![]() |
Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Ποιος ειναι ο ασφαλεστερος και σωστοτερος τροπος να δεθει μια μηχανη?
|
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
φιλαρακι ο πλεον καταλληλος να σου απαντησει ειναι ο siraxanz:sm7:
|
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Για να μην πέσει?
ξαπλωμένη:sm7: |
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Αν δεν κάνω λάθος στο μονό σταν και να γέρνει πάνω στο πλοίο όπου και θα της δέσεις, τιμόνι και μπαγαζιέρα
|
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Στο πλαϊνό σταντ κ δέσιμο σε σταθερό μέρος του πλοίου ... ;)
Στην φωτό, απ' το ταξίδι μας στην Κρήτη ... |
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Απόσπασμα:
:sm8: |
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Με τα δικά μας δεδομένα πάντα αφήνουμε την μηχανή στο πλαϊνό σταντ με την πρώτη μέσα στο κιβώτιο και κλειδωμένο τιμόνι αν είναι δυνατόν και έχουμε πρόσβαση κοντά στα πλαϊνά του πλοίου την βάζουμε κοντά ώστε αν γλιστρήσει για οποιοδήποτε λόγο να έχει κόντρα . :) :) Στο εξωτερικό τώρα την δένουν με ιμάντες όρθια δλδ στο διπλό σταντ στο πάτωμα του πλοίου (αν θα προσέξεις σε όλα τα γκαράζ των πλοίων έχει κάποιες αναμονές στο πάτωμα ) με ιδικά κλειδιά που πιάνουν κάτω . ;) :) |
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Απόσπασμα:
Προσοχή ΑΝ για κάποιο λόγο δεθεί/πιαστεί από τη σέλα (πχ. σε πλοία που ζουλάνε με μια σιδερένια λαβή τη μηχανή προς τα κάτω) έχε για καλό και για κακό μια πετσέτα να τη βάλεις ανάμεσα (αρκετές φορές διπλωμένη). |
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Απόσπασμα:
Στη φωτό, σε άλλο ταξίδι, ντανιασμένες "κόντρα" στο πλοίο ... |
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Εμένα με ρωτάνε αν έχω διπλό αυτοί που ρυθμίζουν τη στάθμευση στα φέρυ-μπωτ.
Και επειδή έχω την βάζω στο διπλό! Διαφορετικά στο πλαινό σταντ με ταχύτητα και δέσιμο με σχοινί που πολλές φορές έχουν στα πλάγια του πλοίου. |
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Απόσπασμα:
Δεν υπάρχει η περίπτωση ντόμινου?:rolleyes::D |
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Απόσπασμα:
Όχι Ανδρέα, γιατί δένονται από τους κρίκους στο δάπεδο .... ;) |
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Το καλύτερο δέσιμο είναι πάντα των 3 σημείων (πλαϊνό stand)...κανόνας της φυσικής...αν θέλετε μπορείτε να κλειδώσετε και το μπροστινό φρένο με έναν ιμάντα velcro...και το τιμόνι βέβαια ξεκλείδωτο..;)
|
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Πλαινό σταντ και ταχύτητα.
|
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Σας ευχαριστω ολους.Κατατοπιστικοτατοι!!!
:sm8::sm8::sm8: |
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Το δεσιμο της μηχανης μας στο πλοιο δυστυχως μπορει να εξελειχθει σε μεγαλη ταλαιπωρια δεδομενου οτι πολλοι παραγοντες παιζουν ρολο.
Προσωπικα παντα αντιμετωπιζω προβλημα ισως γιατι ειμαι ψειρας αλλα πολλες φορες και η θαλλασα να ειναι λαδι μακακιες γινονται... Το ιδανικο λοιπον ειναι να την αφησεις στο μονο διπλα στα τοιχωματα γερνοντας την απο την πλευρα των τοιχωματων (καπως τα λενε οι ναυτικοι) και να την δεσεις εσυ ο ιδιος με ιμαντες στηριξης που θα εχεις προμηθευτει - εχουν μικρο κοστος και υπαρχουν παντου. Καλύτερα να την δεσεις εσυ και οχι οι ναυτες. Με τιμονι κλειδωμενο και πρωτη στο σασμαν την πιανεις απο ψηλα σημεια για να μην τουμπαρει το αντιθετα (δηλαδη προς τα εξω). Προσωπικα περναω τον ιμαντα στηριξης πανω απο την σελα και τον ασφαλιζω χαμηλα στον σκελετο κοντα στον πισω δεξι παρσπιε (GSA) βαζοντας μια πετσετα ενδιαμεσα πανω στην σελα για να την προστατεψω απο την τριβη . Προσπαθησε οσο μπορεις να παρεις τα μποσικα για να μην υπαρχει χαλαροτητα στον ιμαντα και να πιασεις οσο το δυνατον σε πιο ψηλο σταθερο σημειο πανω στο πλοιο (πχ σωληνωσεις ,δοκαρια ) για να ασκειται η μικροτερη δυνατη πιεση πανω στον ιμαντα ... Σε ολες τις αλλες περιπτωσεις το δεσιμο το κανει το πληρωμα και κατα περιπτωση μιας και χρειαζεται ειδικος εξοπλισμος. Για μενα η χειροτερη περιπτωση ειναι να βρεθω αναμεσα σε αλλες μηχανες. Εκει χρησιμοποιω το κεντρικο για δυο λογους. Πρωτον γιατι δεν εχει νοημα να δεθω η να με δεσουν πανω σε αλλη μηχανη εφοσων δεν υπαρχει σταθερο σημειο αναφορας (κοντρα) Και δευτερο προτιμω να τσουλησω παρα να ανατραπω. Παρατηρησεις : O χωρος που διατιθεται για τις μηχανες ειναι επι το πληστον περιορισμενος ο λιγοτερος χρησιμος και συχνα ακαταλληλος. Τα σημεια στηριξης στο δαπεδο ειναι ελαχιστα και οπου υπαρχουν πρακτικα αχρηστα γεματα χωμα και μακα.. Τα πληρωματα βιαζονται να σε ξεφορτωθουν και κανενα ζορι δεν εχουν για την ασφαλεια της περιουσιας σου . Δεν προκειται να αποζημιωθεις για καμια φθορα . Καλυτερα να κατεβαινεις νωρις στο λιμανι για να βρισκεσαι μπροστα στην ουρα των εισερχομενων. Μην δυστασεις να συγκρουστεις με το πληρωμα σε ευγενη παντα πλαισια (εκτος εξαιρεσεων) αν κρινεις οτι η μηχανη σου δεν εχει ασφαλιστει σωστα (το θα το κανουμε εμεις αργοτερα το ακουω βερεσε , το δεν εχει θαλλασα επισεις δεν εχει νοημα γιατι οι περισσοτερες ζημιες γινονται στην επαναδιαταξη του χωρου)... Αυτα σκεφτηκα , ελπιζω να βοηθησα ... |
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Οπως οι παραπανω: πλαινο σταντ, ταχυτητα, κλειδωμενο τιμόνι (δευτερα κλειδια παντα σε άλλο σημειο στα ταξιδια)
Το "θα την δεσουμε μεις μετα" και εγω το ακουω βερεσε, και παντα εχω μαζι μου 2 ιμανες και ενα πανακι για να την δενω μονος. Αν πρεπει να την δεσουν αυτοι (συμβαινει αυτο σε μερικα καραβια) τοτε περιμενω εκει μεχρι να τελειωσουν. Κατι που δεν ειπωθηκε: στο καραβι δεν βαζουμε συναγερμο, και δεν ξεχναμε να απενεργοποιήσουμε τον αυτόματο οπλισμό του (αν εχουμε). |
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Sorry παιδιά, αλλά ενίσταμαι στο θέμα του πλάγιου σταντ.
Καταρχήν, δεν ξέρω εάν μιλάτε για μικρά πλοία τύπου «παντόφλα», τότε δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα με αυτά τα πλοία, μιας και δεν συναντάνε μεγάλους κυματισμούς... Αλλά εγώ που ταξιδεύω κάθε χρόνο για την Πάτμο, όπου περνάμε και το Ικάριο, τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά. Όσοι ασχολούνται με τις θάλασσες ξέρουν καλά, ότι σε αυτά τα νερά είναι λίγες οι φορές που θα το περάσεις με μπουνάτσα. Συνήθως κρατεί κυματισμό, και ιδιαίτερα τα βράδια που περνάω εγώ, έχει αρκετό κυματισμό.. Έχω περάσει μέχρι και με 11 μποφόρ, με ευθύνη του καπετάνιου. Φυσικά τα είχαμε δει όλα...!! Φιλήσαμε το χώμα όταν κατεβήκαμε...!!! Σε τέτοιες θάλασσες οι μετατοπίσεις του καραβιού γίνονται μερικές φορές βίες και απότομες. Στην ουσία όλα τα πράγματα,, πάνε και έρχονται... Άρα στήριξη της μηχανής στο μονό, έχεις μεγαλύτερη πιθανότητα να βρεθεί κάτω. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, κάνουμε τα εξής. Οπωσδήποτε στο διπλό, και όσο μπορούμε κοντά στα τοιχώματα του καραβιού, όπου υπάρχουν αναμονές για δεσίματα. Ασφαλίζουμε – περνάμε το σχοινί από την πίσω χειρολαβή του συνοδηγού, μετά κόμπο στην αναμονή και μετά σε σταθερό σημείο κοντά στο τιμόνι π.χ στο μπαράκι του τιμονιού. Μόνο προσοχή, στα δεσίματα, να μην σπάσετε κανένα διακόπτη ή καθρέπτη... Εάν δεν έχετε περιθώριο για τοίχωμα, γιατί είναι αμάξια ή έχουν δέσει άλλοι, μπορείς να κάνεις το εξής. Βρίσκεις ένα φορτηγό, ρωτάς τον λοστρόμο που θα κατεβεί, και εάν κατεβεί μετά από εσένα, το στηρίξεις κοντά του, και μετά το δένεις με τον ίδιο τρόπο και σε αυτό. Έτσι με αυτόν το τρόπο, εάν γίνει κάτι, το κοντράρει το σχοινί από την μία μεριά , και εάν γείρει από την άλλη θα στηριχτεί επάνω στα τοιχώματα του καραβιού ή του φορτηγού... Καλύτερα έτσι, παρά να την βρεις χύμα κάτω..!!!! Τώρα εάν έχεις μονό σταντ, πάντα η μεριά του σταντ πρέπει να είναι στην εσωτερική προς τα τοιχώματα, γιατί έτσι γίνετε καλύτερη κόντρα με την βοήθεια των σχοινιών, αλλά ένα πάει να κινηθεί προς τα έξω, τα σχοινιά το καθηλώσουν χωρίς να το αφήσουν να κινηθεί... Φυσικά με ταχύτητα μέσα... Γι’ αυτό όταν πρόκειται να ταξιδεύσει κάποιος με πλοίο οπωσδήποτε να έχει δικοί ιμάντες ή σχοινιά... Τα σχοινιά που έχουν τα καράβια, είναι πολύ χονδρά, όπου μπορούνε να κάνουν ζημιά, και άσε που είναι μέσα στα γράσα και στην βρώμα...!!!! Νομίζω με τα γραφόμενα μου, θα βοηθήσετε την μηχανή σας, να μην ταξιδεύει ούτε αριστερά ούτε δεξιά, αλλά ούτε μπρος-πίσω Αυτά τα ολίγα...!! Συγνώμη εάν σας κούρασα... ;););) |
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
|
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
τοιχώματα= μπουλμέδες (κατά την ναυτική ορολογία)
|
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Απόσπασμα:
Όχι επειδή το λέω εγώ βέβαια, αλλά επειδή το λέει η φυσική. Και αυτή δεν κάνει λάθος. Αν βέβαια την έχεις δέσει από όλες τις πάντες και η μηχανή είναι "κόκκαλο", τότε τελικά και χωρίς stand καθόλου να την βάλεις θα σταθεί. |
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Απόσπασμα:
Ούτε θέμα μπαταρίας έχει τεθεί. |
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Απόσπασμα:
Το αντίθετο μάλιστα και ευχαριστούμε για τις πληροφορίες ;) Είχα ένα ατυχές περιστατικό πριν 5-6 χρόνια που ανέλαβε να μου δέσει το ΧΤακι ο λοστρόμος (ή όπως λέγεται) και την βρήκα όταν φτάσαμε δεμένη από 6 μεριές αλλά και γρατζουνισμένη αφού είχε πέσει.... |
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Απόσπασμα:
Μόνο εξήγησε μου που, να μαθαίνω και εγώ...!!! Μιας και θα ταξιδεύσω πρώτα ο θεός και εφέτος...!!! Οι απόψεις μου είναι από προσωπικές εμπειρίες μου, που ταξιδεύω από μικρό παιδί, πέρα-δώθε με τα μηχανάκια μου..!! Αλλά συζητώντας και με λοστρόμους στα καράβια..!!! Μπορεί όμως να τα κάνω λάθος όλα αυτά τα χρόνια... Για ενημέωσε με σε παρακαλώ... ;);) |
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Απόσπασμα:
Χάσαμε τα μισά μας πράγματα, γιατί τότε τα πράγματα τα βάζαμε στoιβαγμένα στο καταστρώμα, με αποτέλεσμα να πάνε στα ψαράκια...!!! Tα φυλιστρίνια είχα σπάσει, και όλη η θάλσσαα έμπαινε στο σαλόνι που καθόμαστε...!!! Ολοι οι επιβάτες με σωσίβια, και παρακαλόυσαμε τον Αγ. Νικόλα να πατήσουμε στεριά..!!! Αστα,,, καταστάσεις wild sea..!!! :hmmm::hmmm::hmmm: |
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
ΜΟΝΟ στο πλαινο και δεσιμο ετσι ωστε να κρατιεται κοντρα...;)
|
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
θα συμφωνισω με τον argi.
ιταλια που παω με διαφορες μοτο παντα στο κεντρικο (εχω δει μοτο να εχει σπασει η βαση του πλαγιου σταντ πιγενοντας σαντορινη). δεν περναμε ποτε τον ιμαντα απνω απο την σελα γιατι η πολυωρη πιεση εκτοσ απο την φθορα στο δερμα κανει και φθορα στο υποστρομα, αλλα δενουμε απο το πλαισιο ψιλα την μοτο αφου εχουμε τιλιξει πρωτα με ενα πανι το σιμειο. παντα ταχιτιτα στο σασμαν. προσοχη στους ιμαντες στην επαφη με τα πλαστικα. αν δεν εχουμε κεντρικο τοτε ο ιμαντας που ειναι απο την αντιθετη μερια που ειναι το πλαγιο σταντ σφιγκετε περισοτερο ωστε να σιμπιεστουν οι αναρτισεις γιο για να μηωσουν την ταλαντοση της μοτο κατα τον κηματισμο και ο ιμαντας απο την μερια του πλαγιου σταντ σφιγκετε ισα ισα να κρατα το σταντ πατιμενο κατω οχι περισοτερο για να μην κανουμε ζιμια στην βαση του σταντ και κατα συνεπεια στον σκελετο της μοτο. η μοτο πρπει να εχει το δυνατον την μικροτερι ταλαντοση οποτε καλο ειναι να ειναι συμπιεσμενες η αναρτισεις. αν ειναι μποσικες με την ταλαντοση ειναι σαν το σκινη που δεν μπορουμε να το κοψουμε τραβοντας ενω αν κανουμε απανωτα αποτομα τραβιγματα κοβετε. αυτο μπορει να γινει και με τον ιμαντα λασκα η να κοπι ο ιμαντας η να μας κανει ζιμια στην μοτο. αν δειτε τα φορτιγα οταν τα δενουν προπαντος τα φορτομενα τα σφιγκουν πιο δινατα στο πατομα για να μην ταλαντεβονται να ειναι μασιφ αν ειναι δυνατον με το πλοιο. |
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
1 Συνημμένο(α)
Απόσπασμα:
(και εγώ ταξιδεύω από μικρό παιδί πέρα δώθε με τα μηχανάκια μου) Μα τα είπαμε δεν είναι ότι δεν τα είπαμε. Το πλαϊνό stand προσφέρει ΠΟΛΥ μεγαλύτερη βάση στήριξης. Δηλαδή αν σου δώσουν ένα τραπεζάκι με τρία πόδια, ποιο προτιμάς, αυτό με τα πόδια στις τρεις κόκκινες γωνίες ή τις τρεις πράσινες; Υπόψη ότι αν η φόρτωση πάει πολύ ψηλά (πράγματα άλλη μια φορά όσο η μπαγκαζιέρα σε ύψος ή παραπάνω τότε η μεταφορά του κέντρου βάρους ή φυσικά το όχι πολύ σταθερό δέσιμο των πραγμάτων στην πράξη εμποδίζει την τοποθέτηση σε πλαϊνό στάντ. |
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Απόσπασμα:
Αν δεν έρθεις σε κάποιον καφέ πάντα έτσι θα φαντάζεσαι !! ;) Συμφωνώ με τον ntinopoulos, 3 σημεία στήριξης είναι καλύτερα απο 2, ακόμα και απο 4 (στην ίδια επιφάνεια). ;) Για τον συναγερμό μυαλό δεν έβαλες απο χθές !! :p |
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Πλαϊνό στάντ, ξεκλείδωτο τιμόνι (το οποίο τελικά θα είναι δεμένο και άρα ακίνητο), πρώτη ταχύτητα στο σασμάν, δεμένη σε 2-3 σημεία (σασί πάντα/σκελετός) προς τα κάτω... όχι από σημεία του πλοίου τα οποία βρίσκονται ψηλά!!
Σκοπός είναι η μηχανή να τραβιέται/πιέζεται προς τα κάτω έτσι ώστε να έχει το δυνατόν χαμηλότερο κ.βάρους και άρα τη μικρότερη δυνατή μετατόπιση!! |
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Απόσπασμα:
Και τα χτεσινά λάστιχα με ραντεβού σε πελάτες τα συνδύασα. Ο συναγερμός ήταν υπενθύμιση των καμένων εγκεφαλικών που έχω κατορθώσει να αποκτήσω. |
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
1. Πλαγιο σταντ
2. Δεσμο απο τη πλευρα του σταντ σε χαμηλο σημειο του καραβιου 3. Ξεκλειδωτο τιμονι ωστε να μπορει να μετακινηθει ευκολα απο το πληρωμα αν υπαρξει προβλημα 4. Παρκαρισμα με τον διαμηκη αξονα της μηχανης ΚΑΘΕΤΑ στο διαμηκη αξονα του πλοιου 5. Πρωτη ταχυτητα στο κιβωτιο (και ενα χοντρο λαστιχο στη μπροστινη μανετα του φρενου ακομη καλυτερα)! **εμπιστευτειτε το λοστρομο στο δεσιμο! Ειναι η δουλεια του το δεσιμο και ξερει 99% καλυτερα απο εμας. Επισημανετε του ΜΟΝΟ απο που να δεσει πανω στη μηχανη. |
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Απόσπασμα:
Το ξεκλείδωτο τιμόνι.Είναι τελείως άχρηστο, γιατί απλά δεν μετακινούνται οι μοτό(και καλύτερα) 2. Το κάθετα και το παράλληλα στο καράβι, δεν το αποφασίζουμε εμείς, αλλά οι καραβιέριδες.Δεν μπορείς εσύ να το βάλεις κόντρα από τους άλλους.Εκτός και αν παίξεις μπουνιές:cool: |
Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!
Απόσπασμα:
|
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:26. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!