![]() |
Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
Καλησπέρα σε όλους.
Γράφω το συγκεκριμένο post για να πω κάπου την δυσαρέσκειά μου, σχετικά με γνωστό συνεργείο. Δεν είναι καταγγελία και τέτοια βαρύγδουπα, απλά δε καταφέραμε να συνεννοηθούμε και στο μέλλον θα συνεργάζομαι πλέον με άλλο συνεργείο. Την μηχανή την πήγαινα, μέχρι σήμερα, σταθερά σε γνωστό κεντρικό συνεργείο, το οποίο είναι παραδίπλα μάλιστα και από την έκθεση-πωλήσεις. Τους χωρίζει ένα νούμερο μόνο. Μέχρι και σήμερα ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος και για τον λόγο αυτό δεν πήγα στο συνεργείο όπου το forum έχει επιτύχει ειδική εκπτωτική πολιτική. Τα παιδιά μάλιστα που αποτελούν το ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ είναι πολύ εντάξει και έχουν δώσει λύσεις έξω από το αυστηρά καθορισμένο πλαίσιο καθηκόντων τους. Σήμερα λοιπόν, έχοντας κλείσει RV από πριν, πήγα την μηχανή για service των 30.000 Km.. Όταν όμως συμπληρώσαμε τη καρτέλα, τους είπα να ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΛΑΔΙΑ (τα είχα αλλάξει μόνος μου, όπως κάνω πάντα). Επίσης να ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΤΑΚΑΚΙΑ φρένων. Αυτό το είπα γιατί το μπροστινό είναι φαγωμένο κατά 2/3, και στο παρελθόν (σε άλλο συνεργείο – άλλη μηχανή) τα τακάκια τα άλλαζαν με την αιτιολογία ότι δεν θα σου φτάσουν μέχρι το επόμενο service που είναι σε 10.000 Km. Τα πίσω τακάκια είναι ολοκαίνουρια καθώς τα άλλαξα μόνος πριν από 200 km. Του είπα μάλιστα να κάνει και έναν έλεγχο την κεντρική βίδα στην τιμονόπλακα (είχα τους λόγους μου). ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑΜΕ. :mad: Μου λέει:. Καλά αφού δεν θέλεις λάδια τότε γιατί μας το έφερες; Μα, για τα υπόλοιπα, του λέω. Ποιά υπόλοιπα μου λέει, και μου τυπώνει την καρτέλα με τις εργασίες συντήρησης που προβλέπονται για τα 800άρια. (Την παραθέτω στο τέλος του post). Οι εργασίες που γίνονται στα 30.000 km είναι μόνο αλλαγή λαδιών και ενδεχόμενα αλλαγή τακάκια φρένων; Απαντάω εγώ λίγο απορημένα και σχετικά ενοχλημένα. Τέλος πάντων, μου λέει, θα κάνω check στα υπόλοιπα. Οκ λέω και έφυγα. Μετά από δύο ώρες δέχομαι τηλ. από το συνεργείο, όπου με ρωτάνε: Εσείς κύριε μας είπατε για service tων 30.000 km αλλά δηλώσατε να μην κάνουμε αλλαγή λαδιών (εννοείται και του φίλτρου), και τα τακάκια είναι οκ, γιατί μας το φέρατε; Τι θέλετε να σας κάνουμε; Δεν συνεχίζω την παράθεση του διαλόγου, γιατί δεν προστέθηκε τίποτα νεώτερο. Τους είπα πολύ ευγενικά ότι ζητάω συγγνώμη δεν χρειάζεται να κάνουν τίποτα παραπάνω, και ότι πηγαίνω να πάρω την μηχανή. Πήγα, την παρέλαβα, δεν μου χρεώσανε τίποτα, η κοπέλα ευγενική, την συζήτηση δεν την συνέχισα γιατί είχα εκνευριστεί πλέον. Για την ιστορία μόνο να σας πω, ότι πήγα αμέσως σε άλλο συνεργείο (εξουσιοδοτημένο και πάλι), όπου μου έκαναν τις υπόλοιπες εργασίες, μάλιστα περίμενα εκεί, με κέρασαν και καφέ και το πήρα αμέσως καθώς δεν υπήρχε αλλαγή λαδιών) Επίσης έκλεισα RV για αλλαγή δισκόπλακας μπροστά (ήταν στραβή και γιαυτό ένιωθα τρέμουλο μπροστά στο φρενάρισμα) και για αλλαγή λαδιών στις μπουκάλες μπροστά. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ F650GS(TWIN) – F800GS - Ανάγνωση μνήμης βλαβών με το σύστημα διάγνωσης της BMW Motorrad - Αλλαγή λαδιού στον κινητήρα με το φίλτρο (Περιγραφή σε θέση: 11 00 611, Με ξεχωριστή χρέωση) Ετησίως ή Κάθε 10.000 km - Έλεγχος διάκενου βαλβίδων (σε συντήρηση) (Περιγραφή σε θέση: 11 34 502, Με ξεχωριστή χρέωση) Κάθε 20.000 km - Αντικατάσταση όλων των μπουζί (σε συντήρηση) (Περιγραφή σε θέση: 12 12 509, Με ξεχωριστή χρέωση) Κάθε 40.000 km - Αντικατάσταση στοιχείου φίλτρου αέρα (σε συντήρηση) (Περιγραφή σε θέση: 13 72 505, Με ξεχωριστή χρέωση) Κάθε 20.000 km - Έλεγχος στάθμης ψυκτικού υγρού - Έλεγχος / ρύθμιση ανοχής συμπλέκτη - Έλεγχος τακακιών φρένων και δίσκων φρένου μπροστά για τυχόν φθορά - Έλεγχος τακακιών φρένου και δίσκου φρένου πίσω για τυχόν φθορά - Αλλαγή υγρού φρένων σε ολόκληρο το σύστημα (Περιγραφή σε θέση: 34 00 504, Με ξεχωριστή χρέωση) Για πρώτη φορά μετά από ένα χρόνο και στη συνέχεια κάθε δύο χρόνια - Έλεγχος στάθμης υγρού φρένων μπροστά και πίσω - Οπτικός έλεγχος σωλήνων φρένων, εύκαμπτων σωλήνων φρένων και συνδέσεων - Έλεγχος πίεσης αέρα και βάθους αυλακώσεων πέλματος ελαστικών - Έλεγχος σετ αλυσίδας για τυχόν φθορά και σύσφιξη αλυσίδας - Έλεγχος ευκολίας κίνησης πλαϊνού σταντ - Έλεγχος ρουλεμάν λαιμού - Ανάγνωση μνήμης βλαβών με το σύστημα διάγνωσης της BMW Motorrad - Ορισμός ημερομηνίας σέρβις με σύστημα διάγνωσης BMW Motorrad (στη συντήρηση) (Περιγραφή σε θέση: 61 35 503, Με ξεχωριστή χρέωση) Ετησίως Και Κάθε 10.000 km - Ορισμός υπόλοιπης διαδρομής σέρβις με σύστημα διάγνωσης BMW Motorrad (στη συντήρηση) (Περιγραφή σε θέση: 61 35 504, Με ξεχωριστή χρέωση) Ετησίως Και Κάθε 10.000 km - Ορισμός ημερομηνίας σέρβις και υπόλοιπης διαδρομής σέρβις με σύστημα διάγνωσης BMW Motorrad (στη συντήρηση) (Περιγραφή σε θέση: 61 35 505, Με ξεχωριστή χρέωση) Ετησίως Και Κάθε 10.000 km - Τελικός έλεγχος και έλεγχος για οδική ασφάλεια - Έλεγχος κατάστασης φόρτισης της μπαταρίας - Επιβεβαίωση BMW Service στη βιβλιογραφία οχήματος |
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
Δηλαδη αν δεν αλλαξεις λαδια....δεν το βαζουν στον εγκεφαλο???
πολυ περιεργη συμπεριφορα συνεργειου:hmmm::hmmm: μωρε δεν το βαζεις στα ανεκδοτα...:yz:o:o |
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
Το θέμα είναι σοβαρό με όλους αυτούς ανεξάρτητα απο μηχανή η συνεργείο. Τελικά μου φαίνεται ότι μας δουλεύουνΝεύρα
|
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
περιεργη αντιμετωπηση.....:cool: |
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
?????
|
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
:hmmm::hmmm: |
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
Δηλαδή σου έκαναν και χάρη που ασχολήθηκαν μαζί σου :Απορία:ΝεύραΝεύρα
|
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
Επειδή μας τα χώνουν με τα λάδια , το φίλτρο και τα τακάκια, σου λένε είσαι ασύμφορος για τα υπόλοιπα...
:hmmm: |
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
:hmmm::hmmm:
|
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
Ελληνική νοοτροπία?
Όσο και να προσπαθούν οι Γερμανοί ο Έλληνας τπτ. Συμπέρασμα: όλη η χαρτούρα που μας βάζουν στα εξουσιοδοτημένα είναι για τα μάτια, σερβις για αυτούς είναι η αλλαγή λαδιών ????άντε και φίλτρων. |
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Εγώ κύριοι έτσι το "εισέπραξα". Εξάλλου αν δείτε τον προγραμματισμό εργασιών θα διαπιστώσετε ότι τα λεφτά είναι στα λάδια και στα φρένα. Τα άλλα είναι check points και αν βγεί καμία βλάβη. Η εργασία εξάλλου για αλλαγή λαδιών μπροστά στις μπουκάλες, είναι μπελαλίδικη εργασία. Αυτό που με προβλημάτισε όμως είναι ότι, ή εγώ έγινα ξαφνικά στριφνός πελάτης και δεν μπορώ να συνεννοηθώ για κάτι τόσο απλό, ή αυτός που είχε αναλάβει την επαφή της επιχείρησης με τον πελάτη είναι ακατάλληλος, τουλάχιστον στην δική μου περίπτωση. Πάντως πραγματικά δεν μπορώ πλέον να νιώθω ότι ο απέναντι μου με βλέπει σαν "αρπαχτή". Στο άλλο συνεργείο, αργότερα την ίδια ημέρα, με την ίδια μηχανή και με την ίδια περιγραφή εργασιών, τα πάντα ήταν διαφορετικά. Όλα πήγαν τέλεια. Θα προτιμήσω αυτόν που με αντιμετωπίζει με αξιοπρέπεια και με επαγγελματισμό. Για τους άλλους θα αδιαφορώ!! |
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
...........σε γνωστό κεντρικό συνεργείο. Στέλιο βοήθησέ μας λίγο
|
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
Απόσπασμα:
Πραγματικά δεν έχει νόημα να πω ποιό συνεργείο, από την στιγμή που δεν είναι καταγγελία. Ένα συμβάν είναι, ενδεχομένως μεμονωμένο, που το έζησα προσωπικά και με δυσαρέστησε. Ονοματίζοντάς το, είναι σαν να βάζω ταμπέλα κι αυτό το θεωρώ άδικο. Το συνεργείο παραμένει ΚΑΛΟ, με ΚΑΛΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ. Δεν αρκεί όμως πλέον αυτό, όχι για μένα τουλάχιστον. Ως καταναλωτές αλλά και ως επαγγελματίες, σε όποιον τομέα και αν επιχειρούμε, ας επιδιώκουμε να συναλλασσόμαστε σε δίκαιο ανταποδοτικό πλαίσιο. Γιατί ως πολίτες, μάλλον αυτό το έχουμε πλέον απολέσει. |
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
θα μπορουσαν να του ειχαν κανει ενα ελεγχο και να σου βρισκανε διαφορα πραγματα.κατι που εκαναν οι αλλοι!!
|
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
Απόσπασμα:
Όσα χρόνια κ αν περάσουν, αυτοί τα ίδια θα κάνουν..Νεύρα |
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
:D
|
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
Υπομονη αδελφια και σε λιγο καιρο (μεχρι το Πασχα)θα εχετε δικο σας ανθρωπο να πατε το μοτο και να το προσεχει σαν να ειναι δικο του γιατι αυτοι το εχουν παραχ.......:D:D
|
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
Καλησπερα στο forum. εγω θα πω με την σειρα μου την δικια μου εμπειρια που ειχα σε γνωστη αντιπροσωπεια, και φυσικα δεν ειναι καταγγελεια αλλα δυσαρεσεκεια σε οσα (προβλεπεται) να κανει το εξουσιοδοτημενο συνεργειο!!! Σε αντιθεση με τον steliosx εγω πηγα το μοτορι F800GS για το service των 15.000 για αλλαγη λαδιων και (φιλτρου δεν προβλεπεται στα 15.000εγω το ζητησα!!!) και κανανε μονο αυτο!!!!! δεν τσεκαρανε αλυσιδα, πιεση ελαστικων, τακακια, λαδια φρενων κτλ. για τσεκααρισμα αν δουλευει το σταντ ουτε λογος φυσικα!!!! ουτε καν το βαλανε στον εγκεφαλο!!! το εκανε μια βολτα το αφεντικο (το οποιο μου εδειχνε γελοιο γιατι ειναι πιο πολυ Public relationship παρα τσεκ) και αφου πληρωσα 75 ευρω μου το παραδωσανε. το καταπια σαν βλακας που ειμαι γιατι δεν ηθελα να κανω φασαρια, και επειδη ο μαστορας οπου ανελαβε το μηχανακι μου ειναι και γνωστος αλλα εχει βαρεθει την ζωη του που τον πηζουν με την ποσοτητα και οχι με την ποιοτητα οπου προσεφερε καποτε η BMW!!!! συγνωμη αλλα τα αλλαζα και μονος μου τα λαδια! και με 35 ευρω και με το λαδι της αρεσκειας μου! ασε που τα service των 5-15-25 κτλ δεν γραφονται στο book της μηχανης! γενικα ενιωσα ξεπετα! και μιλαμε για μια μερα που το συγκεκριμενο μαγαζι παραδοξος δεν ειχε πολυ δουλεια. δεν φταιει κανενας αλλος ομως παρα μονο εγω που θελω να παρεχω Baby sister στο μωρακι μου και να την φροντιζουν ανθρωποι που θεωρω οτι ξερουν καλυτερα απο μενα, και δηλωνω πιστος και μου πιανουν τον ####! Π@Π@ΡΙΑ! Λες και τωρα μαθαμε τι σημαινει βαλβιδα-λαδια-ελατηρια-μηχανη κτλ.! δεν ειναι η πρωτη φορα! ολα τα service τα εχω κανει εκει, αλλα οχι εγω εκει πιστος γιατι εχει φημη και ειναι καλος!!! ως προς τι και ποιον τελικα??? σε μενα παντως οχι!
Υ.Γ 1. Μπραβο στελιο που αλλαζεις οτι μπορεις μονος σου. νομιζω οτι τους ξεβρακωσες και θα το καταλαβουν μετα απο λιγο καιρο! Υ.Γ. 2 κανεις δεν θα φροντισει την καλη σου καλυτερα απο σενα! ;) |
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
εγω την επαθα οταν πρωτοπηρα την μοτο ειχε σπασει το δευτερο μπουζι το μικρο κ κατα το αποτομα ανοιγμα στο γκαζι νεκρωνε ο κινητηρας οταν το πηγα συνεργειο ειχα φτασει να αλλαξω 2 φιλτρα βενζινησ μια αντλια βενζινης να καθαρισω 3 φορες τα ιντζεκτιον με σκοπο να φτασω τα 900 ευρω κ η ζημια εξακολουθουσε απο τοτε φιλος αγορασα μια κασετινα εργαλεια 100 ευρω κ τα κανω ολα μονος τωρα μαστορας με μαγαζι γινεσαι με μια αδεια λεφτα κ υφακι παντογνωστη κ κανεις πειραματα στην τσεπη του πελατη!!! ακομα τουσ τα χρωσταω κ εχουν την απαιτηση να πληρωθουν οι μπαγασηδες!
|
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
:hmmm::hmmm: |
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
Σε συνέχεια αυτού που μπερδέματος που συνέβη σε μένα και έφαγα επίθεση μέχρι και από τα μπλουζάκια που λένε GSForum απλά και μόνο από την περιγραφή του (χωρίς καν να σχολιάσω ή να συμπεράνω), εγώ είμαι της άποψης ότι πρέπει να πείτε που σας συνέβησαν αυτά (μαζί με το ονοματεπώνυμο σας βέβαια).
Είναι περίοδος κρίσης και κάποιοι εξακολουθούν να μη σέβονται τα λεφτά που παίρνουν από εμάς. Πέλεκυς! Όσοι μείνουν. Γράφουμε (ή αντιγράφουμε) ωραία post για την κλεψιά του κράτους κλπ. αλλά την κλεψιά του ενός απέναντι στον άλλον... δεν πειράζει μωρέ. Ε όχι! Πειράζει! Και αφού έχουν "οικογένειες και παιδιά να θρέψουν" (μου το έγραψαν και αυτό), λες και εμείς δεν έχουμε ή είμαστε οι τροφός τους, ας τα σεβαστούν πρώτα οι ίδιοι. |
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
νομιζω οτι παντα πρεπει να τους αναφερουμε την δυσαρεσκεια μας και τους λογους που δεν θα ξαναπατησουμε στα μαγαζια τους,οχι να φευγουμε νευριασμενοι και σιωπηλοι,σε ολους τους κακους επαγγελματιες.
|
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
Απόσπασμα:
σωστα....αλλα παντα επωνυμα και με αποδειξεις,γιατι ειναι λιγο αδικο να μην ακουμε και τις δυο πλευρες;) |
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
οι παλαιότεροι ίσως θυμούνται τη καταγγελία που είχα κάνει για συνεργείο σε κεντρική οδό των Αθηνών.
Εν περιλήψει.. Έκανα φασαρία εκεί, αποδέχτηκαν το λάθος αλλά μου φέρθηκαν σαν ξεπέτα όπως αναφέρεται παραπάνω, πλήρωσα τα σωστά και έφυγα και συγγνώμη ουσιαστική δεν άκουσα... Μετά από 1 εβδομάδα με καλεί η BMW Hellas για το καλώς έχειν της διαδικασίας... Τα αναφέρω όλα αναλυτικά... Το ανακοινώνω εδώ αφού είχα ήδη μιλήσει στην BMW Hellas η οποίοι προς τιμήν τους μου είπαν ότι ουσιαστικά δεν μπορούν να κάνουν κάτι παρά να μεταφέρουν τα παράπονα στη διοίκηση του συνεργείου και θα μπει η καταγγελία μου στο φάκελο του εξουσιοδοτημένου συνεργείου. 5 μέρες μετά αφού μίλησα με τη BMW Hellas με πήρε τηλ ο ιδιοκτήτης του συνεργείου να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα χωρίς όμως ουσιαστικά να αποδέχεται το γεγονός που όμως οι πληροφορίες εκ των έσω λένε ότι συνηθίζει να κάνει τα ίδια σε ανυποψίαστους πελάτες.... Μόλις του είπα ότι έχω ήδη μιλήσει στη παρέα μου ενοχλήθηκε αλλά μου πέταξε το γνωστό βαλκανικό..."Τί μπορώ να κάνω για εσάς τώρα να το ξεχάσετε ??" Στο τσακ ήμουν να του ζητήσω ένα RT....αλλά κρατήθηκα..:D Νομίζω αυτή ήταν και η σωστή διαδικασία για τη κοροιδία που εισέπραξα... Έχασε εμένα από πελάτη αλλά και αγοραστή (αργότερα άλλαξα 2 BMW) και ίσως να "έσωσα" και 5 ανθρώπους από τον ...παλιοχαρακτήρα |
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
εγώ επιμένω για ονόματα συνεργείων
και αν μείνει ένας (που λέει ο λόγος) ας μείνει ένας |
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
Ονοματα συνεργειων δεν πρέπει να αναφερονται Δημοσια!!!
Το σωστο, για μενα, ειναι η εκφραζομενη δυσαρεσκεια να πηγαινει με ΠΜ στους αντμιν ΠΡΙΝ την δημοσια εκθεση της, κι εκεινοι να την προωθουν προς το ''θιγομενο'' συνεργειο περιμενοντας απαντηση. Αν δεν ληφθη καποια απαντηση να επιμενουν (οι αντμιν) για δευτερη φορα. Αν δεν ερθει ουτε και τοτε τοτε θα πρέπει να βγαινει το ονοματεπωνυμο του συνεργειου στο δημοσιο φορουμ μνημονευοντας ολη την ιστορια αλλα και τις ενεργειες που εγιναν απο την Διοικηση για να ακουστουν και οι δυο πλευρες. Αν παρεπιπτοτντως υπαρξει απαντηση τοτε αυτη θα πρέπει να δημοσιευεται ΜΑΖΙ με το ΠΜ του ''παραπονουμενου'', το νημα να κλειδωνει (αφου ακουστηκαν και οι δυο αποψεις) και το θεμα να τελειωνει εκει! Ετσι οι υπολοιποι θα κρινουμε, μεγαλα παιδια ειμαστε άλλωστε!!! |
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
Απόσπασμα:
Και φυσικα να δημοσιευονται και τα τρια μαιλς, , πελατης, συνεργειο, μαμα εταιρεια! |
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
Γιώργο αυτό φαινομενικά φαίνεται σωστότερο αλλά έχω τις εξής ενστάσεις:
1) Προϋποθέτει περισσότερη δουλειά από τους admins... 2) Κατά κανόνα ΑΝ απαντήσει ένα συνεργείο θα προσπαθήσει να χρυσώσει το χάπι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο... 3) (δεν είναι μομφή στους admins) Αν πέσουμε σε κάνα συνεργείο που όλο και κάποιος έχει σχέση (φιλική ή συμπάθειας έστω) τότε δύσκολα θα υπάρξει αντικειμενική αντιμετώπιση. Παράδειγμα εγώ ο ίδιος και η υπόθεση μου... Αυτό που μου συνέβη, ΜΟΥ ΣΥΝΕΒΗ και έχω τα wav για να το αποδείξω (όχι σε δικαστή που δεν περνάει αλλά σε εσάς), αλλά αντιμετωπίστηκα ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ λάθος και μόνο που έκανα αναφορά του γεγονότος, ΧΩΡΙΣ να το σχολιάσω (αρχικά) και ΧΩΡΙΣ να το χαρακτηρίσω καν. Εν τέλη με ηρεμία βλέπει κανείς ότι κάτι δεν κατάλαβε καλά η άλλη μεριά (παρά το ότι εγώ ήμουν αποδεδειγμένα σαφής), όμως είμαι τρανό παράδειγμα για την τρίτη μου ένσταση έτσι κι αλλιώς. Στο κάτω κάτω αν βρέθηκα εκτεθειμένος για μια ακουστική παρερμηνεία (ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ ξαναλέω), φανταστείτε για σοβαρότερα θέματα (και χωρίς ηχογράφηση εδώ που τα λέμε). Ίσως πάλι να διαβάσω αντιδράσεις αλλά συγνώμη δεν μπορώ να ξεχάσω εύκολα τις βρισιές που έφαγα (!!!) μόνο και μόνο επειδή ανέφερα ένα (έστω παρεξηγημένο) γεγονός. Τέσπα. Με απλά λόγια σωστό αυτό που λες, αλλά ίσως ξεφεύγει από τα όρια ενός forum. Το (κάθε) forum είναι ομάδα ΧΡΗΣΤΩΝ (άρα κατά κανόνα έπρεπε και πρέπει να είναι με ΑΥΤΟΥΣ εξ' ορισμού και μετά με άλλους) - εκτός αν μιλάμε για επίσημο forum Χ εταιρίας. Αν θέλουμε να είμαστε "στη μέση" και να έχουμε και επιπλέον αρμοδιότητες, ίσως πρέπει το GSForum να γίνει επίσημος σύλλογος (εκτός αν ήδη έχουν γίνει τέτοιες κινήσεις και δεν το ξέρω) με επίσημα μέλη και διοίκηση αλλά και γνωστές σε όλους και γραμμένες στο χαρτί συνεργασίες. Ξαναλέω αυτά δεν τα γράφω ως μομφή στο forum ή τους admins του (γιατί έχουν τάση να παρεξηγούνται τα γραπτά μου εδώ). Το αντίθετο, νομίζω ότι το κάνεις πολύ πολύπλοκο για ένα "απλό" forum με την τωρινή του μορφή. Ήδη το βλέπω μεγάλο βάρος πχ. για τον Νίκο να πρέπει να παίρνει τηλ. για κάθε έναν που θέλει να αλλάξει λάστιχα και μπαταρία και τακάκια κλπ. πόσο μάλλον να κάτσει να μπλέξει και ως... ρεπόρτερ παρεξηγήσεων (γιατί χωρίς σφραγίδα συλλόγου, δεν μπορεί κάποιος admin να είναι κάτι άλλο). |
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
Απόσπασμα:
αντεεε!:) |
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
γιωργο απ οτι ξερω ο νικος κι ο δημητρης εχουν ενα προβληματακι με την εγγραφη τους στο ...δικηγορικο συλλογο αθηνων και δεν μπορουν να επιληφθουν του θεματος...:rolleyes::D
οταν τακτοποιηθει το θεμα ομως ειμαι σιγουρος οτι θα προχωρησουν στις ενεργειες που χρειαζονται ετσι ωστε να βρισκουν το δικιο τους τα μελη του forum στις διαμαχες με τις αντιπροσωπειες!:rolleyes::D μαλιστα εχω και μια προταση να πληρωνεται το προσωπικο που απασχολουν γι αυτα τα θεματα απο τις αποζημιωσεις που θα κερδιζονται!:cool: :sm7::sm7::sm7: Υ.Γ.ρε φιλε,ειπαμε,μερακι εχουν,δεν ειναι μαλαkες!:rolleyes:;) |
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
Απόσπασμα:
Αν υπαινισεσσαι δικαστικες διαμαχες....εχεις λαθος!! Εφοσον ''ακουγονται'' γραπτως και οι δυο αποψεις και το θεμα κλειδωνει κανεις δεν ειναι υπολογος σε τιποτα!!! Το περιοδικο ΜΟΤΟ εφηρμοσε αυτην την τακτικη απο το 1985 μεχρι σημερα....δεν δικαστηκε ουδεις! |
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
Απόσπασμα:
θελει καποιος να κανει ενα παραπονο?το κανει επωνυμα και με σεβασμο και τελειωνει η υποθεση! οσο για το moto,μην ξεχνας οτι οι αναγνωστες των περιοδικων ειναι πελατες ενω τα μελη του forum οχι,οι mods εχουν ρολο συντονιστικο και διαχειριστικο!;) |
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
Εγώ με αφορμή αυτά που έγραψε ο steliosx, έγραψα και τις δικές μου εντυπώσεις! Αυτό δεν σημαίνει Ότι θα ήθελα να κάνω καταγγελία ονομαστική. Ονομαστικά εμένα με ξέρετε και οποίος δεν με ξέρει λεγομαι Δαελης Αντωνης. Μέχρι εκεί όμως. Έγραψα Απλά τις εντυπώσεις μου και τίποτα παραπάνω! Αν ήθελα κάτι παραπάνω θα το έκανα εκείνη την ώρα και δεν θα εβαζα το forum να το κάνει για μένα!!! Εξάλλου δεν είναι κάτι το οποίο δεν το έχετε διαπιστώσει και κάποιοι απο εσάς! Είναι κάποια συνεργεία που έχουν ξεφύγει πια απο την ποιότητα που ανέφερα προηγούμενος και έχουν ποσότητα! Αυτό δεν σημαίνει Ότι δεν ανιμετωπιζουν καπιοιες άλλες βλάβες-καταστάσεις σοβαρά! Π.χ. Το ίδιο ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ μου έχει αλλάξει σε εγγύηση Ότι έχει βλάβη χωρίς γκρίνια αμέσως! Αλλά τουλάχιστον τα σέρβις ρουτίνας τα αντιμετωπίζουν μερικές φορές Όχι πάντα φυσικά ως ξεπετα!!!
|
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
Ε να αυτό δεν μου αρέσει Αντώνη... Δηλ. τώρα μας λες "κάποιοι το έχετε διαπιστώσει" και δεν λες αλλά εννοείς "όσοι δεν το έχετε διαπιστώσει κρίμα τι να κάνουμε".
Εγώ πιστεύω έπρεπε να ξέρουμε για ποιο μαγαζί μιλάμε και ευχαρίστως το μαγαζί ας απαντήσει δημόσια επίσης. |
Απάντηση: Service 30.000Km – Δυσαρέσκεια.
ας μην δυσκολεύουμε τη ζωή μας βάζοντας περιττές ευθύνες στο κεφάλι μας...
μπορούμε να αναφέρουμε δημοσίως το θέμα που συναντήσαμε και με ΠΜ όποιος ενδιαφέρεται ζητάει λεπτομέρεις, διευθύνσεις και ονόματα....έτσι διασφαλίζεται η νομιμότητα και τελικά παίρνουν τη πληροφορία μόνον οι ενδιαφερόμενοι... Στη δική μου περίπτωση, με πήραν 5 τηλέφωνα και δέχτηκα 5-10 PMs... απάντησα σε όλους και όλα ΟΚ.....;) |
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 20:11. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!