![]() |
ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ
ΜΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΚΟΥΖΙΝΕΤΩΝ ΜΠΙΕΛΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΟΙ ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ? |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Aν μιλας για το Gs δε γινεται.
Σε αυτοκινητο ισως... |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
Δυστυχώς δεν γίνεται αυτό στο συγκεκριμένο μοτέρ . :( :( |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ?
|
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
Πολύ . :D :D |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Σε κινητήρα με διάταξη κυλίνδρων "σε σειρά", ή V, ανοίγεις πάνω κυλινδροκεφαλή/λες, αφαιρείς πιστόνια, ανοίγεις από κάτω το κάρτερ και λύνεις μπιέλες.
Σε boxer πώς θα γίνει; Μάλλον σίγουροι είναι που το λένε;) |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
Μιλας για το 1150 ετσι? Σκεψου το και μονο σου κοιτωντας το μοτερ... Πως θα λυσεις τις μπιελες για να αλλαξεις τα κουζινετα? Μηπως εννοεις τα ρουλεμαν στη συνδεση μπιελας με εμβολο (Μαλλον ρουλεμαν εχει εκει) Αυτα αλλαζουν! |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Σε κάθε περίπτωση, το καλύτερο είναι να κατεβαίνει ο κινητήρας! Πιο εύκολη δουλειά και πλήρης!!! Δεν ξεφεύγει τίποτα! Όταν ξαναδεθεί το μοτέρ, είναι καινούριο! Στρωσιματάκι κλπ. Μεγαλύτερο το κόστος βέβαια, αλλά δε συγκρίνεται το αποτέλεσμα.
|
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
Πείρος πιστονιού μηπως εννοείς;;; |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
ΕΑΝ ΑΝΟΙΧΤΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΙΛΥΝΔΡΟΙ ΟΛΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΦΑΝΟΥΝ ΟΙ ΒΙΔΕΣ ΤΩΝ ΜΠΙΕΛΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΜΠΕΡΕΣ ΑΝΟΙΓΜΑ
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΑΥΤΟ? |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
δεν ξερω. Αναμεσα πειρο μπιελα |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
Είναι σε διαφορετική τρύπα η κάθε μπιέλα δεν είναι δυνατόν δεις την απέναντι από την ίδια τρύπα . Αν προσέξεις τα κύλινδρα ο αριστερός είναι πιο μπροστά από τον δεξιό . ;) :) |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Τι έπαθες βρε συ.
Ενημέρωση απλά? |
Απο πρωτο χερι σου λεω πως δεν γινεται....οχι οτι εχω τιποτα τρελς γνωσεις μηχανικης...απλα κατεβασα κινητηρα κ "μορφωθηκα"
Αυτο ειναι ο θορυβος που μου ελεγες οτι ακους? Sent from my HTC Desire using Tapatalk |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
ρουλεμαν δεν υπαρχει . |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΡΙΤΗ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΗ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΚΟΡΟΝ
ΑΝΑΜΟΝΗ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
ορισμενα μονοκυλινδρα ειχανε ρουλεμαν ειδικα τα διχρονα. |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Εννοείς το κουζινέτο του πείρου; Αυτό αλλάζεται εύκολα. Αν όμως εννοείς το κουζινέτο της κεφαλής της μπιέλας δηλ. το σημείο που βιδώνει στο κομβίο του στροφαλοφόρου, τότε εκεί θες λύσιμο κινητήρα
|
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Φυσικα και δεν υπαρχει ρουλεμαν σε αυτα τα κυβικα! Τελευταια φορα που ειδα πιστονι απο μηχανακι μου ομως ηταν το 1987 στο DT μου.Μετα εμπλαξα με Honda και BMW και κανω μονο σερβις!!!! |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Στεργιο αν μιλας γαι το 1150 δεν γινεται αυτο που λες!
Στην αλλη σου τη μηχανη ομως γινεται μια χαρα χωρις να ανοιξεις μοτερ.Εχε υπ'οψιν οτι το 1150 κανει σα να βαρεσε μπιελα οταν εχει ξεφτισει ο ιμαντας του δυναμο και τα κομματακια που κρεμονται χτυπουν οπως γυρναει ο ιμαντας στο πλαστικο καλυμμα!! |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
πω πω ειμαστε σαν κατι παπουδια στα χωρια που βλεπουν τα GS και λενε.. και γω ειχα ενα τετοιο στη κατοχη |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
στεργιο, εδω στη χαλκιδα μου ειπανε οτι ειναι ενας μαστορας που αλάζει μπροστινο λάστιχο σε gs χωρίς να βγάλει τη ρόδα:hmmm:....
πλακα κανω, καλό ακούγεται, εχει μια βάση, η νεκροψία θα δείξει... |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
1 Συνημμένο(α)
Aν μου βρεις τροπο αγαπητε ''φοινικα'' α)να ξεβιδωσεις τις βιδες της καθε μπιελας που βρισκονται στο κατω μερος της καθε μια απο αυτες και οι οποιες φωλιαζουν στην παρακατω ακτινογραφια και β) μετα να τις ξαναβιδωσεις με ροποκλειδο -οπως απαιτειται δια ροπαλου εκει - εγω και γανταζομαι ολοι οι μηχανικοι του κοσμου θα σε παραδεχθουν.
Αναμενω τις φωτο..... |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
κι εγώ... |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
ΟΤΑΝ ΡΩΤΗΣΑ ΔΕΝ ΕΙΜΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΥΝΑΜΑ ΔΙΑΒΑΖΑ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΟΥΝΑ ΑΠΟ ΦΙΛΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΑΟΥΤΟ ΕΝΤΕΛΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟ ΕΙΔΑ ΜΕ ΚΑΧΥΠΟΨΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΣΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΑΝΕ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΖΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (ΑΛΑΓΗ ΚΟΥΖΙΝΕΤΩΝ ΜΠΙΕΛΩΝ) ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ!!!!! ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΩΤΣΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΞΥΠΝΙΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΥΤΑ:cool::cool::cool: |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
στεργιο μου σου ευχομαι να πετυχει και να...πεταει ο φοινικας, αν και ξεπουπουλιασμα το κοβω....:sm7:
|
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
Συνήθως αυτό που φαγώνεται είναι του πείρου |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
Της μπιέλας κάτω εννοεί . ;) :) |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Παιδια ημουν μπροστα οταν ο μηχανικος εξηγουσε στον στεργιο οτι γινεται και πως γινεται και οι εξηγηση μου φανηκε πειστικη. Μιλαμε για κουζινετο μπιελας, βεβαια μενει να το δουμε στην πραξη, καθως ο συγκεκριμενος μηχανικος μας το εξηγησε σε λυμενη μηχανη που ειχε προχειρη.Μας ειπε ακομη οτι αυτος ξεκινησε την πατεντα με τις γλυστρες που μπαινουν χωρις να λυθει η μηχανη ,αν μας δουλευει η οχι θα φανει στην πραξη και βεβαια θα ακουστει εδω μεσα ΟΨΩΜΕΘΑ :hmmm::hmmm:
|
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
Περιμένουμε με αγωνία την εγχείρηση αυτή . :) :) |
Απάντηση: ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ ΜΠΙΕΛΑΣ
Απόσπασμα:
Ακομη, θα πρέπει να γνωρισουμε οτι στις μοτοσυκλετες (οχι στα αυτοκινητα ¨η μαλλον οχι σε ολα τα αυτοκινητα) υπαρχουν δυο σχολες σε αυτο το θεμα, η ευρωπαικη και η Γιαπωνεζικη. Η Ευρωπαικη λεει κουζινετα ¨η ρουλεμαν στο κατω μερος αυτης στοσ σημειο εδρασης στον στροφαλο και κουζινετα ¨η ρουλεμαν(σπανιοτατο αυτο) στο πανω μερος αυτης δλδ στο ποδι της εκει που περναει ο πειρος του πιστονιου. Η Γιαπωνεζικη λεει τα ιδια με την ευρωπαικη με την διαφοροποιηση οτι στο ανω μερος της μπιελας δεν τοποθετειται ουτε κουζινετο ουτε ρουλεμαν παρα το μεταλλο της μπιελλας αυτουσιο ολισθαινει πανω στον πειρο του πιστονιου. Ετσι ειναι οι μπιελες του βαραντερο και οσων αλλων γιαπωνεζικων εχω λυσει τα τελευταια 10-15 χρονια. Το καλοκαιρι ομως ελυσα ενα BMW φουντουρο 650 το οποιο ακολουθουσε την ευρωπαικη σχολη οπου στο επανω μερος της μπιελας ειχε φωσφορουχο μπρουζο για κουζινετο!!! Ο συγκεκριμενος μπρουντζος δεν εχει αναγκη λιπανσης διοτι απο μονος του σαν υλικο κραταει λαδι μεσα του κι ετσι η αναγκη λιπανσης ειναι μιδαμινη. Παρόλα αυτα θυμαμαι οτι υπηρχε μια μικρη τρυπουλα για να κυκλοφορει το λαδι στα σημεια τριβης και να εξαλειφεται ο οποιοσδηποτε τυχον κινδυνος κολληματος. Ομως, σε αυτο το σημειο ειτε προκειται για φωσφορουχο μπρουντζο ειτε προκειται για κοινο κουζινετο ειναι αδυνατη η αλλαγη του και γιαυτο οι εταιρειες δεν δινουν ανταλλακτικο παρα μονον ολοκληρη την μπιελα αν παρεπιπτοντως κολλησει και παθει ζημια. Η συγκεκριμενη μεθοδολογια δεν παρεχει δυνατοτητα αλλαγης του πανω κουζινετου (αν υπαρχει) παρα μονον αν βρεθει ρεκτιφιε που να ξεπρεσσαρει το κουζινετο και να εφαρμοσει αλλο απο ιδιο υλικο....δυσκολη κι ακριβη διαδυκασια κι οχι παντα πετυχημενη. Γιαυτο ας μας ξεκαθαρισει ο φιλος αν προκειται για το κατω μερος της μπιελας (στροφαλου) ¨η αυτο του πειρου του πιστονιου στο πανω μερος αυτης. Ετσι θα καταλαβουμε την ευκολια της επισκευης ως προς την προσβαστικοτητα κι επιτυχια αυτης. Στα microfiches των ανταλλακτικων παντως για την GS δεν δινει ανταλλακτικο κουζινετο για το πανω μερος της μπιελας οποτε θεωρω οτι ακολουθειται η ιδια διαδυκασια κατασκευης με το φουντουρο σε αυτο το σημειο. Αλλα για το κατω σημειο της μπιελας εξακολουθω να πιστευω (λογω απειριας ισως στις επισκευες GS), και κρινοντας απο την παραθετομενη εικονα παραπανω, να απορω πως θα λυθουν οι μπιελες χωρις να κατεβει ο κινητηρας. Ισως το οτι ο ενας κυλινδρος ειναι πιο μπροστα απο τον αλλον να βοηθαει αφηνωντας μεγαλο ανοιγμα οπτικης επαφης και μηχανικης προσβασης στις βιδες των μπιελων. Ο ΤΕΟΣΣ πιο πανω κι εσυ αγαπητε φιλε λετε πως γινεται και μακαρι να ειναι ετσι......δεν εχουμε παρα να περιμενουμε. |
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:58. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!