![]() |
ΖΕΛΑΤΙΝΑ G650GS
Προσφατα απεκτησα ενα g650gs (2010, μονοκυλινδρο) και θελω να σας κανω μια ερωτηση.
Εχω βαλει την μεγαλη την φιμε την ζελατινα, αλλα δεν νιωθω πως με καλυπτει σωστα. Το 'δεν νιωθω' , παει στο οτι οδηγουσα σκουτερ χωρις ζελατινα, οποτε δεν ξερω τι παει να πει προστασια απο ζελατινα. Ακομα την στρωνω, αλλα σε ταχυτητες γυρω στα 100 που μπορω να παω προς το παρον, με βαρανε κατι ανεμοι, αλλα δεν ξερω αν ειναι φυσιολογικο ή αν το κρανος μου ειναι βαλουτα και παιζει και αυτο ρολο (που ειναι) ή αν στην τελικη ειναι πλαγιοι ανεμοι. Παρακαλω δωστε φωτα.. |
Απάντηση: ΖΕΛΑΤΙΝΑ G650GS
Στέλιο κατ’ αρχήν καλορίζικη η μπουμπού σου !!! Καλές και όρθιες βόλτες !!! Επειδή ότι και να σου πει ο καθένας θα είναι σωστό αλλά και λάθος ταυτόχρονα… γιατί άλλο το ύψος το δικό σου… άλλο το δικό μου…. κλπ… αυτό που θα πρότεινα είναι να πάρεις ένα ίδιο (test drive) από αντιπροσωπεία (που συνήθως δεν έχουν καθόλου ζελατίνα), να το κάνεις βόλτα και μετά να ανέβεις στη δική σου και να συγκρίνεις… Εκτός αν είναι εύκολο σχετικά να αφαιρέσεις τη δική σου ζελατίνα και να την οδηγήσεις άνευ ώστε να διαπιστώσεις τη διαφορά. |
Απάντηση: ΖΕΛΑΤΙΝΑ G650GS
Επιπλέον... σίγουρα παίζει ρόλο... ο άνεμος, το κράνος, το βάρος... αλλά και το Κέντρο βάρους της μηχανής.... ;) |
Απάντηση: ΖΕΛΑΤΙΝΑ G650GS
Πολυ καλη η ιδεα σου, δεν το'χα σκεφτει..
Θελει λιγο χρονο βεβαια, αλλα μαλλον ειναι το πιο αξιοπιστο που μπορω να κανω.. Ξερεις αμα η εργοστασιακη αλλαζει κλισεις κλπ? γιατι η αληθεια ειναι οτι οταν οδηγαω τα ματια μου ειναι ελαφρως πιο πανω απο την ευθεια της ζελατινας..ισα που βλεπω την εξω πλευρα της δηλαδη, και δεν μου φενετε λογικο αυτο..και δεν ειμαι και ψηλος, στο 1.80 ειμαι...Ενιγουει, θενκς και για τις απαντησεις.. |
Απάντηση: ΖΕΛΑΤΙΝΑ G650GS
Ψαχτηκα για ζελατινα λοιπον και επεσα πανω σε αυτο... Laminar LLC - Products for Motorcycle Windshields and Fairings, Makers of the LIP & Touring LIP
Προκειτε για προεκταση της υπαρχουσας ζελατινας, γνωριζει κανεις αν δουλευουν οκ και να πουλιουντε πουθενα? [IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/pc/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG] |
Απάντηση: ΖΕΛΑΤΙΝΑ G650GS
Τα ίδια προβλήματα κάλυψης απ τον αέρα αντιμετώπιζα κι εγώ με το F650GS 04(είναι ουσιαστικά το ίδιο μηχανάκι με το δικό σου,μόνο το μοτέρ αλλάζει).
Τη λύση μου έδωσε αυτή η ζελατίνα ERGO Scheibe F 650 GS & Dakar mit Handprotektoren , έχει 2 εκδόσεις ανάλογα το ύψος του αναβάτη. |
Απάντηση: ΖΕΛΑΤΙΝΑ G650GS
Danke! :sm8:
|
Απάντηση: ΖΕΛΑΤΙΝΑ G650GS
Φιλαρακι εγω εχω του '03 και εχω βαλει αυτη Ζελατίνα Ztechnik BMW F 650 GS/Dakar -03 by: Ztechnik - MotoRAID και μπορω να πω οτι στα 120,140 χαω ειμαι πολυ καλα.Ο αερας φευγει πανω απο τους ωμους πραγμα καλο για τον πισω αλλα και για σενα.Ειμαστε στο ιδιο υψος.Βεβαια πολυ σημαντικο ειναι και το κρανος.Ειδα μεγαλη διαφορα οταν αλλαξα απο ενα της πλακας σε αυτο Shoei XR 1100 μαύρο γυαλιστερό by: Shoei - MotoRAID
|
Απάντηση: ΖΕΛΑΤΙΝΑ G650GS
Μιας και ανεφερες για κρανη λοιπον και επειδη ψαχνομαι και για κρανος, σκεφτηκα αυτο Premier helmets - collection 2011 - Touring Monza το οποιο ειναι πολυ πιο οικονομικο αλλα ειναι κομπλε...απο υλικο, βαρος, κλπ.. απλα δεν τα εχω ακουσει ποτε... ενοειτε οτι το shoei ειναι πολυ καλο, απλα και αυτο το premier εχει πολυ καλες προδιαγραφες και ειναι σε σχεδον μιση τιμη (200 το μονοχρωμο - 240 με σχεδιο, με την εκπτωση αυτες οι τιμες), οποιος τυχαια γνωριζει ας ενημερωσει...
Οσο αναφορα την ζαλατινα, μαλλον καταλαβα οτι πρεπει να την αλλαξω, παρολο που εχω την μεγαλη την εργοστασιακη, απλα μαλλον θα κοιταξω να παρω ενα καλο κρανος πρωτα για να δω την διαφορα..για να καταλαβετε αυτη την στιγμη οδηγαω με ανοιγομενο κρανος το οποιο ομως εχει χαλασει και δεν το κλεινω τερμα, γιατι δεν ξαναανοιγει! οτι να'ναι με λιγα λογια.. Βλεπω παντως να λετε/λες για το αερα που φευγει πανω απο τους ωμους κλπ, και εχω μια αφελη ερωτηση... η καλυτερη προστασια απο μια ζελατινα, (απο την οποια δεν κοιτας απο μεσα της) ειναι να σε καλυπτει μεχρι τους ωμους/πηγουνι ας πουμε? η και το κεφαλι? και να μην εχεις στροβιλισμους? ή να σε καλυπτει φουλ και ο αερας να φευγει πανω απο το κρανος? Παντως το θεμα ζελατινα ειναι και λιγο δυσκολο, γιατι οπτικα δεν μπορεις να πεις 'αυτη μου κανει', δεν μπορεις να την δοκιμασεις, οποτε πρεπει καποιος με ιδια μηχανη, που εχει βαλει καποια συγκεκριμενη, να σου πει εντυπωσεις κλπ, οποτε οι συμβουλες σας ειναι πολυτιμες! |
Απάντηση: ΖΕΛΑΤΙΝΑ G650GS
1 Συνημμένο(α)
Παιδιά, όντως το θέμα αέρα στο 650 πονάει. Φοράω την εργοστασιακή (φιμέ ψηλή στάνταρ στα Dakar), και έκανα μια πατέντα προσθέτοντας δυο λαστιχένια ανταπτοράκια στις πάνω βίδες, αυξάνοντας έτσι την γωνία, και ένα χειροποίητο ζελατινάκι (επισυναπτόμενη φωτο). Ελαφρώς καλύτερη αίσθηση απ' τη "μαμά", ο αέρας χτυπάει στο μέτωπο, αλλά δε λύνει το πρόβλημα. Το να βάλεις μια μεγάλη, πιστεύω θα χαλάσεις την αισθητική της μοτο, και θα μοιάζει σαν το zundapp του μπάρμπα μου με τον ανεμοθώρακα - ασπίδα!:D
Η μοτό μας, κακά τα ψέματα, είναι για συγκεκριμένη χρήση, και την άνεση μιας touring, ίσως να την πιάσουμε κάαααπως στο θέμα αέρα με μια μεγάλη ζελατίνα, αλλά η όλη αισθητική θα πάει περίπατο. Πάντως, ρίξε μια ματιά κι εδώ |
Απάντηση: ΖΕΛΑΤΙΝΑ G650GS
Και γω αυτό σκέφτομαι την αισθητική, μέχρι την ψηλή τη "μαμά" μπορεί να βάλω, "επειδή έχω και γω τη μικρή την εργοστασιακή και το σκέφτομαι".:hmmm:
|
Απάντηση: ΖΕΛΑΤΙΝΑ G650GS
Απόσπασμα:
Η μηχανή μας, όπως σωστά είπες είναι για συγκεκριμένη χρήση, κάνεις και το touring σου αλλά χαλαρά. Αμα θες καλύτερη γενικώς συμπεριφορά κι άνεση και ταχύτητα σε ταξίδι, πας σε άλλη μηχανή, σαν του λόγου μου, όταν τη βρω!:D:D |
Απάντηση: ΖΕΛΑΤΙΝΑ G650GS
Οταν εψαχνα για κρανος και εκανα τη σχετικη ερωτηση στο φορουμ με ειχαν συμβουλεψει να μη σκεφτω τα λεφτα και να παρω κατι επωνυμο και δοκιμασμενο.Ειχαν απολυτο δικιο.και σε επιπεδο εφαρμογης και σε επιπεδο θορυβου αλλα το πιο σημαντικο για την ασφαλεια σου!(ψιλοξεφυγαμε απ'το θεμα ή μου φαινετε?):D
Αλλα αφου ετσι κι αλλιως θελεις να αλλαξεις κρανος κοιτα μπας και βελτιωθει η κατασταση ετσι και μετα βλεπεις τι θα κανεις με τη ζελατινα. |
Απάντηση: ΖΕΛΑΤΙΝΑ G650GS
Η πατεντα σου ειναι πολυ καλη φιλε fuji, γιατι ειναι κομψη (ακου κει ανεμοθωρακας - ασπιδα..χαχαχα!!!), καμια σχεση με τα σποιλερ που κυκλοφορουν, που εχουν εναν μεντεσε αναμεσα στην 'μαμα' και το σποιλερ...κατι τετοιο ειναι και το laminar lip που το ποσταρα στην προηγουμενη σελιδα..για το οποιο ομως δεν βρηκα εμπορο στην ελλαδα...και η πατεντα με τα λαστιχακια για να αλλαξεις την κλιση πολυ καλη και πολυ ευκολη..(για το αλλο, υπαρχει ενα θεμα ψαξηματος με την προεκταση, πως θα ενωθει με την εργοστασιακη κλπ..).
Παντως συμφωνω οτι η μηχανη ειναι καποιον δυνατητων στο touring, οι οποιες ειναι αρκετες για μενα, απλα λογο ερασιτεχνισμου/αρχαριου φαση, θελω να μαθω τι ακριβως εστι προστασια απο ζελατινα...πιο πολυ να σας πω με μπριζοσε ενας γνωστος με βαραντερο ο οποιος οταν τον ρωτησα ποσο αερας τον βαραει τελος παντων πανω στην μηχανη (κατι που εμενα μου φαινοταν απολυτος φυσιολογικο), μου απαντησε καθολου! τι καθολου του λεω? καθολου μου λεει!σαν καμπριο φαση λεω? ναι μου λεει! η φαση ειναι οτι σε καμπριο να χω μπει κανα 2-3 φορες, αλλα δεν θυμαμαι πως ηταν!:sm7: οποτε παπαλα.. Για κρανος ziumann, εχεις απολυτο δικιο και εγω ετσι ξεκινησα, αλλα τελικα εριξα τα στανταρτς μου στην αποφυγη του πολυκαρμπον, στο βαρος κατω του 1.5 κιλου, στα αποσπομενα μαξιλαρακια, στο μινιμουμ 4 αστερια σε ασφαλεια και στον εξαερισμο που σχεδον ολα εχουν. Το συγκεκριμενο το premier τα καλυπτει ολα αυτα σε πολυ καλη τιμη, γιαυτο με εψησε..δεν ειναι και αγνωστη εταιρια, εχει ιστορια σε gp αγωνες και ετσι, απλα νομιζω τελευταια χρονια βγαινουν σε πλατια αγορα..Νομιζω οτι λογο μαξιμουμ ταχυτητων στα 140, ουτε τρελη αεροδυναμικη ουτε τρελη ηχομονωση θελω, και ισως με παιρνει να κοψω κανα 100ρικο εουρος, διατηροντας παντα τα αρκετα ψηλα στανταρτς που ανεφερα.. μην ξεχνας παντα την βαλουτα που φοραω εδω και 5 χρονια:cool2: |
Απάντηση: ΖΕΛΑΤΙΝΑ G650GS
Για κρανος ziumann, εχεις απολυτο δικιο και εγω ετσι ξεκινησα, αλλα τελικα εριξα τα στανταρτς μου στην αποφυγη του πολυκαρμπον, στο βαρος κατω του 1.5 κιλου, στα αποσπομενα μαξιλαρακια, στο μινιμουμ 4 αστερια σε ασφαλεια και στον εξαερισμο που σχεδον ολα εχουν. Το συγκεκριμενο το premier τα καλυπτει ολα αυτα σε πολυ καλη τιμη, γιαυτο με εψησε..δεν ειναι και αγνωστη εταιρια, εχει ιστορια σε gp αγωνες και ετσι, απλα νομιζω τελευταια χρονια βγαινουν σε πλατια αγορα..Νομιζω οτι λογο μαξιμουμ ταχυτητων στα 140, ουτε τρελη αεροδυναμικη ουτε τρελη ηχομονωση θελω, και ισως με παιρνει να κοψω κανα 100ρικο εουρος, διατηροντας παντα τα αρκετα ψηλα στανταρτς που ανεφερα.. μην ξεχνας παντα την βαλουτα που φοραω εδω και 5 χρονια:cool2:[/QUOTE]
:sm8: |
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:10. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!