλι, πού συνεισφέρει στο σύστημα δυνάμεων και πώς?
Πώς και πού εξασκούνται δηλαδή δυνάμεις στην πλευρά της ατράκτου, για να συνεισφέρουν στην εξισορροπητική ροπή? Και αυτές οι δυνάμεις πιστεύεις ότι είναι τόσες που να εξισορροπούν την του παραδείγματος δύναμη των 500 κιλών στην πτέρυγα και τις ροπές της?

Τέλος, θα μπορούσες να αναλύσεις τις δυνάμεις που εξασκούνται στο fin? Διότι εγώ δεν βλέπω άλλες δυνάμεις από αυτές πάλι, εκτός των δύο αναλυμένων και αντίθετων αντώσεων, που ισορροπούν και δίνουν το σύνολο του συστήματος, μηδέν.

Αν είναι να φύγει ένα φτερό, περιστασιακά μπορεί να φύγει οποτεδήποτε του το υπαγορεύσουν οι δυνάμεις, που το υποχρεώνουν. Μπορεί δηλαδή να μην φύγει από μέγεθος δύναμης, που εξασκείται επάνω του (10% ή 140%), αλλά από αστοχία υλικού, λάθος μηχανικού και συνήθως οι έρευνες δείχνουν ότι είναι δύο ή και περισσότερες οι αιτίες, που οδηγούν σε τέτοια θέματα.

Επίσης το g έχει να κάνει με επιτάχυνση, δηλαδή διάστημα στην μονάδα του χρόνου και όχι με βάρος αεροπλάνου ή οτιδήποτε άλλου πράγματος.

θα συμφωνησω απολυτα σε αυτα που αναφερεις...

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 293716)
..θα προτιμουσα να μην το συνεχισω καθοτι φαινεται οτι το εχεις μεγαλυτερο απο το δικο μου (το χαρτι).

ποτε και κανεις δεν μιλησε για το μεγεθος του αλλουνου...διοτι ισως τοτε να εχουμε προβληματα...

Παντως ενα εχω να πω..τελικα σε ενα forum για μηχανες μαζευτηκαν παρα πολυ aerospace engineers...αυτο τωρα αν ειναι καλο ή κακο δεν γνωριζω... παντως καλο ειναι να συναντηθουμε καμμια φορα...που ξερεις συνηθως καλα πραγματα προκειπτουν....

BTW, ckk ποια χρονια ησουν στο Bristol???

Gemat 16-01-2011 19:21

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
http://www.billhempel.com/video/whknife.wmv

Τυπικα ενα τηλεκατευθυνομενο μοντελο 3D εχει αναλογια βαρους προς ισχυ 3/2 Kgr/Hp ενω ενα αντιστοιχο πραγματικο Edge 540 εχει 5/2.

ckk 16-01-2011 21:38

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gzpainter ( 293740)
θα συμφωνησω απολυτα σε αυτα που αναφερεις... ίδιο αντικείμενο?



ποτε και κανεις δεν μιλησε για το μεγεθος του αλλουνου...διοτι ισως τοτε να εχουμε προβληματα...μα δεν έχει σημασία το μέγεθος του πανεπιστημίου. Και Ελληνικό ΙΕΚ να ήταν. Το χαρτί το ίδιο είναι που κάνει την διαφορά των γνώσεων. Τουλάχιστον να ξέρουμε ότι έχουμε κοινά πεδία. Όχι ότι εξασφαλίζει και την γνώση.

Παντως ενα εχω να πω..τελικα σε ενα forum για μηχανες μαζευτηκαν παρα πολυ aerospace engineers...αυτο τωρα αν ειναι καλο ή κακο δεν γνωριζω... παντως καλο ειναι να συναντηθουμε καμμια φορα...που ξερεις συνηθως καλα πραγματα προκειπτουν.... Μακάρι.

BTW, ckk ποια χρονια ησουν στο Bristol???

Ακαδημαϊκά 1979 - 1981. Εσύ ακόμη?

ortho 16-01-2011 21:51

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gzpainter ( 293740)
.....

Παντως ενα εχω να πω..τελικα σε ενα forum για μηχανες μαζευτηκαν παρα πολυ aerospace engineers..

.....

Μήπως παίζει ρόλο και το σήμα της BMW;;;;;:sm7::sm7::sm7::sm7:

ckk 16-01-2011 23:10

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ortho ( 293880)
Μήπως παίζει ρόλο και το σήμα της BMW;;;;;:sm7::sm7::sm7::sm7:

Μα από εκεί ξεκίνησε. Από κινητήρες αεροπλάνων. Εξ ου, όπως λες, και το σήμα.

Ακόμη πάντως βγάζει καλύτερους κινητήρες από τον άμεσο ‘άμα μεγαλώσω θέλω να γίνω Mercedes’, ανταγωνισμό. Πιο μαλακούς, πιο σπορτίβικους και κυρίως πιο αθόρυβους.
Η μεγάλη κυρία πλεονεκτεί στα δεσίματα και στην πολυτέλεια. Αθόρυβη χλιδή. Αλλά δεν μπορείς να τα έχεις και όλα…

Ή μήπως μπορείς? http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/000203FC.gif

ortho 16-01-2011 23:14

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ckk ( 293971)
Μα από εκεί ξεκίνησε. Από κινητήρες αεροπλάνων. Εξ ου, όπως λες, και το σήμα.

Ακόμη πάντως βγάζει καλύτερους κινητήρες από τον άμεσο ‘άμα μεγαλώσω θέλω να γίνω Mercedes’, ανταγωνισμό. Πιο μαλακούς, πιο σπορτίβικους και κυρίως πιο αθόρυβους.
Η μεγάλη κυρία πλεονεκτεί στα δεσίματα και στην πολυτέλεια. Αθόρυβη χλιδή. Αλλά δεν μπορείς να τα έχεις και όλα…

Ή μήπως μπορείς? http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/000203FC.gif


Κι εγώ αυτό συνέδεσα, το σήμα που μαρτυρά και την ιστορία, με τη σύναξη αεροεπιστημόνων!!!! ;););)

Αντε να τα χιλιάσεις!!!!!!!!!:):):)

ckk 16-01-2011 23:40

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ortho ( 293974)
Κι εγώ αυτό συνέδεσα, το σήμα που μαρτυρά και την ιστορία, με τη σύναξη αεροεπιστημόνων!!!! ;););)

Αντε να τα χιλιάσεις!!!!!!!!!:):):)

Εννοείς ότι είμαι ####γερος? Θα σε πατήσω…:sm7:

adventure 19-01-2011 23:45

Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
 


Και μούφα να είναι ο χειριστής του είναι πολύ καλός .

;) :) :)


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:36.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!