![]() |
Ο φόβος της στροφής.
Γειά και πάλι λοιπόν, με ένα θέμα που ίσως τρώει πολλούς στο βάθος:
Φοβάμαι να στρίψω!! Ενώ όλα κυλούν ο#### μέχρι την είσοδο στη στροφή, μόλις μπω σε αυτή, με κυριεύει ο φόβος πως η μηχανή θα γλιστρήσει από την φυγόκεντρο, η αδρεναλίνη ανεβαίνει και έτσι κόβω ταχύτητα ώστε να ελαττώσω την κλίση και καταλήγω να στρίβω σαν αξύριστος γεράκος με δίχρονο "dio" και πράσινο καφάσι πίσω, δεμένο με σκοινί. Σε στροφές 90 μοιρών στην πόλη, νοιώθω πως αν στρίψω σχετικά γρήγορα, θα γλιστρήσει η μπροστινή ρόδα και θα βρεθώ κάτω σαν πεσμένος γεράκος με δίχρονο "dio" και σπασμένο πλέον, πράσινο καφάσι πίσω, δεμένο με σκοινί. ...Και ξέρω πως τίποτε απο αυτά δε θα συμβεί στο τέλος, f650gs βρίσκεται από κάτω μου αλλά, κάτι με φοβίζει! Να κοιτάξω για "dio" ή για ψυχίατρο; |
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Η μπέμπα δεν φεύγει:D,μην αγχώνεσαι όλοι την ίδια σκέψη και αντίδραση έχουμε...Το να σεβόμαστε την μηχανή μας τον εαυτό μας και τον δρόμο μας κάνει να σκεφτόμαστε έτσι αλλά και να στρίβουμε ασφαλώς...;)
|
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Φίλε μου το ότι φοβάσαι σημαίνει ότι έχεις ξεκινήσει σωστά.
Όλα τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους με τα χιλιόμετρα και την εμπειρία που θα αποκτάς κάθε ημέρα. Όπως είπε και ο MARK “Το να σεβόμαστε την μηχανή μας τον εαυτό μας και τον δρόμο μας κάνει να σκεφτόμαστε έτσι αλλά και να στρίβουμε ασφαλώς...” |
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Απόσπασμα:
:sm8::sm8: Αν εννοείς το 650 μοντέλο 2002 μια και το είχα και εγώ, την ίδια αίσθηση είχα, (σαν να με βλέπω …..:o) όταν πήρα την 1200 που έστριβε μόνη της , ξανάνιωσα περήφανος άντρας και πιλότος:D. Αν λες για το τελευταίο μοντέλο δεν ξέρω αλλά και πάλι η αίσθηση είναι, όχι η πραγματικότητα. |
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
ειναι καλο που εισαι υποψιασμενος δε χρειαζετε ο φοβος οσο ο σεβασμος στη μοτο σου και να ξερεις τα ορια σου και εγω το σκεφτομαι καποιες φορες και ειμαι πανω σε δυο ροδες απο 14 χρονων σχεδον 27 χρονια
|
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Απόσπασμα:
Από την στιγμή που το νιώθεις έτσι, είσαι πλέον έτοιμος και να μάθεις πως να στρίβεις. Έτσι ήμουν και εγώ. Από αυτούς που νόμιζαν ότι ήξεραν. Μόλις συνειδητοποίησα ότι δεν ήξερα, τότε έμαθα. Στο δια ταύτα. Πιστεύω ότι ένα σχολείο είναι ότι καλύτερο μπορεί να κάνεις. Επίσης μπορείς να αρχίσεις να υποψιάζεσαι για το θέμα, κάνοντας ενα καλό ψάξιμο στο Internet. Θα βρείς πολύ υλικό. Και στo δικό μας forum υπάρχει ενότητα με κάποια πολύ σχετικά θέματα.;) Δύο link είναι: http://www.gsforum.gr/%CE%91%CF%83%C...chniques-6044/ http://www.gsforum.gr/%CE%91%CF%83%C...on-torque-619/ |
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
:sm8:
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Φίλε μου να σου πώ το πρόβλημα που είχα εγώ: Φοβόμουν να στρίψω αριστερά, δεν ξέρω γιατί. Το καλό είναι ότι αφιέρωσα ένα Σάββατο και πέρασα το ασφάλτινο σχολείο του "Σπανού". Εκτοτε και με την εμπειρία των χιλιομέτρων όλα άλλαξαν.
|
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Απόσπασμα:
Νομίζω πάντως ότι όλα τα μηχανάκια στρίβουν όσο έχεις κουράγια, πόσο μάλλον τα δικά μας που είναι στιβαρά και 'πατάνε' καλά στο δρόμο με αναρτήσεις ποιότητος.. Προοδευτικά πάντως θα σταματήσεις να σκέφτεσαι τις στροφές, γίνεται μόνο του... |
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Kι εγω φοβιτσιάρης είμαι αλλά να μείνει μεταξυ μας ε? :cool:
|
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Πολύ καλά τα λες και έτσι τα έχουμε βιώσει όλοι μας.
Ο Θεούλης μας κατασκεύασε για να περπατάμε όρθιοι και το σασί μας να αντέχει σε προσκρούσεις με ταχύτητες 4-5 χλμ την ώρα. Αν έχουμε σώας τας φρένας, οτιδήποτε ξεπερνάει και διαφοροποιείται από τα παραπάνω μας ξυπνάει το ένστικτο της αυτοσυντήρησης και αντιδρούμε. Με την εμπειρία και πολύ περισσότερο με το διάβασμα "μπαίνει" στο κεφάλι μας το πως στρίβει αυτό το πράμα και όσο περισσότερο τα βελτιώνουμε αυτά τα δύο - ω του θαύματος - πλαγιάζει περισσότερο η μηχανή! Διάβασε λίγο για το γυροσκοπικό φαινόμενο για να καταλάβεις γιατί η μηχανή στρίβει με το πλάγιασμα και όχι με το στρίψιμο του τιμονιού. Όταν τα διαβάσεις όλα τα παραπάνω, κάνε ένα κολπάκι: Πήγαινε με 40-50 στο ίσιωμα και τράβηξε λίγο (ένα τακ) το τιμόνι από τη δεξιά πχ χειρολαβή του; Το συμπέρασμα που θα βγάλεις και είναι κόντρα στον εγκέφαλο όλων μας είναι, ότι όταν θες να στρίψεις αριστερά με μία μηχανή που κινείται με ταχύτητα θα πρέπει να κάνεις το τιμόνι της δεξιά. Με τον καιρό, αυτό περνάει στην "χαρτογράφηση" του εγκεφάλου σου και το κάνεις ασυναίσθητα...;) |
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Σα γενική συμβουλή, μη χάνεις ποτε από τα μάτια σου το σημείο που θες να πάει η μηχανή όταν στρίβεις.
Σε κάτι παραπάνω από στιγμιαία έλλειψης συγκέντρωσης η μηχανή σηκώνεται κι ανοίγει την τροχιά της..... |
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Φίλε Γιάννη,
Ο δρόμος χρειάζεται σεβασμό αλλά σε καμιά περίπτωση φόβο. Ο πανικός είναι ο χειρότερος σύμβουλος & μας οδηγεί σε τελείως λανθασμένους χειρισμούς. Είχα & εγώ την ίδια φοβία μέχρι που παρακολούθησα το σχολείο του Σπανού που μου έδωσε μεγάλη αυτοπεποίθηση & πολλές γνώσεις. Θα σου πω χαρακτηριστικά πως ενώ ήμουν μεγάλος χέστης κατά τη διάρκεια του σχολείου "έξυσα" πάνω από δέκα φορές τα μαρσπιέ έχοντας την ίδια ακριβώς μοτοσικλέτα με τη δική σου. Στο συνιστώ λοιπόν ανεπιφύλακτα. Τέλος τεράστια σημασία έχουν τα λάστιχα. Αν είναι καινούργια & ζεστά η μοναδική περίπτωση να σε ρίξουν είναι να πατήσεις σε λάδια. |
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Συνονόματε Γιώργο,
Μίλησα για σεβασμό & όχι για μαγκιές στο δρόμο. Οι ορθοπεδικές κλινικές έχουν γεμίσει "τσάμπα μάγκες". Θέλω να πώ πως τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται λόγω πανικού. |
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται!!!!!!
|
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Απόσπασμα:
:sm8: |
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Απόσπασμα:
Αν εχεις κανει πολλα τοτε μαλλον κατι εχεις μαθει στραβα. Αν εχεις κανει λιγα, διαβασε τεχνικες οδηγησης ωστε να βελτιωσεις τον τροπο που οδηγεις. Ασχετα με τα χιλιομετρα που εχεις οδηγησει, οταν στριβεις χωρισε στη στροφη σε 2 μερη. Το πρωτο μεχρι τη κορυφη (apex) της στροφης και το υπολοιπο μεχρι την εξοδο. Εκτιμησε την ασφαλη ταχυτητα που μπορεις να στριψεις πριν απο τη στροφη, και παρε ολη τη στροφη χωρις μεταβολη στη ταχυτητα. Αν φρεναρεις κατα τη διαρκεια της στροφης μειωνεις το οριο της προσφυσης των ελαστικων σου. Το κλειδι στο να αντιμετωπισεις το φοβο σου ισως να ειναι στο σημειο που κοιτας κατα τη διαρκεια της στροφης. Κατα το πρωτο μισο εχε το βλεμα σου καρφωμενο στο apex της στροφης. Μολις φθασεις στο apex κοιταξε την εξοδο της στροφης. Μαθε τη παραπανω τεχνικη στη ταχυτητα που αισθανεσαι ασφαλης και σιγα-σιγα θα μειωθει η ανασφαλεια που νοιωθεις και θα μπορεσεις να ανεβασεις τη ταχυτητα (και παραλληλα τη κλιση σου) στη στροφη. Επισης γερνε το σωμα μαζι με τη μηχανη, αλλα κρατα το κεφαλι σε πιο ορθια θεση. Ψυχολογικα αυτο βοηθαει. Να εχεις υπ οψιν οτι οσο γερνεις το σωμα σε σχεση με τη μηχανη προς τη στροφη τοσο λιγοτερο χρειαζεται να γειρεις τη μηχανη για να στριψεις με μια συγκεκριμενη ταχυτητα. Αν κρατας ολο το σωμα ορθιο πλαγιαζοντας μονο τη μηχανη, αυτη πρεπει να γειρει αρκετα περισσοτερο προκειμενου να μεινει στη τροχια της στροφης με τη παραπανω ταχυτητα. Η πρωτη περιπτωση ειναι ασφαλεστερη απο τη δευτερη. Τελος, χωρις να θελω να σε στεναχωρησω, υπαρχουν ανθρωποι μη συμβατοι με τα δικυκλα. Αν κρινεις οτι εισαι ενας απο αυτους, μη πηγαινεις γυρευοντας για μπελαδες. Αν λοιπον εισαι νεος οδηγος μην απογοητευεσαι, θα μαθεις! Κανεις δεν ηξερε να οδηγει απο τη κουνια του. Αν ομως οδηγεις καιρο και δεν μπορεις να μαθεις να στριβεις καποια στιγμη θα φας τα μουτρα σου! |
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Απόσπασμα:
Σωστός, επίσης μπορείς να βγάλεις και το σώμα σου ελαφρά έξω από τη μηχανή, προς το εσωτερικό της στροφής φυσικά. Ετσι αλλάζει το κέντρο βάρους του συμπλέγματος μηχανή-αναβάτης και μπορείς να πάρεις μεγαλύτερη κλίση, η οποία όμως τελικά δεν είναι αναγκαία. |
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες περι εμπειριας,επιπλεον χρονου,κλπ και θα προσθεσω πως το να βγαλεις το πρασινο καφασι απο πισω θα σε βοηθησει δραματικα!:D:p
|
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
ολες οι μηχανες στριβουν!
το θεμα ομως ειναι οτι οι συνθηκες στους ελληνικους δρομους(κακη ποιοτητα ασφαλτου,πολυ παλιοι δρομοι,σκαψιματα,λευκες και κιτρινες διαβαθμισεις απο χρωματα ακαταλληλα,λαδια,ζωα και ηλικιωμενοι που πεταγονται απ το πουθενα,οδηγοι χωρις παιδεια που ξεφυτρωνουν απο παντου κ.α) δεν επιτρεπουν να εξαντλει καποιος τις δυνατοτητες της μηχανης του! γι αυτο παιδες προσοχη και να θυμαστε οτι η μηχανη δεν ειναι αυτοκινητο που συγχωρει ορισμενα λαθη!μια "μαλακιουλα' μπορει να αποβει μοιραια!οποιος θελει να ξεκαβλωνει υπαρχουν κι οι πιστες!;) |
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:
Λοιπόν . . . ας πώ κ γώ την αλήθεια μου!Το μόνο δίκυκλο που είχα μέχρι πρίν 1 χρονο ήταν ποδήλατο . . . Ξύπνησα ένα πρωί,έβγαλα ένα δίπλωμα κ αγόρασα το "κοριτσάκι" μου - R1200GS '08!Eιλικρινά δε μπορείς να φανταστείς τι σημαίνει φόβος,ειδικά στη στροφή . . . μέρα με τη μέρα όμως πιστέυω ότι αποκτώ αυτοπεποίθηση για να στρίβω λίγο πιο ο#### κ γρήγορα,βέβαια μη φανταστεί κανένας ότι "ακουμπώ" κ γόνατο κάτω . . . Οπότε φίλε μου μην ανησυχείς άδικα,μάλλον όλοι κάπως έτσι νοιώθουμε όλοι στην αρχή!Εγώ σκέφτομαι ν'ακολουθήσω τη συμβούλη του φίλου για το σχολείο . . . |
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
|
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Απόσπασμα:
στο πρόσφατο παρελθόν, το GS Forum είχε οργανώσει σειρά μαθημάτων τόσο χωμάτινων όσο και ασφάλτινων με την εμπειρία και καθοδήγηση του Νίκου Σπανού. Τα μαθήματα ήταν άκρως επιτυχημένα και όσοι τα παρακολούθησαν διαπίστωσαν πως μετά από αυτά, οδηγούσαν άλλη μηχανή! Ο συνδιασμός θεωρητικών μαθημάτων, πρακτικής εξάσκησης και καθημερινής εμπειρίας, βελτιώνουν τις οδηγικές μας ικανότητες, μας κάνουν να απολαμβάνουμε περισσότερο την οδήγηση με τις μηχανές μας και εν τέλει μας προσδίδουν μια οδηγική κουλτούρα που έχει αντίκτυπο τόσο στις καθημερινές μας μετακινήσεις, όσο και στα ταξίδια. Μείνε συντονισμένος στην παρέα μας και από την ερχόμενη άνοιξη, θα ανοίξουμε νέο κύκλο μαθημάτων, τόσο για την άσφαλτο, όσο και για το χώμα! ;) . |
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
|
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Απόσπασμα:
:sm7::sm7::sm7: |
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Να αυτα ειναι...δεν εχεις χορτασει πριγγηπικη γκρινια?Δεν σου εφτασε?Και θελεις και Ροδοπη...για να βλεπω παλι την πλατη του μπουφαν σου στο μεσο του τοξου γη-ουρανο-γη.....:rolleyes:;):)
|
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Απόσπασμα:
:sm7::sm7::sm7: Είναι όμως ωραία φάση, δε νομίζεις????;) |
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Απόσπασμα:
Από Επίδαυρο είναι η φωτό ... :Απορία: :o:rolleyes: Κάτι μου θύμισε.... :D |
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Απόσπασμα:
:sm7::sm7::sm7: |
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Απόσπασμα:
Στο χρώμα λίγο μου τα χαλάει.... :D:D |
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ο φόβος της στροφής.
Σας διάβασα όλους με πολύ προσοχή. Συμφωνώ με όλους σας .
Τους ίδιους και χειρότερους είχα και εγώ. Ούτε σε ψυχίατρο πήγα ούτε σε ειδικά σεμινάρια. Πήρα μια Hondaκαι από τότε ταξιδεύω ευχάριστα… Να είστε καλά και να γελάτε…… |
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:23. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!