GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Θέση ζεστάματος (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=18824)

theofiloskatsipanos 25-03-2011 16:30

Θέση ζεστάματος
 
Είναι επικίνδυνο να ζεσταίνετε το μοτέρ σε πλάγια θέση όταν είναι στο πλαϊνό σταν:confused: ??

saitman 25-03-2011 16:32

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
αστο 5 λεπτα να δεις πως θα χτυπαει μετα!!!σαν ducati θα κανει!!

TEOSS 25-03-2011 18:36

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
Δεν είναι επικίνδυνο για τον κινητήρα , δεν έχει πρόβλημα, αλλά δεν χρειάζεται να ζεσταθεί πάνω από μισό λεπτό (όσο χρόνο χρειάζεσαι για να βάλεις το κράνος και τα γάντια σου).Το σωστό είναι ο κινητήρας να ζεσταίνεται σε πορεία (φορτίο) δουλεύοντας στα πρώτα χιλ. (ανάλογα την εξωτερική θερμοκρασία) με το μισό του στροφόμετρου (3.500-4.000 σαλ).;)

vpentza 25-03-2011 18:47

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
ή το βάζεις εμπρός όντας στο διπλό stand και το αφήνεις τόσο όσο χρειάζεται να βάλεις κράνος/γάντια ή το βάζεις εμπρός στο πλαινο και ξεκινάς αμέσως......αυτά διότι και επειδή τα κύλινδρα είναι αντικρυστα στις 180 μοίρες παράλληλα με το έδαφος αλλά και επειδή η μοτοσυκλέτα είναι αερόψυκτη.;)

GSMAN 25-03-2011 19:39

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
Ακόμα ποιο υγιές το ζεσταίνεις εν κινήσει σε χαμηλές στροφές και μόλις πιάσει πρώτη γραμή θερμοκρασία(συνήθως μετά από 3-4 λεπτά) σταδιακα το ανοίγεις;)

Ειναι καλυτερο από το στατικό....

theofiloskatsipanos 25-03-2011 19:47

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ ΠΟΛΛΥ, το εχω ακουσει οτι το καλυτερο είναι να ζεστενεται σε πορεια σε χαμιλες στροφεσ αλλα την μπεμπα την εχω σε κλειστο παρκινκ και για να βγει εξω εχει μια καλη ανειφορα οποτε αν είναι κρυα εκει μαλλον θα ζοριστη :hmmm:

aeriko 25-03-2011 19:58

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από theofiloskatsipanos ( 345442)
ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ ΠΟΛΛΥ, το εχω ακουσει οτι το καλυτερο είναι να ζεστενεται σε πορεια σε χαμιλες στροφεσ αλλα την μπεμπα την εχω σε κλειστο παρκινκ και για να βγει εξω εχει μια καλη ανειφορα οποτε αν είναι κρυα εκει μαλλον θα ζοριστη :hmmm:

Μην είμαστε υπερβολικοί;)

FANISGS 25-03-2011 22:03

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
αυτο με το πλαγιο σταντ ειναι μεγαλος μυθος συμφωνα με τα λεγομενα εξουσιοδοτημενου συνεργειου στην κρητη.δεν υπαρχει κανενα προβλημα παντα με βαση τα λεγομενα του μηχανικου.

syan 25-03-2011 22:06

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
Δέν υπάρχει κανένα πρόβλημα να δουλεύει στο ρελαντί ο κινητήρας για όσα λεπτά θέλετε αρκεί να μήν μαρσάρετε και να την σβήσετε όταν ανοίξει η βαλβίδα του ψυγείου λαδιού...το λάδι έχει full λιπαντικές ικανότητες όταν πιάσει τους 100 βαθμούς. Αυτά για όταν χρειαστεί, όχι για να την ζεσταίνουμε καθημερινά...;)

gemara 25-03-2011 22:10

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
Τα 1200 κυβικά φίλε μου βγάζουν οποιαδήποτε ανηφόρα με τις στροφές στο ρελαντί!
Διάβασε το μάνιουαλ τι λέει και προς Θεού, ποτέ ζέσταμα για να ξεκινήσεις εν έτει 2011. Αν ήταν 1930 το συζητάγαμε...;)

vpentza 25-03-2011 23:34

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από theofiloskatsipanos ( 345442)
ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ ΠΟΛΛΥ, το εχω ακουσει οτι το καλυτερο είναι να ζεστενεται σε πορεια σε χαμιλες στροφεσ αλλα την μπεμπα την εχω σε κλειστο παρκινκ και για να βγει εξω εχει μια καλη ανειφορα οποτε αν είναι κρυα εκει μαλλον θα ζοριστη :hmmm:

και 1200 κατέχω, και ανηφόρα έχω για να τη βγάζω έξω κάθε μέρα....
ζεσταίνεται όσο βάζω το κράνος..
δεν μασάει

CPretenteriS 25-03-2011 23:40

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vpentza ( 345529)
και 1200 κατέχω, και ανηφόρα έχω για να τη βγάζω έξω κάθε μέρα....
ζεσταίνεται όσο βάζω το κράνος..
δεν μασάει

Παρομοίως !! ;)

vpentza 25-03-2011 23:44

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από CPretenteriS ( 345531)
Παρομοίως !! ;)


εμένα πάντως μου ζητάει να τη ξανακατεβάσω κάτω για να έχει την ευκαιρία να ξανανέβει....:D:D:D

CPretenteriS 25-03-2011 23:46

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vpentza ( 345534)
εμένα πάντως μου ζητάει να τη ξανακατεβάσω κάτω για να έχει την ευκαιρία να ξανανέβει....:D:D:D

:D :D

vpentza 25-03-2011 23:48

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από CPretenteriS ( 345538)
:D :D

μουγκρί σου λέω......σαν τα τσοπανόσκυλα του tsompanis....η δική μου είναι στο κίνημα : Δεν μασάω, Δεν μασάω....:D:D

saitman 26-03-2011 00:14

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από FANISGS ( 345500)
αυτο με το πλαγιο σταντ ειναι μεγαλος μυθος συμφωνα με τα λεγομενα εξουσιοδοτημενου συνεργειου στην κρητη.δεν υπαρχει κανενα προβλημα παντα με βαση τα λεγομενα του μηχανικου.

οταν θα ξαναβρεθουμε θα στο αποδειξω!

NLS 26-03-2011 00:38

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
Καμία σημερινή μηχανή ή αυτοκίνητο δεν θέλει ζέσταμα.
Έχω βάλει μπρος και έχω φύγει άνετα και με -10.
Τα μοτέρ με ψεκασμό ξέρουν μόνα τους τι να κάνουν.
Απλά δεν θέλει ζόρια μέχρι να ζεσταθεί 2-3 γραμμούλες (δηλ. καμιά 500αριά μέτρα άντε ένα χιλιόμετρο).

Όσο για το πλάγιο σταντ πρόβλημα δεν είναι αλλά και καλό δεν είναι. Στο πλαϊνό σταντ η μηχανή θα κάψει λάδια την ώρα που βάζεις μπρος. Μετά αφού πάρει το μοτέρ θα πάει το λάδι όπου πρέπει έτσι κι αλλιώς. That's all. Απλά λοιπόν "καλό είναι" να βάζεις μπρος με τη μηχανή στο κεντρικό ή πάνω της.

Εγώ σε 4 χρόνια έχω συμπληρώσει 2 φορές λάδι, τη μια μάλιστα ήξερα ακριβώς πότε το έκαψα και πως.

theofiloskatsipanos 26-03-2011 20:03

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gemara ( 345505)
Τα 1200 κυβικά φίλε μου βγάζουν οποιαδήποτε ανηφόρα με τις στροφές στο ρελαντί!
Διάβασε το μάνιουαλ τι λέει και προς Θεού, ποτέ ζέσταμα για να ξεκινήσεις εν έτει 2011. Αν ήταν 1930 το συζητάγαμε...;)

:)
Ναι έχεις δίκιο η αλήθεια είναι ότι και εγώ όταν την πείρα ( πριν πέντε μίνες) μου έκανε φοβερή εντύπωση ότι με ελάχιστο γκάζι ανέβαινα την συγκεκριμένη ανηφόρα , σε αντίθεση με ένα storm που είχα που το ήθελα το γαζάκι του
Ευχαριστώ :)

dimalx 29-03-2011 20:29

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από NLS ( 345544)
Καμία σημερινή μηχανή ή αυτοκίνητο δεν θέλει ζέσταμα.
Έχω βάλει μπρος και έχω φύγει άνετα και με -10.
Τα μοτέρ με ψεκασμό ξέρουν μόνα τους τι να κάνουν.
Απλά δεν θέλει ζόρια μέχρι να ζεσταθεί 2-3 γραμμούλες (δηλ. καμιά 500αριά μέτρα άντε ένα χιλιόμετρο).

Όσο για το πλάγιο σταντ πρόβλημα δεν είναι αλλά και καλό δεν είναι. Στο πλαϊνό σταντ η μηχανή θα κάψει λάδια την ώρα που βάζεις μπρος. Μετά αφού πάρει το μοτέρ θα πάει το λάδι όπου πρέπει έτσι κι αλλιώς. That's all. Απλά λοιπόν "καλό είναι" να βάζεις μπρος με τη μηχανή στο κεντρικό ή πάνω της.

Εγώ σε 4 χρόνια έχω συμπληρώσει 2 φορές λάδι, τη μια μάλιστα ήξερα ακριβώς πότε το έκαψα και πως.

δεν είναι έτσι ακριβώς όπως τα λές. ανάλογα πάντα με την θερμοκρασία του λαδιού. αν είναι έξω η μηχανή και έχει 4 βαθμούς θέλει λίγο ζέσταμα έστω 2-3 λεπτά και μετά δρόμο σιγα σιγά μέχρι 3000 στροφές.
όταν ακουσεις μηχανή να πέρνει μπροστά με κρύο λάδι και να χτυπάνε οι βαλβίδες θα καταλάβεις!

dimalx 29-03-2011 20:36

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
το ότι η μηχανή είναι σε πλάγια θέση κατα την εκκίνηση δεν πάιζει ρόλο. βαλτην μπροστά και κασπλα (αν πέρνει)...οι αναρροφήσεις των αντλιών είναι χαμηλά στο κάρτερ οπότε με το που βάλεις μπροστά αναρροφούν και καταθλίβουν κανονικά. βέβαια πάντα όταν σταματάς και σβήνεις την μηχανή καλό είναι πρωτού την βάλεισ στο σαντ να την κρατήσεις κάθετα για 3 λεπτά να κατέβουν τα λαδάκια και αυτό για να μην δείς πολύ μπλέ καπνό κατά την επόμενη εκκίνηση. αυτό γίνετε γιατί όταν την σβήνεις και την βάζεις στο πλάγιο στάντ, μικρή ποσότητα λαδιού που υπάρχει πίσω από το ελατήριο λαδιούμ, περνάει στο χώρο καύσης και στην εκκίνηση καίγετε.

NLS 29-03-2011 20:50

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
Στο πρώτο διαφωνώ πάντως μαζί σου - μιλάω για το 1200 όχι το 1150. Δεν έχω ακούσει καμία διαφορά στον ήχο σε εκκίνηση ποτέ (εκτός αν συνέβαινε κάτι). Την μηχανή την έχω πάντα σχεδόν "έξω" (πυλωτή) όσα χρόνια την έχω (από καινούρια με δικό μου στρώσιμο).

Να πω ότι και με το Dakar ποτέ δεν είχα θέμα σχετικό - που ήταν και μονοκύλινδρο.

Όσο για το δεύτερο τα ίδια ακριβώς λέμε.

GeorgeP 30-03-2011 13:23

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
Το ζητουμενο για την μακροβιοτητα σε εναν κινητηρα εσωτερικης καυσης ειναι το λαδι που αυτος περιεχει να αποκτησει φουλ ροϊκη ικανοτητα οσο πιο συντομα γινεται!!!! Και αυτο διοτι πρέπει να ''τρεξει'' και να λιπανει τα μερη του κινητρα (κεφαλες, κυλινδρους κυριως) οσο πιο συντομα γινεται.

Αυτο επιτυγχανεται μονον με την κινηση της μοτοσυκλετας και οχι με δουλεμα στο ρελαντι ακινητη.
Διοτι το λαδι ζεσταινεται και αποκτα φουλ ρευστοτητα απο την τριβη του στα τοιχωματα των κυλινδρων κυριως και δευτερευοντως απο το ''ανακατεμα'' του στον στροφαλοθαλαμο.
Αυτος ειναι ο λογος εξάλλου και του αυτοματου τσοκ σε αυτοκινητα και μοτοσυκλετες τωρα πια....το γρηγορο ζεσταμα του λαδιου.
Σημ. το Βαραντερο, το Hyundai Accent μου και το Κορολα τις παγωμενες μερες του χειμωνα μολις εκινησω κινητηρα δουλευουν στις 1800-2000στρ.

Τα πολυτυπα λαδια εχουν διαφορετικες ιδιοτητες αναλογως του ιξωδες τους. Ενα λαδι 20/50 σε περιβαλλον θερμοκρασιας 4 βαθμων κελσιου ειναι πολυ παχυρευστο εν συγκριση με ενα 10/40 της ιδιας ¨η διαφορετικη μαρκας. αυτο σημαινει οτι το 20/50 θα αργησει να λιπανει σωστα κεφαλες και κυλινδρους οταν δουλευεται στο ρελαντι για προζεσταμα!
Η φθορα στα μηχανικα τριβομενα μερη σε αυτην την περιπτωση ειναι αργη αλλα υπαρκτη.

Ετσι η αμεση κινηση του οχηματος σε χαμηλες στροφες, ωστε το λαδι να φτασει σε θερμοκρασια ελευθερης φουλ ροης το συντομοτερο δυνατον ειναι επιβεβλημενη!

Μεγαλη σημασια πρέπει να δινουμε στους πινακες συνιστωμενων λιπαντικων, ως προς το ιξωδες τους, που δινει ο κατασκευαστης στο βιβλιαρακι που συνοδευει την μοτοσυκλετα διοτι αυτος εχει λαβει τα μετρα του για ολες τις εξωτερικες θερμοκρασιες οπου μπορει να κυκλοφορησει αυτο το οχημα ανα τον κοσμο κι ετσι εχει προβλεψει και συνιστα το καταλληλο ιξωδες που πρεπει να χρησιμοποιουμε στο συγκεκριμενο οχημα.

Τα παλια τα χρονια που οι κυλινδροι ηταν απο μαντεμι και οχι απο κραμματα αλουμινιου που ειναι σημερα και τα λαδια ηταν μονοτυπα αντι για πολυτυπα που ειανι σημερα ναι υπηρχε η αναγκη προθερμανσης διοτι α) το μαντεμι αργει πολυ να ζεσταθει και το μονοτυπο λαδι δεν εχει αυτην την ευελιξια στην αποδοση του οταν ειναι κρυο οπως το πολυτυπο!


TASOS GS 30-03-2011 19:35

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GSMAN ( 345440)
Ακόμα ποιο υγιές το ζεσταίνεις εν κινήσει σε χαμηλές στροφές και μόλις πιάσει πρώτη γραμή θερμοκρασία(συνήθως μετά από 3-4 λεπτά) σταδιακα το ανοίγεις;)

Ειναι καλυτερο από το στατικό....


Αυτο ειναι το καλυτερο !
ακομα και στο φορτηγο που εχω αυτο το
συστημα εφαρμοζω εδω και χρονια
με θερμοκρασιες κατω του μηδενος
χωρις κανενα προβλημα.
ετσι ζεσταινεις ολα τα κινουμενα μερει
ομοιομορφα
κινητηρα - κιβωτιο- διαφορικο.;)

taksidiotis 01-04-2011 08:29

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
οι γνωμες πολλες.
εγω παντως δεν την ζεσταινω εν σταση,βαζω μπροστα και ξεκιναω απλα με χαμηλες στροφες.
ο μυθος η πραγματικοτητα λεει οτι κανονικα δε θα πρεπει αν την βαζουμε μπροστα ενω η μηχανη ειναι στο μονο σταντ.εγω την βαζω αρκετες φορες και δεν εχω προσεξει διαφορα στον ηχο λειτουργιας του κινητηρα.
δουλευει τζιτζι.

DoctorAbo 15-04-2011 13:28

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από taksidiotis ( 349717)
οι γνωμες πολλες.
εγω παντως δεν την ζεσταινω εν σταση,βαζω μπροστα και ξεκιναω απλα με χαμηλες στροφες.
ο μυθος η πραγματικοτητα λεει οτι κανονικα δε θα πρεπει αν την βαζουμε μπροστα ενω η μηχανη ειναι στο μονο σταντ.εγω την βαζω αρκετες φορες και δεν εχω προσεξει διαφορα στον ηχο λειτουργιας του κινητηρα.
δουλευει τζιτζι.

χμμμμμμμμμμμμ................ μήπως να την αλλάξεις αυτή τη συνήθεια ?

NLS 15-04-2011 15:04

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
την δεύτερη όχι την πρώτη

leandros 15-04-2011 16:46

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
ρε παιδιά το HP enduro που δεν έχει διπλό σταντ, πώς παίρνει μπροστά;; :sm7:

μην λέμε ότι να ναι. η μηχανή είναι οκ σε οποιαδήποτε στάση... ;)

Ταξιδιώτη γρήγορα να πάρεις τη μπουμπου έτοιμη.

NLS 15-04-2011 16:57

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
ανεβαίνεις επάνω του

kriti manoysos 15-04-2011 22:01

Απάντηση: Θέση ζεστάματος
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από saitman ( 345393)
αστο 5 λεπτα να δεις πως θα χτυπαει μετα!!!σαν ducati θα κανει!!

:sm7::sm7::sm7:


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:23.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!