![]() |
τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
|
Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
Απόσπασμα:
δεν νομιζω οτι το τεστ αυτο οδηγει σε καποιο ασφαλες συμπερασμα σχετικα με τη συνολικη λιπαντικη ικανοτητα των λαδιων που δοκιμαστηκαν... |
Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
Απόσπασμα:
στις ιδιες συνθηκες δοκιμαστηκαν.......αν ψαξεις στο youtube,θα βρεις και αλλα τεστ,που θεωρουν τα bardahl κορυφαια:) εγω δεν προτεινω λαδια....κουβεντα να γινεται;) |
Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
Καλημερα!Αν δεν κανω λαθος,εχει δημοσιευση η Αμερικανικη amsoil ενα τεστ της,με πολλες μαρκες λαδιων,απο το οποιο εχουν βγει πολλα καλα συμπερασματα,οτι λαμπει(διαφημιζετε)δεν ειναι χρυσος!!!
|
Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
Απόσπασμα:
...απο το συγκεκριμενο τεστ βεβαια το αποτελεσμα ειναι οτι το Amsoil ειναι κορυφαιο λιπαντικο και οτι τα υπολοιπα ειναι για τη σαλατα και οχι για τον κινητηρα μας... |
Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
Οχι ακριβως....απλα ειναι αξιοπιστο κ το εχουν αποδεχθει κ οι αλλες εταιρειες λιπαντικων,οι επιλογες ειναι δικες μας εκτος αν επιλεγουν αλλοι.....
|
Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
Απόσπασμα:
την αλλη εβδομαδα φτανω τις 100000 χλμ και τα λαδια μου μεχρι τις 90000,ηταν αυτα που βαζει η bmw στα εξουσιοδοτημενα..... μετα τις 90000 χλμ δοκιμασα τα BARDAHL και η διαφορα που ειδα εγω ηταν αρκετη.......μια μπαρα κατω η θερμοκρασια,πιο ησυχο δουλεμα ο κινητηρας και το πιο σημαντικο(νομιζω) στην αλλαγη λαδιου,το λαδι δεν ηταν καμμενο οπως εβγαινε μεχρι τωρα........:cool: αξιζει να πω οτι μεχρι τωρα ο κινητηρας μου δεν εχει καψει σταγονα λαδι....ανεξαρτητου μαρκας:) δεν το συνιστω σε κανεναν,απλα την εμπειρια μου γραφω....;) |
Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
Απόσπασμα:
Αυτος ο τροπος τεστ ειναι εκεινος που ακουλουθουν ολες οι εταιρειες λιπαντικων στα εργαστηρια τους για να δουν την διατηρηση του ιξωδες και την λιπαντικοτητα του λαδιου σε ακραιες συνθηκες στην μοναδα του χρονου. Σκεψουν οτι ενα λαδι, σε ενα κινητηρα που δουλευει στο μαξιμουμ των στροφων του στην ιδα μοναδα χρονου, θα τραβηξει λιγοτερα παθη απο το παραθετομενο τεστ! |
Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
Απόσπασμα:
Το δικο σου υδροψυκτο οσο και να το ζορισεις το ιδιο θα ακουγεται σε ολες τις συνθηκες με οτιδηποτε λαδι αφου η θερμοκρασια κρατιεται σταθερη στους 90-110 βαθμους. Ενα αεροψυκτο ομως ξεπερναει κατα πολυ αυτιυς τους βαθμους με αποτελεσμα να ακουγονται κλαπατσιμπαλα μετα απο 3 ωρες στο μποτιλιαρισμα της Αθηνας -αποτελεσμα των διαστολων των μεταλλων του - κι ενα καλο λαδι θα κανει καλυτερη δουλεια σε αυτον τον τομεα της ακουστικης! Οχι ομως και για τις τρεις ωρες καταπιεσης του μεσα στην αθηνα, απλα ενα υποδιεστερο θα δουλεψει σωστα για μια ωρα και ενα καλλυτερο για 2 ωρες, την τριτη ωρα ολα θα κουγονται!! |
Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
ειπα και εγω.......ο γκουρου των λαδιων που εχει εξαφανιστει;;;:D |
Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
Απόσπασμα:
η θερμοκρασια με τα μαμισια λαδια,μου εδειχνε 5 μπαρες συνεχως και σε ταξιδια και στην πολη(χειμωνα -καλοκαιρι)... με τα bardahl....4 παυλες μεσα στην πολη και οταν ταξιδευω πανω απο 140, 5 παυλες...:) ο θορυβος μετα την δευτερη αλλαγη λαδιων εχει μειωθει αισθητα(ισως να φταιει οτι το μοτερ εχει ανοιξει αρκετα);) |
Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
Απόσπασμα:
Είναι μοντέλο 2010, με 4000 χλμ + κάτι ψιλά. Έχει καταναλώσει 450 ml λαδάκι, από τα 1471 χλμ που το πήρα στα χέρια μου στις 18/5 έως σήμερα. Λαδάκια τα Castrol 15W-50 που λέει η "μαμά". |
Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
Απόσπασμα:
αυτο ειναι το μονο σιγουρο....;) το εχω διασταυρωσει με πολλους.....:o θα ηταν ενδιαφερον να δοκιμασεις κατι αλλο,μηπως και δεις διαφορα....;) |
Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
:):):)
Από δοκιμές, άλλο τίποτα:) Ακόμα είναι νωρίς. Λίγο μετά τις 5000χλμ, που θα έχω από Δευτέρα μετά το Ακρόπολις, θα το πάω για λάδια-φίλτρο. Προς το παρόν θα βάλω τα ίδια (θα πάω εκεί που το πήρα.....) και στις 10000, θα δούμε. Κάπου αλλού θα το πάω και θα δοκιμάσω κάτι άλλο, εκτός αν μείνω τόσο ευχαριστημένος..... Μέχρι τότε θα τα λέμε και θα αποφασίσω την επόμενη δοκιμή;) |
Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
Mεγαλη διαφορα εχω δει με τα αμερικανικα TORCO κ σε θεμα καταναλωσης αλλα κ θορυβου!
|
Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
Απόσπασμα:
Εγω για παραδειγμα το παραπανω ποστ το μεταφραζω ως εξης Δεν καιει ΟΥΤΕ μισο λιτρακι (450μλ) λαδι σε ΠΑΝΩ απο 2500 χιλιομετρα (4000+ απο 1471)! :sm7::sm7::sm7: |
Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
Απόσπασμα:
Δεν θα μπορούσα να πω για αλλα μοτέρ....;) |
Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
Απόσπασμα:
Εξαιρείται ο αερόψυκτος της μπέμπας;) Πάντως σήμερα που μίλησα με έμπειρο μηχανικό BMW στη Βουλιαγμένης, του είπα ακριβώς τα παραπάνω και η απάντησή του ήταν ότι έτσι είναι και πολλές φορές σταματάει η κατανάλωση λαδιού μετά από κάποια χιλιάδες χλμ. Το ίδιο λένε και πολλοί ιδιοκτήτες. Δε συμβαίνει πάντα, άρα τα μοτέρ έχουν διαφορές, ακόμα και σε ίδια μοντέλα, οπότε έχουμε να κάνουμε με ψυχολογία-προσωπικότητα:sm7::sm7::sm7: |
Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον
Απόσπασμα:
Αλλαγη καθε προβλεπομενο διαστημα και ας περασει ο κινητηρας οπως μπορει με οτι εχει περισσεψει! Εχει μεσα τεσσερα σχεδον λιτρα για να λιπαινεται! Ε ας βολευτει με αυτα!Νεύρα |
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:29. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!