![]() |
Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Χαιρετώ όλους!:)
Θα ήθελα να προβάλλω μια απορία μου. Τελευταία έκανα δυο μικρά ταξίδια με το μονοκύλινδρο και παρατήρησα το εξής. Ενώ μέχρι τα 120 η μοτοσυλέτα "ρολάρει" ταξιδεύει χωρίς να ζορίζεται, μετά τα 120 σαν να ανεβάζει πολλές στροφές που δεν τις αφήνει όμως.. Μου έχει κάνει εντύπωση και δεν ξέρω αν είναι η κανονική λειτουργία του μονοκύλινδρου. Για να γίνω πιο σαφής μετά τα 120 και μέχρι τα 170 έχει μια συμπεριφορά σαν να έχει τετάρτη ταχύτητα ενώ έχει την τελευταία την πέμπτη.:hmmm: Τι λένε οι κάτοχοι του μονοκύλινδρου αλλά και άλλοι φίλοι γι αυτό? Το έχετε παρατηρήσει? Συμβαίνει?:confused: |
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
ναι το εχω παρατηρησει αλλα μην ξεχνας οτι στα 120 εχεις 5000 στροφες,εχεις αλλαξει γραναζι μπροστα;.Δεν θα παθει τπτ ομως.Καλα χλμ :D
|
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Ναι έτσι είναι.
Όταν είχα το Dakar ήθελα μια έκτη "overdrive". (καλά και με το 1200 ήθελα μια έβδομη "overdrive" θέμα που δεν έχουν οι 1150) |
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Οχι φίλε gs dakar δεν έχω αλλάξει γρανάζι μπροστά. Ίσως χρειαζεται μια αλλαγή γραναζιού μπροστά.
Εχεις παρατηρήσει καλύτερο "ρολάρισμα" μετά τα 120 km με το γρανάζι? από την άλλη χρειάζονται και οι ¨κοντινές¨. Ευχαριστώ για τα καλά χιλιόμετρα και Αντεύχομαι! :D |
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Αν αλλάξεις γρανάζι θα χάσεις αρκετό "μπαμ".
Αν δεν σε προβληματίζει, γιατί όχι. |
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Απόσπασμα:
Οταν μάθω να ρυθμίζω αλυσίδα μόνος μου θα προχωρήσω στον πειραματισμό |
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Δηλαδή τι θέλετε να είχε και μία έκτη ψόφια
|
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Δεν θα έλεγα ότι είχε και ιδιαίτερες εκκινήσεις. Όχι ότι είχα παράπονο όταν το είχα (πέρα από ότι ήθελε κάθε χάσκι και σκούτερ μεγάλου κυβισμού να με περάσει)...
Αν θυμάμαι το 650GS το μονοκύλινδρο έχει σχεδόν 6" (5.7?) 0-100 κάτι που θεωρείται κάτω του μετρίου ακόμα και για μηχανή on-off. Είπαμε όμως όλα είναι σχετικά. |
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Απόσπασμα:
Δηλαδή από την άποψη "αν σηκώνει" μεγαλύτερο γρανάζι για καλύτερα αποτελέσματα. |
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Απόσπασμα:
Απλώς ψάχνουμε τι θα ήταν καλύτερο.:) |
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Το 650 το rotax το μονοκύλινδρο άνετα παίρνει αλλαγή γραναζιού (και έχουν κάνει πολλοί) - αλλά όλα είναι ένα trade-off.
Από εκεί και πέρα θα ήθελα μια έκτη (και μια έβδομη στο 1200) είπα ακριβώς γιατί... για overdrive. Δεν θέλω να φτάνει κόκκινο... |
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
50 bhp/ 6.500
60Nm/5000 Στις 5.000 εμφανίζει τη μέγιστη ροπή. Κατά την άποψή μου αν μπει μεγαλύτερο γρανάζι μπροστά η μηχανή θα είναι ψόφια! Εχω βάλει ένα δόντι λιγότερο και για τα γούστα μου είναι στα όρια του ανεκτού. Βέβαια δικάβαλος και τη μηχανή φουλ φορτωμένη είδα μέχρι 155 στο κοντέρ, παραπάνω δεν πάει. Φίλε erasel, τι δρόμους έχετε στο νησί και δε φτάνουν τα 170; |
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Απόσπασμα:
Ούτε εμένα θέλω να φτάνει στο κόκκινο :hmmm: απλώς θα συμβιβαστώ με μικρότερες ταχύτητες;) |
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Απόσπασμα:
Σε ταξίδι έλεγα φίλε Γιάννη, για το νησί είναι ότι πρέπει.. και τα 120 km είναι υπερ αρκετά..:) |
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Απόσπασμα:
Με λίγο πιό κοντή τελική μετάδοση η μηχανή ζωηρεύει κι εγώ τουλάχιστον την ευχαριστιέμαι περισσότερο. Για να καταλάβεις, όταν την πήρα, έκανα με το ζόρι 200-300 χλμ κι άλλαξα αμέσως το γρανάζι. Ελεγα να την κοντύνω και πιό πολύ αλλά με απέτρεψε ο μηχανικός μου. |
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
:sm7::sm7::sm7:
|
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
εγω παντως δεν εχω παραπονο,αν και θα ηθελα μια πιο ξεκουραστη - δυνατη πεμπτη γιατι τωρα αν βρει λιγο ανηφοριτσα (αφιδνες) πρεπει να ανοιξεις λιγο περισσοτερο γκαζι.
|
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Πιο δυνατή πέμπτη??
Εμένα πάλι με καλύπτει από δύναμη |
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Παίδες, το f650gs είναι πολύ σωστά στημένο: Είναι μια μηχανή που η ταχύτητα σε σχέση με τη γεωμετρία και το βάρος της, δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 140 χλμ/ώρα. Στο κάτω κάτω, είναι ένα μονοκύλινδρο για όλες τις δουλειές με καλή ροπή, ευκινησία στην πόλη, σταθερότητα εκτός πόλης και αρκετό γκάζι οπότε, ας μη του ζητάμε να κάνει περισσότερα από αυτά που μπορεί. Οι σχέσεις τού σασμάν μελετήθηκαν και προσφέρουν τη χρυσή τομή. Με περισσότερα δόντια στο μπροστινό γρανάζι, οι σχέσεις του (ειδικά 1η, 2α, 3η) θα ξεχειλώσουν σα λάστιχο και στη πόλη, η οδήγησή του θα γίνει βάσανο...
Άστο όπως είναι και μην ανησυχείς, αυτό που παρατηρείς είναι φυσιολογικό μετά τα 140 - 150 χλμ. |
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Εγώ ήθελα ΑΝΕΤΑ το Dakar μου πίσω. :) (και λίγο καλύτερα αμορτισέρ)
|
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Απόσπασμα:
Πουλάω το δικό μου, το θες;:) Μην κοροϊδευόμαστε, το μηχανάκι είναι "λίγο" από άποψη δύναμης, άλλο αν συμβιβαζόμαστε και προσαρμόζουμε την οδήγησή μας. Κι εγώ κάθομαι στη σελάρα κι ίσα που τη γλυτώνω να μη με πάρει ο ύπνος. Εχει όμως όπως είπα σελάρα κι αναρτήσεις που ισιώνουν τα πάντα. |
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Μην απαξιώνεις μια πολύ καλή μηχανή που πριν βγουν οι "νέες γενιές" (δυκύλινδρα F κ.α.) ήταν ότι καλύτερο on-off υπήρχε στα 650...
(και που σε μεταφέρει με ασφάλεια και άνεση) Σίγουρα βρίσκει κάποιος μειονεκτήματα σε κάθε μοντέλο. Εγώ ήθελα 20% παραπάνω ισχύ, καλύτερο μπροστινό, μια έκτη overdrive... Όμως έκανα τα πάντα μαζί της (και ανεβοκατέβαινα και σκάλες που δεν το έχω τολμήσει με την τωρινή)... Ο φυσικός της διάδοχος ήταν το 950 το KTM (είχε ότι ήθελα τότε), αλλά άλλαξα ελαφρώς balance απαιτήσεων και δεν μετάνιωσα. |
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Απόσπασμα:
θα συμφωνήσω με τον απίθανο |
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Είχα διάφορες μηχανές στην ζωή μου και τα τελευταία τρία χρόνια για άλλους λόγους έχω το μονοκύλινδρο.Σύντομα θα πάρω κάποια μεγάλη bmw .Την μικρή μου δεν πρόκειται να την πουλήσω ποτέ είναι η μηχανή που έφτασε στα χέρια μου τα 40.000 χλμ χωρίς να σφίξω ούτε μία βίδα (ψέματα εχω αλλάξει την μπροστινή λάμπα).
Εχω κατέβει απο Θεσαλονίκη με τέρμα γκάζι και ούτε πέρασε απο το μυαλό μου ότι μπορεί να πάθει κάτι.Ειναι η μοναδική μηχανή που είχα ποτέ μου που της είχα και έχω απόλυτη εμπιστοσύνη.Κάποια πράγματα δεν τα κάνει και πολύ καλά .Ε και? Ποιά μηχανή τα κάνει όλα καλά? |
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Μην τρελλαινόμαστε! Το μονοκύλινδρο F είναι μιά αξιόπιστη μηχανή που κάνει πολλά πράγματα, μέχρι εκεί όμως. Την αγόρασα διότι την είχα απωθημένο. Δε με έχει αφήσει, δε μου έχει βγάλει ζημιές, με έχει πάει ταξιδάκια. Μόνο η συμβίωση όμως σου δείχνει τα συν και τα πλην και βέβαια αυτό είναι υποκειμενικό. Το αυτοκίνητο μου είναι ένα αδιάφορο, τίμιο 1400άρι και δε με ενδιαφέρει να αποκτήσω κάτι άλλο.
Η οδήγηση της μηχανής μου όμως είναι η "ψυχοθεραπεία" μου. Το Dakar δε μου σπάει τα νεύρα με χαζοβλάβες, από την άλλη δε με φτιάχνει κιόλας όπως πιθανόν να έκανε το 950 που λέει ο φίλος NLS, πιθανόν με κόστος στα νεύρα μου. Βέβαια δεν έχω και τα ψιλά για να φροντίζω ένα 950. :) Οπότε πάλι ερχόμαστε στο συμβιβασμό που έγραψα παραπάνω. |
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Σαν κατοχος και γω του μονοκυλινδρου να σας πω οτι εχω μεινει υπερ ευχαριστημένος τοσο σε οδηγηση μεσα στη πολη οσο και εκτος για μικρο ταξιδακια,π.χ. βολο-γιαννενα-κοζανη-λαρισα με αφιξη απο θεσσαλονικη,ΑΝΕΤΑ,με 120-130 χλμ,οσο για παραπανω δεν το δινω λογο κραδασμων στα χερουλια και φυσικα καταναλωσης,φυσικα δεν ειναι μηχανη για να πηγαινεις σταθερα με 160-170 χλμ,αυτα τα κανουν μηχανες μεγαλυτερου κυβισμου που πιστευω σε αυτα τα χιλιομετρα θα σου δινουν και την καταλληλη ανεση οδηγησης,στο f650gs μπορεις να πας σταδιακα με αυτα τα χιλιομετρα,συνεχομενα ειναι λες και το βιαζεις το μηχανακι,οπως ειπε και ο φιλος ποιο πανω αναλογα με τις αναγκες του καθενως,ΣΚΥΛΙ ΠΑΝΤΩΣ.
|
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Ομοίως και εγώ θα συμφωνήσω με τον Σάκη...
Τα F650, είναι μηχανάκια να ταξιδεύεις ατάραχα μέχρι 120-130χλμ... Ατάραχα και απροβλημάτιστα.... Μέχρι εκεί και nothing else..... ;);) |
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
το οποίο είναι λίγο;
όποιος (με ΟΠΟΙΑ μοτό) πει ότι είναι κανόνας του να ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ (δεν λέω να "ανοίξει" να κάνει την πλάκα του, ούτε μιλάω για 200 χλμ. απόσταση) με πάνω από 140 χαω. μάλλον απλά δεν ταξιδεύει - απλά κάθεται στο forum και λέει ότι ταξιδεύει |
Απάντηση: Προς κατόχους του f650gs μονοκύλινδρο και μη..
Προσωπικά 120 χ.α.ω. είναι μια χαρά.
Και όντως απ' ό,τι βλέπω είναι ένα μηχανάκι για όλα. Αν δεν παινέψουμε και το σπίτι μας..:) |
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:25. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!