![]() |
Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Καλημέρα σε όλους τους συμφορουμίτες.
Έχω ενα r1200gs 2010. Μεγαλη Τεταρτη και ενώ ετοιμαζόμουν για ταξιδάκι επιστρεύωντας απο την δουλειά μου και με περιπου 140 χμ η μηχανη εσβησε.. Προσπαθησα επανεκινηση με τη μιζα αλλα.....δεν σαλεψε!! Μετα απο επανειλημένες προσπάθειες τελικα ξαναπήρε. Το άφησα σε γνωστο συνεργειο των βορείων προαστείων και αφου το εβαλαν στο διαγνωστικο ειδαν οτι παρουσιασε προβλημα το ρελε της μιζας. Αφου το μηχανακι ειναι εντος εγγυησης τους ειπα να το αντικαταστησουν και να τελειωνουμε.........και εκει αρχιζουν τα βασανα... ......Δεν υπαρχει το ανταλακτικο γιατι ειναι σπανια ζημια και δεν εχει ρελε η BMW HELLAS ......ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ 10 ΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ..... Μετα απο 2 εβδομαδες περιπου ηρθε το πολυποθητο ρελε και αντικατασταθηκε χωρις κανενα κοστος. Ο μάστορας μου ειπε... "καντου καμια 200 χιλιομετρα και ξαναφερτο να το δουμε, γιατι αυτη τη ζημια δεν την εχω ξαναδει"......Δυστυχως δεν εκανα ουτε 50 και τα ιδια και χειροτερα με αφησε "παγωτο" παλι μεσα στη εθνικη Αυτη τη φορα ειναι το κλαπετο της εξατμισης το οποιο "κολαει" και δεν αφηνει τη μηχανη να μιζαρει. Για οσους δεν καταλαβαινουν οταν πατας το κουμπι της μιζας κλεινει αυτο το κλαπετο και μολις εκκινησει το μοτερ ανοιγει.... Το 2ο συμβαν εγινει πριν 15 ημερες ακομα επειδη η BMW HELLAS ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟ.....και κατα το γνωστο παραμυθι θα ερθει "αεροπορικως" Θα εκτιμουσα πολυ αν καποιος απο εσας ειχε παρομοια εμπειρία να με διαφωτισει........ Οσο για το γεγονος οτι αγοραζουμε μια μηχανη 17500 € και η επισημη αντιπροσωπεια δεν εχει ανταλλακτικα σε stock??!! Τασχολια δικα σας.. Συγχωρηστε με αν σας κουρασα, αλλα ειναι μεγαλη η αγανακτηση |
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Πόσα χλμ έχει η μηχανή σου; Το ρελέ της μίζας με το ότι έσβησε η μηχανή έχοντας στο κοντέρ 140χλμ/ωρα τι σχέση έχει, πως το εξήγησε ο μάστορας. Το κλαπέτο, αν δεν απατώμαι ανοίγει μηχανικά, δηλάδή με συρματόσχοινο;
|
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Η μηχανη εχει 16500. Προφανως απο την πρωτη φορα δεν ειχε προβλημα το ρελε αλλα το κλαπετο το οποιο εκλεινε με αποτελεσμα να μην αφηνει την εξοδο των καυσαεριων και η μηχανη εσβηνε. Δεν ειμαι σιγουρος αν ειναι με συρμα μαλλον ειναι ηλεκτρικο...Βρισκεται στο λαιμο της εξατμισης χαμηλα και ειναι ενα μαυρο "κατασκευασμα" εχει σχημα περιπου σαν "πεταλο" και εχει δυο καλωδια/σωληνακια (δεν ειμαι και μηχανικος)
|
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
ΠΟΣΑ ΧΛΜ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ??ΠΡΟΣΕΞΕΣ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΧΤΥΠΗΜΕΝΟ Η' ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΠΑΦΕΣ ΑΠΟΣΥΝΔΕΜΕΝΕΣ??ΤΟ ΚΛΑΠΕΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΑΡΑ..
|
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Πράγματι, 2η φορά που το ακούμε σε λίγες μέρες αυτό με το κλαπέτο.
Νέα βλάβη. :) Δυστυχώς σε διαθεσιμότητα ανταλλακτικών ποτέ δεν ήταν σούπερ η BMW. Πόσο μάλλον σε κάτι που τώρα τελευταία διαπιστώθηκε. (το κλαπέτο έχει μπει στις GS εδώ και λίγους μήνες) Καλή δύναμη. |
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Κι εγώ που μέχρι τώρα νόμιζα ότι κλαπέτο έχουν μόνον τα φορτηγά????????
Άσχετος ρε πστ μου είμαι :confused::confused: |
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Απόσπασμα:
thnx |
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
εσύ τι νόμιζες θα έφερνε νέα τεχνολογία η BMW;
:sm7: |
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Απόσπασμα:
και στα πετρελαια;) |
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
ρε παιδιά σε πολλά πράγματα υπάρχει κλαπέτο :)
για να μην πιάσουμε και την μεταφορική του έννοια :) |
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
:sm7::sm7::sm7:τουλαχιστον με κανατε και γελασα!!! Το μηχανακι ειναι πενα .....αν εισε καποιο χτυπημα η' αν ειχαν βγει τα καλωδια δεν θα το εβλεπαν τα παιδια στο συνεργειο????
Ειναι αυτο που λεει η λαικη ρηση " Με τον ηλιο τα βγαζω με τον ηλιο τα βαζω. Τι εχουν τα ερμα και ψοφανε???" |
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
16500 χιλιομετρα εννοουσα...
|
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Απόσπασμα:
:sm7::sm7: |
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Πέτα το μαμημένο και βάλε μιά ακράπα...
είναι και αρκετά ελαφρύτερη:D |
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Απόσπασμα:
και η ακραπα αδερφε ειναι διαφορετικη του 2010 δεν μπορεις να βαλεις την παλια χωρις κλαπετο..(να το πω καλητερα..τη βαζεις αλλα με πατεντα και σε καινουργια μηχανη δεν κανεις πατεντες..λεμε τωρα!!:D:D) |
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
:(
|
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Και εγώ το είχα πάθει θέλουν σφίξιμο οι ντίζες μέσα στο κλαπέτο..πολύ πιθανό να έχουν φύγει και απο τι θέση τους όπως σε εμένα...Μπορείς να το τσεκάρεις και μόνος σου αν θές ακόμα και να το σφίξεις..
:sm8: ΑΑ όσο αναφορά την εξάτμιση η ακραπα έχει βγάλει αλλη για το μοντέλο του 10 δεν θέλει ουτε πατέντες ούτε τίποτα απλά πιάνει μετά το κλαπέτο! |
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Ευχαριστω θα το κοιταξω
|
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ......
Το κλαπετο αντικαταστηθηκε, μαζι και τα καλωδια αλλα το προβλημα παραμενει...... Ο μαστορας το πηρε βολτα και τον αφησε...αμανατι Η επιστημη σηκωνει τα...ποδια ψηλα |
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
που είναι ο επιστήμονας;
(έστω σε PM εκτός αν γράψεις και το ονοματεπώνυμο σου κλπ. - πολιτική του forum) |
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Η μηχανη ειναι στην MOTION&STYLE στην Κηφισια και οπως ανεφερα τραβιεμαι απο την Μεγαλη Πεμπτη
Πολεμης Δημητρης |
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Τα ιδια Παντελάκι μου τα ιδια Παντελή μου!!!! :(
|
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
ναι είμαι σίγουρος ότι έχουν κουραστεί όλοι οι κάτοχοι varadero του gs forum πια
συγνώμη ε; |
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Απόσπασμα:
BMW - Akrapovič Είναι διαφορετική και δεν χρειάζεται τίποτα....την έχω δεί. |
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Καλημερα παιδια.......σημερα το πρωι πηγα απο το συνεργειο με σχετικα αγριες διαθεσεις και ω του θαυματος το μηχανακι μαλλον φτιαχτηκε.....
Το προβλημα τελικα ηταν σε κατι καλωδια κατω απο το ρεζερβουαρ τα οποια βραχυκυκλωναν και "εριξαν το ρελε του κλαπετου" κλπ κλπ..... Οπως ειπαν και οι μηχανικοι στο συνεργειο...." εκτεθηκαμε με ατο λουλουδι σου" οποτε μαλλον τελος καλο ολα καλα:D:D:D Δια της παρουσης βρισκω την ευκαιρεια να ευχαριστησω ολους σας για το αμεσο ενδιαφερον που δειξατε ολοι...ελπιζω καποια μερα να τα πουμε και απο κοντα σε κανα καφεδακι η' και βολτιτσα.... και παλι ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ |
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Αντε και καλά χιλιόμετρα τωρα!!!:D:D:D:D
|
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Τέλος καλό όλα καλά που λένε . :sm8: |
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
τι δεν θα την πουλήσεις ως σαράβαλο;
|
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Απόσπασμα:
και περιμενε στη γωνια να το αγορασει ο ταξιδιωτης!:sm7: |
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Πρόβλημα με κλαπέτο εξάτμισης!!!!!!!
Απόσπασμα:
BMW - Akrapovič Αμα εσύ έχεις μοντέλο πριν του 10 πρέπει να πάρεις το τελικό αυτό (απο 2004 - 2009)σίγουρα δεν σου κάνει το άλλο , αλλά αφού υπάρχει κατάλληλο γιατί να κάνει κάποιος πατέντα??? |
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:50. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!