GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;; (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=19077)

frits 02-04-2011 14:05

Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
Μόλις τελείωσε μία εκπομπή στο ραδιόφωνο όπου ένας τύπος μιλούσε-διαφήμιζε την υγραεριοκίνηση και έτσι όπως τα έλεγε μάλλον πρέπει να τρέξουμε να βάλουμε αν τον πιστέψουμε.

Έχει κανείς προσωπική εμπειρία ; μπορείς να το επεναφέρεις σε βενζίνη μετά ; με το κτεο ; μακροζωία κινητηρα, αυτονομία; ανεφοδιασμός ;

Αν κανείς έχει ασχοληθεί ας μας ανοίξει τα μάτια, αν και τα χιλιόμετρα που κάνω με αυτοκίνητο είναι ελάχιστα αλλά με τρώει η περιέργεια....:confused:

GeorgeP 02-04-2011 14:49

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από frits ( 350798)
Μόλις τελείωσε μία εκπομπή στο ραδιόφωνο όπου ένας τύπος μιλούσε-διαφήμιζε την υγραεριοκίνηση και έτσι όπως τα έλεγε μάλλον πρέπει να τρέξουμε να βάλουμε αν τον πιστέψουμε.

Έχει κανείς προσωπική εμπειρία ; μπορείς να το επεναφέρεις σε βενζίνη μετά ; με το κτεο ; μακροζωία κινητηρα, αυτονομία; ανεφοδιασμός ;

Αν κανείς έχει ασχοληθεί ας μας ανοίξει τα μάτια, αν και τα χιλιόμετρα που κάνω με αυτοκίνητο είναι ελάχιστα αλλά με τρώει η περιέργεια....:confused:

Επεσες στην περιπτωση!!!!!
Λογω ανεργιας εχω ασχοληθει με το θεμα εκτενως, χωρια που εχω και 2 ξαδελφια που το εκαναν το ''αλμα'' σε αυτοκινητα 2000 και 4700 κυβικων εκατοστων.

Αυτη την στιγμη λογω διαφορας τιμης LPG (γκαζι) και βενζινης ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ.
Η τιμη του λιτρου γκαζιου ακολουθει την τιμη του πετρελαιου θερμανση μειωμενη κατα 30%. Αυτη ειναι η συμφωνια με την Ρωσια. Αν το πετρελαιο θερμανσης εξωμειωθει με το πετρελαιο κινησης τοτε θα ακολουθει την τιμη του ενος πια διαθεσιμου ειδους πετρελαιου παλι μειωμενη κατα 30%.
Αν κανεις τωρα την μετατροπη, με τις σημερινες τιμες του γκαζιου, και γραφεις 70 με 100κμ την ημερα με ενα αυτοκινητο 1400 κυβικων θα κανεις αποσβεση των 1000 περιπου ευρο που στοιχιζει μεσα σε ενα χρονο και κατι ψηλα!!! Αν δεν γραφεις αυτα τα κμ....αστο!

Αν το κανεις αργοτερα, οταν τα παραπανω περιγραφομενα δυσοιωνα συμβουν, τοτε το κερδος ειναι αμελητεο διοτι με τιμη πετρελαιου π.χ. στο 1,40 η τιμη του γκαζιου θα παει περιπου 1ε και συνυπολογιζομενης της αυξημενης καταναλωσης που εχει το γκαζι εναντι της βενζινης (ειναι υποδυεστερο θερμικα) κατα 10-15% περιπου θα ερθει σχεδον μια η άλλη!!!
Αν τωρα το τοποθετησει ολη η ελλαδα μην εκπλαγεις αν το LPG και η αμολυβδη εχουν την ιδια τιμη!!! Σε αυτην την περιπτωση θα πληρωνεις περισσοτερα σε καταναλωση λογω του +10-15% που αναφερω πιο πανω.





Στα ερωτηματα σου τωρα,
  • μπορεις να το γυρισεις σε βενζινη ανα πασα στιγμη με εναν διακοπτη μεσα απο το αυτοκινητο.
  • με τα ΚΤΕΟ δενε χεις προβλημα, ο τοποθέτης σου δινει πιστοποιητικο τοποθετησης και εισαι ΟΚ, αρκει να εχει αδεια εγκαταστάτη απο το υπουργειο.
  • μακροζωια, την ιδια με την αμολυβδη βενζινη. Αν και το γκαζι δουλευει πιο στεγνα δεν υπαρχει το προβλημα που υπηρχε στην δεκαετια του 1980 με τα ταξι διοτι αυτα τοτε εκαιγαν βενζινη με μολυβδο, απαραιτητο συστατικο για την λιπανση των εδρων των βαλβιδων, ενω τωρα με την αμολυβδη οι βαλβιδες εχουν ιδιαιτερη κατεργασια για να αντεχουν το ξερο δουλεμα και της αμολυβδης!!!!
  • Αυτονομια, το γκαζι οπως σου ειπα καταναλωνει περιπου 10-15% περισσοτερο απο οτι η βενζινη διοτι ειναι θερμικα πιο αδυναμο. Το ρεζερβουαρ αεριου που τοποθετειται ποικιλει σε διαστασεις. Μπορει να ειναι κυλινδρος με 40 λιτρα που θα σου κλεινει ολο τον χωρο του πορτ μπαγκαζ αλλα μπορει να ειναι και 25-30 λιτρων τοποθετημενο στον χωρο της ρεζερβας καταργωντας την. Οποταν με 10λ/100κμ με το πρωτο θα κανεις 400κμ ενω με το δευτερο 250-300. Παντα ομως θα εχεις και την δυνατοτητα να το γυρισεις στην βενζινη αν ξεμεινεις.
  • Ανεφοδιασμος, στην Αττικη και δη στην Αθηνα δεν υπαρχει προβλημα, στην επαρχια ομως ναι υπαρχει. Σε καθε περιπτωση υπαρχει καταλογος με τα πρατηρια που διαθετουν LPG στο σαιτ του υπουργειου αναπτυξης αλαλ σου δινει και ο εγκαταστατης αν ειναι καλος και σεβεται την εργασια του.
  • Ιπποδυναμη, σε ενα αυτοκινητο σαν τα δικα μας οπου ο ψεκασμος ειναι εμμεσος και ψεκαζεται ΑΕΡΙΟ LPG στους θαλαμους καυσης (η βενζινη ψεκαζει μικροσταγονιδια) εχουμε μια απωλεια της ταξης του 0-2%, πραγμα που δεν το καταλαβαινουμε στην πραξη. Σε ενα αυτοκινητο ομως που ο ψεκασμος του ειναι αμεσος, δηλαδη απευθειας στου θαλαμους καυσης, τοτε εκει ψεκαζονται μικροσταγονιδια LPG οπως και της βενζινης κι εκει εχουμε μηδενικη απωλεια και σε καποιους μεγαλους κινητηρες κερδος +1-2% στην ιπποδυναμη.
  • Ασφαλεια, ασφαλεστερο της βενζινης, αρκει να γινεται ο ελεγχος του συστηματος καθε 1,2,3......χρονια, αυτο δηλαδη που συστηνει ο κατασκευαστης του συστηματος.
  • Τελος, ολα τα συστηματα LPG περαν απο σωληνωσεις, ρεζερβουαρ, διακοπτες κ.λ.π διαθετουν εγκεφαλο (ECM) ο οποιος ελεγχει το συστημα τροφοδοσια του γκαζιου και δουλευει παραλληλα με την μαμα ECM του αυτοκινητου εκμεταλευομενος της παραμετρους που η μαμα ECM δεχεται απο τους διαφορους αισθητηρες και δινει εντολες για την παροχη του καυσιμου!

DoctorAbo 02-04-2011 15:12

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
+112,345 σωστόοοοςςςςςς

polis 02-04-2011 15:18

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
Στην τιμή είσαι λίγο λάθος.
Μια "εγγυημένη" τοποθέτηση, στοιχίζει 1500-1800Ε
Αυτές με τα 700,800,1000Ε, είναι "αμφίβολες";););)

johnblac 02-04-2011 15:20

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
επισης η μετατροπη γινεται μονο σε αδειδοτημένα συνεργία με υπογραφή μηχανολόγου μηχανικου.

bakgs 02-04-2011 15:21

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από polis ( 350856)
Στην τιμή είσαι λίγο λάθος.
Μια "εγγυημένη" τοποθέτηση, στοιχίζει 1500-1800Ε
Αυτές με τα 700,800,1000Ε, είναι "αμφίβολες";););)

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από johnblac ( 350858)
επισης η μετατροπη γινεται μονο σε αδειδοτημένα συνεργία με υπογραφή μηχανολόγου μηχανικου.



:sm8:

frits 02-04-2011 16:22

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 350839)
Επεσες στην περιπτωση!!!!!
Λογω ανεργιας εχω ασχοληθει με το θεμα εκτενως, χωρια που εχω και 2 ξαδελφια που το εκαναν το ''αλμα'' σε αυτοκινητα 2000 και 4700 κυβικων εκατοστων.

Αυτη την στιγμη λογω διαφορας τιμης LPG (γκαζι) και βενζινης ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ.
Η τιμη του λιτρου γκαζιου ακολουθει την τιμη του πετρελαιου θερμανση μειωμενη κατα 30%. Αυτη ειναι η συμφωνια με την Ρωσια. Αν το πετρελαιο θερμανσης εξωμειωθει με το πετρελαιο κινησης τοτε θα ακολουθει την τιμη του ενος πια διαθεσιμου ειδους πετρελαιου παλι μειωμενη κατα 30%.
Αν κανεις τωρα την μετατροπη, με τις σημερινες τιμες του γκαζιου, και γραφεις 70 με 100κμ την ημερα με ενα αυτοκινητο 1400 κυβικων θα κανεις αποσβεση των 1000 περιπου ευρο που στοιχιζει μεσα σε ενα χρονο και κατι ψηλα!!! Αν δεν γραφεις αυτα τα κμ....αστο!

Αν το κανεις αργοτερα, οταν τα παραπανω περιγραφομενα δυσοιωνα συμβουν, τοτε το κερδος ειναι αμελητεο διοτι με τιμη πετρελαιου π.χ. στο 1,40 η τιμη του γκαζιου θα παει περιπου 1ε και συνυπολογιζομενης της αυξημενης καταναλωσης που εχει το γκαζι εναντι της βενζινης (ειναι υποδυεστερο θερμικα) κατα 10-15% περιπου θα ερθει σχεδον μια η άλλη!!!
Αν τωρα το τοποθετησει ολη η ελλαδα μην εκπλαγεις αν το LPG και η αμολυβδη εχουν την ιδια τιμη!!! Σε αυτην την περιπτωση θα πληρωνεις περισσοτερα σε καταναλωση λογω του +10-15% που αναφερω πιο πανω.





Στα ερωτηματα σου τωρα,
  • μπορεις να το γυρισεις σε βενζινη ανα πασα στιγμη με εναν διακοπτη μεσα απο το αυτοκινητο.
  • με τα ΚΤΕΟ δενε χεις προβλημα, ο τοποθέτης σου δινει πιστοποιητικο τοποθετησης και εισαι ΟΚ, αρκει να εχει αδεια εγκαταστάτη απο το υπουργειο.
  • μακροζωια, την ιδια με την αμολυβδη βενζινη. Αν και το γκαζι δουλευει πιο στεγνα δεν υπαρχει το προβλημα που υπηρχε στην δεκαετια του 1980 με τα ταξι διοτι αυτα τοτε εκαιγαν βενζινη με μολυβδο, απαραιτητο συστατικο για την λιπανση των εδρων των βαλβιδων, ενω τωρα με την αμολυβδη οι βαλβιδες εχουν ιδιαιτερη κατεργασια για να αντεχουν το ξερο δουλεμα και της αμολυβδης!!!!
  • Αυτονομια, το γκαζι οπως σου ειπα καταναλωνει περιπου 10-15% περισσοτερο απο οτι η βενζινη διοτι ειναι θερμικα πιο αδυναμο. Το ρεζερβουαρ αεριου που τοποθετειται ποικιλει σε διαστασεις. Μπορει να ειναι κυλινδρος με 40 λιτρα που θα σου κλεινει ολο τον χωρο του πορτ μπαγκαζ αλλα μπορει να ειναι και 25-30 λιτρων τοποθετημενο στον χωρο της ρεζερβας καταργωντας την. Οποταν με 10λ/100κμ με το πρωτο θα κανεις 400κμ ενω με το δευτερο 250-300. Παντα ομως θα εχεις και την δυνατοτητα να το γυρισεις στην βενζινη αν ξεμεινεις.
  • Ανεφοδιασμος, στην Αττικη και δη στην Αθηνα δεν υπαρχει προβλημα, στην επαρχια ομως ναι υπαρχει. Σε καθε περιπτωση υπαρχει καταλογος με τα πρατηρια που διαθετουν LPG στο σαιτ του υπουργειου αναπτυξης αλαλ σου δινει και ο εγκαταστατης αν ειναι καλος και σεβεται την εργασια του.
  • Ιπποδυναμη, σε ενα αυτοκινητο σαν τα δικα μας οπου ο ψεκασμος ειναι εμμεσος και ψεκαζεται ΑΕΡΙΟ LPG στους θαλαμους καυσης (η βενζινη ψεκαζει μικροσταγονιδια) εχουμε μια απωλεια της ταξης του 0-2%, πραγμα που δεν το καταλαβαινουμε στην πραξη. Σε ενα αυτοκινητο ομως που ο ψεκασμος του ειναι αμεσος, δηλαδη απευθειας στου θαλαμους καυσης, τοτε εκει ψεκαζονται μικροσταγονιδια LPG οπως και της βενζινης κι εκει εχουμε μηδενικη απωλεια και σε καποιους μεγαλους κινητηρες κερδος +1-2% στην ιπποδυναμη.
  • Ασφαλεια, ασφαλεστερο της βενζινης, αρκει να γινεται ο ελεγχος του συστηματος καθε 1,2,3......χρονια, αυτο δηλαδη που συστηνει ο κατασκευαστης του συστηματος.
  • Τελος, ολα τα συστηματα LPG περαν απο σωληνωσεις, ρεζερβουαρ, διακοπτες κ.λ.π διαθετουν εγκεφαλο (ECM) ο οποιος ελεγχει το συστημα τροφοδοσια του γκαζιου και δουλευει παραλληλα με την μαμα ECM του αυτοκινητου εκμεταλευομενος της παραμετρους που η μαμα ECM δεχεται απο τους διαφορους αισθητηρες και δινει εντολες για την παροχη του καυσιμου!

Ευχαριστώ Γιώργο ....:)

Έχω και μερικές απορίες ακόμα,:D

- Όταν "πας" με το αέριο τα καυσαέρια περνούν από τον καταλύτη; και αν ναι, δεν τον επηρεάζουν;
- Υπάρχει κάρτα καυσαερίων για το αέριο ;
- Το ότι δεν χάνεις σε απόδοση σημαίνει ότι και η ελαστικότητα του κινητήρα παραμένει η ίδια ; ή να το ρωτήσω διαφορετικά, θα καταλαβαίνεις με τι καύσιμο κινείσαι αν δεν βλέπεις τον διακόπτη.
- Σε ποιό σημείο της τροφοδοσίας μπαίνει ο πραγματικός διακόπτης που αποφασίζει πιό καύσιμο θα πάει στους κυλίνδρους. (είναι μέσα στο καπό ;)
- Σε πολύ μικρούς κινητήρες (1000αρια) αξίζει να μπει ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις.:)

gandreas 02-04-2011 18:11

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από frits ( 350889)
Ευχαριστώ Γιώργο ....:)

- Σε πολύ μικρούς κινητήρες (1000αρια) αξίζει να μπει ;


Έχω ακούσει ότι προσπαθούν να το βάλουν και σε μηχανές αλλά και από ότι ξέρω αξίζει και σε μικρά ΙΧ.


Εγώ που ρώτησα στον δικό μου κινητήρα δεν μπαίνει 2.000cc TFSI

charly 02-04-2011 19:50

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gandreas ( 350932)
Έχω ακούσει ότι προσπαθούν να το βάλουν και σε μηχανές αλλά και από ότι ξέρω αξίζει και σε μικρά ΙΧ.


Εγώ που ρώτησα στον δικό μου κινητήρα δεν μπαίνει 2.000cc TFSI

Λόγω του οτι είναι tfsi ;;;;:Απορία:

jimm 02-04-2011 20:10

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
οταν παρεις το πιστοποιητικο,περνας κ.τ.ε.ο, και αναγραφεται στην αδεια κυκλοφοριας............και ενα αλλο σημαντικο που δεν εχει ειπωθει ειναι,τι θερμοκρασια αναπτυσει στο θαλαμο καυσης εναντι της βενζινης...........αν το μπλοκ του κινητηρα αντεχει σε θερμοκρασια 700 βαθμων,και το υγραεριο ανεβαινει πιο ψηλα,σημαινει μικροτερη ζωη του κινητηρα εαν οχι οκ..........αυτην την απορια εχει φιλος που το εβαλε και στην συνεχεια απο ψαξιμο ηρθε αυτο που ανεφερα :o.
τωρα τα μαστορια για να τα αρπαξουν ολα οκ στα λενε ,και μετα τρεχεις...........

vtheo 02-04-2011 20:27

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από frits ( 350889)
Ευχαριστώ Γιώργο ....:)

Έχω και μερικές απορίες ακόμα,:D

- Όταν "πας" με το αέριο τα καυσαέρια περνούν από τον καταλύτη; και αν ναι, δεν τον επηρεάζουν;
- Υπάρχει κάρτα καυσαερίων για το αέριο ;
- Το ότι δεν χάνεις σε απόδοση σημαίνει ότι και η ελαστικότητα του κινητήρα παραμένει η ίδια ; ή να το ρωτήσω διαφορετικά, θα καταλαβαίνεις με τι καύσιμο κινείσαι αν δεν βλέπεις τον διακόπτη.
- Σε ποιό σημείο της τροφοδοσίας μπαίνει ο πραγματικός διακόπτης που αποφασίζει πιό καύσιμο θα πάει στους κυλίνδρους. (είναι μέσα στο καπό ;)
- Σε πολύ μικρούς κινητήρες (1000αρια) αξίζει να μπει ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις.:)

Σταύρο δε καταλαβαίνεις καμία διαφορά και μπορώ να σου πω ότι με το γκάζι έχει καλύτερες επιδόσεις το αυτοκίνητο και αυτό γιατί το καύσιμο αυτό δεν είναι νοθευμένο στο βαθμό που είναι η βενζίνη(τουλάχιστον μέχρι τώρα που η ποσότητα γκαζιού σε σχέση με την βενζίνη είναι πολύ μικρότερη¨).Ο τρόπος λειτουργίας του είναι ο εξής, το αυτοκίνητο παίρνει μπρος χρησιμοποιώντας σαν καύσιμο την βενζίνη και μέσα σε μερικά δεύτερα γίνεται η εκκίνηση του συστήματος γκαζιού χωρις να καταλάβεις τίποτα ,το ίδιο συμβαίνει και σε περίπτωση που μείνεις από γκάζι περνάει αυτόματα σε καύση βενζίνης χωρις να καταλάβεις τίποτα ούτε καν ένα ρεταρισμα.Εσυ δε χρειάζεται να πατας κανέναν διακόπτη.To default πλεον είναι το γκάζι.Με τον διακόπτη αν θες απλά απενεργοποιεις το γκάζι για να καις μονο με βενζίνη.Το όλο συστημα είναι στο καπό πλην του διακοπτη που παει στην καμπίνα για να έχεις πρόσβαση οποιαδήποτε στιγμη θελήσεις και βέβαια την μπουκάλα που συνήθως την τοποθετούν στην θέση της ρεζέρβας.

Σου μιλάω λόγω του οτι εδώ και 2 μήνες έχει ο αδερφός μου μετατρέψει ενα mini cooper και επειδη έχω κάνει 2 μακρινά ταξίδια + κάποιες εντος μετακινήσεις ειναι πραγματικα καλή περιπτωση η μετατροπή για κάποιον που κάνει αρκετα χιλιόμετρα.Σκέψου ότι η τιμή του γκαζιου είναι περίπου μισή της βενζίνης απλά με γκάζι η κατανάλωση αυξάνεται περίπου 10%.

Το κοστος ποικίλει.Υπάρχουν διαφορα κιτ μετατροπής.Τα πιο φθηνα είναι τα τουρκικα τα οποία δεν έχουν καλή φήμη.Αυτό που έβαλε ο αδερφός μου είναι πολωνέζικο,το πλήρωσε 1600 ευρω και η τιμή αυτη ισχύει για όλα τα 4κλυλινδρα μοτερ.Αυξάνεται στα μοτερ που έχουν παραπάνω κυλίνδρους και μειώνεται σ αυτά που έχουν λιγότερους.

Τώρα για το αν αξίζει να κάνεις σε 1000αράκι μετατροπή εγώ στο συνεργείο που έγινε η μετατροπή στο mini είδα και smart με γκάζι.

Υπολόγισε τα χιλιόμετρα που κάνεις και δες αν σε συμφέρει Σταύρο.

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ 02-04-2011 20:45

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
Χθες τα ξημερώματα, κατά τις 03.00, είχε η ΕΤ3 ρεπορτάζ για την υγραεριοκίνηση ....

Τα πράγματα, είναι όπως τα λέει ο Θοδωρής ...

Ουσιαστικά, δεν καταλαβαίνεις καμία διαφορά στην απόδοση.

Όσο για το κόστος ... για σήμερα, η τιμή/λίτρο, είναι στο μισό ...

Συμφέρει ΚΑΙ στους μικρούς κυβισμούς - με μικρότερο αναλογικά όφελος ...

Οι τιμές - όπως έλεγαν οι τοποθετητές - για εταιρείες με "χαρτιά" κ όχι να παίρνουν από αλλού υπογραφές,

αλλά κ για πιστοποιημένα προϊόντα που περνάνε ΚΤΕΟ κανονικά,

κυμαίνονται από τα 1500-1800 € ...

Μήπως πρέπει να αρχίσουμε να το σκεφτόμαστε όλοι ???

Σταύρο .... για προχώρα σε έρευνα αγοράς .... μήπως συμφέρει κ η ομαδική ... :D

GeorgeP 02-04-2011 21:30

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από frits ( 350889)
Ευχαριστώ Γιώργο ....:)

Έχω και μερικές απορίες ακόμα,:D

- Όταν "πας" με το αέριο τα καυσαέρια περνούν από τον καταλύτη; και αν ναι, δεν τον επηρεάζουν;
- Υπάρχει κάρτα καυσαερίων για το αέριο ;
- Το ότι δεν χάνεις σε απόδοση σημαίνει ότι και η ελαστικότητα του κινητήρα παραμένει η ίδια ; ή να το ρωτήσω διαφορετικά, θα καταλαβαίνεις με τι καύσιμο κινείσαι αν δεν βλέπεις τον διακόπτη.
- Σε ποιό σημείο της τροφοδοσίας μπαίνει ο πραγματικός διακόπτης που αποφασίζει πιό καύσιμο θα πάει στους κυλίνδρους. (είναι μέσα στο καπό ;)
- Σε πολύ μικρούς κινητήρες (1000αρια) αξίζει να μπει ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις.:)

Παμε να τα απαντησουμε και αυτα.
  • τα καυσαερια φυσικα και περνουν απο τον καταλυτη και φυσικα τον επηρεαζουν........επιμηκυνοντας, κατα πολυ, την διαρκεια ζωης του!!!!:)
  • Η καρτα καυσαεριων μετραει μονοξειδιο του ανθρακα και διοξειδιο. Καθε καυσιμο κατα την καυση του παραγει αυτα τα δυο αερια. Η καρτα καυσαεριων θα αναγραφει αυτα τα δυο αερια ειτε γκαζι καις, ειτε βενζινη, ειτε πετρελαιο!! Στην περιπτωση του γκαζιου οι τιμες θα ειναι σεβαστα μικροτερες της βενζινης.
  • Οχι, δεν θα καταλαβαινεις με τι καυσιμο κινεισαι εκτος κι αν εισαι ψειρας σαν τον ασχετο georgep και καταφερνεις να αισθανεσαι την ελαφρια πιο τραχια λειτουργια του κινητηρα λογω της ''ξηροτερης'' καυσης που κανει το αεριο! Σε αυτοκινητο αμεσου ψεκασμου, οπου ψεκαζονται μικροσταγονιδια, ουτε ο GeorgeP θα αντιλαμβανοταν την διαφορα!!
  • Ο διακοπτης εναλλαγης καυσιμου μπαινει συνηθως αριστερα της κολονας του τιμονιου και αν θυμαμαι καλα επικοινωνει με την ECM του συστηματος LPG. Η εναλαλγη γινεται οποιαδηποτε στιγμη θελησει ο οδηγος του οχηματος, εν κινησει ¨η οχι δεν παιζει ρολο.
  • Η υγραεριοκινηση αξιζει να μπει παντου ΣΗΜΕΡΑ!!!!! Το τονιζω το σημερα!!! Οσο πιο μεγαλο ειανι σε κυβισμο το οχημα τοσο καλυτερα. Σε αυτοκινητο της οικογενειας, 4700 κυβικων εκατοστων με καταναλωση αμολυβδης 18λ/100κμ (29ε) με την τοποθετηση LPG ανεβηκε η καταναλωση στα 22λ/100κμ αλλα η τιμη επεσε στα 15ε!!!!! Στα μικρου κυβισμου αυτοκινητα των 1000 κυβικων με εργοστασιακες καταναλωσεις τα 5 λιτρα και πραγματικες τα 6-8 λιτρα ανα 100κμ οι διαφορες ειναι φυσικα μικροτερες αλλα οχι αμελητεες. Αν τα 7 λιτρα βενζινης (11ε) γινουν 10 λιτρα με το LPG θα στοιχισουν 7ε, 4 ολοκληρα ευρο κερδος!! Αν κανεις 5000κμ τον χρονο θα εχεις κερδος 200ε αν κανεις ομως 10000κμ το κερδος παει στα 400ε και με 15000 στα 600ε!!! Δεν ειναι λιγα!!!!
  • Το κοστος τοποθετησης, για να απαντησω και στον φιλο ''polis'', ειναι οπως προειπα απο 800ε και πανω και αφορουν ''εγγυημενες'' εγκαταστασεις απο μεγαλα ονοματα. Τωρα αν η αξιοπιστια λειτουργιας του συστηματος των 800ε διαφερει απο αυτο των 1800 εγω προσωπικα εχω τις αμφιβολιες μου. Διοτι αν μια εταιρεια σαν την π.χ. paintbull τοποθετει συστηματα LPG με 800ε στα 1000αρια δεν νομιζω να διακυνδυνευε την φημη της με αναξιοπιστα συστηματα!!! Εξάλλου η τιμη ειναι αποτελεσμα κυβικων εκατοστων του αυτοκινητου κυριως!!
Σε καλυψα????

Τωρα παω για σπιτικο χαμπουργκερ!:D

frits 02-04-2011 21:47

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
Θοδωρή, Νίκο, Γιώργο και τα άλλα παιδιά που απάντησαν σας ευχαριστώ :)

Πραγματικά δεν είχα ασχοληθεί καθόλου μέχρι σήμερα και δεν είχα ιδέα πως γίνεται (αν με ρώταγες θα σου έλεγα ότι καταργείς την βενζίνη :confused:)

Με σημερινές τιμές αερίου πραγματικά συμφέρει (εγώ χρησιμοποιώ ελάχιστα το αυτοκίνητο) αλλά η Ξανθή κάνει 1200-1500 χλμ. το μήνα μιας και κάνει καθημερινά Μενίδι - Ελευσίνα.

Αυτό που έχει γράψει ο GeorgeP ότι η τιμή του αερίου θα είναι 30% κάτω από αυτή του πετρελαίου ισχύει για την λιανική ή για την τιμή του διυληστηρίου. (τι ρωτάω τώρα ε; ).

polis 03-04-2011 00:27

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 351059)
για να απαντησω και στον φιλο ''polis'', ειναι οπως προειπα απο 800ε και πανω και αφορουν ''εγγυημενες'' εγκαταστασεις απο μεγαλα ονοματα. Τωρα παω για σπιτικο χαμπουργκερ!:D


Πιστεύω οτι θα παίζει και διαφορά στα υλικά.Ή στην μάρκα των υλικών.Τι να πω;;;;

GeorgeP 03-04-2011 02:01

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από frits ( 351073)
Θοδωρή, Νίκο, Γιώργο και τα άλλα παιδιά που απάντησαν σας ευχαριστώ :)

Πραγματικά δεν είχα ασχοληθεί καθόλου μέχρι σήμερα και δεν είχα ιδέα πως γίνεται (αν με ρώταγες θα σου έλεγα ότι καταργείς την βενζίνη :confused:)

Με σημερινές τιμές αερίου πραγματικά συμφέρει (εγώ χρησιμοποιώ ελάχιστα το αυτοκίνητο) αλλά η Ξανθή κάνει 1200-1500 χλμ. το μήνα μιας και κάνει καθημερινά Μενίδι - Ελευσίνα.

Αυτό που έχει γράψει ο GeorgeP ότι η τιμή του αερίου θα είναι 30% κάτω από αυτή του πετρελαίου ισχύει για την λιανική ή για την τιμή του διυληστηρίου. (τι ρωτάω τώρα ε; ).

αφορα την τιμη λιανικης!!
Αλλα κανεις δεν γνωριζει μεχρι ποτε!!!!!!! Εχουν χρονικο οριζοντα αυτες οι διακρατικες συμφωνιες!!!!
Αλλο η ρωσια να παιρνει ποσοστο στα 0,70ε λιανικης κι αλλο στο 1,50ε λιανικης!!!!;) Διοτι το ποσοστο της ειναι επι της λιανικης αφου δεν υπαρχει κατι σαν τον ΟΠΕΚ του πετελαιου και ειναι η μοναδικη προμηθευτρια της ευρωπης!! το ηξερες??? Οχι? ουτε κι εγω!!! Μολις ξεφορτωσα πριν 3 χρονια ενα LPG τανκερ στον Ασπροπυργο το εμαθα!!!!!!!

syan 03-04-2011 08:21

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από polis ( 351178)
Πιστεύω οτι θα παίζει και διαφορά στα υλικά.Ή στην μάρκα των υλικών.Τι να πω;;;;

Προσωπικά είχα ρωτήσει πέρυσι 2-3 γνωστές εταιρείεςγια το Cherokee (3.7 lit) και μου ζητούσαν 2000-2500 ευρώ, καθότι δε γράφω ελάχιστα χιλιόμετρα υπολόγισα οτι δεν συμφέρει..!

frits 03-04-2011 08:23

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 351208)
αφορα την τιμη λιανικης!!
Αλλα κανεις δεν γνωριζει μεχρι ποτε!!!!!!! Εχουν χρονικο οριζοντα αυτες οι διακρατικες συμφωνιες!!!!
Αλλο η ρωσια να παιρνει ποσοστο στα 0,70ε λιανικης κι αλλο στο 1,50ε λιανικης!!!!;) Διοτι το ποσοστο της ειναι επι της λιανικης αφου δεν υπαρχει κατι σαν τον ΟΠΕΚ του πετελαιου και ειναι η μοναδικη προμηθευτρια της ευρωπης!! το ηξερες??? Οχι? ουτε κι εγω!!! Μολις ξεφορτωσα πριν 3 χρονια ενα LPG τανκερ στον Ασπροπυργο το εμαθα!!!!!!!

Αν τα πράγματα πάντως είναι έτσι όπως τα γράφεις θα πρέπει να περιμένουμε εώς τον χειμώνα να δούμε τελικά τι θα γίνει με την τιμή του αερίου.....:hmmm:

syan 03-04-2011 08:43

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από frits ( 351245)
Αν τα πράγματα πάντως είναι έτσι όπως τα γράφεις θα πρέπει να περιμένουμε εώς τον χειμώνα να δούμε τελικά τι θα γίνει με την τιμή του αερίου.....:hmmm:

Θα το κάνουν όπως το αέριο (που αυξήθηκε) με το πετρέλαιο θέρμανσης...Καμμία εμπιστοσύνη πλέον Σταύρο!

gemara 03-04-2011 09:04

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
Σταύρο η ερώτησή σου είναι περισσότερο γεωπολιτικής και στρατηγικής φύσεως παρά τεχνικής! Η στρατηγική μιας χώρας (λέμε τώρα, όχι της Ελλάδας...) δεν μπορεί να έχει βάθος μεγαλύτερο από 2-3 χρόνια. Είναι βέβαιο ότι κανείς δεν μπορεί να σου πει τι θα γίνει στο μέλλον με το φυσικό αέριο και το αν συμφέρει σήμερα, θα συμφέρει και αύριο.

Το θέμα έχει υπάρξει αιτία προστριβής των υπερδυνάμεων κάποτε - τώρα κουμάντο κάνει η μια που έμεινε - γι αυτό και έργα που πιθανόν να μας ανεξαρτητοποιούσαν έστω και λίγο σε θέματα ενέργειας, "εντέχνως" βρίσκουν κολλήματα.

Το γεγονός είναι ένα και έχει σχέση με όλη την σημερινή γκρίνια και την κακομοιριά μας των τελευταίων αιώνων. Όσο είμαστε ανίκανοι να διαχειριστούμε τους εαυτούς μας και μας κατραπακώνουν γερμανάκια και αμερικανάκια τύπου ΓΑΠ, θα ψάχνουμε πατέντες να γλυτώσουμε χρήματα από όπου μπορούμε για θέματα στοιχειώδους διαβίωσης που άλλοι ομόψυχοι λαοί τα θεωρούν δεδομένα.

Για να περάσεις την ώρα σου, δες και αυτά:

The Future of the Russian LPG Market. RPI.

Energia.gr - energia.gr ����� � ����� ���������� � ������ ������� ������ �������-���������� IGB;

Αγωγός Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολης - Βικιπαίδεια

Gas vs Petrol

vpentza 03-04-2011 09:12

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
η πρόταση που έχω από ανθρώπους της αγοράς αυτοκινήτου είναι να μην προστρέξω για εγκατάσταση αλλά να περιμένω να μπει το 2012 για να δούμε τη τιμή του υγραερίου κίνησης, τότε....;)

MARK 03-04-2011 12:58

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
Ωραίος ο Γιώργος ;)

gandreas 03-04-2011 17:30

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gandreas ( 350932)

Εγώ που ρώτησα στον δικό μου κινητήρα δεν μπαίνει 2.000cc TFSI

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από charly ( 350988)
Λόγω του οτι είναι tfsi ;;;;:Απορία:



Δυστυχώς ναι , αν έχει αλλάξει κάτι εδώ και 3 μήνες δεν το γνωρίζω, μακάρι να μπορούσα και δεν θα το σκεφτόμουν καθόλου:);).
Γιώργο, Θοδωρή ξέρετε κάτι για τους TFSI ?

gepol 03-04-2011 20:22

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
Δεν είναι μόνο το TFSI, είναι και το FSI, και γενικώς τα αυτοκίνητα με τροφοδοσία άμεσου ψεκασμού. Ετοιμάζουν και για αυτό κατι πάντως απο ότι ξέρω...

GeorgeP 03-04-2011 22:07

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gandreas ( 351473)
Δυστυχώς ναι , αν έχει αλλάξει κάτι εδώ και 3 μήνες δεν το γνωρίζω, μακάρι να μπορούσα και δεν θα το σκεφτόμουν καθόλου:);).
Γιώργο, Θοδωρή ξέρετε κάτι για τους TFSI ?

Τα αυτοκινητα με συστημα αμεσου ψεκασμου στην τροφοδοσια μπορουν και δεχονται εγκατασταση LPG.
Η διαφορα με του εμεσου ψεκασμου, οπως ειπα και σε προηγουμενο ποστ, ειναι οτι στα εμεσου ψεκασμου ψεκαζεται αεριο μεσα στον θαλαμο καυσης ενο στα αμεσου ψεκασμου μικροσταγονιδια (υγρη/αερια μορφη) οπως ακριβως και στην βενζινη.

Διαβαστε (ολα με φωτο και καποια με βιντεο)
http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/36791.asp
http://www.ecofuel.gr/autokinita.html
http://www.ygraeriokinisi.gr/5.html

εδω γαι συστηματα αμεσου ψεκασμου (FSI, TFSI κ.λ.π.)
http://www.ygraeriokinisi.gr/fsi.html
http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/38841.asp

Η διαφορα ειναι οτι στα εμεσου ψεκασμου χρησιμοποιειται εξαερωτης για την μετατροπη του υγρου υπο πιεση LPG σε αεριο ενω στα αμεσου ψεκασμου δεν χρησιμοποιειται εξαερωτης κι ετσι ψεκαζεται οπως και η βενζινη.
Και αυτο διοτι στα εμεσου ψεκασμου συστηματα υπαρχει μια κεντρικη μοναδα που διανεμει το μιγμα προς 4 μπεκ με λογο αερα βενζινης 14:1, ενω στα αμεσου ψεκασμου 4 μοναδες που ψεκαζουν σε 4 μπεκς με αναλογια αερα βενζινης 30:1!!!
Εδω οι σχετικες πληροφοριες
http://13tee-thess.thess.sch.gr/GDI/GDI.htm
http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=283&article=7135
http://www.bosch.gr/content/language1/html/715_4325.htm

Καλη αναγνωση!!

vtheo 03-04-2011 22:18

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από frits ( 351245)
Αν τα πράγματα πάντως είναι έτσι όπως τα γράφεις θα πρέπει να περιμένουμε εώς τον χειμώνα να δούμε τελικά τι θα γίνει με την τιμή του αερίου.....:hmmm:

Σταύρο μπορεί η τιμή του γκαζιού να ανεβαίνει ,είχε 0,50 λεπτά όταν η βενζίνη είχε περίπου 1 ευρώ και τώρα τιο γκάζι έχει 0,82 όταν η βενζίνη στην Αττική έχει 1,60 με 1,70 δηλαδή η τιμή του γκαζιού μεχρι στιγμής είναι σταθερά μισή της βενζίνης.Οτι και με το φυσικό αέριο και το πετρέλαιο μπορεί το φυσικό αεριο να ανέβηκε η τιμή του αλλά η διαφορά του με το πετρέλαιο είναι σταθερα 30% φθηνότερο.Και για να μην πολυλογούμε Σταύρο πιστεύω ότι από τη στιγμη το αυτοκίνητο κάνει τόσα πολλά χιλιόμετρα θα κάνετε απόσβεση πολύ γρήγορα.

gandreas 03-04-2011 22:32

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 351619)
εδω γαι συστηματα αμεσου ψεκασμου (FSI, TFSI κ.λ.π.)
http://www.ygraeriokinisi.gr/fsi.html
http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/38841.asp

!!

:sm8:
Υπάρχει κάτι που δεν ξέρεις? :D

gsmaniac 03-04-2011 22:35

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vtheo ( 351631)
Σταύρο μπορεί η τιμή του γκαζιού να ανεβαίνει ,είχε 0,50 λεπτά όταν η βενζίνη είχε περίπου 1 ευρώ και τώρα τιο γκάζι έχει 0,82 όταν η βενζίνη στην Αττική έχει 1,60 με 1,70 δηλαδή η τιμή του γκαζιού μεχρι στιγμής είναι σταθερά μισή της βενζίνης.Οτι και με το φυσικό αέριο και το πετρέλαιο μπορεί το φυσικό αεριο να ανέβηκε η τιμή του αλλά η διαφορά του με το πετρέλαιο είναι σταθερα 30% φθηνότερο.Και για να μην πολυλογούμε Σταύρο πιστεύω ότι από τη στιγμη το αυτοκίνητο κάνει τόσα πολλά χιλιόμετρα θα κάνετε απόσβεση πολύ γρήγορα.


η μαγικη φραση ειναι αυτη......;)

GeorgeP 03-04-2011 23:56

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gandreas ( 351647)
:sm8:
Υπάρχει κάτι που δεν ξέρεις? :D

ΠΟΛΛΑ αγαπητε μου φιλε!!!;):)
Ελπιζω μεχρι να πεθανω (ενα απο τα πραγματα που δεν ξερω) να εχω μειωσει την αμαθεια μου οσο περισοτερο γινεται!!!

vasorfa 04-04-2011 09:15

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
Λοιπον,αν και υπερμαχος3 της υγραεριοκινησης,θα αναφερω τους προβληματισμους μου:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

α)Για να εισαι νομιμος πρεπει να περασεις Κ.Τ.Ε.Ο. με το αναλογο εξτρα κοστος...:rolleyes:
ποιος μου λεει οτι το ευπατριδη ελληνικο μας κρατος σε κανενα χρονο απο ΤΩΡΑ δεν θα βγαλει καποιο νεο ΧΑΡΑΤΣΙ για τα υγραερια....αφου εχει γίνει της μοδος..?
β)Τυχαιο μεχρι πριν 3 χρονια που η προσφιλή κατα τα αλλα κιτρινη φυλη (ταξι) εκανε την μετατροπη με πολυ λιγοτερα χρηματα,απο αυτα που ζητανε σημερα???δεν αναγραφω ποσον γιατι θα σας πεσουν τα μαλλια(και για να προλαβω μιλαω για συστηματα που περναν και την πιστοιποιηση/αλλαγη αδειας απο το κτεο ή το υπουργειο...)
γ)Το υγραεριο οπως αναφεραν και αλλοι...εχει συγκριτικα με την βενζινη,μεγαλυτερη καταναλωση....ενας μεσος όρος ειναι τα 1,5 με 3 λιτρα ανα 100 χλμ.....αλλα επειδη η τιμη του ειναι στα μισα της βενζινης γιαυτο και συμφερει.....
δ)Οπως ανεφερε και ο ΜΕΓΑς Φαρος της γνωσης:D(Γεια σου ρε Γιώργηηηηηηηη!!!)το υγραεριο ΠΛΕΟΝ μπαινει σε ΠΑΡΑ πολλα ειδη μοτερ.....(ευτυχως παρεθεσε και τα site !!):)
ε)Καπου δειαβασα(συγγνωμη αλλα δεν θυμαμαι) οτι απο την μετατροπη του Ιχ ή επαγγελματικου οχηματος πρεπει να ενημερωθει και η ασφαλιστικη εταιρεια του οχηματοσ.
στ)το υγραεριο ειναι πιο επικινδυνο απο την ΒΕΝΖΙΝΗ..???ή οχι???σίγουρο ειναι οτι με τα συστηματα ασφαλειας που υπαρχουν πλεον(βαλβιδες ελεγχομενης εκτονωσης,παγιδες και αλλα ) ειναι πιο......(((((μαντεψτε!!!))))
ζ)Παμε τωρα για 2 καλους μου προβληματισμους............

1)Το υγραεριο για να δουλευει σωστα περιεχει μεσα ποσοστο ελλαιου.........ΑΛΛΑ....στην ΕΛΛΑΔΑ το .....και καλα LPG.....ειναι απλο....υγαεριο......γκαζι.....οπως το λεγαμε παλιοτερα και η προσμηξη ελλεου ΔΕΝ γίνετε απευθειας απο τα διυλιστηρια.....οπως γινετε Ευρωπη.......ή τουλαχιστον ετσι εχω ακουσει...απο....διαφορους......

2)Αν δεν το ξερετε ,μαθετε και αυτο:Tα οχηματα που εχουν μετατραπει σε ΥΓΡΑΕΡΙΟ,,,,,πρεπει απο την μετατροπη και μετα να πηγαινουν σε συνεργεια ,ακομα και λαστιχαδικα και...εδω το σστειο....Κ.Τ.Ε.Ο. που εχουν πάρει ΠΙΣΤΟΠΙΗΣΗ - ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ για το υγραεριο....και για να τα λεμε σταρατα.....μεχρι τωρα τουλαχιστον.......ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ εχουν αυτο το κολοχαρτο........


Τα συμπερασματα δικα σας!!!

παρτε και bonus ενα Βιντεακι!!

basilis76 04-04-2011 12:33

Απάντηση: Υγραεριοκίνηση - Τι ξέρετε ;;;;
 
λοιπον να πω και εγω την εμπειρια μου σαν κατοχος υγραεριοκινητου εδω και πολλα χρονια.κατα αρχην ειναι πιο ασφαλες απο την βενζινη για πολλους λογους.Η δεξαμενή υγραερίου είναι ειδικής σχεδίασης για πιο ανθεκτική συμπεριφορά στη ρήξη σε περίπτωση σύγκρουσης και ειδικές βαλβίδες ασφαλείας και αποκοπής συμβάλλουν στην αύξηση του συντελεστή ασφαλείας.
αντιθετα απο το βυτιο βενζινης που ειναι ψευτικο και ειναι εξω εξω.ενω το υγραεριο ειναι και ενα μετρο μεσα στο πορτ παγκαζ.για την ασφαλεια μπορω να γραφω πολλα πραγματα αλλα θα βαρεθητε να διαβαζεται.αποδοση εχεις την ιδια μιας και δεν μπορει να νοθευτει και ειναι και 120 οκτανια.η καταναλωση ειναι σχεδον ιδια δηλαδη.10 λιτρα στα 100 βενζινη 10,20 λιτρα υγραεριο.αυτο με το λαδι δεν ισχυει γιατι παραληλα με το υγαεριο γινονται και καποιοι ψεκασμοι βενζινης οποτε οι βαλβιδες λιπαινονται.αν κανεις 10.000 χλμ το χρονο και πανω συμφερει απλα κανε τον υπολογισμο και θα το διαπιστωσεις.τα υπερ ειναι δεκαδες και κατα δεν υπαρχουν.τελος για να μην κουραζω σε ολες τια αλλες χωρες κυκοφορουν εκκατομυρια αυτοκινητα με υγραεριο χωρις κανενα προβλημα.μονο στην ιταλια εχει 2.000.000 αυτοκινητα.εμεις τωρα ανακαλυψαμε την φωτια και για να τα κονομανε οι βενζιναδες παμε να το βγαλουμε σκαρτο.επιγραματικα θα πω.αυξηση ζωης κινητηρα.ασφαλεια.αυτονομια,οικονομια,στα @@ μου οι απεργειες βενζινης αφου υπαρχει αποθεμα,καθαροτερο περιβαλλον.ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΩ ΥΓΡΑΕΡΙΑ ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΕΙΜΑΙ :sm7:


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:06.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!