![]() |
Service 5000km........
Παιδες καλησπερα, σημερα αφου γυρισα απο γρηγορη επιδρομη/μπανακι Αθηνα -Γαλαξειδι-Αθηνα εκλεισα τα 5100χλμ. και ηρθε η ωρα να αλλαξουμε λαδακια στην Gs, αρα αυριο πρωι πρωι βολτιτσα στην μιχαλακοπουλου για τα απαραιτητα.......ξερει κανεις ποσο θα παει το μαλλι?????
|
Απάντηση: Service 5000km........
Φιλαρακο εαν τα αλλαξεις μονος θα ειναι λιγοτερα παντος απο βουλιαγμενης μερια ετυχε να ειμαι μπροστα 38 ευρω πληρωσε το παληκαρι.....
|
Απάντηση: Service 5000km........
Στα 10.000 δε λέει το manual? :confused:
|
Απάντηση: Service 5000km........
Απόσπασμα:
όχι στο ελλάντα φίλε ανά 5000χιλ. λόγο κλίματος....:D:D:D:D:D |
Απάντηση: Service 5000km........
Απόσπασμα:
Εξάλλου στις θερμοκρασίες που φτάνουν τα λάδια όταν δουλεύουν, δεν παίζει και μεγάλο ρόλο αν έχει 10 ή 40 βαθμούς απ' έξω. Άλλο βέβαια αν στο Ελλάντα για λόγους εμπορικότητας μας τρομάζουν για την αντοχή των λαδιών, και μας κάνουν να νομίζουμε ότι η ποιότητά τους είναι η αυτή που είχαν το 1960... Στα 10.000 λέει το manual, στα 10.000 μπορούν να αλλάζουν τα λάδια (και στα 11.000 δεν θα γίνει καμμιά ζημιά), στα 30.000 λέει για το αυτοκίνητο, στα 30.000 τα αλλάζω και ποτέ δεν έχει γίνει το παραμικρό... Απ' την άλλη βέβαια δεν παραγνωρίζω και την ψυχολογία του κάθε ιδιοκτήτη του πανάκριβου αυτού κινητήρα, που "χαίρεται" και "ηρεμεί"¨, όταν ξέρει ότι τον "φροντίζει" με τις συχνές αλλαγές λαδιών που του κάνει. Είναι και ένας λόγος αυτός, ψυχοθεραπευτικός, να χαζεύουμε τις μηχανούλες μας όταν τις προσέχουν και τις περιποιούνται οι τεχνικοί, κάτι το οποίο μου αρέσει και μένα πάρα πολύ να κάνω! |
Απάντηση: Service 5000km........
Απόσπασμα:
φίλε μου ειμαι μαζι σου 100%....και όπως τα λές ετσι είναι!!!!:cool::cool: |
Απάντηση: Service 5000km........
Πάντως φίλε Γιώργο, οι "εξουσιοδοτημένοι" λένε στα 5000 λάδια και στα 10000 service...
|
Απάντηση: Service 5000km........
Απόσπασμα:
Mολις γυρισα απο το Μ*********** και η αλλαγη λαδιου κτλ ανερχετε στα € 42,60 μια χαρα τωρα μενει να κανω αλλα 5000χλμ να αρχισω να ρωταω για το σερβις των 10000χλμ. lol ;) Eυχαριστω για την βοηθεια σας:D |
Απάντηση: Service 5000km........
Απόσπασμα:
http://www.gsforum.gr/picture.php?al...&pictureid=189 Και πάλι, δε ρισκάρει η BMW να της "κολλήσουν" ή να "φθαρούν" κινητήρες που δεν έχουν αλλάξει λάδια στις 8 και 9 χιλιάδες χλμ, την στιγμή που η ίδια σου λέει να τ' αλλάζεις στις 10 χιλιάδες... Στο εξωτερικό όταν ρώτησα τον αντιπρόσωπο αν θά' πρεπε να αλλάξω λάδια στα 5.000, "μ' έδιωξε" απ΄το μαγαζί του. |
Απάντηση: Service 5000km........
καλό θέμα συζήτησης... ας ανοίξω τόπικ
|
Απάντηση: Service 5000km........
Απόσπασμα:
Το ωραίο είναι ότι την περασμένη Τετάρτη, μιλούσαμε με ένα φίλο και μέλος μας, ακριβώς γι' αυτό το θέμα. Μου εξέφραζε τον προβληματισμό του για το γεγονός ότι είναι στα 4700 χλμ. και δεν προλαβαίνει να αλλάξει λάδια. Με ρωτούσε μάλιστα εάν πειράζει να ξεπεράσει τα 5000 χλμ. κατά 100, 200!!! Βεβαίως του είπα ότι δεν είναι και κάτι τόσο σοβαρό! Πού να' ξερα... Όπως και να' χει, θα το ψάξουμε. |
Απάντηση: Service 5000km........
Απόσπασμα:
:sm8: |
Απάντηση: Service 5000km........
Βέβαια παίζει ρόλο και πόσο καιρό κάνει κάποιος να κάνει τα 5000 και πώς τα κάνει....΄
Από το repair manual της 1150.... Change oil while at regular operating temperature and renew the oil filter element if motorcycle is used only for short journeys or at outside temperatures under 0°C (32 °F), every 3 months, but at least every 3 000 km (1 800 miles) |
Απάντηση: Service 5000km........
Απόσπασμα:
...κι αυτό σωστό !!!;) |
Απάντηση: Service 5000km........
2 Συνημμένο(α)
Απόσπασμα:
Τα 10,000 που λεει η BMW, τα 12000 που λεει η Honda για το Βαραντερο, και τα 30000 που λεει η VW ειναι υπο ιδανικες συνθηκες ητοι 80% σε ανοικτους δρόμους και με θερμοκρασιες νορμαλ κι οχι 40C!!! Αν αυτός ο κανόνας παραβιαστεί, ειδικα για μια BMW GS που οι κατοχοι γραφουν χιλιαδες επι χιλιαδων κμ το αποτέλεσμα με αλλαγες λαδιών στα 10000, 12000, 30000 κμ λεγεται sludge κοινως μακα! δες φοτο! κι αυτο γιατι? λογω υπερθερμανσης του λαδιου που χανει τις χημικες του ιδιοτητες!! Ειδικα για τα αεροψυκτα!!! διαβαστε αυτο http://www.moll.gr/technical/Ladi_michanis.pdf και κανοντας scroll down σελ 3 δειτε τι ποιότητα κινηματικης ροής εχουν 5 ονομαστα λαδια μετα απο μόλις 2500κμ!! Εχω ξαναποσταρει το ιδιο σε καποιο άλλο νημα αλλα ηταν στα αγγλικά! Διαβαστε και το τέλος που σαν κατοχος μοτοσυκλετας BMW τι λαδι χρησιμοποιεί ο αρθρογραφος! |
Απάντηση: Service 5000km........
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Service 5000km........
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Service 5000km........
Απόσπασμα:
http://www.moto.gr/arthra/00024.php?offset=0&artid=5 |
Απάντηση: Service 5000km........
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Service 5000km........
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Service 5000km........
Πιστεύω ότι το λάδι είναι το μοναδικό πράγμα στο οποίο δεν πρέπει να γίνεται οικονομία στην συχνότητα των αλλαγών, ιδιαίτερα στα BMW τα οποία δεινοπαθούν στην κίνηση λόγω αεροελαιόψυξης και απουσίας βεντιλατέρ στο ψυγείο λαδιού. Δεν είναι απαραίτητο να είναι το ακριβότερο ειδικό λάδι φτάνει να αλλάζει συχνά αν η μηχανή κινείται σε πόλη.
Επιπλεόν η συχνή αλλαγή προφυλάσσει τους ξεχασιάρηδες από χαμηλές στάθμες λαδιού λόγω καύσης του. Ευλαβική τήρηση της ποσότητας και συχνές αλλαγές είναι εγγύηση για ένα κινητήρα. Ούτως η άλλως προς το παρόν ο κινητήρας είναι το πιο αξιόπιστο κομμάτι της μοτοσυκλέτας μας. Αλλού εμφανίζονται τα προβλήματα... |
Απάντηση: Service 5000km........
Απόσπασμα:
Συμφωνώ και εγώ για τις συχνές αλλαγές εφόσον την κάνεις μόνο σου,καλό κάνουν, κακό δεν κάνουν . Ειδικά άμα έχεις δει κινητήρα από μέσα μετά από καμιά 180 χιλιάδες χιλιόμετρα. Έχω μια απορία, είναι καλό στις συχνές αλλαγές να αλλάζεις κάθε δεύτερη φίλτρο. Εννοείται ότι βάζεις τον ίδιο με το προηγούμενο τύπο και μάρκα λαδιού. |
Απάντηση: Service 5000km........
Αν και στο manual λέει με κάθε αλλαγή και φίλτρο....νομίζω πως αν δεις το λάδι που βγήκε σε καλή κατάσταση ότι μπορείς να παραλείψεις το φιλτράκι. Αλλά νομίζω ότι με κόστος κάτω από 10Ε που έχει ότι ...
|
Απάντηση: Service 5000km........
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Service 5000km........
Απόσπασμα:
Ενας σωστα συντηρημενος κινητηρας ανεξαρτητως κμ δεν θα βγάλει λαδι σε κακη κατάσταση εκτος κι αν εχει βλαβη ο ίδιος ¨η ειναι υδροψυκτος και για κάποιο λογο περασε το νερο ψυξης στο καρτερ (π.χ. καμενη φλαντζα κεφαλης) |
Απάντηση: Service 5000km........
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Service 5000km........
Μπορεί να έχεις δίκιο για τα παραγωγής, αλλά η μαμά έχει προβλέψει και για θερμοστατικό βεντιλατερ σε ειδικά μοντέλα...
In addition to special lighting and siren systems, the air/liquid cooled BMW R 1150 RT-P also comes equipped with a thermostatically-controlled fan-driven radiator cooling, which is essential for an engine that must be kept idling or running at low speeds for long periods without overheating |
Απάντηση: Service 5000km........
Ενας σωστα συντηρημενος κινητηρας ανεξαρτητως κμ δεν θα βγάλει λαδι σε κακη κατάσταση εκτος κι αν εχει βλαβη ο ίδιος ¨η ειναι υδροψυκτος και για κάποιο λογο περασε το νερο ψυξης στο καρτερ (π.χ. καμενη φλαντζα κεφαλης) __________________
VARADERO MK3 ABS 2007 ΤΟ ΕΠΑΘΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ Νεύρα Νεύρα Νεύρα |
Απάντηση: Service 5000km........
Απόσπασμα:
Αν εχει κανει τετοια πατεντα η BMW για το ψυγείο λαδιου (δεν αποκλειεται) θα έπρεπε ολοι σας πριν να αγορασετε οτιδηποτε άλλο - πλην του εξαρτισμου ασφαλείας - να την εχετε ενσωματωσει στην μοτοσυκλέτα σας!!! Η σωστη θερμοκρασια λαδιου ειναι το Α και το Ω στα αεροψυκτα!!! |
Απάντηση: Service 5000km........
Απόσπασμα:
|
Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:43. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!