![]() |
Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Ο συνεργάτης του Bikeit, Kevin Ash, οδήγησε το νέο Triumph Tiger Explorer 1200 και λέει ότι σε πολλά σημεία χτυπάει το GS!
|
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Δυνατος αντιπαλος της GS :lo13:
Για να δουμε...εμφανισιακα παντως μ'αρεσει Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι και ο πισω τροχος ειναι 19 ιντσων και οχι 17 :wo20: |
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Ομορφο φαινετε.....και δυνατο!!!
|
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
δεν ειναι κακο ,το μονο σιγουρο ειναι οτι αυτη η κατηγορια πλεον παιρνει φωτια ,για να δουμε και η bmw τι θα δωσει ....
|
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Επιτέλους ένας άξιος αντίπαλος... Μου αρέσει πολύ!
|
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Απόσπασμα:
μηπως εινα 18 ιντζο πραγματηκα ειναι πολυ σοβαρος αντηπαλος αν προσθεσουμαι κε την αξιοπηστια τον Βρεττανον πυστευω ειναι η μοτο που θα κουνηση το γερμανηκο εργοστασιο σε σχεση με το τενερε χοντα κε μαλτιστρατα αυτο που μου αρεσε ειναι τα 135 αλογα το μονο αρνητικο για μενα ειναι οτι δεν ειναι BOXER !!! |
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Απόσπασμα:
Κανονική διάσταση, όπως όλες στην κατηγορία, 150/70/17 φοράει! |
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Πώς σε φτιάχνει μια μηχανή, από τις προδιαγραφές της.....
Αυτά που λέει ο κάθε δοκιμαστής για αίσθηση κλπ επί μέρους συστημάτων, δεν τα παίρνω τοις μετρητοίς , γιατί ο καθένας έχει τα γούστα του. Συγκρατώ μόνο τη γενική αίσθηση που του άφησε και αυτό φαίνεται διάχυτο, σε όλο το άρθρο κι όχι μόνο στον επίλογο;) Εκείνο που θα εστιάσω είναι στα μεγέθη της γεωμετρίας της Μεταξόνιο 1530 Γωνία κάστερ 23,9 μοίρες:) Τρέιλ 105,5 χιλ και στο βάρος της έτοιμη για χρήση 259 κιλά Αυτά την κάνουν την πλέον ελαφριά mega on-off , πλήν ΚΤΜ 990 και GS. Παίζει στα κιλά του ADVE, και είναι ανάλογα φορτωμένη με κάγκελα , προβολείς , θερμαινόμενα κλπ. Βγάζοντας το ΚΤΜ έξω, σαν πιο ειδικό και σκληροπυρηνικό εργαλείο με τον πλέον OFF προσανατολισμό ανάμεσα σε ότι κυκλοφορεί, μένουν το Triupmh & το GS να μοιραστούν την πίτα στην κατηγορία;) Αν το νέο GS , παρά την υδρόψυξη , κρατήσει το βάρος του σε πιο χαμηλά επίπεδα, νομίζω ότι θα έχει ξανά το πάνω χέρι. Αν όχι, θα έχουμε σοβαρή κόντρα! Προσωπικά πάντα, κρατάω μικρό καλάθι για την αξιοπιστία της Triumph, όχι για τον άξονα (που μπορεί να έφτιαξαν καλύτερο από τη BMW) αλλά για τον κινητήρα. Ο χρόνος θα δείξει. Οδηγικά πάντως θα είναι άκρως ενδιαφέρουσα, όπως όλα τα Triumph! |
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Απόσπασμα:
Ναι λάθος είναι στο copy - paste:ye33: Αν δεις άλλα site, όπως Αμερική ας πούμε, έχουν το σωστό. |
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Βρετανός δημοσιογράφος σε δοκιμή βρετανικής μοτοσυκλέτας...
σαν να λέμε δοκιμή του Top Gear σε Aston Martin... Οψώμεθα επι ελληνικού εδάφους!:rolleyes: |
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Εχεις ενα δικιο σε αυτο που λες απλα οταν κατι σου κανει το κλικ οτι και να ακουσεις απλα το αφηνεις λιιιγο στην ακρη αν ειναι αρνητικο, τα πρωτα παντως χαρακτηριστικα ειναι καλα :ye33: , ετσι forester??? :lo13:
|
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
mais oui;);););)
|
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
με φοβιζει η αξιοπιστια του GS. Εδω και λιγα χρονια, και ενω ειχα το RT1100 και τελευταια το GS, μερικες φορες επαιρνα το Triumph (που ειχα αγοραση για την καφετερια μονο) σε ταξιδια, οπου εχει σημερα (μετα απο 6 χρονια)περιπου 45.000 χιλιομετρα εκτος Ελλαδος (λαμβανοντας υ'οψη οτι παζουν παραλληλα και το RT αλλα και το GS), απο Σκανδιναβια μεχρι Μαροκο. Ουτε κιχ! Επισης, στο παγκοσμμιο φορουμ το συγκεκριμενου μοντελου δεν εχει ακουστει ουτε μια φορα (εχει πανω απο 6000 μελη) προβλημα με μοτερ (5-6 φορες με ηλεκτρονικη). Σιγουρα θα υπαρχουν κατα καιρους περιπτωσεις με θεματακια με τα τρικυλινδρα αλλα με φοβιζουν σαφως λιγοτερο απο το GS μου, λαμβανοντας υπ'οψη μου οτι συχνα βρισκομαι σε περιεργες χωρες (χωρις να βρισκεις ευκολα αντιπροσωπεια). Ο λογος που επελεξα το GS ειναι πρακτικος, δηλ. επειδη ειναι τοσο δημοφιλης, βρησκει κανεις ανταλλακτικα με το κιλο (στη παγκοσμια αγορα). Αλλιως η πρωτη μου επιλογη θα ηταν το ΚΤΜ ADVE, που ειναι και πραγματικο ον-οφφ και οχι ψευτο. Εμπειρια μου. |
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Δεν ξέρω για ποια Triumph μιλάς. Μάλλον παλιότερα μοντέλα.
Εγώ έχω κακή εμπειρία από Tiger 1050. Αυτά τα 3κύλινδρα που λες...;) |
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Απόσπασμα:
Τους παρακολουθο πολλα χρονια και ποτε δεν μου εδωσαν την αισθηση οτι μερολιπτουν. Για αλλους δεν μπορω να πω το ιδιο. |
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Δεν ξέρω για ποια μιλάς. Αερόψυκτα είπες...
Εγώ έχω υπόψη μου τα 3κύλινδρα 675, και 1050. Δεν ξέρω όλη τη γκάμα της Triumph. |
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Το Speeedmaster ... αεροψυκτο, δικυλινδρο 865 (για της καφετεριες οπως ειπαμε)
http://www.tb1600.com/csp/thunderbir...32fnn1ol1y.jpg Εdit: Sorry, μια πιο καθαρη. http://www.tb1600.com/csp/thunderbir...605bn02xkb.jpg |
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
δεν υπαρχει αντιπαλος για την gs;)
|
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΒΕΔΟΥΙΝΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΕΝΑΣ ΜΑΝΙΑΚΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΖΗΜΙΑΡΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΖΗΜΙΑΡΗΔΕΣ ΟΔΗΓΟΙ
ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ READ THE ####ING MANUAL AYTA ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΚΕΛΟΣ ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΤΟΥ PLAYMOBIL ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΟΤΙ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΚΑΙ 20 ΑΛΟΓΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΙΑΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΡΥΔΙΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΣ ΔΙΟΤΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΤΟΤΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΑΣ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙΣ:cool2::cool2: |
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Εδώ είναι που διαφωνώ με τους "ορκισμένους" BMWδακηδες......
Δε βλέπω την αντιγραφή της Triumph, πουθενά!!!! 3κύλινδρο σε σειρά μοτέρ, απέναντι σε 2κίλυνδρο μπόξερ Κλασσικές λύσεις στην ανάρτηση, απέναντι σε paralever-telelever Προηγμένο σύστημα διαχείρησης καυσίμου και ηλεκτρονικών με ride by wire κλπ. Διαφορετική στήριξη του άξονα και άλλη γενικώς κατασκευή. Χρήση πλαισίου , αντί στήριξης των πάντων πάνω στο μοτέρ. Τώρα επειδή επέλεξε άξονα για μετάδοση, αντί αλυσίδας, εμφανές υποπλαίσιο, και ρύγχος, δεν νομίζω ότι μιλάμε για αντιγραφή. Η υιοθέτηση πετυχημένων λύσεων και από άλλους, κρατάει χρόνια (και το Gs το ρύγχος δεν το "γέννησε".... DR Big το έλεγαν!!!!) Δε μ' αρέσει να ευλογάω τα γένια μου, γενικώς.... Καβαλάω μια υπέροχη μοτοσυκλέτα, το best seller της κατηγορίας, την καλύτερη ίσως (κατ' εμε΄η πλέον ολοκληρωμένη σήμερα) κ.ο.κ. Μέχρι εκεί όμως! Δεν είναι "στο πουθενά" οι υπόλοιποι! Στην τελική, αφήστε να δούμε τι θα πούνε και οι πωλήσεις της, όταν με το καλό μας έρθει. Δεδομένων των οικονομικών συνθηκών, το 800XC δεν έχει πάει άσχημα. Και μηχανάρα είναι και μέχρι τώρα (είναι πολύ νωρίς βέβαια...) δεν έχουν ακουστεί θέματα αξιοπιστίας. Τονίζω ότι είμαι καμμένος από την αξιοπιστία του 1050, αλλά δε θα βάλω παρωπίδες γι αυτό! Όλα φτιάχνουν, ή χαλάνε.... |
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Και άμα συνυπολογίσουμε και την χαμηλότερη τιμή της σε συνδυασμό με περισσότερο εξοπλισμό, γιατί να μην μιλάμε για σοβαρό αντίπαλο? Κι εγώ μπεμβεδάκιας είμαι (αν και ξεκίνησα από αυτοκίνητα) αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν βλέπουμε και τι γίνεται παραέξω...
|
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΦΟΡΕΣΤΕΡ
ΜΕ ΚΛΑΣΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΑΠΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ ΑΛΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΤΙ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΠΙΑΣΑΡΙΚΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ:cool2: |
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Απόσπασμα:
Τα υπόλοιπα μηχανάκια που αναφέρεις έχουν τελείως άλλες διαστάσεις. Είτε πολύ μακρύτερα και βαρύτερα είναι, είτε μικρότερα και ελαφρύτερα. Όλα δε, είναι ασφαλτερά 1000%!!!!! Άλλα πιο τουριστικά και άλλα σπορ κατασκευές με μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις. Επίσης, όλα όσα αναφέρεις, έχουν σχολιαστεί διεξοδικά και οι περισσότεροι συμφώνησαν ότι δεν παίζουν στην κατηγορία του GS. Το μόνο που έχει ίδιο προσανατολισμό και το δηλώνουν απερίφραστα και οι δημιουργοί του, είναι το Explorer. Δεν μπορώ να μη συμφωνήσω ότι η Triumph θέλησε να οικειοποιηθεί λεπτομέρειες από τα "αντίπαλα" BMW. Ούτε και η ίδια έχει πρόβλημα με αυτό. Δεδομένου ότι έχει φτιάξει πανέμορφα και πρωτότυπα μηχανάκια (Tiger 1050, Speed Triple, Daytona), εκτιμώ ότι το έκανε επείτηδες! Το λέει κιόλας! Πέραν της εμφάνισης όμως, δεν υπάρχουν ομοιότητες! Μόνο διαφορές! |
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Απόσπασμα:
Όλοι οι άλλοι αντιγράφουν! Αυτό που λες για τα ηλεκτρονικά έχεις δίκιο. Έτσι γίνεται. Και τα ABS και οι ψεκασμοί και οι ηλεκτρονικές, κατασκευάζονται από 4-5 κατασκευαστές παγκοσμίως. Και τα σαζμάν αν θέλεις, παρομοίως (τα δικά μας είναι κινέζικα πλέον)! Τι θες να πεις, δεν κατάλαβα. Και η BMW τι καινοτομία έχει κάνει στα GS, πλην των αναρτήσεων και τη χρήση του κινητήρα για τη στήριξή τους, ως πλαίσιο; Τον ψεκασμό;To ABS; Τον άξονα; Τα μύρια όσα ηλεκτρονικά που προστέθηκαν συν τω χρόνω; Ή ο αερόψυκτος κινητήρας;;;; Το λέω πάλι, η μόνη καινοτομία του GS είναι η κατασκευή του! Κινητήρας - πλαίσιο και πάνω του όλα! Με μια πράγματι εμπνευσμένη εμπρός ανάρτηση, που κάνουν τη μοτοσυκλέτα μοναδική. Αυτό δεν πρόκειται να το αντιγράψει κανείς, γιατί θα τον πάρουν με τις πέτρες, αν καταφέρει και το κάνει.... Όλα τα άλλα δεν είναι σπουδαία πράγματα και όλοι , λίγο - πολύ, από "τα ίδια μαγαζιά ψωνίζουν"! |
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΦΙΛΕ ΦΟΡΕΣΤΕΡ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΤΡΙΨΕΙΣ ΜΕ ΑΛΛΗ ΜΗΧΑΝΗ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΣΤΡΙΒΕΙΣ ΜΕ ΤΟ BMW ? KAI AKOMA EΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΜΕ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ?
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ |
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Απόσπασμα:
Η μηπως δεν διαβασαν το F"t"ucking Manual? Μοτοσυκλετες ειναι ... οχι διαστημοπλοια. Δεν θελει να ειναι πυρηνικος επιστημονας να ξερει κανεις οτι η καλη χρηση κανει μεγαλη διαφορα. Απο εκει και περα καποια πραγματα δεν ελεγχουνται απο εμας. Απόσπασμα:
Η Triumph εχει 6 δικα της μοτερ (oχι ROTAX) στην γκαμα της ... η ΒΜW 4. H γκαμα της Triumph συμπεριλαμβανει ... 675cc Daytona (675cc - 3 κυλ.) - Sport Street Triple (675cc - 3 κυλ.) - Streetfighter 800cc Adventure (800cc - 3 κυλ.) - On-Off 865cc Bonneville (865cc - 2 κυλ. αεροψυκτο) - Αθανατη κλασικουρα Αmerica/Speedmaster (865cc - 2 κυλ. αεροψυκτο) - Cruiser Scrambler (865cc - 2 κυλ. αεροψυκτο) - Scrambler 1050cc Tiger (1050cc - 3 κυλ.) - Μotard/ψευτο on-off ... πες το οπως θελεις. Sprint (1050cc - 3 κυλ.) - Sport tourer. Speed Triple (1050cc - 3 κυλ.) - Streetfighter 1200cc Explorer (1200cc - 3 κυλ.) - On-Off 1600cc Thunderbird (1600cc - 2 κυλ.) - Mega Cruiser. Λοιπον, οπως ειδαμε η Triumph παιζει με δικα της 6 μοτερ σε 8 διαφορετικες κατηγοριες (με 11 μοντελα) ... και λες οτι δεν εχει φαντασια και δημιουργικοτητα? :confused: Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Καλο το νεο αιμα του ανταγωνιστη δε λεω αλλα με 15000euro αγοραζεις τουλαχιστον 3 boxer αποδεδειγμενης αξιας!!!!!:re25::re25::re25:
|
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Απόσπασμα:
Όχι δε στρίβω με καμία, από όσες έχω οδηγήσει όπως με το GS. Με το Tiger έστριβα, αλλά ήθελε να ξέρεις. Το GS ξέρεις δεν ξέρεις, θα πάει εκεί που κοιτάς;) Επίσης το GS συγχωρεί! Τόσο που αν τελικά γίνει η στραβή , θα γίνει με πολλά!!!! Και αυτό έγκειται στη μοναδικότητα της κατασκευής του! Γι αυτό το πήρα, αλλιώς θα έπερνα 2 Vara, ένα να το έχω και ένα ανταλλακτικά:p (πλακίτσα). Για τα φρένα τώρα, είναι κορυφαία τα δικά μας ,αλλά όχι μοναδικά (όπως το στρίψιμο). Και το Tiger είχε καλύτερα (πιο δυνατά, πιο ανθεκτικά , δεν κουράζονταν σε απανωτά φρένα από τα 200, ενώ τα δικά μας έχουν όρια στην αντοχή) και το VARA μια χαρά φρένα έχει. Προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός και με το χέρι στην καρδιά:) |
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Απόσπασμα:
Εχω παει βολτα αρκετες φορες κυνηγωντας κατι φιλους με SS και τα εχω δουλεψει επι μια ωρα στα ορια τους με πολλα φρεναρισματα στα τελευταια μετρα των στροφων αλλα ποτε μου δεν καταλαβα να υπαρχει καποια απωλεια πεδησης, εσυ εχεις νιωσει κατι τετοιο?? :wha06: Οσο αφορα για το στριψιμο πραγματικα το gs στριβει μονο του και ακομα και ενας αρχαριος θα το εστριβε ικανοποιητικα λογω της γεωμετριας του ενω πχ στο tiger θα δυσκολευοταν, αν ομως το tiger το οδηγαει καποιος ''χερας'' τοτε το GS δεν μπορει να ακολουθησει!! Δυστυχως οπως εχω ξαναπει ο boxer δεν ειναι για να τον δουλευεις στα ορια, ψηλα χανει την δυναμη του, ειναι αλλωστε on-off οποτε λογικο ενω ο τιγρης (1050) εχει street προσανατολισμους, οποτε ψηλα δεν μπορεις να τον κοντραρεις :ye22: |
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
προσωπικά το γουστάρω πολύ το καινούργιο εργαλείο τις Triumph.,
γενικά με αρέσει και η φιλοσοφία τους πάνω στις μηχανές.,. τώρα το Explorer μην τρελαινόμαστε GS δεν γίνετε .,., όσο και να θέλουν αλλα έχει το γκαζάκι του .,και την άνεση του με 2 αναβάτες.,. ο σφυριχτός ήχος απο τα τρικύλινδρα σε μπριζόνουν σε τσιτώνουν απλά σούπερ ., λιγότεροι κραδασμοί ., ο προσανατολισμός του είναι να σε μεταφέρει άνετα και όμορφα .,. take it or leave it.,. |
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Απόσπασμα:
|
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Νεο τεστ απο MCN
|
Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
Απόσπασμα:
|
| Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:20. |
vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!