![]() |
ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ?
Εχθές βρισκόμουνα στην Βουλγαρία. Λίγο πριν τα συνορα και αφού έκανα μια αποόσταση μόνο 8 χιλ., μετά από προσπέραση νταλίκας τσιμπάω λίγο το φρένο και μου δίνει την αίσθηση η μανέτα ότι είναι πολύ σκληρή. Μετά από λίγο πάω να ξανά τσιμπήσω το φρένο και αυτό κοκαλώνει. Φρενάρισμα πανικού λέμε, με 140χιλ μέσα και χωρίς να το θέλω. Σταματά η μηχανή (R1200 GS 07 μοντ., 19111 χιλ.) στη μέση του δρόμου. Ούτε μπρος ούτε πίσω. Γίνονται τα σχετικά τηλεφωνα σε φίλο μάστορα απόφασίζω να κάνω εξαέρωση. Σμπρόχνω να δω αν κινείται, κινούταν. Την βάζω στη άκρη κάνω εξαέρωση και συνεχίζω έως Λάρισα χωρίς φρένα. Σήμερα θα την πάω συνεργείο. Παρόλα αυτά αν ξέρει κάποιος να μου πει, τί μπορεί να ήταν αυτό? Υποψιάζομαι ότι δεν ήταν τρόμπα φρένου γιατί η μανέτα δεν κόλλησε, ήταν τέρμα έξω. Τέλος να πω ότι σήμερα που δοκίμασα έχω φρένα.
|
Απάντηση: ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ?
αν εχεις κανονικα φρενα χωρις πιο σκληρη αισθηση θα ηθελε εξαερωση.λογο χρονολογιας εχεις κανει αλλαγη υγρων ?
|
Απάντηση: ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ?
κουραγιο φιλε!
...δεν προβλεπεται σε καμια περιπτωση!!!!!...τρομακτικο σεναριο!....οποια και να ειναι η αιτια ... πρεπει να την μαθουμε!!! ...:Απορία: |
Απάντηση: ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ?
Απόσπασμα:
Σωστή η τοποθέτησή σου Γιάννη πρέπει να μάθουμε από που προήλθε αυτό . ;) Πάλι καλά που δεν έπαθες τίποτα ευτυχώς . :cool: :cool: Περιμένουμε νέα σου από την αυτοψία στο συνεργείο . ;) ;) |
Απάντηση: ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ?
Έχεις καθαρίσει ποτέ τη μονάδα ABS και όλα αυτά τα παραφερνάλια του κυκλώματος φρένων;
Διάβαζα, (νομίζω στο ADVRider) ότι χρειάζεται ένας καλό καθαρισμός του συστήματος κάθε 4-5 χρόνια. |
Απάντηση: ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ?
Απόσπασμα:
Με τη τρόπο καθαρίζουμε το κύκλωμα των φρένων ????? Η αλλαγή των υγρών αρκεί η υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος ??? Εσύ Παναγιώτη γνωρίζεις τον τρόπο που μπορεί να γίνει αυτό ?? :) :) |
Απάντηση: ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ?
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ?
Έκανα ένα γρήγορο ψάξιμο στο ADVRider αλλά δεν μπόρεσα να βρω το άρθρο.
Ίσως το είχα διαβάσει αλλού...:( Όπως και να έχει, ας δώσουμε λίγο χρόνο να απαντήσουν οι συμφορουμίτες που ίσως αντιμετώπισαν κάτι παρόμοιο.:) |
Απάντηση: ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ?
Στο τελευταίο servise στην BMW τα κοιταξε ο μηχανικός τα υγρά και βρήκε οκ. Θα ενημερώσω μόλις έχω πληροφόρηση. Παρεπίπτόντος να πω ότι από το σημείο πέρασαν τουλάχιστον 100 αυτοκίνητα ελληνικά και όχι μόνο δεν σταμάτησε κανείς (η πινακίδα μου φαινόταν, άσε που στις βαλίτσες έχω και ελληνικές σημαίες) αλλά δεν έκοβαν και ταχύητητα παρότι 50 μέτρα πριν ο συνεπιβάτης με πορτοκαλί γιλέκο τους έκανε νόημα να ελαττώσουν ταχύητητα. Στ' αρ.....δια τους οι Ελληνάρες. Μόνο ένα παλικάρι από Θεσ/νικη σταμάτησε γιατί και αυτός είχε gs, ο οποίος ελλέιψει εργαλίων δεν μπορούσε να βοηθήσει. Καλά όταν του είπα τί έπαθα έμεινε και με κοιτούσε με το στόμα ανοιχτό. Κάπως έτσι βέβαια ήμουν και εγώ. Αυτός που σταμάτησε και με βοήθησε να κάνω εξαέρωση, ο οποίος μου έδωσε και ένα 8ράκι κλειδί ήταν ένας Βούλγαρος.
|
Απάντηση: ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ?
Φώτακα, μην τους αποπαίρνεις.
Έχουμε ακούσει τόσα και τόσα να συμβαίνουν στους δρόμους της Βουλγαρίας. Αν ήμουν εγώ πιθανότατα θα σταματούσα σε αρκετή απόσταση και θα προσπαθούσα "δια βοής" να εξακριβώσω αν πρόκειται για πραγματική ανάγκη ή "παγίδα". Ο πεθερός που ανεβοκατεβαίνει με αμάξι Αθήνα-Βουκουρέστι, κατουράει πριν μπει Βουλγαρία έτσι, ώστε να μην χρειαστεί να κάνει στάση!!! |
Απάντηση: ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ?
Αυτά δεν μου αρέσει να τα διαβάζω... Ευτυχώς δεν έπαθες τίποτα...
Δεν έχω πρόβλημα με προβλήματα του στύλ "μου αλλαξε η απόχρωση του πίσω αριστερού φλάς, να βάψω όλη τη μηχανή?" και τα συναφή.... Αλλά σκηνικά σαν το δικό σου που αφορούν άμεσα την ασφάλειά μας, δεν μου αρέσει να διαβάζω... Έχε μας ενήμερους μόλις μάθεις κάτι.... |
Απάντηση: ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ?
Πιθανων "κατι" να κολλησε η να βουλωσε καποιο σωληνακι και να μην αφησε τα υγρα να κανουν επιστροφη οταν αφησες την μανετα.
Σε περιπτωση που το κυκλωμα φρενων εχει μεσα αερα δεν κοκαλωνει αλλα αποκταει "κενο" (δλδ πατας την μανετα και δεν λειτουργει το φρενο σου γιατι ο αερα συμπιεζεται,σε αντιθεση με τα υγρα που δεν συμπιεζονται). Η εξαερωση στην περιπτωση σου το μονο που ειχε σαν σκοπο ηταν να ανοιξει μια διοδο ωστε να αδειασει η πιεση απο το κυκλωμα και ετσι (αν δεν ειχε κολλησει καποιο εξαρτημα) να ελευθερωθουν οι δαγκανες και να μπορει να μετακινηθει η μηχανη. Μηπως ειχες κανει μεγαλη και εντονη χρηση των φρενων σου με αποτελεσμα να υπερθερμανουν; |
Απάντηση: ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ?
Η διαγνωση έγινε. Μάλλον η καλή μου είχε ψυχολογικά προβλήματα και δεν ήθελε να επιστρέψει στην μιζέρια της καθημερινότητας στην Ελλάδα. Η τρόμπα φρένων, το έμβολο και γενικότερα όλα ήταν οκ. Κάποιο σκουπιδάκι (?) στα υγρά φρένων δεν τα επέτρεψε να ΄΄επιστρέψουν΄΄ κανονικά με αποτέλεσμα τα τακάκια να μην ανοιξουν όπως έπρεπε και ουσιαστικά να φρενάρουν τη μηχανή χωρίς να το καταλαβαίνω, αλλά να θερμαίνονται τόσο αυτά όσο και ο δίσκος και μόλις ξαναπάτησα το φρένο να κολλήσουν στο δίσκο. Εξαέρωση, αλλαγή υγρών και όλα οκ (υπό παρακολούθηση βέβαια). Κόστος ζημίας 20,00 €. Και αφού πέρασε και δεν έπαθα τίποτα ερωτώ: Καλά ρε καλή μου αφού δεν ήθελες να επιστρέψεις γιατί δεν μου το έλεγες με άλλον τρόπο και προτίμησες αυτόν, εεεεεε?
|
Απάντηση: ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ?
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ?
:sm7:
Ειναι καθαρα λογο επαγγελματος......Μηχανικος αυτοκινητων ειμαι |
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:37. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!