![]() |
Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Σε GS1200 μου πέταξε έξω το πρωτεύων μπουζί από το δεξί κύλινδρο.
Η αιτία ήταν ότι υπήρχε φθορά στα πάσα που βρίσκονται στην κεφαλή για να βιδώσει το μπουζί. Το αποτέλεσμα είναι να μου ζητάει η BMW να αλλάξω όλη την κεφαλή, μαζί με τις βαλβίδες (πάνε πακέτο λέει). Τουτέστιν 1200-1400€ κόστος ανταλλακτικών, συν την όποια εργασία απαιτείται, χωρίς να μου δίνονται πολλές ελπίδες για δημιουργία νέων πάσων στην υπάρχουσα κεφαλή. Εκεί μου πετάχτηκαν τα μάτια έξω, όπως και το προαναφερθέν δεξί πρωτεύων μπουζί!!! Εγώ αυτό που θυμάμαι από τα παλιά χρόνια, όταν οι μηχανές ήταν μηχανές κι Ντούζος έκανε παρέα με το Γαρδέλη, ότι σ'αυτές τις περιπτώσεις γινόταν η χαρά της μούφας και η ευτυχία του κολαούζου. Τα χρόνια περάσανε κι η τεχνολογία προχώρησε πολύ από τότε, αλλά από τη στιγμή που δεν καταφέραμε ακόμη να ξεπεράσουμε το "μπουζί" θα'πρεπε τουλάχιστον να είχαν βρει τον τρόπο να είναι τα πάσα του μπουζί λιγότερο σκληρά από τα πάσα της κεφαλής. Εν κατακλείδι στο δια ταύτα: Είχε κάποιος φίλος με την ίδια μηχανή κάποιο παρόμοιο περιστατικό (για την BMW ήμουν ο πρώτος! "Δεν ξανάγινε" μου είπαν) που να το αντιμετώπισε με "ήπια αγωγή" όπως λένε οι γιατροί, κι αν τίθεται ζήτημα αξιοπιστίας εάν επισκευαστεί με κάποιον πατροπαράδοτο τρόπο εμπνευσμένο από το παρελθόν. Στην επίσημη BMW με απέτρεψαν από αυτήν την κατεύθυνση θέτοντας ζήτημα αξιοπιστίας, λόγω "ισχυρότατων πιέσεων" όπως μου είπαν, που ασκούνται σ'εκείνη την περιοχή. Δηλαδή στο ΧΤΖ 660 TENERE του '95, τι ασκούνται; "Ηπιότερες πιέσεις"; Εκεί πώς γίνονταν. Θα ήμουν ευγνώμων αν κάποιος που έχει πείρα από το συγκεκριμένο ζήτημα μου πει την άποψή του χωρίς "άλλα" κριτήρια πελατειακά, καταναλωτικά κλπ. Υ.Γ Να σημειωθεί και να ληφθεί υπ'όψιν ότι η Κεφαλή του TENERE δεν κοστίζει 1200+€ και πωλείται χώρια από τις 5 βαλβίδες της. Τυχαίο; Δε νομίζω! Ή να υποθέσω ότι με 1200€ αγοράζω μια "άθραυστη" κεφαλή, που απλά αχρηστεύεται όταν τα πάσα της για το μπουζί φθαρούν; |
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
εγω φιλε μου θα σε ρωτησω τα εξεις ,για πιο λογο χαλασε το πασο,αλλαζες μονος σου μπουζι και εκανες ζημια ? εγινε στο συνεργειο και κοιτανε να σου το φορτωσουν ?καθε περιπτωση εχει τους λογους της,παντως νομιζω οτι λυσεις "μαιμου" σε εκεινο το σημειο ειναι λιγο παρακινδυνευμενες...
|
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
αυτος που βιδωνε και ξεβιδωνε τα μπουζι να το πληρωσει!!γιατι εμεις στα συνεργεια αυτοκινητων μονο αν κανουμε μ******* χαλανε τα πασα στο μπουζι αλλα και παλι φτιαχνει!!
|
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
οτι σου ειπαν οι ποιο πανω... οι βολτες θα χαλασουν μονο οταν ο τριμ*******:mad::mad::mad: που σου αλλαξε τα μπουζι αυτο το στραβοβιδωσε και οχι τπτ αλλο αλλα επεμενε κι ολας ο περκεμες ααααα ρε κωθώνια που υπαρχουν και κανουν ζημιά στην τσεπη μας και οχι μονο..... Καλα ξεμπερδεματα...!!! Νεύρα |
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Ασε την bmw και κυνήγα αυτόν που άλλαξε τα μπουζι:mad::mad::mad::mad:
|
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
O παραπανω...μαστορας, η το στραβοβιδωσε ,η το ξεβιδωσε με πολυ ζεστο κινητηρα και τραβηξε το σπειρωμα του καπακιου μαζι με το μπουζι...
|
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
φιλε μου μην ανχωνεσαι.μηχανουργειο κολαουζο καθαρισμα και εισαι ετοιμος.απλα οταν ειμαστε εξω απο τον χορο μπορουμε και λεμε το μακρυ μας και το κοντο μας.η κεφαλη ειναι η τελευταια κινηση.κανε τα ευκολα και μετα βλεπεις.ενα απλο σπειρωμα ειναι στην τελικη;)
|
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Η ζημιά έγινε το πώς???θα το βρεις με τον καιρό. Να απευθυνθείς σε ένα μηχανουργείο. Πιστεύω ότι θα σου δώσουν την λύση. Δηλ στα αυτοκίνητα δεν έχουμε υψηλές πιέσεις.
Γνώριζα έναν στην Πετρούπολη. Θα ψάξω να δώ εάν ακόμη το έχει ανοικτό……. |
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Οπως προειπαν και συμφορουμιτες παραπανω...
Για να χαλασει το σπειρωμα οι μονοι τροποι ειναι ειτε να το στραβοβιδωσε οποιος αλλαξε τα μπουζι,ειτε να το ξεβιδωσε με "καυτη" την κεφαλη κ να τραβηξαν τα σπειρωματα ειτε να ηταν τοσο στοκος και οταν τα βιδωσε να κλωτσησε το στειρωμα απο υπερβολικη δυναμη στο σφιξιμο.... Μου ειχε τυχει μια παρομοια περιπτωση σε Renault 5 Turbo και η επισκευη εγινε χωρις καν να αφαιρεσουμε την κεφαλη απο το μοτερ (το συγκεκριμενο καπακι ειναι αλουμινιου) Δεν θυμαμαι ακριβως πως το επισκευασε ο μηχανουργος που ηρθε στο συνεργειο αλλα η επισκευη ηταν πληρως επιτυχημενη και δεν υπηρχε θεμα κανενα. Οσο για τις πιεσεις που σου λενε στο μαμα συνεργειο ειναι κουραφεξαλα.... Εχει πιεσεις αλλα δηλαδη τι πρεπει να πουμε για το Τurbo που ολοι ξερουμε ποσες παραπανω πιεσεις εχει και δεν ειχε προβλημα κανενα;;;; Το συγκεκριμενο μοτερ δουλευε αψογα για 4 χρονια μεχρι που ο ιδιοκτητης του πουλησε το αυτοκινητο...... Ψαξου φιλαρακι σιγουρα καποιος μαγκας μηχανουργος θα στο επισκευασει με κοστος τουλαχιστον 40% μικροτερο (για να μην σουπω πως δεν πιστευω να σου παρει πανω απο 100-150€) Βασικο οτι εργασια γινει να χρησιμοποιθει παρα πολυ γρασο για να μην επιτρεψει σε ρινισματα να μπουν στον κυλυνδρο και μετα να πεσει πολυ καλο καθαρισμα του κυλινδρου με βενζινη (που θα διαλυσει τυχον γρασο με ρινισματα που θα εχουν πεσει μεσα) και απειρο φυσημα του κυλινδρου με αερα για να διωξει οτι μπορει να εχει παραμεινει μεσα |
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
στραβωβιδωμενο μπουζι....ξεχασε το...δεν παιζει διοτι απλα δεν μπορει να σταβωβιδωσει.
Βιδωμα-ξεβιδωμα με καυτο κινητηρα ειναι απολυτως φυσιολογικο και δεν προκαλει φθορα πουθενα!! Το κανω συνεχεια, ¨η σχεδον συνεχεια....αν θελω να βγαλω το μπουζι δεν περιμενω να κρυωσει ο κινητηρας, ουτε στο αυτοκινητο ουτε στην μοτοσυκλετα....χρονια τωρα. Η αιτια ειναι περισσοτερο σφιξιμο, μαλλον οχι περισσοτερο σφιξιμο αλλα ΚΑΡΓΑ σφιξιμο. Αλλη αιτια αλλα σπανιοτατη η λαθος κατασκευη απο την ''μαμα''. Η θεραπεια ειναι σχετικα απλη, βγαζεις την κεφαλη (για τα ρινισματα, μην πεσει ουτε ενα μεσα στον κυλινδρο) και την πας σε μηχανουργειο, καινουρια μουφα και καινουριες βολτες, καλο καθαρισμα να φυγουν ΟΛΑ τα ρινισματα, καινουρια φλαντζα......κι εισαι ετοιμος για εκατονταδες χιλιαδες κμ. Ο καλυτερος γιαυτες τις δουλειες ηταν καποτε ο 'δρακος'' Διεύθυνση : ΤΡΙΦΩΝΙΟΥ 16 Πόλη : ΑΘΗΝΑ Νομός : ΑΤΤΙΚΗ Τ.Κ. : 10440 Τηλέφωνο : 210 8251640 Κατηγορία : ΡΕΚΤΙΦΙΕ ΜΗΧΑΝΩΝ |
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Αν και δεν είναι το θέμα μας το ποιος φταίει για την αιτία της φθοράς, θα απαντήσω απλώς για να μας φύγει η περιέργεια.
Τα μπουζί αλλάχτηκαν πριν 25.000χλμ. κι αυτός που τα άλλαξε είναι στη Γερμανία. Παρόλ' αυτά όμως δουλέψαν άψογα για όλα αυτά τα χιλιόμετρα. Αλλά ακόμη κι αν έφταιξε κάποιος, αυτή τη στιγμή μιλάω για ένα τετελεσμένο γεγονός κι αυτό που εξετάζω τώρα είναι το τι λύσεις μου προτάθηκαν από την επίσημη BMW, το κόστος της και το αν και γιατί οι εναλλακτικές λύσεις που "παραδοσιακά" γνωρίζουμε σε τέτοιου είδους προβλήματα, να θεωρούνται απαγορευμένα στα κατά τ'άλλα ήδη πανάκριβα μηχανάκια μας. Εάν μάλιστα αναλογιστώ το με πόση ευκολία, σαν βούτυρο, ένα μπουζί "έφαγε" το σπείρωμα της πανάκριβης αυτής κεφαλής, κάτι δε μου κάθεται με τη σχέση τιμής και ποιότητας της ενλόγω κεφαλής αλλά και το "αδιέξοδο" που μου παρουσιάστηκε για τη λύση αυτού του προβλήματος! Επίσης να σας επιστήσω την προσοχή στο γεγονός του πόσο πιθανό είναι να ελέγξει κάποιος μετά από service το αν βιδώθηκαν σωστά η λάθος τα μπουζί και πότε θα το διαπιστώσει αν όντως υπάρχει κάποιο ζήτημα με αυτά. Θέλω να πω μ'αυτό ότι όπως και να'χει, επειδή ακόμη και τα λάθη έχουν μεγάλες πιθανότητες να συμβούν οπουδήποτε κι οποτεδήποτε, υπάρχει κατ'επέκτασιν και η αναγκαιότητα για λύσεις σε τέτοιου είδους προβλήματα. Ας σκεφτούμε ότι μπορεί να συμβεί στον καθένα και πια λύση υπάρχει. Ευχαριστώ που μοιράζεστε την "οργή" και το "θυμό" σας προς τον πιθανό υπαίτιο, αν υπάρχει, αλλά στη δεδομένη φάση δεν έχει νόημα πια αυτό. Είναι κάτι σαν σε χτυπάει την πόρτα σου το AIDS και τελικά το παθαίνεις κι ας μην είσαι σε ομάδα υψηλού κινδύνου. Ακόμη και παιδιά το παθαίνουν πια δυστυχώς. Τώρα τι γίνεται είναι το θέμα. Πάντως όταν βρω τη λύση, να είστε σίγουροι πως θα τη μοιραστώ και τότε ίσως βγάλουμε χρήσιμα συμπεράσματα για κάποια ζητήματα που τώρα μου μοιάζουν απλά "ύποπτα" |
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Άσε που είναι και εθνικό το ζήτημα. Να τα "ακουμπήσω" στη Μέρκελ για άλλη μία φορά, ή στα αθάνατα ελληνικά μηχανουργία που τα έχουμε μόνο για τα δύσκολα; |
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Βλεπω τον τοπο διαμονης σου και παιρνω το θαρρος να σου πω οτι στην πολη μας η αντιπροσωπεια ακολουθεια αυστηρα το πρωτοκολλο και σε αυτην την περιπτωση ειναι πολυ ακριβη αυτη η οδος.
Καλη ιδεα ειναι να μιλησεις με καποιο επισημο σερβις και στην Αθηνα οπως ο Παναγιωτοπουλος ή η motion&style για να σιγουρευτεις οτι δε γινεται αλλιως σε επιπεδο εξουσιοδοτημενου. Απο κει και περα αν θες κανεις ενα τηλ. στον Μακη Ιακωβιδη 2310 902909 για να παρεις μια υπευθυνη αλλα μη εξουσιοδοτημενη γνωμη. |
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Απόσπασμα:
Δεύτερον:Ακόμη κι αν φταίει κάποιος τέλος πάντων, εσύ δεν έχεις κάποιες απαιτήσεις από μια κεφαλή 1200€ μιας μηχανής on-off που κοστίζει 15000+€; Τρίτον: Στις αεροπορικές εταιρείες λένε, ότι ποτέ ένα λάθος δεν είναι ικανό να ρίξει αεροπλάνο. Χρειάζονται τουλάχιστον δύο που να συνδυάζονται για να συμβεί κάτι τέτοιο. Αεροπορική εταιρία δεν είμαστε βέβαια, ας το δούμε κι ως αρχή κάτι τέτοιο.Νταλαβεριζόμαστε με τις πιο ακριβές μοτοσυκλέτες ανά κατηγορία. Τις BMW εννοώ. Νομίζω πως κάποια πράγματα θα έπρεπε να είναι και ανάλογα. Όχι μόνο οι τιμές. |
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Απόσπασμα:
Το μπουζι οποιουδηποτε οχηματος και σε οποιαδηποτε κεφαλη σφιγγεται κατα τα 2/4 της στροφης (μιση στροφη) απο οταν ''καθησει'' η ροδελα του -βιδωνοντας το με το χερι - πανω στο ''δοντι'' στοπ που εχει το σπειρωμα στο κατω μερος του, τοτε βαζεις το μπουζοκλειδο και το στριβεις μιση στροφη. Αυτο ειτε ειναι κρυος ο κινητηρας ειτε ζεστος. Αν ομως το στριψεις παραπανω τοτε το σπειρωμα του μπουζιου (ατσαλι) με το σπειρωμα της κεφαλης (ατσαλι επισης αλλα και κραμα αλουμινιου σε καποιες κατασκευες) με τις θερμοκρασιες των 600 βαθμων που αναπτυσσονται εκει και μετα απο παροδο 25000κμ(!!!) και ΜΟΝΟΝ σε αυτην την περιπτωση, γινονται ΕΝΑ. Ετσι κατα το ξεσφιγμα για την αλλαγη του μπουζι το σκληροτερο σπειρωμα (μπουζι) περνει μαζι του το μαλακοτερο!!! Δεν ειναι θεμα υλικου μουφας κεφαλης ουτε θεμα BMW, ειναι θεμα χεριου επισκευαστή. Εξάλλου καμια εταρεια δεν χρησιμοποιει σε αυτο το σημειο καλυτερο υλικο απο την άλλη διοτι απλα οι λυσεις ειναι μονον τρεις....
Γιαυτο και ΟΛΟΙ οι κατασκευαστες προτινουν συγκεκριμενες ροπες δυναμης σφιξης. Μαλιστα για τον ιδιο τυπο μπουζι ο ενας λεει 1 κιλο και ο άλλος λεει 2,5 κιλα....ακριβως διοτι αλλο υλικο μουφας ¨η μεθοδο χρησιμοποιει ο ενας στην κεφαλη του κι αλλο ο άλλος. Αυτο στο λεω για να ξερεις την επομενη φορα.......κι οχι για το ποιος φταιει. Η επισκευη ειναι η πιο συμφερουσα λυση, δεν ειναι φτηνη αλλα δεν στοιχιζει και 1500ε....... Εκει στα βορεια εχω ακουσει οτι υπαρχουν καλα μηχανουργεια γιαυτες τις περιπτωσεις...μονον κοιτα να την βγαλεις την κεφαλη και να την επισκευασεις κι οχι να το κανεις με την κεφαλη επανω στον κυλινδρο, αν δεν θελεις να κλαις μετα απο αλλα 5000κμ!!! Συμβουλη μου επισης ειναι να βγαλει την παλια μουφα και να σου φτιαξει καινουρια και να τοποθετησει επανω στην κεφαλη κι οχι να σου φρεζαρει/επισκευασει την παλια. Διοτι στην δευτερη περιπτωση αν αντι για 2/4 την σφιξει καποιος 2,3/4 τοτε θα ξαναεχεις τα ιδια προβληματα. Αν ομως η κεφαλη υπαγεται στην περιπτωση 3 πιο πανω εκει υπαρχει προβλημα στην επισκευη της.... |
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Έχεις κάποιον στις Σέρρες; βρες τρόπο να έρθεις σε επαφή με τον Πασχάλη Θεοχαράκη, πρόεδρο της ΛΑΜΣ και ιδιοκτήτη μηχανουργείου. Απίστευτος σε όλα του και large τύπος, μάστορας δε, από τους λίγους! Στον αγώνα που κάναμε εκεί πάνω πριν 1 εβδομάδα , κατασκεύασε ημιαξόνιο για αυτ/το και πείρο ψαλιδιού γουρούνας, σε λεπτά!!!! Νύχτα!!! Κάνε μια βόλτα εκεί πάνω και θα βρεις άκρη χωρίς ένα σκασμό λ7 ;)
|
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Απόσπασμα:
1) Δεν ξεβίδωσα το μπουζί εγώ, για να "ανακατέψω" τα μέταλλα από τα σπειρώματα, αλλά μου πετάχτηκε σε πορεία. 2) Όταν άνοιξα το καπάκι της κεφαλής, είδα ότι είχε κάτι σαν μούφα επάνω, οπότε δεν "υπάγομαι" στην τρίτη περίπτωση, με σπείρωμα απ'ευθείας στην κεφαλή. Αυτό όμως καθιστά ακόμη πιο ύποπτη τη θέση της αντιπροσωπείας που μου είπε μεν φέρε να το δω, αλλά το πιθανότερο είναι να μην επιδιορθώνεται κι ότι δεν γίνεται με μούφα σε καμία περίπτωση αλλά να χρειαστεί αντικατάσταση. Άφησαν ένα πολύ-πολύ μικρό ενδεχόμενο για δημιουργία σπειρώματος στο ήδη "τραυματισμένο" σπείρωμα αν αυτό δεν έχει μεγάλη φθορά. Πήρα την απάντησή μου μόνος μου όμως, όταν διαπίστωσα ότι λείπει το μισό από αυτό. |
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Απόσπασμα:
...γιατι δεν ψαχνεις μια μεταχειρισμενη ολοκληρη κεφαλη σε σελιδες τυπου ebay?.... πεσ μου ποιος κύλινδρος εχει το προβλημα (Αριστερος ή Δεξιος)..να κανω ετσι απο περιεργια μια ερευνα! |
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Απόσπασμα:
Ευτυχώς έγινε με το που ξεκίνησα από φανάρι κι έτσι δεν είχα πολλές στροφές εκείνη τη στιγμή. Αυτό είναι μια καλή πρόταση που τη σκέφτηκα κι εγώ αλλά δεν πρόλαβα να ασχοληθώ ακόμη μιας και το έπαθα την Παρασκευή κι ασχολήθηκα από σήμερα το μεσημέρι μ'αυτό. Δεξιά κεφαλή είναι. Δες κι εσύ αν δε βαριέσαι να δω κι εγώ αν προλάβω και βλέπουμε. Αν όπως και να χει πάλι ακριβό θα είναι αν αναλογιστείς την αιτία της αντικατάστασης. Αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Thanks anyway συνονώματε!!! |
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Απόσπασμα:
...φιλε τι μοντελο ?...:)... εννοω ποιας χρονολογιας? τελος παντων...ριξε μια ματια ...εδω! .... εδω! .... και .... εδω! ...........http://www.gsforum.gr/images/icons/icon14.gif |
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
06/2004
|
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Με χέλικόιλ δεν φτιάχνεται;;;;
|
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Τι ειν τούτο;
|
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Καλημέρα φίλε ένας τεχνικός που έχω καλέση πολλές φορές για παρόμοια περιστατικά (σπειρώματα μπουζί,μπέκ πετρελαιοκινητήρων,κεφαλής.....)και έρχεται στο συνεργείο επιτόπου και τα επισκευάζει με χελικοιλ ή το ιδιο το σπείρωμα χωρισ να λυθεί καπάκι κινητήρα ειναι ο ΠΕΤΡΟΣ 6984254777 είναι αθήνα αυτός ,δέν γνωρίζω αν υπάρχει κάποιος θεσσαλονίκη,επισκευάζονται τα περισότερα σπειρόματα.Θα σου πρότεινα να ψαχτεις και να επισκευάσεις την ίδια κεφαλή!
|
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
ρηξε μια ματια εδω...
χέλικόιλ - Αναζήτηση Google σορρυ δεν μπορω να ποσταρω youtube λογο δουλειας...αλλα εχει πολλα βιντεο για να παρεις μια γευση τι εστι helicoil... και το επισημο σαιτ... http://www.helicoil.com.sg/ με φωτο και αλλες λεπτομεριες...!!! νομιζω οτι σε καλυπτει...το εχω και εγω ακουσει για παρομοιες καταστασεις...!!! |
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Απόσπασμα:
Αν πω αυτα που θελω να πω - και λογω προτερου ''ανεντιμου'' βιου μου με τα GS και την αξιοπιστια τους εδω στο φορουμ - θα πεσουν ολοι να με φανε....οποταν δεν λεω τιποτα. Εγω στην θεση σου, και λογω της πιο πανω περιγραφης σου, θα εκανα την ''μαμα'' εταιρεια ανω κατω και πλαγιως!!! |
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Απόσπασμα:
Πολυ τυχερος δεν ειμαι, 30 χρονια τυχη? δεν νομιζω....γνωστης ειμαι!! |
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Με Helicoil θα ειναι μια χαρα ...Δεν εχει καμια αναγκη !
εκατονταδες σπειρωματα εχουν επισκευαστει με αυτο τον τροπο .... Μην γελαστεις και 'σκασεις' 1200 ευρω .... |
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Δεν υπάρχει περίπτωση να πληρώσω τέτοια νούμερα γι αυτήν τη βλάβη.
Ήδη έχω ψαχτεί κάτι τις και μάλλον αυτό που μου είπε ο μάστορας είναι αυτό το helicoil. Απλά δε μου είπε το όνομά του, αλλά από τις περιγραφές που μου έκανε κι από αυτά που είδα εδώ γι αυτό, μάλλον μιλάμε για το ίδιο πράγμα. Η κεφαλή δε χρειάζεται να βγει και υπάρχει τρόπος να μην μπούνε ρινίσματα μέσα. Θα προσπαθήσω όταν είναι να το φτιάξω να έχω και πλήρη φωτογραφική κάλυψη της σειράς εργασιών (Αν συμφωνήσει κι ο μηχανικός) Απλά θα αργήσω να το κάνω γιατί θα πρέπει να κανονίσω τη μεταφορά της μηχανής εκεί και θα πρέπει να βρω το χρόνο. Υπομονή!!! |
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Καλά ξεμπερδέματα φιλαράκι . :cool: :cool: |
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Το πιο πιθανο ειναι να μην ειχαν σφιξει καλα το μπουζι και οχι να το ειχαν παρασφιξει.
Ειναι ομως μια πολυ απλη επισκευη που δεν τιθεται θεμα για το αν θα αντεξει λογω πιεσεων και αλλων χαζων δικαιολογιων που σου λενε στην αντιπροσωπεια. Αν δεν βγαλεις ακρη παρε με τηλ να σε ενημερωσω για κοστος επισκευης και μου την στελνεις αθηνα να στην παω εγω που ειμαι κοντα σε μαστορα που φτιαχνουμε χρονια κεφαλες. |
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Απόσπασμα:
+1200 ΚΑΙ ΒΑΛΕ!!!! Τωρα διαβασα πως εφυγε στην πορεια το μπουζι και μαλιστα με 25000χλμ λειτουργειας και σε συνδυασμο με το κομματι που λεει ο φιλος οτι λειπει το μονο συμπερασμα ειναι οτι δεν ειχε σφιχτει το μπουζι. Και πιθανος το κοματι που λειπει να μην "εκτοξευθηκε" μαζι με το μπουζι (που μπορει να εγινε και ετσι) αλλα με τουσ κραδασμους να φαγωθηκε. Το χελικοιλ ειναι εγγυημενη λυση ιδιαιτερα αν την εργασια την κανει πεπειραμενος!!!! |
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Εγώ νομίζω ότι η αμαρτία προϋπήρχε. Το σπείρωμα είχε πρόβλημα πριν την τελευταία αλλαγή μπουζί, δηλαδή το μπουζί ίσα που έπιασε αλλά δεν έσφιξε σωστά.
Σαφώς και επισκευάζεται, εάν το πρόβλημα είναι μόνο στο σπείρωμα.;) |
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Απόσπασμα:
Όπως και να έχει καλά ξεμπερδέματα.... |
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Πρόβλημα στα πάσα του μπουζί; Πάει η κεφαλή!!!
Απόσπασμα:
|
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:51. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!