GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Άλλες εταιρίες (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=32)
-   -   Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως! (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=29035)

tman 27-02-2012 00:46

Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Ο συνεργάτης του Bikeit, Kevin Ash, οδήγησε το νέο Triumph Tiger Explorer 1200 και λέει ότι σε πολλά σημεία χτυπάει το GS!

jmar 27-02-2012 01:17

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Δυνατος αντιπαλος της GS :lo13:

Για να δουμε...εμφανισιακα παντως μ'αρεσει

Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι και ο πισω τροχος ειναι 19 ιντσων και οχι 17 :wo20:

DERTILAS 27-02-2012 01:19

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Ομορφο φαινετε.....και δυνατο!!!

nivo 27-02-2012 01:26

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
δεν ειναι κακο ,το μονο σιγουρο ειναι οτι αυτη η κατηγορια πλεον παιρνει φωτια ,για να δουμε και η bmw τι θα δωσει ....

Andreas_F800GS 27-02-2012 01:54

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Επιτέλους ένας άξιος αντίπαλος... Μου αρέσει πολύ!

giclas 27-02-2012 10:00

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από jmar ( 613522)
Δυνατος αντιπαλος της GS :lo13:

Για να δουμε...εμφανισιακα παντως μ'αρεσει

Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι και ο πισω τροχος ειναι 19 ιντσων και οχι 17 :wo20:

μα ειναι πραγματη 19 ιντζες ο πησο τροχος ?
μηπως εινα 18 ιντζο

πραγματηκα ειναι πολυ σοβαρος αντηπαλος αν προσθεσουμαι κε την αξιοπηστια τον Βρεττανον πυστευω ειναι η μοτο που θα κουνηση το γερμανηκο εργοστασιο σε σχεση με το τενερε χοντα κε μαλτιστρατα

αυτο που μου αρεσε ειναι τα 135 αλογα

το μονο αρνητικο για μενα ειναι οτι δεν ειναι BOXER !!!

forester 27-02-2012 11:09

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από jmar ( 613522)
Δυνατος αντιπαλος της GS :lo13:

Για να δουμε...εμφανισιακα παντως μ'αρεσει

Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι και ο πισω τροχος ειναι 19 ιντσων και οχι 17 :wo20:

Δε μου καθόταν με τίποτα αυτό, ειδικά με λάστιχο 110 πίσω:D
Κανονική διάσταση, όπως όλες στην κατηγορία, 150/70/17 φοράει!

forester 27-02-2012 11:21

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Πώς σε φτιάχνει μια μηχανή, από τις προδιαγραφές της.....
Αυτά που λέει ο κάθε δοκιμαστής για αίσθηση κλπ επί μέρους συστημάτων, δεν τα παίρνω τοις μετρητοίς , γιατί ο καθένας έχει τα γούστα του.
Συγκρατώ μόνο τη γενική αίσθηση που του άφησε και αυτό φαίνεται διάχυτο, σε όλο το άρθρο κι όχι μόνο στον επίλογο;)
Εκείνο που θα εστιάσω είναι στα μεγέθη της γεωμετρίας της
Μεταξόνιο 1530
Γωνία κάστερ 23,9 μοίρες:)
Τρέιλ 105,5 χιλ

και στο βάρος της έτοιμη για χρήση 259 κιλά


Αυτά την κάνουν την πλέον ελαφριά mega on-off , πλήν ΚΤΜ 990 και GS.
Παίζει στα κιλά του ADVE, και είναι ανάλογα φορτωμένη με κάγκελα , προβολείς , θερμαινόμενα κλπ. Βγάζοντας το ΚΤΜ έξω, σαν πιο ειδικό και σκληροπυρηνικό εργαλείο με τον πλέον OFF προσανατολισμό ανάμεσα σε ότι κυκλοφορεί, μένουν το Triupmh & το GS να μοιραστούν την πίτα στην κατηγορία;)

Αν το νέο GS , παρά την υδρόψυξη , κρατήσει το βάρος του σε πιο χαμηλά επίπεδα, νομίζω ότι θα έχει ξανά το πάνω χέρι. Αν όχι, θα έχουμε σοβαρή κόντρα!

Προσωπικά πάντα, κρατάω μικρό καλάθι για την αξιοπιστία της Triumph, όχι για τον άξονα (που μπορεί να έφτιαξαν καλύτερο από τη BMW) αλλά για τον κινητήρα. Ο χρόνος θα δείξει.
Οδηγικά πάντως θα είναι άκρως ενδιαφέρουσα, όπως όλα τα Triumph!

jmar 27-02-2012 11:32

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από forester ( 613600)
Δε μου καθόταν με τίποτα αυτό, ειδικά με λάστιχο 110 πίσω:D
Κανονική διάσταση, όπως όλες στην κατηγορία, 150/70/17 φοράει!

Δεν παρατηρησα το 110 :ye02: οποτε λογικα λαθος θα εχει γινει αν και απο την φωτο μου κανει αρκετα μεγαλη η πισω ζαντα

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από forester ( 613610)
Πώς σε φτιάχνει μια μηχανή, από τις προδιαγραφές της.....
Βγάζοντας το ΚΤΜ έξω, σαν πιο ειδικό και σκληροπυρηνικό εργαλείο με τον πλέον OFF προσανατολισμό ανάμεσα σε ότι κυκλοφορεί, μένουν το Triupmh & το GS να μοιραστούν την πίτα στην κατηγορία;)

Αν το νέο GS , παρά την υδρόψυξη , κρατήσει το βάρος του σε πιο χαμηλά επίπεδα, νομίζω ότι θα έχει ξανά το πάνω χέρι. Αν όχι, θα έχουμε σοβαρή κόντρα!

Προσωπικά πάντα, κρατάω μικρό καλάθι για την αξιοπιστία της Triumph, όχι για τον άξονα (που μπορεί να έφτιαξαν καλύτερο από τη BMW) αλλά για τον κινητήρα. Ο χρόνος θα δείξει.
Οδηγικά πάντως θα είναι άκρως ενδιαφέρουσα, όπως όλα τα Triumph!

:ye02: :re25:

forester 27-02-2012 11:43

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από jmar ( 613617)
Δεν παρατηρησα το 110 :ye02: οποτε λογικα λαθος θα εχει γινει αν και απο την φωτο μου κανει αρκετα μεγαλη η πισω ζαντα


Ναι λάθος είναι στο copy - paste:ye33:
Αν δεις άλλα site, όπως Αμερική ας πούμε, έχουν το σωστό.

ckalfas 27-02-2012 12:01

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Βρετανός δημοσιογράφος σε δοκιμή βρετανικής μοτοσυκλέτας...
σαν να λέμε δοκιμή του Top Gear σε Aston Martin...

Οψώμεθα επι ελληνικού εδάφους!:rolleyes:

jmar 27-02-2012 16:35

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Εχεις ενα δικιο σε αυτο που λες απλα οταν κατι σου κανει το κλικ οτι και να ακουσεις απλα το αφηνεις λιιιγο στην ακρη αν ειναι αρνητικο, τα πρωτα παντως χαρακτηριστικα ειναι καλα :ye33: , ετσι forester??? :lo13:

forester 27-02-2012 16:42

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
mais oui;);););)

Bedouin 27-02-2012 22:33

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από forester ( 613610)
Παίζει στα κιλά του ADVE ...

Αυτο ειναι το μονο που με χαλαει στο Explorer (περα απο το οτι ειμαι πιστος δυκιλινδρακιας)

Απόσπασμα:

Προσωπικά πάντα, κρατάω μικρό καλάθι για την αξιοπιστία της Triumph, όχι για τον άξονα (που μπορεί να έφτιαξαν καλύτερο από τη BMW) αλλά για τον κινητήρα.
Εαν και εχω 2 αεροψυκτα Triumph στον σταβλο μου (μαζι με 2 BMW), πιο πολυ
με φοβιζει η αξιοπιστια του GS.
Εδω και λιγα χρονια, και ενω ειχα το RT1100 και τελευταια το GS, μερικες φορες επαιρνα το Triumph (που ειχα αγοραση για την καφετερια μονο) σε ταξιδια, οπου εχει σημερα (μετα απο 6 χρονια)περιπου 45.000 χιλιομετρα εκτος Ελλαδος (λαμβανοντας υ'οψη οτι παζουν παραλληλα και το RT αλλα και το GS), απο Σκανδιναβια μεχρι Μαροκο.

Ουτε κιχ!

Επισης, στο παγκοσμμιο φορουμ το συγκεκριμενου μοντελου δεν εχει ακουστει ουτε μια φορα (εχει πανω απο 6000 μελη) προβλημα με μοτερ (5-6 φορες με ηλεκτρονικη).

Σιγουρα θα υπαρχουν κατα καιρους περιπτωσεις με θεματακια με τα τρικυλινδρα αλλα με φοβιζουν σαφως λιγοτερο απο το GS μου, λαμβανοντας υπ'οψη μου οτι συχνα βρισκομαι σε περιεργες χωρες (χωρις να βρισκεις ευκολα αντιπροσωπεια).
Ο λογος που επελεξα το GS ειναι πρακτικος, δηλ. επειδη ειναι τοσο δημοφιλης, βρησκει κανεις ανταλλακτικα με το κιλο (στη παγκοσμια αγορα). Αλλιως η πρωτη μου επιλογη θα ηταν το ΚΤΜ ADVE, που ειναι και πραγματικο ον-οφφ και οχι ψευτο.

Εμπειρια μου.

forester 27-02-2012 22:52

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Δεν ξέρω για ποια Triumph μιλάς. Μάλλον παλιότερα μοντέλα.
Εγώ έχω κακή εμπειρία από Tiger 1050.
Αυτά τα 3κύλινδρα που λες...;)

Bedouin 27-02-2012 22:56

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ckalfas ( 613637)
Βρετανός δημοσιογράφος σε δοκιμή βρετανικής μοτοσυκλέτας...

Ο Κevin Ash, oπως και ο αλλος βετερανος Alan Cathcart, δεν εχουν την συνηθεια να επειρεαζονται και τα λενε οπως ακριβος τα βλεπουν, καμια φορα και πολυ σκληρα.
Τους παρακολουθο πολλα χρονια και ποτε δεν μου εδωσαν την αισθηση οτι μερολιπτουν.

Για αλλους δεν μπορω να πω το ιδιο.

Bedouin 27-02-2012 22:57

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από forester ( 614169)
Δεν ξέρω για ποια Triumph μιλάς. Μάλλον παλιότερα μοντέλα.

Του 2005???

forester 27-02-2012 23:01

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Δεν ξέρω για ποια μιλάς. Αερόψυκτα είπες...
Εγώ έχω υπόψη μου τα 3κύλινδρα 675, και 1050. Δεν ξέρω όλη τη γκάμα της Triumph.

Bedouin 27-02-2012 23:08

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Το Speeedmaster ... αεροψυκτο, δικυλινδρο 865 (για της καφετεριες οπως ειπαμε)

http://www.tb1600.com/csp/thunderbir...32fnn1ol1y.jpg

Εdit: Sorry, μια πιο καθαρη.

http://www.tb1600.com/csp/thunderbir...605bn02xkb.jpg

squad 28-02-2012 11:05

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
δεν υπαρχει αντιπαλος για την gs;)

phoenix 28-02-2012 22:29

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΒΕΔΟΥΙΝΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΕΝΑΣ ΜΑΝΙΑΚΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΖΗΜΙΑΡΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΖΗΜΙΑΡΗΔΕΣ ΟΔΗΓΟΙ
ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ
READ THE ####ING MANUAL
AYTA ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΚΕΛΟΣ
ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΤΟΥ PLAYMOBIL ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΟΤΙ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΚΑΙ 20 ΑΛΟΓΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΙΑΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΡΥΔΙΑ
ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΣ ΔΙΟΤΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΤΟΤΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΑΣ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙΣ:cool2::cool2:

jmar 28-02-2012 23:41

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από phoenix ( 614986)
ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΒΕΔΟΥΙΝΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΕΝΑΣ ΜΑΝΙΑΚΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΖΗΜΙΑΡΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΖΗΜΙΑΡΗΔΕΣ ΟΔΗΓΟΙ


:ye02:


............ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΟΤΙ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΚΑΙ 20 ΑΛΟΓΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΙΑΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΡΥΔΙΑ
ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΣ ΔΙΟΤΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΤΟΤΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΑΣ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙΣ:cool2::cool2:

Και σε αυτο συμφωνω :di59:

forester 28-02-2012 23:54

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Εδώ είναι που διαφωνώ με τους "ορκισμένους" BMWδακηδες......
Δε βλέπω την αντιγραφή της Triumph, πουθενά!!!!
3κύλινδρο σε σειρά μοτέρ, απέναντι σε 2κίλυνδρο μπόξερ
Κλασσικές λύσεις στην ανάρτηση, απέναντι σε paralever-telelever
Προηγμένο σύστημα διαχείρησης καυσίμου και ηλεκτρονικών με ride by wire κλπ.
Διαφορετική στήριξη του άξονα και άλλη γενικώς κατασκευή.
Χρήση πλαισίου , αντί στήριξης των πάντων πάνω στο μοτέρ.
Τώρα επειδή επέλεξε άξονα για μετάδοση, αντί αλυσίδας, εμφανές υποπλαίσιο, και ρύγχος, δεν νομίζω ότι μιλάμε για αντιγραφή. Η υιοθέτηση πετυχημένων λύσεων και από άλλους, κρατάει χρόνια (και το Gs το ρύγχος δεν το "γέννησε".... DR Big το έλεγαν!!!!)

Δε μ' αρέσει να ευλογάω τα γένια μου, γενικώς....
Καβαλάω μια υπέροχη μοτοσυκλέτα, το best seller της κατηγορίας, την καλύτερη ίσως (κατ' εμε΄η πλέον ολοκληρωμένη σήμερα) κ.ο.κ.
Μέχρι εκεί όμως!
Δεν είναι "στο πουθενά" οι υπόλοιποι!
Στην τελική, αφήστε να δούμε τι θα πούνε και οι πωλήσεις της, όταν με το καλό μας έρθει.
Δεδομένων των οικονομικών συνθηκών, το 800XC δεν έχει πάει άσχημα. Και μηχανάρα είναι και μέχρι τώρα (είναι πολύ νωρίς βέβαια...) δεν έχουν ακουστεί θέματα αξιοπιστίας.

Τονίζω ότι είμαι καμμένος από την αξιοπιστία του 1050, αλλά δε θα βάλω παρωπίδες γι αυτό! Όλα φτιάχνουν, ή χαλάνε....

Andreas_F800GS 29-02-2012 00:04

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Και άμα συνυπολογίσουμε και την χαμηλότερη τιμή της σε συνδυασμό με περισσότερο εξοπλισμό, γιατί να μην μιλάμε για σοβαρό αντίπαλο? Κι εγώ μπεμβεδάκιας είμαι (αν και ξεκίνησα από αυτοκίνητα) αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν βλέπουμε και τι γίνεται παραέξω...

jmar 29-02-2012 00:14

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από forester ( 615069)
Εδώ είναι που διαφωνώ με τους "ορκισμένους" BMWδακηδες......
Δε βλέπω την αντιγραφή της Triumph, πουθενά!!!!
3κύλινδρο σε σειρά μοτέρ, απέναντι σε 2κίλυνδρο μπόξερ
Κλασσικές λύσεις στην ανάρτηση, απέναντι σε paralever-telelever
Προηγμένο σύστημα διαχείρησης καυσίμου και ηλεκτρονικών με ride by wire κλπ.
Διαφορετική στήριξη του άξονα και άλλη γενικώς κατασκευή.
Χρήση πλαισίου , αντί στήριξης των πάντων πάνω στο μοτέρ.
Τώρα επειδή επέλεξε άξονα για μετάδοση, αντί αλυσίδας, εμφανές υποπλαίσιο, και ρύγχος, δεν νομίζω ότι μιλάμε για αντιγραφή. Η υιοθέτηση πετυχημένων λύσεων και από άλλους, κρατάει χρόνια (και το Gs το ρύγχος δεν το "γέννησε".... DR Big το έλεγαν!!!!)

Δε μ' αρέσει να ευλογάω τα γένια μου, γενικώς....
Καβαλάω μια υπέροχη μοτοσυκλέτα, το best seller της κατηγορίας, την καλύτερη ίσως (κατ' εμε΄η πλέον ολοκληρωμένη σήμερα) κ.ο.κ.
Μέχρι εκεί όμως!
Δεν είναι "στο πουθενά" οι υπόλοιποι!
Στην τελική, αφήστε να δούμε τι θα πούνε και οι πωλήσεις της, όταν με το καλό μας έρθει.
Δεδομένων των οικονομικών συνθηκών, το 800XC δεν έχει πάει άσχημα. Και μηχανάρα είναι και μέχρι τώρα (είναι πολύ νωρίς βέβαια...) δεν έχουν ακουστεί θέματα αξιοπιστίας.

Τονίζω ότι είμαι καμμένος από την αξιοπιστία του 1050, αλλά δε θα βάλω παρωπίδες γι αυτό! Όλα φτιάχνουν, ή χαλάνε....

Δεν ειμαστε ορκισμενοι αλλα βρε φιλαρακι αμα δεις και το 800 και το 1200 της triumph ειναι ολοιδια (εμφανισιακα παντα μιλαω) με το 800 και το 1200 της ΒΜW!! Και μη μου πεις οχι!! δεν εννοω μηχανικα η με λεπτομερειες αναρτησης αλλα καθαρα εμφανισιακα (πλαισιο φωτα ζελατινα οργανα σελα τιμονι) ενω πχ το tenere , το crosstourer, το multistrada, το versys εχουν δικια τους φιλοσοφια σχεδιασης :ye33:

phoenix 29-02-2012 00:23

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΦΟΡΕΣΤΕΡ
ΜΕ ΚΛΑΣΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΑΠΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΚΑΙ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ ΑΛΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΤΙ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΠΙΑΣΑΡΙΚΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ:cool2:

forester 29-02-2012 00:44

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από jmar ( 615089)
Δεν ειμαστε ορκισμενοι αλλα βρε φιλαρακι αμα δεις και το 800 και το 1200 της triumph ειναι ολοιδια (εμφανισιακα παντα μιλαω) με το 800 και το 1200 της ΒΜW!! Και μη μου πεις οχι!! δεν εννοω μηχανικα η με λεπτομερειες αναρτησης αλλα καθαρα εμφανισιακα (πλαισιο φωτα ζελατινα οργανα σελα τιμονι) ενω πχ το tenere , το crosstourer, το multistrada, το versys εχουν δικια τους φιλοσοφια σχεδιασης :ye33:

Οι ομοιότητες σε κάποιες λεπτομέρειες μπορεί να υπάρχουν. Αν δεις καλύτερα αυτά που λες ότι μοιάζουν θα διαπιστώσεις πόσο διαφορετικά είναι. Πέραν τούτου, που είναι και υποκειμενικό εξάλλου, η έλλειψη φαντασίας ή εμπνευσμένης σχεδίασης δεν είναι και αμάρτημα, όταν πρόκειται για ένα -κατά τα λοιπά- ομοιογενές και ολοκληρωμένο σύνολο.

Τα υπόλοιπα μηχανάκια που αναφέρεις έχουν τελείως άλλες διαστάσεις. Είτε πολύ μακρύτερα και βαρύτερα είναι, είτε μικρότερα και ελαφρύτερα. Όλα δε, είναι ασφαλτερά 1000%!!!!! Άλλα πιο τουριστικά και άλλα σπορ κατασκευές με μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις.
Επίσης, όλα όσα αναφέρεις, έχουν σχολιαστεί διεξοδικά και οι περισσότεροι συμφώνησαν ότι δεν παίζουν στην κατηγορία του GS.
Το μόνο που έχει ίδιο προσανατολισμό και το δηλώνουν απερίφραστα και οι δημιουργοί του, είναι το Explorer.

Δεν μπορώ να μη συμφωνήσω ότι η Triumph θέλησε να οικειοποιηθεί λεπτομέρειες από τα "αντίπαλα" BMW. Ούτε και η ίδια έχει πρόβλημα με αυτό. Δεδομένου ότι έχει φτιάξει πανέμορφα και πρωτότυπα μηχανάκια (Tiger 1050, Speed Triple, Daytona), εκτιμώ ότι το έκανε επείτηδες! Το λέει κιόλας!
Πέραν της εμφάνισης όμως, δεν υπάρχουν ομοιότητες! Μόνο διαφορές!

forester 29-02-2012 00:57

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από phoenix ( 615097)
ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΦΟΡΕΣΤΕΡ
ΜΕ ΚΛΑΣΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΑΠΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΚΑΙ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ ΑΛΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΤΙ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΠΙΑΣΑΡΙΚΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ:cool2:

Αυτό που λες ισχύει για όλους, πλην Honda ας πούμε.... Της οποίας το R&D είναι από άλλον πλανήτη;);););)
Όλοι οι άλλοι αντιγράφουν!
Αυτό που λες για τα ηλεκτρονικά έχεις δίκιο. Έτσι γίνεται. Και τα ABS και οι ψεκασμοί και οι ηλεκτρονικές, κατασκευάζονται από 4-5 κατασκευαστές παγκοσμίως. Και τα σαζμάν αν θέλεις, παρομοίως (τα δικά μας είναι κινέζικα πλέον)!
Τι θες να πεις, δεν κατάλαβα.
Και η BMW τι καινοτομία έχει κάνει στα GS, πλην των αναρτήσεων και τη χρήση του κινητήρα για τη στήριξή τους, ως πλαίσιο;
Τον ψεκασμό;To ABS; Τον άξονα; Τα μύρια όσα ηλεκτρονικά που προστέθηκαν συν τω χρόνω;
Ή ο αερόψυκτος κινητήρας;;;;
Το λέω πάλι, η μόνη καινοτομία του GS είναι η κατασκευή του! Κινητήρας - πλαίσιο και πάνω του όλα! Με μια πράγματι εμπνευσμένη εμπρός ανάρτηση, που κάνουν τη μοτοσυκλέτα μοναδική. Αυτό δεν πρόκειται να το αντιγράψει κανείς, γιατί θα τον πάρουν με τις πέτρες, αν καταφέρει και το κάνει....
Όλα τα άλλα δεν είναι σπουδαία πράγματα και όλοι , λίγο - πολύ, από "τα ίδια μαγαζιά ψωνίζουν"!

phoenix 29-02-2012 01:57

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΦΙΛΕ ΦΟΡΕΣΤΕΡ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΤΡΙΨΕΙΣ ΜΕ ΑΛΛΗ ΜΗΧΑΝΗ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΣΤΡΙΒΕΙΣ ΜΕ ΤΟ BMW ? KAI AKOMA EΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΜΕ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ?
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ
ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ

Bedouin 29-02-2012 02:09

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από phoenix ( 614986)
ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΒΕΔΟΥΙΝΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΕΝΑΣ ΜΑΝΙΑΚΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΖΗΜΙΑΡΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΖΗΜΙΑΡΗΔΕΣ ΟΔΗΓΟΙ
ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ
READ THE ####ING MANUAL

Kαι η αξονες και τα ESA μας που σπανε οπου παγκοσμιος ουρλιαζουν ολοι φταινε η οδηγοι?
Η μηπως δεν διαβασαν το F"t"ucking Manual?
Μοτοσυκλετες ειναι ... οχι διαστημοπλοια.
Δεν θελει να ειναι πυρηνικος επιστημονας να ξερει κανεις οτι η καλη χρηση κανει μεγαλη διαφορα.
Απο εκει και περα καποια πραγματα δεν ελεγχουνται απο εμας.

Απόσπασμα:

ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΣ ΔΙΟΤΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΤΟΤΕ ΑΝΑΓΚΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΑΣ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙΣ:cool2::cool2:
Δεν μπορω να πω οτι συμφωνο.

Η Triumph εχει 6 δικα της μοτερ (oχι ROTAX) στην γκαμα της ... η ΒΜW 4.

H γκαμα της Triumph συμπεριλαμβανει ...

675cc
Daytona (675cc - 3 κυλ.) - Sport
Street Triple (675cc - 3 κυλ.) - Streetfighter

800cc
Adventure (800cc - 3 κυλ.) - On-Off

865cc
Bonneville (865cc - 2 κυλ. αεροψυκτο) - Αθανατη κλασικουρα
Αmerica/Speedmaster (865cc - 2 κυλ. αεροψυκτο) - Cruiser
Scrambler (865cc - 2 κυλ. αεροψυκτο) - Scrambler

1050cc
Tiger (1050cc - 3 κυλ.) - Μotard/ψευτο on-off ... πες το οπως θελεις.
Sprint (1050cc - 3 κυλ.) - Sport tourer.
Speed Triple (1050cc - 3 κυλ.) - Streetfighter

1200cc
Explorer (1200cc - 3 κυλ.) - On-Off

1600cc
Thunderbird (1600cc - 2 κυλ.) - Mega Cruiser.

Λοιπον, οπως ειδαμε η Triumph παιζει με δικα της 6 μοτερ σε 8 διαφορετικες κατηγοριες (με 11 μοντελα) ... και λες οτι δεν εχει φαντασια και δημιουργικοτητα? :confused:

Απόσπασμα:

ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΤΟΥ PLAYMOBIL ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΟΤΙ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΚΑΙ 20 ΑΛΟΓΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΙΑΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΡΥΔΙΑ
Μια και μιλαμε για σωματικα μελη, εαν η BMW εβαζε 20 αλογα παραπανω στα δικα μας 1200αρια (για να μιλαμε για ομοια πραγματα), περα απο αξονες και ESA θα ψαχναμε επισης για πιστονια και τα οπισθια μας στον δρομο.

Bedouin 29-02-2012 02:14

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από forester ( 615109)
Αν δεις καλύτερα αυτά που λες ότι μοιάζουν θα διαπιστώσεις πόσο διαφορετικά είναι.

+1

g.demoulas 29-02-2012 02:26

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Καλο το νεο αιμα του ανταγωνιστη δε λεω αλλα με 15000euro αγοραζεις τουλαχιστον 3 boxer αποδεδειγμενης αξιας!!!!!:re25::re25::re25:

forester 29-02-2012 08:39

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από phoenix ( 615143)
ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΦΙΛΕ ΦΟΡΕΣΤΕΡ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΤΡΙΨΕΙΣ ΜΕ ΑΛΛΗ ΜΗΧΑΝΗ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΣΤΡΙΒΕΙΣ ΜΕ ΤΟ BMW ? KAI AKOMA EΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΜΕ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ?
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ
ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ

Γιώργο καλημέρα:)
Όχι δε στρίβω με καμία, από όσες έχω οδηγήσει όπως με το GS. Με το Tiger έστριβα, αλλά ήθελε να ξέρεις. Το GS ξέρεις δεν ξέρεις, θα πάει εκεί που κοιτάς;) Επίσης το GS συγχωρεί! Τόσο που αν τελικά γίνει η στραβή , θα γίνει με πολλά!!!! Και αυτό έγκειται στη μοναδικότητα της κατασκευής του! Γι αυτό το πήρα, αλλιώς θα έπερνα 2 Vara, ένα να το έχω και ένα ανταλλακτικά:p (πλακίτσα).
Για τα φρένα τώρα, είναι κορυφαία τα δικά μας ,αλλά όχι μοναδικά (όπως το στρίψιμο). Και το Tiger είχε καλύτερα (πιο δυνατά, πιο ανθεκτικά , δεν κουράζονταν σε απανωτά φρένα από τα 200, ενώ τα δικά μας έχουν όρια στην αντοχή) και το VARA μια χαρά φρένα έχει. Προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός και με το χέρι στην καρδιά:)

jmar 29-02-2012 10:49

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από forester ( 615195)
Για τα φρένα τώρα, είναι κορυφαία τα δικά μας ,αλλά όχι μοναδικά (όπως το στρίψιμο). Και το Tiger είχε καλύτερα (πιο δυνατά, πιο ανθεκτικά , δεν κουράζονταν σε απανωτά φρένα από τα 200, ενώ τα δικά μας έχουν όρια στην αντοχή) και το VARA μια χαρά φρένα έχει. Προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός και με το χέρι στην καρδιά:)

Ορια στην αντοχη των φρενων το GS?? :Απορία:

Εχω παει βολτα αρκετες φορες κυνηγωντας κατι φιλους με SS και τα εχω δουλεψει επι μια ωρα στα ορια τους με πολλα φρεναρισματα στα τελευταια μετρα των στροφων αλλα ποτε μου δεν καταλαβα να υπαρχει καποια απωλεια πεδησης, εσυ εχεις νιωσει κατι τετοιο?? :wha06:
Οσο αφορα για το στριψιμο πραγματικα το gs στριβει μονο του και ακομα και ενας αρχαριος θα το εστριβε ικανοποιητικα λογω της γεωμετριας του ενω πχ στο tiger θα δυσκολευοταν, αν ομως το tiger το οδηγαει καποιος ''χερας'' τοτε το GS δεν μπορει να ακολουθησει!! Δυστυχως οπως εχω ξαναπει ο boxer δεν ειναι για να τον δουλευεις στα ορια, ψηλα χανει την δυναμη του, ειναι αλλωστε on-off οποτε λογικο ενω ο τιγρης (1050) εχει street προσανατολισμους, οποτε ψηλα δεν μπορεις να τον κοντραρεις :ye22:

Bedouin 29-02-2012 14:29

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από jmar ( 615273)
[B]Ορια στην αντοχη των φρενων το GS?? :Απορία:

Εχω παει βολτα αρκετες φορες κυνηγωντας κατι φιλους με SS και τα εχω δουλεψει επι μια ωρα στα ορια τους με πολλα φρεναρισματα στα τελευταια μετρα των στροφων αλλα ποτε μου δεν καταλαβα να υπαρχει καποια απωλεια πεδησης, εσυ εχεις νιωσει κατι τετοιο?? :wha06:

Δεν το εχω νιωσει με το GS εαν και δεν το εχω δουλεψει ιδιαιτερα στα ορια αλλα στο RT μου (RT1100 '96 - Brembo) το ενιωθα (ακομα και τωρα) συχνα οταν δουλευαν λιγο παραπανω (σβηνουν - fading).

tattoopanther 29-02-2012 15:18

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
προσωπικά το γουστάρω πολύ το καινούργιο εργαλείο τις Triumph.,
γενικά με αρέσει και η φιλοσοφία τους πάνω στις μηχανές.,.

τώρα το Explorer μην τρελαινόμαστε GS δεν γίνετε .,.,
όσο και να θέλουν
αλλα έχει το γκαζάκι του .,και την άνεση του με 2 αναβάτες.,.
ο σφυριχτός ήχος απο τα
τρικύλινδρα σε μπριζόνουν σε τσιτώνουν απλά σούπερ .,
λιγότεροι κραδασμοί .,
ο προσανατολισμός του είναι να σε μεταφέρει άνετα και όμορφα .,.
take it or leave it.,.






jmar 29-02-2012 15:42

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Bedouin ( 615463)
Δεν το εχω νιωσει με το GS εαν και δεν το εχω δουλεψει ιδιαιτερα στα ορια αλλα στο RT μου (RT1100 '96 - Brembo) το ενιωθα (ακομα και τωρα) συχνα οταν δουλευαν λιγο παραπανω (σβηνουν - fading).

Καπως λογικο ειναι ενα μηχανακι 16 ετων και αρκετα βαρυ, αλλα για το 1200 που τεχνολογικα κανανε ενα μεγαλο βημα μπροστα δεν το εχω νιωσει ουτε στο ελαχιστο :ye02:

GregoryA 29-02-2012 17:55

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από forester ( 615069)
Εδώ είναι που διαφωνώ με τους "ορκισμένους" BMWδακηδες......
Δε βλέπω την αντιγραφή της Triumph, πουθενά!!!!
3κύλινδρο σε σειρά μοτέρ, απέναντι σε 2κίλυνδρο μπόξερ
Κλασσικές λύσεις στην ανάρτηση, απέναντι σε paralever-telelever
Προηγμένο σύστημα διαχείρησης καυσίμου και ηλεκτρονικών με ride by wire κλπ.
Διαφορετική στήριξη του άξονα και άλλη γενικώς κατασκευή.
Χρήση πλαισίου , αντί στήριξης των πάντων πάνω στο μοτέρ.
Τώρα επειδή επέλεξε άξονα για μετάδοση, αντί αλυσίδας, εμφανές υποπλαίσιο, και ρύγχος, δεν νομίζω ότι μιλάμε για αντιγραφή. Η υιοθέτηση πετυχημένων λύσεων και από άλλους, κρατάει χρόνια (και το Gs το ρύγχος δεν το "γέννησε".... DR Big το έλεγαν!!!!)

Δε μ' αρέσει να ευλογάω τα γένια μου, γενικώς....
Καβαλάω μια υπέροχη μοτοσυκλέτα, το best seller της κατηγορίας, την καλύτερη ίσως (κατ' εμε΄η πλέον ολοκληρωμένη σήμερα) κ.ο.κ.
Μέχρι εκεί όμως!
Δεν είναι "στο πουθενά" οι υπόλοιποι!
Στην τελική, αφήστε να δούμε τι θα πούνε και οι πωλήσεις της, όταν με το καλό μας έρθει.
Δεδομένων των οικονομικών συνθηκών, το 800XC δεν έχει πάει άσχημα. Και μηχανάρα είναι και μέχρι τώρα (είναι πολύ νωρίς βέβαια...) δεν έχουν ακουστεί θέματα αξιοπιστίας.

Τονίζω ότι είμαι καμμένος από την αξιοπιστία του 1050, αλλά δε θα βάλω παρωπίδες γι αυτό! Όλα φτιάχνουν, ή χαλάνε....

Εξαιρετικες, μεστες και αντικειμενικές απόψεις!!!! Μπραβο σου!!!!

jmar 29-02-2012 19:52

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Νεο τεστ απο MCN


phoenix 29-02-2012 20:33

Απάντηση: Triumph Tiger Explorer 1200 - Πρώτο τεστ παγκοσμίως!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από jmar ( 615632)

ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΟΛΟ ΓΙΑ ΤΟ GS ΕΛΕΓΕ ΜΗΠΩΣ ΕΙΧΕ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ;);):cool2:


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:20.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!