GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=21220)

gsmaniac 11-06-2011 14:10

τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
 



YouTube - ‪Test Bardahl xtc-c60 vs Motul 300v vs Castrol power 1 racing + additivo antiattrito 2° PARTE‬‏

Gemat 11-06-2011 14:51

Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
 
Μετρηση συντελεστη τριβης με το λαδι σε θερμοκρασια δωματιου...

δεν νομιζω οτι το τεστ αυτο οδηγει σε καποιο ασφαλες συμπερασμα σχετικα με τη συνολικη λιπαντικη ικανοτητα των λαδιων που δοκιμαστηκαν...

gsmaniac 11-06-2011 15:13

Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 399922)
Μετρηση συντελεστη τριβης με το λαδι σε θερμοκρασια δωματιου...

δεν νομιζω οτι το τεστ αυτο οδηγει σε καποιο ασφαλες συμπερασμα σχετικα με τη συνολικη λιπαντικη ικανοτητα των λαδιων που δοκιμαστηκαν...


στις ιδιες συνθηκες δοκιμαστηκαν.......αν ψαξεις στο youtube,θα βρεις και αλλα τεστ,που θεωρουν τα bardahl κορυφαια:)
εγω δεν προτεινω λαδια....κουβεντα να γινεται;)

Gemat 12-06-2011 01:23

Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac ( 399926)
στις ιδιες συνθηκες δοκιμαστηκαν.......αν ψαξεις στο youtube,θα βρεις και αλλα τεστ,που θεωρουν τα bardahl κορυφαια:)
εγω δεν προτεινω λαδια....κουβεντα να γινεται;)

..εχω δοκιμασει 4 διαφορετικες μαρκες συνθετικων λαδιων στο Varadero μου... (Valvoline,Motul,Castrol και Αgip). Aναθεμα αν καταλαβα εστω και τη παραμικρη διαφορα στη λειτουργια του κινητηρα...

stelth1 12-06-2011 10:23

Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
 
Καλημερα!Αν δεν κανω λαθος,εχει δημοσιευση η Αμερικανικη amsoil ενα τεστ της,με πολλες μαρκες λαδιων,απο το οποιο εχουν βγει πολλα καλα συμπερασματα,οτι λαμπει(διαφημιζετε)δεν ειναι χρυσος!!!

Gemat 12-06-2011 11:05

Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από stelth1 ( 400329)
Καλημερα!Αν δεν κανω λαθος,εχει δημοσιευση η Αμερικανικη amsoil ενα τεστ της,με πολλες μαρκες λαδιων,απο το οποιο εχουν βγει πολλα καλα συμπερασματα,οτι λαμπει(διαφημιζετε)δεν ειναι χρυσος!!!


...απο το συγκεκριμενο τεστ βεβαια το αποτελεσμα ειναι οτι το Amsoil ειναι κορυφαιο λιπαντικο και οτι τα υπολοιπα ειναι για τη σαλατα και οχι για τον κινητηρα μας...

stelth1 12-06-2011 11:20

Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
 
Οχι ακριβως....απλα ειναι αξιοπιστο κ το εχουν αποδεχθει κ οι αλλες εταιρειες λιπαντικων,οι επιλογες ειναι δικες μας εκτος αν επιλεγουν αλλοι.....

forester 12-06-2011 11:54

Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 400260)
..εχω δοκιμασει 4 διαφορετικες μαρκες συνθετικων λαδιων στο Varadero μου... (Valvoline,Motul,Castrol και Αgip). Aναθεμα αν καταλαβα εστω και τη παραμικρη διαφορα στη λειτουργια του κινητηρα...

Στις μοτο με κοινό λιπαντικό για σαζμάν και κινητήρα, καταλαβαίνεις πολλές διαφορές (όταν υπάρχουν) μετά από 1500-2000 χλμ με τα λάδια, στη συμπεριφορά και στην αίσθηση του σαζμάν. Στα GS πώς να καταλάβεις διαφορά;;; Εγώ στις προηγούμενες μοτο που είχα έβλεπα διαφορές από λάδι σε λάδι. Το γλυκό δούλεμα του σαζμάν το είχα δει με MOTUL 5100, σε Africa, V-Strom & Varadero. Τα Agip, Valvoline όταν ζεσταίνονταν αρκετά , κοπάναγε το σαζμαν. Τα Castrol δεν έδειξαν κάτι ιδιαίτερο σε σχέση με τα MOTUL. Πάντα αναφέρομαι σε ημισυνθετικό 15-50 , που προτείνουν όλες οι εταιρείες για τα μεσαία και μεγάλα 2κύλινδρα ON-OFF. Στο Tiger, που έμπαιναν συνθετικά και πρότεινε η Triumph MOBIL 1, ήταν το χάλι το μαύρο μετά από 20' στην κίνηση.... Μου έβαλε κάποια άλλα ο μηχανικός μου την τελευταία φορά (δεν μπορώ να θυμηθώ με τίποτα...) και είδα τεράστια διαφορά. Πάντα στο πώς δουλεύει το σαζμάν! Στον κινητήρα -δυστυχώς- τα αποτελέσματα θα φανούν "κατόπιν εορτής":(:(:hmmm:

gsmaniac 12-06-2011 14:07

Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από forester ( 400398)
Στις μοτο με κοινό λιπαντικό για σαζμάν και κινητήρα, καταλαβαίνεις πολλές διαφορές (όταν υπάρχουν) μετά από 1500-2000 χλμ με τα λάδια, στη συμπεριφορά και στην αίσθηση του σαζμάν. Στα GS πώς να καταλάβεις διαφορά;;; Εγώ στις προηγούμενες μοτο που είχα έβλεπα διαφορές από λάδι σε λάδι. Το γλυκό δούλεμα του σαζμάν το είχα δει με MOTUL 5100, σε Africa, V-Strom & Varadero. Τα Agip, Valvoline όταν ζεσταίνονταν αρκετά , κοπάναγε το σαζμαν. Τα Castrol δεν έδειξαν κάτι ιδιαίτερο σε σχέση με τα MOTUL. Πάντα αναφέρομαι σε ημισυνθετικό 15-50 , που προτείνουν όλες οι εταιρείες για τα μεσαία και μεγάλα 2κύλινδρα ON-OFF. Στο Tiger, που έμπαιναν συνθετικά και πρότεινε η Triumph MOBIL 1, ήταν το χάλι το μαύρο μετά από 20' στην κίνηση.... Μου έβαλε κάποια άλλα ο μηχανικός μου την τελευταία φορά (δεν μπορώ να θυμηθώ με τίποτα...) και είδα τεράστια διαφορά. Πάντα στο πώς δουλεύει το σαζμάν! Στον κινητήρα -δυστυχώς- τα αποτελέσματα θα φανούν "κατόπιν εορτής":(:(:hmmm:

την αλλη εβδομαδα φτανω τις 100000 χλμ και τα λαδια μου μεχρι τις 90000,ηταν αυτα που βαζει η bmw στα εξουσιοδοτημενα.....
μετα τις 90000 χλμ δοκιμασα τα BARDAHL και η διαφορα που ειδα εγω ηταν αρκετη.......μια μπαρα κατω η θερμοκρασια,πιο ησυχο δουλεμα ο κινητηρας και το πιο σημαντικο(νομιζω) στην αλλαγη λαδιου,το λαδι δεν ηταν καμμενο οπως εβγαινε μεχρι τωρα........:cool:
αξιζει να πω οτι μεχρι τωρα ο κινητηρας μου δεν εχει καψει σταγονα λαδι....ανεξαρτητου μαρκας:)
δεν το συνιστω σε κανεναν,απλα την εμπειρια μου γραφω....;)

forester 12-06-2011 18:11

Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac ( 400465)
την αλλη εβδομαδα φτανω τις 100000 χλμ και τα λαδια μου μεχρι τις 90000,ηταν αυτα που βαζει η bmw στα εξουσιοδοτημενα.....
μετα τις 90000 χλμ δοκιμασα τα BARDAHL και η διαφορα που ειδα εγω ηταν αρκετη.......μια μπαρα κατω η θερμοκρασια,πιο ησυχο δουλεμα ο κινητηρας και το πιο σημαντικο(νομιζω) στην αλλαγη λαδιου,το λαδι δεν ηταν καμμενο οπως εβγαινε μεχρι τωρα........:cool:
αξιζει να πω οτι μεχρι τωρα ο κινητηρας μου δεν εχει καψει σταγονα λαδι....ανεξαρτητου μαρκας:)
δεν το συνιστω σε κανεναν,απλα την εμπειρια μου γραφω....;)

ΟΚ, αναφέρθηκα σε διαφορές που γίνονται αντιληπτές κατά την οδήγηση. Στην αλλαγή, εφόσον είδες όσα λες, αλλάζει το πράγμα. Για τη θερμοκρασία τώρα, εσένα δουλεύει στις 3 μπάρες;;; Ή πριν δούλευε στις 5;

GeorgeP 13-06-2011 10:19

Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 399922)
Μετρηση συντελεστη τριβης με το λαδι σε θερμοκρασια δωματιου...

δεν νομιζω οτι το τεστ αυτο οδηγει σε καποιο ασφαλες συμπερασμα σχετικα με τη συνολικη λιπαντικη ικανοτητα των λαδιων που δοκιμαστηκαν...

Ειναι μια προσωμειωση ακριβειας για τον συντελεστη τριβης οπως λες!! οπως λες κι εσυ...σε θερμοκρασια δωματιου, μονον που με την τριβη στο συγκεκριμενο σημειο επαφης οπως φαινεται στο βιντεο αυξανεται η θερμοκρασια (οπως πχ, γινεται στο ρελαντι σε εναν κινητηρα στα ελατηρια/κυλινδρα) και με την προσθηκη βαρους τα φορτια στο σημειο επαφης αυξανονται ακομα περισσοτερο οπως και η θερμοκρασια επισης(οπως γινεται σε ενα κινητρα σε συνθηκες πιεσης!).

Αυτος ο τροπος τεστ ειναι εκεινος που ακουλουθουν ολες οι εταιρειες λιπαντικων στα εργαστηρια τους για να δουν την διατηρηση του ιξωδες και την λιπαντικοτητα του λαδιου σε ακραιες συνθηκες στην μοναδα του χρονου. Σκεψουν οτι ενα λαδι, σε ενα κινητηρα που δουλευει στο μαξιμουμ των στροφων του στην ιδα μοναδα χρονου, θα τραβηξει λιγοτερα παθη απο το παραθετομενο τεστ!

GeorgeP 13-06-2011 10:25

Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 400260)
..εχω δοκιμασει 4 διαφορετικες μαρκες συνθετικων λαδιων στο Varadero μου... (Valvoline,Motul,Castrol και Αgip). Aναθεμα αν καταλαβα εστω και τη παραμικρη διαφορα στη λειτουργια του κινητηρα...

Μην ξεχνας οτι εχεις υδροψυκτο!!! Το νερο ''πνιγει'' θορυβους που παραγνται μεσα στον κινητηρα, σε εναν αεροψυκτο δεν συμβαινει αυτο!!!
Το δικο σου υδροψυκτο οσο και να το ζορισεις το ιδιο θα ακουγεται σε ολες τις συνθηκες με οτιδηποτε λαδι αφου η θερμοκρασια κρατιεται σταθερη στους 90-110 βαθμους. Ενα αεροψυκτο ομως ξεπερναει κατα πολυ αυτιυς τους βαθμους με αποτελεσμα να ακουγονται κλαπατσιμπαλα μετα απο 3 ωρες στο μποτιλιαρισμα της Αθηνας -αποτελεσμα των διαστολων των μεταλλων του - κι ενα καλο λαδι θα κανει καλυτερη δουλεια σε αυτον τον τομεα της ακουστικης! Οχι ομως και για τις τρεις ωρες καταπιεσης του μεσα στην αθηνα, απλα ενα υποδιεστερο θα δουλεψει σωστα για μια ωρα και ενα καλλυτερο για 2 ωρες, την τριτη ωρα ολα θα κουγονται!!

gsmaniac 13-06-2011 12:46

Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
 
ειπα και εγω.......ο γκουρου των λαδιων που εχει εξαφανιστει;;;:D


gsmaniac 13-06-2011 12:50

Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από forester ( 400593)
ΟΚ, αναφέρθηκα σε διαφορές που γίνονται αντιληπτές κατά την οδήγηση. Στην αλλαγή, εφόσον είδες όσα λες, αλλάζει το πράγμα. Για τη θερμοκρασία τώρα, εσένα δουλεύει στις 3 μπάρες;;; Ή πριν δούλευε στις 5;

η θερμοκρασια με τα μαμισια λαδια,μου εδειχνε 5 μπαρες συνεχως και σε ταξιδια και στην πολη(χειμωνα -καλοκαιρι)...
με τα bardahl....4 παυλες μεσα στην πολη και οταν ταξιδευω πανω απο 140, 5 παυλες...:)
ο θορυβος μετα την δευτερη αλλαγη λαδιων εχει μειωθει αισθητα(ισως να φταιει οτι το μοτερ εχει ανοιξει αρκετα);)

forester 13-06-2011 18:52

Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac ( 401028)
η θερμοκρασια με τα μαμισια λαδια,μου εδειχνε 5 μπαρες συνεχως και σε ταξιδια και στην πολη(χειμωνα -καλοκαιρι)...
με τα bardahl....4 παυλες μεσα στην πολη και οταν ταξιδευω πανω απο 140, 5 παυλες...:)
ο θορυβος μετα την δευτερη αλλαγη λαδιων εχει μειωθει αισθητα(ισως να φταιει οτι το μοτερ εχει ανοιξει αρκετα);)

Πρέπει να υπάρχουν διαφορές στα μοντέλα, γιατί το δικό μου , παντού και με θερμοκρασίες από 15 (βράδυ) σε ταξίδι έως και 35+ μεσημέρι στην πόλη, δουλεύει σταθερά με 4 παύλες.
Είναι μοντέλο 2010, με 4000 χλμ + κάτι ψιλά. Έχει καταναλώσει 450 ml λαδάκι, από τα 1471 χλμ που το πήρα στα χέρια μου στις 18/5 έως σήμερα. Λαδάκια τα Castrol 15W-50 που λέει η "μαμά".

gsmaniac 13-06-2011 19:00

Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από forester ( 401219)
Πρέπει να υπάρχουν διαφορές στα μοντέλα, γιατί το δικό μου , παντού και με θερμοκρασίες από 15 (βράδυ) σε ταξίδι έως και 35+ μεσημέρι στην πόλη, δουλεύει σταθερά με 4 παύλες.
Είναι μοντέλο 2010, με 4000 χλμ + κάτι ψιλά. Έχει καταναλώσει 450 ml λαδάκι, από τα 1471 χλμ που το πήρα στα χέρια μου στις 18/5 έως σήμερα. Λαδάκια τα Castrol 15W-50 που λέει η "μαμά".


αυτο ειναι το μονο σιγουρο....;)
το εχω διασταυρωσει με πολλους.....:o
θα ηταν ενδιαφερον να δοκιμασεις κατι αλλο,μηπως και δεις διαφορα....;)

forester 14-06-2011 07:48

Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
 
:):):)
Από δοκιμές, άλλο τίποτα:)
Ακόμα είναι νωρίς. Λίγο μετά τις 5000χλμ, που θα έχω από Δευτέρα μετά το Ακρόπολις, θα το πάω για λάδια-φίλτρο. Προς το παρόν θα βάλω τα ίδια (θα πάω εκεί που το πήρα.....) και στις 10000, θα δούμε. Κάπου αλλού θα το πάω και θα δοκιμάσω κάτι άλλο, εκτός αν μείνω τόσο ευχαριστημένος..... Μέχρι τότε θα τα λέμε και θα αποφασίσω την επόμενη δοκιμή;)

stelth1 14-06-2011 11:42

Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
 
Mεγαλη διαφορα εχω δει με τα αμερικανικα TORCO κ σε θεμα καταναλωσης αλλα κ θορυβου!

GeorgeP 14-06-2011 13:39

Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από forester ( 401219)
Πρέπει να υπάρχουν διαφορές στα μοντέλα, γιατί το δικό μου , παντού και με θερμοκρασίες από 15 (βράδυ) σε ταξίδι έως και 35+ μεσημέρι στην πόλη, δουλεύει σταθερά με 4 παύλες.
Είναι μοντέλο 2010, με 4000 χλμ + κάτι ψιλά. Έχει καταναλώσει 450 ml λαδάκι, από τα 1471 χλμ που το πήρα στα χέρια μου στις 18/5 έως σήμερα. Λαδάκια τα Castrol 15W-50 που λέει η "μαμά".


Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac ( 401224)
αυτο ειναι το μονο σιγουρο....;)

το εχω διασταυρωσει με πολλους.....:o

θα ηταν ενδιαφερον να δοκιμασεις κατι αλλο,μηπως και δεις διαφορα....;)

Tελικα τα μποξερ καινε λαδακι της ταξεως του μισου λιτρου για 2500κμ οπως διαβαζω σε πολλα ποστς ¨η δεν καινε γραμμαριο(!!!!) λογω διαφορων στα μοντέλα????:D

Gemat 14-06-2011 14:07

Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 401680)
Tελικα τα μποξερ καινε λαδακι της ταξεως του μισου λιτρου για 2500κμ οπως διαβαζω σε πολλα ποστς ¨η δεν καινε γραμμαριο(!!!!) λογω διαφορων στα μοντέλα????:D

Ολα ειναι θεμα προοπτικης....

Εγω για παραδειγμα το παραπανω ποστ το μεταφραζω ως εξης

Δεν καιει ΟΥΤΕ μισο λιτρακι (450μλ) λαδι σε ΠΑΝΩ απο 2500 χιλιομετρα (4000+ απο 1471)! :sm7::sm7::sm7:

gsmaniac 14-06-2011 14:48

Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 401680)
Tελικα τα μποξερ καινε λαδακι της ταξεως του μισου λιτρου για 2500κμ οπως διαβαζω σε πολλα ποστς ¨η δεν καινε γραμμαριο(!!!!) λογω διαφορων στα μοντέλα????:D

Εγώ μιλάω για το δικό μου μοτέρ.....:sm7:
Δεν θα μπορούσα να πω για αλλα μοτέρ....;)

forester 14-06-2011 17:12

Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Gemat ( 401693)
Ολα ειναι θεμα προοπτικης....

Εγω για παραδειγμα το παραπανω ποστ το μεταφραζω ως εξης

Δεν καιει ΟΥΤΕ μισο λιτρακι (450μλ) λαδι σε ΠΑΝΩ απο 2500 χιλιομετρα (4000+ απο 1471)! :sm7::sm7::sm7:

ενδιαφέρουσα άποψη:):):) έτσι έλεγα όταν είχα FΙΑΤ, Alfa Romeo 1750 κλπ:o:o Τα τελευταία 10++ χρόνια με τζαπανάκια, μοτό και τουτού, αυτά τα βλέπω σαν προβλήματα:mad::(
Εξαιρείται ο αερόψυκτος της μπέμπας;)
Πάντως σήμερα που μίλησα με έμπειρο μηχανικό BMW στη Βουλιαγμένης, του είπα ακριβώς τα παραπάνω και η απάντησή του ήταν ότι έτσι είναι και πολλές φορές σταματάει η κατανάλωση λαδιού μετά από κάποια χιλιάδες χλμ. Το ίδιο λένε και πολλοί ιδιοκτήτες. Δε συμβαίνει πάντα, άρα τα μοτέρ έχουν διαφορές, ακόμα και σε ίδια μοντέλα, οπότε έχουμε να κάνουμε με ψυχολογία-προσωπικότητα:sm7::sm7::sm7:

Gemat 14-06-2011 19:09

Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από forester ( 401781)
ενδιαφέρουσα άποψη:):):) έτσι έλεγα όταν είχα FΙΑΤ, Alfa Romeo 1750 κλπ:o:o Τα τελευταία 10++ χρόνια με τζαπανάκια, μοτό και τουτού, αυτά τα βλέπω σαν προβλήματα:mad::(
Εξαιρείται ο αερόψυκτος της μπέμπας;)
Πάντως σήμερα που μίλησα με έμπειρο μηχανικό BMW στη Βουλιαγμένης, του είπα ακριβώς τα παραπάνω και η απάντησή του ήταν ότι έτσι είναι και πολλές φορές σταματάει η κατανάλωση λαδιού μετά από κάποια χιλιάδες χλμ. Το ίδιο λένε και πολλοί ιδιοκτήτες. Δε συμβαίνει πάντα, άρα τα μοτέρ έχουν διαφορές, ακόμα και σε ίδια μοντέλα, οπότε έχουμε να κάνουμε με ψυχολογία-προσωπικότητα:sm7::sm7::sm7:

Νομιζω οτι πολυ ασχολουμαστε με τα παλιολαδα....

Αλλαγη καθε προβλεπομενο διαστημα και ας περασει ο κινητηρας οπως μπορει με οτι εχει περισσεψει! Εχει μεσα τεσσερα σχεδον λιτρα για να λιπαινεται! Ε ας βολευτει με αυτα!Νεύρα


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:29.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!