ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
2 Συνημμένο(α)
|
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
Δεν είναι κι άσχημο ! :D;)
|
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
Οταν τα μουλαρια τις bmw ειναι ομορφα στην παραγωγη ειναι κουκλες:sm1:
|
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
Απόσπασμα:
Φυσικα δεν υπαρχει περιπτωση να ειναι αριστερα ο αξονας και δεξια η εξατμιση!! Απλα καποιος επικολλησε τα αυτοκολλητα εκ νεου σε φωτοσοπ! |
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
φωομονταζ δε ειναι σιγουρα δες την εισαγωγη αερα ειναι εντελως καθετη και οχι ορειζοντια
|
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
αυτο θα ειναι το απλο gs και οχι το adventure,
ειναι χαμηλο, εχει λεπτη σελα (θα πιαστουν πολλα ###### μορια) απλα ειναι φαρδυ εμπρος λογω των ψυγειων, εχουν απλως βαλει ταινιες σε στυλ καγκελου, και masking στο ρεζερβουαρ, και ζαντες ωστε να περναει στο ματι απο μακρυα για το σημερινο adventure, καλοδεχουμενη η πισω σχαρα που θα μπορεις να βαλεις οτι βαλιτσα θελεις χωρις πολλα εξοδα, και ναι ειναι και υδροψυκτο γιατι δεν εχει καθολου ψυκτρες ο κυλινδρος |
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
Απόσπασμα:
όλα άσχημα τα βλέπεις ... :p |
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
και δεν το βλεπω να ερχεται το 2012, αλλα το 2013,
για το 2012 απλως αλλαζει χρωματα 2012 BMW MotorradBMW Motorrad released info about new paint schemes across its 2012 motorcycle lineup. The following models - BMW F 800 GS, F 650 GS, F 800 ST, R 1200 GS, R 1200 GS Adventure, R 1200 RT, K 1300 S and K 1300 R - may be ordered from BMW Motorrad dealerships with immediate effect. 2012 BMW F 800 GS From model year 2012 the BMW F 800 GS is available in the following new paint finish: Graphitan metallic matt. The paint finishes Alpine white and Lavaorange metallic/Black satin gloss are no longer available. 2012 BMW F 650 GS The paint finish Lavaorange metallic is no longer available. 2012 BMW F 800 ST From model year 2012 the BMW F 800 ST is available in the following new paint finish: Lupin blue metallic/Sapphire black metallic/Granite grey metallic. The paint finish Lightgrey metallic/Sapphire black metallic/Granite gray metallic is no longer available. 2012 BMW R 1200 GS From model year 2012 the BMW R 1200 GS is available in the following new paint finishes:
2012 BMW R 1200 GS Adventure From model year 2012 the BMW R 1200 GS Adventure is available in the following new paint finishes:
2012 BMW R 1200 RT From model year 2012 the BMW R 1200 RT is available in the following new paint finishes:
2012 BMW K 1300 S From model year 2012 the BMW K 1300 S is available in the following new paint finish: Titan silver metallic/Sapphire black metallic. The paint finishes Light gray metallic und Lupin blue metallic/Alpine white/Sapphire black are no longer available. BMW K 1300 R The paint finish Acidgreen metallic/Black satin gloss is no longer available. |
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
ωραιο θα ναι.
|
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
το 2013 θα βγει, αυτό είναι γνωστό.
όταν τελειώσει το project πάντως, το αποτέλεσμα θα είναι μάλλον καταπληκτικό |
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
Aν δεν κανω λαθος,εκτος το οτι δεν εχει ψυκτρες πρεπει δεξια να διακρινετε κ το βεντιλατερ,αρα για adventure με 33 lit δεν βλεπω που να χωρεσει το τεποζιτο,σε απλο gs με υδροψυκτο κινητηρα κλινει η σε μια μιξη απλου gs με adventure,για να δουμε......:cool:
|
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
πιστεύω οτι οι φωτο δεν αφορούν σε νέο μοντέλο με ένα εκκεντροφόρο επικεφαλής!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
Απόσπασμα:
Έτσι είναι τελείως διαφορετική φιλοσοφία στο μοτέρ άσε τα άλλα . ;) :) |
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
Υπάρχει περίπτωση να ειναι απο την άλλη ο αξονας και γιατί, αν ναι!!!!
|
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
Απόσπασμα:
Έτσι είναι και στην σειρά << Κ >>. Εξάλλου , μετάδοση αριστερά – εξάτμιση δεξιά δεν είναι η πλέον διαδεδομένη διάταξη ? Που το περίεργο ? Αυτήν την διάταξη δεν έχει και ο (λέμε τώρα:D) ανταγωνισμός ? Μέχρι σήμερα η BMW κρατούσε στην σειρά << R >> την κλασική διάταξη που γνωρίζουμε , αυτό αλλάζει με τον νέο υδρόψυκτο μπόξερ !!! |
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
Οτι και να ναι εργαλειο θα ναι .....:D:D
|
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
Απόσπασμα:
Απλα η φωτογραφια ειναι καθρεπτισμενη(mirror), (κατα τη ταπεινη μου παντα αποψη)! Επισης φοραει φθαρμενες βαλιτσες σχεδιασμενες για αυτη την αναποδη διαταξη. Ποτε προλαβαν να σχεδιαστουν-κατασκευαστουν και τελικα να ειναι ηδη φθαρμενες σε μια μοτοσυκλετα που ακομη δεν εφτασε καν τη παραγωγη! |
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
Απόσπασμα:
Water-cooled BMW GS is new from the ground up - | Motorbike reviews | Latest Bike Videos | MCN |
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
Μια καταπληκτική μοτοσυκλέτα από έναν Μεγάλο κατασκευαστή.
:sm8::sm1: |
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
Απόσπασμα:
Στις βαλίτσες όμως υπάρχουν τα logo R 1200 GS και είναι γραμμένα κανονικά, οπότε, άλλαξαν διάταξη εξάτμισης - διαφορικού! |
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
Απόσπασμα:
Αν θελεις μπορω να σου γραψω VARADERO στις βαλιτσες! |
Κι εγώ νομίζω ότι θα έχει αλλαγμενη την διάταξη, ε τόσα χρόνια την βαρέθηκαν κι αυτοί
Sent from my LT15i using Tapatalk |
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
οπως και να την κανουν ολοι μας 8α την καψουρευτουμε και θα τρεξουμε να την αγορασουμε:)
|
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
Εμενα παλι μου κανει εντυπωση που ασχολειστε με τις βαλιτσες και δεν σχολιασε κανεις τα μπαρακια-σταμπιλαιζερ που φαινεται να δενουν τον σκελετο με τιμονι αλλα Bimota Virus, τα μπουζοκαλωδια που ερχονται απο μπροστα αναποδα απ οτι ηταν μεχρι τωρα, και κατι που φαινεται πανω απ τον κυλινδρο σαν αμορτισερ που αν ειναι οντως ειναι πολυ πιο πισω απ οτι ηταν μεχρι στιγμης το παραλαβερ, σαν να εχει φυγει κατω απ το τιμονι και να εχει μετατοπιστει πιο πισω κατω απ τον σκελετο/ντεποζιτο! Ακομα τις τετραπιστωνες ακτινικες δαγκανες που διακρινονται στον μπροστινο τροχο...:hmmm: |
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
2 Συνημμένο(α)
Φαινεται πιο οικειο τωρα ??
|
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
Λες να χουν αλλαξει και την διαταξη της μανετας του μπροστινου? Για κοιτα το δαχτυλακι του πως εχει μεινει στο φρενο απ το κατεβασμα....ετσι οπως την γυρισες φαινεται σαν να παταει φρενο με το αριστερο ο τυπος....;) |
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
Και τωρα που το βλεπω καλυτερα....το πατημα του διπλου σταντ ειναι παντα απο αριστερα...αν ειναι οπως λες μιρορ θα πρεπει να εχουν αλλαξει και αυτο κοντρα στα στανταρντς ;) |
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
μηπως και το μπροστινο ειναι duolever?
|
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
Απόσπασμα:
:Απορία:Γιατί βρε Γιώργο εάν είναι και το μπροστινό τι θα αλάξει. Υπάρχει περίπτωση να δουλέψει . Τσάμπα βάρος τη φορτώνουν:)..... |
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
Εγω παντως αυτο που καταλαβαινω και πριν και μετα την αντιστροφή που εκανε ο φιλος μας, ειναι οτι ο κινητηρας εχει μπει αναποδα (το μπρος πισω).
Τα ειδα και εγω ολα αυτα που ειπατε. Στις πρωτες φωτο σωστα δεν υπαρχει το πλαϊνο σταντ γιατι ειναι απο την αλλη μερια- Το δοχειο των υγρων των φρενων ειναι σωστα απο δεξια. Ο οδηγος (δεξιοχειρας) σχεδον παντα οταν μετακινει μια μηχανη ειναι απο την αριστερη πλευρα. Δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι αυτες οι ασπρες λαμες που καταληγουν στις μπουκαλες. Τα throtle bodies ειναι απο πανω και οι εξατμισεις απο κατω. Αν ειναι υδροψυκτο ή αεροψυκτο δεν μπορω να πω. Το μονο σιγουρο ειναι αν ειναι αληθινες οι φωτο μιλαμε για μια τελειως νεα τοποθετηση του κινητηρα (αναποδα)και των κυλινδροκεφαλων (στραμενες κατα 90 μοιρες) ειδωμεν..!!! |
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
Επισης στις μπρωτες φωτογραφιες το ποδοφρενο ειναι σωστα απο την δεξια μερια(μπορουμε να διακρινουμε το δοχειο των υγρων του πισω φρενου).
Οπως επισης η αποψη μου για αναστροφη του κινητηρα ενισχυεται καθως το ματακι του λαδιου ειναι πλεον απο τη δεξια μερια. |
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
Απόσπασμα:
έτσι ακριβώς θα είναι! ανάποδα από ότι μέχρι τώρα:):):):) |
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
...εγω παντως πιστευω οτι δεν ειναι δουλεμενη η φωτο ...και η διαταξη διαφορικο/αξονας/εξατμιση θα ειναι οντως αλλαγμενη στο νεο μοντελο δηλαδη απ την αλλη πλευρα για τον απλουστατο λογο οτι καθοτι πλεον ξερουμε οτι ο ξηρος δισκος θα φυγει και στη θεση του θα μπει υγρος πολυδισκος .... φαντζομαι οτι θα δανιστικαν τον τροπο που εχουν τον συμπλεκτη στη Κ σειρας οπου και ο αξονας ειναι απ την αλλη!
...σιγουρα ολα ειναι ακομα θεωρια !...αλλα ετσι πιστευω εγω!:) |
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
:hmmm::hmmm:
|
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
Οι photo δεν είναι miror και φένεται και από την πινακίδα που έχει το μπλέ εθνόσημο στα αριστερά!
Το θέμα είναι κατά πόσο θα είναι οκ η μοτοσυκλέτα απ την στιγμή που αλλάζουνε όλα όπως άξονας, συπλέκτης κτλ κτλ!!!:yz:yz |
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
Oι αλλαγές που βγάζουν μάτι είναι η μετατόπιση του άξονα στην αριστερή πλευρά (που μάλλον έχει να κάνει και με την αλλαγή πλέον του συμπλέκτη. Πιθανολογώ ότι ξεχνάμε πια τον ξηρό μονόδισκο και πάμε σε υγρό πολύδισκο)*
Η άλλη αλλαγή φυσικά είναι η μετατόπιση του τελικού της εξάτμισης στα δεξιά, κάτι πολύ φυσικό αφού πήγε αριστερά ο άξονας. Μια τρίτη αλλαγή είναι οι ακτινικές δαγκάνες όπως φαίνεται. Τώρα... κάποιες αλλαγές που δεν πολυφαίνονται. Η πρώτη είναι ότι οι εξαγωγές των εξατμίσεων είναι από κάτω. Πράγμα που πιθανότατα σημαίνει, τέλος και το δεύτερο μπουζί. Οι εισαγωγές επίσης είναι πλέον ακριβώς πάνω από τις κεφαλές (κάθετες) πράγμα που μας δίνει να καταλάβουμε ότι μετακόμισε και το φιλτροκούτι και πήγε κάτω από το ρεζερβουάρ. Την θέση του πήρε η μπαταρία που μετακόμισε κι αυτή μπροστά από το πίσω αμορτισέρ. Εκεί λογικά δημιουργήθηκε χώρος από την πιθανή αλλαγή του συμπλέκτη που είπα πιο πάνω. Δεν χρειάζεται πια εκείνος ο μεγάλος χώρος για την καμπάνα. Τώρα, το κατά πόσο είναι αυτό πραγματικότητα, δεν ξέρω. Από την στιγμή που μιλάμε για διαμήκη στρόφαλο, δεν μπορώ να φανταστώ πως είναι δυνατόν να άλλαξε ο συμπλέκτης. (εκτός κι αν έμεινε στη θέση του αλλά απλά έγινε υγρός πολύδισκος με κάποιο τρόπο) Στο πάνω δεξί μέρος του πλαϊνού φέρινγκ φαίνεται το βεντιλατέρ του ψυγείου, κάτι που μας λέει πως το ψυγείο είναι ψηλά και κάτω από το ρύγχος. Λογικά με την απουσία πια του ψυγείου λαδιού (δεν χρειάζεται πλέον) θα έχει αλλάξει κατά πολύ και η μπροστινή όψη. (μάσκα/φώτα κτλ) Πάμε πάλι σε πιθανολογίες. Κάποιοι λένε ότι λόγω του ψυγείου, δεν μένει χώρος για το τελελέβερ, και παίζει να μην υπάρχει πια και να έχει αντικατασταθεί με ένα τηλεσκοπικό. Εγώ πάντως νομίζω πως αν υπάρχει πιθανότητα να έφυγε το telelever είναι ενδεχόμενο το μπροστινό να είναι usd με βαμμένο σκουρόχρωμο έμβολο (κάτι φαίνεται στη φωτό ότι ξεχωρίζει από το σημείο που πιάνει η ακτινική δαγκάνα και προς τα πάνω) Το ίδιο μαρτυράει και το μπροστινό φτερό που εκτείνεται προς τα κάτω για να καλύπτει το έμβολο από πέτρες/λάσπες/βρωμιά όπως στα περισσότερα USD μπροστινά που είναι σε on off moτοσυκλέτες . Αλλά πολύ δύσκολα θα πίστευα ότι η BMW θα εγκατέλειπε το telelever. (ποτέ όμως μην λες ποτέ, γιατί απ' ότι βλέπω μιλάμε για μια εξολοκλήρου ριζική αλλαγή της μοτοσυκλέτας και το μόνο που μένει ίδιο είναι η διάταξη των κυλίνδρων) Πάμε πάλι στο πίσω μέρος. Εκεί βλέπω (όσο βοηθάει η φωτογραφία) κάτι σαν μοχλικό (ή κάτι σε αναβαθμισμένο paralever) Αν όμως έφυγε το telelever, δεν βλέπω τον λόγο να μείνει το paralever. Oπότε αν φύγαμε από τις εναλλακτικές αναρτήσεις που είχε, θα μιλάμε για ακόμα καλύτερες off επιδόσεις της μοτοσυκλέτας, ανόλογες ενός KTM adventure. (με τις όποιες επιπτώσεις όμως θα έχει στην μεγάλη σταθερότητα που είχε στο on κομμάτι με το telelever αλλά και την ικανότητα να κρατάει την γραμμή του ακόμα κι αν φρέναρες υπό κλίση) Ο κινητήρας δείχνει να έχει περιστραφεί αντίθετα στο photoshop. Ό,τι υπήρχε στην αριστερή πλευρά, έχει έρθει στην δεξιά. Το γυαλάκι ένδειξης ύψους λαδιού, η μίζα κτλ. Αυτά από την πρώτη οπτική επαφή με το νέο GS. YΓ: Δεν ξέρω αν το λογότυπο στις βαλίτσες σημαίνει ότι τα κυβικά δεν άλλαξαν, ή είναι παραπλανητικό. |
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
Λοιπόν για δείτε και εδώ, δε πρέπει να είναι φωτοσοπιά.......1 από 2
http://foto.infomotori.com/photo/201..._newformat.jpg |
Απάντηση: ΟΡΙΣΤΕ Η ΝΕΑ ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ R1200GS ADV 2012
|
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:13. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!