![]() |
Θέση ζεστάματος
Είναι επικίνδυνο να ζεσταίνετε το μοτέρ σε πλάγια θέση όταν είναι στο πλαϊνό σταν:confused: ??
|
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
αστο 5 λεπτα να δεις πως θα χτυπαει μετα!!!σαν ducati θα κανει!!
|
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
Δεν είναι επικίνδυνο για τον κινητήρα , δεν έχει πρόβλημα, αλλά δεν χρειάζεται να ζεσταθεί πάνω από μισό λεπτό (όσο χρόνο χρειάζεσαι για να βάλεις το κράνος και τα γάντια σου).Το σωστό είναι ο κινητήρας να ζεσταίνεται σε πορεία (φορτίο) δουλεύοντας στα πρώτα χιλ. (ανάλογα την εξωτερική θερμοκρασία) με το μισό του στροφόμετρου (3.500-4.000 σαλ).;)
|
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
ή το βάζεις εμπρός όντας στο διπλό stand και το αφήνεις τόσο όσο χρειάζεται να βάλεις κράνος/γάντια ή το βάζεις εμπρός στο πλαινο και ξεκινάς αμέσως......αυτά διότι και επειδή τα κύλινδρα είναι αντικρυστα στις 180 μοίρες παράλληλα με το έδαφος αλλά και επειδή η μοτοσυκλέτα είναι αερόψυκτη.;)
|
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
Ακόμα ποιο υγιές το ζεσταίνεις εν κινήσει σε χαμηλές στροφές και μόλις πιάσει πρώτη γραμή θερμοκρασία(συνήθως μετά από 3-4 λεπτά) σταδιακα το ανοίγεις;)
Ειναι καλυτερο από το στατικό.... |
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ ΠΟΛΛΥ, το εχω ακουσει οτι το καλυτερο είναι να ζεστενεται σε πορεια σε χαμιλες στροφεσ αλλα την μπεμπα την εχω σε κλειστο παρκινκ και για να βγει εξω εχει μια καλη ανειφορα οποτε αν είναι κρυα εκει μαλλον θα ζοριστη :hmmm:
|
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
αυτο με το πλαγιο σταντ ειναι μεγαλος μυθος συμφωνα με τα λεγομενα εξουσιοδοτημενου συνεργειου στην κρητη.δεν υπαρχει κανενα προβλημα παντα με βαση τα λεγομενα του μηχανικου.
|
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
Δέν υπάρχει κανένα πρόβλημα να δουλεύει στο ρελαντί ο κινητήρας για όσα λεπτά θέλετε αρκεί να μήν μαρσάρετε και να την σβήσετε όταν ανοίξει η βαλβίδα του ψυγείου λαδιού...το λάδι έχει full λιπαντικές ικανότητες όταν πιάσει τους 100 βαθμούς. Αυτά για όταν χρειαστεί, όχι για να την ζεσταίνουμε καθημερινά...;)
|
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
Τα 1200 κυβικά φίλε μου βγάζουν οποιαδήποτε ανηφόρα με τις στροφές στο ρελαντί!
Διάβασε το μάνιουαλ τι λέει και προς Θεού, ποτέ ζέσταμα για να ξεκινήσεις εν έτει 2011. Αν ήταν 1930 το συζητάγαμε...;) |
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
Απόσπασμα:
ζεσταίνεται όσο βάζω το κράνος.. δεν μασάει |
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
Απόσπασμα:
εμένα πάντως μου ζητάει να τη ξανακατεβάσω κάτω για να έχει την ευκαιρία να ξανανέβει....:D:D:D |
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
Καμία σημερινή μηχανή ή αυτοκίνητο δεν θέλει ζέσταμα.
Έχω βάλει μπρος και έχω φύγει άνετα και με -10. Τα μοτέρ με ψεκασμό ξέρουν μόνα τους τι να κάνουν. Απλά δεν θέλει ζόρια μέχρι να ζεσταθεί 2-3 γραμμούλες (δηλ. καμιά 500αριά μέτρα άντε ένα χιλιόμετρο). Όσο για το πλάγιο σταντ πρόβλημα δεν είναι αλλά και καλό δεν είναι. Στο πλαϊνό σταντ η μηχανή θα κάψει λάδια την ώρα που βάζεις μπρος. Μετά αφού πάρει το μοτέρ θα πάει το λάδι όπου πρέπει έτσι κι αλλιώς. That's all. Απλά λοιπόν "καλό είναι" να βάζεις μπρος με τη μηχανή στο κεντρικό ή πάνω της. Εγώ σε 4 χρόνια έχω συμπληρώσει 2 φορές λάδι, τη μια μάλιστα ήξερα ακριβώς πότε το έκαψα και πως. |
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
Απόσπασμα:
Ναι έχεις δίκιο η αλήθεια είναι ότι και εγώ όταν την πείρα ( πριν πέντε μίνες) μου έκανε φοβερή εντύπωση ότι με ελάχιστο γκάζι ανέβαινα την συγκεκριμένη ανηφόρα , σε αντίθεση με ένα storm που είχα που το ήθελα το γαζάκι του Ευχαριστώ :) |
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
Απόσπασμα:
όταν ακουσεις μηχανή να πέρνει μπροστά με κρύο λάδι και να χτυπάνε οι βαλβίδες θα καταλάβεις! |
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
το ότι η μηχανή είναι σε πλάγια θέση κατα την εκκίνηση δεν πάιζει ρόλο. βαλτην μπροστά και κασπλα (αν πέρνει)...οι αναρροφήσεις των αντλιών είναι χαμηλά στο κάρτερ οπότε με το που βάλεις μπροστά αναρροφούν και καταθλίβουν κανονικά. βέβαια πάντα όταν σταματάς και σβήνεις την μηχανή καλό είναι πρωτού την βάλεισ στο σαντ να την κρατήσεις κάθετα για 3 λεπτά να κατέβουν τα λαδάκια και αυτό για να μην δείς πολύ μπλέ καπνό κατά την επόμενη εκκίνηση. αυτό γίνετε γιατί όταν την σβήνεις και την βάζεις στο πλάγιο στάντ, μικρή ποσότητα λαδιού που υπάρχει πίσω από το ελατήριο λαδιούμ, περνάει στο χώρο καύσης και στην εκκίνηση καίγετε.
|
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
Στο πρώτο διαφωνώ πάντως μαζί σου - μιλάω για το 1200 όχι το 1150. Δεν έχω ακούσει καμία διαφορά στον ήχο σε εκκίνηση ποτέ (εκτός αν συνέβαινε κάτι). Την μηχανή την έχω πάντα σχεδόν "έξω" (πυλωτή) όσα χρόνια την έχω (από καινούρια με δικό μου στρώσιμο).
Να πω ότι και με το Dakar ποτέ δεν είχα θέμα σχετικό - που ήταν και μονοκύλινδρο. Όσο για το δεύτερο τα ίδια ακριβώς λέμε. |
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
Το ζητουμενο για την μακροβιοτητα σε εναν κινητηρα εσωτερικης καυσης ειναι το λαδι που αυτος περιεχει να αποκτησει φουλ ροϊκη ικανοτητα οσο πιο συντομα γινεται!!!! Και αυτο διοτι πρέπει να ''τρεξει'' και να λιπανει τα μερη του κινητρα (κεφαλες, κυλινδρους κυριως) οσο πιο συντομα γινεται.
Αυτο επιτυγχανεται μονον με την κινηση της μοτοσυκλετας και οχι με δουλεμα στο ρελαντι ακινητη. Διοτι το λαδι ζεσταινεται και αποκτα φουλ ρευστοτητα απο την τριβη του στα τοιχωματα των κυλινδρων κυριως και δευτερευοντως απο το ''ανακατεμα'' του στον στροφαλοθαλαμο. Αυτος ειναι ο λογος εξάλλου και του αυτοματου τσοκ σε αυτοκινητα και μοτοσυκλετες τωρα πια....το γρηγορο ζεσταμα του λαδιου. Σημ. το Βαραντερο, το Hyundai Accent μου και το Κορολα τις παγωμενες μερες του χειμωνα μολις εκινησω κινητηρα δουλευουν στις 1800-2000στρ. Τα πολυτυπα λαδια εχουν διαφορετικες ιδιοτητες αναλογως του ιξωδες τους. Ενα λαδι 20/50 σε περιβαλλον θερμοκρασιας 4 βαθμων κελσιου ειναι πολυ παχυρευστο εν συγκριση με ενα 10/40 της ιδιας ¨η διαφορετικη μαρκας. αυτο σημαινει οτι το 20/50 θα αργησει να λιπανει σωστα κεφαλες και κυλινδρους οταν δουλευεται στο ρελαντι για προζεσταμα! Η φθορα στα μηχανικα τριβομενα μερη σε αυτην την περιπτωση ειναι αργη αλλα υπαρκτη. Ετσι η αμεση κινηση του οχηματος σε χαμηλες στροφες, ωστε το λαδι να φτασει σε θερμοκρασια ελευθερης φουλ ροης το συντομοτερο δυνατον ειναι επιβεβλημενη! Μεγαλη σημασια πρέπει να δινουμε στους πινακες συνιστωμενων λιπαντικων, ως προς το ιξωδες τους, που δινει ο κατασκευαστης στο βιβλιαρακι που συνοδευει την μοτοσυκλετα διοτι αυτος εχει λαβει τα μετρα του για ολες τις εξωτερικες θερμοκρασιες οπου μπορει να κυκλοφορησει αυτο το οχημα ανα τον κοσμο κι ετσι εχει προβλεψει και συνιστα το καταλληλο ιξωδες που πρεπει να χρησιμοποιουμε στο συγκεκριμενο οχημα. Τα παλια τα χρονια που οι κυλινδροι ηταν απο μαντεμι και οχι απο κραμματα αλουμινιου που ειναι σημερα και τα λαδια ηταν μονοτυπα αντι για πολυτυπα που ειανι σημερα ναι υπηρχε η αναγκη προθερμανσης διοτι α) το μαντεμι αργει πολυ να ζεσταθει και το μονοτυπο λαδι δεν εχει αυτην την ευελιξια στην αποδοση του οταν ειναι κρυο οπως το πολυτυπο! |
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
Απόσπασμα:
Αυτο ειναι το καλυτερο ! ακομα και στο φορτηγο που εχω αυτο το συστημα εφαρμοζω εδω και χρονια με θερμοκρασιες κατω του μηδενος χωρις κανενα προβλημα. ετσι ζεσταινεις ολα τα κινουμενα μερει ομοιομορφα κινητηρα - κιβωτιο- διαφορικο.;) |
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
οι γνωμες πολλες.
εγω παντως δεν την ζεσταινω εν σταση,βαζω μπροστα και ξεκιναω απλα με χαμηλες στροφες. ο μυθος η πραγματικοτητα λεει οτι κανονικα δε θα πρεπει αν την βαζουμε μπροστα ενω η μηχανη ειναι στο μονο σταντ.εγω την βαζω αρκετες φορες και δεν εχω προσεξει διαφορα στον ηχο λειτουργιας του κινητηρα. δουλευει τζιτζι. |
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
την δεύτερη όχι την πρώτη
|
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
ρε παιδιά το HP enduro που δεν έχει διπλό σταντ, πώς παίρνει μπροστά;; :sm7:
μην λέμε ότι να ναι. η μηχανή είναι οκ σε οποιαδήποτε στάση... ;) Ταξιδιώτη γρήγορα να πάρεις τη μπουμπου έτοιμη. |
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
ανεβαίνεις επάνω του
|
Απάντηση: Θέση ζεστάματος
Απόσπασμα:
|
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:23. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!