![]() |
ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!
ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΕ ΦΑΕΙ Η ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ!!!!!!! ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ 1200 GΣ ΤΟΥ '07 ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΕΞΙ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ???????????? ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΣΠΑΣΕ ΕΝΑ "ΚΟΜΜΑΤΙ" ΜΕΣΑ ,ΓΥΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΑΦΗΣΕ ΜΟΝΟ ΜΟΥ ΝΑ ΓΥΡΝΑΩ ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΜΠΑΓΑΖΙΕΡΕΣ ΑΠΟ ΚΟΡΙΝΘΟ ΜΕ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ........ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΙΔΑ : ΜΙΑ ΒΑΛΒΙΔΑ ΚΑΡΦΩΜΕΝΗ ΣΤΟ ΠΙΣΤΟΝΙ , ΤΟΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΧΑΡΑΓΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ΣΑΝ ΤΟΠΙΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΑΧΗ ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΩΝ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΜΟΝΕΛΑ ΤΟΥ ΄07 ΚΑΙ ΤΟΥ ΄04 ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ!!!! ΛΑΘΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.................. :yzΝεύρα:yzΝεύρα:yzΝεύρα:yzΝεύρα:yzΝεύρα:yzΝεύρα |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
όλα γίνονται αλλά....
το δεξί μπλοκ του ίδιου κινητήρα δεν παρουσιάζει κάτι συγκεκριμένο σε σχέση με το αριστερό του μπλοκ. η πληροφορία για τις στατιστικές τέτοιων ζημιών έχει δωθεί από εξουσιοδοτημένο συνεργείο ? είσαι σίγουρος ότι τα service έγιναν όπως έπρεπε και στην ώρα τους και από τεχνικούς που είναι εκπαιδευμένοι σε αυτό ? χωρίς παρεξήγηση, έχουν παρατηρηθεί αστοχίες επειδή κάποιος δεν ακολούθησε σωστά τις οδηγίες της "μαμάς" :hmmm::hmmm::hmmm: καρφωμένη βαλβίδα δείχνει νομίζω ελλειπής συντήρηση.......αλλά ένας ειδικός θα τα πει καλύτερα εφόσον μελετήσει τη ζημιά αλλά και το ιστορικό της μοτό..... |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
ΟΛΑ TA SERVICE ΕΓΙΝΑΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ!!!
ΑΠΛΩΣ ΕΚΑΝΑ ΑΥΤΟ ΤΟ POST ΔΙΟΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΟΥ ΄07 ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ!!!!!! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΩΝΕΨΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Με άνχωσες μόνο που το διάβασα !!!!
|
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
τα στατιστικά αυτά δεν είναι ακριβή....
μόνο με προσωπικό ψάξιμο στο διαδίκτυο θα δεις εάν πραγματικά ισχύει... καρφωμένη βαλβίδα σημαίνει ότι το ελατήριο δεν την επανέφερε επειδή ίσως έσπασε το κοκοράκι της, ίσως δεν λιπαινόταν σωστά το δεξί μπλοκ...αλλά αυτά δεν έχω ακούσει να συμβαίνουν.....ή πρέπει να είσαι εκπληκτικά άτυχος ή κάτι άλλο συμβαίνει και το γνωρίζει μόνο ο μηχανικός σου.... άκουσε την επίσημη εκδοχή του εξουσιοδοτημένου συνεργείου που θα ανοίξει το δεξί μπλοκ και να το ξανασχολιάσουμε.....αλλά βάλε και κανά 2 μισθούς στην άκρη, η ζημιά είναι μεγάλη και δυστυχώς ακριβή.... |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΓΧΩΘΟΥΝ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ :
1)ΝΑ ΜΟΥ ΛΥΘΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΚΑΙ 2)ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΕΠΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
πρώτη φορά το ακούω
|
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Κι εγω πρωτη φορα το ακουω...ειχα το 07 μοντελο μεχρι και περισυ και το αγορασε φιλος που εχει τωρα 50.000 χιλιομετρα και δεν εχει βγαλει το παραμικρο (μιλαμε για σοβαρες ζημιες αξονες διαφορικα ηλεκτρικα κινητηρας) αλλα ημουν στρατιωτης στα service οπως και το φιλαρακι μου (καθε 5.000 λαδακια και ανα 10.000 κανονικο service)
|
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Kανένα πρόβλημα στην δική μου φίλε μου, αλλά ούτε έχω ακούσει ξανά κάτι τέτοιο...
Jefe |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Ποιό συνεργείο στο είπε αυτό????
υ.γ. γράφε με πεζά.Τα κεφαλαία σημαίνουν πως φωνάζεις... ;) |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
πουληστε ολοι και παρτε 08 μοντελακια!!!:sm7:
|
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
εχω του 07,κανενα προβλημα,και πρωτη φορα ακουω κατι τετοιο!
|
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Απόσπασμα:
πρώτη φορά το ακούμε .... |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
πες μας επιτέλους ποιός σου το είπε.....:cool:
|
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Ούτε εγώ το χω ακούσει να συμβαίνει. Το μόνο αρνητικό που παρατήρησα όταν άνοιξα τα καπάκια για να δω τις βαλβίδες ήταν οτι η μια βίδα του ζύγωθρου των αριστερών βαλβίδων δεν είχε απλα λασκάρει αλλά είχε ξεβιδωθεί για τα καλά.
|
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Απόσπασμα:
Πάλι καλά Νίκο που έτυχε να το ανοίξεις και γλύτωσες τα χειρότερα . :cool: :cool: |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Απόσπασμα:
δεν είμαι μηχανικός, αλλά ...ξεβιδωμένη βαλβίδα ???? και πως γλύτωσες το "κάρφωμα" ??? πρέπει να είχες ασταθές ρελαντί, άλλη κατανάλωση, μπούκωμα στο γκάζι και σαφώς ενοχλητικούς μηχανικούς ήχους....μάλλον όλα αυτά σε έκαναν να ανοίξεις τα καπάκια..... |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Δεν είχε ξεβιδωθεί η βαλβίδα, ίσως δεν το περιέγραψα σωστά, είχε λασκάρει η μία απο τίς 3 torx βίδες της βάσης κάτω απ τα ζύγωθρα. |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Ίδια βλάβη είχε παρουσιάσει η μηχανή του συμφορουμίτη Ι. Παναγιωτίδη . Αυτά τα δυο περιστατικά έχουν αναφερθεί στο φόρουμ.
Άρα δεν υπάρχει σχεδιαστικό ή κατασκευαστικό πρόβλημα. Η βλάβη ίσως προκλήθηκε από λάθος ρύθμιση βαλβίδων. Εκτός κι εάν έγινε κάτι εντελώς απίθανο, όπως να πήδηξε δόντι η αλυσίδα του εκκεντροφόρου…. Να έσπασε το ελατήριο επαναφοράς της βαλβίδας … Τα συνεργεία ρυθμίζουν δεκάδες χιλιάδες βαλβίδες , κάποια κάποτε θα <<ξεφύγει>> της προσοχής. Δυστυχώς δεν μπορείς εύκολα να το αποδείξεις (όπως με τα στραβά λάστιχα) και δέχεσαι τις <<εξηγήσεις >> του μάστορα…. Υ.Γ. Δημήτρη, σβήστηκε για κάποιο λόγο ποστ που έγραψα σήμερα το πρωί, ή δεν το καταχώρισα σωστά και χάθηκε ? |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
και να 'τανε η μονη....!!!!!
Καποιοι συμφουρμιτες εγραψαν οτι ''πρωτη φορα το ακουνε''(!!!), ξεχασανε την περιπτωση Ι. Παναγιωτιδη, οπως λεει και ο ''ΤΕΟΣΣ'', που τοτε αποδοθηκε απο πολλους (εσφαλμενα) στο οτι ο Γιαννης το παει τσιτα!!!! Ο φιλος εδω δεν νομιζω να το πηγαινε τσιτα! Λανθασμενα ρυθμισμενες βαλβιδες ειναι κυριως η αιτια που στα αεροψυκτα αυτη η ρυθμιση ειναι μεγιστης σημασιας λογω μεγαλυτερων θερμοκρασιων απο τα υδροψυκτα! Υπαρχει ομως και η αιτια του ελαττωματικου ελατηριου το οποιο για καποιο λογο δεν βγηκε τοσο ισχυρο οσο σχεδιαστηκε απο τις γραμμες παραγωγης του!!! Σπανιοτατο φαινομενο το δευτερο αλλα υπαρκτο! Οι συγχρονες κατασκευες εχουν λυσει το προβλημα της ακριβους ρυθμισης των βαλβιδων με τα καπελοτα. Δεν ρυθμιζεις βαλβιδες (με αλλαγη των καπελοτων γινεται αυτη η ρυθμιση) ποτε ¨η σχεδόν ποτέ. Το ιδιο συστημα εφαρμοζει και η BMW σε ολα τα μοντελα της πλην των μποξερ. Αντι για δευτερο εκκεντροφορο θα προτιμουσα καπελοτα!!! Αυτος ειναι και ο λογος που στα συστηματα με κοκορακια (μποξερ και παλιοτερα μοντελα ολων των εταιρειων) ο ελεγχος τους πρεπει να γινεται καθε 10000κμ, οπως συστηνει η BMW π.χ. Στα συστηματα με καπελοτα καθε 24000 (Χοντα) ¨η 42000κμ (Γιαμαχα) γινεται ελεγχος και σπανιως ρυθμιση με αλλαγη καπελοτων. Εμενα δεν χρειαστηκαν ποτε τα μηχανακια με καπελοτα να προβω σε τετοια ρυθμιση. Αντιθετα τα Αφρικα που ειχαν κοκορακια καθε 12000κμ ηταν απαραιτητη η ρυθμιση μετα τον ελεγχο, ηταν παντα ξερυθμιστα! Αλλα θα ηθελα να ρωτησω τον φιλο που του ετυχε αυτη η βλαβη, το συνεργειο μιλησε για ''καρφωμενη'' βαλβιδα ¨η για ''καμενη'' βαλβιδα? Μηπως κοπηκε το στελεχος της βαλβιδας (ο μισχος, το ισιο κομματι της) στο σημειο που πιανει η ασφαλεια της κι επεσε μεσα στον κυλινδρο?? Παντως ξεβιδωμενη βαλβιδα δεν υπαρχει διοτι οι βαλβιδες δεν βιδωνονται ποτε και πουθενα! Αν οι τορξ βιδες ηταν χαλαρωμενες πανω στα ζυγωθρα τοτε θα πρέπει να κυνηγησεις τον προηγουμενο που εβαλε το χερι του εκει!!!! Αυτες οι βιδες σφιγγονται με συγκεκριμενη ροπη και καποιοι μηχανικοι βαζουν και loctite για ασφαλεια!!!!! |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Αλλο ενα 1200 του 2007 χωρις προβλημα μετα απο 3,5 χρονια.
Πριν το αγορασω το 2008 και οταν ειχε ηδη βγει το μοντελο του 2008 ειχα κανει αρκετα εκτεταμενη ερευνα για το συγκεκριμενο μοντελο και κατεληξα στο οτι το '07 ειναι αυτο που εχει βγαλει τα λιγοτερα και πιο ασημαντα προβληματα.Γενικα δεν κυκλοφορει ουτε καν ως φημη μια τετοια πληροφορια σαν αυτη που ανεφερες. |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Μεχρι στιγμης κανενα τετοιο θεμα.
R1200GS Adventure 2007 με 54000km |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Απόσπασμα:
Αν απευθύνεσαι σε μένα Θοδωρή δεν έγινε κάτι τέτοιο από μένα . :) :) |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Παίδες συγνώμη αλλα δεν μπορω να κάτσω πολυ ωρα και διάβασα πολλα όλα τα μήνυματα σας!Κατα αρχής σας ευχαριστώ!
Το συνεργείο είναι το motogenesis στην μιχαλακοπουλου!Όσο για το αν πήγαινα τρίτα , ήμουν πλήρως φορτωμενος και με δεύτερο άτομο!!! Και πάλι σας ευχαριστώ όλους |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Απόσπασμα:
Διαβαζε ομως σωστα πριν απαντας...ρωτησε ο φιλος αν σε μοντελο 2007 εχει ξαναγινει και οσοι ειχαν μοντελο 2007 απαντησαν, του Παναγιωτιδη ειναι μοντελο 2004... Αρχισες παλι να λες τα δικα σου... αντε καλα ''σεντόνια'' σου ευχομαι... :hmmm: |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Απόσπασμα:
Για να το είπαν όμως σε συνεργείο αντιπροσωπείας ….κάτι θα γνωρίζουν, ίσως υπάρχει κάποια <τεχνική οδηγία> πάνω στο θέμα. Βέβαια εάν υπάρχει τέτοια, σημαίνει ότι υπάρχει θέμα και σαφώς η επισκευή της βλάβης πρέπει να βαρύνει την εταιρία . Για ερεύνησέ το λίγο φίλε jkazis, εάν είπαν ότι υπάρχει γνωστό σε αυτούς κατασκευαστικό λάθος είναι αυτονόητο ότι η επισκευή πρέπει να χρεωθεί σ΄αυτούς.;) |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Απόσπασμα:
και αφου θεωρεις τον εαυτον σου εξυπνο, διαβαζων σωστά και με ''γνωσι'', πες μας σε παρακαλω τις διαφορες του κινητηρα του 2004 απο το 2007!!! Μεσα σε τρια χρονια ΤΙ αλλαξε??? Διοτι συγκρινωντας τα parts lists και parts numbers των δυο μοντελων εγω δεν βρισκω καμια διαφορα στις κεφαλες! Γιαυτο κι εγραψα αυτο που εγραψα χωρις νομιζω να θιγω κανεναν!! Μηπως εχεις κι εσυ το συνδρομο του οποιος δεν εχει GS δεν πρέπει να μιλαει? Αν θελεις να γινεις προκλητικος για καποιον λογο πες το μου για να ξερω.........να αντιδρασω αναλογα! |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
ε ρε γλέντια (που έλεγε και ο Καραγκιόζης)......
τα part lists δέχομαι ότι είναι ίδια αφού το λες αλλά κάποιες σειρές παραγωγής μπορεί να είχαν θέμα με τη ποιότητα των υλικών , ίσως γι' αυτό έσκασε θέμα το 2007 |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Απόσπασμα:
Απλα εγραψα τους λογους που μπορει κατι τετοιο να συμβει, κι αφορα ολους τους κινητηρες ολων των εταιρειων 4τροχων και 2τροχων! Προς τι λοιπον η επιθεση απο τον συναδελφο??? Βασιλη εχω καταλαβει, μαλλον το εχω εμπεδωσει, οτι ορισμενοι δεν αντεχουν να ακουν τα κακως κειμενα της BMW απο ατομα που δεν εχουν στην κατοχη τους μια τετοια! Αντιθετως δεν λενε κουβεντα οταν καποιος τα χωνει στην εταιρεια αλλα ειναι κατοχος μιας!!! Αμα ομως την πουλησει εξαιτιας προβληματων και καταφερθει εναντιον της....μαυρο φιδι που τον εφαγε!!! Αν παλι πουλησει την ''αλλοθρησκη'' και ξαναπαρει BMW εχει ψυχολογικα προβληματα, αλλα αφου ξαναπηρε BMW...............συγχωρειται για το ατοπημα του! Τι να πω, πιστευα οτι σαν μοτοσυκλετιστες εχουν ολοι το δικαιωμα να λενε αυτο που πιστευουν ¨η βλεπουν, ανεξαρτητα του τι καβαλανε....αλλα φευ! Σε λιγακι, στις εκδρομες, θα μπει ορος απο δαυτους οτι απαγορευεται η συμμετοχη σε μη εχοντες BMW!!! Θεωρουν ισως οτι αυτο το φορουμ ειναι κλειστο club BMWακηδων αγνοωντας οτι ακομα και στην διοικηση υπαρχουν (προς τιμην των ιδιοκτητων) κι αλλοθρησκοι!! |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Υπεβολικος!!!!!!!!!! |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Απόσπασμα:
Αλλα δεν κανουμε συζητηση εδω για το ποιος εχει τα περισσοτερα!! Ουτε κανουμε συζητηση για το ποιος την εχει μεγαλυτερη.......την γραβατα!!!!:D |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
... |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Απόσπασμα:
Όταν Κάποιος φέρνει παράδειγμα μια ζημιά,που έχει συμβεί στο παρελθόν και αναφέρομαι στου Γιαννη την ζημιά,θα έπρεπε να Πει ότι ο Παναγιωτίδης την μηχανή την συντηρεί μονος του και δεν παει σε Συνεργειο,οπότε ίσως ο άνθρωπος είχε κάνει κάποιο λάθος στην ρύθμιση των βαλβιδων και κάρφωσε.... Μετα τους αξονες,διαφορικα,αναρτήσεις,σελες,φλας,Σκεπαρνια,κλπ.....ήρθε η ώρα να βγάλουμε και τους boxer ελλατωματικους.... Κάποιοι χρειάζονται διακοπές,να καθαρίσει το μυαλό τους... |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Απόσπασμα:
Αντι να αναρωτιεσαι τα παραπανω (περι σερβις στην αυλη του σπιτιου κι οχι σε εξουσιοδοτημενο) καλυτερα ας αναρωτηθουμε ολοι μας ποσοι και ποιοι στα εξουσιοδοτημενα κοιτανε καθόλου τις βαλβιδες κι αν εχουν αισθηση του ''χαλαρου'' απο το ''σφιχτο'' στα διακενα των κοκορακιων!!! Αν δεις κανενα εκπαιδευομενο πιτσιρικα ετων 16 μην απορησεις. Ο Γιαννης Παναγιωτιδης εχει γραψει χιλιομετρα επι χιλιομετρων κι εχει κανει ρυθμισεις επι ρυθμισεων στο GS του οποταν, κατ'εμε, εχει περισσοτερη αγαπη στην περιουσια του και περισσοτερη αισθηση του ''χαλαρου'' απο το ''σφιχτο'' στα διακενα των κοκορακιων απο οποιονδηποτε άλλον! Αντε κι εγω ειμαι εμπαθης με τα GS, ολοι αυτοι που αναφερουν τα προβληματα και σιχτιριζουν (ηπιως /αγριως) την GS ειναι κι αυτοι εμπαθεις? Ο ''τακσιδιωτης'' και ο ανοιξας αυτο το νημα ειναι εμπαθεις? Μην κρινεις την εξαρεση, εσενα, απο τον κανονα (τους άλλους)!! Εξάλλου οπως εχεις δει εχω σταματησει να γραφω σχετικα με τα προβληματα των GS και το ποσο αναξιοπιστα, βαση της τιμης αγορας τους, ειναι!!! Αλλοι αναφερονται σε αυτο και μαλιστα συχνα τον τελευταιο διαστημα κι οχι εγω πια!!! Τελος δεν εχω γραψει πουθενα για ελαττωματικο μποξερ το αντιθετο μαλιστα! Εχω γραψει μονον για αναξιοπιστο συνολο πλην κινητηρα! |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Απόσπασμα:
αν εισαι καλο παιδι θα σου δωσω το gs μια βολτα......:D |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
περιστατικο με καρφωμα βαλβιδας εχει συμβει εδω.2 φορες μαλιστα.
η μια ηταν αστοχια υλικου,οπου τα πηρε ολα σβαρνα στην κεφαλη της μηχανης,στην δεξια εννοω,μοντελο 08 esa. και το αλλο ηταν σφαλμα του ιδιοκτητη καθως απο οτι καταλαβα το πηγαινε τσιτα και σε μια στροφη εκανε κατεβασιες αλα ss με αποτελεσμα να σπασει την δεξια επισης κεφαλη της μηχανης...κι οχι απλα εσπασε,αλλα εσπασε και το καπακι της,φαντασου ζορισμα που τραβηξε η μηχανη.καμια δευτερα θα πεταξε στα πολλα και τα εσπασε ολα. |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Πρέπει να είσαι μηχανικός για να ρυθμίσεις βαλβίδες στο μποξεράκι ?
Διαφωνώ, έχω κάνει δεκάδες φορές ρύθμιση(σε μότο δικές μου και φίλων). Σε λίγο θα <μάθουμε > ότι για να αλλάζεις λαδιά φίλτρα και τακάκια πρέπει να έχεις πτυχίο από το ΕΜΠ !!! Όπως λέει ο Γιώργος άλλο είναι να προσέχεις εσύ την μηχανή σου και άλλο ένας υπάλληλος σε συνεργείο (ούτε καν δικό του δεν είναι το συνεργείο). Άλλο ρυθμίζω 8 βαλβίδες (μια μηχανή) το 4αμηνο και άλλο χιλιάδες … κάποια θα ξεφύγει . Στο ποστ που (μάλλον δεν πρόσεξα και δεν καταχωρήθει) περίγραφα την εμπειρία φίλου με κάψιμο βαλβίδας και όλα τα σέρβις στον πλέον γνωστό αντιπρόσωπο…όπου μετά από υπεκφυγές <<έλα σε 2 βδομάδες>><<πήγαινε στον μηχανικό σου>> και αφού είδε στο κομπιούτερ ότι αυτός είναι <ο μηχανικός του> …έφτιαξε την μηχανή σε 3 ώρες .!!! |
Απάντηση: ΣΧΕΤΙΚΑ ME BMW R 1200 GS ΤΟΥ '07
Απόσπασμα:
Συμφωνώ!! κ εγώ από εξουσιοδοτημένο την πήρα με τη βίδα της βάσης των ζύγωθρων λασκαρισμένη. Xωρίς να είμαι κατά των συνεργείων, εξουσιοδοτημένων και μη, προτιμώ πράγματα που μπορώ να τα κάνω μόνος μου. Με τα κατάλληλα εργαλεία φυσικά κ τις συμβουλές της μαμάς. Άλλωστε δε θεωρώ απαραίτητα καλό μηχανικό κάποιον που απλά αντικαθιστά ένα ανταλλακτικό(αφού σχεδόν τίποτε δεν επισκευάζεται πια) αλλά κάποιον που με την εμπειρία του μπορεί να διαγνώσει έγκαιρα αυτά που δε βρίσκει ο υπολογιστής.;) |
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:47. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!