GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Άξονας ή αλυσιδογράναζα ??? (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=20084)

GeorgeP 01-05-2011 23:23

Άξονας ή αλυσιδογράναζα ???
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από sintarta ( 369751)
Ενα απο τα τεσσερα ρουλεμαν με το που βγηκε,εγινε κομματια..._DSC0102.jpg

Γιαυτο προτιμω τις γιαπωνεζικες αλυσιδες και τους γιαπωνεζικους αξονες!!!:)

Με πολυ αγαπη η παραπανω παραγραφος χωρις ιχνος διαθεσης αντιπαραθεσης! :D:)

gsmaniac 01-05-2011 23:35

Απάντηση: Service σε R1200GS Adventure στα 50.000χλμ και αλλα παρ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 371487)
Γιαυτο προτιμω τις γιαπωνεζικες αλυσιδες και τους γιαπωνεζικους αξονες!!!:)

Με πολυ αγαπη η παραπανω παραγραφος χωρις ιχνος διαθεσης αντιπαραθεσης! :D:)


Με βολευε να το ισιωνω οταν ημουν στον εναν τροχο!!!!!!!!!!!!http://1.1.1.3/bmi/www.gsforum.gr/im...lies/smile.gif

να τα διαβαζεις ολα φιλαρακι........η gs δεν κανει για σουζες και μαγκιες;)
οταν κανεις σουζα με αμπραγιαζ στο gs,o αξονας τρωει 500 κιλα ροπη..;)δεν νομιζω να αντεχει κανενα διαφορικο αυτη την τρομερη δυναμη.....πρεπει να κανονισουμε μαθημα με τον κουμπαρο μου,για να μας δειξει τον σωστο τροπο:D
οσο για τα γιαπωνεζικα αλυσιδογραναζα....οσοι ειχαμε γιαπωνεζικα και τα σπαγαμε,τα εχουμε χρυσοπληρωσει...:cool:

stelth1 02-05-2011 00:33

Απάντηση: Service σε R1200GS Adventure στα 50.000χλμ και αλλα παρ
 
Η GS δεν κανει για σουζες κ μαγκιες?Δεν συμφωνω,νομιζω κ 1000 κιλα να ηθελε,θα επρεπε να το ειχαν προβλεψει gs-adventure ειναι αυτο,ενας γνωστος μου εχει αλλαξει ολα τα gs 1200 adventure κ μη,τους εχει ρουφηξει το αιμα,ενα μονο του εβγαλε προβλημα.
Απλα οι gs δεν ειναι μοτο μονο για καφε κ μοστρα...τουλαχιστον μονο για αυτο δεν τις κατασκευασαν τα παντζερ..
προσωπικα σεβομουν κ σεβομαι τον Ιαπωνα...

vasorfa 02-05-2011 10:37

Απάντηση: Service σε R1200GS Adventure στα 50.000χλμ και αλλα παρ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από stelth1 ( 371561)
Η GS δεν κανει για σουζες κ μαγκιες?Δεν συμφωνω,νομιζω κ 1000 κιλα να ηθελε,θα επρεπε να το ειχαν προβλεψει gs-adventure ειναι αυτο,ενας γνωστος μου εχει αλλαξει ολα τα gs 1200 adventure κ μη,τους εχει ρουφηξει το αιμα,ενα μονο του εβγαλε προβλημα.
Απλα οι gs δεν ειναι μοτο μονο για καφε κ μοστρα...τουλαχιστον μονο για αυτο δεν τις κατασκευασαν τα παντζερ..
προσωπικα σεβομουν κ σεβομαι τον Ιαπωνα...


+1200:D:D:D

όσο τα εργαλεια ειναι στον δρομο!!!!τόσο καλυτερα!!!:D:D:cool::cool:γιαυτο αφηστε τους καφεδες:p και καντε κανενα χιλιομετρο!!!:D:D:sm7:

ή εναλλακτικα.......πηγαιντε για καφε οπως παω εγω.....απο αθηνα---Τριπολη-λαμια-Καρπενησι,θεσσαλλονικη...κ.τ.λ.:o:o:o

GeorgeP 02-05-2011 16:02

Απάντηση: Service σε R1200GS Adventure στα 50.000χλμ και αλλα παρ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac ( 371505)
Με βολευε να το ισιωνω οταν ημουν στον εναν τροχο!!!!!!!!!!!!http://1.1.1.3/bmi/www.gsforum.gr/im...lies/smile.gif

να τα διαβαζεις ολα φιλαρακι........η gs δεν κανει για σουζες και μαγκιες;)
οταν κανεις σουζα με αμπραγιαζ στο gs,o αξονας τρωει 500 κιλα ροπη..;)δεν νομιζω να αντεχει κανενα διαφορικο αυτη την τρομερη δυναμη.....πρεπει να κανονισουμε μαθημα με τον κουμπαρο μου,για να μας δειξει τον σωστο τροπο:D
οσο για τα γιαπωνεζικα αλυσιδογραναζα....οσοι ειχαμε γιαπωνεζικα και τα σπαγαμε,τα εχουμε χρυσοπληρωσει...:cool:

Αυτα Κωστακη να τα πεις σε καποιον που ΔΕΝ ξερει...οχι σε εμενα!! ακου 500 κιλα ροπης!!!!!! :p
Δηλαδη οι αλυσιδες δεν τραβανε ζορια σε αυτην την περιπτωση?? Μηπως οι αφαλοι των τροχων που πανω τους βιδωνονται τα γραναζια? Ο δευτερευον αξονας, αυτος με το μικρο γραναζι εμπρος, ισως???????:D

Ευτυχως που υπαρχουν κι αλλοι με γιαπωνεζικα και μας διαβαζουν, τωρα αν γελανε....θα σε γελασω!!!!!!:D

gsmaniac 02-05-2011 20:51

Απάντηση: Service σε R1200GS Adventure στα 50.000χλμ και αλλα παρ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 371907)
Αυτα Κωστακη να τα πεις σε καποιον που ΔΕΝ ξερει...οχι σε εμενα!! ακου 500 κιλα ροπης!!!!!! :p
Δηλαδη οι αλυσιδες δεν τραβανε ζορια σε αυτην την περιπτωση?? Μηπως οι αφαλοι των τροχων που πανω τους βιδωνονται τα γραναζια? Ο δευτερευον αξονας, αυτος με το μικρο γραναζι εμπρος, ισως???????:D

Ευτυχως που υπαρχουν κι αλλοι με γιαπωνεζικα και μας διαβαζουν, τωρα αν γελανε....θα σε γελασω!!!!!!:D


εγω ειπα οτι οταν κανεις σουζες και καγκουριες ,πανω σε τετοιες μηχανες με αμπραγιαζ,τοτε το διαφορικο ζοριζεται........μονο τραβηγμα θελει(αλλα αυτο δεν μπορεις να το βρεις στην αναζητηση...γιωργακη:p:p:p)
και οι αλυσιδες τραβανε ζορια και αυτος ειναι ο λογος που καθε 40000-50000 χλμ,πρεπει να αλλαζεις αλυσιδογραναζα,με αρκετο κοστος....150-200 ευρα:hmmm:
ξεκολααααααα.....:D:D:D

GeorgeP 03-05-2011 11:35

Απάντηση: Service σε R1200GS Adventure στα 50.000χλμ και αλλα παρ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac ( 372071)
εγω ειπα οτι οταν κανεις σουζες και καγκουριες ,πανω σε τετοιες μηχανες με αμπραγιαζ,τοτε το διαφορικο ζοριζεται........μονο τραβηγμα θελει(αλλα αυτο δεν μπορεις να το βρεις στην αναζητηση...γιωργακη:p:p:p)
και οι αλυσιδες τραβανε ζορια και αυτος ειναι ο λογος που καθε 40000-50000 χλμ,πρεπει να αλλαζεις αλυσιδογραναζα,με αρκετο κοστος....150-200 ευρα:hmmm:
ξεκολααααααα.....:D:D:D

Tωρα το μαμουμε το θεμα αλλα με προκαλεις!!!!!!!!!:p
Σου ειπε κανεις οτι τα αλυσιδογραναζα αλλαζονται καθε 50000κμ? αν ναι να πας να του πεις να παει να φτυσει τα π@π@ρι@ του στην γωνια!!! αν στο παρελθον το εκανες κι εσυ παρασυρομενος απο τους ''εξυπνους'' που εβλεπαν την τσεπη σου και μαντευοντας την αγνοια σου τοτε εξαπατηθηκες κι εσυ!!!!!!

Απο το 1990 μεχρι το 2011 οπως ξερεις εχω αλλαξει 6-7 μοτοσυκλετες η μαρκα των οποιων δεν παιζει ρολο, για ολες ισχυει το ιδιο.
Εχω γραψει με ολες αυτες πανω απο 400,000κμ, με 2 απο αυτες να υπερβαινουν τα 130,000κμ η καθεμια μονης της!!! ΠΟΤΕ δεν αλλαξα γραναζια σε ΚΑΜΙΑ απο αυτες!!! παντα αλλαζα μονον αλυσιδες καθε 30-35000κμ με 100-110ε, γραναζια ΠΟΤΕ!! κι ας μου συνεστηναν το αντιθετο η ''εξυπνοι'' μηχανικοι!!! Εγω ηξερα το τεχνικο κομματι κι αντιδρουσα, εκεινοι ηξεραν το κομματι της τσεπης τους κι επεμεναν!
Και απο τοτε που βγηκαν οι ΧΧ ring αλυσιδες τα 35000κμ εγιναν 50000+!!!!!!
Α, και που'σαι τα δυο πρωτα απο τα 6 μηχανακια σπανιως να πατουσαν και στις δυο ροδες!!!!!!!!!!!!;):D Και με τα 60 φτωχα αλογακια που εβγαζε το καθενα τους μονον με αμπραγιαζ γινοτανε αυτο!

gsmaniac 03-05-2011 20:43

Απάντηση: Service σε R1200GS Adventure στα 50.000χλμ και αλλα παρ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 372509)
Tωρα το μαμουμε το θεμα αλλα με προκαλεις!!!!!!!!!:p
Σου ειπε κανεις οτι τα αλυσιδογραναζα αλλαζονται καθε 50000κμ? αν ναι να πας να του πεις να παει να φτυσει τα π@π@ρι@ του στην γωνια!!! αν στο παρελθον το εκανες κι εσυ παρασυρομενος απο τους ''εξυπνους'' που εβλεπαν την τσεπη σου και μαντευοντας την αγνοια σου τοτε εξαπατηθηκες κι εσυ!!!!!!

Απο το 1990 μεχρι το 2011 οπως ξερεις εχω αλλαξει 6-7 μοτοσυκλετες η μαρκα των οποιων δεν παιζει ρολο, για ολες ισχυει το ιδιο.
Εχω γραψει με ολες αυτες πανω απο 400,000κμ, με 2 απο αυτες να υπερβαινουν τα 130,000κμ η καθεμια μονης της!!! ΠΟΤΕ δεν αλλαξα γραναζια σε ΚΑΜΙΑ απο αυτες!!! παντα αλλαζα μονον αλυσιδες καθε 30-35000κμ με 100-110ε, γραναζια ΠΟΤΕ!! κι ας μου συνεστηναν το αντιθετο η ''εξυπνοι'' μηχανικοι!!! Εγω ηξερα το τεχνικο κομματι κι αντιδρουσα, εκεινοι ηξεραν το κομματι της τσεπης τους κι επεμεναν!
Και απο τοτε που βγηκαν οι ΧΧ ring αλυσιδες τα 35000κμ εγιναν 50000+!!!!!!
Α, και που'σαι τα δυο πρωτα απο τα 6 μηχανακια σπανιως να πατουσαν και στις δυο ροδες!!!!!!!!!!!!;):D Και με τα 60 φτωχα αλογακια που εβγαζε το καθενα τους μονον με αμπραγιαζ γινοτανε αυτο!


εγω με 96000 χλμ,δεν εχω χαλασει ευρω,οποτε το κοροιδακι εισαι εσυ που εχεις δωσει 350 ευρα για αλυσιδες....:p:p
οσοι εχουν μηχανη με αλυσιδα,γνωριζουν πολυ καλα οτι καθε 50000 χλμ αλλαζουν και γραναζια.....εκτος και αν οδηγουν σαν ταξιτζηδες;);)

paschalis 03-05-2011 22:09

Απάντηση: Service σε R1200GS Adventure στα 50.000χλμ και αλλα παρ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 372509)
Tωρα το μαμουμε το θεμα αλλα με προκαλεις!!!!!!!!!:p
Σου ειπε κανεις οτι τα αλυσιδογραναζα αλλαζονται καθε 50000κμ? αν ναι να πας να του πεις να παει να φτυσει τα π@π@ρι@ του στην γωνια!!! αν στο παρελθον το εκανες κι εσυ παρασυρομενος απο τους ''εξυπνους'' που εβλεπαν την τσεπη σου και μαντευοντας την αγνοια σου τοτε εξαπατηθηκες κι εσυ!!!!!!

Απο το 1990 μεχρι το 2011 οπως ξερεις εχω αλλαξει 6-7 μοτοσυκλετες η μαρκα των οποιων δεν παιζει ρολο, για ολες ισχυει το ιδιο.
Εχω γραψει με ολες αυτες πανω απο 400,000κμ, με 2 απο αυτες να υπερβαινουν τα 130,000κμ η καθεμια μονης της!!! ΠΟΤΕ δεν αλλαξα γραναζια σε ΚΑΜΙΑ απο αυτες!!! παντα αλλαζα μονον αλυσιδες καθε 30-35000κμ με 100-110ε, γραναζια ΠΟΤΕ!! κι ας μου συνεστηναν το αντιθετο η ''εξυπνοι'' μηχανικοι!!! Εγω ηξερα το τεχνικο κομματι κι αντιδρουσα, εκεινοι ηξεραν το κομματι της τσεπης τους κι επεμεναν!
Και απο τοτε που βγηκαν οι ΧΧ ring αλυσιδες τα 35000κμ εγιναν 50000+!!!!!!
Α, και που'σαι τα δυο πρωτα απο τα 6 μηχανακια σπανιως να πατουσαν και στις δυο ροδες!!!!!!!!!!!!;):D Και με τα 60 φτωχα αλογακια που εβγαζε το καθενα τους μονον με αμπραγιαζ γινοτανε αυτο!


Σου συστηνω ανεπιφυλακτα να αρχισεις αμεσως να τα οδηγεις σαν μοτοσυκλετες.
Ποτε δεν ειναι αργα..
Και ναι,σε ειρωνευομαι οπως και ο Κωστας που σε λεει ταξιτζη γιατι με αυτα που γραφεις προσβαλλεις τη νοημοσυνη μας.
Τετοια μηχανακια που καβαλας τα ειχαμε εγω κι αλλοι πολλοι εδω για 10 χρονια,μετα περασαμε σε νεα επιπεδα μοτοσυκλετισμου και σε....περιμενουμε.

GeorgeP 04-05-2011 00:12

Απάντηση: Service σε R1200GS Adventure στα 50.000χλμ και αλλα παρ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac ( 372877)
εγω με 96000 χλμ,δεν εχω χαλασει ευρω,οποτε το κοροιδακι εισαι εσυ που εχεις δωσει 350 ευρα για αλυσιδες....:p:p
οσοι εχουν μηχανη με αλυσιδα,γνωριζουν πολυ καλα οτι καθε 50000 χλμ αλλαζουν και γραναζια.....εκτος και αν οδηγουν σαν ταξιτζηδες;);)


Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από paschalis ( 372982)
Σου συστηνω ανεπιφυλακτα να αρχισεις αμεσως να τα οδηγεις σαν μοτοσυκλετες.
Ποτε δεν ειναι αργα..
Και ναι,σε ειρωνευομαι οπως και ο Κωστας που σε λεει ταξιτζη γιατι με αυτα που γραφεις προσβαλλεις τη νοημοσυνη μας.
Τετοια μηχανακια που καβαλας τα ειχαμε εγω κι αλλοι πολλοι εδω για 10 χρονια,μετα περασαμε σε νεα επιπεδα μοτοσυκλετισμου και σε....περιμενουμε.

λοιπον φωτεινοι παντογνωστες και οι δυο σας που προσβαλλω την νοημοσυνη του ενος τουλαχιστον απο εσας.......
Ας αναρωτηθει ο προσβαλλομενος τα ποσα νοημοσυνης που διαθετει διαβαζοντας τα παρακατω και να τα συγκρινει με των μηχανικων που του αλαλζαν γραναζια καθε τοσο!!
Ετσι, να πατε και οι δυο να μαθετε τι σημαινει ''Κλιμακωτή μπαινιτική βαφή'' (σκληροτητα HV 1000) η οποια εφαρμοζεται στα μαμα γραναζια των γιαπωνεζων οταν ολοι οι ευρωπαιοι αφτερμαρκεταδες (AFAM, JT κ.λ.π) αλλα και ευρωπαιοι κατασκευαστες μοτοσυκλετων εφαρμοζουν λιγοτερο αξιοπιστες μεθοδους βαφης π,χ, απλη ανοπτηση (σκληροτητα HV 250)!!!!
Οταν μαθετε τι σημαινει ''ωστενιτης απο επαναφορα'' τις ιδιοτητες του και ποιοι κατασκευαστες το εφαρμοζουν τοτε να ερθετε να μου μιλησετε!!

Οταν αποκτησετε γνωσεις για τα παραπανω θα καταλαβετε, χωρις να ειναι απολυτα σιγουρο αυτο, απο μονοι σας γιατι τα μαμα γραναζια των γιαπωνεζων ΔΕΝ φθειρονται και ΔΕΝ αλλαζονται οπως των ευρωπαιων!
Ακομα θα καταλαβετε, χωρις να ειναι και παλι απολυτα σιγουρο αυτο, γιατι πιαστηκατε κοροιδα:p:p τοσα χρονια που καβαλαγατε αλυσιδες και γραναζια και τα αλλαζατε στο καθε κελευσμα του καθε τυχαρπαστου μηχανικου που ειχε μεινει στην δεκαετια του '70 - μέσα '80!!!

Το οτι καβαλαγατε τετοια μηχανακια σαν κι εμενα για δεκα χρονια δεν σημαινει οτι ξερετε και τον τροπο κατασκευης τους ουτε τα υλικα κατασκευης τους, ουτε τον τροπο βαφης καποιων εξαρτηματων π.χ. γραναζιων!! Αρα την τυφλα σας ξερετε!!!! Ξερετε οσα σας ελεγαν οι μηχανικοι σας και τιποτε άλλο!

Αντε μπραβο, που ολα τα ξερετε και αναθεμα αν ξερετε τιποτα!!!

Αν ειπε καποιος απο εσας κατι για ειρωνια εχω κι άλλη αν χρειαστει!!!!!!;)

gsmaniac 04-05-2011 01:05

Απάντηση: Service σε R1200GS Adventure στα 50.000χλμ και αλλα παρ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 373112)
λοιπον φωτεινοι παντογνωστες και οι δυο σας που προσβαλλω την νοημοσυνη του ενος τουλαχιστον απο εσας.......
Ας αναρωτηθει ο προσβαλλομενος τα ποσα νοημοσυνης που διαθετει διαβαζοντας τα παρακατω και να τα συγκρινει με των μηχανικων που του αλαλζαν γραναζια καθε τοσο!!
Ετσι, να πατε και οι δυο να μαθετε τι σημαινει ''Κλιμακωτή μπαινιτική βαφή'' (σκληροτητα HV 1000) η οποια εφαρμοζεται στα μαμα γραναζια των γιαπωνεζων οταν ολοι οι ευρωπαιοι αφτερμαρκεταδες (AFAM, JT κ.λ.π) αλλα και ευρωπαιοι κατασκευαστες μοτοσυκλετων εφαρμοζουν λιγοτερο αξιοπιστες μεθοδους βαφης π,χ, απλη ανοπτηση (σκληροτητα HV 250)!!!!
Οταν μαθετε τι σημαινει ''ωστενιτης απο επαναφορα'' τις ιδιοτητες του και ποιοι κατασκευαστες το εφαρμοζουν τοτε να ερθετε να μου μιλησετε!!

Οταν αποκτησετε γνωσεις για τα παραπανω θα καταλαβετε, χωρις να ειναι απολυτα σιγουρο αυτο, απο μονοι σας γιατι τα μαμα γραναζια των γιαπωνεζων ΔΕΝ φθειρονται και ΔΕΝ αλλαζονται οπως των ευρωπαιων!
Ακομα θα καταλαβετε, χωρις να ειναι και παλι απολυτα σιγουρο αυτο, γιατι πιαστηκατε κοροιδα:p:p τοσα χρονια που καβαλαγατε αλυσιδες και γραναζια και τα αλλαζατε στο καθε κελευσμα του καθε τυχαρπαστου μηχανικου που ειχε μεινει στην δεκαετια του '70 - μέσα '80!!!

Το οτι καβαλαγατε τετοια μηχανακια σαν κι εμενα για δεκα χρονια δεν σημαινει οτι ξερετε και τον τροπο κατασκευης τους ουτε τα υλικα κατασκευης τους, ουτε τον τροπο βαφης καποιων εξαρτηματων π.χ. γραναζιων!! Αρα την τυφλα σας ξερετε!!!! Ξερετε οσα σας ελεγαν οι μηχανικοι σας και τιποτε άλλο!

Αντε μπραβο, που ολα τα ξερετε και αναθεμα αν ξερετε τιποτα!!!

Αν ειπε καποιος απο εσας κατι για ειρωνια εχω κι άλλη αν χρειαστει!!!!!!;)


δεν σου φτανει που μας εχεις γυρισει τουμπα την ζωη και την πολιτικη κατασταση της χωρας,τωρα εισαι ετοιμος να τουμπαρεις και το μοτοσυκλετικο παρελθον μας.....:cool:
εγω δεν συγκρινα πουθενα ευρωπαικα με γιαπωνεζικα αλυσιδογραναζα......το πρωτο μου ευρωπαικο μηχανακι ειναι το gs,οποτε ποια 10 χρονια τσαμπουνας;;;;;;25 χρονια γιαπωνεζικα μηχανακια ειχα και γνωριζω πολυ καλα τα καλα και τα κακα τους ......μιλας απαξιωτικα για μηχανικους που δεν γνωριζεις.....:cool:
μου φαινεται οτι διαφωνεις,απλα για να διαφωνεις και κατανταει γραφικο...:hmmm:

paschalis 04-05-2011 09:20

Απάντηση: Service σε R1200GS Adventure στα 50.000χλμ και αλλα παρ
 
Εμενα μου φαινεται οτο οταν καποιος αποφασισει να γινει ρεζιλι δεν τον σταματαει τιποτα..
Τα βαμμενα απο τον σουπερμαν εργοστασιακα και ΟΕΜ γραναζια ειδικα μαλιστα τα μπροστινα των βαραντερο μου επρεπε να τα κρατησω παντογνωστη να σου τα στειλω..
Και να σου στειλουν και ολοι οι υπολοιποι αυτα που εχουν να τα εχεις εσυ να τα χαιρεσαι..

Εξακολουθω να επιμενω να σου προτεινω να αρχισεις να οδηγας τον απαρχαιωμενο γυαλιστερο κουβα που εχεις σπιτι μπας και καταλαβεις την πραγματικη του αξιοπιστια..

commander 04-05-2011 09:45

Απάντηση: Service σε R1200GS Adventure στα 50.000χλμ και αλλα παρ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 373112)
Ας αναρωτηθει ο προσβαλλομενος τα ποσα νοημοσυνης που διαθετει διαβαζοντας τα παρακατω και να τα συγκρινει με των μηχανικων που του αλαλζαν γραναζια καθε τοσο!!
Ετσι, να πατε και οι δυο να μαθετε τι σημαινει ''Κλιμακωτή μπαινιτική βαφή'' (σκληροτητα HV 1000) η οποια εφαρμοζεται στα μαμα γραναζια των γιαπωνεζων.

Έχεις πολύ λάθος Γιώργο . εάν τα καταφέρω κάποια στιγμή πρέπει να σου δήξω αλισιδογραναζα από cbr 1000 του 07. ιδικά το μπροστινό θα πάθεις . η μηχανή είναι του αδερφού μου δεν είναι ξένη δλδ, και έχει 17000 χ.χιλιομετρα και όχι καγκουριστικα . Λοιπών αυτό που λες δεν ισχύει . Και κάτι ακόμα αυτά τα πλήρωσε 280 ευρο και μην μου πεις άλλη μηχανή και τα σχετικά ....

GeorgeP 04-05-2011 10:08

Απάντηση: Service σε R1200GS Adventure στα 50.000χλμ και αλλα παρ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac ( 373187)
δεν σου φτανει που μας εχεις γυρισει τουμπα την ζωη και την πολιτικη κατασταση της χωρας,τωρα εισαι ετοιμος να τουμπαρεις και το μοτοσυκλετικο παρελθον μας.....:cool:
εγω δεν συγκρινα πουθενα ευρωπαικα με γιαπωνεζικα αλυσιδογραναζα......το πρωτο μου ευρωπαικο μηχανακι ειναι το gs,οποτε ποια 10 χρονια τσαμπουνας;;;;;;25 χρονια γιαπωνεζικα μηχανακια ειχα και γνωριζω πολυ καλα τα καλα και τα κακα τους ......μιλας απαξιωτικα για μηχανικους που δεν γνωριζεις.....:cool:
μου φαινεται οτι διαφωνεις,απλα για να διαφωνεις και κατανταει γραφικο...:hmmm:

Οπως νομιζεις....με 25 χρονια γιαπωνεζικα ξερεις καλυτερα!!!

Μπορω να μιλαω οπως θελω και για οποιον θελω αρκει να μην τον κατονομαζω εφοσον δεν τον ξερω!!!!

GeorgeP 04-05-2011 10:15

Απάντηση: Service σε R1200GS Adventure στα 50.000χλμ και αλλα παρ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από paschalis ( 373309)
Εμενα μου φαινεται οτο οταν καποιος αποφασισει να γινει ρεζιλι δεν τον σταματαει τιποτα..
Τα βαμμενα απο τον σουπερμαν εργοστασιακα και ΟΕΜ γραναζια ειδικα μαλιστα τα μπροστινα των βαραντερο μου επρεπε να τα κρατησω παντογνωστη να σου τα στειλω..
Και να σου στειλουν και ολοι οι υπολοιποι αυτα που εχουν να τα εχεις εσυ να τα χαιρεσαι..

Εξακολουθω να επιμενω να σου προτεινω να αρχισεις να οδηγας τον απαρχαιωμενο γυαλιστερο κουβα που εχεις σπιτι μπας και καταλαβεις την πραγματικη του αξιοπιστια..


Εσυ μπορεις να περιμενεις την ενηλικιωση....θα παρει χρονο!!!

Ξερεις ποτε ενα γραναζι ειναι χαλασμενο??? εβαλες το παλιο πανω στο καινουριο να δεις τι εχει χαλασει και το άλλαξες ¨η με το ματι εκανες διαπιστωσεις??? Διαβασες το βιβλιαρακι της Χοντα το οποιο περιγραφει ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ποτε ενα ενα γραναζι θελει αλλαγη?? μετρησες αποστασεις μεταξυ των δοντιων καινουριου και παλιου να δεις που χωλαινει το παλιο και αν χρειαζεται αλΛαγη??? Τα εκανε αυτα ο μηχανικος που στα αλλαζε ¨η πηγαινε δια του ρητου ''αλλαγη αλυσιδα=αλλαγη και γραναζια?''
Αν εγιναν ολα τα παραπανω πες μας τι ειδες και σε εκανε να το αλλαξεις!

Αν δεν εγιναν...η ενηλικιωση αργει πολυ!!!

GeorgeP 04-05-2011 10:19

Απάντηση: Service σε R1200GS Adventure στα 50.000χλμ και αλλα παρ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από commander ( 373343)
Έχεις πολύ λάθος Γιώργο . εάν τα καταφέρω κάποια στιγμή πρέπει να σου δήξω αλισιδογραναζα από cbr 1000 του 07. ιδικά το μπροστινό θα πάθεις . η μηχανή είναι του αδερφού μου δεν είναι ξένη δλδ, και έχει 17000 χ.χιλιομετρα και όχι καγκουριστικα . Λοιπών αυτό που λες δεν ισχύει . Και κάτι ακόμα αυτά τα πλήρωσε 280 ευρο και μην μου πεις άλλη μηχανή και τα σχετικά ....



Μαμα ¨η ΟΕΜ? Αλουμινενια ¨η ατσαλενια?

Και συνεχιζουμε αμα τη απαντήσει σου!!

Σημ. μια φωτογραφια υψηλης αναλυσης προφιλ εδω στο φορουμ και θα σου πω το τι και πως! Δηλαδη αν ειναι μαμα ¨η οχι και αν ειναι φθαρμενο ¨η οχι! Ακομα θα σου παραθεσω σε φωτο και σε αντιδιαστολη ενα καινουριο μαμα γραναζι χοντα απο CBR, Varadero, Honda γενικως για να δεις αν αυτο που αλλαχτηκε στα 17000κμ ειναι μαμα ¨η οχι!!! Το ιδιο και γιαυτο που μπηκε επανω!
Μπορω ακομα ενα πρωι να ερθω και να το δω!!!!!!

paschalis 04-05-2011 14:34

Απάντηση: Service σε R1200GS Adventure στα 50.000χλμ και αλλα παρ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 373361)
Εσυ μπορεις να περιμενεις την ενηλικιωση....θα παρει χρονο!!!

Ξερεις ποτε ενα γραναζι ειναι χαλασμενο??? εβαλες το παλιο πανω στο καινουριο να δεις τι εχει χαλασει και το άλλαξες ¨η με το ματι εκανες διαπιστωσεις??? Διαβασες το βιβλιαρακι της Χοντα το οποιο περιγραφει ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ποτε ενα ενα γραναζι θελει αλλαγη?? μετρησες αποστασεις μεταξυ των δοντιων καινουριου και παλιου να δεις που χωλαινει το παλιο και αν χρειαζεται αλΛαγη??? Τα εκανε αυτα ο μηχανικος που στα αλλαζε ¨η πηγαινε δια του ρητου ''αλλαγη αλυσιδα=αλλαγη και γραναζια?''
Αν εγιναν ολα τα παραπανω πες μας τι ειδες και σε εκανε να το αλλαξεις!

Αν δεν εγιναν...η ενηλικιωση αργει πολυ!!!

Ευχαριστω πολυ γισ το κοπλιμεντο(περι ηλικιας):)
Τα γραναζια τα αλλαζα μονος μου οταν χαλουσαν..
Οχι και μηχανικο για αλυσιδογραναζα..
Πολυ σωστα αναρωτιεσαι αν εκανα τα παραπανω.Ναι τα εκανα.
Τα μπροστινα γραναζια αλλαζονταν λογω στραβων δοντιων που επιτυγχανεται με αγριες επιταχυνσεις λογω εφηβειας και τα πισω λογω...φθορας,Μεγαλωμα δηλαδη του αυλακιου τοσο που να γινονται οι μυτες σαν καρφακια.
Δυστυχως σου λεω και παλι δεν τα εχω να μου πεις μηπως εκανα και λαθος.
Τα ξεφορτωθηκα ολα μαζι με τον τελευταιο injection κουβα.

gsmaniac 04-05-2011 14:46

Απάντηση: Service σε R1200GS Adventure στα 50.000χλμ και αλλα παρ
 
το καναμε το θεμα του νικολα......#########
οτι φωτο και να βαλει καποιος,οτι επιχειρηματα και να παραθεσουμε,ο γιωργος ΔΕΝ πειθεται και δεν πιστευει τιποτα.....νομιζω οτι ολοι εχουμε καταλαβει οτι δεν δεχεται αλλες αποψεις και αληθειες....:cool:
αυτος ειναι ο γιωργος.....:):):)

GeorgeP 04-05-2011 15:23

Απάντηση: Service σε R1200GS Adventure στα 50.000χλμ και αλλα παρ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac ( 373489)
..........................................................
οτι φωτο και να βαλει καποιος,οτι επιχειρηματα και να παραθεσουμε,ο γιωργος ΔΕΝ πειθεται και δεν πιστευει τιποτα.....νομιζω οτι ολοι εχουμε καταλαβει οτι δεν δεχεται αλλες αποψεις και αληθειες....:cool:
αυτος ειναι ο γιωργος.....:):):)

ΔΕΝ εχεις καταλαβει τιποτα περι του Γιωργου κι ας τον συναναστρεφεσαι 2 χρονια τωρα!!!! :):):)

Η αποδειξη οτι ο Γιωργος δεν ειναι αυτος που περιγραφεις βρισκεται στην παρακατω απαντηση του Πασχαλη!

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από paschalis ( 373484)
..........................................επιτυγχανεται με αγριες επιταχυνσεις λογω εφηβειας και τα πισω λογω...φθορας,................................................

σημ: και εφηβειας συμπληρωνω εγω!!

Aν το εγραφε πρωτιτερα ο πασχαλης αυτο δεν θα γινοταν ολη αυτη η συζητηση αφου μιλαμε για μαμα γραναζια και..... φυσιολογικη φθορα και οχι καγκουριστικη φθορα!!!!!!

Τωρα αν τον ρωτησω, κι εσενα μαζι, τι γραναζια εβαζε και τα αλλαζε τοσο συχνα μαλλον θα μου πει....αφτερ μαρκετ afam, chiaravelli διοτι τα μαμα ηταν ακριβα.
Αν το παω και πιο βαθεια θα μου πει, κι εσυ μαζι μαλλον, για καινουρια αλουμινενια ενω τα μαμα ειναι σιδερενια απο χαλυβα 18/10.
Απο εκει και υστερα τι να πω εγω περαν του αυτονοητου που λεω πιο πανω περι αντοχης, κραμματων και βαφων γραναζιων???

Βλεπεις ολα εχουν την εξηγηση τους!!!!:)

ntinopoulos 04-05-2011 15:29

Απάντηση: Service σε R1200GS Adventure στα 50.000χλμ και αλλα παρ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 373540)

Βλεπεις ολα εχουν την εξηγηση τους!!!!:)

:sm7::sm7::sm7:

αυτο ειναι το θεμα...!
τα φερνεις απο δω,τα φερνεις απο κει και στο τελος πειθεις και τον εαυτο σου οτι εχεις δικιο!:p

gsmaniac 04-05-2011 16:41

Απάντηση: Service σε R1200GS Adventure στα 50.000χλμ και αλλα παρ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 373540)
ΔΕΝ εχεις καταλαβει τιποτα περι του Γιωργου κι ας τον συναναστρεφεσαι 2 χρονια τωρα!!!! :):):)

Η αποδειξη οτι ο Γιωργος δεν ειναι αυτος που περιγραφεις βρισκεται στην παρακατω απαντηση του Πασχαλη!


σημ: και εφηβειας συμπληρωνω εγω!!

Aν το εγραφε πρωτιτερα ο πασχαλης αυτο δεν θα γινοταν ολη αυτη η συζητηση αφου μιλαμε για μαμα γραναζια και..... φυσιολογικη φθορα και οχι καγκουριστικη φθορα!!!!!!

Τωρα αν τον ρωτησω, κι εσενα μαζι, τι γραναζια εβαζε και τα αλλαζε τοσο συχνα μαλλον θα μου πει....αφτερ μαρκετ afam, chiaravelli διοτι τα μαμα ηταν ακριβα.
Αν το παω και πιο βαθεια θα μου πει, κι εσυ μαζι μαλλον, για καινουρια αλουμινενια ενω τα μαμα ειναι σιδερενια απο χαλυβα 18/10.
Απο εκει και υστερα τι να πω εγω περαν του αυτονοητου που λεω πιο πανω περι αντοχης, κραμματων και βαφων γραναζιων???

Βλεπεις ολα εχουν την εξηγηση τους!!!!:)


δεν θα τα καταφερεις να μας τρελλανεις.......η κουβεντα ανοιξε ,γιατι εγω με το διαφορικο και 95000 χλμ(μεικτα,αλλα οχι ανοιγματα με πρωτη και δευτερα)δεν εχω χαλασει ουτε ευρω για το συστημα μεταδοσης,ενω εσυ \και ολα τα μηχανακια με αλυσιδα,θα εχετε δωσει μια τρακοσαρα ευρω...ευκολα σε αυτα τα χιλιομετρα:cool:
το κοστος οταν εχεις αλυσιδα ειναι πιο μεγαλο......;)
τελεια και παυλα,ΑΕΚ εισαι κ@υλα.....:sm7:

napgeo 04-05-2011 17:01

Απάντηση: Service σε R1200GS Adventure στα 50.000χλμ και αλλα παρ
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac ( 371505)
Με βολευε να το ισιωνω οταν ημουν στον εναν τροχο!!!!!!!!!!!!http://1.1.1.3/bmi/www.gsforum.gr/im...lies/smile.gif

να τα διαβαζεις ολα φιλαρακι........η gs δεν κανει για σουζες και μαγκιες;)
οταν κανεις σουζα με αμπραγιαζ στο gs,o αξονας τρωει 500 κιλα ροπη..;)δεν νομιζω να αντεχει κανενα διαφορικο αυτη την τρομερη δυναμη.....πρεπει να κανονισουμε μαθημα με τον κουμπαρο μου,για να μας δειξει τον σωστο τροπο:D
οσο για τα γιαπωνεζικα αλυσιδογραναζα....οσοι ειχαμε γιαπωνεζικα και τα σπαγαμε,τα εχουμε χρυσοπληρωσει...:cool:



Πέστα Χρυσόστομο γιατί όταν τα λέω εγώ νομίζετε ότι σας τα χώνω.
Γιατί δεν κάνουμε την συνάντηση της τετάρτης στο Κολονάκι. Είναι και κάτι τετρακίνητα Γερμανικά εκεί. Όλοι μαζί παρέα θα περνάμε καλά και θα δείχνουμε Φώτο από τα βουνά που θα πάμε………..???????????????????

Jefe 04-05-2011 17:03

Απάντηση: Άξονας ή αλυσιδογράναζα ???
 
Έχω "κάνει" 83.000 km με την Αdventure που έχω τώρα, κ 67.000 km με την 1150GS που είχα πρίν, κ δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα, αλλά ούτε κ πλήρωσα ευρώ μέχρι τώρα! ;)




Jefe

gsmaniac 04-05-2011 17:11

Απάντηση: Άξονας ή αλυσιδογράναζα ???
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Jefe ( 373629)
Έχω "κάνει" 83.000 km με την Αdventure που έχω τώρα, κ 67.000 km με την 1150GS που είχα πρίν, κ δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα, αλλά ούτε κ πλήρωσα ευρώ μέχρι τώρα! ;)




Jefe


σωπα.....δεν ξερεις να το πας,γι'αυτο δεν τα εχει φτυσει το διαφορικο:sm7:

NLS 04-05-2011 17:15

Απάντηση: Άξονας ή αλυσιδογράναζα ???
 
εγώ ξέρω το εξής

- έχοντας μείνει μια φορά επειδή το γρανάζι έσπασε τα μπουλόνια με τον τροχό (σε παντοδύναμη Honda μηχανή 30 αλόγων)

- έχοντας μείνει ΔΥΟ φορές από βγαλμένη αλυσίδα και τις δυο δικάβαλος, τη μία πάνω στο Πήλιο μακριά από όλα τα χωριά και μόνο από τύχη δεν φάγαμε σουπίτσα και τις δυο φορές (ξέρετε πολύ καλά τι σημαίνει πιασμένη αλυσίδα στην πίσω ζάντα ή στο μπροστινό γρανάζι) ...αυτό με BMW

- έχοντας δει όσες φορές σε όσες μηχανές άλλαξα γρανάζια (όχι πάντα μαζί με την αλυσίδα) πως έχουν καταντήσει (συνήθως τα πίσω σαν πολύ μυτερά δοντάκια έτοιμα να "πηδήξουν" και τα μπρος σαν γατζάκια)

ΟΤΙ βλέπω από συγκεκριμένους παντογνώστες τα διαβάζω μα τελείως τελείως βερεσέ (εδώ και καιρό - απλά τώρα αρχίζετε και κάποιοι άλλοι να το συνειδητοποιείτε)

εξάλλου νομίζω είναι γνωστό στο forum "η αλήθεια είναι μια, αυτή που λέει ο George που ξέρει και κάτι παραπάνω και φροντίζει post παρά post να το θυμίζει" (στο κάτω κάτω του έτυχε η χειρότερη 1150 που είχε βγει από το εργοστάσιο και πρέπει να το "πληρώνουν" όλοι οι BMW riders για τον αιώνα τον άπαντα)

θα σχολίαζα μόνο ας δει κάποιος τη συμπεριφορά όλης της ζωής του Βέγγου (αν σας φαίνεται άσχετο, σκεφτείτε το)

Sotos_ 04-05-2011 17:16

Απάντηση: Άξονας ή αλυσιδογράναζα ???
 
Κολήσατε στα γραναζια, λες και εχουν κανενα κόστος τρελό ρε παιδια...

Στο πακετο αλυσιδογραναζα, η αλυσίδα στοιχιζει τα πολλά.

Οσες φορες αλλαξα στα transalp και στα Vara μου (καθε 40k με 50k με πήγαινε) τα γραναζια ηταν μια χαρα, οπως λέει ο Γιώργος παραπάνω, αλλα με τοσο μικρό κόστος, δεν το σκεφτομουν καν να παρω παχυμετρο να μετρήσω ανοχές και φθορά.

gsmaniac 04-05-2011 17:20

Απάντηση: Άξονας ή αλυσιδογράναζα ???
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Sotos_ ( 373641)
Κολήσατε στα γραναζια, λες και εχουν κανενα κόστος τρελό ρε παιδια...

Στο πακετο αλυσιδογραναζα, η αλυσίδα στοιχιζει τα πολλά.

Οσες φορες αλλαξα στα transalp και στα Vara μου (καθε 40k με 50k με πήγαινε) τα γραναζια ηταν μια χαρα, οπως λέει ο Γιώργος παραπάνω, αλλα με τοσο μικρό κόστος, δεν το σκεφτομουν καν να παρω παχυμετρο να μετρήσω ανοχές και φθορά.

Συμφωνώ....αυτό λέω από την αρχή 40000-50000χλμ;)

NLS 04-05-2011 17:23

Απάντηση: Άξονας ή αλυσιδογράναζα ???
 
Προσέχατε πολύ τις αλυσίδες σας (εγώ όπως θα είδατε στο παραπάνω post, μάλλον όχι). :)

Σημείωση ότι την ίδια... συμπεριφορά έχω και στην GS.

gsmaniac 04-05-2011 17:28

Απάντηση: Άξονας ή αλυσιδογράναζα ???
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από NLS ( 373639)
εγώ ξέρω το εξής

- έχοντας μείνει μια φορά επειδή το γρανάζι έσπασε τα μπουλόνια με τον τροχό (σε παντοδύναμη Honda μηχανή 30 αλόγων)

- έχοντας μείνει ΔΥΟ φορές από βγαλμένη αλυσίδα και τις δυο δικάβαλος, τη μία πάνω στο Πήλιο μακριά από όλα τα χωριά και μόνο από τύχη δεν φάγαμε σουπίτσα και τις δυο φορές (ξέρετε πολύ καλά τι σημαίνει πιασμένη αλυσίδα στην πίσω ζάντα ή στο μπροστινό γρανάζι) ...αυτό με BMW

- έχοντας δει όσες φορές σε όσες μηχανές άλλαξα γρανάζια (όχι πάντα μαζί με την αλυσίδα) πως έχουν καταντήσει (συνήθως τα πίσω σαν πολύ μυτερά δοντάκια έτοιμα να "πηδήξουν" και τα μπρος σαν γατζάκια)

ΟΤΙ βλέπω από συγκεκριμένους παντογνώστες τα διαβάζω μα τελείως τελείως
βερεσέ (εδώ και καιρό - απλά τώρα αρχίζετε και κάποιοι άλλοι να το
συνειδητοποιείτε

εξάλλου νομίζω είναι γνωστό στο forum "η αλήθεια είναι μια, αυτή που λέει ο George που ξέρει και κάτι παραπάνω και φροντίζει post παρά post να το θυμίζει" (στο κάτω κάτω του έτυχε η χειρότερη 1150 που είχε βγει από το
εργοστάσιο και πρέπει να το "πληρώνουν" όλοι οι BMW riders για τον αιώνα τον
άπαντα
θα σχολίαζα μόνο ας δει κάποιος τη συμπεριφορά όλης της ζωής του Βέγγου (αν σας φαίνεται άσχετο, σκεφτείτε το)


Το χοντρυνες γειτονα....οι γνώσεις του γιωργου πάνω σε τεχνικά θέματα,είναι παρά πολλές και έχει βοηθήσει παρα πολυ κόσμο εδώ μέσα και όχι μόνο.
Αλλά τον πιάνει το μανιατικο και σε τρελαίνει... Που και που:D
Παρα τις αντιπαραθέσεις και τα κολληματα του είναι καλός φίλος.
Είμαστε τυχεροί που τον έχουμε στην παρέα μας....άλλωστε ποιος απο εμάς,εάν βγάλεις τον ντινοπουλο:p....δεν έχει ελατωμα:)

NLS 04-05-2011 17:51

Απάντηση: Άξονας ή αλυσιδογράναζα ???
 
δεν το χόντρυνα, είπα τι διακρίνω και είναι άσχετο από το
- ότι έχει βοηθήσει (είμαι σίγουρος) και
- ότι έχει πολλές γνώσεις (είμαι επίσης σίγουρος απλά φοβάμαι ότι υπάρχουν φορές που το ότι ξέρει ότι... ξέρει, τον παρασύρει και τον ίδιο και σε πράγματα πιο πέρα) αλλά και
- ότι είναι καλός φίλος (ίσως αν δεν είναι να ανεχόσασταν λιγότερα btw)

σημείωσε ότι θα βρεις σημερινό μου post γραμμένο πριν από αυτά που ακριβώς ορίζει τον George ως ειδικό (χωρίς ειρωνεία) σε κάτι που πράγματι ποντάρω ότι ξέρει ΛΟΓΩ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ - στο thread περί δυνατών ανέμων

πάντως ίσως έχω αρχίσει να αγριεύω λίγο μετά την συμμετοχή του σε πολιτικά threads (δεν νομίζω ότι χρειαζόντουσαν εδώ μέσα) και δεν κρύβω ότι σε κάποια πράγματα έχω χάσει πάσα ιδέα (το γράφω γιατί το ξέρει ήδη όπως ξέρω και το αντίθετο)

...

ο Ντινόπουλος είναι γνωστό και σε αυτούς που δεν μπαίνουν καν στο forum ότι δεν έχει ελάττωμα ...τις προάλλες μου το είπε ένας στο φανάρι φαντάσου :)

nivo 04-05-2011 18:34

Απάντηση: Άξονας ή αλυσιδογράναζα ???
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 371487)
Γιαυτο προτιμω τις γιαπωνεζικες αλυσιδες και τους γιαπωνεζικους αξονες!!!:)

Με πολυ αγαπη η παραπανω παραγραφος χωρις ιχνος διαθεσης αντιπαραθεσης! :D:)

Δε θα σου πω για γιαπωνεζικους αξονες,ρωτα ατομα με FJR πχ να σου πουνε,οσο αφορα αλυσιδες,ειχα την τυχη-ατυχια να εχω αλαξει πολλες,ειχα δε την τυχη να ζησω στιγμες τρομου και πανικου,οταν σε kawasaki zzr 1100, με 6 μηνων αλυσιδα μαμα εσπασε με 150 χιλιομετρα ,εφυγε και το γραναζι το εμπρος σπαζοντας το καπακι που το καλυπτε,απλα ημουν τυχερος γιατι η αλυσιδα δεν μαγκωσε και δεν εσπασε το καρτερ,δεν νομιζω ενας αξονας ειτε γιαπωνεζικος ειτε ευρωπαικος να σε σκοτωσει ,απλα θα σε αφησει νομιζω ....

NLS 04-05-2011 18:36

Απάντηση: Άξονας ή αλυσιδογράναζα ???
 
όχι μπορεί και να σε σκοτώσει
αλλά το θέμα είναι statistics

btw η DID σε πια χώρα είναι;

nivo 04-05-2011 18:43

Απάντηση: Άξονας ή αλυσιδογράναζα ???
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από NLS ( 373679)
όχι μπορεί και να σε σκοτώσει
αλλά το θέμα είναι statistics

btw η DID σε πια χώρα είναι;

τι ψαχνεις απο που ειναι .......αφου εχουμε αξονα :D

yannis 04-05-2011 18:44

Απάντηση: Άξονας ή αλυσιδογράναζα ???
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από NLS ( 373679)
όχι μπορεί και να σε σκοτώσει
αλλά το θέμα είναι statistics

btw η DID σε πια χώρα είναι;


Αν δεν κάνω λάθος... JAPAN !!!

nivo 04-05-2011 18:50

Απάντηση: Άξονας ή αλυσιδογράναζα ???
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από yannis ( 373681)
Αν δεν κάνω λάθος... JAPAN !!!

....και οχι μονο,και taiwan,και νοτιο αφρικη, και κινα.......

yannis 04-05-2011 18:51

Απάντηση: Άξονας ή αλυσιδογράναζα ???
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από motovlamenos ( 373680)
τι ψαχνεις απο που ειναι .......αφου εχουμε αξονα :D

Όχι... όλοι!!!!!

NLS 04-05-2011 18:53

Απάντηση: Άξονας ή αλυσιδογράναζα ???
 
απλά γιατί έβαζα μόνο DID αλυσίδα και JT γρανάζια και δεν είχα ψάξει ποτέ από που είναι

yannis 04-05-2011 18:55

Απάντηση: Άξονας ή αλυσιδογράναζα ???
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από motovlamenos ( 373682)
....και οχι μονο,και taiwan,και νοτιο αφρικη, και κινα.......


D.I.D Global Network



Η "μαμά" είναι Ιαπωνία...

commander 04-05-2011 19:10

Απάντηση: Άξονας ή αλυσιδογράναζα ???
 
Τέλη του 98 και μέχρι το 2004 είχα κάνει σύμβαση με την τροχαία τις Ν Ιωνίας και μετά από 6 μήνες και τις Κηφισίας. Είχα δει πολλά τροχαία με πτώσεις δικυκλιστων από το πουθενά ,ένα η δυο εξ αυτόν ήτανε και θανατηφόρα. ΞΕΡΕΤΕ από τη ήτανε ……..Από το κόψιμο τις αλυσίδας ,κουβάρι γινότανε … μέχρι και τραύμα στην πλάτη είχα δει....... Δεν έχει καμία σχέση με αυτό που ανέβασε ο Γιώργος αλλά ρε παιδία μου θυμίσατε καταστάσεις που στις αρχές μου ήτανε κάπως αλλά με την πάροδο του χρόνου δεν με αγγίζανε ποια…:(:(





Γιώργο θα το αναφέρω στον αδερφό μου και (Για το γρανάζι μιλάω) αν το έχει ακόμα θα στο δείξω.;)

GeorgeP 04-05-2011 19:23

Απάντηση: Άξονας ή αλυσιδογράναζα ???
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από motovlamenos ( 373678)
Δε θα σου πω για γιαπωνεζικους αξονες,ρωτα ατομα με FJR........

Τον αδερφο μου ας πουμε με το FJR και τα δεκαδες χιλιαδες κμ? ειναι αξιοπιστη πηγη?

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από motovlamenos ( 373678)
πχ να σου πουνε,οσο αφορα αλυσιδες,ειχα την τυχη-ατυχια να εχω αλαξει πολλες,ειχα δε την τυχη να ζησω στιγμες τρομου και πανικου,οταν σε kawasaki zzr 1100, με 6 μηνων αλυσιδα μαμα εσπασε με 150 χιλιομετρα ,εφυγε και το γραναζι το εμπρος σπαζοντας το καπακι που το καλυπτε,απλα ημουν τυχερος γιατι η αλυσιδα δεν μαγκωσε και δεν εσπασε το καρτερ,δεν νομιζω ενας αξονας ειτε γιαπωνεζικος ειτε ευρωπαικος να σε σκοτωσει ,απλα θα σε αφησει νομιζω ....

αυτα φιλε μου θελεουν πολυ συζητηση για τους λογους που συνεβησαν!!
αν το ξεκινησουμε εδω η πρωτη ατακα θα ειναι..... ''δεν ειχε πολλα κμ σε αυτους τους 6 μηνες'' και δεν εχει νοημα!!
Δεν εχει νοημα διοτι, ειχες ZZR 1100 με 150 ιππους το οποιο φανταζομαι δεν θα το πηγαινες κυρια αλλα κουτρουβαλωντας, αρα 6 μηνες και 10000κμ με αυτον τον τροπο οδηγησης η αλυσιδα ειναι για πεταμα! αν δεν την αλαλξεις πολυ πιθανο ειναι να σπασει!!! Δεν φταιει η αλυσιδα!
Εδω τοσα χρονια αγωνιζομενος στο ελληνικο πρωταθλημα Μοτο Κροςς και εντουρο και αλυσιδα δεν μου εσπασε ποτε....και ξαφνικα θα βρεθουν καμια 30αρια που τους εχει σπασει στον δρομο!!

Οπως εξάλλου δεν εχει νοημα να συζηταμε και περι αξονων που αν κανεις μια αναδρομη στο φορουμ θα δεις φωτογραφιες απο πολλους σπασμενους!!
Και σπασμενος αξονας νομιζω οτι καταλαβαινεις οτι εχει τις ιδιες επιπτωσεις στον αναβατη με μια σπασμενη αλυσιδα!



Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:48.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!