GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Νέα μοντέλα BMW (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Test G 650 GS (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=20055)

tman 03-05-2011 17:28

Test G 650 GS
 
Το Bikeit οδήγησε και δημοσιεύει σήμερα πρώτο test στην Ελλάδα για το νέο G 650 GS!

Test BMW G 650 GS 2011

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ 03-05-2011 18:16

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Ευχαριστούμε Τάκη ... :)

Arkas 03-05-2011 18:47

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Πολύ καλή παρουσίαση Τάκη!

erasel 03-05-2011 21:31

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Ευχαριστούμε..:)

mitsaras 03-05-2011 22:14

Απάντηση: Test G 650 GS
 
βρε παιδια ειμαι στο ψαξιμο μοτο , αφου πουλησα την προηγουμενη.εχω φυσικα καταληξει οτι θελω να παω σε on-off κατασταση , γιατι απλουσττα σε πανε παντου...βαζεις μια πινεζα στο χαρτη και βουρρρρρ. θελω ομως να ειναι μεσιου κυβισμου και οικονομικο αλλα πιο σημαντικο για μενα ειναι η αξιοπιστια.εκει κολωνω λιγο με τα bmw , αν και φιλος μου εχει το παλιο f650gs 1/κ και ολα καλα οπως μου λεει και ξερω...βλεπετε κολλαω πολυ εκει γιατι μια ζωη με τα τζαπανια καλομαθα , αλλα τους λειπει ο χαρακτηρας αυτο το adventure που ψαχνω...βρε λετε να την κανω την κινηση?υπ'οψιν οτι θα ειμαι σχεδον παντα διπλος , η κινηση σε δρομους του Εβρου και ελαχιστα εγνατια και χρηση στην αλεξ/πολη...γουσταρω το tenere 660 αλλα ειναι και γα'ι'δουρι και δεν το φτανω (1.72 εκ υψος) , αλλα αυτο το G650 GSακι ειναι κουκλακι...

nivam 03-05-2011 22:20

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Το είδα σημέρα στην αντιπροσωπεία στο Βόλο, πολύ συμπαθητικό!
Απ το λίγο που το περιεργάστηκα μου έκανε κακή εντύπωση η θέση απενεργοποίησης του ABS στο αριστερό χειριστήριο, θα προτιμούσα τα alarm εκεί:)

NLS 04-05-2011 00:25

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Μεγάλο μειονέκτημα έχεις δίκιο. :D

Παιδιά δεν έχουν μετανιώσει πολλοί ότι πήραν το μονοκύλινδρο GS.
Απλά κάποια στιγμή ίσως θέλετε παραπάνω. Να μετανιώσετε γιατί ήταν πχ. λάθος κίνηση, δεν το βλέπω.

Εξάλλου πράγματι πάει παντού. Ψάξτε για adventure ιστορίες F650GS και θα βρείτε πολύ πράμα.

Simon and Monika Newbound - Wikipedia, the free encyclopedia
BMW Endurance Enduro Champions of the World 2009

bokis 04-05-2011 10:57

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από mitsaras ( 372988)
βρε παιδια ειμαι στο ψαξιμο μοτο , αφου πουλησα την προηγουμενη.εχω φυσικα καταληξει οτι θελω να παω σε on-off κατασταση , γιατι απλουσττα σε πανε παντου...βαζεις μια πινεζα στο χαρτη και βουρρρρρ. θελω ομως να ειναι μεσιου κυβισμου και οικονομικο αλλα πιο σημαντικο για μενα ειναι η αξιοπιστια.εκει κολωνω λιγο με τα bmw , αν και φιλος μου εχει το παλιο f650gs 1/κ και ολα καλα οπως μου λεει και ξερω...βλεπετε κολλαω πολυ εκει γιατι μια ζωη με τα τζαπανια καλομαθα , αλλα τους λειπει ο χαρακτηρας αυτο το adventure που ψαχνω...βρε λετε να την κανω την κινηση?υπ'οψιν οτι θα ειμαι σχεδον παντα διπλος , η κινηση σε δρομους του Εβρου και ελαχιστα εγνατια και χρηση στην αλεξ/πολη...γουσταρω το tenere 660 αλλα ειναι και γα'ι'δουρι και δεν το φτανω (1.72 εκ υψος) , αλλα αυτο το G650 GSακι ειναι κουκλακι...

Μητσάρα δύο πράγματα θα σου πω πρώτον να δεις τα οικονομικά σου και δεύτερον τι σου γουστάρει εσένα
Αλλά επειδή θα είσαι πάντα διπλός θα σου πρότεινα το f800gs με την χαμηλή σέλλα . (το οποίο έχω και εγώ άλλωστε είναι φοβερό για τους δρόμους του Έβρου αλλά θα χρειαστείς καλό εξοπλισμό γιατί με το κρύο που κάνει εκεί δύσκολα παλεύεται η κατάσταση με μηχανή (έμενα δυο χρόνια Ρύζια Ορεστιάδας και ξέρω)

ARGI 04-05-2011 12:40

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Tάκη σε ευχαριστούμε...
Πολύ ωραία και αντικειμενική η παρουσίαση σου....
;);)

mitsaras 04-05-2011 14:10

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από bokis ( 373376)
Μητσάρα δύο πράγματα θα σου πω πρώτον να δεις τα οικονομικά σου και δεύτερον τι σου γουστάρει εσένα
Αλλά επειδή θα είσαι πάντα διπλός θα σου πρότεινα το f800gs με την χαμηλή σέλλα . (το οποίο έχω και εγώ άλλωστε είναι φοβερό για τους δρόμους του Έβρου αλλά θα χρειαστείς καλό εξοπλισμό γιατί με το κρύο που κάνει εκεί δύσκολα παλεύεται η κατάσταση με μηχανή (έμενα δυο χρόνια Ρύζια Ορεστιάδας και ξέρω)


βασικα κοιταζω σε αυτους τους κυβισμους καθως εχουν το πλεονεκτημα των χαμηλων παγιων τελων (τελη κυκλοφοριας , ασφαλιστρα) σε σχεση με το 800 και το 1200 gs. αλλα και το οτι εχει βγει πιο αξιοπιστο απο τα μεγαλα αδερφια του...για το 800 gs εχω ακουσει για την αβολη σελα του και ειναι ενας ακομα λογος που με ψιλοαπομακρυνε απο αυτο καθως το βρισκω πανεμορφο.οσο για τον εξοπλισμο εχω τα παντα....

NLS 04-05-2011 14:12

Απάντηση: Test G 650 GS
 
εδώ που τα λέμε αν το G650GS έχει την σέλα του F650GS τότε δεν μιλάμε για σέλα αλλά για πολυθρόνα (την θεωρώ πιο άνετη από του 1200 πχ.)

mitsaras 04-05-2011 14:49

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από NLS ( 373478)
εδώ που τα λέμε αν το G650GS έχει την σέλα του F650GS τότε δεν μιλάμε για σέλα αλλά για πολυθρόνα (την θεωρώ πιο άνετη από του 1200 πχ.)

σε ενα μονοκυλινδρο gs του 2005 που εχει φιλαρακι μου , οταν ανεβηκα επανω επαθα πλακα.τον εβλεπα στις βολτες που πηγαιναμε με την λεσχη οτι ηταν ανετος και εξαιρετικα χαλαρος αλλα μολις εκατσα πανω καταλαβα...εκ πρωτης οψεως παντως , φαινεται να ειναι πολυθρονα

ortho 04-05-2011 15:49

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από mitsaras ( 373494)
σε ενα μονοκυλινδρο gs του 2005 που εχει φιλαρακι μου , οταν ανεβηκα επανω επαθα πλακα.τον εβλεπα στις βολτες που πηγαιναμε με την λεσχη οτι ηταν ανετος και εξαιρετικα χαλαρος αλλα μολις εκατσα πανω καταλαβα...εκ πρωτης οψεως παντως , φαινεται να ειναι πολυθρονα

Που να κάτσεις και στο κομμάτι του συνεπιβάτη φίλε μου! Ακόμη πιό άνετα! Το έκανα καμιά φορά σε άδειο δρόμο κι ο κwλος μου με ευγνωμονούσε! Χωρίς πλάκα, ο συνεπιβάτης έχει εξαιρετική άνεση.

mitsaras 04-05-2011 16:13

Απάντηση: Test G 650 GS
 
βρε παιδες μηπως υπαρχει κανενα παληκαρι προς αλεξανδρουπολη μερια και πανω που να εχει το g650gs (για το 2011 δυσκολο το βλεπω , αλλα ας ειναι και απο τα τελευταια μοντελα) , ουτως ωστε να παρω μια ιδεα απο την οδηγηση του.θα το εκτιμουσα πολυ...ευχαριστω


P.S : αυριο μαλλον θα παω μεχρι ξανθη στον ντολλα να το δω απο κοντα. btw , εχει κανεις απο εσας εμπειρια στο θεμα συναλλαγης με το εν λογω καταστημα?ευχαριστω!!!!;)

adventure 04-05-2011 16:14

Απάντηση: Test G 650 GS
 


Ευχαριστούμε .

:sm8:

NLS 04-05-2011 16:17

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Πότε βγήκε, δεν νομίζω να βρεις.

F650GS (μονοκύλινδρο) σίγουρα θα βρεις πάντως. Δοκίμασε αυτό.

Απλά υπολόγισε, πολύ πιο ωραία όργανα, καλύτερο αμορτισέρ ελαφρώς και ίσως πιο στρωτό μοτέρ (εξαρτάται ποιας γενιάς GS θα βρεις... μονόμπουζο ή δίμπουζο κλπ.). Κατά τα άλλα δεν νομίζω να δεις καμιά διαφορά εκτός την οπτική.

bokis 04-05-2011 16:23

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από mitsaras ( 373476)
βασικα κοιταζω σε αυτους τους κυβισμους καθως εχουν το πλεονεκτημα των χαμηλων παγιων τελων (τελη κυκλοφοριας , ασφαλιστρα) σε σχεση με το 800 και το 1200 gs. αλλα και το οτι εχει βγει πιο αξιοπιστο απο τα μεγαλα αδερφια του...για το 800 gs εχω ακουσει για την αβολη σελα του και ειναι ενας ακομα λογος που με ψιλοαπομακρυνε απο αυτο καθως το βρισκω πανεμορφο.οσο για τον εξοπλισμο εχω τα παντα....

Δημήτρη το f650gs είναι και αυτό 800άρι άρα ενώ χάνεις σε επιδόσεις τα τέλη κυκλοφορίας ,συντήρηση είναι ίδια όπως και τα ασφάλιστρα που έχω την εντύπωση (για τα ασφάλιστρα) πάνω απο 250κυβικά είναι ίδια για όλες τις μηχανές.Όσο για την σέλλα εγώ την έχω αλλάξει με την comfort και είμαι μια χαρά ή μπορείς να την κάνεις μετατροπή.

erasel 04-05-2011 20:34

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Είναι πολύ ωραίο και το καινούριο gs το 650.
Στην αρχή ήθελα να το πάρω και γω μετά όμως άλλαξα γνώμη και προτίμησα το "παλιό" και πιο συγκεκριμένα το f650gs με κινητήρα της rotax.
Eίναι πολύ οικονομικό και άνετο έκανα 300 km σε συνδιασμό ταξίδι - πόλη και έκαψα 10,5 λίτρα περίπου.;)
Πας παντού όντως και γενικά είναι ένα αξιόπιστο απ'ότι λέγεται μηχανάκι για όλα.
Στις στροφές είναι πάρα πολύ καλό και ειδικά επαρχία.

Προσωπικά προτίμησα το f650gs και έδωσα και τα μισά χρήματα και δεν το μετάνιωσα καθόλου, βέβαια σε καλή κατάσταση.:)

Με δυσκόλεψε η επιλογή ανάμεσα στα δύο όμως.:hmmm:

mitsaras 06-05-2011 17:33

Απάντηση: Test G 650 GS
 
χθες πηγα και ειδα απο κοντα το g650gs...αρκετα ομορφο και συμπαθητικο , ωραια τα χρωματα του , και πολυ καλη συναρμογη πλαστικων και καλη ποιοτητα εκ πρωτης οψεως αλλα το θεμα ειναι τι αντοχη θα δειξουν στο περασμα του χρονου και σε καθημερινη (αν οχι σκληρη) χρηση. η θεση οδηγησης του ειναι πολυ καλη (ειμαι 1.72) και εφτανα με σχεδον ολο το πελμα κατω , οι γωνιες των ποδιων και χεριων φυσιολογικοτατες και η εργονομια(τιμονι , θεση οδηγησης , σελα) σε γενικες γραμμες (πλην των χειριστηριων που ειναι τυπικα bmw) θα ελεγα ειναι...ιαπωνικη και για μενα ειναι καλο. θα ελεγα οτι η θεση οδηγησης μου θυμισε αρκετα το transalp700 (το εχει ο αδερφος μου και το γνωριζω το μοτο πολυ καλα).η γυναικα μου καθησε πολυ ανετα πισω...πολυ φτωχη βεβαια η εικονα του ενος δισκοφρενου σε συνδυασμο με τα γυμνα καλαμια που φαινοντε σαν καλαμακια απο σουβλακι , θα προτιμουσα καποιο καλυμα σε αυτα να φαινεται πιο...τουμπανο.εν τελει θα ελεγα οτι εαν ειχε καλυτερη τιμουλα (περιπου 8150 με abs και θερμ γκριπ) και ας φερει τον ελικα στα πλαινα του , θα ειχε πολλους υποψηφιους αγοραστες.δεν το προσεξα και περισσοτερο καθως μολις το ειχαν δεσει τα μαστορια , καθως πριν κανα μισαωρο το ειχαν ξεφορτωσει στο συνεργειο της αντιπροσωπειας και επειδη δεν το ειχαν ανεβασει στην εκθεση ακομα δεν ηθελα να ειμαι στα ποδια τους....;)

TEOSS 09-05-2011 18:41

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από NLS ( 373131)
Μεγάλο μειονέκτημα έχεις δίκιο. :D

Παιδιά δεν έχουν μετανιώσει πολλοί ότι πήραν το μονοκύλινδρο GS.
Απλά κάποια στιγμή ίσως θέλετε παραπάνω. Να μετανιώσετε γιατί ήταν πχ. λάθος κίνηση, δεν το βλέπω.

Εξάλλου πράγματι πάει παντού. Ψάξτε για adventure ιστορίες F650GS και θα βρείτε πολύ πράμα.

Simon and Monika Newbound - Wikipedia, the free encyclopedia
BMW Endurance Enduro Champions of the World 2009


183.000 χιλιόμετρα συνεχούς ταξιδιού …με BMW ??? Τι παραμύθια είναι αυτά ? Αφού είναι κοινώς αποδεκτό ότι αυτά τα μηχανάκια σπάνε, κολλάνε, διαλύονται, βραχυκυκλώνουν, καίγονται κ.α. Μάλλον φωτοσόπιες είναι οι φώτο πάνω σε βαρκαντερο και νταουβιλ (‘η ντουβιλ,ή νταεουβιλ…):D:D:D


:sm7::sm7::sm7::sm7::sm3::sm3::sm3:

NLS 10-05-2011 00:19

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Πάλι μας έπιασες.
γμτ...

taksidiotis 10-05-2011 09:56

Απάντηση: Test G 650 GS
 
η μηχανη ειναι οντως πολυ ομορφη,την ειδα κι εγω σε εκθεση,τα χρωματα ομορφα,η ποιοτητα συναρμολογησης και βαφης δειχνει να ειναι καλη.
αν η τιμη του ηταν χαμηλοτερη πιστευω οτι θα εκανε ανετα θραυση στα μεσαια κυβικα.
στα 8200 σου μπαινουν ιδεες να δεις και τον μεγαλυτερο αδερφο του...το 800αρι.

mitsaras 10-05-2011 19:04

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από taksidiotis ( 377147)
η μηχανη ειναι οντως πολυ ομορφη,την ειδα κι εγω σε εκθεση,τα χρωματα ομορφα,η ποιοτητα συναρμολογησης και βαφης δειχνει να ειναι καλη.
αν η τιμη του ηταν χαμηλοτερη πιστευω οτι θα εκανε ανετα θραυση στα μεσαια κυβικα.
στα 8200 σου μπαινουν ιδεες να δεις και τον μεγαλυτερο αδερφο του...το 800αρι.

ναι πραγματι , με χαμηλοτερη τιμη θα γινονταν best seller στα μεσαια μονοκυλινδρα...και θα ηταν κιολας στα χερια μου;):D

mitsaras 28-05-2011 13:16

Απάντηση: Test G 650 GS
 
μηπως το αγορασε κανεις? αν ειναι ας γραψει καμια κουβεντουλα...;)

diomiles 28-05-2011 18:40

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από taksidiotis ( 377147)
η μηχανη ειναι οντως πολυ ομορφη,την ειδα κι εγω σε εκθεση,τα χρωματα ομορφα,η ποιοτητα συναρμολογησης και βαφης δειχνει να ειναι καλη.
αν η τιμη του ηταν χαμηλοτερη πιστευω οτι θα εκανε ανετα θραυση στα μεσαια κυβικα.
στα 8200 σου μπαινουν ιδεες να δεις και τον μεγαλυτερο αδερφο του...το 800αρι.


Για δείτε στα 8.900 το triumph 800 με τα 95 άλογα και τρικύλινδρο με έναν απίστευτο κινητήρα που τον έχουν ονομάσει ¨ηλεκτρικό¨ και full εξοπλισμένο και ελάτε μετά να μου πείτε τι ιδέες σου μπαίνουν.

Fuji 28-05-2011 23:49

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από diomiles ( 390179)
Για δείτε στα 8.900 το triumph 800 με τα 95 άλογα και τρικύλινδρο με έναν απίστευτο κινητήρα που τον έχουν ονομάσει ¨ηλεκτρικό¨ και full εξοπλισμένο και ελάτε μετά να μου πείτε τι ιδέες σου μπαίνουν.

Δεν έχεις άδικο ... :sm7: αλλά πάει στα 10.790 με ABS

taksidiotis 29-05-2011 10:28

Απάντηση: Test G 650 GS
 
με λιγα παραπανω ομως εχει και μια πολυ ανωτερη μηχανη σε σχεση με το μετριο που προσφερει το g.

Fuji 29-05-2011 17:06

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Εντάξει, αλλά απ' τα 8.200 που 'λεγε να δώσει, βρίσκεται 2.500 χιλιάρικα πάνω. Αν μπορεί να τα διαθέσει, why not!

dionysisgs 07-06-2011 12:34

Απάντηση: Test G 650 GS
 
FYI


Θέλω να πω κάτι για το συγκεκριμένο μιας και με αφορούσε η αγορά του. Στην παρουσίαση που έγινε πιο πάνω, αναφέρεται ότι θα το φτιάχνουν στο εργοστάσιο του Βερολίνου. Ως εδώ καλά,, δεν αναφέρεται όμως ότι πλέον η συνεργασία με την Rotax για monocyl έχει σταματήσει (μόνο τα 650 2cyl και 800 θα συνεχιστεί) και ότι το μοτερ του θα ειναι κινέζικο..



Δεν γνωρίζω βέβαια αν θα έχει την αξιοπιστία του F650 ή και ενδεχωμένος να είναι και καλύτερο, ούτε είμαι εναντίον των Κινέζικων προιόντων...


Οι άνω πληροφορίες δόθηκαν από υπάλληλο-πωλητή BMW όταν επισκέφτηκα συγκεκριμένο κατάστημα επί της Κηφισίας.

NLS 07-06-2011 13:50

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Είναι γνωστό αυτό, δεν είναι κρυφό.
Δεν έχει αναφερθεί ήδη;

erasel 07-06-2011 14:14

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από dion_rc ( 397026)
FYI


Θέλω να πω κάτι για το συγκεκριμένο μιας και με αφορούσε η αγορά του. Στην παρουσίαση που έγινε πιο πάνω, αναφέρεται ότι θα το φτιάχνουν στο εργοστάσιο του Βερολίνου. Ως εδώ καλά,, δεν αναφέρεται όμως ότι πλέον η συνεργασία με την Rotax για monocyl έχει σταματήσει (μόνο τα 650 2cyl και 800 θα συνεχιστεί) και ότι το μοτερ του θα ειναι κινέζικο..



Δεν γνωρίζω βέβαια αν θα έχει την αξιοπιστία του F650 ή και ενδεχωμένος να είναι και καλύτερο, ούτε είμαι εναντίον των Κινέζικων προιόντων...


Οι άνω πληροφορίες δόθηκαν από υπάλληλο-πωλητή BMW όταν επισκέφτηκα συγκεκριμένο κατάστημα επί της Κηφισίας.


Συγνώμη αλλά ό,τι κινέζικο έχω πάρει μου έχει βγεί "μάπα"

Έλεος με τους κινέζους. Έχει πάει η ποιότητα "περίπατο" !!!!


Επίσης έχεις δίκιο που λες ότι δεν αναφέρεται ότι το μοτερ θα είναι κινέζικο.
Έχει αποσιωποιηθει !!!:(

Η συνεργασία των κινέζων για την παραγωγή του συγκεκριμένου μοτερ έχει αποσιωποιηθεί !!!

Είχα μπερδευτεί και γω στην αρχή αλλά κάποιοι από το φόρουμ μετάφρασαν κάποια γερμανικά περιοδικά και βρήκαν άκρη. Διαφορετικά θα νόμιζα ότι θα ήταν εξ'ολοκλήρου φτιαγμένο Γερμανία !!!

Επίσης η bmw αφήνει να εννοηθεί ότι η συγκεκριμένη θα είναι αμιγώς Γερμανική, αλλά δεν ! :(

NLS 07-06-2011 14:37

Απάντηση: Test G 650 GS
 
ΟΚ να σου πω για να μη πεις ότι στο έκρυψαν ότι και το επόμενο 1200 θα έχει πολλά ανταλλακτικά κινέζικα.

erasel 07-06-2011 14:51

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από NLS ( 397093)
ΟΚ να σου πω για να μη πεις ότι στο έκρυψαν ότι και το επόμενο 1200 θα έχει πολλά ανταλλακτικά κινέζικα.


Ωραία ..αν είναι έτσι καλό δεν είναι να γνωρίζει ο καταναλωτής?

Επίσης αυτό είναι θέμα αυτών που σκοπεύουν να αγοράσουν το επόμενο 1200.

Αν ήμουν εγώ θα είχα πρόβλημα !

Δεν θέλω Γερμανοκινέζικο μηχανακι !

Θέλω γερμανικό ή κινέζικο ή όποιας άλλης χώρας στην οποία όμως θα παράγεται εξ ολοκλήρου.

Δεν είναι τυχαίο ότι η bmw προσπάθησε να αποκρύψει το γεγονός ότι το μοτέρ από το 650 θα είναι μερικώς κινέζικο.

Και καλό είναι αυτά τα παράπονα να φτάνουν στην εταιρία !!!

Για να έχουμε ποιοτικά προιόντα και αυθεντικά μηχανάκια !!!

NLS 07-06-2011 14:55

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Δηλαδή πάντα όταν έπαιρνες μηχανή (όχι BMW, ότι) σου έβγαζαν μια λίστα με το που είναι φτιαγμένο κάθε κομμάτι κλπ.;

Εμένα γμτ ποτέ δεν μου το έκαναν αυτό - με έριξαν;

diomiles 07-06-2011 15:03

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Εγω πάντως θα ήθελα να ξέρω που συναρμολογείται η μηχανή μου η αν κάποια κομμάτια της είναι κινέζικα ...ειδικά ο κινητήρας.

erasel 07-06-2011 15:33

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από NLS ( 397109)
Δηλαδή πάντα όταν έπαιρνες μηχανή (όχι BMW, ότι) σου έβγαζαν μια λίστα με το που είναι φτιαγμένο κάθε κομμάτι κλπ.;

Εμένα γμτ ποτέ δεν μου το έκαναν αυτό - με έριξαν;


Οχι δεν εννοώ αυτό !

Δεν γίνεται να ρίξουν εσένα και μένα όχι !

Καταναλωτές είμαστε και οι δύο !

erasel 07-06-2011 15:37

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από NLS ( 397109)
Δηλαδή πάντα όταν έπαιρνες μηχανή (όχι BMW, ότι) σου έβγαζαν μια λίστα με το που είναι φτιαγμένο κάθε κομμάτι κλπ.;

Εμένα γμτ ποτέ δεν μου το έκαναν αυτό - με έριξαν;


Τα προηγούμενα μηχανάκια ήταν εξ ολοκλήρου φτιαγμένα ιαπωνία ..ναι !

Ένας από τους λόγους που δεν αγόρασα ξανά ιαπωνικό είναι ότι μόνο ιαπωνικά δεν είναι πλέον !

Είναι θέμα προτιμήσεων μάλλον!

NLS 07-06-2011 16:31

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Και ξαναρωτάω.

Στο είπε (ότι είναι εξολοκλήρου Ιαπωνικά) η εταιρία κάπου επίσημα;
Ότι τώρα δεν είναι (τα τωρινά Ιαπωνικά) στο είπαν προσωπικά;

Όχι.

Για τα τμήματα από Κίνα η BMW έχει γράψει επίσημα πάντως (θα ψάξω να το βρω κάποια στιγμή).

Αλλά φυσικά μην περιμένεις ούτε να στο πουν στην ώρα της παραγγελίας, ούτε στο manual, ούτε κάτι άλλο.

erasel 07-06-2011 16:51

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από NLS ( 397163)
Και ξαναρωτάω.

Στο είπε (ότι είναι εξολοκλήρου Ιαπωνικά) η εταιρία κάπου επίσημα;
Ότι τώρα δεν είναι (τα τωρινά Ιαπωνικά) στο είπαν προσωπικά;

Όχι.

Για τα τμήματα από Κίνα η BMW έχει γράψει επίσημα πάντως (θα ψάξω να το βρω κάποια στιγμή).

Αλλά φυσικά μην περιμένεις ούτε να στο πουν στην ώρα της παραγγελίας, ούτε στο manual, ούτε κάτι άλλο.

Θεωρείς ότι οι σημερινές "ιαπωνικές" είναι ιαπωνικές ?

Είναι δυνατόν να παραχωρείται ολόκληρη λίστα με το κάθε κομμάτι ξεχωριστά που να λέει από που είναι φτιαγμένο?

Επίσης κάθετί που έχει μια ονομασία προελευσεως και δίνω τα λεφτά μου γι αυτό θέλω να ξέρω και να είναι όντως το μέρος προέλευσης χωρίς υπεκφυγές και μαιμουδιές !!

NLS 07-06-2011 16:57

Απάντηση: Test G 650 GS
 
Αυτό προσπαθώ να σου διευκρινίσω.

Ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται.

Όλα τα σημερινά οχήματα έχουν κομμάτια από διάφορα μέρη του πλανήτη ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΑ.

Αυτό εδώ και χρόνια. Ακόμα και όταν λέγαμε για "αμιγώς της τάδε χώρας".

Κανείς δεν το δηλώνει, ούτε όμως "το κρύβει" (με την έννοια ότι όποιος ψάξει θα βρει για τις συνεργασίες τους κλπ. αφού συνήθως υπάρχουν σε newsletters κλπ.).
Εγώ πχ. για το μοτέρ της G650 έμαθα από κάποιο άρθρο που ήταν με δήλωση κάποιου εκπρόσωπου της BMW. Μάλιστα αν θυμάμαι ήταν ενθουσιασμένος με τη συνεργασία.

Σημασία δεν έχει το ταμπελάκι (και για να πιάσω και τους Hondάκηδες να πω και ότι "να είδαμε και τα χαϊρια της Γερμανικής συναρμολόγησης" - που btw παραμένει Γερμανική), σημασία έχει ο έλεγχος ποιότητας (πράγμα που επίσης θέλει βελτίωση στην BMW αλλά και ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ).


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:44.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!