GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=18992)

dimalx 31-03-2011 11:22

Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
Μετά από μια μεγάλη στεναχώρια, διοτι η μπουμπου παραέτρωγε, ήρθε ο συμφορουμίτης status (ευχαριστώ φίλε) και μου έστειλε σε αρχείο pdf την διαδικασία ρύθμισης του TPS (ποτενσιόμετρου). Είναι απλή και χρειάζετε μόνο 20 λεπτά από τον χρόνο σας! Ανεβάζω το αρχείο και θα καταλάβετε πόσο απλό είναι.
Εμένα με έσωσε (βλέπω ένα 5000αρο να με φωνάζει είχε πει κάποτε ενας μάστορας)!!!
Το έκανα δούλεψε και είμαι μια χαρά προς το παρόν!ελπίζω το τελικό συμπέρασμα, αφού κάψω και το 2ο τεπόζιτο μετα την ρύθμιση, να είναι καλό! Προς το παρόν μου έβγαλε 5,76 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα βέβαια με μεγάλο ποσοστό σε εθνική αλλα με ταχύτητες 130-160-170.
http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/tps3.1.pdf

Arkas 31-03-2011 13:08

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
Ευχαριστούμε!

sandro 31-03-2011 13:13

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από dimalx ( 348890)
Μετά από μια μεγάλη στεναχώρια, διοτι η μπουμπου παραέτρωγε, ήρθε ο συμφορουμίτης status (ευχαριστώ φίλε) και μου έστειλε σε αρχείο pdf την διαδικασία ρύθμισης του TPS (ποτενσιόμετρου). Είναι απλή και χρειάζετε μόνο 20 λεπτά από τον χρόνο σας! Ανεβάζω το αρχείο και θα καταλάβετε πόσο απλό είναι.
Εμένα με έσωσε (βλέπω ένα 5000αρο να με φωνάζει είχε πει κάποτε ενας μάστορας)!!!
Το έκανα δούλεψε και είμαι μια χαρά προς το παρόν!ελπίζω το τελικό συμπέρασμα, αφού κάψω και το 2ο τεπόζιτο μετα την ρύθμιση, να είναι καλό! Προς το παρόν μου έβγαλε 5,76 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα βέβαια με μεγάλο ποσοστό σε εθνική αλλα με ταχύτητες 130-160-170.
http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/tps3.1.pdf


Μήπως μπορείς να το περιγράψεις με δικά σου απλά λόγια;;;; (και Ελληνικά:o:o:o)
Αν δεν σου τρώμε τον πολύτιμο χρόνο σου;););)
Έτσι η αλιώς ευχαριστούμε:)

dimalx 31-03-2011 13:13

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Arkas ( 349018)
Ευχαριστούμε!

Τον status να ευχαριστήσουμε όλοι οι 1150αρηδες!

piro 31-03-2011 13:16

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
:sm8:

nivam 31-03-2011 13:26

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
Κατατοπιστικότατο!!!
Το πρόβλημα ήταν μόνο στην κατανάλωση ή σου ζητούσε και παρατεταμένη χρήση του CHOKE μέχρι να πιάσει θερμοκρασία?

dimalx 31-03-2011 13:45

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
Θα ξεκινήσω με το τι χρειαζόμαστε
1.πολύμετρο
2. καλώδιο ψιλό μήκους 40 εκατοστών (μονόκλωνο η πολύκλωνο)
3. torx νούμερο δεν θυμάμαι (τις bmw το μικροτερο είναι μεγάλο)

Και τώρα η διαδικασία :
Αποσυνδέουμε την φίσα του tps, και στο σώμα του θα δούμε αριθμούς (1,2,3,4) εμας μας ενδιαφέρουν οι επαφές 1 και 4. Στην συνέχεια κόβουμε το καλώδιο σε 2 ίσα μέρη και απογυμνώνουμε τι άκρες (περίπου 3-4 εκατοστά). Την μία άκρη από το ένα καλώδιο την τοποθετούμε στην επαφή 1 της φίσας. ΠΡΟΣΟΧΗ το καλώδιο να μπεί αρκετά μέσα στην επαφή ( η επαφή είναι δυο ελασματάκια) αν δεν μπεί καλα δεν θα έχετε ένδειξη. Μετά τοποθετούμε την μια άκρη του δεύτερου καλωδίου στην επαφή 4, όπως και στην περίπτωση της 1. Αφου το κάνουμε αυτό συνδέουμε την φίσα στο tps. ΣΗΜΕΙΩΣΗ θα μπεί λίγο πιο δύσκολα, λόγω των καλωδίων, οπότε με λίγη προσοχή. Αφού βάλουμε την φίσα συνδέουμε τις ελεύθερες άκρες των καλωδίων στους ακροδέκτες του πολύμετρου.Δεν έχει σημασία πιο καλώδιο σε πιο ακροδέκτη (κόκκινο/μαύρο) απλά θα έχουμε πρόσημο + η - ανάλογα πως τα συνδέσαμε.
Αφού κάναμε όλα τα παραπάνω ανοίγουμε το κλείδί στη θέση ON. ΠΡΟΣΟΧΗ δεν βάζουμε μπροστά. Ανοίγουμε και το πολύμετρο και βλέπουμε τι τάση μας λέει, πρέπει να είναι απο 0,32 εως 0,40, καλυτερα να είναι 0,36. Τώρα εάν δεν έχουμε τέτοια τάση (εγώ είχα 1.536 volt) χαλαρώνουμε τις βίδες torx (δεν τις βγάζουμε τελείως ίσα ίσα να κουνιέτε το tps) και το στρέφουμε αριστερά ή δεξιά μέχρι να δούμε την αποδεκτή τάση 0,36 volt ( η -0,36 volt αν έχουμε συνδέσει ανάποδα του ακροδέκτες) και αφού δούμε 0,36 σφίγγουμε τις βίδες torx και κλείνουμε το διακόπτη (γυρνάμε το κλειδί σε θέση of).Μετά βγάζουμε τα καλωδιάκια (τα κρατάμε για το μέλλον/αχρείαστα να είναι) και κάνουμε reset στον εγκέφαλο βγάζοντας την ασφάλεια του monotronic (από τα δεξιά όπως καθόμαστε η 5η της πίσω σειράς/10Α) για ένα λεπτό και την ξαναβάζουμε. Στην συνέχεια ανοίγουμε το διακόπτη σε θέση ΟΝ ΠΡΟΣΟΧΗ δεν βάζουμε μπροστά (ignition on) και γυρνάμε το γκάζι μεχρι τέρμα full throttle τρείς φορές και μετά βάζουμε μπροστά ignition on (και ο Αι Νικόλας να μας φιλά,πλακα κάνω). Αφού βάλουμε μπροστά και ζεσταθεί ο κινητήρας (κάντε καμια βολτα) πρεπει να τσεκάρουμε τον συγχρονισμό των κυλίνδρων (βλέπε Post συγχρονισμός κυλίνδρων).

Η δικιά μου προς το παρόν πάει καλά, ένα χρόνο είχα να ευχαριστηθώ βόλτα (είχα μετανιώσει που πήρα BMW).Επιτέλους!!!

dimalx 31-03-2011 13:52

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από nivam ( 349037)
Κατατοπιστικότατο!!!
Το πρόβλημα ήταν μόνο στην κατανάλωση ή σου ζητούσε και παρατεταμένη χρήση του CHOKE μέχρι να πιάσει θερμοκρασία?

Πολύ σωστή παρατήρηση. Παλαιότερα μέχρι και την Δευτέρα (βλέπεις 17 ημέρες υπόλοιπο αδείας 2010, αναγκαστικά πλέουν μου την δώσανε, οπότε κάθομαι )που συγχρόνισα τα injection επρεπε να έχω για πολύ ώρα το choke ανοιχτό (μέχρι να δω 3 μπάρες θερμοκρασίας). Οπότε αυτό δεν οφειλόταν μόνο στο tps αλλα και στον συγχρονισμό. Τώρα ανοίγω το choke μόνο για να πάρει μπροστά όταν είναι κρύα!

Μια βασική ένδειξη ότι καει πολύ η μηχανή είναι και τα μαυρισμένα μπουζί η ο πολύ μαύρος καπνός όταν ανοίγουμε το γκάζι απότομα).

nivam 31-03-2011 14:12

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από dimalx ( 349057)
Πολύ σωστή παρατήρηση. Παλαιότερα μέχρι και την Δευτέρα (βλέπεις 17 ημέρες υπόλοιπο αδείας 2010, αναγκαστικά πλέουν μου την δώσανε, οπότε κάθομαι )που συγχρόνισα τα injection επρεπε να έχω για πολύ ώρα το choke ανοιχτό (μέχρι να δω 3 μπάρες θερμοκρασίας). Οπότε αυτό δεν οφειλόταν μόνο στο tps αλλα και στον συγχρονισμό. Τώρα ανοίγω το choke μόνο για να πάρει μπροστά όταν είναι κρύα!

Μια βασική ένδειξη ότι καει πολύ η μηχανή είναι και τα μαυρισμένα μπουζί η ο πολύ μαύρος καπνός όταν ανοίγουμε το γκάζι απότομα).

Οκ, σ ευχαριστώ!!!:)

dimalx 01-04-2011 08:57

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
Θέλω να με συγχωρήσετε για το λαθάκι που έκανα και κυρίως ο φίλος stukas (όχι status)...για κάποιο λόγο είχα φάει σκάλωμα και νόμιζα ότι ο συμφορουμίτης μας, που μου έστειλε το αρχείο, λέγεται status!;οχι είναι ο stukas.thanks man!

basilis76 01-04-2011 10:26

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
μπραβο ρε παιδια.ευχαριστουμε πολυ.προτεινω να μπει στα αξιοσημειωτα

point zero 01-04-2011 10:34

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
ωραιο post μπραβο :)

basilis76 01-04-2011 10:55

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
μια ερωτηση.οι βιδες που ξεσφιγκουμε ειναι αυτες που συγκρατουν το tps πανω στην μηχανη δεξια και αριστερα?και αν εβαζες και μια φωτο της ασφαλειας που βγαζουμε γιατι δεν την βρισκω θα σε ευγνωμονούσα

dimalx 01-04-2011 11:46

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από basilis76 ( 349874)
μια ερωτηση.οι βιδες που ξεσφιγκουμε ειναι αυτες που συγκρατουν το tps πανω στην μηχανη δεξια και αριστερα?και αν εβαζες και μια φωτο της ασφαλειας που βγαζουμε γιατι δεν την βρισκω θα σε ευγνωμονούσα

Αρε πατρίδα θεσσαλονίκη! Φιλιά στην πόλη μας!
Λοιπόν η βίδες ναι είναι αυτές που συγκρατούν το tps δεξια και αριστερά!
Όσο για την ασφάλεια άνοιξε το βιβλιαράκι των service, πήγαινε προς τις τελευταίες σελίδες και θα το βρείς. Η άνοιξε το repair manual στην παράγραφο 61 σελίδα 61.6. το repair manual θα στο στείλω με e-mail αν δεν το έχεις! Η δες ένα παλιότερο θέμα, το οποίο έχει κάποια Links για το manual.
Και αν βαριέσε άκου αυτό : όπως σηκώνεις την σέλα, βρισκόμενος από την αριστερή πλευρά, βλέπεις το ασφαλειόκουτο. Το ανοίγεις και βλέπεις τρείς σειρές από ασφάλειες/ρελέ κτλπ. Η πάνω σειρά είναι αυτή που έχει το πιαστράκι (κόκκινο μαραφέτι )για να βγάζεις τις ασφάλειες. Στην πάνω σειρά λοιπόν έχει καποιές ασφάλειες. Ε από την μεριά που κάθεσαι μέτρα 5 ασφάλειες, αυτή είναι, βγάλτην για 1 λεπτό αφού κάνεις όλα τα υπόλοιπα και εφόσον βέβαια είσαι σίγουρος ότι ο κινητήρας παρακαίει βενζίνη (έκαιγα 11 λιτρα στα 100 κμ).
Ελπίζω να βοήθησα!

dimalx 01-04-2011 11:48

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
Ακόμα δεν έχω κάψει όλο το τεπόζιτο αλλά έκανα 105 χιλιόμετρα εντός πόλης μόνο, και έχουν σβήσει 2 νταμάκια, και με το 2ο να αναβοσβήνει!
Είμαι σε καλό δρόμο?
Ε?
Ε?
:sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7:

basilis76 01-04-2011 12:04

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
ευχαριστω πολυ

dimalx 01-04-2011 12:23

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από basilis76 ( 349930)
ευχαριστω πολυ

Βασίλη μόλις είδα ένα παλιότερο Post που είχες ανεβάσει, για υψηλή κατανάλωση! Δεν ξέρω αν έχει λυθεί το προβλημά σου, αλλά αν όχι με την ρύθμιση του tps σίγουρα θα λυθεί!100%!
Εμενα τώρα η μπουμπου κάνει δίαιτα δεν τρώει καθόλου. Και όσον αφορά όλα αυτά που λέμε όλοι για μπουζι,φίλτρα,βαλβίδες,αισθητήρες, αύξηση υποδύναμης είναι εν μέρει σωστά!
Τα 10 και 11 λιτρα στα 100 κμ δεν δικαιολογούνται από τα ανωτέρω!

basilis76 01-04-2011 12:55

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
τωρα βγαζω 210χ.λ.μ. με 19 λιτρα.σημερα θα ρυθμισω το tps και θα δουμε.γιατι ακουω κατι 250-280 και φρικαρω.:)

dimalx 01-04-2011 12:58

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από basilis76 ( 349993)
τωρα βγαζω 210χ.λ.μ. με 19 λιτρα.σημερα θα ρυθμισω το tps και θα δουμε.γιατι ακουω κατι 250-280 και φρικαρω.:)

για να δούμε για να δούμε!

basilis76 01-04-2011 13:03

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
αν δεν συγχρονησω κυλινδρους θα υπαρχει προβλημα?το λεω γιατι τους εκανα πριν δυο μηνες και δεν εχω τα απαραιτητα αξεσουαρ για την δουλεια αυτη.μονο με το tps θα γινει δουλεια?

PITS 01-04-2011 15:21

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
ΩΡΑΙΟΣ :D:D

dimalx 01-04-2011 15:27

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από basilis76 ( 350000)
αν δεν συγχρονησω κυλινδρους θα υπαρχει προβλημα?το λεω γιατι τους εκανα πριν δυο μηνες και δεν εχω τα απαραιτητα αξεσουαρ για την δουλεια αυτη.μονο με το tps θα γινει δουλεια?

Το πιο πιθανόν είναι να μην χρειάζεται αλλά για καλό και για κακό αν δεν μπορείς να συγχρονίσεις εσύ τα injection πηγαινε το σε ένα συνεργείο, μονο και μονοι για να έχεις καλύτερο αποτέλεσμα στην τελική κατανάλωση!

adventure 05-04-2011 10:58

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 


Πολύ καλό ποστ .

Σας ευχαριστούμε .


:sm8::sm8:

eolos 05-04-2011 20:16

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
Ευχαριστούμε φίλε.

jarhead 05-04-2011 21:43

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
Στα 1200 γινεται με παρομοιο τροπο η εκει δεν ακουμπαμε?:hmmm:

basilis76 06-04-2011 09:54

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
εχθες εκανα την μετρηση και μου εβγαλε 0,35 οποτε ειμαι ενταξει.το δικο μου το προβλημα ηταν μαλλον ο αρρύθμιστος κινητηρας.

nivam 06-04-2011 09:55

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από jarhead ( 353127)
Στα 1200 γινεται με παρομοιο τροπο η εκει δεν ακουμπαμε?:hmmm:

Στο 1200 δεν ακουμπάμε.:)

jarhead 06-04-2011 10:06

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
Μα γιατι? θελω να το ακουμπησω!!!:yz:yz:yz

nivam 06-04-2011 11:04

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από jarhead ( 353445)
Μα γιατι? θελω να το ακουμπησω!!!:yz:yz:yz


Θες να βάλεις το χέρι στην τσέπη ε? :p:p
Εγώ κάνω reset με το 911.
O άλλος τρόπος είναι να βγάλεις τους πόλους της μπαταρίας και να αποφορτίσεις τη μηχανή απο ρεύματα είτε πιάνοντας τους πόλους είτε γειώνοντας τους με το έδαφος.
Τους ξανασυνδέεις επάνω στη μπαταρία, ανοίγεις το διακόπτη και γυρνάς το γκάζι απ το 0 έως το τέλος της διαδρομής του 2-3 φορές και εισαι οκ.

jarhead 07-04-2011 20:31

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
:cool:Αυτο το εχω κανει:sm2::sm2::sm2:

dimalx 11-04-2011 13:10

Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
 
όπως έγραψα και σε άλλο θέμα, μετά την ρύθμιση του tps, έκανα 265 χιλ εντός πόλης όλα και ακόμα δεν έχει ανάψει η ρεζέρβα!


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:19.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!