![]() |
Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
Μετά από μια μεγάλη στεναχώρια, διοτι η μπουμπου παραέτρωγε, ήρθε ο συμφορουμίτης status (ευχαριστώ φίλε) και μου έστειλε σε αρχείο pdf την διαδικασία ρύθμισης του TPS (ποτενσιόμετρου). Είναι απλή και χρειάζετε μόνο 20 λεπτά από τον χρόνο σας! Ανεβάζω το αρχείο και θα καταλάβετε πόσο απλό είναι.
Εμένα με έσωσε (βλέπω ένα 5000αρο να με φωνάζει είχε πει κάποτε ενας μάστορας)!!! Το έκανα δούλεψε και είμαι μια χαρά προς το παρόν!ελπίζω το τελικό συμπέρασμα, αφού κάψω και το 2ο τεπόζιτο μετα την ρύθμιση, να είναι καλό! Προς το παρόν μου έβγαλε 5,76 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα βέβαια με μεγάλο ποσοστό σε εθνική αλλα με ταχύτητες 130-160-170. http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/tps3.1.pdf |
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
Ευχαριστούμε!
|
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
Απόσπασμα:
Μήπως μπορείς να το περιγράψεις με δικά σου απλά λόγια;;;; (και Ελληνικά:o:o:o) Αν δεν σου τρώμε τον πολύτιμο χρόνο σου;););) Έτσι η αλιώς ευχαριστούμε:) |
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
:sm8:
|
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
Κατατοπιστικότατο!!!
Το πρόβλημα ήταν μόνο στην κατανάλωση ή σου ζητούσε και παρατεταμένη χρήση του CHOKE μέχρι να πιάσει θερμοκρασία? |
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
Θα ξεκινήσω με το τι χρειαζόμαστε
1.πολύμετρο 2. καλώδιο ψιλό μήκους 40 εκατοστών (μονόκλωνο η πολύκλωνο) 3. torx νούμερο δεν θυμάμαι (τις bmw το μικροτερο είναι μεγάλο) Και τώρα η διαδικασία : Αποσυνδέουμε την φίσα του tps, και στο σώμα του θα δούμε αριθμούς (1,2,3,4) εμας μας ενδιαφέρουν οι επαφές 1 και 4. Στην συνέχεια κόβουμε το καλώδιο σε 2 ίσα μέρη και απογυμνώνουμε τι άκρες (περίπου 3-4 εκατοστά). Την μία άκρη από το ένα καλώδιο την τοποθετούμε στην επαφή 1 της φίσας. ΠΡΟΣΟΧΗ το καλώδιο να μπεί αρκετά μέσα στην επαφή ( η επαφή είναι δυο ελασματάκια) αν δεν μπεί καλα δεν θα έχετε ένδειξη. Μετά τοποθετούμε την μια άκρη του δεύτερου καλωδίου στην επαφή 4, όπως και στην περίπτωση της 1. Αφου το κάνουμε αυτό συνδέουμε την φίσα στο tps. ΣΗΜΕΙΩΣΗ θα μπεί λίγο πιο δύσκολα, λόγω των καλωδίων, οπότε με λίγη προσοχή. Αφού βάλουμε την φίσα συνδέουμε τις ελεύθερες άκρες των καλωδίων στους ακροδέκτες του πολύμετρου.Δεν έχει σημασία πιο καλώδιο σε πιο ακροδέκτη (κόκκινο/μαύρο) απλά θα έχουμε πρόσημο + η - ανάλογα πως τα συνδέσαμε. Αφού κάναμε όλα τα παραπάνω ανοίγουμε το κλείδί στη θέση ON. ΠΡΟΣΟΧΗ δεν βάζουμε μπροστά. Ανοίγουμε και το πολύμετρο και βλέπουμε τι τάση μας λέει, πρέπει να είναι απο 0,32 εως 0,40, καλυτερα να είναι 0,36. Τώρα εάν δεν έχουμε τέτοια τάση (εγώ είχα 1.536 volt) χαλαρώνουμε τις βίδες torx (δεν τις βγάζουμε τελείως ίσα ίσα να κουνιέτε το tps) και το στρέφουμε αριστερά ή δεξιά μέχρι να δούμε την αποδεκτή τάση 0,36 volt ( η -0,36 volt αν έχουμε συνδέσει ανάποδα του ακροδέκτες) και αφού δούμε 0,36 σφίγγουμε τις βίδες torx και κλείνουμε το διακόπτη (γυρνάμε το κλειδί σε θέση of).Μετά βγάζουμε τα καλωδιάκια (τα κρατάμε για το μέλλον/αχρείαστα να είναι) και κάνουμε reset στον εγκέφαλο βγάζοντας την ασφάλεια του monotronic (από τα δεξιά όπως καθόμαστε η 5η της πίσω σειράς/10Α) για ένα λεπτό και την ξαναβάζουμε. Στην συνέχεια ανοίγουμε το διακόπτη σε θέση ΟΝ ΠΡΟΣΟΧΗ δεν βάζουμε μπροστά (ignition on) και γυρνάμε το γκάζι μεχρι τέρμα full throttle τρείς φορές και μετά βάζουμε μπροστά ignition on (και ο Αι Νικόλας να μας φιλά,πλακα κάνω). Αφού βάλουμε μπροστά και ζεσταθεί ο κινητήρας (κάντε καμια βολτα) πρεπει να τσεκάρουμε τον συγχρονισμό των κυλίνδρων (βλέπε Post συγχρονισμός κυλίνδρων). Η δικιά μου προς το παρόν πάει καλά, ένα χρόνο είχα να ευχαριστηθώ βόλτα (είχα μετανιώσει που πήρα BMW).Επιτέλους!!! |
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
Απόσπασμα:
Μια βασική ένδειξη ότι καει πολύ η μηχανή είναι και τα μαυρισμένα μπουζί η ο πολύ μαύρος καπνός όταν ανοίγουμε το γκάζι απότομα). |
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
Θέλω να με συγχωρήσετε για το λαθάκι που έκανα και κυρίως ο φίλος stukas (όχι status)...για κάποιο λόγο είχα φάει σκάλωμα και νόμιζα ότι ο συμφορουμίτης μας, που μου έστειλε το αρχείο, λέγεται status!;οχι είναι ο stukas.thanks man!
|
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
μπραβο ρε παιδια.ευχαριστουμε πολυ.προτεινω να μπει στα αξιοσημειωτα
|
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
ωραιο post μπραβο :)
|
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
μια ερωτηση.οι βιδες που ξεσφιγκουμε ειναι αυτες που συγκρατουν το tps πανω στην μηχανη δεξια και αριστερα?και αν εβαζες και μια φωτο της ασφαλειας που βγαζουμε γιατι δεν την βρισκω θα σε ευγνωμονούσα
|
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
Απόσπασμα:
Λοιπόν η βίδες ναι είναι αυτές που συγκρατούν το tps δεξια και αριστερά! Όσο για την ασφάλεια άνοιξε το βιβλιαράκι των service, πήγαινε προς τις τελευταίες σελίδες και θα το βρείς. Η άνοιξε το repair manual στην παράγραφο 61 σελίδα 61.6. το repair manual θα στο στείλω με e-mail αν δεν το έχεις! Η δες ένα παλιότερο θέμα, το οποίο έχει κάποια Links για το manual. Και αν βαριέσε άκου αυτό : όπως σηκώνεις την σέλα, βρισκόμενος από την αριστερή πλευρά, βλέπεις το ασφαλειόκουτο. Το ανοίγεις και βλέπεις τρείς σειρές από ασφάλειες/ρελέ κτλπ. Η πάνω σειρά είναι αυτή που έχει το πιαστράκι (κόκκινο μαραφέτι )για να βγάζεις τις ασφάλειες. Στην πάνω σειρά λοιπόν έχει καποιές ασφάλειες. Ε από την μεριά που κάθεσαι μέτρα 5 ασφάλειες, αυτή είναι, βγάλτην για 1 λεπτό αφού κάνεις όλα τα υπόλοιπα και εφόσον βέβαια είσαι σίγουρος ότι ο κινητήρας παρακαίει βενζίνη (έκαιγα 11 λιτρα στα 100 κμ). Ελπίζω να βοήθησα! |
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
Ακόμα δεν έχω κάψει όλο το τεπόζιτο αλλά έκανα 105 χιλιόμετρα εντός πόλης μόνο, και έχουν σβήσει 2 νταμάκια, και με το 2ο να αναβοσβήνει!
Είμαι σε καλό δρόμο? Ε? Ε? :sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7::sm7: |
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
ευχαριστω πολυ
|
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
Απόσπασμα:
Εμενα τώρα η μπουμπου κάνει δίαιτα δεν τρώει καθόλου. Και όσον αφορά όλα αυτά που λέμε όλοι για μπουζι,φίλτρα,βαλβίδες,αισθητήρες, αύξηση υποδύναμης είναι εν μέρει σωστά! Τα 10 και 11 λιτρα στα 100 κμ δεν δικαιολογούνται από τα ανωτέρω! |
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
τωρα βγαζω 210χ.λ.μ. με 19 λιτρα.σημερα θα ρυθμισω το tps και θα δουμε.γιατι ακουω κατι 250-280 και φρικαρω.:)
|
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
αν δεν συγχρονησω κυλινδρους θα υπαρχει προβλημα?το λεω γιατι τους εκανα πριν δυο μηνες και δεν εχω τα απαραιτητα αξεσουαρ για την δουλεια αυτη.μονο με το tps θα γινει δουλεια?
|
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
ΩΡΑΙΟΣ :D:D
|
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
Πολύ καλό ποστ . Σας ευχαριστούμε . :sm8::sm8: |
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
Ευχαριστούμε φίλε.
|
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
Στα 1200 γινεται με παρομοιο τροπο η εκει δεν ακουμπαμε?:hmmm:
|
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
εχθες εκανα την μετρηση και μου εβγαλε 0,35 οποτε ειμαι ενταξει.το δικο μου το προβλημα ηταν μαλλον ο αρρύθμιστος κινητηρας.
|
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
Μα γιατι? θελω να το ακουμπησω!!!:yz:yz:yz
|
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
Απόσπασμα:
Θες να βάλεις το χέρι στην τσέπη ε? :p:p Εγώ κάνω reset με το 911. O άλλος τρόπος είναι να βγάλεις τους πόλους της μπαταρίας και να αποφορτίσεις τη μηχανή απο ρεύματα είτε πιάνοντας τους πόλους είτε γειώνοντας τους με το έδαφος. Τους ξανασυνδέεις επάνω στη μπαταρία, ανοίγεις το διακόπτη και γυρνάς το γκάζι απ το 0 έως το τέλος της διαδρομής του 2-3 φορές και εισαι οκ. |
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
:cool:Αυτο το εχω κανει:sm2::sm2::sm2:
|
Απάντηση: Ρύθμιση Ποτενσιόμετρου (TPS) σε BMW R1150GS
όπως έγραψα και σε άλλο θέμα, μετά την ρύθμιση του tps, έκανα 265 χιλ εντός πόλης όλα και ακόμα δεν έχει ανάψει η ρεζέρβα!
|
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:19. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!