![]() |
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 2.000ΧΙΛ. ΕΧΩ ΜΙΑ GS 1200 ADVENTURE TOY 2010 THN ΟΠΟΙΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΤΟΝ ΔΕΚΑΤΟ ΜΗΝΑ ΤΟΥ 2010 ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ 6.200 ΧΙΛ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ : ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΒΑΖΩ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΟΙ ΜΠΑΡΕΣ ΤΗΣ ΕΝΔΕΙΞΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΥΟ Η ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ Η ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΤΙΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 10 ΜΕ 20 ΛΙΤΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΣΑΝ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΣΑ ΧΙΛ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΜΟΥ.ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΜΒΕΙ ΝΑ ΒΑΛΩ 20EURO ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΕΒΕΙ ΚΑΜΙΑ ΜΠΑΡΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΚΑΝΩ 10ΧΙΛ. ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΩ. ΑΝ ΓΕΜΙΣΩ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΤΟΤΕ Ο ΔΕΙΚΤΗΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ( ΠΙΣΤΕΥΩ ) ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΡΥΘΜΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΠΑΡΑ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΝΑΒΕΙ Η ΕΝΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΡΕΖΕΡΒΑΣ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΣΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΧΤΕΙ Ο ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΑΦΟΥ Η ΜΗΧΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΛΛΑ ΣΕ ΜΙΑ ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΓΝΩΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΥΛΑΡΩ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ. ΕΧΩ ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΣΕ ΞΕΝΑ FORUM ΟΤΙ ΣΤΑ ADVENTURE ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΥΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ .ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΠΕΝΤΕ ΦΟΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ, ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΒΑΘΜΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΩΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΥΠΟΛΕΙΠΟΜΕΝΑ ΧΙΛ. ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΕΙΣ ΚΟΥΦΟ ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΝΑ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΧΙΛ ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ ΕΝΩ ΤΑΞΙΔΕΥΑ. ΤΕΛΟΣ, ΣΕ ΕΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩ ΚΑΙ ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ ! :(:( |
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙ
Σωστά σου το ανέφεραν στο συνεργείο αυτό για το γέμισμα,αλλά επειδή μας είναι δύσκολο κάθε φορά να βάζουμε 50+ ευρώ, μηδένιζε και την κατανάλωση κάθε φορά που βάζεις βενζίνη ;)
Εμένα έτσι μου έστρωσε και όλα οκ από τότε ;) |
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙ
Απόσπασμα:
Η δικιά μου δεν έχει παρά μόνο αν ανάψει το λαμπάκι :hmmm::hmmm: |
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙ
Μην τρελλαίνεσαι, λογικό είναι να κάνει έτσι όπως λένε και τα παιδιά. Για να σου πει πόσα χιλιόμετρα σου μένουν θα πρέπει πρώτα να υπολογίσει πόσα καις με τον τρόπο που οδηγείς, δεν γίνεται αλλιώς. Αρκεί βέβαια αυτό να διαρκέσει μερικά χιλιόμετρα. Κι εμένα έτσι κάνει και δεν πολυδίνω σημασία, μέχρι που στρώνει μόνο του.
|
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙ
Σε μένα δουλεύει άψογα. Και οι μπάρες αλλά και η έδειξη χιλιομέτρων ...
Όσο για τα υπολοιπόμενα χιλιόμετρα, είναι όπως τα λέει ο Βαγγέλης (EvVas) ... Ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, βλέπεις κ τα υπολοιπόμενα χιλιόμετρα ... ;) |
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙ
εγω δεν κατακλαβαινω γιατι πας με τα νταμακια της σταθμης>????
ως γνωστον εχουν μεγαλες ανοχες.........:(:( υπολογιζεις τα χιλιομετρα σου....και αν θες κανεις ρεσετ το υπολογιστη ταξιδιου και υπολογιζεις τα χιλιομετρα σου κατα προσεγγιση..... τα νταμακια του ρεζερβουαρ ΔΕΝ ειναι να τα εμπιστευεσε,,,,,ΔΕΝ λεω σε εμενα π.χ. Δουλευουν-υπολογιζουν ΣΩΣΤΑ....αλλα....καθε φορα φουλάρω την μοτο και μετα το γέμισμα κανω ρεσετ σε υπολογιστη ταξιδιου και στους 2 επιμερους υπολογιστες χιλιομετρων.....:):):):cool::cool::cool: |
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙ
Στη δικιά μου δουλεύουν σωστά. Μπορεί όχι με τρομερή ακρίβεια αλλά σωστά.Τις μπαρίτσες φίλε τις βλέπουμε για να μας δείχνουν την εικόνα με την πρώτη ματιά;););)
|
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙ
δουλεψε καλυτερα με το trip computer μιας και στο θεμα μπαρες χανει το adv.
|
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙ
Πάντως είναι γνωστό θέμα. Νόμιζα ότι είχε φτιαχτεί (φτιάχνει πάντως).
Εγώ δεν το είχα ποτέ το πρόβλημα, αλλά πάντα παίζω και με το trip (συνήθειο από παλιά). |
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΙΔΙΑ.
ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΕΛΙΚΑ. ;);) |
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙ
Φιλαράκια πήγεναι να σου αλαξουν τον αισθητήρα
Τώρα που είναι στην εγγύηση διότι σύμφωνα με τα γραφόμενα σου υπάρχει πρόβλημα την πατισα δυο φορές και εγώ μετο RT και γύρευε βεντζινα μου το άλλαξαν άμεσα Γενικά ο ηλεκτρονικός δείκτης στάθμης υποφέρει απο επικαθημενες ουσίες των καυσίμων και έτσι δείχνει λάθος ενδειξεις |
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙ
Καλημέρα Φίλε Μάριε! Καταρχάς να σου πώ πως έχουμε την ίδια μηχανή εμένα αγοράστηκε τέλη Σεπτεμβριού.
Ειμαι παθών και γνώστης του συγκεκριμένου προβλήματος και δυστυχώς ακόμα δεν είμαι σίγουρος 100% αν το έχω λύσει! Εχω κάνει 3 φορές καλιμπράρισμα 2 φορές αναβάθμιση λογισμικου και μια φορά άλλαξα τον αισθητήρα ενδειξεων φυσικά μεσα στην εγγύηση. Το πρόβλημα το έχω διαπιστώσει απο τα πρώτα 500 χιλιόμετρα. Το πρόβλημα μπορεί να σοβαρότερο απο απλά μια λάθος ενδειξη. Ειναι πολύ πιθανό να μείνει και απο καύσιμο στη μέση του πουθενα έχοντας range απο 50 μέχρι και 80 χλμ. Η λύση εκτακτης ανάγκης εκεί βέβαια είναι να πλαγιαζεις την μηχανή επιτοπου όσο μπορείς προς τα αριστερα για να πέσει λίγο καυσιμο και να πάρει ξανα μπροστα δίνοντας λιγα χιλιόμετρα για να βρεις κάποιο πρατήριο. Αλλά σε ενα απόλυτο μηχάνημα οδήγησης που αγγίζει τα 20.000 ευρώ και ειδικά αν είσαι στη μέση του πουθενα δεν θές να σου συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο! Να τονίσω πως δεν συμβουλέυομαι τις γραμμές του δείκτη αλλά πάντα την ένδειξη range (πάντα με μηδενισμό της μέσης κατανάλωσης & ταχύτητας σε κάθε γέμισμα). Το πρόβλημα έχει να κάνει δυστυχώς μόνο στα Adventure (και κυρίως στα νεότερα) λόγω της ιδιαιτερότητας του τεπόζιτου. Το πρόβλημα είναι στον σχεδιασμό και την φιλοσοφία του αισθητήρα που "διαβάζει" τις ενδείξεις. Ο συγκεκριένος είναι τοποθετημένος στο αριστερό "μαγουλο του τεπόζιτου με αποτελεσμα να "διαβάζει" τη στάθμη του καυσίμου που βρίσκεται στο αριστερό μάγουλο. Οσο η στάθμη του καυσίμου είναι μέχρι τη μέση και λιγο παρακάτω όλα καλά διαβάζει σωστά με βάση την αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων. Οταν η στάθμη πέφτει πιο κάτω απο το χώρισμα των δύο μαγουλων τότε αρχίσει το πρόβλημα. Το πιο συνηθισμένο είναι εκει που έχεις πχ. range 200-250 και 4 γραμμές ένδειξη ξαφνικα να πέφτει στις 2 γραμμες ή και στη μια απευθείας και να δείχνει 100 ή 90 range. Αυτό οφείλεται στο ότι η ποσότητα του καυσίμου που μένει στα δεξιά δεν φαίνεται πουθενα. Μετά απο πάμπολες εισηγήσεις προς την bmw Ελλας κάποια στιγμή τεχνικός απο εξουσιοδοτημένο επισκευαστή με ενημέρωσε πως η bmw στην Γερμανία γνωρίζει το εν λόγω πρόβλημα και σκοπέυει να βγάλει νέου τύπου διπλό αισθητήρα μόνο για τα adventure με δυνατότητα να διαβάζει ταυτόχρονα και απο τα 2 μάγουλα την σταθμη του καυσίμου και να βγάζει πιο αληθοφανείς ενδείξεις! Ακόμα βέβαια δεν έχει κυκλοφορήσει αλλά αναμένουμε. Πρόσφατα πριν απο 1 μήνα με καλέσαν απο την BMW για να παω να κάνω ενα καινούριου τύπου καλιμπράρισμα που σύμφωνα με την BMW διορθώνει το πρόβλημα. Ακόμα δεν έχω διαπιστώσει αν έχει λυθεί ή όχι διότι δεν πρόλαβα να κάνω πολλά χιλιόμετρα και να αδιάσει το τεπόζιτο. Προσωπικά θεωρώ πως δεν είναι λύση το να γεμίζω πάντα το τεπόζιτο για να είμαι σίγουρος της ένδειξης και δεν είναι εφικτό. Επίσης το να ξέρεις πόση ακριβώς αυτονομία έχεις με την ένδειξη range είναι και θέμα οικονομίας διότι έχεις την δυνατότητα να επιλέξεις το πρατήριο που θες και όχι να βάλεις στο πρώτο που θα βρεις μόλις το range πέσει στα 80-60. Η γνώμη μου είναι με την πρώτη ευκαιρία να πάς να το κοιτάξουν και να σου αλλάξουν τον αισθητήρα και μετά να σου κάνουν και το "νεου" τύπου καλιμπράρισμα που βγάλανε τώρα μπας και βελτιωθεί κάπως. Ελπίζω και εύχομαι να σε βοήθησα να καταλάβεις το πρόβλημα και εύχομαι να λύθεί σε όλους όσους το αντιμετωπίζουμε γρήγορα. |
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙ
παιδιά κι εγώ που είχα Adventure 2010 μου έκανε κάτι κουλά πού και πού στην αρχή ο δείκτης βενζίνης.
μετά από 3-4 φορές όμως που την άφησα με ένα λίτρο στο ντεπόζιτο και κατόπιν φουλ γέμισμα, έστρωσε. Ειχα ρωτήσει κι εγώ στην αντιπροσωπεία και μου είχαν πει ότι η χωροταξία του ντεπόζιτου ψιλομπερδεύει τον δείκτη, αλλά δεν είναι τίποτα ανησυχητικό. Το απλό GS που έχω τώρα, είναι πολύ πιο smooth στην ένδειξη. Οσο για αυτό που λέει ο φίλος evanslam, να πλαγιάζει τη μηχανή να κουνηθεί η βενζίνη, πώς θα το κάνει αυτό, κινδυνεύει αφενός να του πέσει κάτω κι αφετέρου να μην μπορεί να την ξανασηκώσει. |
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙ
to idio iha ke ego.. pigene na sou alaxoune ton aisthitira tora pou ehis akoma egiisi.. o aisthitiras aftos ine adistasis se sira, ke analoga se ti ipsos vrahikiklonou sou dihnoun ke tin stathmi.. ine san "fidi"..
|
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙ
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΙΔΙΑ!
ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΟΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΙΜΠΡΑΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΔΕΞΑΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΛYΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ. ΘΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΑΝΑΠΟΛΩ ΤΗΝ Κ1200GT ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ !! :hmmm: |
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙ
Τα πάντα είναι δυνατά (σε κάθε μάρκα με κάθε κόστος) μην αρχίσουμε πάλι αυτή τη συζήτηση.
|
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙ
Kαλως ηλθες στον κοσμο της bmw!ΥΠΟΜΟΝΗ!!!Οσο μας πληγωνει τοσο μας μας πορωνει!!!
|
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙ
Δυστυχώς αντιμετωπίζω εδώ και αρκετό καιρό το ίδιο πρόβλημα με R1200gs adv 08/2010. Μου έχουν πρόσφατα και εμένα κάνει το "νέου τύπου" καλλιμπράρισμα όπως πολύ σωστά αναφέρει και ο φίλος Βαγγέλης πιο πάνω. Δυστυχώς επειδή έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα από τότε έχω πάλι το ίδιο πρόβλημα. απο το συνεργείο με έχουν ενημερώση ότι δυστυχώς το αντιμετωπίζουν αρκετοί και ότι σύντομα θα υπάρχει η λύση και με ένα δεύτερο φιλμάκι-αισθητήρα και από την δεξιά πλευρά του ντεπόζιτου.
Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση στα παιδιά που ξέρουν καλύτερα, στο ντεπόζιτο δεν υπάρχει μια αντλία απο την δεξιά πλευρά που φέρνει την βενζίνη στα αριστερά που βρίσκεται, αν τα ξέρω καλά, και η αντλία βενζίνης έτσι ώστε να υπάρχει ίδια ποσότητα βενζίνης και από τα δύο μάγουλα του ρεζερβουάρ (ιδιαίτερα όταν η στάθμη βρίσκεται κάτω απο το μισό? Ρωτάω γιατί εαν συμβαίνει αυτό τι πρόβλημα ακριβώς θα λύσει ο αισθητήρας βενζίνης και από την άλλη πλευρά? Θεωρητικά στο ντεπόζιτο δεν υπάρχει η ίδια ποσότητα και στα αριστερά του και στα δεξιά του λόγο της δεύτερης (δεξιάς) αντλίας? Συγνώμη αν σας κούρασα, απλά για να μαθαίνουμε και οι άσχετοι. Τέλος θα ήθελα να πώ ότι με σταθερή πορεία το πρόβλημα παραμένει, τουλάχιστον σε μένα, π.χ. εθνική, για πιο λόγο λοιπόν έχω ρεζερβουάρ 33l αν και πάλι στα 300 χιλιόμετρα από το κάθε γέμισμα σταματάω για να γεμίσω ξανά μην με βρεί κανένα απρόοπτο στην εθνική? Δεν κοιτάω πλέον τις μπάρες, δεν κοιτάω το range, κοιτάω μόνο το trip που μηδενίζω κάθε φορά που γεμίζω. Έχω μείνει στην μέση του πουθενά δείχνοντας μου το Range 90 χλμ. ακόμα. |
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙ
Το καλο με τα gs και τα gsa εναι οτι ολα τους τα κουσουρια ειναι και γνωστα και γνωστοποιημενα απο καιρο δεδομενου του ογκου πωλησεων . Ενα απο αυτα ειναι και αυτο (τα αλλα τα διαβαζετε σε αλλα νηματα :D) .
Και ενω την αγορασα με γνωση με προσπερασε η Ελληνικη πραγματικοτητα και ειδικοτερα οι πειραγμενες αντλιες. Σπανια φουλαρω το θηριο γιατι προσπαθω να κρατω το βαρος οσο πιο χαμηλα μπορω αλλα και για να καρατω την ψυχραιμια μου για το κοστος της βενζινης . Στηριζομαι αποκλειστικα στον μερικο χιλιομετρητη (και οχι στην ενδειξη για τα υπολοιπομενα χιλιομετρα μιας και εχει μεταβλητη την τιμη του αισθητηρα στο τεποζιτο). Δεν εσπρωχνα γιατι εκανα μεταγγιση απο συνοδοιπορο αλλα πλεον σκεφτομαι την αγορα ενος μικρου δοχειου βενζινης :rolleyes: . |
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:38. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!