![]() |
Test G 650 GS
Το Bikeit οδήγησε και δημοσιεύει σήμερα πρώτο test στην Ελλάδα για το νέο G 650 GS!
Test BMW G 650 GS 2011 |
Απάντηση: Test G 650 GS
Ευχαριστούμε Τάκη ... :)
|
Απάντηση: Test G 650 GS
Πολύ καλή παρουσίαση Τάκη!
|
Απάντηση: Test G 650 GS
Ευχαριστούμε..:)
|
Απάντηση: Test G 650 GS
βρε παιδια ειμαι στο ψαξιμο μοτο , αφου πουλησα την προηγουμενη.εχω φυσικα καταληξει οτι θελω να παω σε on-off κατασταση , γιατι απλουσττα σε πανε παντου...βαζεις μια πινεζα στο χαρτη και βουρρρρρ. θελω ομως να ειναι μεσιου κυβισμου και οικονομικο αλλα πιο σημαντικο για μενα ειναι η αξιοπιστια.εκει κολωνω λιγο με τα bmw , αν και φιλος μου εχει το παλιο f650gs 1/κ και ολα καλα οπως μου λεει και ξερω...βλεπετε κολλαω πολυ εκει γιατι μια ζωη με τα τζαπανια καλομαθα , αλλα τους λειπει ο χαρακτηρας αυτο το adventure που ψαχνω...βρε λετε να την κανω την κινηση?υπ'οψιν οτι θα ειμαι σχεδον παντα διπλος , η κινηση σε δρομους του Εβρου και ελαχιστα εγνατια και χρηση στην αλεξ/πολη...γουσταρω το tenere 660 αλλα ειναι και γα'ι'δουρι και δεν το φτανω (1.72 εκ υψος) , αλλα αυτο το G650 GSακι ειναι κουκλακι...
|
Απάντηση: Test G 650 GS
Το είδα σημέρα στην αντιπροσωπεία στο Βόλο, πολύ συμπαθητικό!
Απ το λίγο που το περιεργάστηκα μου έκανε κακή εντύπωση η θέση απενεργοποίησης του ABS στο αριστερό χειριστήριο, θα προτιμούσα τα alarm εκεί:) |
Απάντηση: Test G 650 GS
Μεγάλο μειονέκτημα έχεις δίκιο. :D
Παιδιά δεν έχουν μετανιώσει πολλοί ότι πήραν το μονοκύλινδρο GS. Απλά κάποια στιγμή ίσως θέλετε παραπάνω. Να μετανιώσετε γιατί ήταν πχ. λάθος κίνηση, δεν το βλέπω. Εξάλλου πράγματι πάει παντού. Ψάξτε για adventure ιστορίες F650GS και θα βρείτε πολύ πράμα. Simon and Monika Newbound - Wikipedia, the free encyclopedia BMW Endurance Enduro Champions of the World 2009 |
Απάντηση: Test G 650 GS
Απόσπασμα:
Αλλά επειδή θα είσαι πάντα διπλός θα σου πρότεινα το f800gs με την χαμηλή σέλλα . (το οποίο έχω και εγώ άλλωστε είναι φοβερό για τους δρόμους του Έβρου αλλά θα χρειαστείς καλό εξοπλισμό γιατί με το κρύο που κάνει εκεί δύσκολα παλεύεται η κατάσταση με μηχανή (έμενα δυο χρόνια Ρύζια Ορεστιάδας και ξέρω) |
Απάντηση: Test G 650 GS
Tάκη σε ευχαριστούμε...
Πολύ ωραία και αντικειμενική η παρουσίαση σου.... ;);) |
Απάντηση: Test G 650 GS
Απόσπασμα:
βασικα κοιταζω σε αυτους τους κυβισμους καθως εχουν το πλεονεκτημα των χαμηλων παγιων τελων (τελη κυκλοφοριας , ασφαλιστρα) σε σχεση με το 800 και το 1200 gs. αλλα και το οτι εχει βγει πιο αξιοπιστο απο τα μεγαλα αδερφια του...για το 800 gs εχω ακουσει για την αβολη σελα του και ειναι ενας ακομα λογος που με ψιλοαπομακρυνε απο αυτο καθως το βρισκω πανεμορφο.οσο για τον εξοπλισμο εχω τα παντα.... |
Απάντηση: Test G 650 GS
εδώ που τα λέμε αν το G650GS έχει την σέλα του F650GS τότε δεν μιλάμε για σέλα αλλά για πολυθρόνα (την θεωρώ πιο άνετη από του 1200 πχ.)
|
Απάντηση: Test G 650 GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Test G 650 GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Test G 650 GS
βρε παιδες μηπως υπαρχει κανενα παληκαρι προς αλεξανδρουπολη μερια και πανω που να εχει το g650gs (για το 2011 δυσκολο το βλεπω , αλλα ας ειναι και απο τα τελευταια μοντελα) , ουτως ωστε να παρω μια ιδεα απο την οδηγηση του.θα το εκτιμουσα πολυ...ευχαριστω
P.S : αυριο μαλλον θα παω μεχρι ξανθη στον ντολλα να το δω απο κοντα. btw , εχει κανεις απο εσας εμπειρια στο θεμα συναλλαγης με το εν λογω καταστημα?ευχαριστω!!!!;) |
Απάντηση: Test G 650 GS
Ευχαριστούμε . :sm8: |
Απάντηση: Test G 650 GS
Πότε βγήκε, δεν νομίζω να βρεις.
F650GS (μονοκύλινδρο) σίγουρα θα βρεις πάντως. Δοκίμασε αυτό. Απλά υπολόγισε, πολύ πιο ωραία όργανα, καλύτερο αμορτισέρ ελαφρώς και ίσως πιο στρωτό μοτέρ (εξαρτάται ποιας γενιάς GS θα βρεις... μονόμπουζο ή δίμπουζο κλπ.). Κατά τα άλλα δεν νομίζω να δεις καμιά διαφορά εκτός την οπτική. |
Απάντηση: Test G 650 GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Test G 650 GS
Είναι πολύ ωραίο και το καινούριο gs το 650.
Στην αρχή ήθελα να το πάρω και γω μετά όμως άλλαξα γνώμη και προτίμησα το "παλιό" και πιο συγκεκριμένα το f650gs με κινητήρα της rotax. Eίναι πολύ οικονομικό και άνετο έκανα 300 km σε συνδιασμό ταξίδι - πόλη και έκαψα 10,5 λίτρα περίπου.;) Πας παντού όντως και γενικά είναι ένα αξιόπιστο απ'ότι λέγεται μηχανάκι για όλα. Στις στροφές είναι πάρα πολύ καλό και ειδικά επαρχία. Προσωπικά προτίμησα το f650gs και έδωσα και τα μισά χρήματα και δεν το μετάνιωσα καθόλου, βέβαια σε καλή κατάσταση.:) Με δυσκόλεψε η επιλογή ανάμεσα στα δύο όμως.:hmmm: |
Απάντηση: Test G 650 GS
χθες πηγα και ειδα απο κοντα το g650gs...αρκετα ομορφο και συμπαθητικο , ωραια τα χρωματα του , και πολυ καλη συναρμογη πλαστικων και καλη ποιοτητα εκ πρωτης οψεως αλλα το θεμα ειναι τι αντοχη θα δειξουν στο περασμα του χρονου και σε καθημερινη (αν οχι σκληρη) χρηση. η θεση οδηγησης του ειναι πολυ καλη (ειμαι 1.72) και εφτανα με σχεδον ολο το πελμα κατω , οι γωνιες των ποδιων και χεριων φυσιολογικοτατες και η εργονομια(τιμονι , θεση οδηγησης , σελα) σε γενικες γραμμες (πλην των χειριστηριων που ειναι τυπικα bmw) θα ελεγα ειναι...ιαπωνικη και για μενα ειναι καλο. θα ελεγα οτι η θεση οδηγησης μου θυμισε αρκετα το transalp700 (το εχει ο αδερφος μου και το γνωριζω το μοτο πολυ καλα).η γυναικα μου καθησε πολυ ανετα πισω...πολυ φτωχη βεβαια η εικονα του ενος δισκοφρενου σε συνδυασμο με τα γυμνα καλαμια που φαινοντε σαν καλαμακια απο σουβλακι , θα προτιμουσα καποιο καλυμα σε αυτα να φαινεται πιο...τουμπανο.εν τελει θα ελεγα οτι εαν ειχε καλυτερη τιμουλα (περιπου 8150 με abs και θερμ γκριπ) και ας φερει τον ελικα στα πλαινα του , θα ειχε πολλους υποψηφιους αγοραστες.δεν το προσεξα και περισσοτερο καθως μολις το ειχαν δεσει τα μαστορια , καθως πριν κανα μισαωρο το ειχαν ξεφορτωσει στο συνεργειο της αντιπροσωπειας και επειδη δεν το ειχαν ανεβασει στην εκθεση ακομα δεν ηθελα να ειμαι στα ποδια τους....;)
|
Απάντηση: Test G 650 GS
Απόσπασμα:
183.000 χιλιόμετρα συνεχούς ταξιδιού …με BMW ??? Τι παραμύθια είναι αυτά ? Αφού είναι κοινώς αποδεκτό ότι αυτά τα μηχανάκια σπάνε, κολλάνε, διαλύονται, βραχυκυκλώνουν, καίγονται κ.α. Μάλλον φωτοσόπιες είναι οι φώτο πάνω σε βαρκαντερο και νταουβιλ (‘η ντουβιλ,ή νταεουβιλ…):D:D:D :sm7::sm7::sm7::sm7::sm3::sm3::sm3: |
Απάντηση: Test G 650 GS
Πάλι μας έπιασες.
γμτ... |
Απάντηση: Test G 650 GS
η μηχανη ειναι οντως πολυ ομορφη,την ειδα κι εγω σε εκθεση,τα χρωματα ομορφα,η ποιοτητα συναρμολογησης και βαφης δειχνει να ειναι καλη.
αν η τιμη του ηταν χαμηλοτερη πιστευω οτι θα εκανε ανετα θραυση στα μεσαια κυβικα. στα 8200 σου μπαινουν ιδεες να δεις και τον μεγαλυτερο αδερφο του...το 800αρι. |
Απάντηση: Test G 650 GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Test G 650 GS
μηπως το αγορασε κανεις? αν ειναι ας γραψει καμια κουβεντουλα...;)
|
Απάντηση: Test G 650 GS
Απόσπασμα:
Για δείτε στα 8.900 το triumph 800 με τα 95 άλογα και τρικύλινδρο με έναν απίστευτο κινητήρα που τον έχουν ονομάσει ¨ηλεκτρικό¨ και full εξοπλισμένο και ελάτε μετά να μου πείτε τι ιδέες σου μπαίνουν. |
Απάντηση: Test G 650 GS
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Test G 650 GS
με λιγα παραπανω ομως εχει και μια πολυ ανωτερη μηχανη σε σχεση με το μετριο που προσφερει το g.
|
Απάντηση: Test G 650 GS
Εντάξει, αλλά απ' τα 8.200 που 'λεγε να δώσει, βρίσκεται 2.500 χιλιάρικα πάνω. Αν μπορεί να τα διαθέσει, why not!
|
Απάντηση: Test G 650 GS
FYI
Θέλω να πω κάτι για το συγκεκριμένο μιας και με αφορούσε η αγορά του. Στην παρουσίαση που έγινε πιο πάνω, αναφέρεται ότι θα το φτιάχνουν στο εργοστάσιο του Βερολίνου. Ως εδώ καλά,, δεν αναφέρεται όμως ότι πλέον η συνεργασία με την Rotax για monocyl έχει σταματήσει (μόνο τα 650 2cyl και 800 θα συνεχιστεί) και ότι το μοτερ του θα ειναι κινέζικο.. Δεν γνωρίζω βέβαια αν θα έχει την αξιοπιστία του F650 ή και ενδεχωμένος να είναι και καλύτερο, ούτε είμαι εναντίον των Κινέζικων προιόντων... Οι άνω πληροφορίες δόθηκαν από υπάλληλο-πωλητή BMW όταν επισκέφτηκα συγκεκριμένο κατάστημα επί της Κηφισίας. |
Απάντηση: Test G 650 GS
Είναι γνωστό αυτό, δεν είναι κρυφό.
Δεν έχει αναφερθεί ήδη; |
Απάντηση: Test G 650 GS
Απόσπασμα:
Συγνώμη αλλά ό,τι κινέζικο έχω πάρει μου έχει βγεί "μάπα" Έλεος με τους κινέζους. Έχει πάει η ποιότητα "περίπατο" !!!! Επίσης έχεις δίκιο που λες ότι δεν αναφέρεται ότι το μοτερ θα είναι κινέζικο. Έχει αποσιωποιηθει !!!:( Η συνεργασία των κινέζων για την παραγωγή του συγκεκριμένου μοτερ έχει αποσιωποιηθεί !!! Είχα μπερδευτεί και γω στην αρχή αλλά κάποιοι από το φόρουμ μετάφρασαν κάποια γερμανικά περιοδικά και βρήκαν άκρη. Διαφορετικά θα νόμιζα ότι θα ήταν εξ'ολοκλήρου φτιαγμένο Γερμανία !!! Επίσης η bmw αφήνει να εννοηθεί ότι η συγκεκριμένη θα είναι αμιγώς Γερμανική, αλλά δεν ! :( |
Απάντηση: Test G 650 GS
ΟΚ να σου πω για να μη πεις ότι στο έκρυψαν ότι και το επόμενο 1200 θα έχει πολλά ανταλλακτικά κινέζικα.
|
Απάντηση: Test G 650 GS
Απόσπασμα:
Ωραία ..αν είναι έτσι καλό δεν είναι να γνωρίζει ο καταναλωτής? Επίσης αυτό είναι θέμα αυτών που σκοπεύουν να αγοράσουν το επόμενο 1200. Αν ήμουν εγώ θα είχα πρόβλημα ! Δεν θέλω Γερμανοκινέζικο μηχανακι ! Θέλω γερμανικό ή κινέζικο ή όποιας άλλης χώρας στην οποία όμως θα παράγεται εξ ολοκλήρου. Δεν είναι τυχαίο ότι η bmw προσπάθησε να αποκρύψει το γεγονός ότι το μοτέρ από το 650 θα είναι μερικώς κινέζικο. Και καλό είναι αυτά τα παράπονα να φτάνουν στην εταιρία !!! Για να έχουμε ποιοτικά προιόντα και αυθεντικά μηχανάκια !!! |
Απάντηση: Test G 650 GS
Δηλαδή πάντα όταν έπαιρνες μηχανή (όχι BMW, ότι) σου έβγαζαν μια λίστα με το που είναι φτιαγμένο κάθε κομμάτι κλπ.;
Εμένα γμτ ποτέ δεν μου το έκαναν αυτό - με έριξαν; |
Απάντηση: Test G 650 GS
Εγω πάντως θα ήθελα να ξέρω που συναρμολογείται η μηχανή μου η αν κάποια κομμάτια της είναι κινέζικα ...ειδικά ο κινητήρας.
|
Απάντηση: Test G 650 GS
Απόσπασμα:
Οχι δεν εννοώ αυτό ! Δεν γίνεται να ρίξουν εσένα και μένα όχι ! Καταναλωτές είμαστε και οι δύο ! |
Απάντηση: Test G 650 GS
Απόσπασμα:
Τα προηγούμενα μηχανάκια ήταν εξ ολοκλήρου φτιαγμένα ιαπωνία ..ναι ! Ένας από τους λόγους που δεν αγόρασα ξανά ιαπωνικό είναι ότι μόνο ιαπωνικά δεν είναι πλέον ! Είναι θέμα προτιμήσεων μάλλον! |
Απάντηση: Test G 650 GS
Και ξαναρωτάω.
Στο είπε (ότι είναι εξολοκλήρου Ιαπωνικά) η εταιρία κάπου επίσημα; Ότι τώρα δεν είναι (τα τωρινά Ιαπωνικά) στο είπαν προσωπικά; Όχι. Για τα τμήματα από Κίνα η BMW έχει γράψει επίσημα πάντως (θα ψάξω να το βρω κάποια στιγμή). Αλλά φυσικά μην περιμένεις ούτε να στο πουν στην ώρα της παραγγελίας, ούτε στο manual, ούτε κάτι άλλο. |
Απάντηση: Test G 650 GS
Απόσπασμα:
Είναι δυνατόν να παραχωρείται ολόκληρη λίστα με το κάθε κομμάτι ξεχωριστά που να λέει από που είναι φτιαγμένο? Επίσης κάθετί που έχει μια ονομασία προελευσεως και δίνω τα λεφτά μου γι αυτό θέλω να ξέρω και να είναι όντως το μέρος προέλευσης χωρίς υπεκφυγές και μαιμουδιές !! |
Απάντηση: Test G 650 GS
Αυτό προσπαθώ να σου διευκρινίσω.
Ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται. Όλα τα σημερινά οχήματα έχουν κομμάτια από διάφορα μέρη του πλανήτη ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΑ. Αυτό εδώ και χρόνια. Ακόμα και όταν λέγαμε για "αμιγώς της τάδε χώρας". Κανείς δεν το δηλώνει, ούτε όμως "το κρύβει" (με την έννοια ότι όποιος ψάξει θα βρει για τις συνεργασίες τους κλπ. αφού συνήθως υπάρχουν σε newsletters κλπ.). Εγώ πχ. για το μοτέρ της G650 έμαθα από κάποιο άρθρο που ήταν με δήλωση κάποιου εκπρόσωπου της BMW. Μάλιστα αν θυμάμαι ήταν ενθουσιασμένος με τη συνεργασία. Σημασία δεν έχει το ταμπελάκι (και για να πιάσω και τους Hondάκηδες να πω και ότι "να είδαμε και τα χαϊρια της Γερμανικής συναρμολόγησης" - που btw παραμένει Γερμανική), σημασία έχει ο έλεγχος ποιότητας (πράγμα που επίσης θέλει βελτίωση στην BMW αλλά και ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ). |
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:44. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!